8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

'Nie pozwolimy zniszczyć LACH'

Opublikowano 29.07.2014 07:08:14 Zaktualizowano 05.09.2018 08:02:28 top

Limanowa. Rodzice chorych i niepełnosprawnych dzieci wystosowali list otwarty w obronie Limanowskiej Akcji Charytatywnej.

40 podpisanych pod nim osób podważa zarzuty, jakie pod adresem zarządy stowarzyszenia kieruje kilkoro innych rodziców, którzy zdecydowali się o nieprawidłowościach powiadomić prokuraturę. - Nie pozwolimy zniszczyć LACH - zapewniają.

40 osób podpisało list otwarty w sprawie zastrzeżeń kierowanych pod adresem zarządu Limanowskiej Akcji Charytatywnej. To grupa rodziców chorych i niepełnosprawnych dzieci, podopiecznych stowarzyszenia, zdaniem których rzucanie tego typu oskarżeń w największym stopniu uderza w tych, którzy potrzebują pomocy LACH-u.

Przypomnijmy, że Prokuratura Rejonowa w Limanowej prowadzi postępowanie na podstawie zawiadomienia, które złożyło kilkoro rodziców podopiecznych Limanowskiej Akcji Charytatywnej. Mają oni wątpliwości co do sposobu zarządzania pieniędzmi, które wpływają na leczenie bądź rehabilitację ich dzieci. Jednym z niejasnych działań, na które zwrócili uwagę, był koncert „Limanowscy Artyści Dzieciom”, który ostatecznie okazał się wydarzeniem komercyjnym, a nie charytatywnym.

Nie wszyscy rodzice dzieci, skupieni wokół stowarzyszenia, podzielają ich wątpliwości. Autorzy listu otwartego uważają, że wszystkie zarzuty są bezpodstawne.

- Pragniemy wyrazić nasze głębokie ubolewanie w związku z zaistniałą nieprzyjemną sprawą, dotyczącą działalności naszego stowarzyszenia. Większość z nas dowiedziała się o niej z mediów albo od znajomych, którzy od razu z tą sprawą nas skojarzyły. Bulwersujący jest fakt, iż osoby które są za to odpowiedzialne, postanowiły bezprawnie wypowiedzieć się w naszym imieniu, na co nigdy nie wyraziliśmy żadnej zgody. My również jesteśmy rodzicami chorych dzieci i sami potrafimy zadbać o nasze sprawy i dobro naszych dzieci. Nie potrzebujemy do tego żadnych pełnomocników - piszą we wstępie swojego listu. - Mamy zupełnie inny pogląd na te sprawy - podkreślają. - Chcemy zaznaczyć, że w żaden sposób nie identyfikujemy się z autorkami wpisów, działając w interesie naszych dzieci. Które, jak to bardzo ładnie powiedziała jedna z nich, same się nie obronią. Ponieważ w artykule zostały podane informacje, które mijają się z prawdą i są bardzo krzywdzące dla zarządu stowarzyszenia, dlatego postanowiliśmy je przedstawić opinii publicznej - tłumaczą.

Autorzy listu otwartego, na podstawie artykułu który publikowaliśmy na łamach portalu, odnoszą się do poszczególnych zarzutów kierowanych pod adresem zarządu Limanowskiej Akcji Charytatywnej, wśród których najważniejszym zdaje się być problem z dostępnością do informacji o stanie finansów podopiecznych stowarzyszenia.

- To jest kompletną bzdurą. Większość z nas członkami stowarzyszenia jest już kilka lat i nigdy nie zaistniała taka sytuacja, by na prośbę rodziców nie udzielono informacji o stanie finansów ich dziecka. Można je uzyskać w siedzibie stowarzyszenia, gdzie przez cały rok, co środę, prowadzone są dyżury, a na nich interesantom udzielane są informacje - wyjaśniają broniący LACH-u rodzice. Dodają również, iż informacje dla zainteresowanych podawane są na bieżąco, często w rozmowach telefonicznych. - Na wiosek rodzica można uzyskać pełną listę darczyńców 1%, jeśli podatnicy wyrażą zgodę na podanie swoich danych wypełniając deklaracje podatkowe. Nie bardzo rozumiemy, jakiej jeszcze jawności żądają te osoby? - pytają, wskazując równocześnie że takie zasady panują w stowarzyszeniu od kilku lat i nigdy dotąd nie sprawiały one nikomu żadnych problemów.

Sygnatariusze listu odnoszą się także do zarzutów związanych z wysokimi kosztami działalności LACH-u, które tworzą m.in.: czynsz, opłaty za media, zakup materiałów biurowych i inne wydatki zarządu. - Nie znamy ani jednej instytucji, która nie ponosiłaby kosztów swojej działalności. Od kilku lat te koszty zmieniły się nieznacznie - twierdzą.

Podpisani pod listem nie chcą wyjaśniać jedynie kontrowersyjnej sprawy koncertu na 10-lecie Limanowskiej Akcji Charytatywnej. Czekają bowiem na zakończenie postępowania prowadzonego przez prokuraturę. - Jesteśmy pewni, iż sprawa koncertu „Limanowscy Artyści Dzieciom” była tylko pretekstem, by zniszczyć instytucję, która przez dziesięć lat niosła do potrzebujących tak wiele pomocy. To publiczna próba skompromitowania zarządu, na czele z prezes Teresą Zabramny - oceniają.

Zdaniem osób stających w obronie stowarzyszenia, wszystkie zastrzeżenia formułowane w związku z jego działalnością, najbardziej szkodzą podopiecznym LACH – chorym i niepełnosprawnym dzieciom. Uważają bowiem, że przez brak zaufania do osób związanych z kierowaniem Limanowską Akcją Charytatywną, podopieczni nie będą już otrzymywać takiej pomocy, jak do tej pory.

Do temat będziemy powracać.

Przeczytaj także: Żądają jawności LACH'u. Sprawa w prokuraturze

Zobacz również:

Komentarze (112)

