8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Wójt pisze o donosach, bezpodstawnych zarzutach i atmosferze podejrzeń

Opublikowano 05.10.2020 05:20:00 pan

Wójt gminy Łukowica Bogdan Łuczkowski wydał oświadczenie dotyczące "donosów", zawierających jego zdaniem bezpodstawne zarzuty, przez które przedstawiciele samorządu oraz urzędnicy gminy musieli "w atmosferze podejrzeń" tłumaczyć się m.in. przed policjantami i inspektorami z Regionalnej Izby Obrachunkowej. - Na skutek donosów, w Urzędzie Gminy oraz wobec lokalnych działaczy prowadzone były wzmożone działania kontrolne. Żaden ze stawianych zarzutów się nie potwierdził - pisze Bogdan Łuczkowski.

Poniżej publikujemy w całości oświadczenie wójta gminy Łukowica, Bogdana Łuczkowskiego, które ukazało się w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej samorządu. W najbliższym czasie postaramy się szerzej opisać całą sprawę. 

Treść oświadczenia:

Szanowni Państwo, w związku z kolejnymi działaniami uderzającymi w naszą gminną społeczność, oświadczam co następuje: 

Zobacz również: 1. Na skutek donosów, w Urzędzie Gminy oraz wobec lokalnych działaczy prowadzone były wzmożone działania kontrolne. Żaden ze stawianych zarzutów się nie potwierdził.
2. Niestety, w atmosferze podejrzeń wyjaśnienia przed policją – na wniosek prokuratury w Krakowie, musieli składać: Prezes Zarządu OSP Łukowica, Prezes Klubu Uran Łukowica, Pani z Koła Gospodyń Wiejskich i Wójt. Odpowiadali na bezpodstawne zarzuty, które wcześniej były wielokrotnie wygłaszane na posiedzeniach komisji Rady Gminy, szczególnie komisji rewizyjnej (np. rzekomo niezgodne z prawem wydatkowanie środków z funduszu alkoholowego przez parafię, kwestie dofinansowania działalności i rozbudowa remizy OSP Łukowica oraz dofinansowanie działalności klubów sportowych). Za każdym razem kwestie te były wyczerpująco wyjaśniane, poparte merytorycznymi argumentami.
3. Wójt i pracownicy urzędu gminy przez dwa miesiące tłumaczyli się przed kontrolerami RIO z tych samych zarzutów oraz wielu innych absurdalnych podejrzeń zamieszczonych w donosie. Musieliśmy składać ustne i pisemne wyjaśnienia, załączając setki stron dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 
4. W efekcie, w trudnym czasie, naznaczonym obostrzeniami epidemicznymi – przez ostanie sześć miesięcy musieliśmy się tłumaczyć z absurdalnych zarzutów, udowadniać uczciwość, tracąc przy tym wiele czasu i energii, które można było spożytkować na poprawę działania gminnej administracji, odpowiadanie na budujące inicjatywy Mieszkańców, a przede wszystkich na budowę jedności i współpracę.
5. Teraz, gdy kolejne fałszywe donosy zostały zdementowane, przychodzi czas na refleksję i zadawanie pytań:
  • Komu przeszkadzają kolejne inwestycje realizowane w gminie?
  • Kto doszukuje się przestępstwa w fakcie rozbudowy remizy Ochotnicza Straż Pożarna w Łukowicy, która służy całej lokalnej społeczności, a działający tam strażacy ochotnicy służą bezinteresowną pomocą?
  • Komu przeszkadza dofinansowanie parafii w Łukowicy, prace przy obiektach sakralnych, które są dumą mieszkańców. Komu przeszkadza wspieranie grup dziecięcych i młodzieżowych działających przy kościele parafialnym, wspieranych środkami w ramach programów profilaktycznych realizowanych przez parafię. Komu przeszkadza aktywne działanie księdza Dziekana ?Czym kieruje się osoba (lub grupa osób) doszukująca się przestępczego działania w wydatkowaniu „środków alkoholowych”, np. w rachunku za pizzę dla dzieci uczestniczących w wakacyjnym wyjeździe, i formułuje donos do Prokuratury?
  • Komu przeszkadzają prężnie działające lokalne kluby sportowe promujące kulturę fizyczną i zdrowy tryb życia, które wychowują nam przyszłych sportowców? Dlaczego komuś przeszkadza, że dzieci nie płacą za korzystanie z gminnych obiektów sportowych? Czym zawiniły komuś aktywnie działające członkinie Kół Gospodyń Wiejskich w Naszej Gminie? Które dzieląc się swoim talentem kulinarnym bezinteresownie poświęcają swój czas, by promować kulturę naszego regionu?
  • Kto ma nieustanne zastrzeżenia co do terenu w Świdniku gdzie powstał Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych? Miejsca, które obowiązkowo ma się znajdować w każdej gminie. Kto zadał sobie tyle trudu by przestudiować historię tego miejsca? 
  • Kto może mieć interes w tym by trwonić czas wójta i jego urzędników na niekończące się wyjaśnienia, dotyczących ciągle tych samych tematów? Podczas gdy mnóstwo pilnych spraw czeka na rozwiązanie?Czemu mają służyć takie działania? Komu zależy na podważeniu zaufania do naszych lokalnych autorytetów, organizacji aktywizujących naszych Mieszkańców oraz do instytucji, które zarządzają gminnym majątkiem? Kto chce osiągnąć efekt podziału i zniechęcić Mieszkańców do aktywnego włączania się w życie gminy oraz doprowadzić do utraty wiary w to, że reprezentantami społeczeństwa mogą być ludzie prawi i uczciwi?

