8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

Opublikowano 30.05.2012 14:33:31 Zaktualizowano 05.09.2018 10:58:42 top

Limanowa. Wojewoda wszczyna postępowanie wyjaśniające w sprawie ostatniego konkursu na dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej. Istotne wątpliwości dyrektora Wydziału Prawnego MUW budzi skład komisji konkursowej.

Dariusz Socha, były dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej przygotował skargę na ostatni konkurs na dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej. Jego wątpliwości wzbudził skład komisji konkursowej. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z lutego tego roku, na którym opierał się Powiat ogłaszając konkurs mówi w paragrafie 5. iż w komisji konkursowej nie może zasiadać osoba pozostająca wobec kandydata "w stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności".

Kandydatów było w konkursie trzech. Nazwiska znane są tylko dwa: Marek Surowiak, który od stycznia pełnił obowiązki dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej oraz Marcin Radzięta – dyrektor Wydziału Organizacji i Zdrowia Starostwa Powiatowego w Limanowej.

W komisji konkursowej zasiadał m.in wicestarosta Franciszek Dziedzina i sekretarz powiatu Andrzej Matlęga. Andrzej Matlęga jednocześnie zasiada w radzie nadzorczej Gorczańskie Wody Termalne, której Marcin Radzięta w czasie konkursu był wiceprezesem.

- Podzielam te wątpliwości, ale skargi nie zamierzam składać. Chcę być już jak najdalej od tych spraw – zaznaczył w rozmowie z Gazetą Krakowską przegrany kandydat Marek Surowiak.

Wicestarosta Franciszek Dziedzina odmówił komentowania zastrzeżeń, dopóki skarga nie zostanie złożona. - Jeśli wpłynie, zajmą się nią prawnicy – stwierdził na łamach Gazety Krakowskiej.

Sytuacji nie chciał komentować Marcin Radzięta.

- W ocenie Komisji Konkursowej i Zarządu Powiatu Limanowskiego procedura konkursowa została przeprowadzona zgodnie z prawem  a w szczególności skład Komisji nie naruszał wymogów  § 5 ust 1 w/w rozporządzenia – odpowiedział dziś na nasze pytanie w tej sprawie Waldemar Wojtas, asystent starosty Jana Puchały ds. kontaktów z mediami.

Wątpliwości i to istotne ma jednak dyrektor Wydziału Prawnego i Nadzoru Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego. - Wszczynamy postępowanie wyjaśniające w tej sprawie, gdyż mogę stwierdzić, że wątpliwość jest dość istotna i wymaga wyjaśnienia – mówi dyrektor Mirosław Chrapusta komentując sprawę Marcina Radzięty. - Musimy zobaczyć jaka była struktura urzędu, wzajemne relacje. Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować.

MUW w tej sprawie prawdopodobnie zasięgnie też informacji w Ministerstwie Zdrowia oraz Ministerstwie Administracji.
Urząd będzie też wyjaśniał ewentualną zależność pomiędzy Zarządem Powiatu, a drugim kandydatem, czyli Markiem Surowiakiem.

Mirosław Chrapusta poinformował, iż procedury wyjaśniające potrwają około miesiąca.

Stwierdzenie zależności wiązałoby się z koniecznością unieważnienia konkursu.

Komentarze (57)

konto usunięte
2012-05-30 14:51:10
0 0
Jak nie urok to sraczka!
Odpowiedz
videvinci
2012-05-30 14:56:18
0 0
dałby sobie ten Socha spokój :(
ciagłe skargi i podchody
jakaś masakra!

jak ten nowy dyrektor ma pracować?
mój Ojciec tam pracuje i mówi że ten nowy to fajny facet, ludzie Go polubili a Socha już miesza!
mało się najadł jak był Dyrektorem? żal mu teraz?
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-30 15:18:26
0 0
Ten serial powinien się już zakończyć.Oczywiście nie mam nic do Pana Radzięty jak i do wspaniałomyślnego Pana Surowiaka.Jednak uważam że w ostatnich dniach Pan Puchała przynajmniej dwukrotnie sam przytrzasnął sobie głowę szufladą.
Odpowiedz
niski
2012-05-30 15:19:48
0 0
a to się prawnicy Starosty popisali. Wystarczyło przeczytać rozporządzenie. Wg mnie zapis jest jasny jak słońce
- cytuję: W skład komisji konkursowej nie może być powołana osoba, która jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie osoby, której dotyczy postępowanie konkursowe, albo pozostaje wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności
Odpowiedz
pokerface
2012-05-30 15:26:13
0 0
'Moda na wszczynanie postępowań' odc.2012
Serdecznie zapraszamy!
Odpowiedz
Ratownik
2012-05-30 16:15:13
0 0
czekam na odpowiedź osobnika co non-stop zmienia nika a jego sens życia z dyskoteki w Dobrej wynika
Odpowiedz
videvinci
2012-05-30 17:06:15
0 0
czegoś nie rozumiem, co tutaj skarzyć?
jeśli to Starosta byłby kandydatem na dyrektora a Pan Radzięta szefem komisji konkursowej - to rozumiem, że kandydat miałby wpływ na wynik, podobnie przewodniczący komisji mógłby działać 'pod wpływem' tych powiązań

