5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

Fever

Dołączył do portalu: 2010-02-12 12:39:04
Ostatnia aktywność: 1970-01-01 01:00:00

Komentarze do artykułów: 159

Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

Limonovion trochę spokojniej. Romcio1985 wyraził pogląd, że nie zgadza się z polityką SLD, ty możesz nie zgadzać się z polityką PiS i etc i wszystko ok. Tylko co to daje dalej Limanowej, bo uważam, że nic. Zgadzam się, że debata to świetny pomysł, bo moglibyśmy na żywca zabrać się za kandydatów. Tylko taka debata musi być dobrze przygotowana, żeby nie skończyło się wnioskami że PiS nienawidzi PO, z SLD nie chce znać wszystkich pozostałych, bo to w dalszym ciągu nic nie da Limanowej. Uważam że i tak wielkim sukcesem jest możliwość zorganizowania debaty, czego nie można było zrealizować w latach poprzednich.

2010-10-28 12:29:37
Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

Gargamel tak przewrotnie i dla rozluźnienia atmosfery, jeden znany poseł raz powiedział, że nie ważne jak się zaczyna, ale ważne jak się kończy hehehe. Mówię przewrotnie bo właśnie w wyborze burmistrza nie o to chodzi. Należy zastanowić się nad kandydatem który będzie działał przez cały czas. Myślę,że pan Czeczótka jest spalony jako działacz polityczny. Mamy więc wzór kogo nie wybierać, ale teraz zastanówmy się czy mamy możliwość wybrać kogoś kto będzie prezentował odmienną stronę. Niestety dużego i szalonego wyboru nie mamy. Liczyłem na pojawienie się jakieś świeżości, no ale niestety.

2010-10-28 11:36:18
Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

Kolejny raz widzę ze zaczyna się ' choroba Polska'. Zamiast merytorycznie rozmawiać o kandydatach, co który może dobrego i pożytecznego zrobić i który ma lepsze predyspozycje do rządzenia, to zaczyna się dyskusja typu bo ten z PiS bo tamten z PO a tamten to wcale nie wiadomo skąd. Nie o to chodzi. Zastanówmy się na kogo warto oddać nasze cenne głosy, które będą reprezentowane przez danego kandydata. Rozpocząłem myśl o panu Grzegorzu Biedroniu, bo w tej chwili wydaje mi się chwiejny poglądowo, więc nie widzę go jako burmistrza, który w połowie kadencji stwierdzi, że jakoś bliżej mu do innych założeń i będzie sterował miastem jak chwiejną łodzią. Rozpocznijmy dyskusję merytoryczną o danych kandydatach ich osiągnięciach i możliwościach.

2010-10-28 11:13:35
Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

romcio1985, na szczeblu lokalnym głosuje się na danego człowieka, któremu przyjdzie działać w hermetycznym i wysublimowanym środowisku. Powinniśmy go raczej oceniać po tym co może zdziałać właśnie dla środowiska lokalnego, bo na kwestię ustawodawczą on nie będzie miał wpływu i powiem szczerze nie powinno się tu liczyć czy kandydat jest z PO, PiS, SLD czy nie zrzeszony, ale powinny się liczyć jego cechy osobiste, które mogą dla naszego terenu dużo wygrać, lub stracić bardzo wiele. Chodzi o pomysł na rządzenie.

2010-10-28 10:47:42
Pięciu kandydatów do fotela burmistrza Limanowej

Pan Grzegorz Biedroń jak mi się wydaje, kiedyś aktywnie uczestniczył w szeregach PO, a dzisiaj widzimy go w szeregach KW PiS. Jakieś niestabilne poglądy reprezentuje ten pan no i cech przywódczych też nie posiada.

2010-10-28 10:06:13
artykuł usunięty

Chance wydaje mi się, że znajdujesz się w jakimś błędnym kole. Coś chcesz zrobić, za czymś tęsknisz, a jednocześnie dochodzisz do wniosku, że nie ma sensu nic robić. Wyrwij się z odrętwienia,ale tak jak piszę wyżej tak mi się tyko wydaje.

