Kaczyński za zabijaniem? Felieton Pawła Zastrzeżyńskiego | Limanowa.in - limanowski portal informacyjny
WERSJA ARCHIWALNA
Przeglądasz archiwalną wersję portalu Limanowa.in
limanowa.in
Środa, 17 października, Małgorzata, Wiktor, Marita, Ignacy, Lucyna, Antoni
Rejestracja »

Felietony

2018-01-11 12:02:09

Kaczyński za zabijaniem? Felieton Pawła Zastrzeżyńskiego

Kaczyński za zabijaniem? Felieton Pawła Zastrzeżyńskiego
10 stycznia 2018 roku Sejm zajął się dwiema propozycjami obywatelskimi dotyczącymi życia. Dwa skrajne projekty. W protokole głosowań za programem, który docelowo ma zabijać, zagłosował m.in. Prezes PiS Jarosław Kaczyński, poseł Janczyk.
Oba projekty procedowane były niemal przy pustej sali sejmowej. W czasie gdy trwała kolejna miesięcznica Smoleńska. W cieniu zamieszania ze zmianą w rządzie.
 
Na stronie sejmowej można zapoznać się ze scenogramem z głosowania na temat obywatelskich projektów dotyczących życia. Można też w zakamarkach informacji spotęgowanych chaosem wywołanym przez zwrot PiS w stronę centrum, usłyszeć wypowiedzi polityków z prawa i lewa, że głosowanie w Sejmie nad obywatelskimi projektami wymknęło się wszystkim klubom. Niezadowolone jest PiS, jak i Nowoczesna. Gdzieś te plany partyjne rozburzyły się.
 
W porównaniu z ubiegłoroczną batalią, którą zorganizowały kobiety w czarnym proteście i naciskiem na PiS aby odrzucono projekt za życiem, obecna sytuacja zadziwia spokojem i nijakością. Coś co jeszcze rok temu tworzyło totalne emocje, po roku jakby przestawało interesować.
 
W mediach od zaplecza reaktywowała się idea Deklaracji Wiary, którą zainicjowała dr Wanda Półtawska, a której sygnatariuszem jest obecny Minister Zdrowia. Odnosi się wrażenie, że to ten temat zarówno z prawej strony mediów, jak i z lewej wypłynął na fali nowych zmian w rządzie. Jednak trudno doszukiwać się tu głębi przekazu.
 
Lewicowe media zauważyły, że działania prezesa Jarosława Kaczyńskiego zmierzają do przesunięcia polityki PiS w stronę centrum, zresztą tak też były zaplanowane zmiany w rządzie, a tu nagle okazuje się, że ta zmiana podpisaną cztery lata temu Deklaracją Wiary przez Ministra Zdrowia bierze w łeb.
 
O ile rok temu wydarzenia związane z walką o życie można było nazwać Czarnym Czwartkiem to tegoroczne trudno zdefiniować, ponieważ za życiem ustawili się przez swoje dziwne działanie politycy opozycji, a przeciw politycy prawicy.
 
Nie było żadnych protestów, ani z prawa ani z lewa. Żadnych nacisków. Właściwie, przy założeniu, że obecna władza chciałaby wprowadzić ustawę całkowicie zakazującą zabijania, zrobiłaby to bez cienia sprzeciwu, a tu okazuje się, że opozycją dla samych siebie staje się PiS na czele z Prezesem partii. Takie działanie ma znamiona schizofrenii politycznej i absolutnie jest niemożliwe do przewidzenia lub ukazuje prawdziwe oblicze Prezesa i jego intencje, które tak dalece zostały upolitycznione, że przestały być żywe i ludzkie.
 
Polityka przykryła proste człowieczeństwo.
 
