0°   dziś 4°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

GOKSiT zamiast GOK. Dyrektor nie wie, czy dopracuje do emerytury; wójt nie składa deklaracji przed rozstrzygnięciem konkursu

Opublikowano 01.11.2020 05:30:00 Zaktualizowano 02.11.2020 07:52:58 pan

Rada Gminy Łukowica zmieniła statut i w miejsce dotychczasowego GOK-u powołała Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki. Głosowanie poprzedziła dyskusja, w której głos zabierał Andrzej Bargieł. Wieloletni dyrektor GOK mówił, że po ogłoszeniu konkursu na stanowisko które nadal pełni, nie uzyskał od wójta zapewnienia o możliwości dopracowania w ośrodku do emerytury, na którą będzie mógł przejść za 5 lat. - Nie ma żadnych przeciwskazań, aby obecny dyrektor do tego konkursu przystąpił. Jest za wcześnie, by takie deklaracje padały – mówił z kolei wójt Bogdan Łuczkowski.

Na początku poniedziałkowej sesji padł wniosek, by uchwałę w sprawie zmiany statutu wycofać z porządku obrad – wnosiła o to komisja statutowa, która nad projektem debatowała kilka dni wcześniej. Wniosek nie został jednak przyjęty większością głosów. 

Wcześniej umożliwiono wypowiedź dyrektorowi Gminnego Ośrodka Kultury. Andrzej Bargieł przedstawił swoje spostrzeżenia na temat skutków zmian statutu. Jego zdaniem, proponowany projekt jest „kombinacją różnego rodzaju fragmentów podobnych uregulowań, posklejanych w jedną całość”. 

- Nie skorzystano z mojego długoletniego doświadczenia, nie pozwolono się spotkać aby wypracować w miarę dobry projekt statutu, który przecież będzie obowiązywał przez lata. Szkoda że nikt nie zapytał pracowników ośrodka o ich uwagi. To przykre, że po prawie 40 latach pracy w kulturze nikt nie wykonał nawet telefonu, by mnie poinformować o tworzeniu statutu. O obradach na temat nowego statutu dowiedziałem się dopiero po burzy medialnej wokół tematu odwołania sesji – mówił dyrektor GOK. - Nawiasem mówiąc, dopiero wczoraj znalazłem porządek obrad. Co organ wykonawczy ma do ukrycia, że go nie opublikował? To pytanie pozostawiam bez odpowiedzi, choć obecna władza podkreśla swoją transparentność – dodał.

Zobacz również:

Dyrektor przywołał zapisy statutu uchwalonego w 2013 roku – jak referował, jeden z paragrafów stanowi, że projekt zmiany statutu opracowuje i przedstawia wójtowi dyrektor GOK, wraz z oceną skutków tej zmiany; na tej podstawie wójt kieruje do Rady Gminy projekt uchwały. Jego zdaniem, uchwalony w inny sposób statut zostanie zakwestionowany przez nadzór prawny wojewody. 

Andrzej Bargieł odniósł się także do osobistej sytuacji wobec faktu, że władze gminy rozpisały konkurs na pełnione przez niego stanowisko. - Spotkałem się z panem wójtem w celu omówienia możliwości dalszego zatrudnienia w strukturach ośrodka, lecz nie usłyszałem żadnego zapewnienia o dalszej pracy. Zrozumiałem więc, że jestem intruzem pałętającym się po kulturze. Do emerytury zostało mi raptem pięć lat. Prosiłem pana wójta o możliwość dopracowania do emerytury, nie koniecznie jako kierownik czy dyrektor, lecz pozostało to bez echa. Udział w konkursie na stanowisko dyrektora w wieku 60 lat uważam że mija się z celem – powiedział, dziękując za dotychczasową współpracę m.in. radnym. 

W dalszej części obrad wójt odniósł się do wypowiedzi dyrektora GOK. - Moja odpowiedź była następująca: do tej rozmowy będziemy mogli powrócić, ale dopiero po rozstrzygnięciu konkursu na stanowisko dyrektora, który jest zaplanowany na koniec listopada, bo nie ma żadnych przeciwskazań, aby obecny dyrektor do tego konkursu przystąpił. Jest za wcześnie, by takie deklaracje padały. Po rozstrzygnięciu konkursu będziemy wiedzieli, kto na jakim miejscu się znajduje – tłumaczył, odpierając zarzuty, Bogdan Łuczkowski. 

