8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Były wójt i nowy wójt: nerwowo na sesji

Opublikowano 03.12.2010 19:17:25 Zaktualizowano 05.09.2018 12:04:31

Od dzisiaj Lech Nowak jest wójtem gminy Tymbark. Zastąpił na tej funkcji Stanisława Pachowicza (nie brał udziału w wyborach, był wójtem przez ostatnie 14 lat). Początkowo miła atmosfera przerodziła się w smutne zakończenie. Lech Nowak przedstawił sytuację finansową samorządu jakim rozpoczyna zarządzanie, a Stanisław Pachowicz ostro skomentował wystąpienie nowego wójta.

- Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia – m.in. tymi słowami Stanisław Pachowicz przywitał na sesji swojego następcę. Po chwili odbyło się ślubowanie. Kolejnym punktem było wystąpienie nowego wójta. – Przepraszam, że mam tremę, ale po raz pierwszy jestem wójtem – żartobliwie rozpoczął Lech Nowak. Podziękował wyborcom, którzy oddali na niego głos. Wymienił również Radnych mających największy udział w jego wyborczym sukcesie. Za główny filar działania umożliwiający przejęcie władzy w gminie uznał Marka Golonkę. Podziękował za wsparcie m.in. Marii Ociepce (pełnomocnik komitetu wyborczego) i staroście Janowi Puchale.

- Nasz wynik zszokował społeczność gminną jak i obserwatorów z zewnątrz – powiedział m.in. w wystąpieniu Lech Nowak. – Skończyła się era władzy dyktatorskiej. Mieszkańcy byli już zmęczeni niezdrową sytuacją w gminie. Wbrew zapowiedzi ustępującego wójta, nie zostawia on gminy kwitnącej i bogatej. Poważnym problemem jest zadłużenie, które wynosi 7 milionów zł. Projekt budżetu na 2011 rok wygląda jeszcze gorzej. Wkrótce przedstawię szczegółowy bilans otwarcia. Będziemy działać najpierw tam, gdzie są największe zaniedbania. Pierwszą poważną inwestycją będzie budowa solidnej sali gimnastycznej w Piekiełku. Na ostatniej sesji Stanisław Pachowicz pytał, czy mamy moralne prawo do przyjęcia subwencji w wysokości 369 tys. zł na usuwanie skutków powodzi. Jak najbardziej mamy takie moralne prawo. Skarga Marka Golonki dotyczyła sprawy nacisków na komisję szacującą straty, a nie dotyczyła infrastruktury gminy. To są dwie różne rzeczy.

Lech Nowak zapowiedział również dokładną analizę zatrudnienia w Urzędzie Gminy. Stwierdził, że zwolnienia nie są przesądzone, ale nie można ich wykluczyć. Porównał również sytuację gminy Tymbark z gminą Słopnice (jeszcze 13 lat temu tworzyli wspólny samorząd). Według jego danych w 2010 roku gmina Tymbark ma 7 milionów zł długu, a Słopnice według prognoz 2,7 miliona zł. Inwestycje zaplanowane na 2011 rok wynoszą 66 tys. zł, a w Słopnicach 4,5 miliona zł. – W Urzędzie obowiązywać będą nowe standardy – powiedział Lech Nowak. – Oczekuję, że urzędnicy będą życzliwi dla mieszkańców i gotowi do rozwiązywania ich problemów. Nasze działania będą jawne. Znakomity wynik w wyborach zobowiązuje.

To przemówienie wywołało spore zdenerwowanie Stanisława Pachowicza, który wypowiedź Lecha Nowaka uznał za nietaktowną. – Nie powinniśmy zaczynać od totalnej krytyki – powiedział wyraźnie zdenerwowany Stanisław Pachowicz. – W ogóle się Pan nie zna na pracy samorządowej. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zobaczymy jak teraz w roli wójta będzie Pan postępował. To niczemu dobremu nie wróży. Ja gdybym wiedział, że znowu planujecie lincz na mnie to bym nie przyszedł.

Stanisław Pachowicz stwierdził, że nie można gminy Tymbark porównywać ze Słopnicami. – Jesteśmy gminą socjalną – zaznaczył Pachowicz. Jako przykład podał m.in. wysokie ociężenia dla budżetu związane z koniecznością utrzymania dwóch przedszkoli (około 1,3 miliona zł). Stwierdził również, że zadłużenie gminy to głównie efekt decyzji podejmowanych przez Radę Gminy.

