21°   dziś 20°   jutro
Piątek, 17 maja Brunon, Paschalis, Weronika, Wiktor, Stanisław, Sławomir, Wera

Lider lokalnych struktur PO wyjaśnia przyczyny ogromnej przegranej w regionie

Opublikowano 27.05.2015 08:02:52 Zaktualizowano 05.09.2018 07:24:40 top

W regionie dominuje „skrajnie prawicowy” elektorat, co tłumaczy zdecydowaną wygraną Andrzeja Dudy i przegraną PO. Wyniki drugiej tury wyborów komentuje Tadeusz Patalita, lider powiatowych struktur Platformy Obywatelskiej. Były poseł twierdzi, że prezydent-elekt nie ma instrumentów, by spełnić swoje obietnice i dlatego szybko może stracić poparcie.

Na terenie powiatu limanowskiego urzędujący prezydent Bronisław Komorowski ubiegający się o reelekcję uzyskał słaby wynik wyborczy. W przeprowadzonej w niedzielę drugiej turze zdobył zaledwie 19,81% głosów obywateli.
Na polityka wywodzącego się z Platformy Obywatelskiej i popieranego przez to ugrupowanie w tegorocznych wyborach najwięcej osób głosowało w miastach Limanowszczyzny – w Mszanie Dolnej zdobył 30,19%, zaś w Limanowej 29,92% ważnych głosów, natomiast najmniej w gminie Laskowa - niecałe 10%.
O skomentowanie wyników drugiej tury wyborów prezydenckich poprosiliśmy Tadeusza Patalitę, lokalnego działacza i lidera powiatowych struktur Platformy Obywatelskiej. Jego zdaniem, zdecydowane zwycięstwo kandydata Prawa i Sprawiedliwości wynika z tego, że w naszym regionie dominują poglądy „skrajnie prawicowe”.
Patalita zauważa, że w czasie kampanii ze strony Andrzeja Dudy padło wiele obietnic, które teraz trudno będzie mu zrealizować, bo nie ma do tego odpowiednich uprawnień.
- Trzeba oczywiście pogratulować nowemu prezydentowi. Musimy jednak pamiętać, że obietnic padło bardzo dużo i życie pokaże, czy uda się z nich wywiązać. Moim zdaniem prezydent nie ma takich prerogatyw, to o czym mówił Andrzej Duda jest zadaniem parlamentu. Natomiast prezydent jest strażnikiem konstytucji, nie ma instrumentów sprawczych - twierdzi. - Prezydent-elekt obiecywał wszystko i wszystkim, mówił to, co każdy chciał usłyszeć.
Były poseł jest zdania, że w główniej mierze obietnice szybkich zmian i poprawienia sytuacji gospodarczej przekonały wyborców. Duda zaskarbił sobie tym sympatię ludzi młodych. Jest to jednak – według Patality – elektorat dość niestabilny, który bardzo szybko może zmienić swoją orientację polityczną.
- Przede wszystkim pociągnął młodych ludzi. Nasz teren jest specyficzny, mamy duże bezrobocie, ale rozwiązanie tego problemu nie należy do rządzących krajem, tylko do władz lokalnych. To samorządowcy mają w rękach plany zagospodarowania przestrzennego, mogą je odpowiednio kształtować, przyciągać inwestorów i stwarzać warunki sprzyjające powstawaniu miejsc pracy. Władze centralne nie pomogą, niezależnie od tego ile dadzą pieniędzy, gdy nie ma odpowiedniego terenu, zakłady pracy się nie rozwijają. To jest największy problem - ocenia Tadeusz Patalita. - Elektorat, który zagłosował teraz na Andrzeja Dudę, przede wszystkim młody, sfrustrowany, za dwa lub trzy miesiące może się odwrócić. Ci ludzie oczekują zmian, miejsc pracy, a bez tego zobaczą że to co słyszeli, to puste obiecanki - dodaje na koniec.
Zobacz również:

Komentarze (50)