Pojawia się zatem pytanie do nowego Ministra Zdrowia, co zrobi ze swoim podpisem pod Deklaracją Wiary?
Czy machina polityczna będzie starała się wbić z przekazem, że życie i poglądy swoją drogą a polityka swoją?
Pewnie tak, ale zobaczymy.
Komentarze 28
DRKidler
DRKidler 2018-01-11 12:39:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@"Pojawia się zatem pytanie do nowego Ministra Zdrowia, co zrobi ze swoim podpisem pod Deklaracją Wiary?
Czy machina polityczna będzie starała się wbić z przekazem, że życie i poglądy swoją drogą a polityka swoją?"
-"Tylko wybrani przez Boga i związani sakramentem małżeństwa mają prawo używać organów, które stanowią sacrum w ciele ludzkim". To jest wypowiedź nowego ministra zdrowia Szumowskiego.
No i mamy następnego którego nie obowiązuje prawo świeckie. Co to za oszołom. Przyjdzie czas, że będzie się za te słowa wstydził. Jedno g....o zamienili na drugie g..... o. Dalej mydlić oczy będą. Jak ktoś miał choć cień nadziei to się rozczarował.
plus
14
plus
1
bulkatarta
bulkatarta 2018-01-11 12:40:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Pan nadal z uporem maniaka-fanatyka swoje. Czy tak trudno pojąć, iż nie należy a przynajmniej starać się jak w najmniejszym stopniu łączyć politykę z wiarą. Polityk nie ma prawa wygłaszać homilii w kościołach a kler pisać ustawy wygłaszane z mównic sejmowych. Coś nie jest zgodne z twoją wiarą, nie biorę się za politykę. Co do deklaracji wiary. Litości, litości litości dla nas obywateli. Co to ma być? Votum wdzięczności za dar kanonizacji.....Człowieku! dar wdzięczności to będzie wówczas gdy pacjęci nie będą mierać czekając na ratunek w kolejkach liczonych w latach świetlnych! !!!!!!!!!!! Zrozumiałe? czy nadal piszemy kretyństwa i wciskamy je do bezmyślnie potakujących i licznych jeszcze głów ?
plus
16
plus
2
bulkatarta
bulkatarta 2018-01-11 13:10:13
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A skoro jest pan jak ,,średniowieczny krzyżowiec" orendownikiem deklaracji, to może wpadnie pan na pomysł i zainsynuuje środowisku medycznemu deklarację godnego umierania chorych na nowotwory, deklarację bezpłatnego dostępu do leczenia nowoczesnymi dostępnymi urządzeniami, innym środowiskom: deklarację dostępu do czystego powietrza, deklarację o wolności myślenia i patrz pan ile tego jest!!!! Deklaracja nie tylko o bredzeniu o płciowości i rozmnażaniu.
plus
12
plus
1
wartownik1
wartownik1 2018-01-11 13:17:39
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Po co komu zmieniać prawo aborcyjne jak jest dobre i dobrze funkcjonuje. Ludziom sie w głowach wywraca
plus
16
plus
0
TuronGorski
TuronGorski 2018-01-11 13:18:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
dziecko niechciane , na siłe wyedukowane = nieszczęście murowane.....
plus
6
plus
4
LuckyLuke1
LuckyLuke1 2018-01-11 13:32:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zastrzeżyński,skończ że już chłopie z tą grafomanią!
plus
22
plus
1
colo
colo 2018-01-11 13:33:07
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"Oba projekty procedowane były niemal przy pustej sali sejmowej"
Skoro podczas obrad sejmu nie ma danego posła na sali to nie powinien otrzymywać pensji bo nie wypełnia swojej pracy należycie.
plus
11
plus
0
bulkatarta
bulkatarta 2018-01-11 13:58:06
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@colo : nieobecni ciałem i umysłem w sejmie (czytaj w robocie). Lewitowali nad barierkami okalającymi pałac. Co dziesiątego tak robią. Nieobecni, a na koncie wpływy. Takie to czary mary.
plus
7
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2018-01-11 16:37:56
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ta schizofrenia polityczna trwa już 28 lat, i jest niewątpliwie, zaplanpwaną schizofreznią. Te głosowanie jest niczym innym jak kolejnym potwierdzeniem na to.