spoon
2014-07-29 07:16:01
0 0
LACH to bardzo szczytna inicjatywa. Roszczenia/zarzuty zgłaszane przez niektórych rodziców też pewnie mają podstawę tyle, że najprawdopodobniej wynikają z problemów natury komunikacyjnej na linii Stowarzyszenie - beneficjent.
Drodzy rodzice - w badaniach, które prowadzę, a które obejmują organizacje niekomercyjne takie problemy się pojawiają. Nie znaczy to jednak, że ktoś celowo/nieudolnie prowadzi sprawy organizacji. Należy zdawać sobie sprawę z tego, że LACH to oddzielny byt prawny, który musi pozyskiwać środki na dalsze funkcjonowanie.
Myślę, że dobrą lekturą będą dla Państwa sprawozdania zamieszczane na stronie internetowej www.pozytek.gov.pl
LACH jako organizacja pożytku publicznego zobowiązana jest do corocznej publikacji wielu danych.
Proszę przykładowo przeczytać sprawozdanie merytoryczne, w którym zobaczycie Państwo jak marginalną część ogólnej sumy przychodów stanowią koszty administracyjne.
Przyjemnej lektury! :)
Odpowiedz
wabo
2014-07-29 07:32:35
0 0
Ciekawe czy powiedzą to samo w Prokuraturze i kto je namówił do tego i jaką miał siłę 'Perswazji', a swoją drogą gdyby Zarząd poświęćił tyle energii na założenie subkont nawet tylko dla tych dzieci których rodzice kategorycznie tego żądali jak na spotkanie z rodzicami pozostałymi w celu ustalenia listu 'otwartego' , no ale to by było zbyt piękne.Pro puplico bono'.Pozdrawiam
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 08:02:26
0 0
Swietna linia obrony !!!! Gratuluje .....Po co kolejny medialny wpis czyżby pani Zabramny czegoś się bała i w taki sposób się ratuje .....dlaczego nie poczeka na decyzję prokuratury !!! namawianie rodziców , wydzwanianie , zbieranie podpisów .......wyłapywanie rodziców pod kościołem by tylko podpisać listę ...''żenada ........Czy jawność kont której domaga się ''kilkoro rodziców '' to takie przestępstwo .....zapytam dlaczego podczas o dostawie odziezy dla podopiecznych informowani byli tylko ''wybrani rodzice ''!!!! dlaczego , pampersy od sponsora dostawali ''wybrani rodzice !!!! dlaczego tylko ''wybrani rodzice'' byli poinformowani o tym że w Banku odbywa się impreza ''spełniamy Marzenia ''....czy tylko ''wybrane dzieci ''mają marzenia !!!a może niektóre są za ''chore ''i one mają pakiet ''tylko biała trumna ''!!!!czy tak P. Tereso ?
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 08:14:18
0 0
Najprościej było by ''usunąć '' rodziców którzy próbują dociec prawdy ......''pozamiatać ''......medialnie , tylko jest jeden maleńki szczegół dzieci , chore , bezbronne , oszukane ...matki można zniszczyć ,ale to wasze pieniądze idą na szczytny cel więc nie dajcie się zmylić tym ''świetnym kamuflażem ''.......
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 08:44:21
0 0
Sprawa subkont dla dzieci, sprawa komunikacji z Zarządem, koszty działalności przedstawione w sprawozdaniu, cel koncertu i jego finansowanie, to są wewnętrzne sprawy Stowarzyszenia które powinny zostać rozwiązane na walnym a nie w prokuraturach. Obie strony tego konfliktu robią ogromną krzywdę dzieciom. Nikt nie będzie już w stanie odbudować zaufania jakim darzone było Stowarzyszenie, zawsze pozostanie podejrzliwość społeczeństwa. Zastanawia mnie, czy te Panie które wyżej się wypowiadają nigdy od Stowarzyszenia nie otrzymały złotówki pomocy? Członkostwo w Stowarzyszeniu chyba nie jest obowiązkowe a 'rynek' fundacji i podobnych organizacji jest bogaty. Jeśli Paniom nie odpowiadał system pomocowo-zarządczy w tej organizacji dlaczego Panie nie skorzystały z oferty innej organizacji. Dla mnie to jest niezrozumiała sprawa.
Odpowiedz
1313
2014-07-29 08:52:07
0 0
Mnie zastanawia kilka faktów ;
- dlaczego członkowie nie chcą nic mówić na temat Koncertu ' Limanowscy Artyści Dzieciom ',
- dlaczego do dnia dzisiejszego nie ma informacji na temat tego, jaka kwota została zebrana do puszki postawionej po tym koncercie i na jakie cele zostały wydatkowane piniążki z owej puszki ( czyżby na honoraria Artystów )-przecież to zbiórka publiczna, powinny być informacje po jej zakończeniu o wysokości zebranej kwoty !!!!!!!
- 10- ciu rodziców podopiecznych podpisało listę z prośbą o założenie subkont dla swoich dzieci oraz dostęp do sprawozdania finansowego z koncertu ' Limanowscy Artyści Dzieciom ', które to pisma zostały przedstawione Zarządowi Lach dnia 16 czerwca. 2014 r. - skąd zatem wzięło się nagle 40 podpisów rodzicow dzieci niepełnosprawnych, skoro na stronie Stowarzyszenia widnieje 47 pozycji( podopiecznych).......chyba że Członkowie Zarządu również się podpisywali w swojej obronie.......dlaczego nie zaczekać spokojnie na wynik postępowania......skoro jest tak klarownie i przejrzyście, jak wielokrotnie już pisano, to czego się obawiać... ???
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 08:57:14
0 0
@1313 to wszystko są wewnętrzne sprawy tego Stowarzyszenia, załatwianie ich na stronie internetowej tylko zaogniło sytuacje. Nie wspomnę o odpowiedzialności za Stowarzyszenia oraz zniszczenie jego wiarygodności. Niestety ale stwierdzę, że Panie zamiast załatwić sprawy we własnym gronie i zgodnie z jakimś statutem, to zrobiły ogromną krzywdę aktualnie korzystającym z pomocy oraz tym którzy jeszcze mogli z takiej pomocy skorzystać w przyszłości. Odnoszę wrażenie, że nie przemyślały swojego działania lub widziały tylko koniec swojego nosa podejmując takie a nie inne działania. Zastanawiam się, czy owe Panie teraz same stworzą podobną organizację i będą niosły chociaż 50% pomocy jaką oferował Lach. Bardzo serdecznie im tego życzę.
Odpowiedz
Jellybean
2014-07-29 08:59:30
0 0
Moim zdaniem nie można też atakować matek, które złożyły doniesienie do Prokuratury - czyż ratowanie reputacji LACH-u za wszelką cenę to jest właściwa linia postępowania ? A może odkrycie prawdy to jest właściwa linia postępowania. Nie ma znaczenia ilu osobom LACH pomógł, jeśli przykładowo chociaż raz źle wydatkował swoje pieniądze - niezgodnie ze statutem, miał irracjonalne koszty, zrobił imprezę niby charytatywną wprowadzającą społeczeństwo w błąd ... Nie powinniśmy chronić LACHU - za wszelką cenę. Jaki powód miałyby zdesperowane matki, które jak twierdzą artykuły od miesięcy nie mogły dogadać się z Zarządem, aby dać sprawę do Prokuratury ? Jestem pewna że chodzi im wyłącznie o dzieci i o dobro dzieci - nie tylko swoich, ale też tych, które korzystają lub będą korzystały z pomocy LACHU - nie bawią się w politykę, nie bawią się w celowe dyskredytowanie innych. Nie można tez uznać, że w ilości jest prawda - bo może się okazać że nawet 1000 podpisów pod listem nie przykryje prawdy, którą mam nadzieję dla dobra wszystkich stron - odnajdzie Prokuratura.
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 09:05:42
0 0
@Jellybean owszem, zgadzam się natomiast takie kwestie Stowarzyszenie i jego członkowie powinni załatwić we własnym gronie a nie na jakiejś stronie internetowej lub komentarzami pod anonimowymi nickami. Z tym chyba się zgadzamy? Chyba nie sądzisz, że tak forma komunikacji jest dobra dla wiarygodności Stowarzyszenia oraz działa dla dobra jego podopiecznych? Jedyną osobą która korzysta z takiej formy przepychanek i kłótni jest właściciel tej strony, bo licznik wejść tyka i biznes się kręci. Natomiast kasa nie trafi tym razem do dzieci lecz w zupełnie inne miejsce.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 09:20:26
0 0
Z tego co się orientuje Matki chciały wielokrotnie załatwić i wyjaśnić wszystko na łamach Stowarzyszenia , niestety się nie udało zostały zakrzyczane , sponiewierane !!! żadało się od nich odejścia z Fundacji tylko dlatego że próbowały wyjaśnić niejasności finansowe. Szefowa Fundacji nie ma pojęcia o swoich podopiecznych , świetnie tylko wychodzi na zdjęciach promujących Lacha nie ma to jednak nic wspólnego z pomocą oprócz loginu którego udostępnia rodzicom do zbierania 1%podatku .
Odpowiedz
1313
2014-07-29 09:25:09
0 0
@antymon
'Zastanawia mnie, czy te Panie które wyżej się wypowiadają nigdy od Stowarzyszenia nie otrzymały złotówki pomocy?'
'Zastanawiam się, czy owe Panie teraz same stworzą podobną organizację i będą niosły chociaż 50% pomocy jaką oferował Lach.'

może należałoby sie odnieść do wyżej cytowanych wypowiedzi;
Ludzie patrzący z boku myślą, że tak to wygląda ; że przychodzi Pan/Pani którzy mają chore dziecko do Lach, wyciągają ręce po pieniądze i dobroduszny Lach im te pieniądze przekazuje, ot tak po prostu ??????......no nie wiem, chyba, ze ktoś z rodzicow tak miał to proszę się wypowiedzieć !!!
Natomiast z przypadów zaobserwowanych przeze mnie wygląda to zupełnie inaczej, jeżeli rodzic jest operatywny i jest w stanie sobie coś zorganizować, wydrukować/rozesłać ulotki z prośbą o wpłaty czy 1 %( reklamując/rozsławiajac w ten sposób Lach ), jezeli jest w stanie podejść/podjechać do Pana Burmistrza/Pana Wójta, celem zapytania o możliwość zorganizowania zbiórki na Ich terenie/podczas imprez przez Ich Urzędy organizowane, to Zarząd Lach pisze 'tylko oficjalną prośbę' do danego Urzędu, a potem to już tylko 'przelicza' pieniążki które z danej zbiórki/imprezy na dane dziecko wpłynęły.........a rodzic......jak już sie nabiegał za tym wszystkim aby to zorganizować.... czy wydrukował/rozesłał ulotki....i z tego tytułu wpłynęły pieniążki dla jego dziecka.......może przedstawiając rachunki na leki, pampersy, platną wizytę u lekarza lub dojazd do tego lekarza ( ale pamietać musi żeby mu auto nie paliło nie daj Boże wiecej niż 7 litrów/na 100km, bo tak Zarząd w regulaminie ustalił !!!!)....no więc przedstawiajac te rachunki, moze uzyskac zwrot poniesionych kosztów......ot i tyle......tak to wygląda......ażeby niezainteresowani nie mówili jak wyżej, że rodzice nic nie robią....to tylko Lach pomaga, rozdając na prawo i lewo, kto tylko ręke wyciągnie........
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 09:29:25
0 0
Pani Diablico, mam wrażenie, że prywatne urazy do Pani Prezes kierują Panią i kilkoma innymi osobami.

Powiem ponownie, zróbcie Panie podobną organizację i nieście chociaż 50% pomocy dzieciom, tej organizacji skutecznie poderznęłyście gardło zachodząc ją od tyłu.

Jeśli były niejasności to są walne zebrania i można tam wszystko przedstawić.

Obecnie 'pomogłyście' bardzo skutecznie ograniczyć zapewne pomoc dla wielu dzieciaków. Szczerze gratuluje!
Inspiratorzy i podsycacze takiego obrotu sprawy zacierają ręcę bo rachunek końcowy się im zgadza a dzieci i ich rodzice zostaną sami sobie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 09:34:14
0 0
1313
Może dlatego nie chcą się wypowiadać na temat tego koncertu, ponieważ trwa wyjaśnianie przez prokuraturę. Nie wszyscy są tacy iż wydaja opinie bez solidnego sprawdzenia prawdziwości informacji tak jak zrobili to co poniektórzy komentatorzy tego portalu.Przypominam iż postępowanie dotyczy ' możliwości popełnienia przestępstwa' więc nie wydajmy pochopnych opinii. Z moich informacji wynika też iż osoba która złożyła w tej sprawie pismo do prokuratury, pełniła w tym czasie bardzo ważną funkcję w Zarządzie LACH i również ponosi odpowiedzialność za wszelkie ewentualne niejasności. Mam nadzieję że jest tego świadoma.
Osobiście uważam iż opinia publiczna powinna poznać zdanie wszystkich członków lach a nie tylko tych kilku osób. Skoro więc ponad 40 osób ma inne zdanie niż te kilka to chyba wiele nam wyjaśnia.
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 09:35:09
0 0
@1313 czy ktoś TYM rodzicom zakazał korzystania z pomocy innych organizacji? Czy TY i ja żyjemy w wolnym kraju? Jeśli komuś Lach się nie podobał, nie był zadowolony to chyba nikogo tam do kaloryfera nie przykuli? Można szukać innych miejsc i organizacji. Uważasz, że te komentarze i ta strona działają dla dobra podopiecznych Lach i innych dzieci? Z całą odpowiedzialnością powiem, że zrobiono im ogromną krzywdę. Jest to jednak sprawa Pana właściciela i kilku innych inspiratorów takich akcji.
Odpowiedz
1313
2014-07-29 09:41:21
0 0
@ antymon
bardzo proszę - CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM !!!!!!!
- czy w moim komentarzu był zapis; 'czy ktoś TYM rodzicom zakazał korzystania z pomocy innych organizacji? '

prosze o NIEPRZYPISYWANIE mi czegos co nie zostało przeze mnie NAPISANE........bo to ....pomówienie ?????
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 09:50:00
0 0
@1313 gdzie jest napisane, że to TY mówisz te słowa? Jakie pomówienie? Przeczytaj kilka razy mój wpis i oceń.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 10:03:22
0 0
1313
Czytaj ze zrozumieniem!!!
Jest wyraźnie napisane ' rodzice chorych dzieci'.
W większości podopieczni mają dwoje rodziców to chyba jasne.
Coś Ci się jeszcze nie zgadza????
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 10:09:25
0 0
Panie Antymon z całym szacunkiem czy zna Pan dogłębnie sprawę ? a może sprytnie ukrywa się Pan pod anonimem .....nie rozumiem czemu tak strasznie się ''Pan rzuca '' w obronie Lachu .....spokojnie , luzik , bedzie prokuratura wyjaśni kto komu zrobił krzywdę a na razie proszę nie wysuwać wniosków .....i nie mam żadnych ''prywatnych uraz ''...to że któryś rodzic ma dziecko niepełnosprawne to nie znaczy że jest ''mongołem ''nieinteligentnym i każdy może go potraktować jak ścierkę od podłogi , większość tych matek to wysoko wykształcone osoby które czasem potrafią dodać ze 2+2 =4 a nie 10 jak im się wmawia ....
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 10:25:09
0 0
Pani Diablico, mam takie samo prawo do formułowania opinii jak Pani.
Nie rzucam się.
Pani atakuje Lach a ja widzę inaczej całe to zajście i uważam, że zachowanie Pań to czysty egoizm oraz kończą Panie widzieć problemy na czubku swojego nosa.

