8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Radni pokrzyżowali plan burmistrza

Opublikowano 04.06.2012 08:03:03 Zaktualizowano 05.09.2018 10:58:16 top

Mszana Dolna. Radni sprzeciwili się proponowanej przez burmistrza uchwale dotyczącej sprzedaży jednej z najlepszych działek w centrum Mszany Dolnej.

W ubiegłym tygodniu odbyła się sesja rady Miasta Mszana Dolna, na której radni głosowali nad uchwałą dotyczącą sprzedaży działki przy ulicy Orkana w Mszanie Dolnej. Pieniądze ze sprzedaży działki, która uważana jest za najdroższą w dyspozycji Urząd Miasta Mszana Dolna, były już zaplanowane w tegorocznym budżecie. 12 radnych w głosowaniu wyraziło sprzeciw sprzedaży działki, a 2 wstrzymało się od głosu. To już druga „blokada” uruchomienia procedury sprzedaży. Poprzednio radni wycofali punkt o sprzedaży z porządku obrad.

Głosowanie „przeciw” projektowi uchwały skierowanej na sesję przez burmistrza miało miejsce po raz pierwszy w historii rządów Tadeusza Filipiaka.

Radni głosowanie przeciw argumentowali m.in. tak, że gdyby działkę sprzedali, to mieszkańcom nie mogliby się nawet na oczy pokazać, a o wyborach jakichkolwiek, musieliby zapomnieć.

- W przedłożonym Radzie Miasta w listopadzie ub. roku projekcie budżetu założyliśmy dochody ze sprzedaży mienia komunalnego na poziomie 2,2 mln zł – mówi Tadeusz Filipiak, burmistrz Mszany Dolnej. - I taka suma w budżecie winna się znaleźć po stronie dochodów. Na początku roku 2012 radni budżet przyjęli - jednogłośnie, na inwestycje przeznaczając ponad 8 mln. zł. Łatwo podnosić rękę przy podejmowaniu uchwał o nadaniu Honorowego Obywatelstwa, zmianie nazwy ulicy itp. Czasem trzeba podnieść rękę i mieć odwagę zagłosować inaczej niż podpowiadają anonimowi zwykle i "zatroskani" o los Mszany komentatorzy na internetowych forach. Radni zagłosowali tak, jak uznali za słuszne. Mieli do tego prawo i ja to prawo szanuję. Tematu sprzedaży tej działki nie ma. Nawet wyceny nie ma, więc sprzedaż nie miała priorytetu "pilna", jak to niektórzy ochoczo podkreślali. Budżet miasta na tej decyzji nic ze stabilności swojej nie stracił - na dziś dysponujemy wyceną nieruchomości stanowiących własność miasta w stosunku do których podjęto uchwały Rady Miasta o sprzedaży.

Jak informuje burmistrz z zaplanowanych 2,2 mln. dochodu z mienia, dziś w kasie miasta jest już 638.125,00 zł zaś lada dzień wpłynie 582.000,00zł ze sprzedaży działek budowlanych na oś. Pańskie. Tadeusz Filipiak dodaje, że chętnych na działki budowlane nie brakuje i UM przygotowuje kolejny przetarg na nie. A do sprzedaży gotowe są: 18 działek budowlanych na Pańskim wycenione na 1.185.000zł, działka budowlana nad ul. Ogrodową 0,5 ha wyceniona na 300.000zł, działka komercyjna za TESCO wyceniona na 590.000zł, działka budowlana na ul. Podhalan za 120.000zł,  nieruchomości w trybie bezprzetargowym na sumę ok. 60.000zł, tereny na rz. Rabą za 30.000zł, działki budowlane na ul. Leśnej - 918.000zł. Wśród nich terenu na ul. Orkana nie ma.  

