3°   dziś 2°   jutro
Poniedziałek, 23 grudnia Wiktoria, Wiktor, Sławomir, Małgorzata, Jan, Dagna

Starosta przeprosił... za powołanie Sochy

Opublikowano  Zaktualizowano 

Podczas sesji Rady Powiatu Limanowskiego starosta Jan Puchała odniósł się do niekorzystnego dla Zarządu Powiatu rozstrzygnięcia NSA w sprawie stwierdzenia nieważności uchwały dotyczącej odwołania Dariusza Sochy. Starosta przeprosił przy tym radnych, którzy byli sceptycznie nastawieni do przyjęcia Dariusza Sochy na stanowisko dyrektora szpitala.

Podczas środowej, XXV sesji rady Powiatu Limanowskiego na koniec sprawozdania z pracy Zarządu Powiatu, starosta Jan Puchała odniósł się do niekorzystnego dla Zarządu rozstrzygnięcia Naczelnego Sądu Administracyjnego, które dotyczyło uchwały o odwołaniu Dariusza Sochy z funkcji dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej. Naczelny Sąd Administracyjny stwierdził jej nieważność i przyznał rację wojewodzie, który skarżył uchwałę zarzucając jej jej istotne naruszenie przepisów prawa.

- Ponownie zaznaczam, że Zarząd Powiatu Limanowskiego w pełni szanuje rostrzygnięcia NSA, które stwierdza nieważność uchwały, jaką podjęto w sprawie odwołania Dariusza Sochy ze stanowiska dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej - powiedział starosta na sesji. - Jak już wcześniej informowałem, wyrok ten dotyczy tylko procedury administracyjnej, nie dotyczy rozpatrywania powodów odwoływania, a jedynie orzeczenia uchybienia we wspomnianej procedurze. Ocena naszych decyzji powinna być poprzedzona dokładną analizą faktów, które zaważyły na tym, iż zmuszeni byliśmy podjąć konkretne działania w interesie szpitala.

Starosta stwierdził, że gdyby nie podjęte w tym czasie działania Zarządu Powiatu, dziś władze powiatu mogłyby zostać oskarżone przez opinię publiczną o bezczynność lub usłyszeć zarzuty o dopuszczenie do nieprawidłowości, a nawet 'kumoterstwo'.

- Podczas procesu w sądzie pracy nie kwestionowano wyników kontroli, nie kwestionował ich również sam dyrektor. Sąd w całości podzielił argumentację Zarządu - dodał starosta. - Niezależnie więc od wydarzeń, jakie przyniosą następne miesiące, chciałbym mieć poczucie, iż państwo rozumiecie powody postępowania Zarządu w sprawie odwołania dyrektora Sochy - zwrócił się do radnych Jan Puchała.

Starosta postanowił przeprosić radnych pierwszej kadencji, którzy byli nieprzychylni kandydaturze Sochy na stanowisko dyrektora szpitala.

- W tym miejscu chciałbym przeprosić radnych pierwszej kandencji Rady Powiatu, członków Zarządu, oraz tych wszystkich, którzy po wcześniejszych doświadczeniach byli sceptyczni co do powierzenia stanowiska dyrektora szpitala Dariuszowi Socha - mówił Jan Puchała. - Być może, gdybym was posłuchał, sprawy potoczyłyby się inaczej. I dlatego, szanowni radni, serdecznie was przepraszam - dodał na zakończenie.

Podczas krótkiej konferencji prasowej, zorganizowanej w przerwie sesji Rady Powiatu, starosta stwierdził również, że 'sąd administracyjny w tym przypadku nie ma takiego znaczenia, jak sąd pracy'.