Uważam także, że swoim zachowaniem zrobiły Panie krzywdę nie tylko swoim, ale i innym dzieciom korzystającym z pomocy Lach.

Uważam, że liczydło dzisiaj pokazało 40 przeciwko 7 może 5. Czy taka arytmetyka do Pani przemawia?

Podtrzymuję także, że kieruje się Pani prywatnymi urazami oraz widzi Pani czubek tylko swojego nosa.

Podtrzymuje, że sposób działania jaki zafundowałyście Lach-owi to wyłączny biznes dla tej strony internetowej.

Nikt z tego nie skorzysta, Lach stracił bezzasadnie wiarygodność a dzieci i ich rodzice zostaną sami sobie.
Może Pani wyłączyć światło wychodząc?
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 10:54:32
0 0
Wychodząc proszę przestać ''pluć jadem ''bo jeszcze P. zaszkodzi a przecież musi P. zebrać ''siły '' do walki ....i proszę ściągnąć aureolkę bo gryzie się z ogonem którego żadnym które stara się P. ukryć !!!!pozdrawiam pełna radosnego uśmiechu na P. żałosne pisanie
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 11:05:52
0 0
Pani Diablico, proszę nie zapomnieć jutro zmienić swojego pseudonimu i ponownie dołączyć na nowo do rodziny portalu. Wyłączyła Pani światło? Dziękuję.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 11:17:00
0 0
Proszę ubrać ''kamizelkę ratowniczą '' bo obawiam się że Antymon popłynie razem z Fundacją .......miłego pływania życzę oczywiście wraz z ''ekipa doborową ''!!!
Odpowiedz
1313
2014-07-29 11:20:15
0 0
napiszę tak;

- na konkretne pytania, nie ma odpowiedzi......niestety.......mam wielką nadzieję, że odpowiednie organy wyjaśnią skrupulatnie wspomniane kwestie.................

- nie ma sensu upadać tak nisko, (mój poziom kultury mi na to nie pozwala), jak to robią niektóre osoby wypisujące tutaj bzdury, byle tylko wspomniane wyżej matki 'poniżyć jak tylko można', a Panie z Zarządu ' wybielić '

- dodam jeszcze jedno - Lach to nie Zarząd ( który w każdej chwili może zostać zmieniony ) Lach to podopieczni, chore bezbronne dzieci i jak to ujęła Jellybean; ' Jestem pewna że chodzi im wyłącznie o dzieci i o dobro dzieci - nie tylko swoich, ale też tych, które korzystają lub będą korzystały z pomocy LACHU - nie bawią się w politykę, nie bawią się w celowe dyskredytowanie innych. Nie można tez uznać, że w ilości jest prawda - bo może się okazać że nawet 1000 podpisów pod listem nie przykryje prawdy, którą mam nadzieję dla dobra wszystkich stron - odnajdzie Prokuratura.'
- matkom chodzi tylko i wyłacznie o dobro dzieci !!!!!!!!!!!!!!! a jeżeli są jakieś wątpliwości, w jakiejkolwiek dziedzinie życia, to TRZEBA / NALEŻY je wyjaśniać, a nie tkwić w nich, tworząc ich jeszcze wiecej, bo to na pewno nie jest dobre działanie. Najlepszym wyściem jest wyjaśnienie wszelkich wątpliwości, co mam nadzieję zrobi Prokuratura i Starostwo Powiatowe........

- serdecznie Wszystkich pozdrawiam....nawet tych 'plujących jadem ' może odrobina życzliwości z mojej strony pozwoli tym osobom odnaleźć się w tej niesprzyjajacej atmosferze i spojrzeć milej na otaczający nas świat.....przecież życie jest piekne.......dostrzeżmy to !!!!!!!!
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 11:30:53
0 0
Brawo 1313......dołąnczam się do powyższego tekstu .
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 11:39:56
0 0
Kwintesencja podstaw działania Diablicy: Proszę ubrać ''kamizelkę ratowniczą '' bo obawiam się że Antymon popłynie razem z Fundacją .......miłego pływania życzę oczywiście wraz z ''ekipa doborową ''!!!

Rzeczywiście przemawia tutaj dobro dzieci i podopiecznych oraz chęć niesienia im pomocy bezinteresownie.

Myślę, że szkoda słów a poza końcem swojego nosa i prywatnymi rozgrywkami nic innego tej sytuacji nie towarzyszy.
Proszę nie zakładać na przyszłość płaszczyka dobra podopiecznych gdy po kilku zdaniach wyłania się prawdziwy obraz zamiarów i celu Pani działania.

Przerażający to jest widok.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 11:57:50
0 0
diablica
czyżby zabolało cię zbieranie podpisów ???? mam nadzieję że do ciebie nie dzwonili i nie zajęli ci twojego jakże cennego zapewne czasu !!!
aha i przeczytaj swoje komentarze bo tak szybko piszesz że trudno zrozumieć ich sens. Jak już komentujesz to rób to starannie i zrozumiale. To ty cały czas plujesz jadem i do tego jeszcze pisanie nie za bardzo ci wychodzi.
Antymon
popieram cie w 100% !!!.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 12:05:11
0 0
diablica
muszę cie zasmucić, niestety wykształcenie nie zawsze idzie w parze z mądrością życiową i inteligencją.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 12:19:36
0 0
Masz rację Maxiu , mój czas jest cenny i czytanie twoich wypocin zabiera mi go niepotrzebnie . Pakuj koło ratunkowe i dołącz do Antymona życzę szczęścia pod pokrywką kłamstwa i zbijania kasy na chorych dzieciach . masz rację twoje wykształcenie na pewno nie idzie w parze z mądrością ....miłego dnia
Odpowiedz
wabo
2014-07-29 12:27:48
0 0
Jeśli to prawda, że Panie dzwoniły i zbierały podpisy pod kościołem, to każdy ma obowiązek o tym zawiadomić Prokuraturę, gdyż nawet w swojej OBRONIE nie wolno namawiać do PRZESTĘPSTWA MATACZENIA , a Prokuraturze pozwoli się zwrócić do Sądu o zastosowanie tymczasowego aresztowania, za utrudnianie śledztwa i matactwa jakich, dopuszcza się Zarząd minimum na 3- m-ce.Pozdrawiam
Odpowiedz
wabo
2014-07-29 12:32:28
0 0
Pozdrowienia dla 1313 i diablicy, przynajmniej tym znieczulicom możecie patrzeć prosto w twarz czego o nich nie można powiedzieć, wzrok mają spuszczony jak Judasz, no cóż Judaszowskie srebrniki ciążą na sumieniu, miłego dnia i powodzenia.Pozdrawiam
Odpowiedz
HenrykV
2014-07-29 12:43:19
0 0
nie bardzo rozumiem hasła w stylu 'nie pozwolimy zniszczyć Lach-u'. tzn kogo?? Przecież Lach to nie zarząd Lach-u, a to wobec zarządu formułowane są zarzuty.

A co będzie jeśli zarzuty się potwierdzą - choćby co do wprowadzenia w błąd w sprawie zbiórki na dzieci, która okazała się zbiórką na LACH??? (w tej sprawie ja również czuję się pokrzywdzonym bo chciałem pomóc chorym dzieciom, a nie być sponsorem kapel grających na koncercie, czy herbaty i cukru dla członków zarządu)

Komu wówczas wytkniemy, że niszczy LACH?

@antymon - z mojej wiedzy wynika, że Panie wiele razy całowały klamkę, żeby zarząd zechciał je wysłuchać.

Cała ta 'akcja' 'nie pozwolimy zniszczyć LACH pachnie mi czystym komunizmem.
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 12:51:14
0 0
Panie Henryku, rzeczywiście Panie wybrały najlepszą metodę. Limanowa.in im pomoże.
Z pewnością pozbawiony zaufania Lach teraz będzie pomagał skuteczniej dzieciom.
Mam nadzieję, że już zakładacie fundację i skutecznie zapełnicie lukę po Lachu na terenie powiatu.