Partie polityczne wraz ze służbami serwują Nam ciągle tzw. teatrzyk dla ludu. Wszyscy oni, z małymi wyjątkami są aktorami sceny tzw. układu pookrągło-stołowego.

Nic dodać nic ująć. Wszystko jest jasne.
plus
2
plus
2
Rys
Rys 2018-01-11 19:19:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Po pierwsze. To skierowano tylko do dalszego procedowania. Jedna przyjęta i przegłosowana później poprawka, wystarczy aby tenże zapis poszedł do piachu. A opozycja się właśnie prawie do reszty dalej już sama dzieli i wyrzuca.

Może właśnie o to chodziło ...
plus
5
plus
0
berecik
berecik 2018-01-11 19:25:13
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
„Kaczyński za zabijaniem?”
„10 stycznia 2018 roku Sejm zajął się dwiema propozycjami obywatelskimi dotyczącymi życia. Dwa skrajne projekty. W protokole głosowań za programem, który docelowo ma zabijać, zagłosował m.in. Prezes PiS Jarosław Kaczyński, poseł Janczyk.”
Głosował za programem, który docelowo ma zabijać?
Nie! Nie głosował za programem, który docelowo ma zabijać, lecz, tak jak cała izba głosowanie dotyczyło skierowania go do dalszych prac parlamentarnych lub jego odrzuceniem w pierwszym czytaniu.

„…głosowanie w Sejmie nad obywatelskimi projektami wymknęło się wszystkim klubom. Niezadowolone jest PiS, jak i Nowoczesna. Gdzieś te plany partyjne rozburzyły się….”
Zburzyły się, ale czy aby dla wszystkich?
To opozycja uwaliła lewacki projekt czarnego marszu kobiet. Nie wątpliwości, że głosowanie przez 58 posłów PiS, w tym Jarosława Kaczyńskiego, Antoniego Macierewicza, Krystyna Pawłowicz, czy Ryszarda Terleckiego, za skierowaniem projektu „Ratujmy Kobiety” do dalszych prac, to był zabieg przemyślany. Chodziło oczywiście o to, że projekt był „obywatelski”, a zatem fajnie wygląda na zewnątrz taki obrazek, w którym największe „oszołomy” z PiS szanują demokrację i wole obywateli.
Kaczyński decydując się na taki krok nie tylko nie liczył, że w głosowaniu projekt upadnie, ale liczył się z tym, że rzeczywiście trafi do komisji. W tym jednym miejscu możemy mówić o przypadku i zbiegu okoliczności, nie o geniuszu. Kaczyński chciał zagrać genialnie, ale dzięki najdurniejszej na świecie opozycji, wyszło super genialnie. Reszta posłów PiS zagłosowała za odrzuceniem projektu w pierwszym czytaniu. 39 posłów PO i Nowoczesnej nie wzięło udziału w głosowaniu. Dodatkowo troje posłów z PO: Marek Biernacki, Joanna Fabisiak i Jacek Tomczak, zagłosowało wbrew dyscyplinie klubowej i też chcieli odrzucenia w pierwszy czytaniu. W efekcie lewacki pomysł na zabijanie dzieci został odrzucony różnicą zaledwie 9 głosów: 202 posłów za odrzuceniem, przeciw 194, wstrzymało się siedmiu.

Podczas głosowań jedna z wypowiedzi Nowackiej wywołała ożywioną reakcję na sali. - Nie używajcie języka nieadekwatnego, zrozumcie: żołądź to nie jest dąb; jajko to nie jest kura; a płód, zarodek, zygota i zlepek komórek nie jest dzieckiem - mówiła Nowacka, wywołując głośną reakcję na sali.
Lewicowy elektorat pozbywa się resztki złudzeń i masowo postuluje przeoranie całej opozycji, która się do niczego nie nadaje. Jeśli to wszystko razem nie wystarczy, żeby stwierdzić genialność politycznego ruchu, to przypominam, że Kaczyński ograł lewicę proaborcyjnym projektem ustawy na złożeniem do Sejmu tyle się natrudziła.
Tak ja to widzę.
plus
2
plus
2
grazynahayes
grazynahayes 2018-01-11 20:06:09
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@berecik Skoro tak dobrze potrafisz przewidywać strategię gry politycznej Kaczyńskiego , to może podejmniesz się przewidzenia prac na drugim projektem społecznym, tym za życiem?

