8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

'Moja praca jest marginalizowana przez cwaniaków” (wywiad)

Opublikowano 13.06.2018 19:10:44 Zaktualizowano 04.09.2018 15:39:18 pan

„Dziś czuję się oszukany. Ciężko pracowałem, tworząc struktury na naszym terenie. Teraz widzę, jak moja praca jest marginalizowana przez cwaniaków”. O kondycji lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości opowiada Zbigniew Lachor, działacz Solidarności RI z Męciny.

Dziś 85-letni już Zbigniew Lachor był wieloletnim członkiem Rady Krajowej rolniczej Solidarności. Tworzył struktury związku w całym regionie, za co w 2006 roku w 25. rocznicę rejestracji Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych Solidarność, za wybitne zasługi w działalności na rzecz przemian demokratycznych w Polsce został odznaczony przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
PA: W przeszłości blisko współpracował pan z Lechem Kaczyńskim. Miało to miejsce jeszcze wtedy, gdy późniejszy prezydent zajmował stanowisko prezesa NIK. Jak pan wspomina ten okres?
Zbigniew Lachor: Owocnie, bo skutkowało to m.in. ujawnieniem nieprawidłowości przy jednej z inwestycji w gminie Limanowa. Generalnie była to dla mnie nauka. Dzięki jego wskazówkom zbudowałem na Limanowszczyźnie silną prawicę.
PA: Wiesław Janczyk ma problemy z wyborem na pełnomocnika okręgu, choć jest jedynym kandydatem; senator Kogut jest podejrzewany o korupcję; zarzuty usłyszał szef nowosądeckich struktur Leszek Langer, a z limanowskiego PiS-u wyrzuca się Jadwigę Sikoń za zarzuty stawiane w obecności Beaty Szydło. Prawo i Sprawiedliwość wygrywa wybory, ale w powiecie nie rządzi. Ma zaledwie stu członków na Limanowszczyźnie. Pan mówi o tworzeniu „silnej prawicy”. Czy dziś rzeczywiście taka jest?
ZL: Dziś czuję się oszukany. Wolałem tworzyć struktury, niż samemu startować – nie chciałem stanowisk, władzy i pieniędzy. Ciężko pracowałem, udało się nam przejęcie władzy w powiecie limanowskim i pięciu gminach. Solidarność RI była zapleczem PiS-u. Mieliśmy na Limanowszczyźnie 17 terenowych struktur. Proszę zapytać, ile jest ich teraz. Bo ja widzę, jak moja praca jest marginalizowana przez cwaniaków, którzy w 1998 roku podstępnie przejęli ugrupowania prawicowe w powiecie.
PA: Na czym miało polegać „cwaniactwo” tych, którzy przejęli Solidarność i PiS?
ZL: W Męcinie walczyliśmy z komuną na dobre od 1981 roku. Wtedy Wiesław Janczyk nie przejawiał zainteresowania prawą stroną polityczną, a Wojciech Włodarczyk przyjaźnił się z komunistami, którzy nas zwalczali. Obaj panowie przyszli do Solidarności RI dopiero w 1998 roku, gdy już wiedzieli na pewno, że poprzedni ustrój już nie wróci. Po namowach, dałem im wtedy miejsca na listach, dzięki czemu zostali radnymi w gminie Limanowa. Ale od razu okazało się, że interesuje ich tylko dojście do władzy. Próbowali obalić wójta, ale im nie wyszło, więc rzucili się na związek RI. Podstępnie przejęli te struktury i PiS w powiecie. Od tej pory eliminują wszystkich, którzy z wielkim trudem i zaangażowaniem je tworzyli. Zaczęli wprowadzać na listy wyborcze ludzi niekompetentnych, a młodzi i wykształceni nie byli przyjmowani, bo mogliby im zagrozić. To było osłabianie PiS, by w wyborach stanowiska zapewniali sobie Janczyk, Włodarczyk, Biedroń czy Jabłoński.
PA: To mocne słowa, ale pan od lat stara się mówić o nieprawidłowościach w lokalnych strukturach partii i o wewnętrznej, nieuczciwej walce pomiędzy politykami PiS, między innymi w czasie kampanii przed wyborami do parlamentu.
ZL: Zgadza się. Wie pan, gdy roznosiliśmy ulotki i plakaty, by polska wieś głosowała na PiS, gdy organizowaliśmy spotkania wyborcze, to byliśmy potrzebni. Dziś takich ludzi jak ja się marginalizuje. Ale już wtedy pojawiły się problemy. Wojciech Włodarczyk jako pełnomocnik nakazał nam, by wieszać tylko plakaty kandydata Wiesława Janczyka, natomiast zrywać plakaty Arkadiusza Mularczyka i Edwarda Ciągło. Chciano to kontrolować. Pełnomocnik chciał decydować, kogo możemy wspierać.
PA: To raczej nie służy wynikom całego ugrupowania?
ZL: Oczywiście, to działanie na szkodę. Uważam, że wraz z objęciem przez pana posła Wiesława Janczyka funkcji lidera PiS na Limanowszczyźnie nastąpiła pewna recesja, a ugrupowanie chyli się ku upadkowi i to pomimo tego, że mówimy o Małopolsce, czyli o regionie gdzie prawicowe poglądy są bardzo spopularyzowane. Dobitnym przykładem jest to, że obecnie w żadnej z okolicznych gmin ani w samym powiecie limanowskim władza nie należy do PiS.
PA: Jak należy to rozumieć? W jaki sposób to właśnie polityka posła Janczyka ma mieć na to wpływ, a nie inne czynniki?
ZL: Zaraz po przejęciu władzy, Wiesław Janczyk dokonał nieuzasadnionej rewizji członków, wyłączając z życia struktur PiS wielu wartościowych ludzi. Proszę pana, ja osobiście wręczyłem mu około 20 deklaracji członkowskich. Wie pan co się z nimi stało? Nie zostały rozpatrzone do dnia dzisiejszego. Wiesław Janczyk przetrzebił szeregi terenowej organizacji, pozbywając się wszystkich osób, które nie chciały okazywać mu ślepego posłuszeństwa.
PA: Dlaczego czołowy polityk PiS w regionie miałby działać na szkodę partii, dzięki której zaistniał w polityce? Przecież to nielogiczne.
ZL: Wiesław Janczyk nie wywodzi się z Prawa i Sprawiedliwości. Dawniej był prominentnym działaczem SKL (Stronnictwo Konserwatywno-Ludowe – przyp. red.) z którego politycznie wywodzą się m.in. Jan Rokita czy Bronisław Komorowski. Do dziś łączą go bliskie relacje z Zygmuntem Berdychowskim (złożył rezygnację z członkostwa w PO, był m.in. radnym wojewódzkim Platformy Obywatelskiej).
PA: Nawet jeśli, to przecież dosyć naturalne. Mam na myśli to, że sytuacja gdy polityk przechodzi z jednej partii do drugiej, nie jest czymś nadzwyczajnym.
ZL: Ale gdy przychodzi do nowej partii, powinien starać się ją rozwijać, zgodzi się pan. To jest naturalne. Dlatego dziś nie mam już żadnych wątpliwości co do tego, że osłabianie lokalnych struktury partii to świadome działanie tych ludzi.
Zobacz również:

