4296
Porady
Technikum Limanowa
Karol97 2013-02-15 22:38:22
Chciałbym zapytać sie które mi technikum polecacie Technikum Geodezyjne (ekonom)czy technikum ekonomiczne (ekonomik)
Bardziej jestem skłonny ku technikum geodezyjnym lecz nie wiem czy jest tam cieżko .:D
Bardziej jestem skłonny ku technikum geodezyjnym lecz nie wiem czy jest tam cieżko .:D
Re: Technikum Limanowa
konto usunięte
2013-02-15 22:52:39
Wszędzie się trzeba uczyć, z tych dwóch polecam geodezyjne.
MOSKIT
2013-02-16 21:32:29
Zdecydowanie wybierz technikum geodezyjne. W ekonomiku nic ciekawego nie ma.
konto usunięte
2013-02-16 21:58:05
MOSKIT bo ty chodzisz do EKONOMIKA. A polecam ekonomik technkum i zwodówke fajni nauczyciele. pozdrawiam nauczucieli w ekonomiku:D
szejk
2013-02-17 09:51:52
Młody (bo rozumiem, że szukasz szkoły).
Ze szkołami jest jak jest. Każda ma swoje plusy i minusy. Dlatego lepiej zastanów się nad tym co chcesz kiedyś robić i jakie szanse na rynku pracy daje Ci zawód.
Spróbuję Ci podpowiedzieć pomijając, w której szkole kształcony jest zawód.
Rozpoczynając od zawodów, o które pytasz.
Geodeta - może fajnie wygląda, ale w ostatnim czasie na rynku zaroiło się od tych fachowców, więc o pracę będzie stosunkowo trudno. Jeśli do tego dodasz zastój w budownictwie (bardzo powiązanym) będzie wyglądało to jeszcze gorzej. Co więcej - technikum nie daje Ci żadnych uprawnień do bycia geodetą. Tak czy siak musisz iśc na studia i mieć kilkuletnią praktykę.Lepiej zacząć od mat-fiz w LO i iśc na studia.
Ekonomista - absolwentów tego kierunku też już są tysiące. W obronie tego zawodu może przemawiać jedynie to, że w każdej instytucji mającej obowiązek rozliczania czy to z US, czy z ZUS ktoś taki musi istnieć. Dlatego też szeroki rynek pracy może przemawiać na plus. Wysoka zdawalność w technikach limanowskich.
Inne zawody z portfolio techników limanowskich: