8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Groził staroście śmiercią? Sprawa w sądzie

Opublikowano 24.11.2016 11:31:35 Zaktualizowano 04.09.2018 17:48:23 pan

Limanowa. We wtorek w Sądzie Rejonowym w Limanowej miała miejsce rozprawa w procesie mieszkańca Limanowszczyzny, który miał dopuścić się znieważenia starosty Jana Puchały i kierować pod jego adresem groźby karalne pozbawienia życia.

Postępowanie w tej sprawie po zawiadomieniu, jakie złożył Jan Puchała, wszczęła Prokuratura Rejonowa w Limanowej. Śledztwo skutkowało skierowaniem w lutym tego roku do limanowskiego sądu aktu oskarżenia przeciwko mieszkańcowi Limanowszczyzny, którego oskarża się o przestępstwo kierowania pod adresem Jana Puchały gróźb karalnych pozbawienia życia oraz znieważania słowami powszechnie uznanymi za obelżywe.
Groźby i zniewagi miały być wypowiadane przez mężczyznę bezpośrednio podczas spotkań ze starostą w okresie od lipca do listopada 2015 roku.
We wtorekrzed godz. 13:00 w sali rozpraw limanowskiego sądu pojawił się oskarżony wraz ze swoim obrońcą, a także starosta Jan Puchała który w procesie występuje w charakterze pokrzywdzonego i oskarżyciela posiłkowego.
Postępowania przed sądem w sprawach o znieważenie i zniesławienie, zgodnie z kodeksem, prowadzone są na posiedzeniach niejawnych, chyba że pokrzywdzony złoży wniosek o zniesienie niejawności. Jan Puchała takowego nie złożył, przez co musieliśmy opuścić salę rozpraw.
Dowiedzieliśmy się jednak, że na pierwszej rozprawie sąd miał przesłuchać czworo świadków. Poza samym starostą, świadkiem miał być także m.in. wicestarosta Mieczysław Uryga oraz jedna z osób zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Limanowej. Mieczysław Uryga nie stawił się, gdyż nie pozwoliły mu na to obowiązki służbowe.
Rozprawa została odroczona, kolejne posiedzenie ma się odbyć pod koniec stycznia.
Zobacz również:

Komentarze (52)

wartownik
2016-11-24 11:53:36
0 0
za co chciał zabić Pana Staroste?
Odpowiedz
crusader
2016-11-24 12:11:29
0 1
http://m.ocdn.eu/_m/4f61e186d0d773b8fb0746a70f64b60d,10,1.jpg
Odpowiedz
HenrykV
2016-11-24 12:30:20
0 3
Najlepiej pasuje to klasyka: 'Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się dla naszego klubu przemęcza, prezes Ochódzki Ryszard, naszego klubu „Tęcza”. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki!'
Odpowiedz
MAJA12
2016-11-24 12:56:17
0 1
Świadkowie się nie wstawili - DZIWNE- ważne obowiązki służbowe?

Sąd zawiadamia rozprawie co najmniej miesiąc wcześniej.

a może to celowe zagranie ?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 12:56:28
0 1
Żarty żartami, polityka polityką ale są granice.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 13:16:44
0 0
dlaczego jasnie wielmozny Jan P. niezgodzil sie zeby na sali sadowej byl dziennikarz portalu???!!!w takim razie co obywatel Puchala ma za uszami?????
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 13:17:58
1 1
Proponuje żeby zająć się tymi, którzy szantażują i zastraszają urzędników CBA oraz Prokuratorów , którzy obecnie rozliczają afery i podejrzenia popełnienia przestępstw korupcji m.inn. Prezydenta Gdańska ,Łodzi , Warszawy itp. Taki np. Pan Neuman z PO straszy ich rozliczeniem po rządach PIS-u. Toż to jest SKANDAL.
Jak powiedział Wiceminister sprawiedliwości Pan Jaki jak można rozliczać Prokuratorów za pilnowanie państwa prawa?. Jak sam stwierdził można wypowiedź Neumana traktować jako groźby skierowane do tychże Prokuratorów.