Poza tym jeśli nowy dyrektora wcześniej podlegał jakiemuś Staroście, to teraz też podlega - bo przed Zarządem odpowiada jako Dyrektor Szpitala...

więc co tutaj się zmieniło? bo nie rozumiem?
te skargi stają się już nudne,
a Pieniacze mogą dać sobie spokój.

Ciekawe czy mozna skarżyć do Wojewody fakt, że ktoś ma notoryczną manię skarżenia się :)

Ja chcę się poskarżyć na to, że ktoś inny notorycznie skarży wszystko i wszystkich co się wiąże ze Szpitalem.

Ciekawe czy to skarżenie się Pana Sochy w Jego ocenie działa dla dobra szpitala?
Moim zdaniem to przeszkadzanie, mieszanie i chęć zaistnienia w mediach.
Może jakaś próba odwrócenia uwagi od pojawiających się 'rewelacji Starosty'?
Odpowiedz
Doradca
2012-05-30 17:17:47
0 0
Ja jestem tylko małym chłopcem.
Odpowiedz
Lizus
2012-05-30 17:59:41
0 0
jest jeszcze kilka innych wątpliwości np. przedstawiciel Rady Społecznej wybrany na inny konkurs niż ten ostatni ?
Zarówno prawnicy, wydział zdrowia, jak i sekretarz powiatu chyba się nie popisali.
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 18:06:16
0 0
Kolejna skarga do pana Wojewody będzie na Spółdzielnie Mieszkaniową w LImanowej. Dotyczyła będzie braku umiejętności odczytywania rezygnacji z sms!
Jak tak poważny organ administracji spółdzielczej może nie umieć czytać sms!

Tak wytrawny Manager jak Pan Socha rezygnuje sms z funkcji a Rada nie umie go odczytać!

Będzie skarga do Wojewody na Spółdzielnię! Murowane!
Teraz pracownicy Szpitala mówią i doceniają jak bardzo dobrym Dyrektorem BYŁ Pan Socha.
Jego zachowanie wskazuje na bardzo mocne przyspawanie się do stołeczka dyrektorskiego.
Składanie kolejnych skarg do Wojewody na pewno usprawnia funkcjonowanie Szpitala.
A tak niedawno Pan Socha powoływaj się na dobro Szpitala i Jego pracowników!
Teraz wychodzi, że ma na celu jeszcze większe blokowanie funkcjonowania tego miejsca?
Znowu zdrowie i życie pacjentów idzie na bok w imię skarg i donosów?
Gratulujemy!
Pan Wojewoda już ma pewnie dość tych wiecznych narzekań i wniosków od Pana Sochy oraz Jego 'przejaciela'.
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 18:11:21
0 0
Lizus, prawo jest dla ludzi mądrych a nie dla Pieniaczy! To co? Należy zaskarżyć wszystkich i wszystko?

To jakaś totalna porażka!
Wszyscy skarżmy się do Wojewody.
Ciekawe dlaczego nie zaskarżył Pan Socha wyboru Dyrektora Szpitala w Krynicy.
Też był pracownikiem Starostwa a Komisja była bliźniaczo podobna!
Może i ten konkurs w ramach obywatelskiego obowiązku i chęci zablokowania Szpitala w Krynicy Pan Socha zamierza skarżyć?

Możemy podpowiedzieć jeszcze kilka pomysłów na skargi do Pana Wojewody.

Ja skarżę się na pogodę!
Miało być 23 dzisiaj, jest 28!!!
Odpowiedz
sza
2012-05-30 18:15:16
0 0
Pan były Dyrektor lubi brylować w mediach, o swoim następcy wyraził się „mały człowiek”
Podobieństwa
Pan były Dyrektor: „W dzisiejszych czasach dzieci po gimnazjum wiedzą, że amortyzacja jest wydatkiem bezkosztowym, ponieważ uczą się tego na lekcjach.”
Doradca: cytat „Ja jestem tylko małym chłopcem”.
Pierwszą osobą nawiązując do dzieci w kontekście szpitala był Pan były Dyrektor, Doradca jesteś drugi.
Wcześniej była sugestia. Sugestia przerodziła się w myśl. Myśl jak się okazało znalazła swojego autora. Jeden i drugi o dzieciach.
Nie zasmucaj się, przypuszczam jesteś dużym, rosłym mężczyzną z wielkimi pomysłami i aspiracjami. Świat stoi otworem, jeśli się tylko w nim zmieścisz.