Sytuację starał się uspokajać Marian Zimirski, Przewodniczący Rady Gminy Tymbark. – Chcemy kulturalnie dyskutować – powiedział. – Nikt nie neguje całej polityki Stanisława Pachowicza. Dostrzegamy te przedsięwzięcia, które służą mieszkańcom. Jednak trudno oczekiwać, że Lech Nowak nie będzie mówił o sytuacji w gminie jaką przejmuje. Jego wypowiedź oparta byłą na faktach i liczbach.

Lech Nowak nie skomentował wypowiedzi Stanisława Pachowicza. Na sesji podjęto uchwałę o zarobkach wójta. Stawkę zaproponował Marian Zimirski. Pensja zasadnicza Lecha Nowaka wynosić będzie 4 950 zł brutto (prawo zezwala maksymalnie na 5,9 tys. zł). Również nie zastosowano maksymalnie możliwych stawek w przypadku dodatku funkcyjnego (1,7 tys. zł. brutto). Dodatek specjalny ustalono na najniższym z możliwych poziomie, który wynosi 20 procent pensji zasadniczej wraz z dodatkiem specjalnym (maksymalnie mógł wynieść 40 procent). – Na razie pensję proponujemy na takim poziomie – powiedział Marian Zimirski. – W momencie, kiedy praca wójta będzie przynosić efekty, możemy zawsze zastanowić się na zwiększeniem pensji.

Lech Nowak otrzyma jeszcze 20 procent pensji zasadniczej za wysługę lat.

Na sesji o bardzo niejasnej sytuacji Ośrodka Zdrowia przypomniała kierowniczka tej placówki Regina Korżeniecka - Łyżnicka. Jej zdaniem uchwały podejmowane przez Radę Gminy ubiegłej kadencji są niezgodne z prawej i krzywdzące dla niej. – Mogą być problemy z zakontraktowaniem specjalistyki na 2011 rok w Ośrodku Zdrowia – powiedziała. W wyniku bardzo zagmatwanej sytuacji sprawa może się znaleźć w sądzie i według najgorszego scenariusza skończyć odszkodowaniem, którym obciążony zostałby budżet gminy.

Na krótkie wystąpienie Reginy Korzenieckiej - Łyżnickiej, chciał odpowiedzieć Stanisław Pachowicz, ale Przewodniczący nie udzielił mu głosu. Lech Nowak zapowiedział, ze sprawa Ośrodka Zdrowia będzie jedną z pierwszych spraw, którymi się zajmie.

- Moim kandydatem na wójta Tymbarku był Dariusz Socha, Dyrektor limanowskiego szpitala – powiedział Jan Puchała, starosta limanowski. – Zdecydował się jednak kandydować do Rady Gminy (z powodzeniem – przyp. red.). W tej sytuacji poparłem Lecha Nowaka. Jego kontrkandydaci, Marek Sawicki i Janusz Kałużny muszą mi wybaczyć, ale ja nigdy nie zagłosuję na nauczycieli. Z doświadczenia wiem, że nauczyciele w zdecydowanej większości nie sprawdzają się w zarządzaniu samorządami. Przykładem jest Limanowa, która przez 12 lat się nie rozwijała. Niektórzy mówili nawet, że w ubiegłej kadencji byłem starostą i burmistrzem. Na szczęście Marek Czeczótka współpracował ze mną wzorowo, dzięki temu udało się przeprowadzić ważne inwestycje w Limanowej. Nowemu wójtowi Tymbarku życzę owocnej pracy. Jestem mieszkańcem gminy Tymbark i bardzo mi zależy na rozwoju tego samorządu. Mam nadzieję, że współpraca będzie nam się układała wzorowo.

Jan Puchała podziękował również ustępującemu wójtowi.

Fot. Lech Nowak (z lewej) i Stanisław Pachowicz.

Komentarze (74)