Szkoda, że tej osobie, czy też grupie osób, zabrakło odwagi cywilnej by powiedzieć otwarcie o zarzutach. Jednak faktem jest, że autorzy donosów przez taką formę działania sami wystawiają sobie świadectwo.

Najważniejsze, że z tych wydarzeń wychodzimy silniejsi i z jeszcze większym zapałem do pracy. Wyrażam wdzięczność coraz liczniejszej grupie osób wspierających mnie w działaniach na rzecz dobra Naszej Gminy.

Dziękując za uwagę, pozostawiam powyższe informacje Państwa ocenie.

Z poważaniem,
Wasz Wójt 
Bogdan Łuczkowski

(Źródło/fot.: UG Łukowica)

Komentarze (27)

konto usunięte
2020-10-05 07:28:03
10 10
To jest jakaś kpina, a nie oświadczenie. Ten człowiek powinien się zastanowić, czego on w życiu chce, a nie cały czas skomleć. Odkąd objął urząd cały czas jęczy i wyje w mediach i udaje wielkiego pokrzywdzonego. Niech się weźmie za robotę i skończy ośmieszać mieszkańców, bo stajemy się Kraśnikiem małopolski...
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 07:40:20
8 11
Skoro wójtowi tak wszyscy przeszkadzają, czy to mieszkańcy (albo jak to ujmuje petenci) albo jakiekolwiek kontrole, to niech zrezygnuje i może zabrać się za liczenie drzew w lesie.

A to wypisywanie na Facebooku swoich żalów, to już zakrawa na kpinę.

