Limanowa.in - limanowski portal informacyjny
WERSJA ARCHIWALNA
Przeglądasz archiwalną wersję portalu Limanowa.in
limanowa.in
Poniedziałek, 19 listopada, Elżbieta, Seweryn, Seweryna, Salomea, Matylda, Maksym, Faustyna, Paweł
Rejestracja »

janekw

Przeprowadzka + Biznes

Witam. Mam nadzieje, ze to forum jest chociaz troche aktywne. Od jakiegos czasu zastanawiam sie nad przeniesieniem do okolic Limanowej / Mszany z zagranicy. Budowa domu w jakiejs spokojnej okolicy, przeniesieniu biznesu i uruchomieniu kilku nowych i bylbym wdzieczny za jakas odpowiedzi.
Moje pytania:
- czy jest w miare bezpiecznie;
- jakies kumoterstwo / uklady w okolicach czy da sie w miare normalnie zyc; szkoda mi czasu na uzeranie sie z ewentualnymi skorumpowanymi urzednikami albo typami spod ciemnej gwiazdy mimo, ze cenie sobie prywatnosc; chodzi mi o cisze i spokoj gdzies w mniej zaludnionym terenie;
- jak to jest z pracownikami; duzo ludzi nie ma pracy? jesli tak to czy chce im sie pracowac lub uczyc czegos nowego?
- jak jest ze szkolami dla dzieciakow - jak wyglada poziom edukacji - w miare dobry czy raczej kiepski;

Chetnie bym co nieco zainwestowal w region, zatrudnil lokalnie osoby i spokojnie osiadl w jakims miejscu spokojnym na dluzej.
Biorac pod uwage powyzsze czy sadzicie ze w Limanowej i okolicach mozna znalezc jakas wieksza dzialka pod dom lub biznes? Czy to ma sens czy raczej dac sobie spokoj?

2018-02-10 02:10:00

Przeprowadzka + Biznes

Dzieki, odpowiedzialem wlasnie :)

2018-02-11 10:50:10

Przeprowadzka + Biznes

Widzialem w Limanowej fibre broadband. Ale zasieg widzialem tylko na terenie Limanowej.
W Polsce kiedys mielismy Neostrade - nigdy wiecej, lepszy byl kontrakt z malymi lokalnymi dostawcami.
Dziekuje za info odnosnie radiowki - w sumie tutaj (w Walii) niektore firmy maja tylko ze stabilnoscia bylo roznie. Ale skoro mowisz ze nie najgorzej to juz jakies opcje sa.
Tak na marginesie, Skrzydlna po wstepnym przejrzeniu wyglada dosc fajnie. Ladne tam macie okolice. Teraz zakasac rekawy i doprowadzic to wszystko do skutku do konca roku szkolnego nie duzo czasu. :) Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za cenne rady i szybka odpowiedz. Pozdrawiam.

2018-02-11 02:04:51

Przeprowadzka + Biznes

Drogi Logon, jeszcze jedno wlasciwie kluczowe. Jak to jest z szybkim laczem internetowym w miejscowosciach ktore podales? Moze sie orientujesz? Nie mowie o byle jakim broadband ale o czyms co zapewni stabilne lacze rowniez pod mala serwerownie. Jak juz mowilem, dzialalnosc glownie globalna i bez netu ani rusz. Wiec przynajmniej 2 alternatywne lacza (od innego dostawcy) by sie przydaly.

2018-02-10 18:02:47

Drogi Użytkowniku! Z dniem 25 maja 2018 r. zmieniły się obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych (RODO). Dla Limanowa.in bardzo ważne jest bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dlatego dostosowaliśmy działalność portalu do nowych wymogów. Jeżeli posiadasz konto, bądź korzystasz z innych funkcjonalności jakie oferujemy, zapoznaj się proszę z kilkoma ważnymi informacjami jakie znajdziesz tutaj. Dodatkowe informacje o tym jak przetwarzamy dane osobowe, znajdziesz też w naszej Polityce Prywatności. W razie wątpliwości, skontaktuj się z Administratorem.
Intersiec