Za doradzanie – trója z plusem.
Dzisiejsze motto: „Załóż komuś sprawę i sam nie przychodź na rozprawę”
W ubiegłą niedzielę około północy, Doradca nie mając z kim pisać na form. Wklejał paragrafy.
Jako pacjent szpitala, jestem bardzo ciekawski, dlaczego Pan Dariusz Socha (były Dyrektor) nie startował w tym konkursie. (Mam pewne domysły)
Odpowiedz
sza
2012-05-30 18:17:20
0 0
Dlaczego b. Dyr. będąc odwołanym ze swojego stanowiska, następcę nazywa małym człowiekiem?
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 18:17:46
0 0
Pan Socha jest Jak taki Mały Daruś!

Mały Daruś chce się bawić z Zarządem Powiatu i Wojewodą w ciuciubabkę ale Panowie są zbyt poważni i nie chcą się z Małym Dariusiem bawić!

Kto otrze łezki małego Darusia?
Daruś poszedł się znowu poskarżyć na to, że nikt z nim sie nie bawi.

Ciekawe kiedy Mały Daruś dorośnie.
Narazie smarka w chusteczkę i kombinuje na kogo jeszcze się może poskarżyć!

Żal mi Małego Darusia.
Kto weźmie Darusia za rączkę.
O wszystko się skarży i nikt się nie chce z NIM bawić!
Daruś przestań kablować to może ktoś Cię polubi mówi Pani szkole.
Daruś siedzi sam w swojej piaskownicy a Jego koledzy podkładają mu dżownice i mówią że to guma do żucia!
Potem się śmieją jak Daruś ją memtoli w ustach.

Daruś i Jego piaskownica.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-05-30 18:23:14
0 0
Jej .. sza well colombo - trzymaj się chłopie tematu. Starostwo dało ciała na całej linii i Twoja błazenada nic tutaj nie pomoże.
Nie ośmieszaj się i nie podskakuj jak nie napiszę kto ... budzisz mój głęboki niesmak.
Poczekajmy na Pana Chrapustę - to światły człowiek. Brawo Darek Socha - trzeba walczyć do końca o swoje dobre imię - jeśli chce Pan tutaj zostać - nie ma Pan wyjścia - ale robi Pan to dobrze i umiejętnie - a co więcej merytorycznie i z klasą - nie robi Pan błazenady i szumu wokół siebie. Tak trzymać !
Odpowiedz
sza
2012-05-30 18:34:47
0 0
Dlaczego za czasów Dyrektora Sochy pensje pielęgniarek nie drgnęły nawet o 1 złotówkę?
Ile procent liczony w setkach (np. 100, 200, 300%) wzrosła pensja lekarza kontraktowego?
Zapytanie kieruje pacjent Szpitala do byłego Dyrektora.
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-30 18:36:34
0 0
@colombo-tobie się chyba coś odkleiło.Jak wyżej pisze Starostwo dało dupy(nie po raz pierwszy)potwierdza to sam Pan Puchała w wywiadzie dla Krakowskiej-jąkając się coś o ewentualnym odszkodowaniu.Zbierajcie już szmal na to odszkodowanie.
Odpowiedz
sza
2012-05-30 18:46:26
0 0
Tkmisiek1: '- ale robi Pan to dobrze i umiejętnie - a co więcej merytorycznie i z klasą - nie robi Pan błazenady i szumu wokół siebie.”

Co można nazwać klasą?

Na koniec swojej kadencji były Dyrektor zaciągnął kredyt ponad 1 mln 250 tys. zł na zakup tomografu.
Dlaczego w ciągu swojej kilkuletniej kadencji nie zdecydował się na zakup na kredyt?
Zrobił to dopiero na koniec.
Odpowiedz
niski
2012-05-30 18:50:54
0 0
@sza - cicho sza, czas na ciszę - rzuć jakiś fragment książki. kompromitacja do kwadratu
Odpowiedz
konto usunięte
2012-05-30 18:53:24
0 0
sza - klasą nie można nazwać ciebie ...
Odpowiedz
namoR
2012-05-30 19:03:38
0 0
@Doradca
I jak to bardzo czesto na tym portalu bywa znowu Pan mial racje....cos z tym konkursem bylo nie tak.
Jak widac i slychac nie jest Pan takim malym chlopcem jak niektorym sie wydaje...
Pozdrowienia do mnie dotarly za ktore bardzo dziekuje, ja rowniez przesylam bardzo serdeczne pozdrowienia dla Pana.

