5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

Xull

Dołączył do portalu: 2010-04-12 17:22:34
Ostatnia aktywność: 1970-01-01 01:00:00

Komentarze do artykułów: 277

Kontrowersyjna lokalizacja wieży

czyżby ktoś chciał interes otworzyć przy wieży ? czyżby, czyżby ? :) czy ktoś buduje wieżę przy czyimś interesie ?

2010-11-23 11:21:21
Żałosne...

mokasyn raczej w to w to wątpię że wam powiedzieli w ten sam dzień że pójdziecie na basen. Trzeba było sobie parasol zabrać coby tyłka nie przemoczyć. Kurde, i zamiast się cieszyć że lekcje wam przepadły, trzeba było po drodze do dzikiego wina zawinąć i po sprawie można się zagrzać a nie marudzić. P.S. Robaczek111 taka gówniana a dzieciata :p i którędy wyście szli że upapraliście się w błocie, przez lipowe ? A po za tym ekonom zawsze w tyłek wchodzi :p

2010-11-20 13:52:06
Brak słów (wideo)

odczepcie się od Opockiego, on pełni taką samą misję jak pani w filmie pt. 'Goryle we mgle' :p tylko po co ratować gnijący gatunek...

2010-11-18 14:14:03
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

zzewnątrz, powiem tak, jestem ZA budową wieży, ale tylko wtedy jeśli jej budowa ma na celu podniesienie atrakcyjności danego terenu. A usytuowanie tej wieży wiele nowego nie wnosi. Strona z której ma się rozpościerać widok będzie tak samo widoczna z wierzy jak i z pod niej. Jak ktoś się obróci zobaczy drzewa i szczyt na którym powinna stać wieża. Jestem na NIE za poprawą warunków w postaci poprawy nawierzchni celem dojazdu samochodem pod wieżę, poprawić szlak żeby był bardziej dostępny można dzięki właściwemu oznakowaniu i jakichś tablicach informacyjnych, może utworzenie ścieżki przyrodniczo-krajoznawczej. Jak chodzi o dojazd do domów, musi on przecież być, i powinien być zapewniony przez gminę, lub właściciela działki pod drogę, przykładowo pod krzyżem są też zabudowania, a droga jest tam raczej mało dostępna I BARDZO DOBRZE. Bo tak w sumie jakby nie patrzył, jaka miejscówka taki dojazd. Wiadomo że nasze pagórki to nie tybet, i o panoramę gdzie nie widać zabudowań raczej bardzo ciężko. Ale bez sensu jest takie gospodarowanie atrakcją przeznaczoną dla turystów pieszych gdzie się poprawia drogę 'dojazdową'. Piszesz że gór niedostępnych jest niemało, tu się z Toba nie zgodzę bo jest ich coraz mniej, bo praktycznie na każdy złaz na jaki mi się uda wyrwać i nie tylko złaz, samochody są zbyt częstym widokiem na szlakach pieszych. Jak chcesz żeby się turystom wygodniej zwiedzało, to mylisz pojęcia bo taka atrakcja na pewno nie powinna temu służyć. Wygodne zwiedzanie przykładowo to wyjazd do Rzymu, Paryża, Krakowa gdzie mieszkasz sobie w hoteliku, zwiedzasz siedząc w samochodzie ewentualnie przejdziesz kawałek po jakimś muzeum. A tu powinna być bacówa z drewna lub też wieża widokowa, miejsce na ognisko, na które masz sobie własnymi ręcoma drzewo pozbierać, musisz jakiś kawałek wejść pod górkę i zejść z niej na własnych nogach lub przy ich użyciu (rowerkiem) dla celów zdrowotności, krajoznawczych poprawy humoru. Jak chcesz coś zjeść na szczycie to bierzesz to do plecaka a nie kupujesz w kiosku na szczycie. Wygoda wygodą ale bez przesady, to nie wersal i jakiś poziom styrania powinien być, nie na zasadzie podjadę na parking pod wieżę jeszcze stanę dwa metry od niej i użyję nadludzkich sił wchodząc na nią w celu podziwiania widoków takich samych jak i spod niej, bo w ten sposób robi się właśnie tak zwany turystyczny bubel, który swoją świetność traci dosyć szybko. Po to góry są niedostępne lub względnie niedostępne żeby cieszyły urokiem i klimatem ciszy i spokoju a nie hałasem samochodów i motorków, tym właśnie wygrywają nasze pagórki. Popatrz na Bieszczady, które obecnie przyjmują niewiele mniejszy ruch turystyczny co Tatry, a dlaczego? ;) Może nie mamy tutaj tak 'dziko' jak w Bieszczadach, ale na pewno nie mamy takiej masówy jaką się widzi w Tatrach, w które najlepiej się wybrać przed lub po sezonie. I jeszcze jedno - pyton ma rację, jak nie słyszałeś o tym żeby ktoś tu zaproponował coś pożytecznego dla Beskidów, to po pierwsze radzę przeczytać a nie słuchać :p a po drugie cały czas o tym piszemy :) a i gosta - coś z prądem chętnie z TOPem bym się napił z wójtem niekoniecznie, ale czego się nie robi dla Beskidów ;)

