8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Koalicja była, czy nigdy jej nie zawarto? Szef struktur PiS nie zabiera głosu

Opublikowano 16.12.2018 06:20:00 pan

Wójt pisze o zdradzie radnych PiS, szef lokalnych struktur partii zapewnia że koalicji nie było, a środowisko Bogdana Łuczkowskiego przypomina wypowiedź Kazimierza Jasińskiego, mówiącego o PiS jako „współkoalicjancie” komitetu nowego wójta. Gdzie leży prawda? O umowę koalicyjną pytaliśmy pełnomocika okręgowego PiS. - Nie mam zwyczaju prowadzenia jakichkolwiek ustaleń z użyciem arbitralnej roli mediów - odpowiada Wiesław Janczyk, odsyłając nas do władz gminy.

Po ostatniej sesji Rady Gminy Łukowica wójt Bogdan Łuczkowski, komentując przebieg obrad podczas których uchwalono jego stosunkowo niskie wynagrodzenie, napisał na swoim profilu na Facebooku, że przewodniczącymi komisji Rady Gminy zostali w większości jego przeciwnicy, co „odbije się niekorzystnie na skuteczności jego poczynań i realizacji obietnic wyborczych”. Jednocześnie nowy wójt poprosił mieszkańców o wsparcie i pomoc, by przekonali radnych, „aby dobro wspólne i skuteczność wspólnych poczynań przedkładali ponad niepoważne i nieodpowiedzialne wojenki personalne”. - Zaistniała sytuacja jest konsekwencją zdrady części radnych reprezentujących PiS, którzy przy wyborze Przewodniczącego Rady nie zachowali umowy koalicyjnej z KWW Gmina Łukowica to my. W dniu dzisiejszym Rada Gminy przegłosowała również pobory dla Wójta Gminy Łukowica. Jest to kwota 3 tysięcy złotych netto. Kończąc dzisiejsze sprawozdanie życzę wszystkim spokojnego wieczoru i udanej zabawy andrzejkowej. Zapraszam wszystkich do współpracy i aktywnego udziału w zarządzaniu Naszą Gminą. Niech wąskie interesy niektórych grup nie staną się przeszkodą w budowaniu lepszego jutra dla nas wszystkich - napisał Łuczkowski.

W odpowiedzi na opublikowane przez nas stanowisko wójta, swoje oświadczenia przesłali redakcji przewodnicząca Rady Gminy Łukowica, Klaudia Janik-Wojtanowska oraz Kazimierz Jasiński, przewodniczący koła terenowego PiS.

- Wobec treści załączonego oświadczenia, domagam się publicznego przeproszenia Radnych Prawa i Sprawiedliwości przez Wójta Gminy Łukowica za pomówienie o rzekomą zdradę. Przeprosin należy dokonać we wszystkich portalach, w których zostały podane nieprawdziwe informacje - pisze Klaudia Janik-Wojtanowska. - Proszę również Pana Wójta o niewprowadzanie opinii publicznej w błąd, co do kwoty netto wynagrodzenia Wójta Gminy Łukowica ustalonego na II Sesji Rady Gminy Łukowica - dodaje.

Zobacz również:

- Oświadczam, jako Pełnomocnik Prawa i Sprawiedliwości w Gminie Łukowica, że Prawo i Sprawiedliwość nie podpisywało żadnej umowy koalicyjnej z Komitetem Wyborczym Gmina Łukowica to my, z którego kandydował Pan Bogdan Łuczkowski na Wójta Gminy Łukowica. Informacje rozpowszechniane przez Wójta Gminy Łukowica są nieprawdziwe, wprowadzają opinię publiczną w błąd - napisał Kazimierz Jasiński.

Tymczasem środowisko wójta Bogdana Łuczkowskiego podnosi, że lider lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości Kazimierz Jasiński – radny powiatu, który w skierowanym do naszej redakcji oświadczeniu stwierdził, że PiS nie zawierało umowy koalicyjnej z komitetem KWW Gmina Łukowica To My, w momencie wygrania przez Łuczkowskieogo drugiej tury wyborów deklarował pomoc i współpracę, oświadczając że sukces nowego wójta jest „wspólnym sukcesem”, bo PiS jest „współkoalicjantem”. Dowodem na to ma być nagranie, które opublikowano w sieci.