hacel
2010-12-03 19:33:38
0 0
Coś ten gość z prawej ma nie najlepszą minę, ciekawe dlaczego
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 19:40:52
0 0
Panie Starosto dlaczego nie nauczyciele, czyżby gnębili za mlodu?
Odpowiedz
m78
2010-12-03 19:53:01
0 0
Regina KoRZeniecka - Łyżnicka
Odpowiedz
jacek272
2010-12-03 20:08:57
0 0
Jaca 'wbrew zapowiedzią' czy 'wbrew zapowiedziom'?
Odpowiedz
AGolonka1972
2010-12-03 20:14:57
0 0
Panie Stanisłaiwe zabieraj fotel i biurko i koniec przekretów,kłamstwa...Panie Lechu gratuluje i dziekuje za przejecie władzy
Odpowiedz
forfiter
2010-12-03 20:19:11
0 0
Wyglądałoby na to, że starosta promując Sochę na wójta podstępem chce się go pozbyć ze szpitala.
Odpowiedz
nakacu1
2010-12-03 20:20:40
0 0
mam rozumieć że diety radnych i przewodniczących komisji [oj dwie to się rozrosły]będą przekazywane dalej na cele charytatywne brawo,Gratulacje dla pana Starosty za dwulicowość poglądów co do kandydatów na wójta .Zależy z kim się spotkał tak kadził ,no ale trzeba sobie urząd oczyścić czyimś działaniem w tym wypadku jest to Pan Lech Nowak boć to przecie tajemnicą poliszynela jest iż za 4 lata będzie się przymierzał do fotelu Wójta,gratuluję przebiegłości. Patrząc na fotkę to rzeczywiście nie poznaję tego gościa po lewej,ten po prawej też jakiś taki zacięty.Co do ośrodka zdrowia Szanowny panie Wójcie Lechu Nowaku starajcie się aby ta sprawa była naprawdę pozytywnie załatwiona ale dla społeczeństwa mieszkańców,jak powszechnie wiadomo to co było do tej pory to skandal i wydaje mi się że może lepiej zapłacić karę pani 'Doktor' Korzenieckiej- Łyżnickiej i pozwolić firmie z zewnątrz aby pokazała co obiecywała ,jak dalej patrzeć na nieudolność obecnego dzierżawcy.Jakby nie było to nawet co niektórzy radni Naszej Gminy potwierdzali w prywatnych rozmowach że;co jak co ale jedną robotę to Pachowicz dobrą zrobił że rozwalił to ten ośrodek
Odpowiedz
forfiter
2010-12-03 20:30:57
0 0
Czytając słowa starosty ,m.in. o 12-letniej stagnacji Limanowej pod rządami burmistrzów-nauczycieli,a pamiętając że przez 8 lat był nim Czeczótka,którego znowu starosta chwali -za wzorową współpracę i inwestycje-narzekając przy tym,że musiał być za niego burmistrzem- to zastanawiam się,czy to jest nieprzygotowane wystąpienie,czy też 'słabszy moment' po sesji inauguracyjnej powiatu ?
Odpowiedz
winiarnia
2010-12-03 20:33:40
0 0
To jest słynne Jestem z a a nawet przeciw
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 20:42:19
0 0
Przecież Pan Zimirski mnie uczył a został przewodniczącym rady. Nie rozumiem wypowiedzi starosty .
Odpowiedz
Rokosz
2010-12-03 20:45:08
0 0
Byli radni to macie podziękowanie od Pachowicza, za wazelinę że zadłużenie Gminy to głównie efekt decyzji podejmowanych przez Radę Gminy,to Wy jesteście winni.
Odpowiedz
hawkeye
2010-12-03 20:49:39
0 0
nie wiem skad jest wziete zadluzenie slopnic na poziomie 2,7 mln zl - rzeczywiste zadluzenie slopnic to 0,2 mln zl. na inwestycje jest przeznaczone w przyszlorocznym budzecie 5,9 mln zl. pozdr hawk
Odpowiedz
limonovion
2010-12-03 20:54:31
0 0