Odpowiedz
Ratownik
2016-11-24 13:21:16
0 2
na bazie powyższego wydarzenia powinno się powołać BOS - Biuro Ochrony Starosty
Odpowiedz
wikijuda
2016-11-24 15:42:59
0 0
To się nazywa wolność słowa.
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-24 16:56:27
0 1
'Mieczysław Uryga nie stawił się, gdyż nie pozwoliły mu na to obowiązki służbowe'. Co to ma znaczyć. Każda nieobecność skutkuje nałożeniem kary grzywny przez Sąd.
grazynahayes: Jaki wraz ze swoim pryncypałem Mniej Niż Zero niech się powoli zastanawiają jak mają się tłumaczyć z pieniędzy jakie otrzymała ich partia Solidarna Polska. Tutaj jest większa potrzeba aby opinia publiczna dowiedziała się o ich malwersacjach. dlaczego Mniej Niż Zero ucieka z konferencji przed pytaniami dziennikarzy, skąd jego rodzina miała , aż tyle pieniędzy na to aby wpłaciła na kampanię Solidarnej Polski.
Odpowiedz
zabawny
2016-11-24 16:58:33
0 2
Pan Puchała poprosił o urlop wypoczynkowy, czy wykorzystuje godziny pracy, do celów niezwiązanych z swoim stanowiskiem?. :)

Boże ... - PODWŁADNE ŚWIADKI, to wyjątkowo bezstronne świadki ...... :)))
Odpowiedz
mati83
2016-11-24 17:25:01
0 0
Oj tag się dzieje Groził staroście śmiercią? Pewnie zatem stoji PIS tojucz pewnie wojna na całego
Odpowiedz
stefanoo
2016-11-24 17:50:44
0 1
ja sie niemartwie starostwie włos z głowy nie spadnie
Odpowiedz
trybunal
2016-11-24 18:30:51
0 1
nie widzimy tu wpisów @adamaszmitda- czekamy na obrońcę z urzędu na tym portalu.
1-dlaczego tak szlachetna osoba macoś do ukrycia w tym procenie.
Przecież 'zamachowiec' na Dudę jest publicznie osądzny i jego ruchy -nawet publicznie omawiane,
A czy ten zamachowiec na Puchałę miał przy sobie noebezpieczne narzędzia!
Dlaczego natychmiast Puchała nie wezwał policji.
A gdzie monitoring starostwa-to przecież główny niepodważalny dowód!
Odpowiedz
trybunal
2016-11-24 18:32:28
0 1
ha ha ha.
prosimy o monitoring-Starosto,Urygo i inni 'świadkowie'
Odpowiedz
trybunal
2016-11-24 18:34:38
0 1
jak chodziłem z dziećmi do cyrku,to tacu ludzie ,tak wyglądający i tak ubrani zapowiadali kolejne seanse!
-mówię to naprawdę bez cienia złośliwości.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 18:50:40
1 0
@DRKidler Nie ma żadnej wątpilwości, że dobre uczynki powinne być nagradzane, a złe ganione.
Tak powinien działać system sprawiedliwosci społecznej. Natomiast wszystkie przestępstwa powinny być osądzane przez system sądownictwa. Skoro są podejrzenia w sprawie finansowania, to jak w cywilizowanym państwie prawa powinne być zglaszane oraz oceniane przez sądy, tudzież inne uprawnione.organa
Po to jest Prokuratura oraz inne organa kontrolne, ścigające aby zajmowały się tymi sprawami.
Solidarna Polska wie skąd mieli finansowanie , gdy zajdzie taka potrzeba wykażą je. O żadnych rzekomych ucieczkach nie słyszałam. Poważni ludzie odnoszą się, komentują wyroki, a nie pomówienia, bo taki jest obecnie stan faktyczny tej sprawy.
Odpowiedz
CUDNA
2016-11-24 19:12:41
0 0
cytat z sieci:
Zbigniew S. w bliżej nie określonym miejscu i czasie popełnił bliżej nie określony czyn karalny ... hi,hi
Następny będzie oskarżony Pan Prokurator ponieważ przy wielokrotnym grożeniu śmiercią panu staroście Pan Prokurator nie wystąpił z wnioskiem do sądu o areszt tymczasowy wobec podejrzanego na okres dni dziewięćdziesięciu co bezpośrednio naraziło poszkodowanego na utratę zdrowia a przede wszystkim życia pokrzywdzonego a obecnie oskarżyciela posiłkowego.
HI,HI,HI ......
Żart żartem a zarzuty brzmią poważnie.
Odpowiedz
Julek
2016-11-24 19:29:07
0 1
@grazynahayes, zamilknij, bo albo jesteś Puchałą, albo wazeliniarzem, który pośliźnie się na nadprodukcji i sobie zrobi ziazi.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 19:51:29
1 0
@Julek Ty masz ogromne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego. Komu tutaj wazelinuje? pisze coś o sprawie z powództwa starosty? Piszę o sytuacjach, które aktualnie dzieją się w Polsce. Ani jednym słowem nie ustosunkowałam się do tego tematu. Przestań manipulować i przekrecać.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 19:57:56
1 0
Osobiście uważam, że świadkami powinny być osoby postronne. Należy wykorzystać wszystkie materiały dowodowe w tym monitoring, ale to jest kwestia którą powinna wnieść strona pozwana. Nic wiecej w sprawie nie mogę napisać bo nie znam okoliczności sprawy.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 20:07:59
1 0
W sumie zrobiłam błąd bo jako że jest to proces karny a nie cywilny to mówimy tutaj o oskarżonych i pokrzywdzonym w tym konkretnym przypadku dodatkowo występującym jako oskarżyciel posiłkowy.
Mylący jest jednak zapis mówiący w tekście o sprawie o zniesławienie i znieważenie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 21:08:04
0 0
Prjaki Jasiu taka sprawa;)sitwa stracila parasol ochronny z Warszawy przez osyatnie glosowanie w N saczu.sami na siebie zbieraja haki!!!UWIKLANIE...KORUPCJA..SZANTAZ...przekrety na kazdym szczeblu!!!senator Kogut przed wyborami przyjal 4 oficerow ABW sie go zapytali co sie tu odp....dala w limanowej!!!!'mamy nagrania' wsadzamy ich???dal im szanse...ale chlopczyki dalej sa niegrzeczne!!!!za PiSu drugiej szansy kur..a nie daja zadnym ciotkom!!!!!:):):)
Odpowiedz
stefanoo
2016-11-24 21:13:38
0 2
grazyna idz prywatnie do lekarza ba na kase sa kolejki zameczysz nas
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 21:28:02
1 1
@stefanoo Tutaj muszę sie z tobą zgodzić, naprawde 'przędziesz' ostatkiem sił ze swoimi kolesiami tutaj. Zachowujecie sie jak bardzo wymęczeni , prawie u granic wytrzymalości psychicznych i fizycznych. Nerwy ostatnio tak wam puszczają, że już we wszystkich możliwych środkach, chamskich środkach nie przebieracie.
Ciekawe co was tak bardzo martwi? warujecie tutaj dniami i nocami. Mam nadzieje, że wasi mocodawcy dobrze wam za to płacą. Ciekawe jak długo jeszcze?....................
Odpowiedz
34607szczawa
2016-11-24 21:28:38
0 0
Czy Warszawa w końcu się obudzi i sprawdzi też ludzi w swoich szeregach PiS?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 21:53:01
1 1
Wiadomośc dnia: dzisiaj postawiono zarzut prokuratorski wójtowi najbardziej zadlużonej gminy w Polsce.
Dług gminy Ostrowice wynosi 33 miliony złotych. Rzeczony wójt prosił nawet internautów wcześniej o 'zrzutkę' dla ratowania swojej gminy w wysokości 3,3 milionów złotych. Oczywiście pożyczki w parabankach były normą. Ciekawe kiedy w naszej gminie do tego dojdzie.
http://innpoland.pl/119511,ta-gmina-ma-najwieksze-dlugi-w-polsce-brala-nawet-chwilowki-teraz-wojt-prosi-internautow-o-zbiorke-3-3-mln-zl
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 22:34:49
0 1
@szczawa...mamy szmaty w PiSie w radzie powiatu...ale tto sa karierowicze...Hutek teraz sie Puxhale stawia jak mu sie pod d...pa pali???!!!ku...rwa teraz jak nawet proboszcz limanowski nie chce miec z pixhala nic wspolnego???!!!a co wczesniej????niejaki kazimierz lodow nakrecil drobny cwaniak.dla siebie i dzieci 'na dopalaczach'!!!za malo bystrzy sa zeby sie dorobic???!!!musza k....wa mac zawsze lody komus robic???!!nie mozna uczciwie???co to jakis bananowy powiat???!!!te swiry z sitwy podobno nawet wynajmuja jakichs cwokow zeby sledzili tych co im nie pasuja.min burmistrza...przeciez to k...rwa nie czasy ubecji!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 22:43:14
0 0
Matko Buzka to brzmi jak jakiś włoski mafijny serial.........To takie rzeczy się w limanowej wyprawiają?
No szok!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 22:58:16
0 0
W Limanowej , przepraszam za błąd
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 23:25:57
0 2
poza tym senator Kogut na wyborach pelnomocnika na okreg 14 powiiedzial ze wszedzie sa drobne podtlniecia (nie mam nic do lobbystow) ale czegos takigo jak w powiecie limanowskim nie widzial!!!!nie w....wia was to ze ledwo utrzymujecie rodziny za Wasza ciezka prace a 'VIPy' maja setki tys na walach???!!!!€€€€
Odpowiedz
Doradca
2016-11-24 23:46:31
0 1
'Groźby i zniewagi miały być wypowiadane przez mężczyznę bezpośrednio podczas spotkań ze starostą w okresie od lipca do listopada 2015 roku'

Żeby można było rozmawiać z Panem Starostą trzeba zapisać się w zeszyciku w sekretariacie i czekać na ustalony termin.
Jak można przeczytać tych spotkań było więcej więc można przypuszczać, że był to ktoś znany Panu Staroście.
Nie wiemy o co chodziło więc trudno to komentować.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-24 23:53:00
0 0
@CBAnastarostwo Nie wiem, to brzmi tak małoprawdopodobnie dlatego tak szokuje.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 00:09:37
0 0
grazynko...jak Cie lubie jutro przeczytasz artykol o ich 'mafisie' a przed wyborami o reszcie 'mafiozach'.ale to beda pisali dziennikarze co ich widzisz czesto w tv...nazwijmy ich sledczymi!:)A WYBORY BEDA PRZYSPIESZONE...ale to miedzy nami ok?!grazynko
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 00:41:52
0 0
@CBAnastarostwo Widzisz to co piszesz wygląda na poważną sprawę, musisz mi wybaczyć ale prawda jest taka że nie zajmuje stanowiska w nieznanych mi sprawach. Gdybym uwierzyła ' w ciemno' , wyraziła opinie nie znając sprawy wtedy byłabym kompletną idiotką. Prawdą jest również to , że lubię gdy wygrywa dobro.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 01:00:47
0 0
a potem CBA.CBS.CBSP.NIK.RKW!!!!doktora zosyawia w spokoju.niech leczy i zdradzi grajka weselnego...wszyscy go zdtafza...zostanie sam z pozwami cywilnymi z calegp powiatu i od oszukanych biznesmenow milonerow...CIEZKA REKA BOGA z Warszawy nadchodzi!!!!:):):)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 01:00:49
0 0
a potem CBA.CBS.CBSP.NIK.RKW!!!!doktora zosyawia w spokoju.niech leczy i zdradzi grajka weselnego...wszyscy go zdtafza...zostanie sam z pozwami cywilnymi z calegp powiatu i od oszukanych biznesmenow milonerow...CIEZKA REKA BOGA z Warszawy nadchodzi!!!!:):):)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 01:23:18
0 0
Kuba to T y mnie dublujesz czy jaska pseudohakerzy???ma ich z 15 podobno.tak gadala znajoma Hutka
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 07:18:23
0 0
Ja też doświadczyłam takiego zdarzenia i jeszcze bliska mi osoba , nie przyszło mi do głowy by zrobić z tego publiczną aferę . No tak , bo ja nie publiczna. I o sprawie sądowej nie wiedziałam. Machłam ręką na tą osobę i żyję dalej.