2010-11-17 09:33:01
...

terorist bo PO właśnie na tym tylko leci, podpuszcza kaczorka, a że on głupi to się daje i świruje. Wtedy robi się wielki hałas o nic, media szaleją a PO może wtedy ponawalać w gałę :)

2010-11-17 08:17:51
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

adpromo złą mamy władzę. Gminę przebija w powiecie tylko miasto Limanowa w złym gospodarowaniu. A czy się to zmieni, zobaczymy, w mieście może... w gminie wielkich szans chyba nie ma bo z tego co widziałem to wiele nowego kandydaci nie wnoszą. No chyba że wybudują 2-gą wieżę 100 metrów od obecnie budowanej na szczycie, a potem za następne 100 metrów i następne i tak do samego krzyża. Będzie wtedy atrakcja turystyczna, a może zapis w księdze rekordów na najgęstsze zabudowanie bublami na rzecz turystyki :P

2010-11-16 16:52:01
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

i wreszcie Cię rozumiem :D zgadzam się z tobą ale wolałbym dalej szczytu niż bliżej ten asfalt. A no i jakiego szczytu, zresztą, przecież główną atrakcją PO DRODZE na szczyt będzie wieża widokowa z widokiem na szczyt Jaworza :D

2010-11-16 15:09:40
Za 4 zł 50 gr trafi przed sąd

bardzo dobrze że wezwali policję :D zamknąć dziada :D Rękę urąbać i będzie git.

2010-11-16 15:06:38
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

jezykiemi - a ty leniu :D

2010-11-16 14:58:21
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

terorist a którędy ty chodzisz że szlaków nie widzisz :) , przez park choćby się przejdź

2010-11-16 14:25:03
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

głupi i to bardzo, no chyba że taką wierzę widokową by zrobić przy drodze na Wysokim? :p

2010-11-16 12:41:21
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

i cortez dobrze gada :) ... asfalty do Koszar !! :D

2010-11-16 10:44:46
Kontrowersyjna lokalizacja wieży

zzewnątrz lub zgminy, coś mi tu nie gra, zgodzę się z Tobą że warunki dostępności szlaków powinny pozwalać na poruszanie się po nich względnie łatwe. Tylko z tego co piszesz, to ta dostępność powinna umożliwić dotarcie pod to coś pod szczytem samochodem. A to jak już tak dobrze orientujesz się w dziedzinie turystyki, nie jest turystyką pieszą lecz motorową, która raczej nie powinna mieć wiele wspólnego z wycieczkami po szczytach gór. Dla mnie coś takiego to jest zwykła degradacja walorów przyrodniczych oraz krajobrazowych, bo co to za atrakcja skoro wieża widokowa powinna służyć lepszemu widokowi Z NIEJ a nie tylko NA NIĄ. Jakoś Ci nie wierzę że tak namiętnie chodzisz po tych górach, skoro jesteś zwolennikiem takich rozwiązań. Cała atrakcja w naszym Beskidzie polega właśnie na umiarkowanej dostępności szlaków PIESZYCH, która jest lub powinna być zapewniona poprzez właściwe oznakowanie, oraz porządek na nim. Rozwiązanie jakie podajesz z tą 'lepszą dostępnością' zdecydowanie jest co najmniej poronione, tudzież miejscówka na wierzę również jest chybiona. Trzeba było dogadać się z innymi samorządami, a i kasy morze trzebabyło by mniej na tą 'inwestycję'.

2010-11-16 08:33:10
Sesja Rady Powiatu - blisko 20 mln długu? Zobacz dyskusję

dobrze gadają, kredyty na takim poziomie z tego co zrozumiałem jest może nie bardzo - ale dobrym rozwiązaniem :) bo i wilk cały i owca syta albo na odwrót. A p. Jan dobrze gada :) Bo w smie jest kilka instytucji które pilnują żeby samorządy się za bardzo nie rozhulały, no i przecież bank też raczej by nie dawał kredytu komuś jakby wiedział że go nie spłaci

2010-09-22 19:26:25
Ciężarówkami po alkoholu

0,5 - znaczy że na imprezę jechali. A w kieszeni następne 0,5 mieli pewnie :p Chyba się znali i pili po równo :p santimail ja jestem za obrywaniem nóg i zębów :p

2010-04-13 14:38:22
Pożar samochodu i przyłącza

Renka010 - co paliłaś ?? :p

2010-04-13 14:33:29
Tiry wrócą do Tymbarku

RYŚ będzie załamany :p tyle wysiłku żeby ludziom w rynku w Dobrej dzwoniły szyby w oknach, a tu masz most budować będą :p P.S. A most zastępczy będzie ? :D :p

2010-04-13 14:30:55
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]