1994
Tematy archiwalne
Klient
konto usunięte 2010-05-10 22:58:19
Większość z Was wypowiadała się na temat obsługi w sklepach i firmach na terenie Limanowej a co ma zrobić biedny pracownik z nachalnym klientem, który przesadza z zasadą "Klient nasz pan"
Re: Klient
mysza
2010-05-11 08:28:20
Masz rację, czasem się scyzoryk otwiera, kultura powinna obowiązywać z jednej i drugiej strony. Na nic kulturalni sprzedawcy, czy dostawcy jak sam klient jej nie ma.Z tego wynika wniosek: SZANUJMY SIEBIE I INNYCH RÓWNIEŻ.
Re: Klient
malutkag
2010-05-11 09:18:57
Popieram, szacunek powinien być z obu stron. Pracuję w handlu i słowo daje że trzeba mieć cierpliwość do niektórych.
Re: Klient
mimi1
2010-05-11 14:03:10
Najgorsi są Ci WIELCY NOWOBOGACCY!!!!! wyżej srają niż dupę mają,zero szacunku dla drugiego człowieka.Taki pracownik musi to znosić.
Sprzedawcy NIE DAJCIE SIĘ!!!!!!!!
Re: Klient
adzik
2010-05-11 17:26:47
Popieram, kultura dla OBYDWU stron.
Re: Klient
borek
2010-05-11 19:03:25
Mimi1 masz rację,wyżej srają bo drugą dziurę|wyżej| w dupie mają.
Re: Klient
eperizu
2010-05-16 18:52:15
Popieram mimi1 ale nie tylko nowobogaccy ale Ci "podobno" z wyższym wykształceniem też nie douczyli sie na temat kultury międzyludzkiej. A Ci, kórzy zasałaniają się prawami konsumenta powinni lepiej się doinformować zanim wyskoczą do sprzedawcy z pretensjami bo nie wszystko wolno, a sprzedawca to taki sam człowiek jak oni. BĄDŹ MIŁY DLA INNYCH ONI ODPŁACĄ TYM SAMYM UŚMIECH JEST "ZARAŹLIWY" tylko gbur będzie gburem.
Zaloguj się żeby dodać odpowiedź