Komentarze (45)

zabawny
2013-09-29 08:28:12
0 0
Poprawcie mnie jak źle odczytałem intencje Pana Starosty, ja tak to odebrałem - JESTEM BEZ SKAZY, WINNE SĄ PROCEDURY a były dyrektor i tak został wyje...y zgonie z prawem, mimo że NSA ... .:)
Odpowiedz
Oserwator
2013-09-29 09:07:50
0 0
Dla mnie nie ma znaczenia co powie Starosta. On dba juz wylacznie o wlasny wizerunek. Po prostu sie wypalil.
Odpowiedz
antymon
2013-09-29 09:20:55
0 0
Z wyrokami się nie dyskutuje. Ostatnio Starosta tak podsumował sprawę mandatu radnego z wyrokiem. Dziś dyskutuje i ocenia który sąd jest ważniejszy! Na jakiej podstawie i jakie Starosta ma kompetencje albo wiedzę żeby takie głupoty gadać? Lepiej niech Starosta nic już nie gada bo kompromitacja za kompromitacją. Żal jak się tak człowiek fiksuje. Ile to jeszcze potrwa?
Odpowiedz
jeden1
2013-09-29 09:46:49
0 0
Przepraszam wszystkich mieszkańców pięknej ziemi limanowskiej że zagłosowałem na tak beznadziejnego radnego powiatowego a ten powielając mój błąd oddał głos na tego starostę.Ostrzegano mnie przed pochopną decyzją.Przepraszam.
Odpowiedz
111ksiadz
2013-09-29 09:49:32
0 0
Tu jest niepotrzebny żaden komentarz!Buta,buta i prostactwo!Miał szanse przygiąć się i powiedzieć przepraszam,ale nie Tym którym powiedział.Dla mnie skundlił się ostatecznie!
Odpowiedz
111ksiadz
2013-09-29 09:55:14
0 0
Panie Starosto-tak trzymać!
Odpowiedz
anilec
2013-09-29 10:20:40
0 0
Szef Jan wlazł w wyższy stopień uwielbienia(samouwielbienia), takiego starostę, to po rękach należy całować, bo drugiego takiego inteligenta nie będzie.
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-29 10:28:18
0 0
Nie chce powielać opinii, ale zaiste żenada, Panie Starosto, żenada...

Resztki godności ocali Pan milknąc, lub mówiąc przepraszam skrzywdzonemu, a nie dokonując gradacji sądów i 'wypluwania' z siebie sloganów w stylu 'postąpiłem wbrew prawu, ale chciałem waszego dobra'.

Teraz czekamy na opinie odmienne od powyższych, ale to się muszą 'zleceniobiorcy' dopiero wyspać i kawę wypić, bo to niedziela dzisiaj, urzędy pozamykane :)
Odpowiedz
Daro
2013-09-29 10:34:19
0 0
to ja też przepraszam mieszkańców Powiatu ze głosowałem na Pana XXXXXXX bo nie spełnił moich oczekiwań :)
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 11:03:43
0 0
@kpiarz:
Żenadą to jest twój post.
To właśnie zwolennicy Biedy (w tym i ten portal) usiłują wmówić mniej zorientowanym odbiorcom, że istnieje gradacja wyroków.
Socha przegrał przed sądem pracy? Nic to! Przecież jest korzystny dla Sochy wyrok sądu administracyjnego. Posunięto się nawet do sugestii, że wyrok sądu administracyjnego będzie podstawą do wzruszenia wyroku sądu pracy. A to g... prawda. Materialne i proceduralne podstawy rozstrzygnięcia w obu sprawach są całkowicie odmienne. A gdyby sąd pracy uznał, że na wynik postępowania może mieć wpływ rozstrzygnięcie sądu administracyjnego, to po prostu zawiesiłby postępowanie. To samo mógłby zrobić sąd II instancji. W rzeczywistości, Socha nie podniósł chyba nawet takiego zarzutu, wiedząc już, że toczy się postępowanie przed sądem administracyjnym. Zatem teraz Socha może sobie złożyć skargę o wznowienie postępowania, ale jeśli powiat będzie miał choćby przeciętnie inteligentnego pełnomocnika, to szanse Sochy są marniutkie.

