8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Rada za 'równym traktowaniem' TV Trwam

Opublikowano 29.03.2012 11:21:22 Zaktualizowano 05.09.2018 11:06:07 top

Rady Miasta Limanowa przyjęła stanowisko w sprawie równego traktowania podmiotów w procesie przyznawania koncesji na nadawanie na multipleksie cyfrowym.

Podczas wtorkowej sesji Rady Miasta Limanowa radni przyjęli stanowisko "w sprawie równego traktowania podmiotów w procesie przyznawania koncesji na nadawanie na multipleksie cyfrowym". W głosowaniu za przyjęciem stanowiska nie było jednomyślności. 13 radnych było za, 1 wstrzymał się od głosu, a 1 był przeciw.

- Rada Miasta Limanowa, podzielając zaniepokojenie wielu mieszkańców naszego Miasta oraz wspierając głos innych samorządowców, apeluje o zmianę stanowiska Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w procesie koncesyjnym i przyznanie Telewizji TRWAM miejsca na cyfrowym multipleksie - brzmi stanowisko Rady Miasta Limanowa. - Pozbawienie stacji o charakterze religijnym możliwości emisji naziemnej na multipleksie cyfrowym narusza zasadę pluralizmu oraz równości wobec prawa, tym bardziej, że większość obywateli naszego kraju i mieszkańców naszego Miasta to katolicy.  Uniemożliwienie swobodnego dostępu do programów Telewizji TRWAM w systemie naziemnej telewizji cyfrowej godzi w licznych odbiorców, wśród których wiele jest osób chorych, samotnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym, którym ten program niesie pociechę duchową i ulgę w cierpieniu. Podejmując nasze stanowisko w tej sprawie, ufamy iż Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zrealizuje wniosek Fundacji Lux Veritatis i zagwarantuje telewidzom pełną możliwość odbioru Telewizji TRWAM na multipleksie.

Stanowisko zostanie przekazane Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej Bronisławowi Komorowskiemu, Marszałkowi Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej Ewie Kopacz, Marszałkowi Senatu Rzeczypospolitej Polskiej Bogdanowi Borusewiczowi, Przewodniczącemu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Janowi Dworakowi.

Zobacz również:

Komentarze (47)

forfiter
2012-03-29 12:23:53
0 0
Ale jazda : skopiowane słowo w słowo oświadczenie Rady Stałej Konferencji Episkopatu.
To pewnie w KRRiT będą na kolanach czytać ową petycję.
Odpowiedz
tomasz1974
2012-03-29 12:33:04
0 0
'...zaniepokojenie wielu mieszkańców ...' tzn. jakich,ilu . Czy przeprowadzali ankiety , rozmowy , badania ... KPINA !! A ilu z nich płaci abonament RTV.
Odpowiedz
komentarz
2012-03-29 12:56:21
0 0
Wbrew poglądom poprzednika - zapewniam iż wielu mieszkańców powiatu limanowskiego korzysta ze środków masowego przekazu innych niz Fakt czy Super Ekspres..., a mianowicie np TV Trwam. Jeśli nawet nie oglądasz tekiej stacji to zastanów sie nad tym iż może właśnie stacja którą Ty oglądasz stanie sie niewygodna za kilka miesięcy i straci koncesję. Tak na marginesie ciekaw jestem czy Ty płacisz abonament ( wątpię )i to może być 'KPINA'
Odpowiedz
Julek
2012-03-29 13:00:51
0 0
Przyznanie koncesji na nadawanie naziemne w multipleksie cyfrowym wiąże się w przyszłości:
1. Z barakiem opłat za multiplex (ok 10 mln rocznie) bo Rydzyk nigdy nie ma na opłaty wobec naszego państwa. Zaś odebrać koncesji się już nie da, bo będzie to atak na kościół i katolików.
2. Zlikwidowanie nadawania satelitarnego przez Astrę, bo to sporo kosztuje i niestety płacić trzeba, tam formula ataku na kościół się nie uda.
3. Wielbiciele tego medium wyrzucą na śmietnik zakupione od Lux Veritatis za niemałe pieniądze zestawiki satelitarne, a zakupią kolejne przystawki do odbioru cyfrowego, najlepiej w Lux Veritatis, bo poświęcone odbioru. Niestety część wiernych dr Tadeuszowi musi zakupić nowe tv, bo nie do wszystkich starszych przystawkę się da podłączyć (brak gniazd euro lub AV).
4. I tu najmniej oczekiwana informacja. MUX nie zawsze dotrze tam, gdzie dociera sygnał z satelity, więc dzięki koncesji o która walczą rajcy miejscy z Limanowej część wiernych Toruniowi pożegna się z TV Trwam.
Odpowiedz
terorist
2012-03-29 13:41:00
0 0
No to widzę, że radni się zajmują ważnymi problemami miasta, jakim np. jest nierówne traktowanie TV TRWAM. A radni z mojego osiedla, mogą być pewni, że dzięki takim uchwałom mojego głosu przy okazji wyborów nie otrzymają. A teraz już się przygotujcie drodzy radni na lekcję najnowszej historii z panią Kurtyką. Na pewno wam opowie dokładnie ze szczegółami, co się naprawdę stało w Smoleńsku 10 kwietnia, zaraz przed 10 kwietnia co się u nas w kraju działo i co teraz się dzieje.
Odpowiedz
jeden1
2012-03-29 13:44:00
0 0