Zaznaczam, nie jest to złośliwe, bo sama uważam, że wszystko było zaplanowane z góry.

Tak czy siak osobiście uważam, tak jak już wcześniej pisałam plan jest taki;

W Polsce ma rodzić się wiecej dzieci( chociażby zgodnie z programem 500 +) , ale po ich narodzinach cał, planie a uwaga polityków kieruje się na innym planie koncernowym.

Szczepić- bo to jest duża kasa , wiadomo dla kogo, nieważne dla nich wszystkich jakim cierpieniem dziecka i rodziców będzie to okupione.

Dwa , adopcje zagraniczne polskich dzieci, tez niezła kasa.

Konkluzja:
Otoczają Nas hieny , którym nie leży na sercu dobro kraju i rodaków. Najpierw wszyscy zgodnie rozkradali Polskę, doprowadzili do zapasci gospodarczej, do dlugów haniebnych, ( fikcyjnych), a teraz nie mają czym je spłacać, więc robią to co robią, plus na chama wprowadzają tylnymi drzwiami GMO, wysprzedali polskie wodociągi, kładą swoje brudne ręce dalej i dalej, marzy im się monopol na polską wodę. lasy, kopalnie wysprzedają, sypią na nas goowno z samolotów itp, itd.

Wszyscy bez wyjątku , wszystkie obecne, poprzednie partie są siebie warte.