Marlboro
2015-05-27 08:17:41
4 9
Przegrał Bronek te wybory ,ponieważ Polacy chcą jakiejś zmiany a to że do 2 tury wyborów wszedł Duda to on wygrał. Co nam po prezydencie co sam za Nas podpisuje takie ustawy jak choćby Wiek Emerytalny, może w demokratycznym kraju to powinno być referendum , a nie Jeden Krawaciarz podpisze i my mamy j..... ć aż padniemy!!!!! Wy się lepiej szykujcie na jesienne wybory bo polecicie z tej Wiejskiej na Pyski :-) i nie pindol chłopie że ktoś cos obiecał ino powiedz co Bronisław z Tuskolem naobiecywał ,a teraz mamy co mamy. NARÓD WYBRAŁ MNIEJSZE ZŁO, i przynajmniej Prezydent będzie swoją Postura i wyglądem godnie wraz z pierwszą dama reprezentował Polskę, a nie jak Bronisław wraz z niemą Damą ośmieszali:-) i na koniec - Teraz niech se zmieni prace Bronisław i weźmie kredyt , a potem zaprosi szoguna na Kawę :-)
Odpowiedz
palos12
2015-05-27 08:40:41
4 10
Ja glosowalem na Dude,bo nie moglem zniesc tego chamstwa i arogancji z jego otoczenia,media i pewne osoby jak Lis i Karolak tez mi pomogly podjac taka decyzje.W mediach Komorowski byl cacy a Duda ten zly,(media powinny byc obiektywne)Juz mi od tego robilo sie niedobrze! Niech Pan nie opowiada glupot! Komorowski mial 5 lat ,by Polacy mu zaufali,ale tego nie wykorzystal,bo ciezko mu bylo wyjsc z palacu do zwyklych ludzi i na wszystko sie godzil co rzad PO chcial! Teraz trzeba dac szanse Dudzie,by sie wykazal,bo naprawde w Polsce zle sie zyje!
Odpowiedz
TSilver
2015-05-27 09:13:59
0 3
ciągłe straszenie pisem aż coś się robi... nie jestem zwolennikiem PiS-u ale tym panom z partii oszołomów dziękuje... przez 8 lat nic dobrego nie zrobili... ciągle kiepskie prace albo brak jej... i jak nie uciekać z tego Kraju??
Odpowiedz
kojot548
2015-05-27 09:14:18
2 8
Drogi panie Patalita przegrał nie ze względu na skrajnie prawicowe poglądy tylko ludzie mają już dość robienia wody z mózgu przez pańskich kolegów.Mają dość sprzedaży i niszczenia polskich firm i polskiego majątku, dość oszczędzania na najbiedniejszych kosztem dużych zachodnich koncernów. Jesteśmy jednym z niewielu jak nie jedynym krajem w którym polskie firmy się niszczy a pańscy koledzy przed każdymi wyborami powtarzali że stworzą super klimat dla rozwoju przedsiębiorczości - zapomnieli dodać że nie dla polskiej. Spora część ludzi zagłosowała nie na Dudę tylko przeciwko PO i zagłosuje na Kukiza a nie na Was. Jedynym waszym ministrem który powiedział prawdę był Sienkiewicz który powiedział że państwa polskiego nie ma jest tylko h... d... i kamieni kupa - oto co zrobiliście z Polską i dziwicie się że społeczeństwo pokazało wam a nie prezydentowi środkowy palec.
Odpowiedz
antymon
2015-05-27 09:28:16
0 6
Lider? Struktur?
Jaki Lider? Jakich struktur?

