8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Będzie zmiana kapelana w szpitalu - w tle skandal

Opublikowano 24.01.2017 07:22:29 Zaktualizowano 04.09.2018 17:36:29 top

Po blisko 7 latach pracy z pracy w limanowskim szpitalu odchodzi kapelan ks. Janusz Bociek. Niestety w cieniu skandalu obyczajowego.

Ks. mgr Janusz Bociek przyszedł do parafii Matki Boskiej Bolesnej w Limanowej w 2010 roku. Jest opiekunem stowarzyszenia 'Hospicjum Domowe', duszpasterzem służby zdrowia - pracuje jako kapelan szpitala, jest opiekunem Katolickiego Stowarzyszenia Lekarzy oraz Katolickiego Stowarzyszenia PIelęgniarek i Położnych, opiekunem 'Kościoła Stróżującego', a także moderatorem parafialnego oddziału Odnowy w Duchu Świętym.
Przez lata pracy dał się w szpitalu poznać jako ksiądz, który w ocenie pracowników 'nadawał' się do trudnej pracy kapelana szpitalnego.
W najbliższych dniach pożegna się jednak ze szpitalem, w którym nadal jeszcze służy. Jak się dowiedzieliśmy powodem jest skandal obyczajowy z jego udziałem. O niechlubnej sprawie w części limanowskiego środowiska mówiło się od dobrych kilku miesięcy. Kilka tygodni temu dowiedziała się o tym Kuria Diecezjalna w Tarnowie.
Przed Świętami Bożego Narodzenia zadaliśmy w tej sprawie pytania do Kanclerza Kurii. Niestety do dziś nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Wiadomo jednak, że od 1 lutego w Limanowej rozpocznie pracę nowy kapelan o czym poinformowała w niedzielę w ogłoszeniach duszpasterskich parafia pw. św. Mikołaja w Żegocinie - z niej będzie pochodził następca ks. Janusza Boćka, czyli ks. Jan Adamczyk. Limanowska parafia dotychczas tej zmiany nie ogłosiła.
- Z wielkim smutkiem pragniemy poinformować, że decyzją ks. biskupa Ordynariusza, ks. mgr Jan Adamczyk, został przeniesiony /awansowany/ z dniem 1. lutego do pracy duszpasterskiej w Limanowej jako Kapelan szpitala i hospicjum - informuje parafia w Żegocinie. - Serdecznie dziękujemy Mu za ofiarną pracę w naszej parafii, za posługę w konfesjonale, za opiekę nad Liturgiczną Służbą Ołtarza, za pracę katechetyczną w szkole. Życzymy Mu obfitego Bożego błogosławieństwa na nowej placówce, opieki Matki Kapłanów i św. Mikołaja.
Wczoraj rano skontaktowaliśmy się z ks. Januszem Boćkiem prosząc go o komentarz do sprawy. Poinformował, że postara się oddzwonić, niestety nie znalazł czasu.
Kilka tygodni temu nagle zmieniony został proboszcz parafii w Górze św. Jana, na pytania dotyczące powodów tej zmiany również nie otrzymaliśmy informacji z Kurii.
***
- Rola mediów w dzisiejszych czasach jest szczególnie trudna, musi polegać na prawdzie, nawet jeżeli jest to trudna prawda – mówił kilka dni temu do dziennikarzy w Nowym Sączu bp Andrzej Jeż. Jego zdaniem, dodając, że dziennikarze powinni przede wszystkim przekazywać prawdziwe informacje, mimo że są one czasem niepopularne.
– Chrześcijaństwo jest religią realizmu, widzimy też ludzkie słabości i grzechy. Rolą Kościoła jest działalność prowadząca do nawrócenia, a nawrócenie jest tylko wtedy możliwe, jeżeli żyjemy w prawdzie. Dziennikarz musi iść drogą prawdy za wszelką cenę, niezależnie z jakiej jest stacji, jakie ma poglądy – to jest główne dziś powołanie dziennikarza – mówił hierarcha.
Zobacz również:

Komentarze (50)

peres
2017-01-24 08:15:18
4 5
O jaki skandal obyczajowy chodzi?
Nie jestem w temacie. Ktoś zna temat?
Odpowiedz
trybunal
2017-01-24 08:27:34
6 4
Brak powołania i pieniądz .
Kryzys w naszym Kościele dopiero się zaczyna uwidaczniać.
On po niektórych parafiach już po cichu dawno istnieje.
Ten kto chce wierzyć to tylko w Boga.
Odpowiedz
Kawaler
2017-01-24 08:28:40
5 18
Jaki by nie byl, po co to rozdmuchiwac? Po co dawac takie naglowki, skoro nic nie jest wyjasnione, a artykul opiera sie na czyms, o czym mowila limanowska społeczność. Ks Bociek jest oddanym Ksiedzem i jak dla mnie wlasciwa Osoba na wlasciwym miejscu! Plotke rzucic i wyrzadzic tym samym krzywde, jest bardzo latwo. Gorzej to wszystko wyprostowac!
Prosze Ksiedza duzo sily!!
Odpowiedz
trybunal
2017-01-24 08:43:21
9 5
Nie bardzo rozumiem sen zarzutów @kawalera do powyższej informacji.
Prawda,prawda i jeszcze raz prawda sznowny@kawalerze.
Prawda się obroni sama.
Wszystko trzeba czyścić doc żywego.Inaczej będziemy się powoli relatywizować podstawowe wartości.
Odpowiedz
Kawaler
2017-01-24 08:47:00
2 13
Dokladnie, prawda obroni sie sama.
Odpowiedz
zabawny
2017-01-24 08:57:12
2 6
I jak zwykle brak odpowiedzi z kurii, będzie potęgował plotki - niezależnie czy prawdziwe czy wymyślone i dodatkowo ubarwione. :)

'Nasza' hiena zaciera ręce ... . :)

@trybunal
Ty znasz wiarę inną, od tej opartej na wierze w Boga. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2017-01-24 09:04:06
4 6
Jak nie wiadomo o co chodzi,to chodzi o pieniądze.
Odpowiedz
kwiatek1
2017-01-24 09:05:38
5 12
Komuś najwyraźniej przeszkadza. Bo jak prawdziwy ksiądz z powołania i lubiany, to oczywiście źle dla innych .....
Odpowiedz
trybunal
2017-01-24 09:06:42
3 3
Odpowiedź z Tarnowa winna nadejść zgodna z treścią homilii wygłoszonej przez Naszego Biskupa do dziennikarzy.
Odpowiedz
Hexe
2017-01-24 09:17:24
6 0
W Górze św. Jana proboszcz się zmienił?? Ktoś wie, o co chodzi?? Kto tam jest teraz proboszczem?
Odpowiedz
Do1987
2017-01-24 09:29:01
1 11
Wlasnie, u nas nie moze byc ksiedza z powolaniem i zeby byl lubiany przez parafian, komus to przeszkadza... ks Bogus taki fajny i co tez nas opuscil , nawet nas nie odwiedza bo wkoncu jak go nikt nie zaprasza to nie przyjezdza ehhh
Odpowiedz
Mania1985
2017-01-24 09:38:28
3 8
Pewnie był zbyt skromny, zbyt uczciwy i nie pasował do reszty... A najgorsze jest to, że ludzie będą wymyślać milion różnych historii na ten temat, bo sensacja goni sensację i ważne żeby coś się działo...nieważne jakim i czyim kosztem...
Odpowiedz
dzinio
2017-01-24 09:47:32
0 6
Ach te baby
Odpowiedz
toomo123
2017-01-24 10:33:25
2 7
Smutne to wszystko jak się na to patrzy....Ks. Janusz to bardzo ciepły i życzliwy człowiek - to prawda. Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż powinno zostać to wyjaśnione. Pozostawienie tego bez komentarza nie służy nikomu a szczególnie parafii oraz lokalnemu Kościołowi Limanowskiemu.
Odpowiedz
MAJA12
2017-01-24 10:47:13
2 15
'Przed Świętami Bożego Narodzenia zadaliśmy w tej sprawie pytania do Kanclerza Kurii. Niestety do dziś nie otrzymaliśmy odpowiedzi. '

Kierując pismo do urzędów państwowych oczekujemy odpowiedzi w terminie jednego miesiąca.

Niestety Polscy Księża a szczególnie w Diecezji Tarnowskiej mają gdzieś (...) nas katolików ( ciemny, głupi naród lepiej jest omamić) więc wszytko trzeba zamieść pod dywan.

Niestety Szanowni kapłani, to Wy powinniście służyć ludziom pomagać bezinteresownie, a nie zwracać uwagi na pieniądze, tak jak to sie dzieje ostatnio, że przy każdej możliwej okazji woła się nie, wymyśla się różne dary, a czasem ludzie nie mają na chleb dla dzieci.