Odpowiedz
zabawny
2016-11-25 08:04:37
0 2
@ Oleńko xxx
Panu Y sprawy prokuratorsko-sądowe sprawiają wielką satysfakcję - to taki rodzaj dowartościowywania się. :)

Ty Olu mogłabyś nie być tak starannie wysłuchana przez organ ścigania, a to spowodowałoby umorzenie postępowania - ciekawe czy dawna zasada 'dajcie człowieka, a my dopasujemy paragrafy' dalej obowiązuje w przypadku VIP-ów. :)))
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-25 08:15:48
0 1
grazynahayes: Widzę, że nie potrafisz sobie wytłumaczyć, że w tym przypadku Mniej niż Zero i Jaki oraz zapomniałem jeszcze o lizusie Kurskim, będą sędziami we własnej sprawie. Mam nadzieję, że sprawa ta nie będzie prowadzona przez polską prokuraturę tylko zajmie się nią instytucja europejska. Bo jeżeli nie to będzie tak jak w przypadku chłopca oznaczonego orderem przez Antka 'Swira-Brzozę' Macierewicza, Misiewicza i uzasadnienie będzie takie, że brak jest dostatecznych dowodów popełnienia przestępstwa i sprawa ku radości tych obłokańców z pisu, została , nie lubię używać tego zwrotu ale muszę, a brzmi on tak 'ZOSTAŁA ZAMIECIONA POD DYWAN'.
Odpowiedz
kaczruk
2016-11-25 08:23:14
0 1
Jakoś długo ten obecnie oskarżony groził Staroście..... od lipca do listopada, czyli kilka miesięcy....
To słabe te groźby były, gdyż ich w końcu nie zrealizował (wtedy oczywiście byłaby inna kwalifikacja czynu).
Moim skromnym zdaniem same groźby raczej się nie obronią w sądzie, a jedynie znieważenie, bądź zniesławienie.
Odpowiedz
zazula
2016-11-25 10:19:31
0 0
A może wrócimy do tematu, czy groźby i brzydkie słowa kieruje się pod adresem ludzi dobrych, uczciwych i miłych, nie krzywdzących innych?. Teraz przed sadem stanie człowiek któremu puściły nerwy, bo jakiś cwaniak wyrządził mu krzywdę, efekt będzie taki, jak w starym przysłowiu - zawinił cygan, powiesili kowala.
Prośba, by niektórzy komentujący nie rozmywali tematu uciekając w w 'mądre' tematy. Nie zamęczajcie innych swoimi problemami.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 10:29:22
0 0
Z tego co pisał @Doradca napisał w sposób logiczno-analityczny , wydaje się , że tymi oskarżonymi mogą być pracownicy bądź wspólpracownicy Pan Starosty a może tzw. opozycja. ?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 10:43:59
0 0
W artykule nie jest napisane kim są oskarżeni. Przyjmując jednak ostatni wariant to jest opozycji to wiele by wyjaśniało. Jak zwrócił uwagę @Doradca :
'Groźby i zniewagi miały być wypowiadane przez mężczyznę bezpośrednio podczas spotkań ze starostą w okresie od lipca do listopada 2015 roku. '
O jakich więc spotkaniach można mówić w czasie godzin pracy urzędu?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 10:54:28
0 0
Gdyby miał by to być ktoś z opozycji , to osobiście wątpię aby jakakolwiek osoba z opozycji groziła Staroście pozbawieniem życia , a to z następujących wzgledów:
1. Ci ludzie sa świadomi konsekwencji karnych takiego czynu.
2. Opozycja nie ucieka się do gróźb karalnych, lecz do ewidencji jak już.
3. Opozycja zdaje sobie sprawę, że gdyby się do tego uciekli wtedy nie mieliby szans obrony przez limanowskim sądem.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 13:04:21
0 0
Po głębszej analizie dochodze do takiego scenariusza:
1. Nie mogli to być pracownicy, współpracownicy bo od razu mieliby sprawe i byliby zwolnieni.
2.Nie mogł to być nikt z opozycji, bo jest monitoring plus powody wskazane w poprzednim komentarzu.