A co do proboszcza, to niech nie opowiada głupot, bo kościół nie powinien być połączony z urzędem w żaden sposób. Z Caritasu brakuje pieniędzy aby zakupić pizzę dla dzieci? A środki z alkoholowego to chyba mają być dla dzieci biednych i z rodzin z problemami, a nie grupki współpracującej z proboszczem...
Odpowiedz
bigi18
2020-10-05 08:09:55
12 10
Żal dupe co niektórym sciska dalej! Jesli ktos czyta ze zrozumieniem to Wojtowi nie przeszkadza cale spoleczenstwo tylko Ci co pisza bez podstawne skargi. Ci którym przeszkadza, że w gminie coś się robi dla innych, a nie dla nich. Gminę ośmieszanie Wy takimi głupimi donosami, które są śmieszne i bezpodstawne. Aż nie przystoi, aby ludzie chcący w przyszłości objąć kierowanie gmina tak się zachowywali. Napiszcie donos na prezydenta, że 500+ nie idzie tylko na dzieci. Jak wam żal, że wy na pizzę nie dostaliscie to może, zalozcie sobie ,,Klub Przegranych" niemogacych pogodzić się z przegrana i wystapcie do gminy o dofinansowanie zakupu pizzy dla czlonkow. Moze dla Was tez gmna okaze sie chojna i dostaniecie pizze:)
Odpowiedz
jakoooo
2020-10-05 08:28:05
6 9
Panie Wójcie! Jeśli to prawda, co Pan napisał, to szóstka z plusem za profesjonalnie zredagowane oświadczenie i słusznie wyciągnięte wnioski. Natomiast, ciekaw jestem, co za menda, za przeproszeniem, za tymi donosami się ukrywa. Ale, jak to zawsze bywa, prawda prędzej czy później ujrzy światło dzienne. Cóż, będzie trzeba mieszkańcom gminy jakoś spojrzeć w oczy. Gorzej jak się mieszka na terenie gminy.
Odpowiedz
kayak
2020-10-05 08:32:09
5 6
W czym mu przeszkadzają?? Przecież ten człowiek tylko do fotek na FB pozuje, aby pokazać jak to zarobiony jest :)
Odpowiedz
czesia1
2020-10-05 08:32:37
2 5
Najbardziej wartościowe wpisy Bogdana (mistrz emotikonek) na FB to:

"Kto ma ochotę na pyszne domowe jedzenie z naszej gminnej stołówki?
Odpowiedz
straznik5
2020-10-05 08:32:49
3 8
Bogdan Łuczkowski sam prowokuje ludzi i kreuje się na męczennika. Wójcie Bogdanie nie zwalnia się pracowników z wieloletnim stażem pracy którzy merytorycznie byli o wiele lepsi od tych nowo przyjętych. Niektóre osoby które dostały wypowiedzenia mają duży wkład w rozwój kultury i sportu na terenie gminy. Panie Bogdanie może jeszcze długo boleć. Ładny masz racje Parafia Łukowica nie jest biedna.

Osobiście nie popieram donosów, ale ludzie walczą jak potrafią.
Odpowiedz
zazula
2020-10-05 08:54:00
0 1
Z tego tekstu i podobnych informacji w mediach jasno wynika, że polski katolicyzm ma się doskonale, a księża mogą się pochwalić wspaniałymi wynikami prowadzonej ewangelizacji.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 10:16:55
0 8
A co do dofinansowania parafii w Łukowicy, to może ksiądz proboszcz wystawi na stronie parafii na co otrzymał pieniądze z urzędu gminy i powie, kto z rodzin ubogich skorzystał z tych pieniędzy? Myślę, że parafianie z chęcią się dowiedzą, no co idą pieniądze z podatków.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 11:25:54
1 7
Wójt gminy pisał o " o donosach, bezpodstawnych zarzutach i atmosferze podejrzeń".
Co zaiste nie znalazło( te donosy) żadnego potwierdzenia a i pieniądze podatników zostały z tego tytułu zmarnowane.
Nie mniej jednak SUWEREN ma prawo sprawdzać działania władz, tym bardziej, iż płacimy podatki, danin y i chcemy, aby wszystko było zarządzane mądrze i nie narażała polityka decydentów, samorządowców na straty podatników oraz tzw. mienia publicznego.

Bywa jednak i tak , gdy podejmując polemikę z wójtem o podejrzeniu o braku gospodarności , która skutkuje później wyższymi daninami lub PRZEJĘCIEM MAJĄTKU PUBLICZNEGO przez wójta w celu ratowania mocno zadłużonych gminnych finansów taki wójt z domniemanymi innymi decydentami , tymi zakulisowymi sięga do

jak się wydaje, narzędzi ZEMSTY i bezpodstawnej SZYKANY osoby która występuje w obronie DOBRA PUBLICZNEGO.

Ba, taki akt zemsty za publikacje na temat naszego wójta dotknął mnie osobiście.