A ja jeszcze raz napisze ze w konkursach zawsze wygrywaja najlepsi, a w jaki sposob i kto wybiera zwyciezcow to juz zupelnie inna sprawa...
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 20:39:03
0 0
Niebawem Pan Socha będzie się skarżył na swoje skargi i skargi skarg od skargi na które skargi już inni sie skarzyli:)

tkmisiek - tak Darek, trzeba walczyć do końca!
najważniejsze aby mieć poklask w mediach!
aby nazwisko sie pojawialo!

to wieczne skarżenie budzi nie tylko mój niesmak ale i innych pracowników szpitala...
przed chwilą słyszałem jak Panie Pielęgniarki komentowały, że Pan Socha znzowu na coś się skarży!
ludzie chcą spokojnie pracować,
polubili nowego Dyrektora, nawet związki zawodowe widzą, że to bardzo mądry i pozytywny człowiek!
a tutaj - PREMIERA - odcinek 20678 pt. SKARGA PANA SOCHY!

ta telenowela wykreowana na potrzeby kolejnej awantury jest już przykra.
śmiem domniemać że takim działaniem Pan Socha jawnie zamierza szkodzić szpitalowi w Limanowej

najbardziej bawią mnie komentarze ludzi któży kilka dni temu gratulowali wyboru nowemu Dyrektorowi:)

a teraz włażą w d... komu trzeba.

przecież to skarżenie jest juz nudne, bezsensowne i cała kadra szpitala się z tego śmieje z politowaniem:(

no może poza kilkoma bardziej zainteresowanymi postaciami które tylko się uśmiechają - bo jest im na rękę kolejne zamieszanie :)

co Pan Socha chce osiągnąć działaniem destrukcyjnym i śmiesznym?
teraz wbrew wszystkiemu i wszystkim zamierza dawać w kość?

biedny Mały Dareczek:(
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 20:41:44
0 0
111ksiadz, nie ośmieszaj na siłę Starosty, bo nikt sie nie jąkał,
po drugie, wynika z tego wywiadu że Starosta zachowuje zdrowy dystans i chyba,jak większość mieszkańców powiatu, zaczyna się śmiać z tego cyrku jaki pokazują bohaterowie tego odcinka telenoweli :)
Odpowiedz
konto usunięte
2012-05-30 21:13:03
0 0
Teoria pod tytułem, ze wszyscy mają dość sporu wokół Szpitala, a Pan Darek Socha ma parcie na szkło jest sprytna ale nikt w nią nie uwierzy. Gdybym porównywał obu Panów - czyli Starostę z Panem Dariuszem to sądząc po plakatach w Powiecie - Liderów wśród Liderów - Boskie Starostwo, Boski Starosta i w ogóle i w szczególe - otwieram lodówkę a tam Starosta na plakacie - to raczej ten ostatni ma parcie na szkło.
Pan Dariusz się zwyczajnie broni - merytorycznie i prawnie. Konkurs jest grubymi nićmi szyty - i nie trzeba się znać na prawie a wystarczy znać współzależność służbową wszystkich Panów - aby powiedzieć, że wybór nie mógł być w takim składzie obiektywny. Zwykłe przekładanie stołków wokół siebie. Na miejscu Pana Chrapusty wkurzyłbym się porządnie - bo takie postępowanie chluby administracji nie przynosi.
Odpowiedz
colombo
2012-05-30 21:27:52
0 0
tkmisio, może TY nie mów Panu Chrapuscie co on ma robić, bo w porównaniu z innymi ZNANYMI prawnikami nie jst on zaangażowanym politycznie mecenasem...więc nie licz, że zafiksujesz ogos stwierdzeniami co powinien a co nie...

Pan Chrapusya powiedzial jedno ważne zdanie:

- Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować.

przeczytaj je uwaznie a potem zakończ dywagacje.

oczywiście musisz głośić jedyna słuszn prawde tego miejsca - dokopać Staroście :)

Pan Socha nie robi swoimi czynami krzywdy szpitalowi?
nie zaburza jego funkcjonowania?
skargi na wybór nowego Dyrektora to jest obrona przed czym?
dziwna to obrona - bardziej kolejna prowokoacja i chęć namieszania?