Już widzę jak pomagacie i bezinteresownie działacie na rzecz potrzebujących.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 12:52:12
0 0
diablica
skąd znasz moje wykształcenie jeśli wolno wiedzieć? widać twój czas jest tak cenny że postanowiłaś wykorzystać go od samego rana na pisanie beznadziejnych komentarzy :) Czytając twoje wpisy domyślam się jaki jest poziom ilorazu twojej inteligencji.

wabo
sądzę iż nie wiesz o czym piszesz.
Jakie mataczenia ???
Pismo RODZICÓW nie ma nic wspólnego z mataczeniem w sprawie która jest w prokuraturze, po prostu mają inne zdanie niż panie które te medialną nagonkę na LACH rozpoczęły i mają prawo swoje zdanie wypowiedzieć. Widać niektórym bardzo jest to nie po nosie że pozostali rodzice też postanowili się wypowiedzieć.A i jeszcze jedno, jeśli ktoś przeczytał pismo i go podpisał oczywiście dobrowolnie to z całym szacunkiem gdzie tu namawianie do przestępstwa.
Trochę rozsądku proszę zanim zaczniesz rzucać tu jakimiś mądrościami.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 13:04:36
0 0
@antymon @Maxio Wy się dziwicie tym komentrzom wiecie o co chodzi matkom dzieci niepełnosprawnych, cięzko chorych przykutych 24 godz do łóżek ?? chcą sprawiedliwości, jeżeli okaże sie prawdą i śledztwo tego dowiedzie, to kim trzeba być żeby okradać takie istoty a i również wszystkich tych co wpłacaja pieniadze na tą organizację.. dla takich matek wielki szacun, bo opieka nad tak bardzo chorym dzieckiem to nie praca 8 godz za biurkiem, branie urlopów czy wolne popołudnia i wieczory, a niejednokrotnie przez urzędasów są traktowane jak zło konieczne.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 13:07:57
0 0
O ile mi wiadomo sprawa w prokuraturze jest w sprawi koncertu , i takie zawiadomienie zostało złożone przez rodziców , dlaczego więc Lach milczy jeśli chodzi o koncert a wyciąga inne brudy próbując zatrzeć prawdę i pokazać rodziców w złym świetle . Swoją drogą jeśli innym rodzicom którzy świadomie podpisali listę odpowiada taka forma organizowania koncertów gdzie zbiera się kasę ''niby ''na dzieci chore , a one nie zostają z tego ani złotówki to chyba jest coś nie tak ....może wam odpowiada to że wprowadza się świadomie w błąd opinię publiczną ........mi nie ...
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 13:45:51
0 0
@kinia434 o co chodzi mamom zatroskanym o swoje dzieci to ja wiem, o co chodzi tym które patrzą tylko na koniec swojego nosa-też wiem, o co chodzi kilku Panom i Paniom skutecznie podsycającym te sytuacje także wiem...wniosek? tak wiem.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 13:52:08
0 0
antymon jak wiesz to czy nie warto pozostawić tę sprawę Prokuraturze .
każy walczy o coś tylko pytanie która walka jest słuszna...
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 13:57:38
0 0
@kinia pytanie brzmi następująco: Po co limanowa in i te teksty które w przypadku niepotwierdzenia zarzutów w prokuraturze bardzo nadszarpną zaufanie do Lacha, o ile go nie wykończą?

Kto wtedy będzie pomagał i co wtedy z dobrem dzieci niepełnosprawnych i innych korzystających z pomocy Lacha?

Kto odbuduje to społeczne zaufanie które ewentualnie zaprzepaszczono?

Czy limanowa in wtedy z własnych środków będzie pomagać podopiecznym Lacha w kwocie identycznej ze środkami wykazanymi w sprawozdaniu z rocznej działalności?

@kinia będę wdzięczny za odpowiedź
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 14:32:05
0 0
Pod artykułem widać wypowiedzi obu stron podzielonych rodziców ale co Ty @antymon masz za interes zabierając głos w tej sprawie?Licznik bije bo Ty go nakrecasz!!!
Odpowiedz
antymon
2014-07-29 14:37:37
0 0
@lg1 mówi <wow>

jakąś cenzurkę nową wymyśliliście? ;)
jak zdrówko?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 14:39:21
0 0
@antymon=ANCYMON
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 14:39:58
0 0
@antymon..a czy Ty od dziś czytasz i komentujesz na limanowej in?? dobrze znasz odp na to pytanie, portal praktycznie zawsze swoje artykuły opiera na niepotwierdzonych nieoficjalnych informacjach.. ludzie czytając takie artykuły różnie reagują na zawierające w nich informacje dużo osób traci zaufanie do różnych Instytucji lub np do przedstawicieli Miasta czy Powiatu,
masz racje dobre imię i zaufanie ciężko odzyskac choć traci sie je tylko poprzez pomówienia portalowe i komentujących ,a prawie zawsze tak wygląda ze narobią szumu ale jak jest juz wyrok to nigdy nie dadza sprostowania do poprzedniego artykułu w danym temaie.

ale wiesz myśle że to pytanie powinieneś skierować do p TOP On Ci napewno to lepiej wyjaśni i zapewne inaczej niż ja.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 14:41:04
0 0
@ancymon nie odpowiedziałes na pytanie!!!
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 14:46:31
0 0
Rodzice nie zamierzali ''zniszczyć Lachu '' jak sugeruje tytuł artykułu , pragnęli tylko przejrzystości i klarowności w działalności Fundacji także dla opinii publicznej . Wątpię by rodzice którzy podpisywali listę mieli wogóle świadomość co dzieje się z pieniędzmi po koncertach , niestety nie mają na to czasu przyciśnięci piętnem choroby dziecka . Ile było takich koncertów ?.....smutne to wszystko bardzo , rodzice zamiast się jednoczyć dla świętego spokoju podpisują listę , Matki chcą by Lach trwał !!!!!i pomagał na czystych zasadach dla dobra wszystkich dzieci i Fundacji . Zarząd mógł się zastanowić nad tym wcześniej nim rodzice udali się do prokuratury czy nie wpłynie to na wpłaty i krzywdę dzieci gdy rodzice jak żebraki stali pod drzwiami i pragnęli wyjaśnić sytuację , całując klamkę ......nikt nie chciał rozgłosu i prokuratury !!!!!! wystarczyła tyko odrobina dobrej woli i zrozumienia .
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 14:54:16
0 0
@ antymon czy Twoim zdaniem był czas na wyjaśnienie wszystkiego bez udziału Prokuratury i Mediów?.

Jeżeli był to, dlaczego tego nie wykorzystano?.

Prawdą jest, że do członków LACH dzwoniono o złożenie podpisu pod tym otwartym listem?.

Jeżeli tak to, dlaczego nie zwołano wszystkich i nie wyjaśniono wszystkiego przecież wyjazdy poza teren Limanowej też wymagały poświęcenie własnego cennego czasu.

Co stało na przeszkodzie żeby wszystko sobie wyjaśnić?.

Przerzucanie się listami otwartymi do niczego dobrego nie prowadzi.

Limanowska Akcja Charytatywna jest bardzo potrzebna coraz więcej jest przypadków dzieci potrzebujących pomocy.

Dlaczego nikt nie ma czasu na wyjaśnienie powstałych niejasności?.

Jeżeli nikt nic nie ma sobie do zarzucenia to usiąść i wszystko sobie wzajemnie wytłumaczyć.

Sam organizowałeś w Limanowej i okolicach akcje pomocy niepełnosprawnym dzieciom pamiętam jak się w to angażowałeś, więc dobrze wiesz, na czym to polega.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 14:55:39
0 0
diablica
nie w ' sprawi ' tylko w sprawie
nie ' zostały ' tylko dostały
może jakieś korepetycje by się przydały ???

Przypominam iż złożenie zawiadomienia w prokuraturze o ' możliwości popełnienia przestępstwa ' nie wystarczyło zatroskanym mamom , żądne sensacji i zniszczenia kilku osób udały się do mediów. Czy tak postępują matki pragnące tylko i wyłącznie dobra swoich dzieci ??? Dlaczego nie zaczekały na wyjaśnienia prokuratury ???
Rodzice podpisani pod listem otwartym właśnie na takie wyjaśnienia czekają by mogli podjąć odpowiednie formy działania.
kinia434
jak widzisz 40 rodziców którzy również opiekują się 24-godziny na dobę swoimi dziećmi ma inne zdanie, natomiast ich działania zmierzają nie do wzbudzenia sensacji medialnej lecz do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Jeśli 40 osób ma inne zdanie niż te kilka to chyba o czymś świadczy?
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 15:07:12
0 0
Maxio oczywiście korepetycje tylko ''od ciebie '' jestem przecież tylko niedouczoną matką śmiertelnie chorego dziecka !!!!Zdarzyła ci się sytuacja że nie miałeś mu za co kupić leków na padaczkę !!!i miałeś rachunek na 700 zdarzyło ci się nie spać przez tydzień pilnując dziecka w drgawkach !!! zdarzyło ci się walczyć dzień na dzień ze śmiercią i patrzyć jak na twoich oczach odchodzi miłość Twojego życia .......zdarzyło ci się walczyć ....tak jak ja walczę od 12 lat pytam ?......więc nie czepiaj się słówek , i przejęzyczeń wynikających z wadliwej klawiatury .....
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 15:09:45
0 0
@Maxio ..a czy ja zle napisałam ??? a czy ubliżanie wzajemne pomoże cos w tej sprawie?? i jeszcze jedno Maxio nie pasuje tak wytykać komuś błędów bo zapewne taki rodzic na korepetycje nie ma czasu, a kpina aż kipi z Ciebie.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 15:15:51
0 0
@diablica..nie denerwuj sie nie warto dla takich ludzi..akurat nie korzystam z żadnej fundacji ale wiem co czują tacy rodzice chorych dzieci, wiem również że Twoje Dzieciątko jest bardzo chore i jesteś z Nim sama 24 na dobę nie poniżaj się do ich poziomu bo oni mają tylko szkoły a Takie matki mają jeszcze do tego praktykę ...powodzenia i dużo wytrwałości
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 15:21:38
0 0
z pomocy żadnej Fundacji..
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 15:50:00
0 0
@ Maxio jeżeli jest jak piszesz 'Rodzice podpisani pod listem otwartym właśnie na takie wyjaśnienia /prokuratury/ czekają by mogli podjąć odpowiednie formy działania' to po co ten list otwarty w mediach ?.
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 16:11:23
0 0
Zabrakło zrozumienia i spokojnej rozmowy z obopólnym wzajemnym szacunkiem.

Skoro na to nie ma czasu a jest czas na listy otwarte to proszę się nie dziwić, że wygląda to tak jak wygląda.

Usiąść i rozmawiać. Wypracować dobre rozwiązania i nie dzielić rodziców na tych dobrych i tych złych.

Życie Ich już doświadczyło.

