4296
Porady
ksiądz chrzest Limanowa-kilka pytań
lili2 2012-06-08 09:46:48
Witam mam właśnie iść do księdza aby ustalić chrzest i mam kilka pytań :
1- jak z kasą ile się daje i kiedy jak mu dać te kasę bo jestem zielona w tym temacie8o
2- co potrzebne mu będzie jakieś papiery itp.
3- a chrzestni co powinni mieć jakieś zaświadczenia
Proszę bo nie chce mi się chodzić pięć razy bo to czy tamto brakuje . Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi:?
1- jak z kasą ile się daje i kiedy jak mu dać te kasę bo jestem zielona w tym temacie8o
2- co potrzebne mu będzie jakieś papiery itp.
3- a chrzestni co powinni mieć jakieś zaświadczenia
Proszę bo nie chce mi się chodzić pięć razy bo to czy tamto brakuje . Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi:?
Re: ksiądz chrzest Limanowa-kilka pytań
asik
2012-06-10 22:55:36
1. kasa zależy od parafii, oraz kiedy ma być chrzest; sobota niedziela, trudno określić 200- 300 zł
2. akt urodzenia dziecka, dowód osobisty
3. zaświadczenie z swojej parafii że są wierzący i praktykujący
2. akt urodzenia dziecka, dowód osobisty
3. zaświadczenie z swojej parafii że są wierzący i praktykujący
Frann
2012-06-11 05:41:45
Kasy daj tyle na ile Cię stać! Dasz 100zł zaraz przed Chrztem i też będzie. Może za niedługo na tysiące będziemy ładować jegomościom żeby łaskawie ochrzcili? Chrzest jest najważniejszym Sakramentem a nie NAJDROŻSZYM. Na dodatek to my sami uczymy księży brania pieniędzy. Wkurza mnie gdy potem są narzekania jacy to księża nie są pazerni. A kto ich tego uczy??? Odpowiedź jest prosta-my sami, bo jak sąsiad dał 2 stówy to jak tu można być gorszym. Uważam też, że ważne by Sakrament ten przeżyć w pełni i skupieniu (w określonym dniu gdy są tylko Chrzty) a nie wymyślać np jakieś ekstra msze niedzielne Sumy itd-ŻEBY WSZYSCY WIDZIELI. To taka moja skromna rada a zrobisz jak uważasz. Pozdrawiam:)
lili2
2012-06-11 12:38:39