Tak-Trwam wam PO przeszkadza,ale banda złodzieji rozkradająca Polskę już nie?Może zabierzcie głos w sprawie emerytur-niewygodnie?A p.Mucha ta wasza arcyurodziwa POsłanka co to otwiera stadiony,które albo gniją i są dalej w trakcie budowy albo interesuje się nimi CBA i prokutatura.Gdzież ona zaginęła?Dalej biega wkoło?Nie przeszkadzają wam afery korupcyjne w PeOwskim wydaniu,windujące ceny paliw,żywności itp.itd. tylko tv Trwam.Więc dalej jesteście najarani jak ten wasz koalicjant poklepywany przez pedałow i inne dziwadła z niewiadomo czym między nogami.Szczekajcie,ale już chyba niedługo po polsku.Banda ruskich pomiotów.Salut!

Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 13:45:25
0 0
Nie popieram, ale i tez nie zabraniam:) Jednym zdaniem - 'Rob ta co chce ta'..
Odpowiedz
terorist
2012-03-29 13:47:38
0 0
I miłośnik GP i użytkownik niezalezna.pl zabrał po raz pierwszy głos w dyskusji! No dawajta, dawajta.
Odpowiedz
niepis
2012-03-29 13:48:45
0 0
mnie też nikt nie pytał a jestem za wprowadzaniem nowoczesności dostępnej społeczeństwu.Ojciec Rydzyk jak by miał taką władzę to by w kraju nastały jaskinie a on by jezdził maybahem.O to chodzi limanowskiej władzy żeby oprócz Trwam nie było innych nadawców ? nie ma w mieście innych problemów ? np ceny za wywóz śmieci itp.
Odpowiedz
limanueva
2012-03-29 13:50:13
0 0
Aż pozazdrościłem mieszkańcom Miasta radnych tak sprawnie i bezkompromisowo dbających o komfort życia mieszkańców :D:D. Ostatni problem Miasta został rozwiązany!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 13:52:38
0 0
jeden1 masz jakis problem z homo i 'innymi dziwadlami'?
Odpowiedz
terorist
2012-03-29 13:53:23
0 0
Nie no nie został bo zapewne po spotkaniu z panią Kurtyką radni zajmą się rozwiązaniem zagadki smoleńskiej!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 14:17:09
0 0
Pytanie do kilku moich przedmówców: a jakim prawem w państwie rzekomo dekomatrycznym macie prawo decydować że telewizję Trwam nie mają prawa oglądać ludzie starzy, bardzo często chorzy którzy nie mają możliwości pójść do kościoła i wszyscy ci co tego pragną?
Czy ktoś Wam zabrania oglądać programy erotyczne? Czy nie macie możliwości na pilocie tv wyboru innych programów?. Dzisiaj w takiej Limanowej widać ilu jest przeciwników Słowa Bożego i Jego przykazań. Najlepiej by było wogóle zlikwidować Kościoły i dostęp do przykazań Bożych aby na sądzie ostatecznym mieć usprawiedliwienie 'nie dali nam możliwości i żadnej wiedzy o Bogu'. Kto nie dojrzał lub nie czuje potrzeby oglądać program o tematyce religijnej niech sobie zmieni kanał a zabraniając czy utrudniając innym, od nikogo nie otrzymał takiego prawa!
Odpowiedz
terorist
2012-03-29 14:19:56
0 0
A w jaki sposób ktoś utrudnia odbiór TRWAMu ludziom? He? Bo teraz oglądają i cały czas w ten sam sposób będą go mogli oglądać. Czy ktoś tu komuś coś ogranicza? Bo jedynie chyba Rydzyk ludziom własne myślenie.
Odpowiedz
znany
2012-03-29 14:21:03
0 0