- Myślałem, że radni popatrzą na Mszanę tak, jak ja - ale widać wolą, żeby to miejsce wyglądało tak, jak wygląda i do kasy "przynosiło" ok. 8 tyś zł dochodu rocznie – mówi burmistrz. - I to też szanuję, choć mam w tym temacie zdanie inne.  Jeśli ktoś nie widzi zmian w Mszanie, jeśli są tacy, którzy twierdzą, ze uzyskane ze sprzedaży mienia pieniądze poszły na złe cele, to cechuje go zła wola i niechęć do przemian zachodzących w Mszanie. Budżetowi Mszany nie grozi nic, zadłużenie na dziś to 26,89% przy dopuszczalnym progu 60%. Daleko nam do tego poziomu. Żadna z inwestycji rozpoczętych nie jest zagrożona, żadnej nie zamierzam wstrzymać, więcej, planuję kolejne - chodnik przy Krakowskiej (2013), projekt chodnika przy Zakopiańskiej i Słomce i "łącznik" biegnący przez osiedle na ul Starowiejskiej(2013) - tam projekt już mamy. Na to potrzebne są pieniądze. Możemy brać kredyty, jak proponuje jeden z radnych, ale te trzeba spłacać. Zdecydowałem się kandydować, by Mszanę zmienić i robię to od 2007 roku. Że nie wszystkim to się podoba? Każdy ma prawo do oceny mojej kadencji 2006-10 i prawie połówki drugiej.

Zobacz również:

Komentarze (38)

negatyw
2012-06-04 08:23:27
0 0
'Zdecydowałem się kandydować, by Mszanę zmienić i robię to od 2007 roku. Że nie wszystkim to się podoba? '
taaak a rynek to został tak pięknie przebudowany że głowa boli! znajdźcie mi jedną osobę której to 'dzieło' się podoba! codziennie przez nie przejerzdżam i normlnie mnie ściska! przecież to woła o pomstę do Nieba! co to ma być klepisko? czy plac pod handel na odpust? a droga? przecież z dobrego zrbili takie g...o wąsko jak cholera, zakręty esy floresy co to ma byc! spokojnie dwoma autami się nie można minąć! i na co te miliony idą? wolałem stary rynek bynajmniej było jak przejechać a i zieleni też było...
Odpowiedz
sandwicz
2012-06-04 08:32:37
0 0
Negatyw święta racja kiedyś to rynek był ładniejszy .
Odpowiedz
gueene
2012-06-04 08:40:33
0 0
nawet buzodromu na nim nie ma ha ha
Odpowiedz
jolmen
2012-06-04 08:41:24
0 0
A co to Mszana nie ma innych żródeł dochodu oprócz sprzedaży działek?? Pewnie, wysprzedać wszystko a kase włożyć w rynki i chodniki, tylko jak zwrócą się takie inwestycje??