Komentarze (35)

niski
2018-06-13 19:31:07
1 14
Prawda powoli wychodzi na jaw. Pan Wiesław jak towarzysz Wiesław.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 20:15:13
1 13
Pan Wiesław jakiś smutny ostatnio chodzi grunt się pali pod nogami a wybory na jeśien.
Odpowiedz
cichy1
2018-06-13 20:32:53
1 10
Tak drogi przyjacielu! To co Ty i ja i nam podobni z lat powstania związku ,przeżywają tragedię. Mój drogi osaczyły nas Hieny żądne przywilejów i stanowisk.Nasz dorobek został w sposób brutalny przejęty przez karierowiczów nie mających nic wspólnego z naszymi ideami Solidarności . Wręcz nawet a na pewno wkradło się wielu współpracowników sb,jak i starego systemu. Myśmy do władzy się nie pchali ale jako największa dziesięcio milionowa siła chcieliśmy kontrolować przyszłe władze. Przykro,że nas i wielu działaczy odsunięto od tej idei . Przypuszczam,że tacy jak Ty i ja w odpowiednim czasie zareagują na tą sytuację. Postaram się nawiązać kontakt osobisty z Tobą . Z poważaniem!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 21:26:16
4 8
Prawda predzej czy później wypływa na wierzch. Jakoś mnie to nie dziwi słyszalam od ludzi wiele podobnych historii na temat Pana Jańczyka i Pana Włodarczyka.