Tak jakoś utarło się w naszym katolickim kraju, że na osobę duchowną mówi się, albo ksiądz, albo ojciec, podobnie zresztą jak imam, czy rabin, bo tego wymaga szacunek do osób konsekrowanych i dotyczy to wszystkich, no taki 'dziwny' ten kraj, Polska. Ale jak się komuś nie podoba, to może przecież wyjechać, na przykład do Arabii Saudyjskiej, czy nawet do Sudanu i będzie tam mógł opluwać do woli Koran, muzeina, czy rzeczonego imama. Gdyby wszyscy rządzący w Polsce byli tak zaradni i gospodarni jak o. Rydzyk, to nasz kraj byłby miodem i mlekiem płynącym, a nie rozkradzionym bankrutem. Poza tym zastanówcie się co piszecie, bo niejaki pan Tusk opowiadał podobne głupoty i zobaczcie jak skończył, żeby Was to samo nie spotkało.
Katolicy, a jest nas w naszym kraju znakomita większość, mają prawo mieć powszechnie dostępną telewizję i żaden reżim nie był, nie jest i nie będzie w stanie temu przeszkodzić. Jeżeli kibice, miłośnicy różnych dziedzin sztuki itp, mimo, że nie zawsze są w większości mają prawo do korzystania ze wspólnych, ogromnych pieniędzy wydawanych np. na budowę stadionów, teatrów, to większość katolicka ma pełne prawo do podobnego finansowania.
Powiem więcej, są na świecie bardzo szanowane przez tzw. demokrację, z różnych dziwacznych nieraz powodów, kraje, gdzie taka większość powiedziała by Wam już dawno won i nikt nie kiwną by nawet palcem, bowiem cierpliwość i ciche bogobojne znoszenie niebywałej arogancji i chamstwa, ma po prostu swoje granice.
Odpowiedz
terorist
2012-03-29 14:27:03
0 0
Mają prawo i TVP transmituje msze itd. Tylko czy katolicy chcą akurat oglądać stację Rydzyka? To już jest inna kwestia.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 14:33:18
0 0
@terorist proponuje podać o.Rydzyka do sądu masz pewną wygraną że przez niego masz uszczerbek na umyśle. Powodzenia :)
Ps. a dlaczego ci ludzie którzy chcą oglądać Tv Trwam mają kupować dodatkowo sprzęt satelitarny kiedy na mulipleksie wystarczy nowej generacji telewizor, ludzie mniej zamożni zrobią to po zużyciu starego lub kupią przystawkę bez dodatkowego wyposarzenia satelitarnego - każdego traktujmy jednakowo.
Odpowiedz
niepis
2012-03-29 14:34:06
0 0
won z kraju to można powiedzieć tym co po szatach by można było oceniać wyśmienicie a w rzeczywistości budują swoje folwarki dzięki np Kobylańskiemu.Ponadto dobrze by było,żeby jednak każdy obywatel kraju płacił podatki bo to część zasady co boskie Bogu a co cesarskie cesarzowi.Nic mi nie wiadomo także o ograniczaniu czegokolwiek jeśli chodzi o ludzi starszych.Ja też do nich nalezę.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 14:49:22
0 0
Dziękuję Koleżankom i Kolegom Radnym, którzy głosowali na 'Tak'.

Wbrew opiniom, to jest ważny głos ludzi - wybrańców Społeczeństwa - którzy domagają się przestrzegania Pluralizmu w Polsce.

Tyle stacji TV nie podoba mi się - chyba nawet większość! - bo oglądam tylko kilka programów (mając do wyboru setki!), jednak nie obrażam je i nie domagam się by komuś nie przyznawać miejsca na multipleksie.