A co do rynku- moim zdaniem jego 'rewitalizacja' było to bezsensowne wyrzucenie kasy. Teraz mało kto tam wogóle chodzi oprócz młodzieży szkolnej. Poza tym stary rynek był dużo bardziej ładniejszy i praktyczny
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-04 09:19:08
0 0
Nareszcie Radni Miasta Mszana Dolna uwolnili się ze ślepego poddaństwa jaśnie panującego jeszcze Tadeusza Filipiaka.Pan Burmistrz próbował szantażować Radnych,ale nie przyniosło to zamierzonych efektów.
Mam jedno pytanie.Czy był już chętny kupiec?.
Pan Burmistrz opowiada kolejne bajki.a wycofuje Nasze Miasto ze Spółki 'Gorczańskie Wody Termalne'.
Kochani Radni żebyście się nie dali naciągnąć na kolejny kredyt bo miasto nie ma zdolności kredytowej.
Przynajmniej w tym artykule Pan Burmistrz ocenił wartość Radnych Miasta Mszana Dolna.
Odpowiedz
kary123
2012-06-04 10:03:35
0 0
zaloze sie ze juz biznesmeni obskakuja te dzialki u pana burmistrza.... a wiadomo dobrze ktory ;)
Odpowiedz
wampirek
2012-06-04 10:22:35
0 0
Panie Burmistrzu wizja Pana Miasta to sprzedaż majątku co się da !!!Rewitalizacja to pomysł Pana Kowalczyka jakie wykonanie za Pana rządów to niechlujne wykonanie fatalnie zaprojektowanie z taką wizją miasta każdy rok Pana Burmistrzowania to krok w przepaść !płaczesz Pan w tym wywiadzie Rada Miasta nie ma Pana wizji a co na tej działce miało powstać CPN!!! ?
Odpowiedz
longajlent
2012-06-04 11:20:24
0 0
Panowie i Panie Internauci przejeżdżam przez rynek codziennie i zgadzam się co do tego, że ładny nie jest poz tym podróż tą drogą nie należy do bezpiecznych i przyjemnych. Bądźmy jednak rzeczowi i sprawiedliwi w wypowiedziach. Po pierwsze projekt rynku został wykonany i zatwierdzony za czasów poprzedniego burmistrza i jako złożony i zaakceptowany za czasów P. Filipiaka nie podlegał zmianie. Po drugie to dzięki temu że projekt rewitalizacji rynku znalazł się w projekcie ogólnym można było pozyskac pieniądze na inne inwestycje, które za soba pośrednio pociagnęły inwestycje kolejne jak TESCO ... itd. wampirek jestem ciekaw jak ty bys pozyskał kilka milionów :). Nie bronie obecnej władzy - Park beznadziejny nawet nie jest namiastka tego co w Rabce, a te liście pod ławkami pożal się Boże, To samo rynek chciaż fontanne można było zrobić. Mam jedynie nadzeję, że zrobią tam jakieś parasolki na lato aby wykorzystać to miejsce rozsądnie i zacienić nieco ten plac podobnie jak to zrobili na rynku w N. Sączu. Bądź co bądź mimo kontrowersji związanych z ta rewitalizacją, coś się dzieje i jest to zauważane przez ludzi, którzy bywali wcześniej w Mszanie Dolnej przed zmianami, wszyscy zgodnie zauważają, że dzieje się u nas i to bardzo dużo. Jako młoda osoba jestem za, brak rozwoju to cofanie się w rozwoju.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-04 11:52:59
0 0
niech burmistrz sprzeda swoją posiadłość i wyprowadzi się daleko stąd tylko tyle i aż tyle może zrobić dobrego dla Mszany Dolnej.
Po przegranych wyborach a takie będą - sąsiedzi nie dadzą Panu spokojnie żyć - nie będą się wtedy cackać.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-04 12:02:31
0 0
Longojlent ja nie jestem przeciw rewitalizacji i pozyskania z tego tytułu dofinansowania jestem przeciw takiemu rozwiązania jaki nam zafundował obecny Burmistrz zaprojektowaniu infrastruktury wydawać miliony to z głową wizja jaką przedstawia obecny burmistrz to wizja a raczej brak wizji Twoje uwagi o tym świadczą _- POZDRAWIAM
Odpowiedz
hans23
2012-06-04 12:05:38
0 0
Pan Burmistrz, nie może się mylić w swojej wizji. To cała rada, grupa 14 osób się myli.
Odpowiedz
krdk
2012-06-04 15:46:55
0 0
W komentarzach widzę ciągłe narzekanie.
Mnie się tam ryneczek podoba :) Na pewno jest lepszy niż stare betonowe i krzywe płyty chodnikowe i bezsensownie ułożone drogi.
Odpowiedz
subiekt
2012-06-04 17:48:11
0 0