Swoją jednak drogą pisalam dwukrotnie do Pana Kaczyńskiego o lokalnych sitwach oraz postkomunie, która rzadzi tutaj . Jestem pewna, że Kaczynski ten list dostał , bo osoboście dała mu go jego przyjaciółka Pani posłanka Paluch.

Jaki wniosek więc można z tego wyciągnąć? Wszystko wskazuje na to, że centralne władze PIS wiedzą co się tutaj dzieje i jakoś im to nie przeszkadza. Odnoszę więc wrazenie, że szeregowi dzialacze PIS są większymi ideowcami, niż wladze centralne , tudzież lokalna sitwa postkomunistyczna.

Tutaj nie trudno odnieść wrazenie, że szeregowych członków partii traktuje się tylko jako narzedzie do skladek na rzecz partii i wierny elektorat PISu, któremu wciska się nieprawdę, stwarza iluzoryczny obraz PISu.

Konkluzja:
Nigdy nie przypuszczałam, że to napiszę, ale muszę się zgodzić z @wartownik1 że PIS to są komuniści, ich spadkobiercy, PISKOMUNA. ( piszę tutaj o ludziach, którzy sa przy władzy i to zarówno centralnej jak i lokalnej, samorzadowej.

Wyszło SZYDŁO Z WORKA.
Odpowiedz
Rokosz
2018-06-13 21:42:35
1 4
Cały szacunek dla ruchów oddolnych , w imie Patriotycznych działań , dla Polski . A szyld Solidarność zostawcie na boku to to był KOŃ TROJAŃSKI , dla Polski w którym przyjechali ci co mordowali Polskich Patriotów po wojnie .
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-06-13 21:49:22
4 4
@grazynahayes- ty mogłaś napisać i 10 listów,ale ja ci już pisałem, że tak w Warszawie dokładnie wiedzą jak się sprawy mają tutaj w terenie. I Wiesław Janczyk ma pełne poparcie Prezesa Jarosława Kaczyńskiego. A ciebie po twoich ostatnich wynurzeniach na temat orła zygmuntowskiego na banknocie 200 zł i różnych pseudo spiskowych teoriach, których naczytasz się i naoglądasz w internecie nikt już chyba nie traktuje poważnie. Skarżyłeś się, ze zawsze zastajesz zamknięte drzwi do biura poleskiego, ale ja się nie dziwię , bo nik nie ma zamiaru słuchać tych twoich bzdur ani tutaj ani w Warszawie.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 21:50:23
1 10
No to teraz po ukazaniu się tego artykułu telefony w lokalnych strukturach PIS grzeją się do czerwoności.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 22:24:53
3 4
@LuckyLuke1 Pan Jańczyk ma takie poparcie, że w 'nagrodę' Pan Kaczyński postanowił go usunąć ze stanowiska Wiceministra. ;-))

Nie prowokuj mnie proszę , bo jest wiele innych ciekawszych tematów na ten temat.
Mylisz się kolego ja już od dawna nie chodzę do tych biur poselskich , to raczej Pan starosta próbował się ze mną skontaktować telefonicznie rakieś 2 tygodnie temu, a Pan Jańczyk z uporem maniaka ciągle mi przesyła e-mailem wiadomości , zaproszenia na spotkania z ludźmi z PIS.
Wy tam niezły bajzel macie, że po przeszło roku od wypisania się z PIS ciągle dostaję jakieś wiadomości w tym życzenia smsem na okoliczność świat Wielkanocnych od Pana Włodarczyka.

Daj Waść spokój i nie kłam.
Do Was nie ma po co chodzić, jest to ewentualną stratą czasu , wy nawet na listy nie odpisujecie. a jest to wasz obowiązek . bo przecież pieniądze podatników na to bierzecie, aby utrzymać własne biura poselskie.