Żyjemy w wolnym kraju - i niech sami POLACY wybiorą pilotem co chcą oglądać! Multipleks to przyszłość telewizji – lepszy obraz, filmy i programy na życzenie, wysokiej jakości telegazeta i wiele innych dodatkowych usług (to nie jest tak, że nic się nie zmieni dla TV TRWAM jeśli tego miejsca nie dostanie).

@ Zapewniam, że inne bardzo ważne sprawy w Mieście nie ucierpiały przez ten czas, bo gdyby było więcej projektów uchwał, to na pewno na czas znalazłyby się do omówienia i zaopiniowania na komisjach i przegłosowania na sesji (co najwyżej komisje i sesja trwały trochę dłużej, i jak widać po głosowaniu, nie był to dla nas stracony czas).

Znany, nie zawsze Cię w pełni popierałem, ale tutaj popieram Cię w 100%.
Odpowiedz
crusader
2012-03-29 14:58:45
0 0
nastepna sesja:
1. protest w sprawie nierozpoczecia budowy stadionu narodowego przy Jozefa Marka
2. oficjalny list do TVP z zapytaniem dlaczego w zderzeniu z Hanka nie wykorzystano pudel po srodkach czystosci GoldDrop
3. ponowne przekazanie stanowiska w sprawie TVTRWAM, eskalacja problemu, gdyz Rzad Rzeczpospolitej nie podejmuje dialogu z UM
Odpowiedz
znany
2012-03-29 15:33:54
0 0
Niepis widzisz, wydawałoby się, że jakiś stary, a taki...., Różnica między bardzo licznym rządzącymi dziś i za komuny, a o. Rydzykiem jest po prostu taka, że On przywozi pieniądze od Pana Kobylańskiego i tutaj inwestuje, tworząc tysiące miejsc pracy, bez jednej złotówki z Twoich i moich zakuprzonych pieniędzy, a ci rządzący wywozili i wywożą, na zagraniczne konta miliardy naszych złotych, tworząc tutaj strefę nędzy. Dlatego średnia płaca w Polsce, to jakieś 800 euro, a emerytura niecałe 4oo euro. i straszą, że i tego nie będzie, jak nie popracujemy do śmierci:(
O. Rydzyka zaś, powinniśmy nosić na rękach, a Ty powinieneś ten orszak prowadzić:), bo kto jak kto, ale Ty na złodziejach znasz się przecież najlepiej, nieprawdaż:)
Odpowiedz
namoR
2012-03-29 16:16:12
0 0
Mimo ze nie pałam wielka miloscia do o.Rydzyka to przyznam sie, ze nieprzyznanie koncesji na multipleks dla TV Trwam jest zenujace.
Dlaczego dyskryminuja TV TRWAM?
Ano, bo nie gra w jedna trabe z glownym nurtem.

Katolickie media TVTrwam i Radio Maryja, nie tylko wykonuja misje religijna, ale skutecznie realizuja misje spoleczna, ktora skutecznie lamie cenzure obowiazujaca w innych mediach, w tym takze publicznych, gdzie za rzetelne dziennikarstwo likwiduje sie programy, a dziennikarzy niepokornych usuwa z pracy.
Tak zrobiono z programami: Misja specjalna, Warto rozmawiac, Fronda, WC kwadrans...
KRRiTV kierujaca sie anty katolickimi fobiami i strachem przed zlamanym monopolem cenzorskim probuje postawic tame.

Kiedys mowiono:
'za pieniadze ksiadz sie modli, za pieniadze ludzie podli'. Tu gdzie w gre wchodzi ekonomia, nie znajdziemy sentymentow, wydaje mi sie ze wiele osob ma juz dosc doplacania do wszystkiego, tym bardziej do telewizji bez wzgledu na jej orientacje.

Masz pieniadze masz wszystko, nie masz pieniedzy nie masz nic - sami to stworzylismy i teraz do nikogo nie powinnismy miec pretensji....
Odpowiedz
Doradca
2012-03-29 16:17:41
0 0
Przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli.
Odpowiedz
westerly
2012-03-29 16:37:26
0 0
Brawo Radni, swoim niepoważnym głosowaniem utrwalacie stereotyp o powszechnej bigoterii w limanowskich urzędach.
Odpowiedz
namoR
2012-03-29 16:45:02
0 0
Nie dotykaj garnka to sie nie usmolisz...
Odpowiedz
namoR
2012-03-29 17:31:04
0 0
@westerly
Kazdy ma prawo do wyboru mediow z ktorych chce czerpac wiadomosci...