ZadłużenieUG na 7 milionów...wyszło wreszcie na światło dzienne i to zasługa rady gminy ... ciekawe... a Ryś przecież zawsze 'pozyskiwał' środki poza budżetowe w rekordowych ilościach w skali województwa i kraju ...rekordzistą był rekordzistą samozwańcem...ciekawe ile kont miało UG czy nie kilka jak szkoła a raczej stowarzyszenie katolickie w Piekiełku...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-03 21:08:39
0 0
ten gosc z prawej widac jeszcze bardzo pewny siebie-ja bym nie byl.Dobiora ci sie do d..... Co do osrodka zdrowia to zobaczcie ilu specjalistow po innych osrodkach-u nas zero.Dac szanse innym niech sprobuja by mieszkancy Tymbarku nie tulali sie po innych osrodkach.
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 21:09:59
0 0
limonovion a skąd ty takie informacje masz o kątach w tymbarku jak jesteś Limanowian.Chyba kręcisz z pochodzeniem.
Odpowiedz
maradon
2010-12-03 21:10:08
0 0
Nakacu, twój kandydat nie dostał kredytu zaufania od społeczeństwa, również dlatego, że ty stałeś za nim. Teraz możesz czuć rozgoryczenie, ale taka jest prawda o tobie - umiesz tylko narzekać. A Pachowicz swoim zachowaniem na sesji ukazał wszystkie objawy opisane przez Freuda. On się nadaje do psychiatryka!
Odpowiedz
limonovion
2010-12-03 21:16:19
0 0
hacel a co Ty myslisz że jak o stowarzyszeniu katolickim w Piekiełku słyszałem to jestem katolikiem z Piekiełka...w TVP1 pani Jaworowicz mówiła...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-03 21:22:42
0 0
limanovion tak było też to oglądałam i jednym z zaproszonych gosci był Pachowicz
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 21:26:50
0 0
limanovion co tobie tak na tym tymbarku zalaży.Ja tylko zapytałem
Odpowiedz
wicusiok
2010-12-03 21:27:19
0 0
Limonovion zgadzam się z Tobą odnośnie pozyskiwania środków poza budżetowych. O tym już dawno w liście otwartym pisał Ptaszek, że każdy zakład pracy który pozyskał fundusze i zainwestował w danej gminie przeliczane jest na mieszkańca. A że w Tymbarku bardzo dużo pozyskał Maspex to i przelicznik wzrósł czym zawsze chwalił się 'dyktator' RYŚ.
Odpowiedz
maradon
2010-12-03 21:28:56
0 0
Limanovion to nie limanowiak a hacel brzmi podobnie do hycel. Biegasz za psami po ulicach czy to po prostu twój nick? Jakbyś tak wszystko na serio brał to ja nie jestem Diego Maradoną, przyrzekam ci!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-03 21:32:06
0 0
Puchała do ludzi mówił co innego a podobno na tymbarskich sesjach chwalił konfidenta. I gdzie jest prawda?
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 21:34:10
0 0
maradon jak nie wiesz co to hacel to przeczytaj w encyklopedii.
Odpowiedz
sov
2010-12-03 21:34:33
0 0
panie wojcie Nowak skoro glownym filarem pana jest ten nierob golonka to widze ze ta gmina to bedzie niezla wylegarnia nierobow. Obym sie mylił ale golonka to nic dobrego. Wiem cos na jego temat.
Odpowiedz
polimer
2010-12-03 21:38:29
0 0
Czyli inwestycji nie będzie bo nie ma kasy, z braku innego zajęcia zapewne będą rozliczenia i 'niezbędne' weryfikacje np kadry (Golonka jest mściwy). Lech Nowak został wybrany na Wójta przez zdecydowaną większość mieszkańców - szanujmy to. Osobiście swoim nazwiskiem gwarantuje zmiany na lepsze - ufam że to lepsze dotyczyć będzie mieszkańców gminy Tymbark a nie tylko kilku osób (radnych z wygranej drużyny, przecież Golonka tak bardzo się zasłużył że od razu hala sportowa w Piekiełku????).