Do roboty się weźcie , a najlepiej zamknąć te wasze biura , bo i tak nic dla ludzi nie robicie.
Odpowiedz
trybunal
2018-06-13 22:31:14
2 6
witaj @grazynahayes

Ten LuckyLuke1 to umie Cię brzydko prowokować.
Bądźmy bardzo ostrożni w pisaniu, bo im bliżej wyborów to bardziej szujać będą na nas podłości.
Gdzie brakuje siły argumentów,tam wchodzi argument siły i podłości.

Pozdrawiam wszystkich uczciwych i skromnych czytelników tego bardzo potrzebnego Portalu.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-06-13 22:34:13
2 2
@trybunał- @grazynyhayes wcale nie trzeba prowokować...ona już tak ma :-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 22:34:19
2 3
@trybunal Witaj , masz rację odpuszczam, mądrego należy słuchać. ;-)

Serdecznie pozdrawiam.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-06-13 22:36:48
2 2
@grazynahayes - załatwione, nikt już cię nie będzie nękał i nie będziesz dostawała zaproszeń na żadne spotkania z ludźmi PiS- wszystkim to wyjdzie na zdrowie :-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 23:03:57
0 4
'To było osłabianie PiS, by w wyborach stanowiska zapewniali sobie Janczyk, Włodarczyk, Biedroń czy Jabłoński'
wspomniany radny P.Jabłoński awansował kierownik ARIMR Limanowskie Biuro Powiatowe i
nagroda 24400zł http://premiepis.pl/arimr
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-13 23:06:17
0 2
http://premiepis.pl/arimr
Odpowiedz
mpolitanska
2018-06-13 23:31:28
1 5
III RP, która jest kontynuująca PRL (nikt nie odpowiedział za zbrodnie komunistyczne i Jaruzelski ciągle jest człowiekiem honoru) musi niszczy autentycznych działaczy społecznych jak Zbigniew Lachor, ponieważ są dla niej bardzo niebezpieczni. Bo to Oni walczą o prawdę i mają honor. Po prostu zachowują się jak trzeba.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-06-14 07:57:29
3 4
A gdzie kojot, poludnie i ich wypociny?
Odpowiedz
Poludnie
2018-06-14 08:17:47
2 2
Szczawiak,,,tak się składa że ktoś pracuje a nie tak jak ty siedzi na dupie cały dzień przed kompem i pisze bzdety.
Odpowiedz
Poludnie
2018-06-14 08:26:52
2 2
I jeszcze jedno szczawiak, jak się gryzą między sobą to nie mój problem ja nie mam potrzeby żeby się przejmować takimi bzdety,na szczęście mam swoje życie i tym się cieszę,,,, najwidoczniej tobie tego brak i tu wylewasz swoje żale.(((
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-14 08:59:28
1 3
@mpolitanska Ci nie rozliczeni zbrodniarze komunistyczni skończą jak w tej piosence jak się zmienią rzady powinni iść pod sąd ?
https://www.youtube.com/watch?v=kFYKlS3w_FI

Już jednego takiego wygwizdano publicznie, podczas gdy lokalne i centralne wladze chronią takich zbrodniarzy NARODU POLSKIEGO : To jest MOCNE dla ludzi z mocnymi nerwami. ....

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_476820&feature=iv&src_vid=QVIFnMbre3g&v=L_LAGLzMkxk
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-14 09:39:44
1 4
Ciekawi mnie tylko czy slużby polskie , w tym Policja chronią naród polski czy raczej opowiadają się po stronie zbrodniarzy komunistycznych , jak to mialo miejsce w 2013 roku?

