1°   dziś 1°   jutro
Piątek, 22 listopada Marek, Cecylia, Wszemiła, Stefan, Jonatan
1994

Tematy archiwalne

Klient

konto usunięte 2010-05-10 22:58:19
Większość z Was wypowiadała się na temat obsługi w sklepach i firmach na terenie Limanowej a co ma zrobić biedny pracownik z nachalnym klientem, który przesadza z zasadą "Klient nasz pan"
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
mysza 2010-05-11 08:28:20
Masz rację, czasem się scyzoryk otwiera, kultura powinna obowiązywać z jednej i drugiej strony. Na nic kulturalni sprzedawcy, czy dostawcy jak sam klient jej nie ma.Z tego wynika wniosek: SZANUJMY SIEBIE I INNYCH RÓWNIEŻ.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
malutkag 2010-05-11 09:18:57
Popieram, szacunek powinien być z obu stron. Pracuję w handlu i słowo daje że trzeba mieć cierpliwość do niektórych.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
mimi1 2010-05-11 14:03:10
Najgorsi są Ci WIELCY NOWOBOGACCY!!!!! wyżej srają niż dupę mają,zero szacunku dla drugiego człowieka.Taki pracownik musi to znosić. Sprzedawcy NIE DAJCIE SIĘ!!!!!!!!
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
adzik 2010-05-11 17:26:47
Popieram, kultura dla OBYDWU stron.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
borek 2010-05-11 19:03:25
Mimi1 masz rację,wyżej srają bo drugą dziurę|wyżej| w dupie mają.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Klient
eperizu 2010-05-16 18:52:15
Popieram mimi1 ale nie tylko nowobogaccy ale Ci "podobno" z wyższym wykształceniem też nie douczyli sie na temat kultury międzyludzkiej. A Ci, kórzy zasałaniają się prawami konsumenta powinni lepiej się doinformować zanim wyskoczą do sprzedawcy z pretensjami bo nie wszystko wolno, a sprzedawca to taki sam człowiek jak oni. BĄDŹ MIŁY DLA INNYCH ONI ODPŁACĄ TYM SAMYM UŚMIECH JEST "ZARAŹLIWY" tylko gbur będzie gburem.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Zaloguj się żeby dodać odpowiedź
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]