Czy koalicja pomiędzy komitetem nowego wójta a PiS istniała? Takie pytanie zadaliśmy Wiesławowi Janczykowi, szefowi struktur partii w regionie. Poseł nie odpowiedział jednak wprost, odsyłając nas do władz gminy.

- W sprawach dotyczących formowania się władz samorządu gminy Łukowica proszę kontaktować się bezpośrednio z panem wójtem gminy i radnymi. Nie mam zwyczaju prowadzenia jakichkolwiek ustaleń z użyciem arbitralnej roli mediów - odpowiada Wiesław Janczyk. - Jednocześnie zapewniam o gotowości współpracy i aktywnego działania przy inicjatywach lokalnych – nowej Rady i nowo wybranego Wójta Gminy Łukowica – wszędzie tam, gdzie może być pomocne moje wsparcie jako Posła na Sejm RP - dodaje parlamentarzysta.

Komentarze (31)

patl
2018-12-16 06:51:29
0 10
PANIE POŚLE RADZĘ JAKO PRAWICOWIEC ABY PAN WYJAŚNIŁ DO KOŃCA TĘ SPRAWĘ I WINNYCH UKARAŁ!GMINA ŁUKOWICA ZAWSZE WIĘKSZOŚCI GŁOSOWAŁA NA PIS ALE PO TYM CO SIĘ STAŁO WIELU STRACIŁO ZAUFANIE DO STRUKTUR PIS W NASZEJ GMINIE!TACY LUDZIE JAK jASIŃSKI BARDZO SZKODZĄ WIZERUNKOWI PARTII JAK I PANA OSOBIE!
Odpowiedz
tomek23
2018-12-16 07:18:19
0 8
https://www.youtube.com/watch?v=Ph_Lk5rZ6Lk ten pan wszystko tu mówi jasno i wyraźnie :)
Odpowiedz
Marky11
2018-12-16 09:10:34
2 6
Pora nazwać rzeczy po imieniu. Wszyscy wiedzą jaka jest prawda panie Jasiński. Nie wstyd panu, jaki szacunek mają ludzie mieć teraz do PiS, co pan sobą w ogóle reprezentuje.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 09:55:32
6 4
Najśmieszniejsze jest zbieranie podpisów pod petycja o podwyżkę wynagrodzenia dla Wojta, który zatrudnił sobie zastępce. Zeby tylko sie nie okazało, że wynagrodzenia obydwu Panow przewyższaja bardzo wysokie wynagrodzenie byłej Pani Wójt. O co, w takiej sytuacji, macie pretensje do radnych PiS?? Chyba nie o to ze umieją liczyc w przeciwieństwie co do niektórych...
Odpowiedz
34607szczawa
2018-12-16 10:12:08
1 6
Nagranie rozwiewa wszelkie wątpliwości... "jesteśmy współkoalicjantem..."
Tak to własnie jest PiS, mówią swoje a robią swoje, dlatego nagrania są bezcenne. Nie znam Pana Łuczkowskiego ale ma duży plus na starcie. Proponuję nie podpisywać paktów tylko działać.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-12-16 10:26:44
1 6
Kim jest ta kobieta, jedyna której zasłonięto wizerunek?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 11:24:50
0 6
W dzisiejszych czasach słowa: HONR, PRAWDOMÓWNOŚĆ, bywają jak wymarłe dinozaury w wydaniu wielu polityków, samorządowców.
Wystarczy prześledzić drogę życiową tych ludzi, a odpowiedź sama przyjdzie.
Pan Jasiński najlepiej nadawałby się w roli propagandysty w czasach PRLu.