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_476820&feature=iv&src_vid=QVIFnMbre3g&v=L_LAGLzMkxk

To jest nie do zaakceptowania jakie prowokacje były stosowane i jak działały te slużby .
Prowokacje sa wciąż stosowane nawet na marszu niepodleglości każdego roku.

https://www.youtube.com/watch?v=WzQ3YmzbuAo

Za co My płacimy podatki? Gdzie jest ochrona interesu narodowego?
Odpowiedz
DRKidler
2018-06-14 09:51:31
3 2
'A na całe PISowskie plemię, spuść Panie Boże wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas ludzi gorszego sortu, nie doświadczaj'.
Samo sedno.....jak rzesz polskiego komedie odzwierciedlają polską rzeczywistość.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-06-14 10:19:21
2 5
Poludnie nie lubię być okradany i oszukiwany. Dla Ciebie może to bzdety ale dla mnie ważne jest na co idą moje pieniądze z podatków.
Np. Obniżka dla wójtów i burmistrzow to kolejne okłamywanie ludzi. Pensje niby mniejsze ale na koncie i tak wszystko się zgadza bo innymi dodatkami wyrownali. Więc straty groszowe a ciemny lud to kupił.
Odpowiedz
wartownik1
2018-06-14 10:33:24
3 7
Panie Zygmuncie, PiSoKomuna w Naszym powiecie przejęła już wszystko co sie dało i robi szkody! Zabrali karetke typu S z lekarzem, likwidują łóżka w szpitalu, podwyższyli opaty za śmieci w Laskowej o 100%, premie dostaje Janczyk 50tyś z Naszej kieszeni podatnika, po prostu dziadostwo dzieje sie za rządów Prawa i Sprawiedliwości.
Odpowiedz
Grzes83457
2018-06-14 10:58:43
1 3
A może podsumujmy 8 lat rządzenia POPSLaków wiem że wybory się zbliżają a pan redaktor jest sympatykiem POPSLaków i wyszukuje takie różne aferki z tej strony z której jemu pasuje.Brawo redaktorzyno.
Odpowiedz
Manuella
2018-06-14 11:10:37
2 4
I bardzo dobrze, że wyszukuje od tego jest. No najlepiej gdyby wszystkie media wmówiły nam że białe jest czarne i należy się uśmiechać bo tak jest!!
Jak będę potrzebować totalitaryzmu to przeniosę się do Korei.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-06-14 11:23:13
2 3
Przez 8 ostatnich lat...
Grzes teraz rzadzi PiS który mówił o powroci do normalności. Właśnie widzimy tę normalność ;)
Armia w rozsypce, doją kase ile wejdzie, milionowe wynagrodzenia i nagrody a miało ich już nie być, ZUS bankrutem i ciągle te same mordki przy korycie :)
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-14 11:33:42
0 2
Zapomniałam dodać, że tylko w biurze senatora Hamerskiego ludzie otrzymują pomoc.
Już o tym kiedyś pisalam, Pan Pawel, jego asystent dwoi się i troi i robi co może aby pomóc tym ludziom plus przychodzą do niego ludzie, którzy nie otrzymali pomocy w innych biurach poselskich.

Wiem o tym , bo mi ludzie sami o tym mówią, a i widziałam wielu w biurze senatora Hamerskiego.
Wiem też od jego asystenta, że zdecydowana większość tych ludzi pochodzi z naszej gminy, Jodłownik. Jako Prezeska naszego stowarzyszenia współpracujemy bowiem z innymi organizacjami .

@werite Czx ten Pan Jabłoński Jerzy kierownik ARIMR Limanowskie Biuro Powiatowe , który otrzymał nagrodę w wyskości 24 400 złotych nie jest czasami kuzynem Pana Jańczyka?

http://premiepis.pl/arimr
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-14 12:50:56
1 3
@34607szczawa Jeden z fanów PIS( @saxon) w innym artykule tutaj napisał tak:
' Teraz się odniosę do twojego pytania - faktem jest , owszem , że robi się z nas biedaków. Droga pani - tak było od zawsze. Czasem tylko więcej się z nas robiło biedaków , a czasem mniej. Na razie w/g mnie propolski rząd powinien robić mniej z nas biedaków , bo by zrobić z nas bogaczy nie ma kasy.'

Dlaczego nasz rząd nie ma kasy dla Polaków, obywateli Polski?

Komunistyczny PIS rozdaje bowiem nasze pieniądze na prawo i na lewo mniejszościom narodowym kosztem Polaków, a ostanio nawet polski rząd będzie UTRZYMYWAŁ BEZDOMNYCH w BERLINIE !!!!