Przypominam sobie jak dzisiaj szumne zapowiedzi Pana Sochy jakie to dobro szpitala jest dla Niego ważne.
Dzisiaj każdy zobaczyl troskę o dobro szpitala i zdrowie pacjentów?

co tutaj trzeba dodawać?
każdy ma swoje zdanie a sam przepis jest mglisty, niejednoznaczny, trudny do interpretacji oraz, co najważniejsze, wymaga zdrowego rozsądku którego piszącemu skargę chyba zabrakło?

bo prawo jest dla ludzi myślących zdrowym rozsądkiem a nie strąnniczych i niedowartościowanych z głodem wladzy:(

chyba zbyt malo razy się Pan Dariusz przejechał na 'przyjaciołach' i dalej wierzy ślepo ich prawniczemu geniuszowi?

mimo, że przecież juz przekonał sie, że to tak nie działa jak koledzy obiecali:(

Panu Dariuszowi życze zdrowia i powodzenia, oby tylko nie szkodził szpitalowi i wreszcie przestał ślepo wierzyć w cudowną moc 'przyjaciół'
Odpowiedz
Doradca
2012-05-30 22:23:38
0 0
Ktoś tu powyżej wspomniał o konkursie na dyrektora w Szpitalu w Krynicy, proszę porównać obydwie Uchwały Starostwa Powiatowego w Nowy Sącz i z Limanowej.
Ja nie dopatrzyłem się w nich żadnego podobieństwa.
Jak ktoś takowego się dopatrzył to gratuluję pomyślunku.

Ja jestem tylko małym chłopcem.