My ich niedługo pogonimy z ich stołków. Hipokryzja, HIPOKRYZJA i jeszcze raz hipokryzja.
Szkoda czasu na rozwazanie tego co jest oczywiste. Oczywiste dla ludzi uczciwych i wolno-myślicieli.
plus
2
plus
3
cichy1
cichy1 2018-01-11 20:30:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Prawdziwy chrześcijanin ma prawo dotyczące życia ma wpisane w sercu . Tym się różnimy ,że mamy rozum i wolną wolę a nie jak zwierzęta instynkt a serce jako pompa do obiegu krwi . Tu jest cała prawda.
plus
5
plus
1
kolawa
kolawa 2018-01-12 08:00:26
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Mam pewne zastrzeżenie co do twórczości Pana Zastrzeżyńskiego. Niech Pan sobie pisze do woli natomiast proszę osoby decyzyjne aby takie dzieła nie zaśmiecały Państawa głównej strony. Nie są to żadne wiadomości z naszego terenu. Mamy w telewizji dużo jadki pomiędzy PIS i całą resztą. Może warto na tej stronie mówic o tym co nasze a nie warszawskie?
plus
7
plus
1
kolawa
kolawa 2018-01-12 08:05:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
tylko Grażyna umie połączyć ze sobą sprawe polityki, Kaczyńskiego, aborcji, przepisów prawa, prawa do życia Dziecka Nienarodzonego ze swoim niezatapialnym GMO. Pani Grażyno, weź sobie Pani do serca prośbę: piszemy na temat bez miliona wątków, chtba,że Pani uważa swoje twory za wpisy na temat?
plus
5
plus
1
limman
limman 2018-01-12 09:03:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Aborcja zawsze była tematem służącym rządzącym do odwrócenia uwagi ludzi od prawdziwych problemów.
plus
5
plus
0
limman
limman 2018-01-12 09:04:53
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
plus
0
plus
0
kojot
kojot 2018-01-12 09:21:34
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Jak widzę, to i Pan Zastrzeżyński dał się nabrać tak, jak najbardziej "inteligentna" część opozycji. Brawo!. "Wolność słowa", "Demokracja"!!!!!! Gdzie to jest Panie Zastrzeżyński. W PiS nazywa Pan to schizofrenią? To w takim razie zachowanie opozycji w Pańskiej ocenie powinno nazywać się " lipą " z demokracji, partyjnym totalitaryzmem. Tym razem nie był to "czarny czwartek", ale zwycięstwo ludzi sprzeciwiających się ZABIJANIU nienarodzonych. Nad psami się użalacie,( ja też) karze się więzieniem, (i słusznie) a dla żyjącego z bijącym sercem małego bezbronnego człowieczka nie macie litości? Wolno zabić bez kary? To jakieś zdziczenie. Dlatego lewacy wcześniej wyginą niż zwierzęta. Sami się "abortują", tak jak teraz, ze społeczeństwa.
plus
3
plus
9
Antykaczysta
Antykaczysta 2018-01-12 09:42:36
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@kojot
Weź proszę zacznij oglądać dla porównania inne media niż tylko TVPiS a wtedy może zobaczysz że cię okłamują.
plus
6
plus
3
zajec
zajec 2018-01-12 10:09:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nawet w katolickiej rodzinie uprawiajacej wylacznie seks prokreacyjny zdarzyc sie moze ciaza pozamaciczna. Polega na tym, ze wytworzony skutkiem modlitw zarodek, nie wszczepia sie w sciane macicy, ale rozwija sie w jajowodzie. Niewatpliwie jest to diabelska intryga , gdyz zarodek rosnie, sciana jajowodu peknie i nasza wierna katoliczka umrze w krwotoku z modlitwa na ustach, otoczona opieka meza i rodziny, ktora zostawi. A wszystko to z milosci do nienarodzonego bezbronnego czlowieczka , do jego malutkiego serduszka, ktore bedzie bilo jeszcze dwie minuty dluzej .
plus
7
plus
2
wartownik1
wartownik1 2018-01-12 10:15:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
kaczyński kojota za zabijaniem? chyba był na psychotropach
plus
4
plus
1
bulkatarta
bulkatarta 2018-01-12 10:18:51
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Jak ten kraj może być normalny jeżeli jeden mówi o niekontrolowanej prokreacji wzorowanej na królikach, a kolejny po nim ponoć oświadcza iż organy używane w tym celu mogą być używane wyłącznie po obrządku zaślubin z obrączki na palcu i poświęcone kropidłem. Nie ,,przyjemne" czasy nadeszły dla was panowie....
plus
7
plus
2
grazynahayes
grazynahayes 2018-01-12 10:47:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Problem jest głębszy, niż dydkusja na temat zakazu aborcji do 14 tygodnia ciąży czy jej całkowity zakaz. Przecież te narodzone dzieci i ich rodzice przechodzą obecnie gehennę. !!!

Często stają przed trudnym wyborem czy szczepć dziecko nieprzebadanymi w Polsce szczepionkami , ze szkodliwymi subbstancjami a nawet retrowirusami wyhodowanymi na martwych płodach z obcymi odcinkami DNA cudzych dzieci czy też oddać się w rece potencjalnych oprawców, może nawet nieświadomych tego co czynią i co zawierają te szczepionki, jak potencjalnie złe może być w skutkach szczepienie. .

Nadmieniam Ci rodzice, którzy się sprzeciwiają szczepieniom są poddawani aparatowi przymusu wraz z orzeczeniami sadowymi o odebraniu im dziecka. Coraz częściej spotykamy się z takimi sytuacjami w Polsce .
Żyjemy w czasach państw opresyjnych. !!!

Niestety takie są realia . Tak więc pytam czy jest duża różnica pomiędzy tymi wyborami ? To jest jakaś szopka polityczna dla zakrycia realnych problemów w Polsce. Od czasu do czasu sejm przystępuje do tych inicjatyw spolecznych za calkowitym zakazem aborcji czy liberalizacją .

Co z tego w praktyce wynika, skoro panstwo stawia się ponad prawa rodziców? Dziecko stałosię zakładnikiem, wlasnością panstwa?