W dzisiejszych czasach nie można liczyć na prawdomówność takich ludzi jak Pan Jasiński, technologiczne "nowinki" w postaci nagrań audio-video są bardzo przydatne. ;-))
C.d.n.
Odpowiedz
Grzes83457
2018-12-16 12:07:38
0 1
Takich właśnie durnych mamy wyborców .Radni z PIS a wójt z poza to czegoście się spodziewali miłości ,uścisków ,ludzie myślcie chociaż troche..
Odpowiedz
magda82
2018-12-16 13:30:19
0 3
labrador, o jakiej petycji jest mowa? podwyżka dla wójta po 1 miesiącu? chyba Pan żartuje sobie z nas wszystkich. To w takim razie, te osoby, które chcą podwyżki niech wyjmą ze swojej kieszeni pieniądze i nie ma problemu. Podlizywać się w obawie o utratę pracy lub w tym celu, żeby coś uzyskać to jest najłatwiej (wystarczy popatrzeć na facebook na nazwiska osób, które najbardziej lamentują nad niskim wynagrodzeniem wójta - w jaki sposób są powiązane). Do tej pory ja wiem o 2 sprawach, które są w gminie najszerzej komentowane: niskie wynagrodzenie wójta i osiągnięcie, którym pochwalił się na fb - zatrudnienie zastępcy. Należy się podwyżka za takie szczytne osiągnięcie, nie każdy by na to wpadł. A za miesiąc okaże się, że na co braknie pieniędzy? - na odśnieżanie. Więc wtedy powiem Wam tak: brać łopaty i do roboty odśnieżać gminne drogi !!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 13:46:53
0 2
Poseł Wiesław Janczyk powiedział tak:
" Nie mam zwyczaju prowadzenia jakichkolwiek ustaleń z użyciem arbitralnej roli mediów - odpowiada Wiesław Janczyk. - Jednocześnie zapewniam o gotowości współpracy i aktywnego działania przy inicjatywach lokalnych – nowej Rady i nowo wybranego Wójta Gminy Łukowica – wszędzie tam, gdzie może być pomocne moje wsparcie jako Posła na Sejm RP "

Czyżby Pan Janczyk, szef lokalnych struktur PIS, nie wiedział o umowie koalicyjnej radnych PIS z obecnym wójtem???
Czyżby Pan poseł zapomnial o wizycie Pani Beaty Szydło w Porebie Wielkiej gdzie Pani Szydlo rekomendowala kandydaturę Pana Bogdana ŁUCZKOWSKIEGO , a Pan posel bral udzial w tym spotkaniu???
http://www.ziemialimanowska.pl/pl/860/21781/wizyta-pani-premier-beaty-szydlo-w-porebie-wielkiej.html

Pamięć Pana posła zawodzi czy też jest tam jakaś zakulisowa walka z obecnym wójtem??

Co się zmieniło od czasu tej wizyty Pani Szydło??? Czyżby nowy wójt nie idzie po lini starego /nowego układu lokalnych sitw, czyżby odbiega on od planu grupy Pana posła Janczyka???
Wydaje się , że oddał on we "władanie " działania radnych gminy Łukowica w ręce radnego powiatowego, tudzież gminnego szefa struktur PIS Pana Jasińskiego ??
Jeśli tak jest to należy zadać pytanie:
Skąd taka dobroduszność się wzięła ??? Jaki udział miał poseł Janczyk w rzekomym ratowaniu Pana Jasieńskiego z sytuacji kiedy był on podejrzany o kradzież drzewa ???
https://www.youtube.com/watch?v=9muuCr8ZAsM&feature=share

Czyżby taka dżentelmeńska umowa pomiędzy tymi dwoma Panami ???