Wszyscy wiemy że takie Stowarzyszenia są finansowane ze zbiórek publicznych wspierane przez osoby fizyczne które chcą i pomagają .

To że się zawiązuje Stowarzyszenie nie oznacza że bez wzajemnego zaufania i pomocy Rodziców ono będzie działało.
Odpowiedz
bearchen
2014-07-29 17:17:27
0 0
A pozwolciez Wy tym paru rodzicom rozwiac ich watpliwosci!
Jezeli narobili szumu o nic to niech sie wstydza za swoje zachowanie oni.
Skoro prokuratura zajela sie sprawa, to spokojne wasze rozczochrane. Wkrotce poznacie efekty pracy tegoz urzedu panstwowego.

Od siebie dodam tylko tyle, ze kazdy z rodzicow, ktorego dziecko ma zalozone konto w tejze fundacji powinien miec wglad i widziec od kogo i ile pieniazkow na ich konto wplywa i jaka lacznie sume maja do dyspozycji.
Takie moje prywatne zdanie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 17:28:27
0 0
Doradca
List otwarty zawiera wiele innych wyjaśnień spraw, które zostały właśnie w mediach poruszone kilka dni temu. List jest po to by zainteresowani mogli poznać też opinię innych rodziców bo na razie znają zdanie tylko kilku z nich z którym to zdaniem zdecydowana większość rodziców się nie zgadza. Powtarzam iż autorami listu są rodzice którzy nie zgadzają się z zarzutami co do działalności LACH. Nie jest to Zarząd Stowarzyszenia. Dlaczego wszyscy tak ślepo wierzą w to co pisze tych kilka osób ? Dlaczego nikt nie zadał pytania tym paniom po co te publikacje w mediach?

diablica
wiem już kim jesteś i nie dziwią mnie już twoje komentarze, niczego innego nie mogłem się spodziewać.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 18:04:32
0 0
''Maxio '' mam gdzieś Twoją wiedzę na mój temat !!!!
Odpowiedz
Leaa
2014-07-29 18:44:11
0 0
Prawda jest taka, że gdyby nie wszelkiego rodzaju stowarzyszenia/fundacje to wiekszość rodziców niepełnosprawnych/chorych dzieci nie miała by z czego pokryć wielu kosztów związanych z chorobą dziecka m.in. leczenie za granicą, rehabilitacja, leki, środki higieniczne i inne. Na wiele rzeczy jakoś znajdują sie pieniądze, czasem nawet wydawane są bez sensu, ale Ty rodzicu dziecka niepełnosprawnego radź sobie sam (z niewielką pomocą finansową państwa). Nie dziwi mnie więc fakt, że rodzice podopiecznych LACH próbuja ratować jego dobre imię. Sprawą oczywistą jest fakt, że wszelkie zastrzeżenia, co do funkcjonowania placówki powinny powinny być wyjaśnione, ale przeciez można to zrobić w swoim gronie na zabraniach (bo przeciaż takie muszą sie odbywać, co jakiś czas), a nie w mediach. Łatwo jest coś zniszczyć, trudniej odbudować i tylko niepodważalne dowody ujawnione przez odpowiednie organy powinny dać prawo do nagłosnienia sprawy. Naprawdę szkoda, że lawina już ruszyła, działa to bowiem wyłacznie na niekorzyść podopieczny LACH. Najpierw niezbite dowody potem 'lincz' - tak bedzie sprawiedliwie.
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 18:59:29
0 0
@ Maxio skoro nie rozumiesz, co napisałem to Sorry Winnetou dogłębniej tego wytłumaczyć nie umiem.

Chcecie się przerzucać listami to się przerzucajcie tylko się zastanówcie, kto na tym najbardziej ucierpi.

Zarząd Stowarzyszenia zarządza środkami, które zostały im powierzone przez osoby chcące w taki sposób pomóc dzieciom niepełnosprawnym.

To nie są prywatne środki, Twoje czy kogokolwiek z Zarządu.

Jeżeli Rodzice mają jakiekolwiek wątpliwości to je wyjaśnijcie. Wszyscy deklarujecie, że nikt nic nie ma do ukrycia to, w czym rzecz?.

Usiąść i wyjaśnić wszystko, bo mur rośnie.

Po co to wszystko i komu to służy?.
Odpowiedz
mlody1
2014-07-29 19:46:03
0 0
diablica prawda w oczy kłuje może ty tylko udajesz taką pokrzywdzoną przez fundację sama napisałaś żę od 12 lat masz chore dziecko to wczesniej było wszystko ok a teraz nagle jest żle
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 20:07:48
0 0
Mlody 1 pokrzywdzone to jest moje dziecko ...bo jest bardzo chore , nie ja , ja nie jestem podopieczną Fundacji ,ja potrafię się bronić , On nie jak nie wiesz to nie zabieraj głosu i szanuj rodziców dzieci niepełnosprawnych bo nigdy nie wiadomo co komu jeszcze w życiu przyjdzie dżwigać .......
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 20:21:14
0 0
1313
(do Pani komentarza nr 11).

Jeżeli myśli Pani, że ludzie dawaliby cokolwiek nie mając pewności, że rzeczywiście przekazują pieniądze na chore dziecko, to uważam, że jest Pani w błędzie, chyba, że byłyby to osoby z Pani rodziny, bądź znajomych, które znałyby Pani Rodzinę, (stąd dopisek 'LACH' na Pani wydrukowanych karteczkach, chociażby dla mnie byłby odpowiednią gwarancją).

Poza tym, zastanawia mnie dlaczego rodziny chcą subkont, (jak się gdzieś w poprzednim materiale doczytałam) gdy odsetki z lokat (krótkoterminowych? idą na opłaty LACH-u.
Jak niby z indywidualnych kont mają te pieniądze dla Państwa instytucji zarabiać?
Odpowiedz
mlody1
2014-07-29 20:25:48
0 0
diablica ja mam szacunek do wszystkich rodzicow bo tak mnie nauczono szkoda ze ty innych ludzi nie szanujesz a sama chcesz zeby ciebie szanowano
Odpowiedz
namoR
2014-07-29 20:37:21
0 0
Drodzy Panstwo!
Na poczatku chyle glowe przed Wami, rodzicami i osobami, ktorzy musicie codziennie pokazywac wielkie serce, cierpliwosc i milosc do Waszych chorych dzieci, mimo wielkiego trudu, losu zycia, zmeczenia i codziennych obowiazkow.

Wielki Szacun dla Was!

Wiem, ze nie da sie tego w zaden sposob przedstawic, opowiedziec lub opisac slowami i nikt z tych, ktorzy nie maja osoby niepelnosprawnej lub obloznie chorej w domu tego nie zrozumie.

Nikt nie zrozumie, przez co Wy musicie codziennie przechodzic, ile lez splynelo z Waszych oczu...

Mimo Waszego trudu, cierpienia Waszych dzieci, zawsze mozna zauwazyc usmiech, cierpliwosc, nadzieje i dobroc na Waszych twarzach.

Pod wczesniejsza publikacja wyrazilem moja opinie na ten temat dosyc obszernie, wiec nie bede sie powtarzal.

Zgadzam sie z kilkoma powyzszymi komentarzami.

Krzywda i szkoda juz zostala wyrzadzona!!!

Wielu z Was nie zdaje sobie jeszcze z tego sprawy, ale zapewne LACH odczuje to w przyszlosci. Nawet gdy tylko dwie, trzy osoby lub firmy nie zdecyduja sie przekazac 1% na rzecz podopiecznych tej organizacji, to jest to wielka strata i krzywda, przede wszystkim dla chorych dzieci.

Nikt z Was nie wie, ile osob 'odwroci' sie od tej organizacji charytatywnej. Dlatego ze 'zalatwiacie' lub podejmujecie probe wyjasnienia watpliwosci publicznie, wiele osob juz stracilo zaufanie, ktore ciezko bedzie odbudowac w przyszlosci, bez wzgledu na to, jaki bedzie wynik postepowania prokuratury!

Nie jest moim zamiarem tutaj wskazywac winnych, poniewaz teraz to juz nie wiem o co i komu sie rozchodzi.

Wczesniej wspominaliscie o koncercie i wprowadzaniu uczestnikow i opinii publicznej w blad, ktos tam pisal o puszkach i wydatkach na rozne sprawy, o kontach, wynajmowaniu lokalu itd...

Kazdy z nas po troszeczke ponosi wine, ja tez komentujac ta publikacje i wyrazajac wlasne opinie.

Dzisiaj okazuje sie, ze wiekszosc rodzicow nie miala zadnychj zastrzezen i dowiaduje sie o 'problemach' i watpliwosciach z mediow.

W zwiazku z tym, mam pytanie do redaktora naczelnego tego portalu informacyjnego, pana Jakuba Toporkiewicza.

Co Panem kieruje lub kierowalo, jakie wartosci i cel Pan wybral, publikujac niepotwierdzone jeszcze przez prokurature watpliwosci kilku osob do jedynej w Waszym regionie organizacji charytatywnej?!

Komu Pan pomogl, ile dobra, jakie konsekwencje lub co wlasciwie 'wyplynelo' z tych publikacji?

Dla jakich wyzszych celow 'rozpylacie' kolejna 'afere' limanowska?

Dlaczego nie czekacie na wynik sledztwa prokuratury?

Czy naprawde warto podejmowac publiczna kompromitacje zarzadu?

Jak ja mam zareagowac na takie stwierdznie:

'sprawa koncertu „Limanowscy Artyści Dzieciom” była tylko pretekstem, by zniszczyć instytucję, która przez dziesięć lat niosła do potrzebujących tak wiele pomocy.'?

Tak jak napisal Doradca: 'Po co to wszystko i komu to służy?.'

Ej ludzie ludzie...przykre to wszystko...:(

Panie Redaktorze!
Napisze jeszcze raz cos, o czym doskonale Pan wie:

Nie samymi 'kliknieciami', liczba 'czytan' i komentarzami pod publikacjami zyje czlowiek...sa rowniez inne sprawy w waznej hierarchi wartosci, ktore czesto powinno sie stawiac na pierwszym miejscu i ktore niosa za soba dobre lub daleko idace bardzo zle konsekwencje.