A jeśli odrzucić gradację wyroków, to między Sochą a powiatem mamy na razie remis - czyli nikt nie ma podstaw do triumfalistycznych szyderstw z przeciwnika.
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-29 11:08:43
0 0
Wyspali? Śniadanie zjedli, kawę wypili? To do boju! :)

Miłej niedzieli życzę :)
Odpowiedz
MAJA12
2013-09-29 11:20:03
0 0
Panie Starosto , jeżeli Pan Socha złoży pozew do sądu o odszkodowanie i jak wygra, to mam do Pana prośbę ,aby zachował się pan jak prawdziwy dżentelmen i wypłacił je z własnej kieszeni ja za pana błędy i widzimisię nie mam zamiaru płacić .
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 11:21:59
0 0
@kpiarz:
Typowa gwardia Biedy - bierny, mierny, ale wierny. Merytorycznie dno, więc pozostają nieudolne próby dowcipkowania.
Odpowiedz
juzek
2013-09-29 12:03:49
0 0
'Niezależnie więc od wydarzeń, jakie przyniosą następne miesiące, chciałbym mieć poczucie, iż państwo rozumiecie powody postępowania Zarządu w sprawie odwołania dyrektora Sochy'. Starosta próbuje usprawiedliwiać postępowanie niezgodne z prawem.

Ja tego nie rozumiem, Prawo jest po to, żeby je przestrzegać, tymbardziej osoby na które wybieraliśmy.

Tłumaczenie się jakimiś dobrami wyższymi jest bardzo nie na miejscu - ile znamy afer i patologii, gdzie ktoś się tłumaczył dobrem ogółu, dobrem wyższym łamiąc prawo?

Taki osoby nie powinny mieć miejsca w naszych samorządach, szczególnie jeśli tkwią uparcie w swoich przekonaniach i publicznie się usprawiedliwiają nie widząc niczeo złego w niestosowaniu sie do litery prawa...

'Być może, gdybym was posłuchał, sprawy potoczyłyby się inaczej. I dlatego, szanowni radni, serdecznie was przepraszam'

Słoma szeroku z butów wychodzi ...

Przeprosiny powinny zostać skierowane do Dariusza Sochy za naruszenie prawa, przez co nie mógł realizować swoicho bowiązków.
Odpowiedz
juzek
2013-09-29 12:18:39
0 0
Być może potrzebna jakaś 'wymiana' między zaprzyjaźnioymi miastami. Dawno, żadnej nie było to ludzie 'fiksują'.
Odpowiedz
marlehill
2013-09-29 12:22:05
0 0
więc jednak władza demoralizuje......
Odpowiedz
Doradca
2013-09-29 13:46:14
0 0
Źródło: Harvard Business Review Polska
Barbara Kellerman
„istnieją co najmniej cztery powody, dla których przywódca powinien mężnie znieść dyskomfort i zaryzykować przeprosiny. Innymi słowy, przeprosiny służą osiągnięciu czterech następujących celów.

Cel osobisty. Lider popełnił błąd albo dopuścił się karygodnego czynu. Publiczne przeprosiny lidera mają na celu nakłonienie jego podwładnych lub zwolenników do wybaczenia mu.
Cel instytucjonalny. Błąd albo karygodny czyn popełniła jedna lub kilka osób z grupy, za którą odpowiada lider. Publiczne przeprosiny lidera mają na celu przywrócenie wewnętrznej spójności grupy oraz naprawy jej reputacji w otoczeniu zewnętrznym.
Cel grupy. Jeden lub kilku członków grupy, za którą odpowiada lider, popełniło błąd lub karygodny czyn, wyrządzając tym krzywdę jednej lub kilku osobom z zewnątrz. Publiczne przeprosiny lidera mają na celu naprawienie relacji grupy z poszkodowanymi.
Cel moralny. Lider autentycznie poczuwa się do winy za błąd albo karygodny czyn popełniony osobiście lub przez swoją instytucję. Publiczne przeprosiny lidera są prośbą o wybaczenie i rodzajem pokuty za przewinienie.