Wójt przekonywał, że na posiedzeniu komisji radnym i dyrektorowi GOK przedstawione zostały najważniejsze kwestie organizacyjne. Jak podkreślał, zmiany mają na celu uporządkowanie spraw dotyczących nie tylko szeroko rozumianej kultury, ale i turystyki, w tym zarządzania powstającą właśnie infrastrukturą: miejscami rekreacji, wiatami i wieżą widokową oraz miasteczkiem rowerowym, jak również działalności świetlic wiejskich, kół gospodyń wiejskich oraz koordynowania projektów, w których uczestniczą lokalne gospodarstwa agroturystyczne. 

- Jest to zauważalne, że nasza gmina stawia na turystykę, na promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu. Dlatego zależy mi na tym, by wszystko było w jednym miejscu. Chodzi też o to, by nie było chaosu; by mieszkaniec który będzie chciał załatwić jakieś sprawy z tym związane, widział gdzie ma się udać - argumentował wójt. 

Mecenas Krzysztof Jędrzejek tłumaczył, że od rozmowy z wójtem, kierownik GOK przebywał albo na zasiłku chorobowym, albo na urlopie wypoczynkowym, co zdaniem władz gminy „utrudniało współpracę” w zakresie prac nad projektem statutu. 

Przez kilkadziesiąt minut radni pracowali nad poprawkami, wynikającymi z wniosków komisji statutowej, która chciała m.in. by dyrektor instytucji co roku składał sprawozdanie z działalności ośrodka przed Radą Gminy oraz by to radni, w drodze uchwały, mogli podejmować ewentualną decyzję o likwidacji GOKSiT. Te poprawki nie znalazły jednak akceptacji większości radnych w głosowaniach. Ostatecznie, większością głosów Rada Gminy Łukowica dokonała zmiany statutu, powołując Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki.

Komentarze (43)

ROMET
2020-11-01 07:45:05
6 9
Czy w normalnej firmie ktoś się przejmuje pracownikiem żeby ''dorobił sobie do emerytury" żenada ...
Odpowiedz
scigany01
2020-11-01 08:13:37
7 4
Znów woda na młyn totalnej opozycji.
Odpowiedz
scigany01
2020-11-01 08:17:24
7 3
Będzie się działo jak się wybudzi,rodzinę wybudzi i wyodpalają te wszystkie konta. Każdy conajmniej na dwie klawiatury pojedzie...
Odpowiedz
limanowianin1980
2020-11-01 08:46:18
6 8
@ścigany rozumiem, że o pisaniu na 2 klawiatury mówisz w z własnej autopsji. Bo pewnie sam na siłę próbujesz bronić wojta.
Fakty są takie, że ludzie mają już dość tej ściemy facebookowej wójta. Zauważ, że jak na stronę wójta gminy to pod każdym postem jest mało polubien i mało komentarzy stwierdzających słuszność działań wójta.
Są 2 czy 3 osoby które pozytywnie komentują. Zapewne osoby, którym wójt obiecał ciepła posadke tzw. włazdityłki
Odpowiedz
maat
2020-11-01 09:39:41
5 8
@limanowianin1980, pier...isz jak potłuczony! Ty myślisz, że ludzie nie mają co robić, tylko liczą polubienia i komentarze pod postami Łukowskiego?! Widać, że jedyne hobby jakie masz, to jest anonimowe prześladowanie tego człowieka! Idź do kościoła, bo jest Wszystkich Świętych dziś! A co do dyrektora GOK, to nie powinieneś płakać nad jego losem. 40 lat zarządzał ośrodkiem, więc doświadczeniem i wiedzą nie ma sobie równych! Niech stanie do konkursu i zmiecie konkurencję! Nie tylko dorobi do emerytury, ale też będzie proszony, by został dłużej! Miłej niedzieli!!
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 10:08:15
5 6
Maat i ścigany wy żeście się chyba z choinki urwali. Wszyscy dobrze wiedzą, jakie są nastroje w gminie Łukowica. Cały powiat już zna tego wójta. Jaki on jest.
A jeżeli jest mało odporny na krytykę to po co konydował. No tak bo tu wójt nie ma takiej władzy by usuwać komentarze. I to go boli.