Odpowiedz
jakoooo
2018-12-16 13:54:20
0 0
@magda82 Rzeczywiście biedniutka to gmina, skoro trzeba pensję wójtowi obcinać, żeby na odśnieżanie starczyło, a radni łopaty szykują dla mieszkańców.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-12-16 14:08:59
1 6
Jak tak biednie to może radni też niech zrezygnują z diet w koncu "są " społecznikami. Mam rację?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 15:24:09
1 1
Na miłość boską to Łukowica, przestańcie się bawić w politykę, rozgrywki niczym te z Wiejskiej. Pora zabrać się do roboty, by poprawić życie mieszkańców gminy. Tymczasem wszyscy wiedzą, że jak nie wiadomo o co chodzi ,,,, to chodzi o kasę, w tym wypadku "niewielkie" zarobki Pana Wójta ( 4 tysiące to za mało dla Pana który jedyne co osi osiągnął to ,,, wygranie wyborów)
Odpowiedz
magda82
2018-12-16 16:18:25
0 0
jakooo o obcinaniu pensji wójta nie słyszałam, ale za to o planowanej podwyżce pisał "labrador", nie wiem ile w tym prawdy. O odśnieżaniu, to ja nie wiem czy decyduje wójt czy radni, ale chyba wójt. Ile Wójt zarabiał u poprzedniego pracodawcy, to się okaże w oświadczeniu majątkowym, bo zakładam, że gdzieś chyba pracował.
Odpowiedz
kaczruk
2018-12-16 16:31:42
0 1
Ten pan Jasiński był w SB? Tak słychać na nagraniu w YouTube?
Może ktoś go zna z tamtych cza
Odpowiedz
kaczruk
2018-12-16 16:33:54
0 0
Może ktoś go zna z tamtych czasów i jakoś to zweryfikuje? Powinien być porządnym człowiekiem, bo jest z PISu.
Odpowiedz
kaczruk
2018-12-16 16:36:01
0 2
Ludzie z PISu nie kłamią. To wbrew religi prezesa. Przecież taki Jasiński nie mógłby się sprzeciwić samemu prezesowi, a nawet kotom prezesa.
Odpowiedz
Marky11
2018-12-16 17:24:55
0 1
Porozumienie dżentelmeńskie spotkać możemy wyłącznie w formie ustnej (chociaż i pisemna nie zaszkodzi). Strony mogą dowolnie kształtować jej formę. Zawierana może być między dwojgiem lub większą ilością ludzi. Umowa nie ma charakteru zobowiązaniowego, więc nie wywiera żadnych skutków prawnych.

Tak, nie ma żadnej podstawy prawnej aby podtrzymać ważność takiej umowy. Nie można egzekwować jej wykonania. Wszystko rozchodzi się o zasady jakimi kieruje się dany człowiek, zgrupowanie lub występujący zwyczaj w otoczeniu. W końcu, jak sama nazwa wskazuje, umowa następuje pomiędzy ludźmi honoru, a złamanie jej powoduje najbardziej dotkliwą dla nich karę – wykluczenie i hańbę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 20:28:25
1 1
@magda82 Nie sprowadzaj wszystkiego do pieniędzy , przecież wójt tej gminy wyraźnie obawia się BLOKOWANIA swoich przyszłosciowych działań na rzecz swojej gminy przez tych nielojalnych dwóch radnych z PIS.

Tlumaczyłam już raz Tobie to, a Ty z uporem maniaczki manipulujesz przekazem.
Ten wojt pisal o tym niejednokrotnie na facebooku, przecież o tym wiesz.

Matematyki nie da się oszukać, tak jak w głosowaniu nad wynagrodzeniem dla niego zadecydowała większość rady gminy, tak najprawdopodobniej będzie w przypadku innych głosowań, tutaj jest przysłowiowy pies pogrzebany.
Hańba tym, którzy się wyłamali podczas głosowania , a potem dostali dobre funkcje w radzie powiatu.
Czy to był przypadek???

Ja osobiście w przypadki nie wierzę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 20:34:35
0 0
Przepraszam za błąd, miało być:
.........a potem dostali dobre funkcje w radzie GMINY, a nie" powiatu" jak wcześniej napisałam. .
Odpowiedz
magda82
2018-12-16 21:13:35
0 4
Graznahazes poki co to nikt nie blokuje dzialan wojta. Prosze wymienic co radni zablokowali. Mi to wyglada na probe przerzucania odpowiedzialnosci na radnych nawet za to co jeszcze nie nastapilo. Czyzby bylo tak, ze wojt bez wiekszosci w radzie nie jest w stanie zrobic nic - to po co jest stanowisko wojta i do tego jeszcze zastepcy. A i owszem oczywiscie pieniadze sa dla mnie wazne, gdyz place podatki na wojta i zastepce rowniez. Co do slowa manipulacja to jest chyba pani ulubione slowo. A kto dostal stanowisko za co to sie chyba Pani pomylila chronologia
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 21:38:44
0 0
Magda82 w Łukowicy w rynku u fotografa zbierają podpisy w sprawie podwyższenia pensji Wojta.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 21:46:53
0 0
Zresztą po co sie sprzeczać, w środę odbedzie sie kolejna sesja rady gminy, ktora wiele nam wyjasni...
Odpowiedz
grzesiek2018
2018-12-16 21:49:14
0 5
Prawda jest taka ,że radni od Pana Jasińskiego i Lisa oczekują zmian tak samo jak mieszkańcy gminy po 30 latach, jestem jak na razie zadowolony z nowych radnych ponieważ konkretnie działają, poruszają nie wygodne tematy nie boją się wprowadzać poprawek o to własnie chodzi oby tak dalej !!! Co do wynagrodzenia to jak na początek 3900zł to odpowiednia stawka, będą efekty i zasługi będzie podwyżka tak jak w każdej pracy. Były oświadczenia oraz obietnice także pora zabrać się do ciężkiej pracy na rzecz dobra i rozwoju Gminy.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-16 22:19:26
6 1
@madga82 Czy Ty masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego, czy jesteś dyslekyczką??
Źle napisałaś moje nazwisko, a ponadto pisałam o OBAWIE, a nie o fakcie dokonanym , tak więc MANIPULUJESZ faktami , badź jesteś inteligentna inaczej.
Najwidoczniej nie znasz realiów zarzadzania gminą, gdyż wójt NIE MOŻE jednostronnie , bez wiekszościowej zgody rady gminy podejmować ważnych inicjatyw, dzialań na rzecz rozwoju gminy.
Masz chyba złe doświadczenia w tym temacie lub nie znasz ustawy o samorzadach terytorialnych.