Trzy pierwsze cele mają charakter strategiczny, którego źródłem jest wyrachowanie, troska o korzyść własną, jednostki bądź grupy. Czwarty cel wynika z autentycznej wewnętrznej potrzeby: lider przeprasza, ponieważ w pewnych sytuacjach jest to jedyne właściwe zachowanie. Co do zasady, przywódca powinien przeprosić tylko wtedy, gdy publiczna skrucha służy jednemu z wymienionych celów”.

Z tych tu powyższych przeprosin bije li tylko wyrachowanie i troska o korzyść własną .

http://www.youtube.com/watch?v=neKYaSpuCog
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-29 13:52:24
0 0
Panie/i @PasażerLinii7, według Pana/i o wartości merytorycznej wypowiedzi świadczy ilość inwektyw użytych pod adresem innych komentujących oraz ocena ich wypowiedzi, zamiast odniesienie się do tematu artykułu? W którym to Kole Gospodyń Wiejskich takich rzeczy uczą? ;)

Panie/i @marlehill: 'Power tends to corrupt, absolute power corrupts absolutely' (Każda władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie)
John Emerich Edward Dalberg-Acton
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 14:31:08
0 0
@kpiarz:
Przytocz jedno, choćby tylko jedno merytoryczne zdanie ze swoich wypowiedzi. Bo ja widzę w nich tylko żałosny rechot, którym nieudolnie usiłujesz przykryć przerażającą ignorancję.
Czy tego uczą w UM?
Merytorycznie wypowiedziałem się w poście #10, a teraz pokornie oczekuję, aż jakiś zwolennik Wielkiego Budowniczego Bezsensownych Rond obali moją argumentację.

@Doradca:
Fantastyczny tekst.
Wydrukuj i wyślij do Biedy. Może dzięki temu przestanie dezorganizować komunikację w mieście.
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-29 15:07:11
0 0
Panie @PasazerLinii7, Pan Starosta na okazję pozbawienia mandatu radnego Pana Tokarczyka powiedział m. in.: 'Z wyrokami sadów się nie dyskutuje', przy czym notorycznie dyskutuje z wyrokiem NSA, a raczej nieudolnie próbuje usprawiedliwić działania Rady niezgodne z prawem. To tyle co do meteorytyki. Co do mało eleganckich zwrotów pod moim adresem i sugerowania, jakobym był czyimś 'gwardzistą' odsyłam Pana do Panie @bearchen. Ona wie najlepiej kto jest kim, jak wygląda i 'dla kogo pracuje'. A przynajmniej tak jej się wydaje, więc w jej przypadku na jedno wychodzi. Przekonanie o własnej nieomylności w niektórych kręgach jest zaraźliwe ;)

A transport w mieści zdezorganizowali sami przewoźnicy stając uparcie okoniem, bo ich jeden prowodyr przekonał, że wszystko im wolno. Niestety i w tym wypadku przekonanie o własnej 'nieomylności' zaczyna zawodzić...