Czy my katolicy nie mamy prawa wiedzieć z jakiego powodu został odwołany kapelan ?
co sie dzieje w parafii, czy Diecezji - mamy się tylko doić z pieniędzy ?
Odpowiedz
elf1
2017-01-24 10:49:37
1 6
Trybunale ,piszesz o tzw prawdzie,jeżeli ją znasz to napisz i podpisz się pod nią. a nie ukrywaj za pseudonimem. Najlepiej z kąta krytykować i chować się .
Odpowiedz
elf1
2017-01-24 10:52:50
0 13
Jeżeli w tytule pisze sięo skandalu to należałoby napisać w treści o co chodzi.
Odpowiedz
wartownik
2017-01-24 10:59:30
5 7
Co wy piszecie pierdoły o jakiś babach! Księdzu nie podobało sie m.in zaangażowanie Kościoła po stronie Prawa i Sprawiedliwości, Kościół nie może sie angażować do polityki, Kościół ma nawoływać do miłości bliźniego! Podoba mi sie postawa tego Księdza. Dołączy do ks. Wierzbickiego, ks. Bonieckiego, itd
Odpowiedz
Pytyna5
2017-01-24 12:37:36
0 0
Tak się chłop starał aż 7 lat i dalej w drogę
Odpowiedz
toomo123
2017-01-24 12:40:22
0 1
Pytanie teraz gdzie Ks. Janusz zostanie zamianowany ? Gdzie podejmie posługę ? O ile gdzieś podejmie...
Odpowiedz
MagPi13
2017-01-24 13:48:53
0 4
Afera i skandal sprzedaje się najlepiej. Ksiądz to człowiek jak każdy z nas - popełnia błędy, grzeszy.
Odpowiedz
trybunal
2017-01-24 14:51:58
0 2
@elfie1
com napisał,napisałem.
Ta sprawa jak każda inna z udziałem 'publicznych funkcjonariuszy'niezależnie od stanu, winna być dogłębnie i 'do żywego 'wyjaśniona.
Wiem tyle co z powyżej jest napisane.
Odpowiedz
obywatel2017
2017-01-24 15:16:22
0 8
Widzę po opiniach internatów że, bardzo szanują księdza Janusza za jego służbę i pracę z chorymi i sam przyłączam się to tego grona. Uważam że, od pewnego czasu ten portal zajmuję się tematyką bulwarową.
Istnieją ważniejsze tematy ważne dla naszego regionu, idąc tym wątkiem warto się zająć sprawą min. spalania śmieci w piecach gospodarstw domowych oraz lokalnych przedsiębiorstw.
Może Droga Redakcjo warto iść z aparatem w teren a nie zaglądać ludziom pod kołdrę.
Z platformy widokowej Chłopskiej Góry szczególnie rano bardzo dobrze widać domy obywateli oraz budynki firm które prowadzą proceder trucia.
Pozdrawiam i życzę dobrego materiału na artykuł o ekologii.
Odpowiedz
trybunal
2017-01-24 15:45:58
1 2
@obywatelu2017-co jak co ale czystość i przejrzystość pracy i życia Duchowieństwa to warunek,niezbdny element sensu naszej wiary.
Oni mają być naszym przykładem, wzorem,mają być najlepszymi naśladowcami Zbawiciela.
Co ma szacunek dla tego Księdza z chęcią wyjaśnienia powyższej sprawy-Dużo-bo jeżeli to nieprawda to musi ktoś za to przepraszać.!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2017-01-24 15:46:30
1 6
Wspaniały Ksiądz kapelan, życzliwy, do ludzi, zawsze uśmiechnięty, miał czas dla każdego. Ks. Januszu, dziękuję bardzo za wspaniałą posługę. Ksiądz jest po prostu normalny, dobry człowiek - jakim też był Ksiądz Boguś, który mówił o Księdzu, że 'przyszedł do Was lepszy ode mnie' (i miał tu na myśli Ks. Janusza).