Trzeba zmienić lidera i struktury to i wynik będzie inny.
Teraz winni mieszkańcy, bo PiS poparli?
Odpowiedz
konto usunięte
2015-05-27 09:30:30
2 7
Myślę, że Duda się wywiąze z obietnic wyborczych, a nie tak jak robili to poprzednicy: za Wałęsy miała być w Polsce druga Japonia. Japonia to kraj kwitnącej wiśni, a Polska to kraj kwitnącej lipy za panowania Bredzisława Bula. Tusk obiecywał nam Irlandię. I co mamy w Polsce za panowania PO, wielkie g....W tym miejscu zacytuję kolegę kojota548...'Drogi panie Patalita przegrał nie ze względu na skrajnie prawicowe poglądy tylko ludzie mają już dość robienia wody z mózgu przez pańskich kolegów....'
Odpowiedz
miedziak
2015-05-27 09:31:59
1 6
Patalito posłuchaj o czym rozmawia Wojtunik z Bieńkowską.A społeczeństwo jest tutaj katolickie i rozumne.
Odpowiedz
edi60
2015-05-27 10:07:06
0 4
i ja tez na p.Dude glosowalem mam dość tej arogancji poslow z PO z p.Patalita na czele nigdy członkowie PO nie uderzyli się piersi ze zli się stało ze zle ze tacy a tacy pelnia funkcje a na kazde afery spiewali = to nic się nie stało =a jak ministrowie z rządu PO wyrazali się o Polsce z afery podsłuchowej i na takich mam glosowac to się w glowie nie miesci za to ci powinni isc siedzieć do wiezienia a już nie wspomnę afer gospodarczych i znow ta sama spiewka = nic się nie stało = dobrze ze p. Pawel Kukiz utworzy partie bo to wyeliminuje starych poslow z PO którzy na chama trzymają się stolkow a z p. Niesiolowskim dawno powinni odeslac go na Marsa bez jedzenia i wody wtedy by traktowal polske powaznie a nie jak swój folwark zwierzęcy bo tak wyraza się o polakach i o przeciwnikow politycznych chyba brakuje mu piatej klepki w glowie gdzie tu kultura osobista u niego wypowiedzi jego swiadcza tylko onim jakim jest niech się leczy psychicznie u niego kto ma inne poglądy polityczne jest zerem smieciem i to ma być poseł do sejmu a już nie wspomnę innych zarozumialców którzy z polski i z nas zrobili sobie niewolnikow i z zadnym znas się nie licza PRECZ Z TAKIMI LUDZMI Z PO mysle ze tak się stanie na jesien we wyborach ze partia Kukiza WYGRA WYBORY ja będę glosowal za ta partia czas zmiany musi nadejść WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE PARTIE SIE ZBLAZNILY czy to SLD,PO,PIS,PSL,PALIKOT bylbym szczęśliwy gdyby partia Kukiza wygrala wybory i rzadzila samodzielnie
Odpowiedz
WildShow
2015-05-27 10:12:02
1 4
Tadzio jeszcze tkwi w 2011 roku, kiedy to Sienkiewicz budkę rosyjskiej ambasady podpalał, a później nazywał podpalających (funkcjonariuszy ABW) 'politycznymi dziećmi PiSu'

Skrajną prawicą będzie straszył, bo nic innego nie potrafi- albo SMS nie przyszedł z wytycznymi co mają pisać na Twitterze.