Powodzenia życzę :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-09-29 15:08:42
0 0
Lepiej późnio niż wcale, a wazeliniarze Burmistrza Biedy niech się zajmą hymnami pochwalnymi dla swojego pryncypała, no chyba że ich ataki na Starostę są wynagradzane i mile widziane z perspektywy Burmistrza i jego zastępcy.
Odpowiedz
Doradca
2013-09-29 15:09:40
0 0
@ PasazerLinii7 ostatnio znalazłem parę lepszych tekstów przeczytałem je parokrotnie nawet jedno zdanie zapamiętałem na pamięć brzmiało mniej więcej tak:
'my zawsze robimy i chcemy dobrze, a nasi wrogowie, czyli 'oni' zawsze robią i chcą źle'
Nawet ze Śp. Pana Andrzeja Leppera zrobiono polityka, który był wicepremierem, więc wszystko przed nami z obserwacji widzimy, że są 'My i Oni” biały PR w połączeniu z czarnym PR. Są jeszcze wartości Chrześcijańskie, ale co tam one o nich trzeba pisać i mówić, bo tak wypada przecież inaczej nie przystoi żyjemy tu gdzie żyjemy a jak żyjemy to już odrębny temat. Bóg Honor Ojczyzna, że też o tym poza sloganami nikt nie pamięta.
Warto czytać wiele można się nauczyć.
Odpowiedz
antymon
2013-09-29 15:19:34
0 0
Pasażer, Starosta powinien nauczyć się w końcu trochę pokory wobec mądrości Sądu i zasiadającycj w nim ludzi. Jeszcze się taki nie urodził co wszytkie rozumy zjadł a Starosta tak się zachowuje. Gada co chwilę sprzeczne rzeczy. Sam sobie przeczy i kręci. Gadanie pod publike i negowanie faktów to już dramat Starosty. Prawda jest taka, że Socha wygrał i koniec. Każde gadanie o tym, że jest inaczej tylko ośmiesza Puchałe. Jak trzeba się uwielbiać żeby takie pierdoły jak na tej sesji gadać? To już jest poza wszelkie rozumy niepojęte.
Odpowiedz
Janek64
2013-09-29 16:10:14
0 0
Witam
Tylko sie smiac z tego co pisza przeciwnicy Pana Starosty
Cokolwiek by nie powiedzial czy zrobil Pan Starosta jest zle. Panowie czy Panie kimkolwiek jestescie poprostu jestescie zli sami na siebie wiec jak macie sie usmiechac do kogokolwiek innego. Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2013-09-29 18:15:27
0 0
To jest dopiero KABARET. Po co nam Hrabi?
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 19:15:47
0 0
@kpiarz, antymon:
Tak, z wyrokami sądów się nie dyskutuje. Dobrze, że zgadzamy się w tym punkcie.
W takim razie, bezdyskusyjnym jest, że przed sądem pracy Socha przegrał, a powiat wygrał.
I tu ponawiam pytanie: skąd ten wasz triumfalizm, przeciwnicy starosty. Przecież - powtarzając wasz tok rozumowania - Socha (wraz z wami) powinien się nauczyć pokory wobec mądrości sądu pracy, a nie z nim dyskutować i odgrażać się występowaniem z jakimiś nowymi roszczeniami.