Odpowiedz
elf1
2020-11-01 10:49:49
3 6
Jego podejście do konkursu świadczy tylko o miernocie jaką reprezentuje. Może zmienić statut ,by fucha dyrektora była dożywotna i dziedziczona przez potomków
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 11:45:06
5 8
Przecież to nie chodzi o nic innego jak drenowanie kasy gminnej. Po połączeniu kultury i sportu, Uran będzie miał kasę, którą tylko Wójt będzie rozliczał. W końcu trzeba spłacać kolejne długi za wybory- przecież to aktualny prezes Uranu za darmo busów do wożenia wyborców nie organizował.
Odpowiedz
heraklit
2020-11-01 12:38:07
6 9
tyrajacy Wiadomo - jest to kolejne działanie w temacie zawłaszczanie gminy, popatrz na wpisy pod artykułem. Bogdan posługuje się, rometami, ściganymi, maat, samo doborowe towarzystwo, od inwektyw i wulgaryzmów. Tak się zastanawiam, czy oni potrafią czytać, że zrozumieniem, prawdopodobnie są na takim poziomie jak radni, którzy odrzucali poprawki zgłaszane przez komisje statutową. Pana Andrzeja bardzo szkoda bo to człowiek zasłużony dla rozwoju kultury i sportu. W porównaniu do osób które go krytykują jest kulturalny i na poziomie.
Do mieszkańców Gminy Łukowica, proszę zwrócić uwagę jaką pajęczyną powiązań patologicznych jest oplatana Gmina Łukowica - kto za tym stoi.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 12:59:53
4 9
Poświęciłem kilka chwil , by obejrzeć to żenujące widowisko, jakim była sesja rady gminy. Odbywała sie on-line, a radni przed swoimi komputerami siedzieli w maseczkach, to już świadczy o tym kogo mieszkańcy do rady wybrali. Sprawa Pana Bargła, to przejaw buty i arogancji wójta, do tego bierna postawa w tej kwestii radnych z Przyszowej, którzy się nawet nie zająknęli w tej sprawie, coś tam jak zwykle wybełkotał Pan Mrowca, który wyrasta jednak na jednego z głównych... i tu użyje dawnego szkolnego slangu... lizusa wójta. A Pan Łuczkowski j to zwykle zdania po polsku nie potrafił sklecić,,,, zrobił z gminy swój folwark, przy aprobacie części radnych ,,,,, ogólnie żenada ,,, ciekawe na kogo teraz czeka posada dyrektora:) na pewno murowany kandydat już jest:)
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 13:37:06
5 5
Wiecie co, jak się czyta te wasze jątrzące na wójta komentarze, które treścią są jednakowe pod każdą informacją na jego temat, to nasuwa się tylko jedno podsumowanie: Ależ wy głupi i zawistni jesteście...Aż żal.
Odpowiedz
jandy
2020-11-01 13:42:23
3 5
Wszyscy wiedzą po co Bogdana wystawili. Człowieka który wszędzie widzi spiski i każdy krytyczną opinię odbiera jako atak. Nie wiem skąd u niego takie przekonanie. Czyżby złośliwość, pazerność i mściwość wzięły górę nad rozsądkiem? Widać w jego postach, że lubi grać ofiarę losu i to mu wychodzi. Myśli że podwyżka da mu szacunek u ludzi?
Odpowiedz
czesia1
2020-11-01 14:22:34
3 7
Uwaga uwaga, ponoć trwają też intensywne rozmowy nad zmianą herbu i nazwy gminy XD Oto nowe logo: https://justpaste.it/4zwsh
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 14:34:18
4 3
@czesia1
ładnie ci to wyszło :)) Przystojnie pan wójt wygląda ;) Ps. Jak to jest nie mieć własnego życia, tylko żyć cudzym? Z pewnością żałośnie...
Odpowiedz
scigany01
2020-11-01 14:43:18
4 2
jandy
Prawdziwa cnota krytyki się nie boi,ale łgać w oczy prawdzie także nie przystoi.
Odpowiedz
czesia1
2020-11-01 14:53:45
0 0
@babajaga2020: niestety ja beztalencie jestem, za bardzo mnie doceniłeś, ale dzięki! Ładne prawda?
Odpowiedz
franek29
2020-11-01 15:27:01
1 5
Radni z Przyszowej są specjalistami od kampanii wyborczej na pewno już kandydat jest namaszczony a kilubaska wyborcza przy nowym grillu w miasteczku rowerowym
Odpowiedz
limanowianin1980
2020-11-01 15:44:42
4 3
@maat kolego i po co te nerwy? Musiałeś się okrutnie zdenerwowac patrząc po ilości postawionych wykrzynikow.
I jeszcze naduzywasz słów, których znaczenia nie rozumiesz.
Wójt jest osóba publiczną, która musi się liczyć z różnymi ocenami. Jak jest mało odporny psychicznie to niech zrezygnuje z tej funkcji tak jak to zrobił kilka lat temu rezygnując z funkcji radnego.
Mnie i wielu osobom nie podoba się to co robi.
Niektóre jego działania są co najmniej dwuznaczne