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=uchwa%C5%82a%20powiatu%20nowy%20s%C4%85cz%20o%20powo%C5%82aniu%20komisji%20konkursowej%20na%20dyrektora%20szpitala%20w%20krynicy&source=web&cd=6&ved=0CFYQFjAF&url=http%3A%2F%2Fbip.powiat.nowy-sacz.pl%2Fdownload%2FZ2Z4L25vd3lzYWN6L3BsL2JpcF91Y2h3YWx5Lzk4MS8yNTAvMQ%2Fuchz280-2011.pdf&ei=iYHGT46rM4TKsgbZmv0Q&usg=AFQjCNHbSFB7D4b3-gM3DUPgIz6StJRP7A
Odpowiedz
konto usunięte
2012-05-30 22:42:29
0 0
Reasumując ten artykuł i komentarze wniosek jest jeden - Zarząd Powiatu dał wielką plamę a rzecznik produkuje się jak może w kilku nickach aby zatuszować porażkę (w końcu bierze za to nie małą kasę) wije się jak ryba w sieci a prawda dalej kipi. Zwykły człowiek Daruś wodzi ich za nosy jak małe dzieci. A tacy są silni - władza prawie absolutna. Wywlekają ostatnie flaki z olejem aby ratować swoją twarz. Jedno jest jasne w tym temacie - stanowisko Wojewody.
Odpowiedz
wicek
2012-05-30 23:19:59
0 0
Ludzie to jakaś masakra! Stwierdzam że faktycznie nadzieja matką głupich. Przez ostatnie dni chyba wszyscy mieliśmy nadzieję że portal – robi się normalny- ,,że wreszcie były dyrektor oprzytomniał i zdał sobie sprawę, że telenowela pn. szpital limanowa z nim w roli głównej już się skończył, ale facet pomimo tego co narobił nie potrafi odejść z twarzą i szuka dziury w całym. Po prostu cyrk na niezłych kółkach. Panie BYŁY DYREKTORZE, najwyższy czas zdac sobie sprawę że ta telenowela jest na TOPIE, ale czas się też pogodzić że teraz rolę główną gra ktoś inny. A swoją drogą współczuje nowemu dyrektorowi, więcej gość ma problemów, niż przyjemności z tego tytułu. Ja mam nadzieję że grupa „ zero”DKWM a i topik da sobie wreszcie siana i pozwoli ludziom pracować normalnie…
Odpowiedz
Blanka2002
2012-05-31 07:47:22
0 0
wicek masz rację to jest jak TELENOWELA .Nie wszyscy jednak to lubią ,czas aby skończyć i przyjąć to co jest.A jeśli chodzi o wybory na stanowisko Dyrektora Szpitala w Limanowej ,to i tak nie wszystko jasne .Nie wiadomo czemu nie ujawniono trzeciego kandydata.A możne to ktoś .............(sami się domyślajcie). Panu Marcinowi Radzięta życzę dużo zdrowia,siły i wytrwałości.Myślę że jeśli mu pozwolą rządzić to będzie dobrze ,bo to jest młody , mądry i zdolny człowiek.Panie Marcinie taj trzymaj.
Odpowiedz
znany
2012-05-31 10:16:30
0 0
Ktoś tam wyżej napisał coś o parciu na szkło i zaistnieniu w mediach. Limanowa.in i media:)) Dziecinada:))
Odpowiedz
konto usunięte
2012-05-31 10:31:52
0 0
Wedlug mnie to zadnego 3 kandydata nie bylo. Czysta sciema.:)
Stolek byl juz z gory obsadzony, chodzilo tylko o pozbycie sie Surowiaka, konkurs byl bo musial byc.
Odpowiedz
terorist
2012-05-31 10:41:18
0 0
A ja się coraz bardziej zaczynam martwić, czy aby w tym wszystkim nie zapomniano o tych co leczą i leczyć się chcą.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 12:19:56
0 0
Terorist(Michale), nie martw się, Państwo Lekarze i Lekarki za poprzedniego Dyrektora mieli dobrze i za nowego źle miec nie będą zapewne. Pan Marcin jest bardzo ceniony i lubiany.
Odpowiedz
Blanka2002
2012-05-31 12:52:40
0 0
Odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku.Zna się na prawie i zna na zarządzaniu (kończąc obecnie studia podyplomowe(zarządzanie w ochronie zdrowia)Tylko mu pozwolić działać.
Odpowiedz
Blanka2002
2012-05-31 12:58:08
0 0
Znam Marcina od lat i jaki był miły i grzeczny taki jest.Nie uderzyła mu 'woda sodowa ' do głowy.To że się 'wspina' coraz wyżej zasłużył sobie swoją pracą -jest porostu zdolnym człowiekiem.
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-31 13:21:22
0 0
@colombo-jak bym śmiał ośmieszać Pana Starostę i to jeszcze na siłę.Komentuje lub jak wolisz krytykuję Jego złe lub nie trafne decyzje.Ty jesteś-nie wiem,rzecznikiem czy jakimś pionkiem w Starostwie i na siłę włazisz w zadek pryncypałowi-a po co?Fakty są faktami.Po pierwsze(pisałem już nie raz)Pan starosta mógł spokojnie i z prawem rozstać się z Panem Sochą,pracy Dareczka nie będę oceniał bo nie jestem kompetentny.To że Dareczek jest dużej klasy cwaniakiem to wiem nie tylko ja.Doszło jeszcze że prostakiem(odmowa SMS-em).Po drugie Pan Starosta pożegnał się z Darusiem łamiąc prawo,przez co dał furtkę pokrzywdzonemu(jego zdaniem)do obrony-więc robi co może aby wyrwać co się da.Władzę trzeba szczypać bo inaczej popadnie w samouwielbienie i w tedy co?Ja nie głosowałem na Pana Puchałę,gdyby było takich więcej już dawno pielił by grządki na Podłopieniu.
Odpowiedz
Daro
2012-05-31 13:47:45
0 0
a ja się cieszę, że jest ktoś kto widzi te wszystkie nieprawidłowości w konkursach i nie boi się tego głośno powiedzieć, bo cóż, nikt inny tego nie zrobi bo w starostwie i w podległych ich placówkach pracują nasze rodzinki a stracić taką prace to szkoda niezmierna.
Odpowiedz
kpiarz
2012-05-31 13:49:47
0 0
Po raz kolejny Starostwo strzeliło sobie tzw. „samobója”, który wyniknął z niczego innego jak zwykłej głupoty i braku umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstów, zwłaszcza ustaw. Brak kompetencji a następnie prostackie wymówki obrazują poziom działań władz. Przecież jeżeli w komisji konkursowej zasiada co najmniej dwóch członków związanych bezpośrednio stosunkiem służbowym z wygrywającym konkurs, to jak można w ogóle sugerować, iż nie pozostają w „stosunku prawnym lub faktycznym” budzącym „uzasadnione wątpliwości co do bezstronności”, jak mówi ustawa.

Tak na marginesie z zupełnie innej beczki ;), to mi teraz żal trochę jednego DJ-a. Tępe kmioty zawaliły a on się musi produkować bidula…

Panie @111ksiądz, niech Pan nie pisze o pieleniu grządek na Podłopieniu, bo może to zostać poczytane jako atak na życie prywatne Pana Starosty, jak to rzekomo miało miejsce w tej ulotce szkalującej, co to jej nikt nie widział…
Odpowiedz
kpiarz
2012-05-31 13:58:50
0 0
I jeszcze jedno. Przeczytałem komentarz mojego ulubieńca od opowiadania farmazonów, Pana @Znanego i od razu nasunęła mi się wypowiedź znanego pisarza Marka Twain’a:

It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.