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 21:46:33
0 0
Hala sportowa w Piekiełku dlaczego nie .Przecież tej wsi też coś się należy.
Odpowiedz
maradon
2010-12-03 21:53:02
0 0
Hacel, mój ty geniuszu, a czy ja mówie co to jest hacel czy z czym sie kojarzy? Kojarz co ludzie piszą. Sov, dalej ci nie przeszła gorycz po porażce? Cóż takiego ma ten Golonka, co nie pozwala ci w nocy spać? :) Polimer, witaj w gronie rozgoryczonych, jednak musisz się bardziej rozkręcić :)
Odpowiedz
winiarnia
2010-12-03 21:54:30
0 0
Dlaczego Jerzy Sthur wybrał Tymabark do zdjęc filmu Duże Zwierzę? Artysta przyjeżdża patrzy,słucha,obserwuje i tak dalej i tak dalej.Film zebrał dużo nagród.Nie tylko dlatego, że okoliczne wzgórza przypominają grzbiet wielbłąda.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-03 22:00:59
0 0
kogucie - jako kogut pomawiasz Puchałę, czy powtórzysz to samo podpisując się wicusiok ? masz odwagę? dlaczego zmieniasz nicki? nic do ciebie nie mam ale ochłoń trochę. pozdrawiam. Nie będę miał za złe jak będziesz po mnie bluzgał - wiem że to jest silniejsze od ciebie ;-))
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 22:02:15
0 0
Maradon ja cię dalej nie rozumiem co z tym wszystkim ma wspólnego Golonka.
Odpowiedz
maradon
2010-12-03 22:05:23
0 0
Hacel, jak przeczytasz jeszcze raz mój post zauwazysz, że temat Golonki pojawia się w kontekście wypowiedzi pana Sov. Czytajmy ze zrozumieniem, a wtedy wszystko będzie łatwiejsze
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 22:12:09
0 0
Żeby czytać ze zrozumieniem trzeba mieć mózg, pewno nie mam dobranoc
Odpowiedz
maradon
2010-12-03 22:14:45
0 0
To ty powiedziałeś :)
Odpowiedz
hacel
2010-12-03 22:16:28
0 0
Starosta jednak miał rację...
Odpowiedz
romcio1985
2010-12-03 22:18:03
0 0
zaskoczył mnie swoim stwierdzeniem Puchała. To dlaczego w Limanowej popiera Biedronia, przecież to też nauczyciel. Bieda również. Myślę, że starosta nie potrzebnie stwarza pewien ferment. Brzmi to trochę nietolerancyjnie wobec tej grupy zawodowej.
Odpowiedz
winiarnia
2010-12-03 22:20:25
0 0
Taaa.Plusy ujemne i dodatnie.
Odpowiedz
polimer
2010-12-03 22:21:51
0 0
Lech Nowak wygrał bo jest najlepszy spośród kandydatów, dobrze zaczyna bo ludzie mu ufają, wie jak to robić, widać że już dogadał się ze starostą a to bardzo ułatwi pracę. Współpraca z okolicznymi gminami to kwestia czasu. Ma do dyspozycji wartościowych ludzi jak Zimirski, Leśniak czy Socha. Ale ciągnie się też za nim niepokojący 'dług wdzięczności za zasługi wyborcze' wobec takich ludzi jak Golonka czy Ptaszek... którzy nic pozytywnego wnieść nie mogą (z pustego to i Salomon nie naleje) a to jest realne obciążenie dla dobrej pracy rady i wójta. Powodzenie Lechu
Odpowiedz
hajduk41
2010-12-03 22:26:16
0 0
Co do pana starosty i nauczycieli: Przecież niedawno ukazał się artykuł, że pan starosta będzie wspierał pana g. Biedronia na burmistrza Limanowej. TO JEST NAUCZYCIEL PANIE STAROSTO. CHCE PAN ZAFUNDOWAĆ LIMANOWEJ KOLEJNE LATA STAGNACJI???? PAN BIEDA PRZYNAJMNIEJ PODZIAŁAŁ TEŻ NA INNYM POLU NIŻ EDUKACJA, OKAZAŁ SIE PRZEDSIĘBIORCZYM. MOŻE WARTO SIĘ NAD TYM ZASTANOWIC.
Odpowiedz
gazda
2010-12-03 22:27:46
0 0