Człowiek,. który, jak już kilkakrotnie pisałam pomawiał mnie i mojego męża na zebraniach wiejskich, gminnych itp na co są nagrania ostanom rzutem na matę posunął się wraz z dwoma pracownicami jemu podległymi do przekroczenia swoich uprawnień, nadużycia stanowiska i zamiast mnie i mojego męża za to przeprosić to posunął się do kolejnego aktu rozpaczy. ..............

Wójt gminy Łukowica tak nie czyni , zachowuje się jak trzeba . z godnością wójta.

Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 11:35:22
1 4
Dlaczego wspomniałam o naszym wójcie przy okazji tego artykułu?

Jest kilka powodów , po pierwsze,aby pokazać różnicę w zachowaniu w podobnych sytuacjach dwóch różnych wójtów w tym samym powiecie.

Po drugie: niektórzy krytykujący wójta gminy Łukowica są stronniczy i kompletnie odwrotnie oceniają podobną sytuację w odniesieniu do naszego wójta.

Oby to wykazać publikuje pismo do naszego wójta o które domagał się komentujący @czwarta w innej publikacji na limanowa.in .
Sam jednak miał historię atakowania naszego wójta.

Chciałoby się powiedzieć o obłudo. !

Oto przykład zamykania ust ludziom, którzy stoją w obronie interesu PUBLICZNEGO tj. m nie i mojego męża/

Wójt gminy Jodłownik
Paweł Stawarz Grażyna Hayes
34-623 Szczyrzyc 187
34-620 Jodłownik 198
Plac III Rzeczypospolitej
Odpowiedź na pismo wezwanie z dnia 10 czerwca 2020- roku a otrzymanego za pisemnym potwierdzeniem odbioru w dniu 15 czerwca 2020 roku.
Wójt gminy Jodłownik
Paweł Stawarz
Szanowny Panie w piśmie z dnia 10 czerwca wzywa mnie Pan do przedstawienia dokumentu potwierdzającego włączenie budynku nr. 187 do sieci gazowej powołując się na art. 379 ustawy „ Prawo Ochrony Środowiska . Stwierdza Pan również iż w dniu kontroli oświadczyłam , że budynek jest opalany piecem gazowym. Pana żądanie jest nieco odmienne od tego zapisanego w protokole po kontrolnym nr. 7/2020, z dnia 29/05/2020.
Szanowny Panie to nie było tylko oświadczenie lecz pokazanie kontrolującym osobom rzeczonego dwufunkcyjnego pieca gazowego w kotłowni . Piec wówczas pracował, ogrzewał dom. Wskazana przez Pana ustawa nie odnosi się do dwufunkcyjnych pieców gazowych i ewentualnego spalania odpadów . gdyż sama konstrukcja tychże, to jest zamknięta komora spalanie gazu UNIEMOŻLIWIA fizycznie oraz praktycznie spalanie czegokolwiek poza dostarczanym przez dystrybutora gazu sieciowego gazu ziemnego, którego to spalanie nie dotyczy ewentualnego zanieczyszczenia powietrza, , uchwały antysmogowej czy też przepisów o ochronie środowiska.
Nasz dom jak i też bieżąca woda ogrzewane są poprzez wiszący gazowy kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny. Pełni on więc rolę ogrzewania bieżącej wody jak i centralnego ogrzewania.
Żądanie Pana jest więc niezasadne i może być traktowane jako nadużycie stanowiska, urzędu oraz szykanowanie mnie oraz mojego męża czemu dał Pan niejednokrotnie wyraz w wystąpieniach publicznych, w tym zebraniach wiejskich i gminnych. Takie kategoryczne wypowiedzi o znamionach pomówień i szykan , zostały nagrane .
Tak też odbierać należy Pana bezpodstawne , bezprawne wezwanie, żądanie wykraczające poza obszar jaki dał ustawodawca samorządowcom we wspomnianym przez Pana art.379 ustawy” Prawo Ochrony Środowiska”. Ten artykuł ustawy NIE DOTYCZY tego przypadku.
Podkreślić tutaj należy, iż podłączenie podmiotów do sieci gazowej odbywa się w oparciu o:
- Ustawę Prawo Energetyczne z dnia 10.04.1997r. - tekst jednolity (Dz. U. nr 54/97, poz. 348 z późniejszymi zmianami),

-Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dn. 24.08.2000r. w sprawie szczegółowych warunków podłączenia podmiotów do sieci gazowych, obrotu paliwami gazowymi, świadczenia usług przesyłowych, ruchu sieciowego i eksploatacji sieci gazowych oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców (Dz. U. nr 77, poz. 877),

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dn. 20.12.2000r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie paliwami gazowymi (Dz. U. nr 1 poz. 8 z dn. 14.01.2001r.).
Wskazane prawem instytucje , we powyższej, wskazanej przeze mnie ustawie, rozporządzeniach mają takie uprawnienia i wszelkie procedury, przepisy zostały przez nas wobec nich spełnione.
Warunkiem BEZWZGLĘDNYM do dostarczenia paliwa gazowego do użytkownika, w tym przypadku Nas, nastąpiło poprzez wypełnienie tychże wymagań jakie postawił ustawodawca, Rada Ministrów .
Brak spełnienia tychże wymogów równa się z odmową przyłączenia podmiotu do sieci gazowej. Skoro paliwo gazowe jest nieprzerwalnie dostarczane do naszego domu to jest to równoznaczne ze spełnieniem prawnych aspektów tegoż włączenia domu do sieci gazowej.
Kolejna sprawa:
Osoby dokonujące kontroli, na naszej posesji oraz w naszym domu wskazywały jako powód kontroli anonimowe zgłoszenie o rzekomym wypalaniu traw na naszej posesji tj. działce nr. 205/5 podczas gdy uprawnienia jakie nadano im do kontroli dotyczyły TYLKO art. 379 ustawy „ Prawo Ochrony Środowiska ., Rzeczona ustawa nie odwołuje się do wskazanej do kontroli sytuacji, do rzekomego przedmiotu anonimowego zgłoszenia.
Wypalanie traw reguluje bowiem Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody , a nie wspomniana przez Pana Ustawa Prawo Ochrony Środowiska, w której to w art. 379 nadaje jednostkom samorządowym , uprawnionym przez nie osobom możliwość kontroli tam zakreślonej.
Taką świadomość miałam w dniu kontroli tj. 29 maja , pomimo tego umożliwiłam wspomnianym osobom wejście na posesję i dokonanie kontroli, gdyż ludzie uczciwi nie mają niczego do ukrycia oraz jeszcze do końca nie wiedziałam co konkretnie będzie przedmiotem kontroli. Nie pokazano mi bowiem treści stosownego dokumentu potwierdzającego rzekome zgłoszenia, a to zaiste należy do obowiązku kontrolujących osób. Powód kontroli został mi podany tylko werbalnie.
Naruszyliście jednak tak zwany , mir domowy oraz zapisy prawa, a tego już więcej nie będziemy tolerować, gdyż nosi to znamiona , dyskryminacji względem nadanych nam praw., praw człowieka oraz jak się wydaje ma na celu zniszczenie naszej reputacji przez Pana. Kontrola nie wykazała żadnych nadużyć, nieprawidłowości , a pomimo tego z uporem maniaka stawia się Pan ponad prawem i jak się wydaje prowadzi Pan swoje niecne gierki względem nas .
Dzwoniłam również do Departamentu Środowiska w Urzędzie Marszałkowskim w Krakowie w celu potwierdzenia moich przypuszczeń jakie mam w stosunku do bezzasadności żądania, wezwania do przedstawienia dokumentu potwierdzającego włączenie budynku do sieci gazowej.
Osoba z którą rozmawiałam powiedział iż powoływanie się na Prawo Ochrony Środowiska i rzekome spalanie odpadów w zamkniętej komorze spalania w piecu dwufunkcyjnym gazowym nigdy wcześniej nie miały miejsca w ich karierze oraz w zastosowaniu w odniesieniu do uchwały antysmogowej i są niezasadne, nierealne
Posiadamy stosowne dokumenty potwierdzające włączenie do sieci jak i instytucje powołane do tego prawem,, samorząd , urząd gminy nie jest stroną tego postępowania.
Oczekujemy pisemnych przeprosin za trudności jakie Nam spowodowaliście, za naruszenie naszych dóbr osobistych i miru domowego. Konflikt jaki Pan ze mną prowadzi trwa już za długo, wiele lat.
Na nasze dobre imię pracowaliśmy uczciwie z mężem całe nasze życie, a Pan nie będzie je już więcej niszczył.