Pan Kaczyński i cala reszta polityków wszystkich partii politycznych bawią się prawami rodziców? Chcą za nich decydować?

Wydaje się, że politycy w tej niby walce pomiędzy sobą, bawią się Polakami.
Głosowanie nad tymi dwoma projektami w świetle prtzedstawionych faktów jest totalną kpiną. !!!

" Pilne! Sąd zmusza rodziców do zaszczepienia dziecka! - Justyna Socha "
https://www.youtube.com/watch?v=jqHO2bBA6C8&t=3s

Panie Pawle Zastrzeżyński napisał Pan kolejny BARDZO DOBRY FELIETON.

Wyrazy ogromnego szacunku dla Pana.
plus
0
plus
4
kojot
kojot 2018-01-12 10:51:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Wartownik! Jakże się cieszę, że jesteś na poziomie tzw." łupozycji". Nic ująć nic dodać.
plus
0
plus
3
Antykaczysta
Antykaczysta 2018-01-12 14:05:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@kojot
Czyli i tak na wyższym poziomie od ciebie i tej skrajno prawicowej populistycznej partii.
plus
2
plus
0
adamsmith
adamsmith 2018-01-12 14:26:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Kaczyński głosował za zabijaniem czy za skierowaniem projektu ustawy do właściwej komisji??

Kolejny felieton, w którym autor tak rażąco rozmija się z prawdą, że bez większych wątpliwości można mówic o kłamstwie. Pytanie czy celowe czy wynikające z niewiedzy.

Opisując rzeczywistośc lepiej opierac sie na faktach i odpowiedzieć sobie na pytanie ile istniej ludzkich zginęło w wyniku skierowania projektu ustawy do prac w komisjach, a ile straciło życie w wyniku wprowadzenia tabletek wczesnoporonnych np. EllaOne bez recepty - zrobiła to PO żeby nie było wątpliwości.

Fakty fakty a nie idiotyzmy
plus
0
plus
0
adamsmith
adamsmith 2018-01-12 14:42:05
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Bez urazy Pani Grażyno ale łączenie programu 500+ z lobby szczepionkowym zakrawa na idiotyzm.

Za powiększaniem się rynku o nowych konsumentów jest przecież także lobby mleczarskie, obuwnicze, samochodowe, meblarskie, tekstylne... i ... no wszystkie lobby są za tym żeby klientów przybywało.

Co gorsza za powiekszaniem rynku są komuniści z Chin oraz Amerykanie, a najgorzej, że także Niemcy.

Albo ja nie rozumiem Pani konstrukcji myślowej, albo Pani zwyczajnie pisze bzdury. za 2012 rok na szczepionki wydano 163mln zł w Polsce - to mniej niz przychód biedronki za 9 dni !!! (dane biedronki za 2013r)
plus
0
plus
0
kolawa
kolawa 2018-01-12 14:53:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
przykro to pisać ale Pani Grażyna plecie co ślina na język przyniesie a trzy po trzy ma to coś wspólnego z rzeczywistością. Wszędzie widzi Pani afery masonerię i diabli wiedzą kogo. Pani wywody mówiąc delikatnie są zaburzone. Niech sama Pani wyciągnie stosowne wnioski i uda się po odpowiednią pomoc. Z dobrego serca radze.
plus
4
plus
0
Dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku! Z dniem 25 maja 2018 r. zmieniły się obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych (RODO). Dla Limanowa.in bardzo ważne jest bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dlatego dostosowaliśmy działalność portalu do nowych wymogów. Jeżeli posiadasz konto, bądź korzystasz z innych funkcjonalności jakie oferujemy, zapoznaj się proszę z kilkoma ważnymi informacjami jakie znajdziesz tutaj. Dodatkowe informacje o tym jak przetwarzamy dane osobowe, znajdziesz też w naszej Polityce Prywatności. W razie wątpliwości, skontaktuj się z Administratorem.
Intersiec