Przejrzałem dzisiaj wieloletnią prognozę finansową miasta na 15 lat (taki jest okres spłaty kredytów)i dopiero tam sa wizje Pana Burmistrza oczywiscie zatwierdzone przez Rade Miasta.Gdy przyjdzie dzień podobny jak ten o którym mowa to Pan Burmistrz stwierdzi że przeciez Radni to zatwierdzili. A co raz wiecej bedzie problemów z finansami miasta bo realne źródełko dochodów z mienia wyschło,a kredyty trzeba spłacać.
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-04 18:14:11
0 0
Na sasiednim portaly internauta Dyrygent opisuje promocję naszego masta którą zaserwował jeen z radnych słowami 'wynocha stąd'.Nic dodać nic ująć.
Jeśli zaś chodzi o decyzję Rady Miasta to należą się brawa,że wreszczie zrozumiała że jest Organem stanowiacym prawo a nie małymi chłopcami na posyłki.
Tak dalej trzymac.
Panie Burmistrzu wylicza Pan co jeszcze chce sprzedać podając wartość.Coś jest tyle warte ile kto zapłaci.
Rado Miasta musicie być czujni i nie dac się omamić Panu Burmistrzowi i jego świcie.Im nie chodzi o dobro miasta i jego rozwój ale o przetrwanie.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-04 19:20:10
0 0
Rudy 102 naprawdę radny tak powiedział?nie wiem który to mógł powiedzieć? zna się na promocji Miasta?wielki człowiek z małym mózgiem
Odpowiedz
dan8572
2012-06-04 19:24:10
0 0
Wieść Gminna niesie że Pan Dziedzina i Pan Filipiak w ramach kampanii wyborczej mają obiecać mieszkańcom ul. Orkana że wybudują im chodnik w górnej jej części. Jest to zastanawiające że Pan Franciszek Dziedzina zawsze sobie przypomina o tych mieszkańcach gdy są wybory jakoś tych obietnic nie zrealizował a Pan Burmistrz w tym artykule nie przewiduje realizacji tej inwestycji w 2013r. Drodzy wyborcy z ul. Orkana nie dajcie się omamić jest to kolejna bajka obu tych Panów którzy liczą że tym zjednają wyborców którzy oddadzą głos - na pewno nie na Pana Piotra Potaczka
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-04 19:54:10
0 0
Chciałbym to zobaczyć Jak Pan Starosta Jan Puchała wyraźi zgodę na wspólna inwestycję z Panem Filipiakiem, jak ten ostatnio stwierdził że nie zamierza finansować Gorczańskich Wód Termalnych sztandarowej inwestycji powiatu.Zastanawiam się dlaczego nie,kiedy Pan Burmistrz wymienił tyle składników majatkowych do sprzedania i stwierdził że żadna inwestycja jest niezagrożona.
W opowiadaniu bajek Pan Dziedzina i Pan Filipiak nie mają sobie równych,ale dlaczego kosztem wyborców.
Odpowiedz
subiekt
2012-06-04 20:08:18
0 0
Panie Burmistrzu piszesz Pan że zadłuzenie wynosi 26,89% budzetu.
To się zgadza,ale w przyszłym roku nie będzie srodków zewnętrznych (rewitalizacja)oraz tyle majatku do sprzedania (choć jest to dziwne Pan sprzedaje, a jego w/g Pana przybywa)i wielkość procentowa gwałtownie wzrośnie.
Ale to nie procentami spłaca sie min.kredyty a żywą gotówka.Dlatego dostał Pan szału na zdecydowane NIE Rady Miasta. I tu jest cały szkopuł w tej sprawie.Ta działka znalazła by zaraz nabywcę ,a te przez Pana wymienione jeszcze długo poczekają sfinalizowania.
I taka jest cała prawda.
Odpowiedz
wyborca77
2012-06-04 20:50:14
0 0
Sprzedawać, sprzedawać co się da. To każdy głupek potrafi.
Popatrzcie na Gminę. Pomimo, że Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju krytykuje swojego porzednika, to zobaczcie ile tam inwestycji- i nic się nie sprzedaje, nawet z Wód Termalnych się nie wycofują.
Kiedyś kolega opowiadał mi o swoim znajomym, który też sprzedawał swoje gospodarstwo po kawałku, aż pewnego dnia ,dorastający syn gospodarza prosi ojca:
'-Tato nie sprzedaj już więcej pola.
- A dlaczego synu? Pyta ojciec.
- Bo, Tato jak ty wszystko sprzedaż to co ja będę sprzedawał?'
Tak Panie Burmistrzu, na Panu świat się nie kończy, trzeba coś zostawić dla potomnych. Może trochę modrzejszych z lepszą wizją.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-04 21:19:09
0 0