A teraz spełnił się koszmar kabaretu MNP: Jakkkkkk PISSSSS DOOOOJDZIE DO WŁADZYYYYY!!! Andrzej DUda bęęęędzieee się moooodliłłłł na Jassssnej Górzeee!
Odpowiedz
maly07
2015-05-27 10:20:24
0 4
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17989076,List_mlodych_wyborcow_do_PO__Wkurzyliscie_ludzi.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Gazeta_Wyborcza
Odpowiedz
maly07
2015-05-27 10:21:31
1 5
Wkurzyliście nas
Odpowiedz
atina
2015-05-27 10:28:37
0 3
Panie Patalita!Najłatwiej jest wszystko zrzucić na elektorat'skrajnie prawicowy'!Niech Pan posłucha sobie taśm prawdy nagranych w rest.Sowa i Przyjaciele tam jest odp. dlaczego takich ludzi jak Pańskie ugrupowanie należy jak najszybciej odsunąć od władzy.Po Waszych rządach Polska jeszcze długo będzie lizać rany.Zawłaszczyliście nasz kraj jakby to był Wasz prywatny folwark.
Co do obietnic Pana prezydenta elekta Dudy zgadzam się ,że bedą trudne do zrealizowania,ale uważam ,ze kierunek zmian jest słuszny i warto podjąć ten trud.Aby to zrealizować na jesieni trzeba całkowicie Was odsunąć od władzy i my to wiemy i wie to cała Polska.Z Waszych obietnic została'................kamieni kupa'.Jeśli chodzi o nowe miejsca pracy to tworzą je przedsiębiorcy a nie prezydent -jednego może być Pan pewien ,że prezydent Duda będzie wspierał wszystko co służy Polsce i naszym przedsiębiorcom.
Odpowiedz
edi60
2015-05-27 10:52:08
0 3
tak p. Patalita CZYTAJ PAN te komentarze czas zmierzchłu .pana partii nadchodzi nieubłaganie a teraz nadejdzie czas rozliczen wszystkich afer o to k....a się boicie i trzęsiecie się ze strachu stracicie wszelkie układy układziki bo zmieni się cale państwo poczawszy od wojewodow prokuratur sedziow i innych struktur rzadowych
Odpowiedz
sweetfocia
2015-05-27 11:13:06
0 7
Ten pan jakoś nie zauważa błędów własnych i organizacji, do której należy.
Trzeba wreszcie zacząć słuchać ludzi, a nie ich pouczać.
Odpowiedz
kpiarz
2015-05-27 11:14:53
2 3
Trzyrzeczy dla ludzi trzeźwo patrzących, które mi się nasuwają po pobieżnej lekturze komentarzy:
1. Żadne afery nie będą rozliczane, a jak już, to coś spektakularnego, polecą jakieś kozły ofiarne, ale nic, co by wpłynęło znacząco na 'przepływ pieniądza' w POlsce.
2. Po okresie okradania Polaków w pełnej kooperacji Prezydent - Parlament, czyli wy róbcie swoje, a ja wam wszystko podpisze, nastąpi okres dalszego okradania, tyle że z POPiSową walką przed kamerami, niewiele się zmieni, prócz oficjalnie kreowanego wizerunku.
3. Panie Patalita, Pan Komorowski przegrał, ponieważ ludzie to stworzenia obarczone piętnem nadziei (która ponoć umiera ostatnie) i dlatego zawsze lepszy będzie ten, co obiecał i ma szanse chociaż cześć dotrzymać, niż ten, który obiecywał, ale pokazał wcześniej, gdzie ma obietnice i obywateli.
Odpowiedz
edi60
2015-05-27 11:20:23
0 6
a pan Prezydent Komorowski nie znalazł czasu żeby osobiście odwiedzić wyborcow w limanowej tylko pacholkami się poslugiwal ze stryktur miejscowych i zero zainteresowania ze strony mieszkancow nie było hahaha jak stal bronkobus na plycie rynku a wy ganialiscie po rynku jakby wam kto piórko wsadzil w cztery litery i tylko na smiech mieszkancow limanowej się naraziliście , a p, Duda był i potrafil rozmawiać z mieszkańcami limanowej i jaki wniosek z tego ze jesteście partia zarozumialców i macie się za lepsza wyzsza rase spolecznosci czas najwyższy zebyscie spadli z piedestałów i tak się stanie ja jesien w wyborach do parlamentu bo partia P.Kukiza wygra a wy będziecie i staniecie się jak partia p.Palikota co wam tego zycze za to wasza arogancje jak się zachowywaliście przez te 8 lat
Odpowiedz
ridetolife
2015-05-27 11:53:31
3 2
no to wszyscy rodzice teraz czekamy na to 500 zł na dziecko które obiecał nowy prezydent DUDA.... mam nadzieję ze się doczekam(y)
Odpowiedz
panteufle
2015-05-27 12:12:06
1 1
A ja do wyborów nie poszedłem bo chwilowo mam dość uczestnictwa w Wyborach. Mam dość bo czuję sie oszukany jestem mieszkańcem Mszany z ulicy Krakowskiej. Głosowałem na obecna radną i na obecnego burmistrza. Zrobili show przedwyborczy a teraz cisza. Nic nie robią tylko kasują państwowy grosz. To polska rzeczywistość. Patrioci umierali kiedyś za ojczyznę a dziś pseudopatrioci patrzą tylko by wyzajmować jak najwięcej państwowych posad i dorabiać gdzie się da na boku. Ciekawy jestem kto pełnił by szczytne funkcje w naszym Urzędzie Miasta Mszana Dolna gdyby były one bez wynagrodzenia. Myslę ze jedynie Pan Bogdan Surówka, bo ten człowiek ma twarz honor i ambicje. Ale w tym gronie radnych jest sam!
Odpowiedz
Lampa
2015-05-27 12:48:40
1 2
Gość z ledwo co maturą będzie wypowiadał się o wygranej doktora Dudy. :D Śmiech na sali.