' BEZDOMNYCH W BERLINIE BĘDZIE UTRZYMYWAŁ POLSKI RZĄD !! '
http://www.jackcaleib.com/medium/196580fb

Na co szły i idą pieniądze podatników w Polsce? :
1. Morzem płynęły i płyną pieniądze finansowemu trupowi na Ukrainie. Okazuje się bowiem , że nawet Międzynarodowy Fundusz Walutowy wstrzymał pieniadze dla Ukrainy. Podczas gdy PISowki, szczodry naszym kosztem rząd zachowuje się jak prawdziwi komuniści rozdając im nasze pieniądze.

Dawali im prąd, gaz, bezwrotną pożyczkę , pożyczki niskoprocentowe , itp.
'KOLEJNE MILIARDY Z POLSKI JADĄ NA UKRAINĘ '
http://www.jackcaleib.com/medium/19389428
Podczas gdy w Polsce redukuje się liczbę łóżek w szpitalu, pada ZUS, ludzie w kolejkach do lekarza latami itp.

2. Pieniądze płyną strumieniem na : żydowski cmentarz podczas gdy groby polskich żołnierzy sa zaniedbane. Na muzeum POLIN płyną pieniadze od darczńcow w tym PKN Orlen SA, Telekomunikacja Polska, PZU SA, PKMG i inne. Na muzeum gdzie szkaluje się Polaków, sączy antypolską narrację.

Podczas gdy My nie mamy nawet muzeum historii Polski. !!!
Spółki skarbu państwa płacą milionami miesięcznie( tak ich zobligował rząd) na Polską Fundację Narodową, która nic skutecznie nie robi w celu obrony dobrego imienia Polski.

Trwają akcje reprywatyzacji nieruchomości na te środowiska, w kolejce czekają na 300 miliardów dolarów( równoważnik 3-krotnego budżetu państwa!!) czyli nieralne do wypłaty w wyniku bezprawnych żądań uchwalonej ustawy 447 w USA.

3. Sprowadzają imigrantów masowo, a to też odbywa się kosztem pieniędzy podatników.

W taki oto sposób rzeczony fan PIS , komentujący @saxon miał rację, rząd NIE MA PIENIEDZY( wystraczająco dużo pieniedzy oczywiście podatnika, bo rząd swoich pieniędzy nie wydaje) , ale zapomniał on dodać , że ma je dla mniejszości , a nie dla polskiego podatnika. !!!

Taki ZACNY PAN jak Zbigniew Lachor, działacz Solidarności RI z Męciny, który budowal tutaj struktury PISu zapewnie nie o TAKĄ POLSKĘ WALCZYŁ. !!!

Wyrazy głębokiego szacunku dla Pana.
Odpowiedz
takjest
2018-06-14 13:24:18
3 2
Respondent po czasie wylewa lzy , tak po ludzku to normalne ,tylko dlaczego pan nie poszedl dalej w polityke zatrzymal sie pan na pewnym poziomie . Uprawianie polityki nie konczy sie na oddolnych dzialaniach . Pewnie zabraklo panu sil odwagi a moze i mial pan dosc wszystkiego w tamym czasie . Prosze zauwazyc ilu politykow SKL dzialalo wtedy prawie wszyscy , pozniej nastapily podzialy jedni poszli dalej wyzej dlaczego ? moze byli bardziej ambitni i przystosowani na obecne czasy . W polityce jak w kazdej dziedzinie zycia trzeba i nalezy sie rozwijac wtedy idziesz na wyzyny .Jak czytam takie wywiady mam odczucie ze ludzie pokroju pana cos przeoczyli byli zaslabi a pozniej wszystko im odeszlo . Mysle ze spelnil pan swoja role polityczna wlasnie na tamtym etapie . Troche pan tutaj powspominal troche sie wyzalil jezeli to panu ulzylo to dobrze ,zycie toczy sie dalej rowniez to polityczne .Moge pana zapewnic ze kazdy obecny polityk rowniez ci o ktorych pan pisze nie sa i nigdy nie beda do konca zadowoleni ze swoich politycznych karier ,gdyz to jest wlasnie polityka ktora rzadzi sie swoimi prawami . Zycze panu duzo zdrowia .
Odpowiedz
DRKidler
2018-06-14 15:10:40
1 4
'Do polityki garną się ludzie, którzy nic nie osiągnęli, a więc nieudacznicy i darmozjady. Polityka to dla nich deska ratunku,mogą godnie żyć, nie dając w zamian nic' - Józef Piłsudski.
Tak jest z większością ludzi którzy są politykami. Aby dostać się na stołek i przez czas kadencji ustawić się na dłuższy czas za darmochę.
Odpowiedz
Mary256
2018-06-14 16:12:03
0 4
Naprawdę trzeba mieć odwagę, żeby nazywać rzeczy po imieniu, mam pełen szacunek dla tego Pana, który jest Prawdziwym Działaczem Solidarności.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-06-14 17:38:49
0 3
Niezaprzeczalnie są i odważni ludzie w PISie na szczeblu centralnym , ale ich już WYKLUCZONO , bo tej partii nie odpowiadali. Wszyscy Ci wykluczeni stawali po stronie interesu polskiego.