@grzesiek2018 Widzę, że jesteś wtajemniczony, radnych grupy Pana Jasińskiego"zbuntowanych" ) oraz radnych z grupy Pana Lisa wrzucileś do jednego worka. ;-)
Wyszło szydło z worka. ;-)

Mowa była o dwóch radnych z PIS, a nie o wszystkich, oj jacy niektórzy z komentujący są szczerzy do bólu, a może inteligentni inaczej??


Tych dwóch z PISu oraz grupę Pana Lisa, można póki co nazwać tzw. "hamulcowymi" w perspektywicznym rozwoju gminy ŁUKOWICA , jak już. ;-((

Odpowiedz
ada0987
2018-12-16 22:41:07
1 4
magda82 masz rację jak narazie to od miesiąca nic tylko pensja, wysokość pensji jest zgodna z wytycznymi prawa nie powinno szastać się pieniędzmi podatników bo ciężko na nie pracują będą efekty - powinna być wtedy podwyżka, jak narazie nie ma powodu aby pensja była wyższa. A jeżeli z podpisami to prawda to niech dopłacają Ci co zbierają podpisy i podpisują skoro prawie cztery tysiące na rękę na początek to mało jeszcze w tutejszych realiach. Poza tym nie sądzę, aby dobre decyzje dla gminy były blokowane przez radnych - jak narazie to tylko domysły w wiadomym celu...........
Odpowiedz
magda82
2018-12-16 23:01:27
1 1
A dlaczego to Pani Grazynka tak sie tutaj denerwuje i emocjonuje problemami nieswojej gminy... czas pokaze co sie bedzie dzialo ... kazdy moze sobie popierac kogo chce, tamte czasy sie skonczyly i uklady rowniez czy sie to Pani podoba czy nie.
Odpowiedz
kaczruk
2018-12-17 08:28:45
0 1
A gdzie jest Taboret10 ???????????????
Kiedyś napisał:
"A fakty są następujące że w Radzie Gminy 9 do 6 dla Łuczkowskiego. Teraz będziecie wmawiać ludziom, że to nie tak, że to bez znaczenia, ale takich wyliczeń dokonuje się wszędzie i na każdym politycznym szczeblu. Przewaga w Radzie daje nowemu Wójtowi dużo więcej możliwości do działania, w przeciwieństwie gdy jej brak może powodować liczne konflikty w zarządzaniu Gminą".
Panie Taboret10!!!
Jakoś słabo z tą pana matematyką.
Czekam na logiczny i racjonalny odzew. Proszę darować sobie argument zdrady.
Odpowiedz
kaczruk
2018-12-17 08:38:23
0 3
Taboret10!!!!!
Napisałeś też przed wyborami samorządowymi taki komentarz:
"Czesława Rzadkosz na pewno społecznie nie pracuje, bo pobiera 12 tys. złotych miesięcznie za pierdzenie w stołek".
Jeżeli wójt pierdzi w stołek, to po co mu wysokie wynagrodzenie?
Myślę, że 3912 złotych na rękę jest wystarczające za pierdzenie w stołek.
A jak już przestanie pierdzieć, tylko pokaże, że robi wiele dla gminy, to jestem jak najbardziej za tym, żeby mu pensję podnieść.
Radni też to zauważą i na pewno docenią.
Oj Taboret10 brak mi ciebie.....
Odpowiedz
konto usunięte
2018-12-17 10:53:10
1 1
@magda82 Nie denerwuje się , nie toleruje jednak zachowań ludzi, iktórzy burzą porządek społeczny, którzy dla stanowiska i pieniędzy z tym związanych są gotowi na układy z ludźmi nieprawymi.