Niech się Pan lepiej wypowie nt. hydrologii, bo tam Pan pracę dostał w 'niezależnym konkursie' :D
Odpowiedz
panteufle
2015-05-27 13:17:53
0 1
Wykształcenie o niczym nie świadczy to czy ktos jest tylko po maturze czy po studiach. Różnie w zyciu sie uklada dobrze jak uda nam się je zdobyć. Tego akurat nikomu bym nie wytykał. Pamiętajmy tez o tym żeby ktos wygral ktos musi przegrać. Życzę panu Dudzie żeby nie zapomniał o swoich obietnicach bo jak pisałem wyżej pamięć sprawujących władzę jest krótka i w Warszawie i w Mszanie. Wszędzie tak samo byle mi bylo dobrze a drugi nic nie wart . Pieniadze to nie wszystko.
Odpowiedz
aspir
2015-05-27 13:48:57
0 0
Nie wierzę w te dywagacje przecież jest czarne na białym że P. Prezydentowi wystarczy ten krótki czas od zaprzysiężenia do wyborów aby pokazać wyborcom kto jest 'zły ' /złoży propozycję rządowi ws.emerytur którą rząd musi odrzucić/?/ i po sprawie - a tak się zastanowić trochę to ta cała kiełbasa wyborcza nam zaserwowana może się skończyć 'dużą czkawką' - Ps. Życzę P. Prezydentowi udanej kadencji podczas reprezentowania nas jako narodu na forach międzynarodowych - powodzenia
Odpowiedz
kwiatuszek700
2015-05-27 14:18:28
0 3
Nie wiem co nam da Prezydent elekt Duda czas pokaże ... Ale jest mnóstwo rzeczy które nam odebrał Prezydent Komorowski i to w tym najważniejsze... 8 lat rządów PO i 5 lat prezydentury Komorowskiego pokazało i ugrupowaniu i prezydentowi czerwoną kartkę to był chyba czas najwyższy ... !!! Ludzie nie dali się już otumanić pięknymi obietnicami Komorowskiego w kampanii które po przegranej znikły jak bańka mydlana ...!!! Duda nie jest cudotwórcą i jak sam nie wygrał wyborów tak sam nic w rządzie nie zdziała do tego potrzeba Mu dobrych i mądrych głów !!! Wierzę że da się to na jesień utworzyć gdzie większością przejdzie PiS i Partia Kukiza a Partia PO zostanie 'zmieciona pod dywanik' przecież nie na darmo mówią że kto mieczem wojuje od miecza zginie !!! Lubiliście 'zamiatać ' też zostaniecie 'zmieceni'
Odpowiedz
znahor
2015-05-27 15:14:10
0 1
Był amerykański film KRAMER kontra KRAMER, a teraz być może niedługo zacznie powstawać polski film

DUDA kontra DUDA
Odpowiedz
kota
2015-05-27 16:28:04
1 1
lider??? żarty????
Odpowiedz
ebi
2015-05-27 17:23:35
0 2
Nie ma się o co obrażać jedni na drugich, przecież trzeba pamiętać, że stosunek głosów w II turze był 8mln - 8,5 mln. Tak chcieli wyborcy i wygrał Duda.
Nie ma co rozdzierać szat i nie ma co odgrażać się jedni drugim wszak żyjemy w jednym kraju i wszystkim nam zależy na jego (a tym samym naszej ) pomyślności.
Po tych wyborach wiadomo jedno - wszyscy chcą zmiany - zmiany ludzi w sejmie i rządzie i wygra po prostu nowe pokolenie polityków, nieważne z jakiej partii czy ruchu - ważne żeby byli nowi i autentyczni.
Odpowiedz
Arwen
2015-05-27 18:16:41
0 3
Guzik prawda, pan Komorowski był marionetką i podpisywał wszystkie ustawy kłamliwej i złodziejskiej koalicji po-psl , na nic zdały się oszukańcze propozycje, nasz region ma doś złodzieji okadających polskie rodziny, oraz blond chamki z Brukseli, proszę panie Patalita nie pieprzyć głupot i niech się pan opamięta, bo popiera pan złodzieji i chamów.
Odpowiedz
Rys
2015-05-27 18:42:04
0 2
cyt-„Sławomir Nowak, zwany przez niektórych „panem Tik-Takiem', pozostaje bezkarny w sprawie drogiego zegarka, którego nie wpisał do swego oświadczenia majątkowego. Warszawski Sąd Apelacyjny uchylił postanowienie sądu poprzedniej instancji, skazującego Nowaka na 20 tys. zł grzywny” …….. bo w przepisach nie napisano że trzeba wpisywać takie zegarki od kogoś.
W sądzie Nowak się nie zjawił. Reprezentowało go za to trzech obrońców, w tym m.in. były minister sprawiedliwości w rządzie PO mecenas Zbigniew Ćwiąkalski. Samo POżycie.
Odpowiedz
znahor
2015-05-27 19:40:09
0 1
My to mamy szczęście w naszym powiecie.