Bóg zapłać za wszystko dobro, co Ksiądz uczynił dla nas, Pan Bóg będzie nas właśnie z tego dobra rozliczał. Pozdrawiam serdecznie, pamiętając o modlitwie za Księdza. Wdzięczny Mateusz.
Odpowiedz
benio999
2017-01-24 15:58:21
5 1
Boguś też nie pasował do reszty. W d..... ma pisiorów i go pożegnali. Chwała mu za to..
Odpowiedz
tom3331
2017-01-24 16:35:51
3 8
DROGI KSIEZE PROBOSZCZU Piotrowski jak odejdzie nasz ulubiony i szanowany przez wszystkich ludzi kapelan szpitala ksiadz Janusz Bociek postaramy zołac przeez internet kosciól będzie swiecił pustkami a po składce ludzie będa dawac po 1 groszu i zobaczzymy jak proboszcz utrzyma swoja parafia i koscioł
Odpowiedz
karolina32132
2017-01-24 17:56:39
0 2
Tom3331
W pełni się z tobą zgadzam.
Kapelan Szpitala Ksiądz Janusz Bociek jest najlepszym Księdzem jakiego mogłam poznać. Dla wszystkich zawsze znajdzie czas i każdemu Stara się pomóc. Mimo swoich wielu obowiązków w szpitalu potrafi znaleźć czas dla wszystkich . Świetnie współpracował z młodzieżą . Robil tak wiele dla wszystkich Nie wspomnę już o Mikołajkach przez które wnosił tyle radości dla pacjentów .
Wiem ze parafianie bardzo odczują brak Księdza Janusz. . . .
Odpowiedz
nicram62
2017-01-24 18:16:45
0 3
myślę że wielu chorych i ich rodzin jest wdzięcznych Księdzu za udzielone sakramenty i pomoc. Dziękujemy.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-01-24 18:34:19
0 3
Sensacje........ to najwieksza micha dzisiejszch pisakow !, a co za tym idzie tez...czytelnikow
Jak juz podajecie takie wiadomosci, to powiedzcie o co dokladnie chodzi? o ile macie do tego pewnosc !. Inaczej dajecie prawo wszelkim fantazmom. Byc moze oczerniacie czlowieka, i czy nastepny wasz artykul bedzie o jego tragedi!?
Odpowiedz
1234567
2017-01-24 18:35:01
0 1
tom3331

Piszesz : -'DROGI...'. Czy może miałeś na myśli jego utrzymanie, bo jeśli tak to masz rację . Ponadto zwróć uwagę ,jaka antypatia bije z posępnej,bez uśmiechu, czy odrobiny życzliwości, twarzy tego człowieka. To postać z zadatkami dyktatorskimi, zniechęcająca wręcz, do uczestnictwa w obrzędach religijnych , z jego udziałem. Znam wiele osób, które w ostatnim czasie,zrezygnowały z Limanowej i korzystają z udziału w nabożeństwach w Sowlinach. Dlaczego? Oto jest pytanie !
Odpowiedz
1234567
2017-01-24 18:39:59
0 0
tom3331

moja wypowiedź dotyczy Twojego komentarza z godz. 16.35.51 .
Odpowiedz
krz08
2017-01-24 18:47:31
2 6
czytałem artykuł kilka razy i nie rozumie pewnej kwestii: Otóż w całym artykule nie pada ani jeden konkret na temat owego skandalu, każdy pseudo dziennikarz może wrzucić przyciągający uwagę tytuł, który będzie przyciągał zainteresowanie i nabije wyświetlenia, ale wracając do sprawy, jaki skandal? o czym się mówiło od miesięcy, bo poza tym sformułowaniem nie pada żaden konkret (przyłapali Go na czymś, wyszła jakaś sprawa sprzed lat, czy coś podobnego? żaden konkret). Śmieszy mnie artykuł, który po tytule wzbudza zainteresowanie, a do sprawy nie wnosi nic.
Wiadomo nic się w Polsce nie sprzeda lepiej niż sensacja.
Streszczenie tego artykułu można napisać w kilku prostych słowach: Ktoś coś gdzieś niby ale co i po co i dlaczego i jak, to nieważne.
Odpowiedz
Basior20
2017-01-24 19:08:37
2 9
To tylko u nas na południu tak ludzie dają na tacę same papierowe. Za granicą tak nie jest. Byłam w kilku państwach europejskich oczywiście katolickich i 1 euro rzadko się zdarzyło po 20 i 50 centów na tacę dawali. Ale u nas to nie przejdzie bo babcie nie mają za co leków wykupić ale księżulkowi niosą. Więc nie dziwcie się, że proboszcz w Limanowej taki jest jak by dostał po 1 i 2 zł na tacę wtedy miał by szacunek dla wszystkich ludzi w tej chwili ma szacunek dla bogaczy bo sam jest bogaczem.
Odpowiedz
MAJA12
2017-01-24 19:23:03
2 4
Basior20