Robi się tak często w Polsce w stosunku do tych członków partii , którzy widzą aktualne problemy w swoim regionie , tudzież w kraju.

Tak między innymi potraktowano organizatora protestu rolników Pana Michała Kołodziejczaka .
Nieco więcej na ten temat w linku poniżej od ok. 8 minuty 50 sekund tego zapisu.
' Kołodziejczak u Roli ostro o polityce PiS ws. zaorania polskiego rolnictwa na rzecz UE! LIVE! '

https://www.youtube.com/watch?v=CWdBOI9s0yM

Stosowano wobec niego szantaż.
Wykluczono też SENATORA PIS Waldemara Bonkowskiego

'Senator PiS publikuje film 'Jak Żyd Żyda gonił na śmierć...'. Jest reakcja Kaczyńskiego
Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23059480,senator-pis-waldemar-bonkowski-udostepnil-na-facebooku-antysemickie.html

Tutaj KOLEJNE WYKLUCZENIE:
' PiS pozbyło się posła. Łukasz Rzepecki poza klubem '
https://www.wprost.pl/polityka/10080382/PiS-pozbylo-sie-posla-Lukasz-Rzepecki-poza-klubem.html

Jakoś pookrągłostołowcom NIE JEST po drodze z prawdziwym interesem Polski i Polaków.

Dzisiaj czytam , o planowanych następnych zmianach ministrów przez premiera Morawieckiego:
Oto cytat :
' Premier chce pozbawić stanowiska ministra energii Krzysztofa Tchórzewskiego i szefa resortu rolnictwa Krzysztofa Jurgiela. – Ci dwaj ministrowie nie tylko są negatywnie oceniani, ale rzucają kłody pod nogi Morawieckiemu. Stąd na przykład przejęcie przez szefa rządu nadzoru nad dwiema spółkami, Lotosem i Orlenem, które jeszcze do niedawna kontrolował Tchórzewski – mówi Super Expressowi rozmówca z PiS. '
Źródło :
https://wrealu24.pl/premier-chce-dymisji-ministrow-nocna-narada-u-jaroslawa-kaczynskiego/

Tak jak nie po drodze było z niektórymi z Solidarności, tak teraz nie po drodze jest premierowi z innymi ministrami? .

Zostają tylko Ci mierni ale bierni?
Odpowiedz
saxon
2018-06-14 19:42:08
0 0
@grażynahayes - nie jestem zwolennikiem PiS'u.
Odpowiedz
hejka
2018-06-14 20:05:58
0 3
Cała prawda o ludziach Pis-u....
Odpowiedz
mpolitanska
2018-06-15 00:28:49
0 4
Już od 1986 roku zostało ustalone, kto może zajmować się polityką w Polsce. Zbigniew Lachor, jak i wielu mu podobnych nie przeszło tej weryfikacji, wręcz byli z niej eliminowani i okradani z dorobku. Dla relatywistów mam złą wiadomość: zwyciężymy, to tylko kwestia czasu!
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"'Moja praca jest marginalizowana przez cwaniaków” (wywiad)"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]