Pis w powiecie rządzi od ośmiu lat,prezydentem jest członek Pis a Pan poseł Jańczyk jest z nim na TY.

Cóż nam więcej do szczęścia potrzeba,tylko patrzeć jak otrzymamy 500zł na dziecko,obniżony wiek emerytalny.podwyższoną kwotę wolną od podatku.

A na razie po wyborach waluta poszła w górę jak i cena benzyny ale tutaj spełniło się marzenie Pana Posła Jańczyka po twierdził ze jest za tania.
Odpowiedz
Doradca
2015-05-27 19:47:07
1 2
Oj tam @ Rys są tacy którzy po 200 tysięcy w oświadczenie majątkowe nie wpisali i mają się dobrze.

Nadchodzi lepsze, nadchodzi zgoda, jedność, porozumienie, bo zgoda buduje i takie tam co widać np. w komentarzach, nie tylko na tym portalu.

Co do wypowiedzi Pana Patality .

Jedno co trzeba przyznać to pomogliście Panu Dudzie nie przeszkadzając w jego kampanii.

Wy po prostu nie macie żadnego pomyślunku na dalszą działalność pod szyldem PO.
Odpowiedz
konto usunięte
2015-05-27 19:58:05
0 1
A kogo to jeszcze interesuje? Zagnać to towarzystwo wzajemnej adoracji do roboty czas żerowania na publicznej kasie powoli się kończy.
Odpowiedz
Rys
2015-05-27 20:43:24
0 1
@Doradca
Masz część racji. Przecież 10 zegarków po 20 to 200 tys. A konta w Szwajcarii dla Polski utajnione(jak na razie). Wszędzie mogą być złodzieje i kanalie. Olek też nie dowierzał punktualności tanich zegarków.
Ale nie masz racji w tym, bo tą „zgodę” budowało głównie PO strasząc PiS. To była oś która tworzyła taki a nie inny status tej partii. Ale przychylne PO media nie dadzą ludziom tego co powinno im ułatwić własne Państwo. A powiedz dlaczego ściga się tylko tych co nagrywali rozmowy?. A nie siedzą w pierdlu tacy ministrowie którzy mówili o swoim kraju (jako o kamieni kupie) ?.
I dlatego też Naród się buntuje.
Odpowiedz
DAKOTA
2015-05-27 20:43:46
0 4
Czas Patalita sie juz wasz skonczyl,wyginiecie jak muchy ,czas sie wziazc do roboty do łopaty,bo na prace juz za późno!
Odpowiedz
Tito
2015-05-27 20:46:21
5 0
Idzie raj, raj dla przekrętów i oszustów...
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/696199,j-kaczynski-i-a-duda---duet-politycznych-oszustow.html
Odpowiedz
mma5
2015-05-27 20:52:12
0 2
A pan Patalita to niech o obietnicach nic nie mówi lepiej. Wszyscy pamiętają expose Donalda Tuska, i co? Wszystko zrobił na odwrót i na końcu wyemigrował za granicę.
A Prezydent Komorowski miał INSTRUMENTY i robił wszystko dla WSZYSTKICH tyle że nie dla prostej grupy robotniczej.
Cała PO boi się teraz, bo ludzie (przynajmniej część) zrozumiała i dostrzegła jak PO traktuje społeczeństwo, jak wyzyskuje ludzi, jak wprowadza wśród ludzi popłoch pokazując jedynie siebie w dobrym świetle, jak sieje propagandę.
Wystarczy zobaczyć wystąpienia po wyborach pana prof. Niesiołowskiego. Obraża wyborców wszystkich pozostałych kandydatów oprócz Komorowskiego, prof. BELKA traci ciepłą posadkę i również obrażony na ludzi. To tylko przykłady a jest ich masa.
LUDZIE W KOŃCU PRZEJRZELI NA OCZY, OBY NA JESIENI BYŁO PODOBNIE, ABY PO SPAKOWAŁA WALIZKI I WYJECHAŁA ZA GRANICĘ ZA PRACĄ.
POZDRAWIAM
Odpowiedz
Tito
2015-05-27 21:31:20
0 0
@kojot548, od kiedy Bronek ma poglądy skrajnie prawicowe??? Czy tumanów sieją?
Odpowiedz
Doradca
2015-05-27 21:35:10
2 2
@ Rys Andrzej Duda jako prezydent będzie tym, który będzie słuchał rad i również będzie prezydentem, który będzie 'zszywał'bo z charakteru jest człowiekiem kompromisu i zgody.