Jezeli wiekszosc obywateli naszego kraju i mieszkancow naszego Miasta to praktykujacy katolicy ,dlaczego wiec uwazasz ze Radni utrwalaja stereotyp o powszechnej bigoterii w limanowskich urzedach?

Nie czuj sie urazony, mozesz przeciez ogladac TVN24 przez cala dobe...
Odpowiedz
Spokojny
2012-03-29 17:48:52
0 0
A może by się zajęli spieprzonymi inwestycjami na swoim terenie.
Odpowiedz
marlehill
2012-03-29 18:39:34
0 0
Na znak pokuty powinni zarządzić wykopanie dodatkowych 100 dziur w okolicznym asfalcie i zrobienie ze 20 pęknięć.
Odpowiedz
zidane7
2012-03-29 18:54:15
0 0
Jak mozna wogóle cos takigo krytykowa ??? Tego nie moge zrozumie ponieważ ta telewizja jest samym dobrem ni złego nikomu nie robi tylko same pożyteczne rzeczy na które państwo nie chce pozwolic. A jeśli kogo kolwiek się zapytam co złego robią to słyszę zawsze jeden durny tekst ,,Rydzyk ma kasę' i chodź by i miał to czy robi coś źle dla narodu polskiego ? Myślę że nie , powiem tak że ludzie się wstydzą tego co jest dobre i bardzo często to negują i krytykują. A TV TRWAM jest czymś takim tak samo fundacja z jej pieniędzy są odwierty robione. Na które państwo poprostu zabroniło da dofinansowania a te właśnie odwierty stały się sukcesem wielkim w nie spotykanej skali kto jest w temacie a kto nie to niech się dowie lepiej wszystkiego....
Odpowiedz
Julek
2012-03-29 19:03:58
0 0
Ja jeszcze raz napiszę, bo większość jest przeciw krzywdzie braciszka Rydzyka (to do znanego, zakonnicy to bracia zakonni, a Ojciec jest jeden - w niebie).

Czy ktoś zagwarantuje, ze w momencie otrzymania miejsca na multipleksie, Tv Trwam nie zniknie z Astry? To też kosztuje kolosalne pieniądze. Co wtedy zrobić z zakupionymi przez większość katolików zestawami. Co zrobią wtedy ci, do których sygnał naziemny nie dotrze? Przypomnę, przekaźnik limanowski tego nie będzie nadawał i dużo ludzi wręcz straci możliwość odbioru. Jeden multiplex już nadaje, sprawdźcie gdzie się go odbiera, a gdzie nie?

Głowę dam, że Rydzyk wyłączy sygnał z Astry, bo dla niego każdy grosz cenniejszy od wszystkiego. Dowodem na to jest to, ze żadna platforma cyfrowa nie nadaje Trwam. A wiecie dlaczego? Bo Trwam jako jedyna telewizja typu free zażądała od każdego abonenta platformy cyfrowej 1 złoty miesięcznie. Dlatego też Rydzyk nadaje przez astrę, by platformom uniemożliwić odbiór tego kanału. Tak wiec cały czas chodzi o kasę, anie dostęp.

Dzisiaj jeden wielbiciel tej telewizji w prywatnej rozmowie powiedział mi, że jeśli Tv Trwam nie dostanie miejsca na multipleksie, to za odbiór satelitarny każdy będzie musiał zapłacić 60 zł miesięcznie. Skąd to wie? Tak wszyscy mówią powiedział???