Święte słowa napisałeś. trzeba jeszcze dodać ,że koło władzy i bogatych się kleją a na bidaków nawet nie spoglądną.
Odpowiedz
tom3331
2017-01-24 20:03:55
0 1
KSIADZ JANUSZ BOCIEK JEST NAJLEPSZYM KAPELANEM SZPITALNYM I ODDANYM DLA CHORYCH I POTRZEBUJACYM ZALATWIANIE Z NIM MSZY I CO pIOTROWSKI DALEJ KAZUJE ODCHODZIC TAK JAK PIERWSZEGO KAPELANA SZPITALNEGO PRZENIÓSŁ KAPELANA BOGUSIA WEGRZYNA
Odpowiedz
magt
2017-01-24 20:25:40
0 1
Skoro na domysłach świat stoi i każą się nam domyślać, to może i ja się po domyślam...
Hmmm no to ja widziałbym to tak...
Bohater powyższego artykułu stał się w sławnym limanowskim otoczeniu nieco niewygodny. Inny. Odstający od pozostałych. Nie sknera. Nie dumny. Nie pyszny. Może jeszcze zaczął się nie zgadzać z owymi członkami limanowskiego otoczenia? Toż to już grzech nie do wybaczenia. Powinna go spotkać kara - jak jego poprzednika. Taka cicha degradacja. Odsunięcie. No bo co będzie nieszczęśnik bruździł. Ale żeby nie było afery, że limanowskie otoczenie zbyt pyszne, wymyślono w tle skandal. Zapłacono panu redaktorowi? Skoro jedziemy na domysłach, to domyślam się że nie mało. Puszczono w świat że skandal, sprawa się rozwiąże, niebawem ucichnie, dalej nikt nie będzie wiedział co w tym tle było, załatwiono wszystko po cichu, czyste i nieskalane ręce dalej będą czyste. I nieskalane. To znaczy tak będą mówiły, bo to co na owych rękach jest Bóg jeden wie. Nie nam osądzać.
I żeby nie było. Ja się tylko domyślam. Skoro nam kazano... Taka moja wersja wydarzeń. Każdy ma swoją. No każdy się przecież musi domyśleć. Ja domyślam się w ten sposób. No wybaczcie nie poradzę że nie umiem inaczej. Ah taka kurde psia natura...
Bo gdyby się napisało konkretnie i na temat nic bym nie mówił. Nawet bym honor zwrócił. Ale posiać zamęt i nic? No każdy potrafi.
No ale będę domyślał się dalej.
Odpowiedz
pelikatador
2017-01-24 21:10:20
0 1
Takie decyzje to chyba nie Proboszcz ale Biskup w Tarnowie podejmuje.
Coś jest na rzeczy jeżeli odwołali Kapelana.
Jakaś limanowianka przyczyniła się do nich?
Odpowiedz
taiman
2017-01-24 21:30:09
1 4
Ej wszyscy bezkrytyczni obrońcy chłopców w sutannach poczekajcie na oficjalne stanowisko Kurii bo jak sprawa już jest tak nagłośniona to pewnie się wypowiedzą. Póki co jest tylko informacja o przejściu nowego księdza do Limanowej. Nie ma stanowiska Kurii w sprawie pana Boćka.
A może jest tak że on wspaniały był, może był i oddany i może nawet wiele dobrego zrobił ... pytanie czy czasem nie czyjejś żonie ;). Limanowa to grajdołek i trudno się ukryć przed sąsiadami, więc kto wie może on nie był taki święty. Jak to mówią Pożyjemy zobaczymy.
Odpowiedz
pelikatador
2017-01-24 21:40:49
0 2
zgadzam się z Tajman, Biskup musiał mieć jakieś dowody żeby takie decyzje wydawać i nagle Kapelana odwoływać
może Kuria stanie na wysokości zadania i ujawni czy Ksiądz się spisał jako Ksiądz czy amator innych uciech
nie wszystko złoto co się świeci
jeśli traktują poważnie Parafian limanowskich w Tarnowie to powinni jasno sprawę wyjaśnić, napisać o co chodziło
albo o KOGO chodziło
Odpowiedz
konto usunięte
2017-01-24 21:47:02
0 4
Ech te kobiety nawet pod sukienkę zaglądają limanowianko wstyd.
Odpowiedz
adamsmith
2017-01-25 00:49:21
0 2
chwilunia coś mi tu nie gra
Panie/Pani @pelikatador - twój małomiasteczkowy wścibski sposób bycia jest ledwo do zniesienia dla normalnego człowieka. Jeśli zostały zdefraudowane pieniądze parafii - ścigać. Jeśli złamano w jakikolwiek inny sposób prawo - ścigać. Jeśli to jego prywatna sprawa to sorry ale to nie twoja sprawa.