Czas na zmianę retoryki.

Skoro najbliżsi Pana Prezydenta Dudy tak się o Nim wypowiadają to należy w to wierzyć bezgranicznie.

@ Arwen 'oraz blond chamki z Brukseli' przypomnij sobie jak żeście z Nią robili sobie zdjęcia , całowali jej rączki przewracając oczami :)))
Odpowiedz
zabawny
2015-05-27 21:45:17
0 1
Redakcjo - nadeszła wiekopomna chwila, by na temat przechlapanych wyborów Komorowskiego, wyraził swoje stanowisko i opinię Starosta Puchała. :)))
Odpowiedz
Doradca
2015-05-27 21:53:00
0 0
@ Bzurys zastanawiam się jak to jest możliwe, że jesteś a jakoby Cię wcale nie było ?. ;)
Odpowiedz
Rys
2015-05-27 22:05:36
0 0
@Doradca
Nie zmieniaj tematu. Ja tutaj o Dudzie nic nie pisałem. Ale dalej jest aktualne pytanie: „A powiedz dlaczego ściga się tylko tych co nagrywali rozmowy?. A nie siedzą w pierdlu tacy ministrowie którzy mówili o swoim kraju (jako o kamieni kupie) ?.”
Urzędujący wtedy minister PO tak się wyraża o własnym Kraju którego spraw właśnie ma strzec. To dla Ciebie wszystko jest OK?. Bieńkowską i jej 6 tys przez litość pominę.
Odpowiedz
Doradca
2015-05-27 22:14:28
0 1
@ Rys co ja Ci mogę odpowiedzieć. FIFA już siedzi przyjdzie czas, że będą siedzieli Ci co siedzieć powinni.
Odpowiedz
panteufle
2015-05-27 22:17:31
0 1
Dziwny jest ten świat, gdzie człowiekiem gardzi drugi człowiek. Latwo jest wypisywać komentarze chowając sie za nickiem. Każdy ma prawo do własnej opinii i nie rozumiem tych komentarzy. Z Patalita jest wywiad no to odpowiada co myśli. A Ty masz prawo miec inny pogląd ale nie musisz obrzucać odrazu kogoś kamieniami.
Odpowiedz
Rys
2015-05-27 22:23:28
0 0
Jak będą winni a sądy będą sądami kierującymi się tylko prawem to kto wie?. Ale daję Ci plusa za to.
Odpowiedz
znahor
2015-05-27 23:12:23
1 0
A ja czekam na kasę od Nowego Roku razem z Panem Dudą tym ze Solidarności.
Odpowiedz
coby
2015-05-28 00:12:26
0 2
Buahahahah! analityk pożal się Boże........Gdyby tak uczciwie przeanalizować to Komorowski przegrał a PO przegra (daj Boże) jesienią 'dzięki' takim lokalnym kacykom jak autor tej 'dogłębnej' analizy.....skompromitowanym w każdym calu! Chłopie trząsłeś gminą przez 20 lat - co zrobiłes dla tworzenia miejsc pracy? O innych sprawkach przez litośc nie wspomnę. Tak, że panie 'liderze' - gdybym był w PO to pierwsze co zrobiłbym to wylał takiego 'lidera', na którego terenie Komorowski 'zdobył 19 %.....