Odpowiedz
limanowianin1980
2020-11-01 15:49:08
2 2
@jandy masz rację, lubi grać ofiarę losu. I w ten sposób ludzie się nad nim litują. Nad tym "biednym chlopczy"OM":P to jest takie głupie wiejskie gadanie kumek z targu
Odpowiedz
sonia2
2020-11-01 16:07:32
1 2
można snuć przypuszczenia kto obejmie stołek miasteczko rowerowe ''aquaparku'' mizerne wyszło :-)
Odpowiedz
franek29
2020-11-01 16:13:27
2 1
Zdecydowanie przypadnie to komuś z Przyszowej za tę podwyżkę stolik już rozdane
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 17:12:01
1 6
Ale co to ma znaczyć że w wieku 60 lat mija się z celem start w konkursie na dyrektora GOK w zapizdzialej gminie?

Na prezydenta mocarstwa światowego jakim jest USA startują goscie dobiegajacy osiemdziesiatki.

Jak dla mnie to ten dyrektor GOK po prostu sam ocenia swoją wartość merytoryczną uważając że odpadnie w przedbiegach.
Zresztą, żeby być obiektywnym to przez te trzy czy cztery dekady zarowno sport jak i kultura w tej gminie to jedna ch..nia z grzybnia.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 17:23:30
1 2
I jeszcze takie spostrzeżenie- mieszkańcy tej gminy w ktorej nie brakuje ludzi utalentowanych , wykształconych i najzwyczajniej mądrych mają naprawdę wyje..ne na tą radę gminy skoro wybierane do niej sa sprzątaczki a większość legitymuje się najwyżej zawodowka.
To czego tu oczekiwac ?
Zresztą nieważne, wójt ma chyba studia no ale co z tego, nijak jego wywodów nie idzie zrozumieć.
Zupelnie niekomunikatywny.
Ale moze teraz dzięki podwyżce zmieni ten swoj jedyny w swoim rodzaju niebieski garniturek smerfa.
Odpowiedz
krokusprzyszowa
2020-11-01 18:03:11
1 4
Myśle ze obecny dyrektor nie będzie startować w konkursie bo mógłby się skompromitować. Na pytanie o dotychczasowa swoją działalność nie miałby co powiedzieć bo na swoim stołku nie robił nic.
Do tych którzy myślą ze tylko wlazitylki atakują Bargla. Nie mierzcie wszystkich swoją miara bo właśnie bargiel przez lata był największym czopkiem starej wójtowej. Na owocobraniu przed wyborami sprytnie podlizywał się zarówno Leszkowi lisowi i Luczkowskiemu bo już sobie robił podkład pod ewentualnego nowego wójta. Niestety są ludzie odporni na lizusów. Wchodzeniem do tylka nie da się zatuszować lenistwa i nic nie robienia.
Odpowiedz
RAGTIME
2020-11-01 18:30:42
2 2
Prosiłem wójta o dopracowanie do emerytury nie koniecznie na stanowisku Dyrektora czy Kierownika to są słowa Bargla, ja na miejscu Pana Wójta dalbym mu zajęcie przy terenach zielonych w parku , teraz jesień dużo liści wkrótce zima pracy będzie coraz więcej.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-01 19:00:17
0 3
krokusprzyszowa, wy teraz żebrzecie w gminie o nowy stadion, a kilka lat temu sami się zgodziliście na budowę orlika na istniejącym już stadionie, teraz gracie w Świdniku, a na dawnym stadionie altanki grillowe budują,,,,
Odpowiedz
franek29
2020-11-01 19:28:06
0 0
W Przyszowej co jakiś czas buduje się stadio to już tradycja już nad tymi projrtami stoi działacz społeczny tylko że takie efekty
Odpowiedz
wicusiok
2020-11-01 20:29:56
1 0
nie moja wieś, nie moja gmina, nie moja parafia. Co żeście sobie wybrali to to macie!!!
Odpowiedz
heraklit
2020-11-01 21:14:39
3 1
krokusprzyszowa Dzisiaj dzień zadumy. Nie rozśmieszaj mnie, konkursy w Łukowicy gdzie najlepsi kandydaci dostają prace - to jest dobre. Tak poważnie to mam do ciebie pytanie piszesz o „wazeliniarstwie” i czopkach. Jest pewien ciekawy przypadek. Pan Radny z Przyszowej Antoni K.