2010-10-15 08:08:10
artykuł usunięty

Hikrush a gdzie byłeś?

2010-10-13 08:22:00
Zaskakująca propozycja z I ligi dla trenera Limanovii!

Postawa trenera budzi szacunek i respekt. Miejmy nadzieję, że plany budowy solidnej drużyny, nie zawiodą kibiców jak i samego trenera, bo jak wiadomo nie wszystko zależy od trenera. Trzymam kciuki za Pana i całą drużynę.

2010-10-12 07:43:47
Lista zgłoszonych komitetów

Angelo - Ćwilin jest wyższy od Śnieżnicy, więc ma większe szanse.

2010-10-08 08:19:26
Fotointerwencja: nowy 'asfalt' na Łysą Górę

Crusader daj spokój, na poszła duża kasa, a za rok będzie znowu polna droga, a przecież taka mogła być i bez nakładów finansowych. Sprawa do TOP-a, czy mógłbyś napisać kto to wykonywał - chyba to nie będzie kryptoreklama.

2010-09-24 09:12:47
Stop aborcji - wystawa przy kościele

Niestety żyjemy w takich czas gdzie głos sumienia jest nieustannie tłamszony przez tzw popkulturę. Tak jak napisałem wcześniej sprawa nie dotyczy jednej tyko części społeczeństwa czyli katolików,skądinąd słabych i o zmiennych poglądach, ale całego społeczeństwa i nie boję się powiedzieć całej ludzkości. Co do 'sukienkowych' to na naukach przed małżeńskich jest lansowana naturalna metoda antykoncepcji, która zresztą ma wielu zwolenników nie tylko w szeregach katolików.

2010-09-23 12:50:32
Stop aborcji - wystawa przy kościele

111ksiądz- nie uważam, żeby ta dyskusja była zbędna. Temat aborcji wywołuje wiele emocji, często skrajnych. Dla kogoś pokroju Hieny aborcja to niewiele więcej jak jakaś grypka z którą można iść do przychodni. Dla Ciebie jest synonimem walki z KK. Co się tyczy KK to w wielu tezach pewnie bym Cię poparł, ale jeżeli chodzi o aborcję to nie jest sprawa KK, tyko całego społeczeństwa wierzącego czy nie wierzącego wszystko jedno. Nie jeden ateista jest lepszym człowiekiem od nie jednego katolika. Uważasz, że nie powinno się uświadamiać młodzieży i myślę że jesteś w błędzie. Musi być jakaś praca u podstaw i nie jest powiedziane , że muszą robić to księża. Przecież jest tylu psychologów, pedagogów, socjologów itp. To na nich powinna spoczywać ta praca u podstaw. Niestety w Polsce temat aborcji jest w większości stosowany do przepychanek politycznych-tych rozmów o niczym, albo wcale się o tym nie wspomina. A sprawa jest poważna i trzeba rozmawiać tylko rzeczowo. W Polsce aborcja jest zakazana z wyjątkami, a turystyka aborcyjna kwitnie w najlepszego, bo w Niemczech można to załatwić bez problemu, tyko nie ma się co dziwić że naród niemiecki pomału wymiera.

2010-09-23 11:37:05
Stop aborcji - wystawa przy kościele

Szanowni Państwo proszę czytać, ze zrozumieniem. Organizatorem jest Fundacja Pro-Prawo do Życia. Gdzie w Limanowej ta wystawa mogła by się odbyć? Na rynku, gdzie trwa remont Buzodromu, gdzie 'fantastyczna i kulturalna ' młodzież poniszczyła by plakaty lub je pomalowała - a to chyba nie jest temat do drwin. W Bibliotece Miejskiej nie wiem czy starczyło by miejsca, z resztą ile tam osób chodzi na wystawy - oczywiście są ludzie którzy to robią, ale jest to mały odsetek limanowian, a w akcji tej chodzi o to by jak najwięcej osób to widziało i interesowało się tym, a nie chowało głowy w piasek. Mrpinky nie martw się o dzieci. Na co dzień oglądają gorsze rzeczy w pseudo kreskówkach, czy grach komputerowych. Z resztą one też kiedyś dorosną i niech uczą się wrażliwości od małego.