;)
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 14:10:17
0 0
111ksiadz, nie wiem kim jest Colombo ale zacytuję tutaj słowa Pana Chrapusty:

- Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować.

Wnioskuję, że nie tylko cytowany przez Ciebie Pan Starosta i Jego pracownicy czytać nie umieja ale Pan Chrapusta także?
Chyba, że przepis ddla prawnika jest niejasny no ale TY przecież umiesz go interpretować TAK że ho ho ho !!!

Interpretować tak, żeby ośmieszać Starostę - rozumiem :)
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 14:13:46
0 0
kpiarz mówi że:

Przecież jeżeli w komisji konkursowej zasiada co najmniej dwóch członków związanych bezpośrednio stosunkiem służbowym z wygrywającym konkurs, to jak można w ogóle sugerować, iż nie pozostają w „stosunku prawnym lub faktycznym” budzącym „uzasadnione wątpliwości co do bezstronności”, jak mówi ustawa.


a Pan Chrapusta mówi że:

- Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować.

NO i komu wierzyć?
Prawnikowi czy kpiarzowi?

Niebawem to doktoraty porobicie w dziedzinnie prawa i administracji.
Jaka ta Limanowska Ziemmia będzie miała synów wykształconych
Może uniwersytet powinnismy otwierać?
Sami specjaliści w dziedzinie prawa i administracji w tych komentarzach :)
Odpowiedz
kpiarz
2012-05-31 14:22:41
0 0
Panie ukrywający się pod nick’iem @videvinci, powstałym niedawno na potrzeby komentowania zgodnego z „jedynie słuszna ideą w powiecie”, jak Pan zaczniesz się wypowiadać używając jednej tożsamości internetowej, wówczas możemy podyskutować.

Co do interpretowania ustawy ano zobaczymy, ale jak się człowiek uprze, to wszystko potrafi wmówić, nawet to, że bezpośredni przełożony jest zupełnie obcą i bezstronną osobą. Amerykanie twierdzą np. że teściowa to nie rodzina. Może i coś w tym jest… ;)
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-31 14:35:27
0 0
Panie kpiarzu-należało od razu przetłumaczyć Marka Twain'a bo obrońcy zrobią to zaraz po swojemu(po naszemu)i będzie następna telenowela,właściciel portalu zaciera ręce. A z tym pieleniem to ja naprawdę nie chciałem,ja bardzo przepraszam i jeszcze raz przepraszam.Z reszta nie wiem czy Pan Puchała posiada grządki.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 14:38:40
0 0
Amerykanie twierdzą np. że teściowa to nie rodzina. Może i coś w tym jest… ;)

zgadzam się z Panem kpiarzem.

a Pan Chrapusta zdannia nie zmienił w tekscie nadal?

- Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować.

nadal uważam, że to prawnik ma racje mówiąc bardzo mądre słowa.
Odpowiedz
blizniak
2012-05-31 14:46:15
0 0
Komuś się wymsknęło coś na temat leczonych i leczących. Takie zawirowania zawsze się odbijają na atmosferze zakładu pracy a szczewgólnie w oświacie i lecznictwie.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 14:50:29
0 0
Blizniak masz słuszność w swoim osądzie.
Powstaje zatem pytanie, po co Pan Dariusz się skarży gdzie może?
I komu to pomaga?
Bo chyba szpitalowi nie?
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-31 14:50:32
0 0
@blizniak-to tylko chwilowa sytuacja.Za moment większość zapomni o Dareczku.Natomiast o Panu Staroście myślę że nie tak szybko.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 15:32:35
0 0
'Ja nie głosowałem na Pana Puchałę'
111ksiadz

3120 głosów w wyborach i pobity rekord dwukrotnie,
towynik wyborczy Starosty jak czytam na stronie komisji wyborczej
to masz z czym walczyć:) masa ludzi popiera Pana Puchałę!

odwołanie 'Dareczka' dokonane było przez Zarząd Powiatu Limanowskiego - przeczytalem na stronie limanowa.in

dlatego pisanie, że to Starosta odwołał jest nieprawdziwe.