Pozdrawiam wszystkich i milego wieczoru zycze.

PS.
Jezeli ktos poczul sie obrazony lub dotkniety ktorymkolwiek zdaniem z moich komentarzy w tym temacie, to od razu przepraszam.

Nie jest i nigdy nie bylo to moim zamiarem, bedac uzytkownikem tego portalu i piszac ktorykowiek z komentarzy.

Kazda moja opinia zawsze jest oparta na prywatnych obserwacjach Waszej rzeczywistosci z dalekiego boku, czerpiac informacje z roznych publikacji i zrodel.
Odpowiedz
paw12
2014-07-29 20:46:59
0 0
Boże,jak tak można współczuję tym matkom ,gdzie tu troska o dzieci tu walka o poparcie .Popieram te matki w 100 %. Może panie zaczną przedstawiać fakty jak pomogły tym dzieciom ,a nie deformować rzeczywistość.Ten artykuł to jedno wielkie pomówienie.Pytam dlaczego robią to poza plecami tych matek ,dlaczego nie pozwolono im przedstawić swoich racji wszystkim rodzicom.Ten list otwarty to niezbity dowód na to jak te matki były traktowane.Dlaczego nigdy w LACH nie było spotkania integracyjnego?,dlaczego tylko Zarząd ma dostęp do danych Członków
.Współczuje wszystkim osobom ,które mają niepełnosprawne dzieci podziwiam je przykro,że są tacy ludzie którzy pod przykrywką dobroczynności robią tyle krzywdy.Te matki walczą o Honor Stowarzyszenia i na pewno nie chcą go zniszczyć.Już od dłuższego czasu słyszało się źle o LACH .Czasy komuny już się skończyły.Żyjemy w wolnym kraju.Hitler też mordował całą inteligencję.Żenada gdzie tu dobro dzieci?Chyba dobro Zarządu.Wyrazy współczucia dla każdego rodzica.Panie powinny tych rodziców scalać a nie poróżniać.To chyba o czymś świadczy.
Odpowiedz
diablica
2014-07-29 20:51:57
0 0
Młody 1 ......jeszcze raz proszę o szacunek , nie znasz mnie więc nie wydaj osądów na temat mojej osoby ani mojego dziecka .
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 20:55:21
0 0
Raczej nigdy się nie skończy takie pisanie artykułów bez poparcia dowodami ,redakcja ma to głęboko w du...ie czy ktoś na tym ucierpi i straci zaufanie i poparcie w społeczeństwie, przykre to jest kiedy rodzice pokrzywdzonych przez los dzieci musza w taki sposób wyjaśniac sprawy oraz byc publicznie szkalowane, gdzie pisane komentarze są napewno w emocjach i bólu ,bo cholernie ciężko jest samemu odpierać ataki kilku osób naraz i bronić swoich racji...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-29 21:06:03
0 0
Paw12 popieram Cię w 100%,ale jak rodzice tych dzieci mają się integrować gdzie w ogóle nie ma takich spotkań.W zarządzie jest też jedna z matek chorego dziecka i z tego co wiem to nigdy nie pomogła żadnej matce chorego dziecka ,ani nie doradziła w potrzebie ,a sama wiem,że zakupiła samochód jakiś czas temu i część dofinansowania dostała z LACH-u.Kolejną rzeczą jest ile dostaje pomocy z Winingen z Niemiec.
A co do LACHU-u to wiem też ,że były dostawy z Niemiec ubrań,sprzętu AGD,żywności dla tych chorych dzieci i kto to dostał?...sami znajomi Pani prezes nie należący do Stowarzyszenia.A gdzie rzeczy dla dzieci ,które potrzebują tego wszystkiego.Ciekawe czy osoby z Niemiec,które te rzeczy przekazały są świadome tego co się z tym wszystkim stało.Nie mnie jest tutaj osądzać LACH,ale po raz kolejny stwierdzam,że matki bez powodu nie poszłyby do prokuratury jeżeli nie miałyby racji.A Wy ludzie opamiętajcie się i otwórzcie szeroko oczy na działania LACH-u!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
bearchen
2014-07-29 21:55:10
0 0
Opamietajcie sie!
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 22:21:19
0 0
Bóg się nie pomylił One Wszystkie Narodziły się z Miłości.

To dla Was Kochane Mamusie Najukochańszych na Świecie Dzieci.

http://www.youtube.com/watch?v=nhYcxTdtM-E
Odpowiedz
kinia434
2014-07-29 22:35:53
0 0
Doradco.. czy ktos napisał że Bóg sie pomylił? nic nie dzieje się bez przyczyny a Takie dzieciaki to szczególnie są Kochane i ucza miłosci dorosłych ,wieczne maja czyste serduszka i nie sa zkalane złosliwoscią obuda i nienawiścią..zawsze odchodzą z tego świata Jako Anioły..
dobrej nocy..
Odpowiedz
Doradca
2014-07-29 22:43:41
0 0
Dobrej Nocy @ kinia434.

Szacunek, szacunek i jeszcze raz szacunek dla wszystkich Rodziców niepełnosprawnych Dzieci.
Odpowiedz
sillfer
2014-07-29 23:13:04
0 0
Jestem matką chorego dziecka i również na co dzień zmagam się z jego cierpieniem, ale czytając te komentarze przepełnione nienawiścią zastanawiam się jak można mieć w sobie tyle nienawiści, skoro dzieci dają tak wiele miłości a zwłaszcza te chore i skrzywdzone przez los.

A teraz pomyślcie o tym że niektóre chore dzieci potrafią czytać i bardzo wiele rozumieją, jak one się w tej sytuacji czują .
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-30 15:17:42
0 0
Dzieci tutaj są najbardziej pokrzywdzone w całej sprawie,ale myślę,że matki też walczą o pieniądze,które zdobywają dla tych dzieci.Ciekaw jestem czy ktoś z Was pozwoliłby sobie,żeby na koncie chorego dziecka były pomyłki w pieniążkach ,które są przeznaczone na leki,rehabilitację i wiele innych potrzebnych rzeczy.Panie z zarządu nie chciały konfrontacji z tymi matkami ,a teraz je pomawiają o to że nie chciały się dogadać tylko zaszkodziły Stowarzyszeniu.Te Panie w LACH-u są normalne,czy robią sobie żarty z dorosłych osób.Walczą jak lwice,ale wydaje mi się że nie o te biedne dzieci tylko o kasę ,którą mają w rękach.Coś tutaj jest na rzeczy!!
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-30 15:41:53
0 0
Jeszcze jedno matki tych chorych dzieci jak dobrze czytałem na początku napisały że nie mają zamiaru zniszczyć Stowarzyszenia więc skąd Pani prezes ma takie wiadomości i pisze takie bzdury.To jest wprowadzanie wszystkich czytających ten artykuł w błąd.Chyba Pani prezes ma dobry w tym interes skoro tak się szarpie z mamami niż dogadać się polubownie.
Odpowiedz
tiktak
2014-07-30 20:31:15
0 0
nergal tak sie zastanawiam jaka trzeba byc sffinia zeby okradac kalekie dzieci , okradac matki z ciezko wyzebranych pieniedzy ? kim trzeba byc ? chyba potworem! piszesz o matce ktora szczegolnie czerpie korzyszci z Lachu tez dochodza mnie sluchy o jednej takiek ktora ciasta piecze na szeroka skale i to nie jest jeden placek tylko obsluga komuni , imienin , spotkan bierze za to pieniadze , moze tym razem powinien zainteresowac sie urzad skarbowy, sanepid bo to wszystko na czarno jest robione! a przyslowiowy kowalski placi podatki za ta matka nic qwa jej wyglad przypomina mi bajke o wilku i zajacu ! a ona sama wilka z papierosem w ryju !
trzymajcie sie dzielnie mamuski nie dajcie sobie w kasze dmuchac walczcie o swoje i wasze ANIOŁY
Odpowiedz
paw12
2014-07-30 20:43:06
0 0
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia,dlaczego inni rodzice sądzą,iż te kilka osób wypowiada się w ich imieniu?Przecież składając doniesienie do prokuratury te kilka osób musiało się podpisać i wypowiadają się sami za siebie.Fajnie ,że te osoby maja dostęp do wszelakich inf.wydruków są zadowoleni nic tylko się cieszyć pewnie każdy przedstawi w Prokuraturze stosowne dokumenty.Przecież pewni rodzice nie widzieli się nawet nigdy na oczy.zapewne jest księga z inf ,jakie dokumenty wpływały i wychodziły ze Stowarzyszenia.Po co siać taki zamęt między tymi biednymi rodzicami może lepiej zastanowić się jak zdobyć Środki na dofinansowanie dla każdego podopiecznego na turnus,rehabilitacje pomoc psychologa jak jest w innych Stowarzyszeniach.Zaufanie do Stowarzyszenia na pewno się nie zmniejszy jeśli wszystko będzie jasne i klarowne .Jeśli rodzice nie chcą subkont jawności i pozwalają wykorzystywać wizerunki swoich chorych dzieci do przedsięwzięć komercyjnych i nie chcą pomocy maja do tego prawo ,ale tez maja do tego prawo ci którzy z taką forma się nie zgadzają .szanujcie się nawzajem wszystko będzie o.k.Po co jeszcze podsycać żal między rodzicami oni powinni się wspierać bo każdy z nich ma ciężkie życie bez dnia urlopu z wieloma nieprzespanymi nocami, z wiadrami wylanych łez.Myślę ,że jak to wszystko się wyjaśni to Stowarzyszenie na tym zyska a nie straci.Życzę dużo sił każdemu rodzicowi niepełnosprawnego dziecka .Podziwiam Was.
Odpowiedz
wabo
2014-07-31 04:43:05
0 0
paw 12 popieram twój wpis nr. 75 nie w 100% ale w 1000 % procentach, teraz czekam na ruch Jaśnie nam panującego Króla Jasia I Puchały, który po nie zatrzymaniu się na stopie jego samochodu uległ wypadkowi, z wątpliwościami kto to auto prowadził, i ZAWIESZENIU Zarządu do czasu wyjaśnienia sprawy , i nie dawania im możliwości mata czenia , przez dzwonienie do, 40 matek, zbierania podpisów pod kościołem na to będzie czas w Sądzie.Pozdrawiam
Odpowiedz
Fiat
2014-07-31 17:42:33
0 0
Szokująca jest zajadlość komentarzy 'diablicy' i innych matek schorowanych dzieci.Aż dziw bierze, że mają czas na zabawę w komentarze przy chorym dziecku.Jestem pewien,ze nie raz i nie dwa korzystały z pomocy LACH-a.Może chciały korzystać bardziej, mieć więcej, bo dla każdej matki jej dziecko jest najważniejsze...A dostępne środki były dzielone na pozostałych podopiecznych również.
Poczynania Pań można określić mianem:PIES OGRODNIKA.
Budowane dziesięć lat zaufanie szlag pewnie był trafił.Chyba tylko same sobie możecie bić brawo.
Współczuję Wam chorych dzieci, ale również Waszego'sposobu'zabiegania o ich lepszą przyszłość.
Odpowiedz
paw12
2014-07-31 21:36:18
0 0
Fiat widzę,że masz świetne informacje jak były dzielone środki.Nie wypowiadaj się skoro nie jesteś w temacie są podjęte działania wyjaśniające i trochę cierpliwości na pewno się dowiesz o wynikach.Nie oceniaj tych matek bo chyba nie zdajesz sobie sprawy z czym wiąże się niepełnosprawność dziecka.Poproś Diablice to może zaprosi cie do swojego domu chociaż na 1 godź.zapewniam cię,że zaraz byś zmienił zdanie.Pozdrawiam.Pewne osoby nie czekają na to co im kto da tylko same dzięki swej operatywności starają się gromadzić środki,jednak takie jest prawo,że muszą to robić przez Fundacje lub Stowarzyszenie.Nie oceniaj ich.Pamiętaj Stowarzyszenie to też ich dzieci trochę logiki.
Odpowiedz
Doradca
2014-07-31 21:44:44
0 0
@ Fiat mam parę pytań, na które jak czytam potrafisz odpowiedzieć, bo piszesz, że wiesz, że Zarząd dzieli środki na wszystkich podopiecznych i negujesz postępowanie Mam, które pytają o środki swoich dzieci, które imiennie dla Nich zostały przeznaczone,czy jak ja wpłacam środki dopisując Imię dziecka to te środki Zarząd dzieli?.