Duda obiecał - za to Komorowski nie obiecywał - buahahahaha!

A poza tym wystarczyło tylko popatrzeć na Komorowskiego i posłuchać i człowiek się nie mógł nadziwić jak to się stało, ze taki ......... został prezydentem Polski?! Łażenie po krzesłach, bełkot na wiecach, spanie na konwencji, nudzenie i zwyczajny brak wychowania.....ale dlaczego mnie nie dziwi, ze pan lider nie może rozpoznać takich 'smaczków' - dla niego i jego środowiska takie zachowanie to norma ;-)).
Odpowiedz
znahor
2015-05-28 07:34:28
0 0
Coby gdyby nie Patalita to nie byłoby miejsca do codziennych krzyżówek.

Co zrobiono za poprzedniej kadencji,oczywiście należy nie zapominać o MuszloSzopie i jakże wspaniałemu zakupowi terenów pod trasy biegowe. i wspaniałej współpracy opartej na więzach krwi Z FIRMĄ w której jest zatrudniony NAJLEPSZY GMINNY MANAGER.

Oczywiście jest jeszcze sprawa akcyzy.
Odpowiedz
flexi
2015-05-28 08:45:06
0 1
'...prezydent-elekt nie ma instrumentów...........' jakich instrumentów??? kartek z których czyta Komorowski to co mu ktoś z PO napisze przy tym nie rozumiejąc zapewne większości z tego co czyta...... czy też może Pani suflerki która mówi jak niedołężnemu.....w prawo, w lewo, przytulmy pana, panią, zaprośmy do pałacu....
Odpowiedz
panteufle
2015-05-28 09:19:42
1 1
Pan Patalita byl kiedyś wójtem i większość byla zadowolona bo naprawdę dużo zrobil dla Gminy Mszana Dolna. Dzis gdy nim nie jest nitk juz o tym nie pamięta. Ludzie jesteście jak zwierzęta gdy poczujecie ze ktos jest slabszy gorzej mu sie wiedzie to zamiast zostawić go w spokoju to nie zniszczyć go zgnoić jak to robia zwierzęta w stadzie. Tak jak pisałem wyżej Latwo jest drwić z innych chowając się za nickiem.
Odpowiedz
erik
2015-05-29 23:17:31
0 0
'skrajna prawica'a moze rodowici polacy z honorem i duma ktorej wy nawet nie znacie patalici moze nazwiecie polakow faszystami, wy skrajni oszusci brzytwy sie lapiecie do dzis slysze dlaczego bronek nie wygral i slysze przez glos internetu sztab nie podolal tylko ciemnota glosowala na dude zas wyksztalceni na bronka i teraz taki wlasnie inteligetny wyksztalcony pan patalita nazywa glos narodu skrajnoscia.a ja ci powiem czego nie kumasz wygral duda bo narod tak wybral a skrajny to moze jestes ty twoja propaganda
Odpowiedz
erik
2015-05-29 23:21:31
0 0
I nie balamudz swa skrajnoscia wiecej ludzi i zacytuje naszego eks prezydeta Bronislawa 'nie ma zgody na brak zgody'czy pan moze mi rozjasnic ta skrajna wypowiedz?
Odpowiedz
Dina
2015-06-01 22:40:00
0 0
Gbur miał tylko talent do dzielenia ludzi - a to radykalni i racjonalni, a to czeladnicy i fachowcy, a to praktycy i teoretycy, a to ci, co podali mu rękę i ci co nie podali. Prezydent ma łączyć a nie dzielić naród!! Dobrze, że naród jeszcze zdrowo myśli - chwała Narodowi Polskiemu.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Lider lokalnych struktur PO wyjaśnia przyczyny ogromnej przegranej w regionie"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]