robi wrażenie osoby inteligentnej. W czasie głosowania nad poprawkami komisji statutowej o czym w artykule powyżej, Pan Antoni głosuje wbrew logice, przeciw wyborcom którzy na niego głosowali.
Powiedz ty mi mądry człowieku - czy Pan Antoni jest czopkiem Wójta, który dąży do absolutnej władzy w gminie, ograniczając kompetencje Rady Gminy, pozbawiając radę jakiejkolwiek kontroli nad GOKSiT. A może Pan Antek zaplątał się w jakąś pajęczynę i robi co mu każą. Jestem pewien, że ty to będziesz wiedział, bądź tak dobry i podziel się wiedzą.
Odpowiedz
jennyqqq
2020-11-01 21:29:15
1 0
@homokatolikus chyba za bardzo nie jesteś zorientowany na jakich zasadach odbywaja się konkursy.
Więc lepiej odpuść komentowanie.
Odpowiedz
czesia1
2020-11-01 22:31:18
0 3
@heraklit (Andrzejku agresorku): odpowiem Ci za @krokusprzyszowa (swoją drogą Krokus do boju!). Antoni K. nie robi wrażenia osoby integligentnej XD Dalsze wywody nie mają sensu.
Odpowiedz
krokusprzyszowa
2020-11-01 22:50:04
0 0
Zgadzam się. Pan radny Antoni jest czopkiem nowego wojta. Ale tak samo bargiel był czopkiem starej wójtowej. To mu zapewniało przedłużanie umowy bez konkursu.
Odpowiedz
bigi18
2020-11-02 01:42:24
0 1
Skoro jest tak doświadczony to konkurs wygra z palcem w dupie. Ale po tym jak się prosi o jakąkolwiek posadę to widać że chyba sam siebie pewny nie jest. Albo chorobowe, albo urlop wypoczynkowy. Tak wygląda życie dyrektora! Skończyło się, na szczęście. Czy jak komuś brakuje 5 lat do emerytury to znaczy że już nic robić nie musi?
Heraklit to też Andrzej Sułkowski? A myślałem że ja to Andrzej.
Limanowianin a Tobie co Twój Pan obiecal za krytykowanie wójta? Żebyś nie skończył jak jego ciotka z Jadamwoli.
Odpowiedz
odpowiedzialna
2020-11-02 07:55:28
2 2
Ciekawe te posty bodgana i andrzeja. Nie odwracajcie uwagi od problemu. Problemem jest to że bogdan nie szanuje nikogo. Wypłakał podwyżkę, zarabia tyle ile czasem mają 2 rodziny a nie kawaler i dalej szczujesz i plujesz. A w pracy jest rzadziej uchwytny od P. Bargła, sama się o tym przekonałam. Nie pijcie tyle w weekendy, bo efekty widać.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-02 08:04:54
2 2
Żeby wójt nie był zaskoczony, gdy mieszkańcy pójdą następującą drogą, aby zakończyć te wygłupy i usunąć osobę bez kompetencji:
Odwołanie na wniosek wyborców
Z inicjatywą zorganizowania referendum w sprawie odwołania wójta mogą wystąpić również mieszkańcy gminy.

Inicjatorem może być:

grupa pięciu obywateli, którym przysługuje prawo wybierania do rady gminy,
statutowa struktura terenowa partii politycznej działająca w danej gminy,
organizacja społeczna posiadająca osobowość prawną, której statutowym terenem działania jest co najmniej obszar danej gminy.
Inicjatorzy referendum powiadamiają pisemnie o zamiarze wystąpienia z inicjatywą ludową wójta oraz komisarza wyborczego i w terminie 60 dni od powiadomienia zbierają podpisy wyborców ją popierających.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-11-02 08:13:42
0 2
@tyrajacy
Do zbierania podpisów nie bierzcie jedynie Pani Justynki, bo się okaże, że podpisały się osoby, które już na cmentarzu kwatery mają.
Odpowiedz
your
2020-11-02 08:34:19
0 0
Bez komentarza.
Wy, ty, ona,
My,wy,oni, on.
Wszyscy liżą mu d..ę wciąż.