3. Więc jeśli był to ktoś z zewnątrz , to jak ktoś z zewnątrz może rozmawiać bezpośrednio z Panem Starostą bez uprzednio wyznaczonej wizyty? Jeśli nawet takowa była , to jak można było pozwolić na to , żeby trwało to kilka miesięcy od lipca do listopada i nikt nie zareagował na to od razu? Przecież to jest przestępstwo grożenie pozbawieniem życia, takich rzeczy nie można bagatelizować Ioraz dawać przyzwolenie na następne spotkania. To wszystko wygląda niepowaznie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 13:50:04
0 0
Przecież Starosta oprócz życia publicznego ma też życie prywatne. Czyli pewnie gdzieś chodzi, wychodzi, wchodzi.... okazji, by podejść i straszyć, że się go pozbawi życia pewnie było wiele.
Czytam te wszystkie komentarze i zastanawiam się w jakim świecie my teraz żyjemy. Chyba nikt tu z nas komentujących nie chciałby mieć takiej sytucaji, że ktoś kilkakrotnie grozi mu śmiercią. Zwłaszcza, że media wciąż relacjonują, że ktoś komuś coś zrobił, tudzież pozbawił życia.
I w takich sytuacjach chyba już nie chodzi o to czy się kogos lubi czy nie lubi. Fakt pozostaje faktem, że grożenie komuś śmiercią przyjemne nie jest.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 14:31:50
0 0
@Stefania1968 Nie przekręcaj proszę, nie popieram tych , którzy zastraszają pozbawieniem życia. Jest jednak dla mnie nie do pomyślenia, żeby ktoś mnie zastraszał i żebym od razu z tym nie zrobiła porządku. W tekście wyraźnie jest napisane, że zastraszał NA SPOTKANIACH przez 5 miesięcy!!! Pan Starosta jest osobą publiczną, w jakiejkolwiek był sytuacji ma priorytet ochrony jako osoba publiczna. Ponadto powołuje czterech świadków. Pytam więc jeśli oni faktycznie byli świadkami takiego zdarzenia, dlaczego nikt nie wezwał Policji od razu? Ponadto wskazane przy sytuacji zagrożenia życia aby to rejestrować, mamy dzisiaj prawie wszyscy przy sobie urządzenia mobilne. Jeśli ktoś zagroził by mi raz wtedy zażądałabym ochronę osobistą lub kogoś kto towarzyszył by mi . Po pierwszym razie takiego straszenia powiadomiłabym Policję.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 14:59:38
0 0
A czy było w artykule napisane, że nie wezwał policji? A na sprawy sądowe w naszym kraju trochę się czeka. No ale Ty Wszechwiedząca wyrocznio :-) pewnie wiesz wszystko.
Tyle w temacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 15:18:44
0 0
@Stefania1968 Nie bądź uszczypliwa. Piszę co sama zrobiłabym w podobnej sytuacji, no chyba mam prawo wyrazić swoją opinie? Tak masz rację na sprawy trochę się czeka. W przypadku zastraszania osób publicznej stosuje się zasadę aresztowania podejrzanego, stosującego groźby pozbawienia życia. Stosuje się tzw, działanie prewencyjne !!!Działanie mające na celu ochronić życie osoby zastraszanej, wydaje się także ' na cito' zakaz ponownego zbliżania się do osoby zastraszanej. Pamiętaj mówimy o Panu Staroście a nie o zwykłym Kowalskim.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-25 15:32:50
0 0
Zastraszania osoby publicznej...........tak miało być.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Groził staroście śmiercią? Sprawa w sądzie"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]