Wyborca 77 doskonały przykład Pan Burmistrz uważa się za nie omylnego mądrale tylko on ma rację trzeba przyznać że swą mową potrafi wodę z mózgu robić i nabierać wyborców i radnych przegrał bitwę z radą o sprzedaż działki ale wojna odłożona po wyborach Pana Potaczka na radnego decyzja rady poderwała autorytet Burmistrzowi wybór Pana Potaczka oznaczał by utratę zaufania wyborców stąd obiecanki cacanki i połączenie sił Panów Dziedzina i Filipiak koalicjanci w radzie zrozumieli że to początek ich końca
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-04 21:52:52
0 0
Ciekaw jestem gdybyśmy z sumowali kwoty jakie uzyskał Pan Burmistrz zarówno ze sprzedazy naszego majatku,środki zewnetrzne oraz zaciągniete kredyty wraz z odsetkami przez okres swoich rządów jaki by to dało wynik.
Czy była by to kwota ponizej czy powyzej 40 mln.zł.???
Odpowiedz
supermenix
2012-06-04 21:53:04
0 0
Odnośnie 'Olimpiady Notarialnej' słyszałem że 'taki duży, nieprzyjemny Pan' odgonił od herbaty nie tylko licealistów ale także młodzież ze Straży Pożarnej - brawa dla Pana Radnego za obywatelską postawę.
Co do sprzedaży działek podzielam opinię przedmówców i zwracam się do Pana Burmistrza: Zostaw Pan coś do sprzedania Pańskiemu następcy bo może On faktycznie lepiej wykorzysta uzyskane środki.
Osobiście uważam że decyzja Veta Rady Miasta dla Burmistrza jest zwiastunem końca Jego rządów w Mszanie Dolnej- nareszcie.
Drugim policzkiem i ukoronowaniem braku poparcia będzie wybór Piotra Potaczka na Radnego- czego Jemu, Miastu i sobie życzę.
Odpowiedz
hejhej
2012-06-04 22:47:28
0 0
Mnie to przypomina byłe CCCR czyli,że cap capa cepem pogania, a jak kto chce niech sobie tłumaczy inwalidztwo władzy<chory profesjonalizm i rutynę<
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-04 23:18:06
0 0
Jedno trzeba stwierdzić że Pan Burmistrz umie dobrze obiecywać.Jest jeszcze jedna atrakcyjna działka która mogła by być ewentualnie przewidziana do sprzedania, ta na której planowany jest Orlik,koło Instalu.Ale chyba nikomu rozumnemu do głowy ten pomysł nie zaświtał,a jak być moze zakiełkokował to lepiej niech się wypali.
Jesli zas chodzi o wieloletnia prognozę finansową miasta to od roku 2015 nie przewiuje się sprzedazy mienia,a więc spłata kredytu nastapi z dochodów bieżących które wzrastają w tej prognozie znacznie.
Czyżby ustępujacy Pan Burmistrz planował znaczny wzrost lokalnych podatków.Z czegoś trzeba będzie spłacać kredyty przez 15 lat. Bardzo ciekawa wizja która się spotka z pełną akceptacją naszego społeczeństwa.Radni prognozę zatwierdzili więc Pan Burmistrz bedzie miał pełne prawo żądac od nich poparcia w ewentualnych dalszych głosowaniach jak w przypaku tej działki.
Więc Państwo Radni zanim podniesiecie rękę o góry, trzy razy się zastanówcie jaki to może wywołac skutek.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-05 06:52:10
0 0
Czy ten duży nieprzyjemny 'Pan 'nawet na ochronę imprez się nie nadaje a co dopiero na radnego Miasta nie zdziwił bym się gdyby ten nieprzyjemny 'Pan'był przewodniczącym w komisji Promocji Miasta wali się Burmistrzowi rada miał miernych ale wiernych mierni zapewne zostaną wiernymi Burmistrzowi ale widzę i wierzę zwycięstwo rozsądku i mądrości w radzie będzie to większość
Odpowiedz
zabuniam
2012-06-05 08:28:54
0 0
coś mi się widzi że ten 'duży i nieprzyjemny Pan' to czołowy działacz klubu sportowego,radny,bezgranicznie oddany obecnej władzy.
Odpowiedz
subiekt
2012-06-05 23:09:27
0 0
Jak się na to wszystko patrzy to się po prostu płakać chce.Pan Burmistrz wysprzedaje co się da nie patrząc na potrzeby miasta,a gdy Rada Miasta mowi NIE to Pan Burmistrz stwierdza ze nie rozumieją jego wizji rozwoju miasta.Panie Burmistrzu prowadzenie gospodarki miasta nalezy okreslić poprostu jako nieudolne oparte przede wszystkim na kredytach i wysprzedaży majatku miasta.