Lecz nie poradzisz nic bracie mój,
gdy w urzędzie siedzi ch.j !
Odpowiedz
krokusprzyszowa
2020-11-02 09:14:24
1 0
@odpowiedzialna - Nie ma możliwości, aby ktokolwiek pracował mniej od Bargła. Nie wiem jak z obecnością Wójta w urzędzie, ale sprawozdania międzysesyjne pokazują, że podejmuje działania i inwestycje. Niech Bargieł pokaże takie sprawozdanie ze swojej pracy.
Ja w wyborach głosowałem na Lisa, bo liczyłem gorąco, że Bargieł straci stanowisko na które nie zasługuje, a Pan Leszek postawi tam kogoś od siebie, ale ma u mnie obecny wójt plusa za nieprzedłużanie umowy Bargłowi. Bo niby za co mu przedłużać umowę? Za każdym razem pytam co takiego robi/zrobił Bargieł na swoim stanowisku żeby nazywać go tak jak Wy ,,zasłużonym"?
Odpowiedz
krokusprzyszowa
2020-11-02 09:17:53
1 0
@tyrający - powodzenia w zbiórce podpisów. Ja proponuje do zbierania wyznaczyć Bargła, bo może jego płacz wzbudzi litość w podpisujących. A tak na serio, przecież on nie ma żadnego poparcia w żadnym sołectwie to kto za nim pójdzie? Syn? Żona? Jak ludzie pójdą za kimś kto przez lata brał pieniądze za siedzenie na dupie?
Odpowiedz
jennyqqq
2020-11-02 10:35:16
0 0
@krokusprzyszowa dalej wyrzucasz swoje żale w internecie?
Przecież już każdy wie, że brak ci odwagi i kultury.... Bardzo prymitywne
Odpowiedz
limanowianin1980
2020-11-02 21:37:54
0 0
@Bigi co Ty pleciesz? Jaki Pan? Zmień dealera albo bierz przez pół.
@odpowiedzialna już męczące robi się to jęczenie wójta. Według niego wszyscy wszędzie mu krzywdę robią. Aż mi go żal bo chłop na prawdę nie poradzi sobie w życiu sam że sobą z takim podejściem. A tu dopiero 30 lat więc kupa życia przed nim.
Odpowiedz
doberman
2020-11-04 09:25:37
0 2
Zawiść, zazdrość i brak szacunku dla Wójta.
Czytając komentarze mam wrażenie, że ciągle te same osoby z różnych kont piszą brednie. Opozycja przeciwko wójtowi prowadzi kampanie pod artykułami.
Psy, które dużo szczekają, nie gryzą. ;)
Odpowiedz
bruner
2021-03-11 20:10:22
0 0
Sprawa normalna i bardzo typowa. Jest nowy szef i otacza się swoimi, lub z rekomendacji otoczenia. Pan Andrzej o wiele więcej, by zrobił, ale finanse są podstswą, a tych nie było. Trzeba powiedzieć, że wspierarał zespół i sam w występował, to sukces jego czasów. Chamskie potraktowanie jest typowo PiSowską metodą. Obecnie dla PiS, człowiek jest śmieciem, który ma służyć władzy PiSowskiej. Na dowód przytoczę słowa Beaty Szydło,, Będziemy słuchać głosu ludzi", wkrótce po wyborach,, Nie będziemy słuchać głosu ulicy i zagranicy. Teraz głos ludzi pacyfukowany jest pałami i w dodatku pałuje się kobiety. Tak nie było o nawet za PRL-u.

Władza obstawia swoich kolesi na dobrze płatnych stanowiskach, a wygranie procesu sądowego z Panem z PiSu, lub z państwem jest naiwnością.

Wkurza mnie, że wójt zajmuje się menu stołówki. Nie podoba mi pycha Pana wójta na Facebooku. Nie można się wciąż promować i lasnować publicznie. Należy mieszkańców informować o zagadnienach gminy, ale nie poprzez lansowanie. Wójt podobnie do PiS, otacza się swoimi i to według uznania. To prawo każdego szefa, ale może mieć wpływ na promocję tego pana w następnych wyborach. Czy zagłosuję na obecnego wójta - nie? Dlaczego? Dlatego, że nie szanuje ludzi, a przykładem jest P. Andrzej Bargieł. Jutro każdy z nas może być tak potraktowany.

Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"GOKSiT zamiast GOK. Dyrektor nie wie, czy dopracuje do emerytury; wójt nie składa deklaracji przed rozstrzygnięciem konkursu"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]