Ale jak widać, przekonanie o własnej nieomylności jest zaraźliwe. Zaraza idzie z góry, od takiego jednego 'przywódcy' o mentalności PRL-owskiego sołtysa, któremu wydaje się, że będzie rozstawiać przedsiębiorców po kątach, a przedsiębiorcy będą pokornie znosić jego fanaberie.
Odpowiedz
szymek22
2013-09-29 20:25:36
0 0
'Podczas procesu w sądzie pracy nie kwestionowano wyników kontroli'
Nie wiem czy można to nawet jakoś komentować, bo co ma piernik do ... opony.
Albo ten co to powiedział jest tak płytki, albo wydaje mu się, że mieszkańcy powiatu tacy są i można im takie teksty walić. Gdyby ten człowiek choć odrobinę rozumiał czym merytorycznie zajmują się poszczególne sądy, to nie wypowiadałby chociaż takich bredni.
'PasazerLinii7' ty też już porzestań, bo naprawdę nie przystoi.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 21:16:25
0 0
@szymek22:
Ale o co ci chodzi? Przecież ja właśnie apeluję o rozróżnianie kompetencji sądów.
I tak, nie może być wątpliwości, że rozstrzygnięcie o zgodności z prawem rozwiązania stosunku pracy między powiatem a Sochą nie należy do właściwości sądu administracyjnego, tylko sądu pracy.
Sąd administracyjny oceniał natomiast uchwałę organu j.s.t., którą uznał za nieważną z powodów PROCEDURALNYCH, a nie ze względu na merytoryczną niesłuszność.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 21:26:03
0 0
Jeszcze uwaga dla osób, które nie rozumieją różnicy między uchybieniami proceduralnymi a merytorycznymi.
Kilka dni temu byliśmy świadkami cyrku, związanego z wygaszeniem mandatu radnego powiatowego, skazanego prawomocnym wyrokiem za popełnienie przestępstwa. Gdyby uchwała w tym przedmiocie została podjęta bez umożliwienia zainteresowanemu przedstawienia wyjaśnień, to może i byłaby MERYTORYCZNIE słuszna, ale byłaby dotknięta uchybieniem PROCEDURALNYM, które mogłoby skutkować stwierdzeniem jej nieważności.
A gdyby do takiego stwierdzenia doszło, mielibyśmy do czynienia z taką sytuacją: wyrok sądu karnego mówi, że radny jest winny; wyrok sądu administracyjnego, że uchwała nieważna.
Przypomina wam to coś?
Ciekawe, czy w takiej sytuacji 'miłośnicy' starosty też domagaliby się od starosty pokornego przeproszenia radnego i czy portal limanowa.in zamieściłby artykuł 'Starosta przeprosił... za wybranie radnego'.
Odpowiedz
bearchen
2013-09-29 21:27:32
0 0
Ale o co chodzi?
Padly przeprosiny? Padly. To tylko dobrze swiadczy o Panu Staroscie.