PANIE WOJCIE LECHU NOWAK jak Pan nie wyczyści Urzędu Gminy,oraz innych podległych . gminie,...... czyli Panu .To oni wyczyszczą gminę ale Panem .Uważam że osoby z bagażem poważnych grzechów powinny jak najszybciej znależć się po za strefą urzędu.Wtedy zapanuje upragniona Pańska i nasza normalność gminna. Zyczę dużo zdrowia Panu i Pańskiej rodzinie.
Odpowiedz
Ketman
2010-12-03 22:56:13
0 0
Polimer, Skoro tak gorliwie popierasz nowego wójta to czemu krytykujesz jego najbliższych współpracowników? Przecież -jak sam nowy wójt stwierdził- to był filar opozycji wobec Pacbowicza.
Odpowiedz
DolceVita
2010-12-03 23:34:14
0 0
Oj limanovion, przykre to ale brak Ci rzetelnej, prawdziwej wiedzy .....oczywiście na różne tematy.....a i karla tej wiedzy nie posiada!!!!!!
Odpowiedz
jacek272
2010-12-04 01:59:29
0 0
A ja myślę, że przez najbliższe 4 lata Darek Socha będzie uczył się jak zostać w następnej kadencji Wójtem. Pewno skończy misję w szpitalu i przejdzie do Tymbarku rządzić. Tak więc poparcie Jaśka Puchały było pozorne. Ja i tak uważam, że to był błąd popieranie Lecha Panie Starosto. No ale zobczymy co się teraz będzie działo. Najbardziej ciekawi mnie obsada kadrowa urzędu. Bedzie zapowiadane trzęsienie ziemi czy nie będzie? No chyba że Pachowicz - stary 'ryś' (lis) - zastawił jeszcze jakieś pułapki, aby utrudnić wyczyszczenie urzędu z niewygodnych Lechowi Nowakowi ludzi.
Odpowiedz
limonovion
2010-12-04 07:46:26
0 0
DolceVita zgadzam się z tobą że najrzetelniejszą wiedzę na temat tych i innych grzechów Rysia to ma zapewne spowiednik...oni wszystko wiedzą najlepiej podobnie jak o stowarzyszeniu katolickim...a a cóż ja 'ciemna masa' mogę wiedzieć ...chyba że długo długo po fakcie..
Odpowiedz
pisbis
2010-12-04 08:20:36
0 0
Pan Starosta nie głosuje na nauczycieli ale na swoje listy ich chętnie zaprasza np.Czeczótka,Wójtowicz,Budacz,Szkarłat 'nie sprawdzają się w samorządzie' a w mieście Limanowa to kogo Pan popiera że zapytam (Biedroń-nauczyciel) - Panie Puchała rozdwojenie jaźni? Trza by się zdecydować a nie opowiadać głupot w zależności od sytuacji i robić z siebie ciotkę z ameryki.
Odpowiedz
lim
2010-12-04 08:46:00
0 0
staroście wydaje sie chyba ze jest cudem dla limanowej,przypomnij sobie co ty robiłeś.ale gadana prostacka została,
Odpowiedz
twpys
2010-12-04 09:05:33
0 0
Panie WYKSZTAŁCONY Starosto, Pan to jest dobry chłop ale jednak PROSTAK.
Odpowiedz
mieszkantymb
2010-12-04 09:07:34
0 0
panie starosto, skąd pan wziął dane na temat nauczycieli na stanowisku wójta?. ma pan poparcie dowodami naukowymi?, prowadził pan jakieś badania na ten temat?. a może pisał pan pracę mgr na ten temat, bo podobno wreszcie po pół wieku udało się panu ukończyć jakąś podrzędną uczelnię?. ciekawe jak w kraju radzą sobie muzykanci na stołkach.
Odpowiedz
gazda
2010-12-04 09:18:31
0 0
Jacek 272 Pan Wojt Lechu [ tak mi się wydaje ]nie wyrazi zgody na pracę z osobami które pokazały krzywoprzysięstwo w sądzie,które pisały donos do Pachowicza na Kordeczkę że za blisko drogi postawił garaż a pomawiały o to że to zrobił uczciwy człowiek Pan Borkowski, co opowiadał i rozgłaszał lenin na zakładzie .Zpytajcie pracowników to Wam powiedzą jak było.Na pewno Ci co robili przekręty chcieli by pracować dalej ale jak będzie to czas pokaże.
Odpowiedz
limonovion
2010-12-04 09:28:19
0 0

