4296
Porady
Dokąd najlepiej wyjechać za pracą?
Wirant 2014-04-26 20:07:10
Chciałbym przeprowadzić się do większego miasta w poszukiwaniu pracy, z zawodu jestem programistą ale od kilku miesięcy niewiele miałem okazji do pisania kodu. Najbardziej oczywisty wybór to Kraków, ale jest też Tarnów, Bielsko-Biała, Katowice. Czy ktoś z Was migrował już kiedyś w ten sposób i mógłby podzielić się przemyśleniami? Z góry dziękuję
Re: Dokąd najlepiej wyjechać za pracą?
tiktak
2014-04-26 20:20:14
szczerze mowiac najwiecej zarobisz w burdelu jako meska dziwka :-)
gosh
2014-04-27 13:00:34
ja bym poszukala dobrego grafika na Twoim miejscu, postarala się o dodacje z UP i otworzyla agencje reklamową tworzacą strony internetowe :) ;););)
Moskito
2014-04-30 16:27:45
BB jest wyjątkowo ładna, Katowice takie sobie, Tarnowa nie znam, Kraków nie jest najtańszy i trochę tam brudno, ale za to dużo możliwości spędzania czasu i dziewczyny piękne. Swoją drogą, mam znajomego rekrutera w krakowskim SMT Software, tylko nic nie napisałeś o znanych Ci językach, wykonanych pracach, wykształceniu, ciężko Ci pomóc bez takich informacji.
Bartjum
2014-05-05 15:24:58
Zgadzam się z przedmówcą, SMT Software to na pewno dobry kierunek. Mój kuzyn tam pracuje i jest bardzo zadowolony z warunków.
Przemek217
2014-05-05 21:06:43
Kolega @Wirant nie napisał jakim lub czego jest programistą... Sam jestem programistą ale ze stronami internetowymi nie mam nic wspólnego. Programista programiście nie równy:P. @Wirant powiedz jakim lub czego dokładnie jesteś programistą?? może obrabiarek CNC?? i tu już krakowski SMT Software odpada:P
eintracht
2014-05-05 22:00:38
Jesli jestes dobrym programista i znasz conajmniej dwa jezyki perfekt, to nie masz problemu ze znalezieniem pracy w Krakowie,Firmy ciebie znajda, nie musisz firm szukac.Ale musisz byc w miare dobry.:)
czarnywdowiec
2014-05-06 13:01:13