'sąd administracyjny w tym przypadku nie ma takiego znaczenia, jak sąd pracy'.
I tu Pan Starosta ma calkowita racje.
Dobrej nocy
Odpowiedz
marlehill
2013-09-29 21:42:05
0 0
Pasażer..
czemu jeżeli taki mądry być to taki kontrowersyjny

a o mundurach węgierskich w austriackiej armii to ty nie dyskutować więcej
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-09-29 21:47:29
0 0
@marlehill:
Widzę u ciebie postęp. Wreszcie przyznałeś, że to była austriacka armia.
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-29 21:55:18
0 0
Panie @PasazerLinii7, choćby nie wiem jak bardzo starał się Pan przeinaczyć sens moich wypowiedzi, nie uda się to Panu :) A mentalność 'PRL-owskiego sołtysa' w połączeniu z przyzwyczajeniami weselnego komedianta w chustce 'ciotki z ameryki', przejawiająca sie m. in w 'najmojszej racji' wyziera na każdym kroku i w każdej wypowiedzi 'bez kartki'... i to bardziej kłuje w oczy niż słoma... ;)

Pozdrawiam i życzę dobrej nocy życzę
Odpowiedz
hawk
2013-09-29 22:41:46
0 0
To jak to jest-starosta limanowski jest wyższy niż Sąd Najwyższy???Kilka dni temi coś w takim razie chyba majaczył że z decyzją sądu się nie dyskutuje.Ta jest mu nie na rękę więc można.Ubaw po pachy i obłuda ludzka.
Odpowiedz
Janek64
2013-09-30 19:48:05
0 0
I tym sposobem Pane Redaktorze Nazczelny robi Pan doskonala reklame Panu Staroscie . Skutek odwrotny do zamierzonego. Spokojnie moze Pan jeszcze z tydzien potrzymac fotke Pana Starosty na pierwszej stronie to wysmienita darmowa kampania wyborcza . W ten sposob sobie utrwalamy Nazwisko i osobe . Z gory dziekuje Tak trzymac .Milo Pozdrawiam
Odpowiedz
blizniak
2013-09-30 20:18:03
0 0
Dwa lata. Za dwa lata....Polska będzie mistrzem świata!
Odpowiedz
kpiarz
2013-09-30 20:50:41
0 0
Spokojnie Panie Janku, wszystko by się zgadzało, pod warunkiem że wychodzi Pan z założenia 'Nieważne jak mówią, dobrze czy źle, bodajby nazwiska nie pomylili'. Ale tu chyba nie o to chodzi :)
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-09-30 20:51:56
0 0
Za mało Was panowie,prawda broni się sama.Kompromitacja,prymitywizm,smutek-tak oceniam bohaterów pierwszego i drugiego planu tej Twej Janku64-fotografii.
To kiedyś musiało nastąpić-jak w filmie o 'Nikodemie Dyzma.'Szkoda, że tak długo to trwało.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-09-30 20:53:32
0 0
To aut,nie kampania-spójrzcie na miny bohaterów.
Odpowiedz
znany
2013-09-30 20:57:05
0 0
No popatrz, tacy różni tutaj specjaliści od paranoi, przestali już pisać o tych wielkich odszkodowaniach, o przepraszaniu Pana byłego Dyrektora.
Uświadomili sobie wreszcie, że przecież odszkodowania nie uzyskuje się za lepiej czy gorzej ocenioną uchwałę rady, ale za niezgodne z prawem odwołanie ze stanowiska. A tutaj przecież jest prawomocne i kluczowe orzeczenie Sądu Pracy.
Dotarło do nich wreszcie, że właściwym do orzekania w sprawie ewentualnych odszkodowań jest wyłącznie tenże Sąd Pracy, który w uzasadnieniu nie pozostawił suchej nitki na uchwale Rady Gminy Tymbark.
Dotarło do ich głów wreszcie, że taką właśnie opinię wyraził Pan Wojewoda określając orzeczenie Sądu Pracy jako kluczowe.
No ale paranoja to bardzo poważna choroba i polega właśnie na opowiadaniu w kółko tych samych bredni i rozpatrywania ich z coraz to bardziej różnych stron.
Zapominają jednak w swoim zacietrzewieniu, że to wcale nie jest w stanie nikomu zaszkodzić, tym bardziej Panu Staroście, a wyłącznie może powodować najwyższej miary odrazę i nie do kogo innego, tylko właśnie do ich, a wiadomych wszystkim, pracodawców i mocodawców.
Odpowiedz
znany
2013-09-30 21:25:22
0 0
No i natychmiast zdjęto z czołówki do archiwum:)))
Odpowiedz
Doradca
2013-09-30 21:41:52
0 0
Panie znany ja bym zaczekał.

Myślę,że po ostatnich wypowiedziach nie będzie to ostatnie orzeczenie prawomocne.
Odpowiedz
znany
2013-09-30 21:48:48
0 0
A Twoje posty 17 i 22 to oczywiście w ramach tego czekania?
Brawo:)
Odpowiedz
Doradca
2013-09-30 23:14:36
0 0
Tak, zdecydowanie tak. Warto czytać wiele można się nauczyć.
Odpowiedz
Janek64
2013-10-01 18:43:00
0 0
Panie kpiarzu czemu tak dajecie sie ogrywac ? Ale sie usmialem he he Widzisz politykiem nie jestem a potrafie jezeli trzeba wszystko przezucic w kampani wyborczej na sukces kandydata . Jezeli bedziesz startowal do wyborow na burmistrza zglos sie do mnie sukces gwarantowany .Polityki trzeba sie uczyc ale tez trzeba sie politykiem urodzic . Wielu jest politykow lokalnych ale to slabousze jezeli sie kogos obawiaja to to perfidnie podkopuja pod nim bo tyle tylko potrafia . Dokladnie to takie cieniasy nie potrafia walczyc fair-play .

Do tego co pisze Pan znany to ma racje
Sad pracy orzekl i to prawomocny wyrok. Pozdrawiam
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Starosta przeprosił... za powołanie Sochy"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]