Czy 1% z podatku, który przeznaczam Imiennie dla dziecka wpisując KRS i imię dziecka też Zarząd dzieli?.

Czy podatek trafia na subkonta dla dzieci wymienionych w rozliczeniu rocznym?. To jest ustawowy obowiązek. Czy niewykorzystane środki z ubiegłych lat procentują na subkontach dla danych dzieci?.

Subkonto jest to wydzielona część konta, na którym w zależności od określonego w porozumieniu celu gromadzone są wpłaty na rzecz konkretnej osoby. Środki gromadzone na subkoncie pochodzą od darczyńców, do których zwraca się rodzina, przyjaciele, znajomi i osoba zainteresowana.

Tam też gromadzone są pieniążki z 1 %.

Ile obecnie jest środków z ubiegłych lat na kontach dzieci?.

Ostatnio jedna z Mam sugerowała, że z 1 % ma Jej dziecko w LACH z ubiegłych lat około 40 tysięcy skąd Ona wie, że ma taką kwotę czy Zarząd informuje Mamy według własnego uznania?.

Takie proste pytania, które po przeczytanych artykułach, komentarzach cisną się na klawiaturę.

Mleko się rozlało jak się powiedziało „a” trzeba powiedzieć „b” nikt tego nie zatrzyma trzeba na wszystkie pytania odpowiedzieć.

Był czas na wzajemne wyjaśnienia i tego czasu nie wykorzystano.

Dlaczego nikt nie miał czasu na wzajemne wyjaśnienia, dlaczego Pan Starosta nie znalazł czasu na spotkanie z Mamami i Zarządem z pełnym szacunkiem do Pana Starosty, ale to było trochę nieprzemyślane posunięcie?

Czy to tak musiało wyglądać ?

Dlaczego do tego dopuszczono ?.

Rodzice organizują licytacje, loterie, koncerty, kiermasze powiat, miasta, gminy, szkoły, firmy, osoby fizyczne, kluby sportowe organizują zbiórki dla danych dzieci z imienia i nazwiska pieniądze są przekazywane do LACH za pomocą wolontariuszy każdy, kto pomaga jest poniekąd wolontariuszem jest też młodzież, która swój cenny czas poświęca dla dzieciaków to dla tych wszystkich osób należą się również wyjaśnienia żeby budowane przez lata zaufanie nie prysło jak mydlana bańka.

To nie są pieniądze Zarządu to są pieniądze powierzone Stowarzyszeniu bo takie mamy prawo, że nie można oficjalnie pomagać inaczej, nie można oficjalnie dać do ręki dziecku żeby rodzice nie zapłacili dodatkowo podatku.

Rodzice dzieci muszą wykorzystać te pieniądze również zgodnie z zapisami statutu stowarzyszenia.

Pro bono publico dla dobra publicznego, dla dobra ogółu.

Kurka wodna , wyszło dłużej od Namora :)

Przepraszam @namoR ;)
Odpowiedz
kinia434
2014-07-31 22:06:10
0 0
@Fiat..puknij się w głowę jak ją masz ..najlepiej twoim zdaniem 'takie matki' zamknąc w piwnicach z dzieckiem i odciąć do świata, człowieku niektóre z nich pracuja zawodowo, czy w gospodarstwach a zajmowanie sie domem i pozostałymi dziećmi to twoim zdaniem nie praca ?? walczą o sprawiedliwoś i pieniądze które sa przeznaczone dla Ich niepełnosprawnych dzieci a myśle że od twojej osoby ani grosza tam nie ma..a po paru godzinach przy chorym dzieciątku które potrzebuje respiratora, ssaka, sondy do karmienia pozajelitowego, pampersów gdy takie dziecko trzeba za każdym razem dzwigac przenosząc Je do kąpieli toalety itp.. byś się sam ze...ał popłakał i uciekł ..więc zastanów co piszesz bo widzę że nie masz pojecia jak to wygląda.
Odpowiedz
Fiat
2014-07-31 22:22:27
0 0
Doradca, gdzie napisałem, że wiem jak środki są dzielone? Dużo mówisz a mało słuchasz chyba.Paw12-logiką się kierując, to chyba każda zdrowo mysląca matka chorego dziecka będzie podejmowała się różne działania, żeby pomocsz swojemu dziecku.Dla mnie każda matka jest bohaterką, jeszcze bardziej chorego dziecka.
Strasznie dużo piany się tu bije, w kółko te same słowa-poczekajmy na wyjaśnienie itd.
Każdy załatwia swoje sprawy po swojemu, a ja myślę, że to wszystko Rodzice chorych dzieci mogli spokojnie z zarządem Lach-a wyjaśnić i dowiedzieć się bezpośrednio co i jak z pieniędzmi ich dzieci.Komuś zależało na zrobieniu szumu.Tylko po co?
Odpowiedz
Fiat
2014-07-31 22:26:33
0 0
Kinia434 pukaj sobie w swoją głowę zanim coś napisze.Nie obrażaj , ok?
Odpowiedz
kinia434
2014-07-31 22:30:17
0 0
a pomyslałes że może nie miały wyjścia, że może inaczej się nie dało, żeby zgoda była i wzajemne zaufanie to wszyscy musieli by tego chcieć i dązyć do to takiej współpracy i zgody,,
Odpowiedz
kinia434
2014-07-31 22:32:30
0 0
Fiat ja obrażm? to było bardzo delikatnie .. przeczytaj swój komentarz 77..
Odpowiedz
blizniak
2014-07-31 22:35:18
0 0
Takie Kinie zniszczą portal
Odpowiedz
Fiat
2014-07-31 22:39:00
0 0
Jeżeli w takim tonie jak tutaj były prowadzone rozmowy z zarządem, to nie mam już nic do dodania...
Odpowiedz
kinia434
2014-07-31 22:54:32
0 0
były ostre i napewno niektóre słowa nie potrzebnie padły to są emocje i ból, ale zawsze trzeba brac obie strony pod oko i oceniać a nie tylko jedna...te matki to zazwyczaj proste kobiety no cóz a P prezes publicznie pewnie jest bardzo powściągliwa, dlatego prokuratura da odp na wszystkie zarzuty ,niedomówienia czy niejasności.
Odpowiedz
Doradca
2014-07-31 23:03:46
0 0
@Fiat 'A dostępne środki były dzielone na pozostałych podopiecznych również.
Poczynania Pań można określić mianem:PIES OGRODNIKA'

@Fiat 'Doradca, gdzie napisałem, że wiem jak środki są dzielone?'

hm... nic nie napiszę bo dużo mówię mało słucham wspomnę tylko, że przeczytałem to co było napisane w Twoim komentarzu.
Odpowiedz
Fiat
2014-07-31 23:39:27
0 0
Doradca-przeczytales ze zrozumieniem?...Stowarzyszenie ma jedno dziecko pod opieką? Czy może z dziesięciogra np tylko jednemu pomagało?
Pies ogrodnika-dlaczego? Bo być może Stowarzyszenie może przestać istnieć przez takie działania i te Panie nie dość, że same nie będą mogły korzystać z jego pomocy, ale zablokują innym możliwość.
Może rozegrać się dramat wielu rodzin, a Ty zadowolony jesteś, że komentarz potrafisz przeczytać...
Czytaj że zrozumieniem i wyciągaj wnioski.Poćwicz na bajkach-one mają morał.
Odpowiedz
Doradca
2014-07-31 23:52:07
0 0
ychy to mi się dostało. Poćwiczę na morałach. One są baaardzo pouczające.