zachowajcie Wy chociaż teraz fason skoro wybraliście starosto-burmistrza jak sam się określa pan Jan. Panie Janie skoro 'kąpał' się pan z nauczycielem Czeczótką w basenie (paradował) to teraz go pan nie chlap, trzeba go było we wodzie wychlapać, teraz to chwyt poniżej pasa.Zresztą publicznie nigdy 'Rysia pan nie potępił , a nawet jak czytam na koniec mu pan dziękował...

Odpowiedz
lim
2010-12-04 09:28:23
0 0
panie puchała chwalenie sie tym co robią wójtowie to pana specjalność/wogóle to pana specjalność/wiadomo już że DYZMA wrócił!!!!!!!!!!!!!!!!!!zachowanie idealnie pasuje.
Odpowiedz
wicusiok
2010-12-04 09:47:35
0 0
Chciałbyś pnioku bym na tobie drzewo ciupał?! Nic z tego! To nie moja profesja, a do zwierzaków to mi daleko. Pozdrawiam.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-04 09:57:32
0 0
Wicusiok - jednak jest dla ciebie nadzieja! ale czemu pod nickiem 'kogut' Puchale chcesz zaszkodzić... wstydzisz się może czegoś? a tak właściwie o co ci chodzi?
Odpowiedz
silny
2010-12-04 11:39:38
0 0
Z tego co ja wiem to starosta bardzo dużą wagę przywiazuje do edukacji i ceni nauczycieli co udowodnił w szkołach ponadgimnazjalnych w powiecie limanowskim. Nauczyciele sprawdzaja sie jako ciało doradcze, natomiast rzadko sie zdarza by byli dobrymi wojtami czy burmistrzami - nie trzeba dowodów naukowych tylko troche czasu i dostepu do internetu! Mają skrzywienie polegajace na tym, ze siebie uważaja za najmądrzejszych a innych traktują jak uczniów. Natomiast co do tego,że starosta jeszcze sie uczy to tylko pozazdrościć chęci i zamozaparcia.dlatego mieszkantymb nie zazdrość staroscie tylko weź się do nauki!!!
Odpowiedz
maradon
2010-12-04 12:05:14
0 0
Z bardzo niekulturalnej wypowiedzi byłego wójta Pachowicza wynika, że to Rada Gmniny zadłużała Tymbark. Ciekawe jak teraz czują się radni, np Kałuzny, Gajewska, Mielnicki, Kaptur, Kraska i inne Wiewiórskie, kiedy dowiedzieli się, że ich wódz, w którego byli tak wpatrzeni zwalił na nich całą winę. Robi się coraz ciekawiej, czekam na ciąg dalszy sensacji :))))
Odpowiedz
limonovion
2010-12-04 12:07:57
0 0
silny próbujesz udowodnić mieszkantymb że KSW (kup sobie wykształcenie) jest 'najmocniejszym' pionem edukacyjnym w Polsce i można po tym grać pierwsze skrzypce w powiecie...Sam widzisz że potępia nauczycieli limanowskich jak jest w Tymbarku , a jak jest w Limanowej pan Jan to już nauczycieli Limanowskich chwali jak pana Biedronia...natomiast innych wtedy potępia, czyli fałsz i obłuda..
Odpowiedz
kulka
2010-12-04 12:33:08
0 0
czytając wcześniejsze wpisy mam wrażenie że ludzie w tymbarku umieją tylko narzekać i sie kłócić a nie umieją sie cieszyć z tego co mają. Pasuje jak ulał - kołtuny tymbarskie. Nie rozumiem tylko jednego, starosta limanowski, człowiek który osiągnął niebywaly sukces nie tylko w powiecie ale na arenie polski (tytuł najbardziej podziwiany Starosta, Człowiek polskiego samorzadu czy zdobywca oskara samorzadowego)i sukcesy te z powodzeniem przełozyl na działanie dla mieszkańców powiatu otrzymuje niesprawiedliwe opinie. rozumiem że to z zazdrosci! każdy ma prawo pisać co mu ślina na język przynosi, zwlaszcza że sie chowa po nickami,ale jednak jakieś zasady powinny obowiazywać. Dla osob piastujacych urzedy z wyboru, najwazniesza jest ocena wyborców - a tu starosta sięgnął po zloto. Dlatego Panie starosto prosze sie nie przejmować kilkoma sfrustrowanymi kandydatami, którzy pewnie przepadli w wyborach i mając taki mandat zaufania, robic to co Pan umie najlepiej i co pan pokazał przez ostatnie 4 lata.
Odpowiedz
silny
2010-12-04 12:48:13
0 0
limonovion, jezeli myslisz, że sam tytuł mgr czyni człowieka mądrym i predystynuje go do piastowania stanowisk, a brak tego tytułu przekreśla czlowieka to jestes w błędzie. Aby osiagnąć sukces samo wykształcenie to za mało, trezba miec doswiadczenie, pewne cechy osobowosciowe, mądrośc życiową oprócz tej podręcznikowej i w koncu wielką chęć do pracy. A tak na marginesie, mgr wszelakiej maści jest jak .....
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-04 15:09:56
0 0
