4296
Porady
Neostrada
PaDr 2013-11-23 16:31:09
Witam. Chciałem zapytać użytkowników Neostrady w Limanowej, jak u Was działa internet. Ja od ok. 2 miesięcy mam bardzo ograniczony dostęp, przy podpisanej umowie do 6 Mbit/s mam przeważnie poniżej 200kbit/s, dziś w okolicach 30kbit/s czyli mniej niż przez dawne połączenie modemowe. Stronki wczytują się po 30-60 s. Kilkukrotnie dzwoniłem z reklamacją i za każdym razem automat informuje, że na naszym obszarze wystąpiła awaria i zostanie usunięta w przeciągu 8 h, ale to tylko obiecanki. Po zgłoszeniu awarii zostaje zapewniony, że usuną do 48h i mnie o tym poinformują. Na 3 zgłoszenia nie dostałem żadnej odpowiedzi, a internet dalej nie działa. Umowę mam jeszcze przez 6 miesięcy i czuję się bezsilny, gdyż z tego co wyczytałem UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) podobno nic nie może zrobić jeżeli chodzi o prędkość. Czy problem dotyczy tylko mnie czy Wy również zmagacie się z tym fantem? Sprzedają bubla za dużą kasę (119 zł) i mają gdzieś klienta.
Re: Neostrada
konto usunięte
2013-11-23 16:37:41
To samo było u mnie i napisałem skargę do UKE, oraz UOKIK ,poza tym zażądałem zadośćuczynienia, ale to należy użyć dość ostrych słów, bo orange w łagodnym słownictwie nie rozumie i będzie Cię zbywać. Skargi moje pomogły i teraz neostrada dobrze chodzi i odliczyli mi 100 zł zadośćuczynienia.https://img.limanowa.in/img/emotikony/error.png">
Re: Neostrada
Julek
2013-11-24 20:07:29
Jeśli można spytać, to co to za usługa za 119 zł? 6 MBit za 119 zł to jakieś 10 lat temu było.
Re: Neostrada
PaDr
2013-11-24 21:02:10
Żeby mieć neta trzeba mieć linię za którą też trzeba płacić, a samo podtrzymanie mnie nie interesuje stąd podana kwota. Jutro ostatni raz do nich dzwonię, jeśli znowu mnie oleją napiszę skargę do UKE. Pzdr
Re: Neostrada
OrangeEkspert
2013-11-26 17:44:05
@PaDr, możesz przesłać e mail z opisem problemu i danymi Twojej Neostrady na adres: [email protected].
Będziemy mogli wtedy podjąć odpowiednie kroki, żeby Ci pomóc.
Będziemy mogli wtedy podjąć odpowiednie kroki, żeby Ci pomóc.
Re: Neostrada
PaDr
2013-11-27 18:06:28
Po ponownym zgłoszeniu wraz z żądaniem zwrotu kosztów poniesionych za internet którego nie było, dziś zjawili się Panowie, porobili pomiary i przyznali, że internetu rzeczywiście nie ma. Pojechali na centralę i okazało się, że padnięta karta sieciowa. Wystarczyło pół godziny, żeby wrócić z dawnej epoki do teraźniejszej, szkoda tylko, że same prośby o interwencję trwały od początku października. Pozdrawiam
Zaloguj się żeby dodać odpowiedź