Grażyna Hayes:
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 11:52:34
1 6
Zaraz zaraz, komisja rewizyjna jest po to ,aby kontrolować oraz opiniować budżet gminy, a skoro pojawiły się jakieś podejrzenia i donosy ma obowiązek to sprawdzić nie może być jakieś tam samowolki. To są pieniądze publiczne a nie prywatne więc każdy ma nawet prawo do wglądu. Po to są te wszystkie komisje aby coś robiły a nie tylko istniały na papierku. Prawda jest taka, że jeśli ktoś działa zgodnie z prawem oraz ma na to dowody to może spać spokojnie...
Odpowiedz
kayak
2020-10-05 12:11:47
0 5
I jeszcze nurtuje mnie jedna rzecz- "Dlaczego komuś przeszkadza, że dzieci nie płacą za korzystanie z gminnych obiektów sportowych?"
Czy można to rozwinąć? Bo niestety ale jak płaciłem w klubie sportowym za dzieci, tak nadal płacę. Można dostać informacje, które kluby nie płacą, a od rodziców nadal pobierają wszystkie opłaty?
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 12:41:04
2 4
Kolejna różnica pomiędzy wójtem gminy Łukowica a gminy Jodłownik, jest taka iż ten pierwszy reaguje, odpisuje na pisma , natomiast nasz wójt do dnia dzisiejszego NIE ODPISAŁ mi na pismo , które wkleiłam , nie długo będzie 4 miesiące ode czasu jego złożenia w urzędzie gminy z potwierdzeniem i datą odbioru.

;-)

To jest diametralna różnica zachowań, klasy , kultury osobistej i poszanowaniu prawa.

Stawiam wszystkie kasztany przeciwko zlotu tego świata , iż po raz pierwszy KTOŚ potrafił wykazać wójtowi przekroczenia stanowiska.

Wójt w prawdopodobnym odwecie obudził się dopiero w tym miesiącu i wiem KTO go do tego zainspirował.

Tak czy siak bez względu na to jaki "krzyż" za nim stoi to i tak padną w tej nieuczciwej grze.

;-)

Panie Łuczkowski, Pan to potrafi się zachować jak na prawdziwego włodarza przystało.

;-)

Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 12:48:30
2 2
niedługo będzie 4 miesiące od czasu jego złożenia w urzędzie gminy z potwierdzeniem i datą odbioru.

Przepraszam za poprzednie błędy.

Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 14:29:00
1 3
@zenek2020 Masz racje, komisja rewizyjna ma takie uprawnienia.

Jak dlugo kontroluja ludzie, instytucje WSKAZANE PRAWEM, to wszystko jest legalne .
Gorzej jest gdy biora sie za to ludzie nie uprawnieni , nie wskazani prawem do takich zadan.

Wowczas mowi sie o przekroczeniu prawa.

;-)
Narod ma prawo kontrolowac swoich wlodarzy , bo zgodnie z zapisem najwyzszego aktu prawnego w Polsce jakim jest Konstytucja , narod, suweren to jest wladza w stosunku do wybranych przez nich samorzadowcow.

Nasze pieniadze tj. suwerena, podatnika na ich utrzymanie oraz mienia publicznego rowna sie nasze PRAWO do ich rozliczania .

Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 15:04:53
1 5
Zapomnialam o NAJWAZNIEJSZEJ kwesti: DONOSY NIE MOGA BYC ANONIMOWE.!