kulka, po1 sam(a) się ukrywasz pod nickiem (nie widzę twojego nazwiska) po2 nikt Puchały nie krytykuje w całości tylko za sprzeczne gadki w temacie nauczycieli. Chyba, że potrafisz to logicznie wytłumaczyć. silny ma rację częściowo, bo ważne jest wszystko..więc wykształcenie TEŻ ma znaczenie, jednak nie jako jedyne. Co do głównego tematu-nie ma jak 'miłe' zakończenie. Panowie komentujący ze wszystkich stron..obrzucanie się głupimi hasłami w stylu 'ty masz 100nicków', 'trzeba mieć mózg' tylko świadczy o was. Zastanówcie się nad tym, czy kogoś poza wami rusza taka gadka przedszkolna.
Odpowiedz
poplo
2010-12-04 15:20:14
0 0
teraz dopiero sie zacznie w Tymbarku
Odpowiedz
lim
2010-12-04 18:00:05
0 0
proszę państwa Puchała to DYZMA i wstyd nam powinno być za niego
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-04 19:43:44
0 0
limonovion skoro tak krytykujesz pana Puchale to wytlumacz mi co to za fenomen ze drugi raz wygrywa tak olbrzymia liczba glosow,nawet inny puchala w tym roku na tym skorzystal.Ludzie widocznie Go znaja i ufaja.Dla nich to nie Dyzma jak piszesz .A tak na koniec to nie obrarzaj ludzi jak nie znasz ich osobiscie to hamskie.
Odpowiedz
limonovion
2010-12-04 19:54:05
0 0
tymek88 najpierw przeczytaj co piszę pajacu kwadratowy z choinki... no i spadaj...
Odpowiedz
limonovion
2010-12-04 20:00:23
0 0
tymek88 no i nie zapomnij zaglądnąć pod poduszkę czy ŚWIĘTY MIKOŁAJ jakiego kija nie zostawił żeby ci głupoty z głowy powybijać...(pozdrów natte itp...)
Odpowiedz
lim
2010-12-04 20:19:40
0 0
panie tymek dyzma też był fenomenem przepraszam jezeli kogoś obraziłem
Odpowiedz
lim
2010-12-04 20:22:11
0 0
panie tymek dyzma też był fenomenem przepraszam jezeli kogoś obraziłem
Odpowiedz
hawk
2010-12-04 20:26:05
0 0
Do czego to doszło że Tymbark porównano do niedawnego lennika czyli SŁOPNIC i co??? Wychodzi na to że brakuje Tymbarkowi Słopnic,bo nie ma kogo doić.My w Słopnicach odwdzięczamy się na swój sposób za to lennictwo czyli sikamy do Słopniczanki a Tymbark to musi pić-czyż nie oryginalne do bólu???:)
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-04 21:14:14
0 0
limanovion- dla mnie Dyzma to cwaniak i oszust a ty dla mnie jestes wielki buras i nie powinienes sie wogole wypowiadac na tym portalu.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-05 09:36:32
0 0
hawk za to twoje prostactwo wcale nie jest oryginalne skoro jesteś ze Słopnic
Odpowiedz
QQQQ
2010-12-05 15:03:39
0 0
Wredy kłamliwy niewykształcony starościna. Niedawno poparł oficjalnie kandydata na burmistrza, który jest nauczycielem, a teraz zarzeka się, że nie będzie popierał nauczycieli. Taki pewny swojej pozycji, że teraz nie baczy co mówi - to jest wprost powiedziane - możecie mi teraz przez 4 lata naskakać, a za 4 lata wrócę do Tymbarku na wójta.
Odpowiedz
Blackmail
2010-12-05 15:05:31
0 0
limanovion limanovion... Gdyby ludzie się dowiedzieli kim ty jesteś... Będzie ciekawie pisz tak dalej :) co do Tymbarku to dobrze jest jak jest mogą zrobić dużo, a jak nie wyjdzie to nie będzie na kogo zwalić :) ale oby się udało :) co do Pana Starosty... zazdrość. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2010-12-05 15:16:09
0 0
Nie denerwujcie się chłopcy!!!!!!!!! pozdro
Odpowiedz
limonovion
2010-12-05 22:35:35
0 0
tymek88 jak bedą w Tymbarku wybory kołtuna roku 2010 to znowu zajmiesz miejsce na podium...Ta pani 'doktor' to ma faktycznie same ciężkie przypadki i nie dziwi że nieżle zarabia ...ponad 20 tysiaków ... znowu się ktoś odłączy jak to kiedyś Słopnice zrobiły...
Odpowiedz
nakacu1
2010-12-06 18:24:32
0 0
1ktoś tam pisał że mój kandydat nie przeszedł,no po pierwsze nie miałem tej przyjemności głosowania a po drugie nie widziałem takiego kandydata na którego mógłbym oddać głos 2-gazda - nie pochlebiaj sobie tą uczciwością 3 No to Pan Nowy Wójt będzie musiał progi kościoła przekroczyć ,a i do komunii by pasowało przystąpić,wypadało by również przeprosić za najbardziej chamsko prowadzoną kampanię ,no ale czekamy na efekty oby za 4 lata nie usłyszeli wyborcy że winny poprzednik.Na marginesie Pan Pachowicz zwala winę zadłużenia na radnych ale zasadnicze pytanie :dlaczego pozwoliła na to PANI SKARBNIK,dlaczego. pozostało życzyć Nowej Radzie Gminy :Szczęść Boże
Odpowiedz
gazda
2010-12-06 23:18:32
0 0
Nie utożsamiaj mnie z tymi o których piszę bo robisz im krzywdę
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Były wójt i nowy wójt: nerwowo na sesji"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]