Tak dalej być nie może,ciekaw jestem z czego będą spłacane kredyty kiedy nie widac żeby Pan podejmował działania służące oszczędnościom w działalności Urzędu i jednostek organizacyjnych.
Przecież można zaoszczędzić około 13tyś.zł. miesięcznie likwidując stanowisko swojego zastepcy.Ten Pan jest do niczego niepotrzebny,a jego zakres obowiązków jest powalający.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-06 07:24:16
0 0
Panowie radni i Panie wiele Gmin oszczędza na administracji likwidując straż miejską obniżając pensje Burmistrzowi niekompetentnych urzędników zamienić /w Mszanie zwolniły się osoby kompetentne przyjęto osoby uznaniowo dając dużo większe pensje za mniejsze kompetencje /przyglądnijcie się koszty administracyjne koszty utrzymania Burmistrza wzrosły 100% a nie kredyty i sprzedaż majątku odchodzi ks Proboszcz z Miłosierdzia Bożego promotor Burmistrza to koniec propagandy sukcesu z anbony dla Burmistrza bo drugi z Proboszczów ogłosił kto będzie Burmistrzem Tadeusz Patalita jak na razie jest to jego wybór
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-07 08:28:45
0 0
Panie Burmistrzu publicznie jest znane Pana przywiązanie do księdza proboszcza Stanisława Parzygnata.Może jak ksiądz proboszcz odchodzi, to moze Pan by wziął taką ewentualnośc i też udał się do Poronina.Zajecie może by się znalazło np.kościelny,nie jest to stanowisko tak społecznie prestiżowe ale żadna praca nie hańbi.
W Mszanie Dolnej już naprawdę Pan nie ma co robić.Prawie wszystko Pan sprzedał,wykonał swietną rewitalizację i napewno jest Pan zmęczony więc czas na opoczynek w sam raz.Napewno za Panem nikt nie będzie płakał i jak mówi stare polskie przysłowie cyt.'pies z kulawą nogą nie zaszczeka'koniec cytatu.
Odpowiedz
subiekt
2012-06-07 11:37:29
0 0
Ciekaw jestem czy Pan Burmistrz próbował przekonac Radę Miasta do nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Mszana Dolna księdzu Parzygnatowi. Przeciez Burmistrz twierdzi że Radni Miejscy sie do tego nadają, bo to wymaga tylko podnisienia reki.Nie ładnie Panie Burmistrzu zapominac o swoim guru,opiekunie.
Odpowiedz
kota
2012-06-08 17:35:16
0 0
wampirek, a poza tym wszyscy zdrowi?
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-08 20:19:06
0 0
Kota najpierw trzeba się martwić o siebie,bo nie ma nic gorszego jak stwórca zabiera nam rozum.
Odpowiedz
wampirek
2012-06-08 21:21:32
0 0
Kota zgłaszasz jakąś dolegliwość?
Odpowiedz
subiekt
2012-06-10 09:29:29
0 0
Ponoć przed wyborami odbędzie się Sesja Rady Miasta w sprawie przyjecia wykonania budzetu przez Pana Burmistrza za 2011r.Ciekawy termin, mimo że termin jaki ma Rada to chyba 30.06.2012r.
Rozmawiałem z Panem Potaczkiem na ten temat i stwierdził że dla Niego jest najważniejsza przyszłość miasta i jego rozwój. A to co było moze kiedyś ktoś niezależny oceni - Czas.
Odpowiedz
Janek64
2012-06-10 09:37:23
0 0
Sznowni panowie z Mszany przeczytajcie w Wydarzeniach temat @ namoR i odpowiedzcie na moja wielka prosbe skierowna do was. Pozdrawiam Serdecznie i z gory dziekuje.
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-10 11:26:45
0 0
' lecz ludzi dobrej woli jest więcej'
Odpowiedz
urzednik
2012-06-10 18:04:14
0 0
Tak -to prawda ludzi dobrej woli jest więcej -poprzyjmy namoR-a -$400 NAGRODA - NOWY KONKURS EURO 2012 - przecież tak naprawdę nie chodzi o wygraną ale o skromny udział,przecież każdy grosz się liczy dla tej placówki.

Mam jeszcze prośbę do wampirka- nie rozkręcaj się tak w przepowiedniach ,kto będzie w przyszłości burmistrzem Mszany -pozdrawiam
Odpowiedz
Rudy102
2012-06-10 20:00:51
0 0
Urzednik ja nie wiem kto bedzie burmistrzem miasta, ale Panu Tadeuszowi Filipiakowi to w 100% nie grozi.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Radni pokrzyżowali plan burmistrza"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]