A ja pytam kto te kłamstwa rozpuszcza? Tusik, Znany, lesiorewident, czy ktoś inny?
Odpowiedz
Spokojny
2012-03-29 19:42:52
0 0
Nie no Rydzyk samo dobro sieje.
http://www.pardon.pl/artykul/2042/rydzyk_kaczynska_powinna_poddac_sie_eutanazji
A nikt tego jakoś teraz nie pamięta. Tak że zasług jego nie należy umniejszać.
Odpowiedz
forfiter
2012-03-29 19:46:05
0 0
Boże, jak ja kocham tych patriotów za piątkę z jedynie słusznej opcji!
'Won' to sobie możesz powiedzieć do swojego pieska jak ci narobi na wycieraczkę.
Albo raczej kota, bo w tej opcji trzymać kota jest dobrze widziane.
To milszy zwierzak, niektórym to pewnie i żonę w jakimś stopniu zastąpi jeśli takowej nie posiada.
Więc jak ci taki kot zapaskudzi dywan albo łóżko to możesz do niego powiedzieć : Won, kocie, z Ziemi Polskiej do Wolskiej' jako zwykle wyśpiewuje pewien klasyk.
Odpowiedz
forfiter
2012-03-29 19:58:11
0 0
To co przytoczył wyżej @Spokojny to jest m.in. ta prawda której wg wyznawców Rydzyka nie ma w mediach,jest tylko w Radiu Maryja.
Według tej głoszonej jedynie słusznej'prawdy' której hołduje część tutaj piszących, 18.04.2010 roku na Wawelu pochowano czarownicę.
Przynajmniej tak głosi Ojciec.
No i co on z tą eutanazją ?
Dlaczego życzył śmierci Prezydentowej ?
To może być istotny trop dla badaczy którzy utrzymują że katastrofa smoleńska była wynikiem zamachu !
Odpowiedz
znany
2012-03-29 20:19:52
0 0
forfiter, twoje wypowiedzi są więcej niż prymitywne.
Julek, a czym Ty się martwisz, martw się o siebie i np. co wszyscy zrobimy ze stadionem narodowym po euro 2012. Multiplex dla TRWAM to 10 mln i to nie Twoich i nic ci do tego, a stadion i popękane autostrady, to miliardy z naszej krwawicy. Mało tego, tv Trwam, to prawdziwa misja dla katolików i każdy powinien mieć wybór. Bo dla mnie nie istnieje tv reżimowa i tego po prostu nie oglądam, a Polska, to jeszcze nie Białoruś i powinienem mieć wybór. Chyba, że się mylę, ale jeśli tak, to forfiter proszę nie liczyć na łaskę większości.
Odpowiedz
forfiter
2012-03-29 20:26:58
0 0
bełkocz dalej...'patrioto'...
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-29 20:29:11
0 0
dali się wciągnąć w gierki
Odpowiedz
Julek
2012-03-29 21:42:28
0 0
zany napisał 'Multiplex dla TRWAM to 10 mln i to nie Twoich i nic ci do tego, a stadion i popękane autostrady, to miliardy z naszej krwawicy. Mało tego, tv Trwam, to prawdziwa misja dla katolików i każdy powinien mieć wybór.'
Mich to troszkę boli, a to z tego powodu, że tę propagandę bismarckową oglądają. I wiem, że za niedługi czas będę musiał martwic się dlaczego do mnie multiplex nie dociera.

Cały problem mój drogi znany polega na tym, ze dla interesu tego pana wy głupiejecie i robicie kisiel w mózgach nieświadomych. Wszystko to są bzdury i kłamstwa.
Tv Trwam jest dostępne dla wszystkich którzy tylko chcieli mieć tę telewizję, a mux nie będzie w zasięgu wszystkich. Taka jest prawda. Brat Rydzyk potrzebuje nowej kasy, więc zestawy sat należy wyrzucić i kupić teraz przystawki, które mniej więcej kosztują tyle samo ile obecnie kosztuje odbiornik sat. Sama przystawka drogi wielbicielu braciszka sama kasa nie zawsze wystarczy, bo i trzeba antenę zmodernizować, albo na dodatek kupić nowy telewizorek. Was to nie interesuje, bo bronicie wiary katolickiej, tylko w tę ciemnotę coraz mniej ludzi wierzy>
Odpowiedz
jozef
2012-03-29 21:43:43
0 0
telewizja katolicka tak ale bez polityki a co uprawia RYDZYK? to nie jest stacja katolicka przypomnijcie sobie kto 1 podniusł rękę na RYDZYKA za to że głupio politykuje.on czyliduchowny milioner powinien zająć się wiarą kościołem,anie tym czym się zajmuje,więc jaka koncesja,komu politykowi w sutannie? pytam po co po jaką cholere niech on się zajmie tym czym powinien,a naszym babciom i dziadkom nioech nie miesza w głowach.takie jest moje zdanie.
Odpowiedz
Julek
2012-03-29 21:48:16
0 0
zany napisał 'Multiplex dla TRWAM to 10 mln i to nie Twoich i nic ci do tego, a stadion i popękane autostrady, to miliardy z naszej krwawicy. Mało tego, tv Trwam, to prawdziwa misja dla katolików i każdy powinien mieć wybór.'
Mnie to troszkę boli, a to z tego powodu, że tę propagandę bismarckową oglądają też i moi bliscy. I wiem, że za niedługi czas będę musiał martwic się dlaczego do mnie multiplex nie dociera.