" Zgłaszający musi podać nie tylko precyzyjne informacje o miejscu i czasie zarejestrowanego zdarzenia, lecz także swoje dane osobowe i kontaktowe."

https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/obywatelskie-donosy-czy-warto-byc-sygnalista/cmepte9

Podejrzenie o popelnieniu przestepstwa musi tez byc udokumentowane stosownymi dowodami w sprawie. !

Gdby bylo to na zasadzie dobrowolnosci, totalnej anonimowosci i bez dowodow w sprawie wowczas kazda PROKURATUTA, KONTROLER powinni z urzedu umozyc takie postepowanie.

Panie Luczkowski rob Pan tam porzadek z tymi, ktorzy MARNUJA publiczne pieniadze na te jak sie wydaje BEZPRAWNE AKCJE.


Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 16:09:47
3 3
Aż dziw bierze, że zdjęcia nie zrobił z kontrolujacymi. Zamiast pozować do kolejnej fotki musiał chwile w urzędzie posiedzieć i stąd ta frustracja.
Odpowiedz
negocjacje
2020-10-05 17:04:46
3 6
Największe kanalie atakują wójta aby przykryć wcześniejsze swoje przestępstwa nieprawdaż panie J
Odpowiedz
zabawny
2020-10-05 18:16:52
0 3
Na mój głupi chłopski rozum , to wszystko co było podejrzane jest jednak zgodne z prawem .

Ale zakładając hipotetycznie , że coś jest poza granicą prawa , to i tak urzędnik/samorządowiec jeszcze inni decydenci , nie ponoszą odpowiedzialności za podejmowane decyzje , tak więc rola anonimowych i nieanonimowych ORMOWCÓW jest nieskuteczna w Naszym cudownym Kraju , :)
Odpowiedz
odpowiedzialna
2020-10-05 18:23:37
1 1
Ksiądz chwali wójta
(za nasze),
Wójt chwali księdza.
A dla nas podatki składki i n.....a.