2010-09-22 12:29:36
Stop aborcji - wystawa przy kościele

Bearchen, powiedz szczerz, czy o tej osobie która to zrobiła możesz powiedzieć, że jest świadoma i w pełni odpowiedzialna za to co zrobiła. Nie mówię tylko o usunięciu ciąży, ale o momencie w którym doszło do poczęcia - właśnie może tam brakło świadomości, a właśnie Katoforeza mówi o zbudowaniu większego nacisku na budowanie świadomości seksualnej. Słyszałem kiedyś doskonałe stwierdzenie jakiegoś pana socjologa, że młodzież dzisiaj doskonale zna wszystkie pozycje z kamasutry, a nie zna procesu biologicznego w wyniku którego dochodzi do zapłodnienia.

2010-09-22 10:53:56
Stop aborcji - wystawa przy kościele

Nie powiedziałem, że winna jest tylko kobieta, bo również lekarz, który to dokonuje, partner kobiety jak również rodzina jeżeli o tym wie. Odpowiedziałem tylko na stwierdzenie Hieny, że kobieta powinna mieć wolny wybór jakby to był zakup torebki w sklepie. Ciąży można zapobiegać na różne sposoby, a nie likwidować jej skutki. Myślę że prawo w Polsce w tej sprawie jest dobre i są wskazane przypadki kiedy można usunąć ciąże.

2010-09-22 10:29:24
Stop aborcji - wystawa przy kościele

Borek sex może być zabawą między dwojgiem kochających i rozumiejących się w tej kwestii ludzi. Nie sprowadzajmy go tylko do poziomu przymusu reprodukcyjnego, w końcu jesteśmy na wyższym poziomie świadomości niż inne gatunki zamieszkujące ziemię, ale to też wymaga od nas abyśmy byli odpowiedzialni za to co robimy. Nie zgadzam się z wypowiedzią Hieny, że aborcja powinna być legalna. Jeżeli kobieta nie chce mieć dzieci, może zapobiegać temu w inny sposób, a nie wydawać wyrok śmierci na tą kruszynę która rośnie pod jej sercem. Aborcja to nie jest sprawa kościoła, a sprawa ludzkości. O jakiej cywilizowanej Europie Ty mówisz. Popatrz na kraje zachodu, są rozwinięte gospodarczo, ale zgniłe moralnie. Odnoszę się z dużą rezerwą do postępowania Kościoła w obecnych czasach i nie jestem ich zwolennikiem, ale jakiś twardy kręgosłup zasad moralnych powinniśmy posiadać bo inaczej będziemy inwalidami moralnymi. Hieno nie wiem czy masz dzieci, czy nie, ale wnioskuję że nie masz. Kiedy w przyszłości będziesz miała szczęście posiadać dziecko i będziesz przytulać tą nieporadną kruszynę do siebie, to może zrozumiesz jak daleko byłaś od cywilizacji.

2010-09-22 09:59:55
artykuł usunięty

Tekst rzeczywiście ponadczasowy. Jest coś w nim, że gdzieś tam głęboko w oku chce się zakręcić łezka. ...'Nie wiem sam, co mi się marzy,Jaka z gwiazd nade mną świeci, Gdy wśród tych - nieobcych - twarzy Szukam ciągle twarzy - dzieci,'...Kwintesencja wszystkiego, gdy wchodzi się w którąś dziesiątkę swojego życia.

2010-09-20 14:28:52
artykuł usunięty

Co to wampir energetyczny

2010-07-30 13:35:59
artykuł usunięty

Pewnie tylko do mięsnego chodzisz

2010-07-30 12:52:42
artykuł usunięty

On1 jak idziesz do sklepu i chcesz kupić maślankę w kartonie to kupujesz serwatkę, po małej obróbce, więc serwatka też jest maślana, a najbardziej maślane to są chyba bułeczki.

2010-07-30 12:43:19
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]