Zarząd Powiatu podejmuje taką decyzję - ta decyzja była podjeta jednogłośnie.

więc z czym tutaj dyskutujesz?
skoro odwołano Pana Darka, to życzmy mu szczęscia na nowej drodze życia i papa:)
Odpowiedz
terorist
2012-05-31 15:51:30
0 0
@videvinci nie przypominam sobie żebyśmy się poznawali. A co do poparcia pana Puchały to ciekaw jestem czy w następnych wyborach uda mu się uzyskać taki wynik bądź też go poprawić. Bo jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że już tyle osób go nie popiera.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 15:55:35
0 0
ale to ciągle będzie Twoje zdanie i opinia,
ja zaryzykuję stwierdzenie, że to poparcie jest o wiele większe obecnie...
nie przypominasz sobie?

a ktos kiedys powiedział że Ziemia to taka wielka wioska,
nie trzeba kogoś poznawać,
grunt, że Ciebie znają :)
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 15:55:56
0 0
ale to ciągle będzie Twoje zdanie i opinia,
ja zaryzykuję stwierdzenie, że to poparcie jest o wiele większe obecnie...
nie przypominasz sobie?

a ktos kiedys powiedział że Ziemia to taka wielka wioska,
nie trzeba kogoś poznawać,
grunt, że Ciebie znają :)
Odpowiedz
111ksiadz
2012-05-31 16:01:16
0 0
@videvinci-muszę się poddać.Po prostu ja nie posiadam prawa wyborczego z wiadomego powodu.
Odpowiedz
terorist
2012-05-31 16:02:47
0 0
No to niech mnie znają. Ja nie wiem kim jesteś i wcale mnie to nie interesuje. Jesteś jakąś wirtualną kreaturą i sobie nią pozostań. A moje zdanie i opinia faktycznie są moje i ktoś się może z nim/nią zgadzać, bądź nie. Enjoy.
Odpowiedz
videvinci
2012-05-31 16:45:55
0 0
'Jesteś jakąś wirtualną kreaturą i sobie nią pozostań'

śmiałe stwierdzenie Mlody Czlowieku.

Jeśli Twoja Mama i reszta rodziny lubiały poprzedniego Dyrektora to sądzę, że zakaceptuja także i Tego.
Powoli każdy zmienia zdannie jak widzi co pozostawił po sobie Pan Dariusz?
No własnie, co On pozostawił w Szpitalu?
Odpowiedz
blizniak
2012-05-31 18:32:13
0 0
Bezstronnie. Całkowicie bezstronnie jako mieszkaniec obrzeży powiatu ale pacjent pełnoprawny uczciwie mówię, że nie spodziewałem się ciągu dalszego słysząc z ust personelu- 'a niewiadomo kto będzie dyr' dn. 31.05.2012 roku.
Odpowiedz
Doradca
2012-05-31 22:36:13
0 0
@ videvinci 'Interpretować tak, żeby ośmieszać Starostę - rozumiem :)'

Czytam i oczom nie wierzę, kto tu ośmiesza Pana Starostę?.

I jeszcze jedno pytanie, czy Ty z Panem Sochą jesteście kumplami?.
Wymieniasz Imię tego Pana na różne sposoby. No tak jak mógłbyś nie znać „podobno”??? Twój Ojciec tam pracuje:) Przypominam, Ty to napisałeś.

I z łaski swojej odnieś się do słów Pana p.o. Dyrektora Surowiaka „- Podzielam te wątpliwości” Ten Pan już obeznany jest w konkursach „chyba”, że uważasz, iż to zostało powiedziane „żeby ośmieszać Starostę”?.

Zastanów się nad tym, kto tu ośmiesza Pana Starostę ?.
Odpowiedz
Doradca
2012-06-01 09:36:25
0 0
To, że Pan Radzięta jest przygotowywany do objęcia funkcji Dyrektora Szpitala było informacją podawaną od dłuższego czasu można jasno rzec od przynajmniej 1,5 roku drogą pantoflową przez osoby niby uznane za dobrze poinformowane . Studia uzupełniające które kontynuuje są jednym z wymogów konkursu. Co do tego, że jest Osobą jak najbardziej kompetentną do objęcia tego stanowiska nie ma żadnych wątpliwości i. Jest lubiany, umie prowadzić rozmowy, ambitny, posiada wiedzę prawną potrzebną na każdym etapie działalności Szpitala. Trzeba było tylko przygotować i przeprowadzić ten konkurs tak by przysłowiowa „mucha na nim nie siadała”. Był czas, pierwszy konkurs ogłoszony, unieważniono.
Jest rzeczą absolutnie zrozumiałą że ma zaufanie Związków Zawodowych i Pracowników Szpitala którzy potrzebują spokoju i stabilizacji. Wszyscy liczą na utrzymanie zatrudnienia a ewentualne zwolnienia ograniczą się do niezbędnych . Nikt inny jak Pan Radzięta nadzorował poniekąd działalność Szpitala wszak Jego funkcja do tego Jego samego obligowała.
Nie musi się przedstawiać załodze Szpitala i nie musi udowadniać kim jest . Nikt co do Jego pracowitości i zaangażowania w powierzone zadania nie może mieć cienia wątpliwości.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]