Odpowiedz
odpowiedzialna
2020-10-05 18:34:50
2 1
Czyżby instytucje kontrolne dokonywały kontroli bez uzasadnionych podejrzeń o nieprawidłowościach?
Coś chyba jest na rzeczy. Ktoś się chyba w końcu zdenerwował.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-05 20:43:09
2 0
Dodam jeszcze jedno, jak Łuczkowski czyta komentarze, a pewnie robi to codziennie to Szanowny Panie nie bierze Pan kasy podatników za relacje na fb i żale jak Pana prześladują, tylko za pracę, więc pora wziąć się do roboty, bo mija dwa lata i.... Cisza
Odpowiedz
izokal
2020-10-05 22:25:39
0 0
Strasznie zioniecie ogniem na tego wójta . Jego poprzedniczka rządziła 37 lat i nie słychać było o anonimach i spowiedzi przed prokuratorem . Dajcie wójtowi spokojnie sprawować swoją powinność , a cała rada gminy żeby była jednością , co po tych ostatnich wydarzeniach będzie pewnie trudniejsze do osiągnięcia niż kiedykolwiek wcześniej ...
Odpowiedz
Kawaler
2020-10-06 07:18:54
0 0
Gdyby wójt działał jak się należy nie było by podejrzeń i donosów. A tak jaki pan taki kram. Przykładem to Pan nie świeci, mam nadzieję że chociaż z tego zdaje sobie Pan sprawe. Ma Pan 30 lat ponad, czyli jest Pan dorosły. Pora skończyć chować głowę w piasek i zacząć zachowywać się jak dorosły.
Odpowiedz
kaczruk
2020-10-06 08:23:37
0 0
Poprzednia pani Wójt robiła w zasadzie co chciała i jak chciała, a jakoś nikt jej "głowy nie urwał za to". Obecny wójt ma inny styl, a właściwie nawet nie ma stylu, tylko próbuje go stworzyć ucząc się na błędach oraz sukcesach. Jest młodym człowiekiem i jak większość młodzieży cieszą go media społecznościowe - stąd aktywność na fb. Trudno do tego się przyzwyczaić, bo dla starszych mieszkańców gminy jest to co najmniej dziwne. No takie czasy. Wszystko idzie do przodu i z pewnymi zachowaniami trzeba się pogodzić. Co do donosów, to ten kto je napisał był "słaby", gdyż z tego co zrozumiałem z treści artykułu nic się nie potwierdziło. Jeżeli ktoś się zdecydował na anonim (donos), to powinien się do tego przygotować i znaleźć argumenty nie do obalenia. Chyba, że.... organy wyjaśniające sprawę nie przyłożyły się zbyt starania, aby skrupulatnie sprawę wyjaśnić. Tego nie wiem.
Odpowiedz
konto usunięte
2020-10-06 09:51:10
0 0
@negocjacje Swoim wpisem potwierdzasz moje podejrzenia to jest , cytat:
„Największe kanalie atakują wójta aby przykryć wcześniejsze swoje przestępstwa nieprawdaż panie „
Poświęciłam temu tematowi sporo komentarzy pod artykułami o wójcie gminy Łukowica.
Wydaje się bowiem, Iż te zmasowane naloty na wójta tej gminy mają genezę w nie przystąpieniu wójta Łuczkowskiego to tak zwanej lokalnej kliki, w której to niektórzy zostali podejrzani o tzw. działalność agenturalną, tudzież jeden wybroniony przez lokalnego bonza z dużych tarapatów.
Jak twierdzili ci komentujący PONOĆ chodziło o nie osądzenie za kradzież drzewa tego podejrzanego z lokalnej kliki. .
Nie wiem czy jest to prawdą. Choć zainteresowani twierdzili, iż ukazał się w krakowskiej prasie artykuł tego domniemanego, podejrzanego o kradzież drewna wraz ze zdjęciem.
Wiem tylko JEDNO nie jesteś członkiem kliki , nie zgadzasz się z działaniami lokalnych klik to będą oni permanentnie umilać Ci życie na wszelkie możliwe sposoby.
Znam to z autopsji.
Nigdy nie ruszają ludzi z klik nawet gdy dzwoniłam do każdej możliwej instytucji kontrolnej , chciałam im przedstawić dowody w sprawie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez naszego wójta,
To każdy z nich umywał przysłowiowe ręce. Chodziło o spółki wodociągowe.
Teraz gdy przejął je wójt jako spółki komunalne spróbuje raz jeszcze zobaczymy czy go skontrolują.
To jakiś CUD , tak wiele kontrolerów chętnie kontrolowało wójta gminy Łukowica. Podczas gdy ten obecny SYSTEM kryje wszystkich zadłużających gminy z domniemanym planem gadzim o zniszczeniu narodowych krajów poprzez doprowadzenie ich do BANKRUCTWA.
Już tam wielki brat masoński na usługach gadzich o to dba wraz z agenturalnymi pachołkami, jak to pisze major Budzyński wraz ze Sumińskim w swoich książkach m.inn. „ To tylko mafia: „ aby wszystko9 szło zgodnie z gadzim planem.
We wspomnianej książce mafią nie nazywają lokalnych bandziorów lecz SYSTEM ZAMKN IĘTY ludzi ze szczebli wszelkiej możliwej władzy, agentury, mediów i wymiaru sprawiedliwości , tudzież służb , które powinny służyć narodowi a nie podejrzanym mafiosom niszczącym gminy, OJCZYZNE
Oczywiście nie wszyscy z wymienionych grup należą do tego układu zamkniętego
Czyżby taki scenariusz był tutaj zastosowany, to jest dziel i rządź w wydaniu zakulisowej władzy lokalnych klik?
Wspomniani autorzy książki i wielu innych twierdzą, iż taki mechanizm obowiązuje w całej Polsce po zdradzie magdalenkowej.
Tak też twierdz prokurator Andrzej Czyżewski.
Wystarczy zajrzeć w głąb własnego serca i tam dokonać analizy faktów.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Wójt pisze o donosach, bezpodstawnych zarzutach i atmosferze podejrzeń"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]