Nic ma to nie poradzę, tak zostałam wychowana i cenię sobie UCZCIWOŚĆ oraz honor ponad wszystko.
Pisałam już i powtarzam:
Wszyscy bez wyjątku w tej gminie powinni m,ieć obniżone uposażenia włącznie z radnymi oraz Przewodniczacą gminy, tylko wtedy Twoja argumentacja oraz innych Tobie wtórujących , będzie zasadna.

@ada0987 Masz rację to nie są małe pieniądze, należy jednak solidarnie obniżyć te wynagrodzenie wszystkim bez wyjątku.
Sytuacja w gminie Łukowica tego wymaga .
Proponuje także obniżyć wynagrodzenie WSZYSTKIM wojtom zadłużonych gmin, głównie wójtowi gminy Jodlownik oraz tym radnym , którzy wspierali jego destrukcyjne działania.

Proponuje także ukarać tych wszystkich, którzy wspierali te destrukcyjne dzialania w zadlużaniu gmin, ludzi typu Pan Jan PuchaŁa oraz Pan Krupiński.
Pan Puchała bryluje na spotkaniach rady gmin, takich jak Mszana Dolna, Tymabark będąc szeregowym radnym.
Ludzie z obozu Pana Janczyka , to jest wpomniana dwójka oraz radny powiatowy Pan Jasiński nadal chcą mieszać w ponoć niezależnych samorządach???

Tutaj jest Wasza zgoda na takie działania???
Jak się wydaje destrukcyjne działania??? Co Wy na to , obrońcy chaosu?"???

Czy w tym wszystkim nie chodzi o to , aby panował chaos, kłótnie, aby doprowadzić Waszą gminę do poziomu zadłużenia naszej gminy???
Przy takim zalożeniu, tezie, zadajmy sobie pytanie :
Kto mógłby na tym chaosie skorzystać i dlaczego???
Komu zależy na zadlużaniu gmin, co z tym wszystkim mają wspólnewgo BANKSTERZY, , marksistowscy poplecznicy globalistówe???
Jakie poglądy poparte działaniami, destrukxcyjnymi działaniami mają Ci ludzie???
Czy jest ich dzialaniami im blisko do marksistowskiej ideologii globalistów?? Destabilizatorów państw narodowych, gospodarki, antykulltury ????

Zamiast kierować się emocjami i PRYWATĄ, usiądzciwe proszę , zastanówcie się i zróbcie rachunek sumienia.

Dlaczego postawiłam tezę o destrukcyjnych zamiarach tychże???
Oni już udowodnili wspierając dzialania wojta w zadlużaniu gminy Jopdlownik kim są .
Zobaczcie jakimi ludźmi się obstawili Pan Janczyk . Moim zdaniem i nie tylko moim Oni wspierają takie działania , wypromowali ludzi z dawnego obozu komunistów lub ich spadkobierców ideowych, taka to widzą ludzie myślący.

Nigdy nie słyszalam bowiem o dawnym staroście brylującym na salonach oraz zgodzie obecnej wladzy na takie działania.
Pomyślcie , dodajcie wszystkie składowe, wszystkie puzle , a obraz zobaczycie taki:
"Umarł król , niech żyje król . "

Stara wladza zawsze działa nawet zakulisowo.
Zobaczcie kogo wybrano na Prezesa Sadu w Limanowej.

Myślcie, bo myślenie nie boli.

Odpowiedz
tookiloki00
2018-12-18 12:31:54
0 1
A Pan Jasiński może zrobić rachunek sumienia i odczepić się od nowego wójta co było do wykorzystania przy starym to już wykorzystał i w innych miejscach tez
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Koalicja była, czy nigdy jej nie zawarto? Szef struktur PiS nie zabiera głosu"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]