Cały problem mój drogi znany polega na tym, ze dla interesu tego pana wy głupiejecie i robicie kisiel w mózgach nieświadomych. Wszystko to są bzdury i kłamstwa.
Tv Trwam jest dostępne dla wszystkich którzy tylko chcieli mieć tę telewizję, a mux nie będzie w zasięgu wszystkich. Taka jest prawda. Brat Rydzyk potrzebuje nowej kasy, więc zestawy sat należy wyrzucić i kupić teraz przystawki, które mniej więcej kosztują tyle samo ile obecnie kosztuje odbiornik sat. Sama przystawka drogi wielbicielu braciszka Rydzyka, nie zawsze wystarczy, bo i trzeba antenę zmodernizować, albo na dodatek kupić nowy telewizorek. Was to nie interesuje, bo bronicie wiary katolickiej, tylko w tę ciemnotę coraz mniej ludzi wierzy.
Odpowiedz
jozef
2012-03-29 21:59:10
0 0
szanowny julku!to nie jest obrona wiary bo obrona wiary wygląda całkim inaczej to jes obrona ciemnoty i zacofania ,bo tk na prawdę to kto tego słucha tylko ci co wirzą w głupoty które ten klecha i inni mu podobni mowią
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-29 22:26:09
0 0
Inicjatywa Rady Miasta i Burmistrza Limanowej tyle interesuje Krajową Radę Radiofonii i Telewizji co Państwa kolor skarpetek Pana Tadeusza od Mickiewicza. Jakieś miasteczko na końcu świata uwstecznia się w swoim zacofaniu pomyślą w Warszawie.
Odpowiedz
Mhin
2012-03-29 23:03:03
0 0
Nie ma co... daliście do myślenia członkom KRRiTV.
Szacun panowie i panie :)
Odpowiedz
jozef
2012-03-29 23:40:30
0 0
a tak z innej strony.co się dzieje w Limanowej? transblach padł ima sprzedana kfapu nie ma co się dzieje?miasto zamiast zainteresować się miejscami pracy intersuje się jakimś głupim RADIEM TRWAM.O CO IM CHODZI SKĄD RADNI SĄ wychodzi na to że są po to tylko by gadac!NIECH ŻYJE RADIO TRWAM!




/
Odpowiedz
Mhin
2012-03-30 21:32:00
0 0
Martwi mnie trochę, że na tyle komentarzy nie widzę tutaj opinii 'berecika' najzagorzalszego z limanowskich obrońców interesów Rydzyka.
Berecik gdzieś ty jest?
Odpowiedz
Kordinka
2012-04-01 03:07:19
0 0
Cieszą mnie Tusik Twoje słowa. Popieram!
Rada Powiatu Limanowskiego również przyjęła stanowisko w tej sprawie. Uważam, że w Polsce nie możemy dopuścić do nierównego traktowania odbiorców poszczególnych mediów. Nikt nikogo nie zmusi do oglądania TV Trwam. Każdy będzie mógł wybrać więc wszelkie kłótnie są zbędne.
Odpowiedz
Janek64
2012-04-01 07:14:03
0 0
@ Kordinka popieram to co napisalas,Zyjemy w wolnej Polsce.Cieszy mnie rowniez to ze sa ludzie ktorzy potrafia racjonalnie myslec .Pozdrawiam
Odpowiedz
Julek
2012-04-01 11:21:59
0 0
Rajcy walczą, ja zasiewam wątpliwości, a samo źródło stwierdza, że i tak multipleks w góry nie dotrze.

To o co oni w końcu walczą. I nie zgadzam się z rozpuszczanymi przez brata Rydzyka informacjami jakoby zakup Tv z mpeg4 to wydatek minimum 1500 zł. W Tesco jest za 850, a mniejsze są jeszcze tańsze. Czemu oni tak kłamią?
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120331&typ=po&id=po13.txt
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Rada za 'równym traktowaniem' TV Trwam"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]