I nie strasz Rodzin bardzo proszę dramatem.
Odpowiedz
paw12
2014-08-01 08:45:02
0 0
Musze dodać przecież Panie napisały ,że Stowarzyszeń i Fundacji jest cała masa,kazały co poniektórym do nich przejść przecież nikt nikogo nie trzyma na siłę.Pozostali też mogą przejść gdzie indziej i nie będzie żadnego dramatu.Panie jakoś unikają konfrontacji z matkami.Miało być spotkanie mediacyjne z Prawnikiem i Starostą,miało być spotkanie z wszystkimi rodzicami i co? i nic Panie jakoś dziwnie boją się konfrontacji i tego ,że ktoś ma inne zdanie niż one.Mają tel.do wszystkich członków wystarczyło tylko zadzwonić i najzwyczajniej w świecie porozmawiać, ale po co przecież te matki to niziny społeczne a z takie się po prostu olewa.One są tylko matkami chorych dzieci-czyli nikim.
Odpowiedz
Doradca
2014-08-01 09:13:55
0 0
Amor omnibus idem pro publico bono.
Odpowiedz
wabo
2014-08-01 19:34:48
0 0
poczekajmy na wyniki dochodzenia,Prokuratura cały czas intensywnie pracuje i wkrótce ten chocholi taniec się skończy.Pozdrawiam
Odpowiedz
wabo
2014-08-01 19:39:13
0 0
aurea dicta.Pozdrawiam
Odpowiedz
diablica
2014-08-01 20:45:51
0 0
Fiat ......boli mnie twoja żałość ......Nie nie zaproszę tego Pana czy też Pani do swojego domu , bo takie szuje zatruwają powietrze .....Walczę i będę walczyć do ostatniego dnia życia mojego dziecka , już dostatecznie skrzywdził je los i na więcej nikomu nie pozwolę . Jesli nie byłeś przy rozmowach toczących się między matkami a Zarządem nie wypowiadaj się bo nie masz o tym zielonego pojęcia jak było . Matka dziecka niepełnosprawnego prócz tego że ma chore dziecko jest normalną kobietą i ma takie samo prawo pisać komentarze jak TY .....przypominam !!!!.........i wiesz co to co nas różni to że moja walka jest wołaniem o sprawiedliwość i równość w traktowaniu rodziców i ich dzieci .A także o wyjaśnienie niejasności jeśli nie zostały wysłuchane w normalny sposób będą wyjaśnione przez organy prokuratury . Rodzic dziecka niepełnosprawnego nie jest śmieciem , którego za zbiórki publiczne nalezy zlinczować i rozliczyć z każdej rzeczy bo przecież nam nic się nie należy ?...Kiedyś te osoby które dziś wypowiadają się negatywnie i starają się nas opluć walczyły tak samo jak Ja dzisiaj .......dziś najwyższą półkę zajmuje ''dokopanie komuś ''......nie ważne że wszyscy jedziemy na tym na tym samym wózku , że mamy chore czasem umierające dzieci !!!urazy z przeszłości mieszane są z Fundacją i chęcią odwetu ......a dzieci .......dzieci najbardziej tracą !!! Wiesz jak to jest mieć zbiórkę do puszki Fiacik !!!!!powiem ci to najgorsze uczucie na ziemi !!!!wolałabym pracować 24 na dobę i mieć zdrowe umorusane dziecko niż patrzyć jak każdy rozlicza mnie ze złożonej złotówki .....nie chcesz nie daj .....jeśli dajesz nigdy tego nie wygaduj ......i pozwól by prokuratura dokonała osądu ......nie bądz adwokatem !!!!żegnam i oby na zawsze ......
Odpowiedz
Fiat
2014-08-01 22:24:54
0 0
Diablica, z tego co wnioskuje, jesteś matką chorego dziecka.Jestem zaskoczony językiem, którym poslugujesz się w swoich postach.Obrazasz ludzi, niby jakim prawem? Bo masz chore dziecko? To chyba nie jest wina ludzi, co najwyżej losu.Powtarzasz w koło, jaki los ciężki mają takie matki, jak Ty, ale my to wiemy, wspolczujemy...
Jak Wasze postulaty mają być wysłuchanie w normalny sposób, jak Ty masz problem z normalna komunikacja.Plujac na innych uważaj, żeby wiatr nie zawial w Twoja stronę i żebyś sama nie została opluta.
Nie jesteś też tutaj moderatorem, portal nie należy do Ciebie i jest wolność słowa.
Odpowiedz
paw12
2014-08-02 10:44:36
0 0
No właśnie :'masz chore dziecko'Fiat daj spokój ,bo widzę,że ty nie masz pojęcia co to chore dziecko.Zostaw sprawę prokuraturze,a może sam chcesz być przesłuchany.Każdy ma prawo do wypowiadania się ,wyrażania swoich opinii.Współczuje ci.........Właśnie tacy ludzie najbardziej robią krzywdę nigdy w życiu nic nie przeżyli ale mają tyle do powiedzenia.szanujcie się nawzajem .
Odpowiedz
Fiat
2014-08-02 10:55:02
0 0
No właśnie-szanujcie się nawzajem.
A skąd ty możesz wiedzieć, co ja przeżyłem, a czego nie.
Szkoda dyskutować....na takim poziomie.
Odpowiedz
paw12
2014-08-02 12:07:32
0 0
Twoje wypowiedzi są spektakularne.Straszny z Cienie introwertyk.
Odpowiedz
wabo
2014-08-03 10:17:24
0 0
Fiat spróbuje się zniżyć do twojego poziomu nie wiem może mi się uda ale na s dzieli klasa ty po prostu jesteś K..... a Ja mam K....a.Pozdrawiam
Odpowiedz
Fiat
2014-08-03 11:10:09
0 0
Specjalnien nie zglaszam Waszych wypowiedzi jako obraźliwe.Każdy medal ma dwie strony...Dzięki Waszym wypowiedziom tutaj, mieszkańcy Limanowej mogą przekonać się w jaki sposób i jakim językiem poslugujecie się broniąc chore dzieci.
Myślę, że miedzy innymi dlatego konflikt między Wami i Zarządem tak urósł.
Odpowiedz
paw12
2014-08-03 21:07:32
0 0
ha ,ha ,ha
Odpowiedz
Fiat
2014-08-03 23:13:09
0 0
Przez 'ch'byłoby głośniej i dobitniej.Spróbuj-może większym echem się odbije.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-08-04 10:42:32
0 0
Wiesz co Fiat wydaje mi się że jesteś bardzo zżyty z LACH-em.Ciekawe jakbyś miał chore dziecko czy też byś nie walczył o nie .Dobrze wiesz,że te biedne dzieci nie są w stanie same się obronić i od tego mają rodziców.Ty jak widać jesteś bardzo prymitywny i bez serca.Pozdrów Panie z LACH-u bo chyba wiele Cię z nimi łaczy,czyżbyś jakąś zapomogę dostał?
Odpowiedz
Fiat
2014-08-04 16:17:15
0 0
Mam nadzieję, że rzeczywiście prokuratura szybko wyjaśni sprawę, ponieważ takie inicjatywy, jak Lach bardzo potrzebne są w naszym regionie.Liczę na to, że nadal Lach będzie mógł pomagać.
Nergal, jak chcesz kogoś pozdrowic, to możesz zrobić to osobiście w każdą środę w apartamencie Lach-a, a nie ze mnie gońca robisz.
Odpowiedz
Doradca
2014-08-04 16:35:01
0 0
@ Fiat jak na Kobietę to jesteś bardzo cyniczna.

Podpuszczając Mamy chorych dzieci żeby przedstawić Je w złym świetle wystawiasz świadectwo sama sobie.
Odpowiedz
Fiat
2014-08-04 16:58:55
0 0
Ty, jak na Kobietę też jestes krotkowzroczna.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-08-04 19:02:25
0 0
Wiesz Fiat ja jestem inteligentnym człowiekiem i nie będę komentować więcej Twoich komentarzy.Powiem tyle,że sam jestem darczyńcą i chcę ,aby moje pieniądze były przeznaczane na dane dziecko,a matka wiedziała o mojej darowiźnie.Nie chcę się tym chwalić,ale chcę,żeby te dzieci mogły mieć to co w życiu najlepsze i to co się im należy.A Ty Fiat pluj nadal na te matki,a sam nie wiesz co Cię jeszcze w życiu czeka.Pozdrawiam
Odpowiedz
Doradca
2014-08-04 22:46:17
0 0
@ Fiat jednak miałem rację.

Dlaczego tak bardzo przeszkadza Ci to, że Matki chcą poznać zasady zarządzania powierzonymi środkami finansowymi przecież nikt nic nie ma do ukrycia więc w czym rzecz ?.

Prokuratura odmówi postępowania wobec braku znamion czynu zabronionego i tyle.
Odpowiedz
Fiat
2014-08-05 09:37:19
0 0
Ej Doradca, Doradca...
Gdzie jest napisane, że mi to przeszkadza? W tej sytuacji, jak strony nie mogły się dogadać, to dobrze, że są organy, które pomogą rozwiązać tą sprawę.
Wroccie Państwo do postu nr 71 , ja już nie mam tu nic do dodania.
Odpowiedz
wabo
2016-02-12 17:04:43
0 0
'Wiesław Aleksandrowski pragnie wyrazić swoje ubolewanie z powodu komentarzy swojego autorstwa umieszczonych na portalu limanowa .in w dniach od 22 czerwca 2014 .r do dnia 16 marca 2015 r. dotyczących działalności Limanowskiej Akcji Charytatywnej,które nie odpowiadały prawdzie i naruszyły dobre imię Stowarzyszenia Limanowska Akcja Charytatywna'
Odpowiedz
tiktak
2016-05-30 14:35:20
0 0
W wyniku pojednania zawartego w dniu 10 maja 2016 przed Sadem Rejonowym w Limanowej nimniejszym przepraszam Stowarzyszenie Limanowska Akcja Charytatywna z siedziba w Limanowej za komentarze zamieszczone pod nickiem tiktak pod powyzszym artykulem jezeli wymienione w zawartych tam komentarzach podpisanych nickiem tiktak zostatly zawarte sformulowania ktorymi Stowarzyszenie Limanowska Akcja Charytatywna moglo poczuc sie urazone pomowione lub znieslawione
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"'Nie pozwolimy zniszczyć LACH'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]