Sytuacja zupełnie przykładowa nie mająca z tą sprawą związku: jest ksiądz, robi dziecko, porzuca kapłaństwo i zakłada rodzinę. I teraz mi powiedz Panie @Pelikatador vel lisia morda na jakim etapie kuria czy ten ksiądz mieliby do ciebie przyjść i sie tłumaczyć z tego co, gdzie, z kim i po co?? Wyjaśnij mi to bo nie rozumiem twojej logiki.
Dlaczego ty nie ogłaszasz wszem i wobec swoich przewinień i motywów?
Nie rozumiem co z wami ludzie!?

Następny taki Pan @Basior20 dostaje ścisku dupy bo babki dają na tacę. Czy te babcie podkradają pieniądze wnuków i zanoszą do kościoła?? Nie, wydają swoje. Ale oświeceni postępowcy wiedzą lepiej jak babcie powinny wydawać swoje własne pieniądze. Dlaczego niektórych tak boli że ludzie mają wybór i go dokonują.

Pieprzą nieustannie o wolności i demokracji a babke by ubezwłasnowolnili bo własna dychę na tacę rzuciła.
Jest ku...wa postępowo nie ma co.

Ludzie to są jednak kutwy jak mówił Piłsudski. Kościół na każdej mszy pełny ale zagadnij tylko kogoś i naszczuj na księży i się zaczyna jazda, można sobie posłuchać jak się toksyna sączy. Z takim nastawieniem szkoda się w kościele pokazywać. Chyba ze w intencji nawrocenia.
Odpowiedz
tom3331
2017-01-25 05:38:54
4 2
drodzy parafianie i wszyscy mieszkańcy limanowej brońmy księdza kapelana Janusza Boćka i nie dajmy mu odejść z parafi bo to jest ksiądz z powołaniem który bardzo duzo robi pomaga chorym i ich rodzinom a proboszcz Piotrowski tylko by przenosił kapelanów bo mu sie nic nie podoba jak kapelan mówi do parafian na mszach i co teraz będzie po co nam taki proboszcz na parafi w limanowej jaki jest Piotrowski on sam po winien odejsc robi same machlojki i donosy pisze
Odpowiedz
34607szczawa
2017-01-25 07:14:07
2 6
Kiedy zlikwidują celibat? Będzie mniej skandali.
Odpowiedz
TuronGorski
2017-01-25 07:34:57
2 2
przecież KK to zwykła sekta ,niszcząca wartościowe jednostki .......jak PiS
Odpowiedz
34607szczawa
2017-01-25 08:38:24
0 3
Co złego w tym że ksiądz będzie mógł mieć żonę?
Odpowiedz
Biskup
2017-01-25 09:48:03
2 2
@tom3331 po co piszesz bzdury typu 'Piotrowski to by samych kapelanów przenosił'... jak ks. Piotrowski został proboszczem w 2010 roku to ks. Bociek już był kapelanem...
Odpowiedz
Gargamel
2017-01-29 19:03:17
1 1
@tom3331 Ja nie stane w obronie Ks. Bocka Jak ja byłem w potrzebie zeby mnie poparl to On tego nie zrobil. On umył jak JUDASZ RECE Wiec szerokiej drogi życzę.
Odpowiedz
stranger
2017-02-04 09:02:27
1 1
Mężczyzna pchający wózek i z brewiarzem w ręce - to w dzisiejszych czasach żaden skandal. A celibat od dawna jest fikcją, rodacy limanowscy :-)
Odpowiedz
Margaretka50
2017-06-22 20:16:29
0 0
Wpasuje się idealnie w parafię do której został przydzielony
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Będzie zmiana kapelana w szpitalu - w tle skandal"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]