8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Kolejna przegrana miasta. Przewoźnicy chcą wysokich odszkodowań

Opublikowano 24.10.2014 08:33:50 Zaktualizowano 05.09.2018 07:53:35 top

Sąd Okręgowy w Nowym Sączu podtrzymał niekorzystny dla miasta wyrok sądowy Sądu Rejonowego w Limanowej w stosunku do dwóch przewoźników, którym urząd wypowiedział umowę zawartą na czas określony. Przewoźnicy zamierzają starać się teraz o odszkodowanie, które jak mówią będzie wysokie, a urząd 'nie zamierza ustępować z drogi porządkowania przewozów na terenie miasta.

Miasto Limanowa w ubiegłym roku wypowiedziało wszystkim przewoźnikom umowy na korzystanie z przystanków na ulicy Kopernika i Targowej w Limanowej.
Część z przewoźników miała umowy na czas nieokreślony. Wypowiedzenie umów trafiło do sądu i w tym przypadku miasto 4 sprawy wygrało. Kolejne 4 sprawy miasto przegrało, gdyż miasto wypowiedziało przewoźnikom umowy, które były zawarte na czas określony.
Sąd stanął na stanowisku, iż uzgodnienia na korzystanie z przystanków są zawierane w drodze cywilnoprawnej umowy, a jeśli umowy takie zawarto na czas określony, to nie można ich wcześniej wypowiedzieć. Miasto stało na stanowisku, że uzgodnienia nie mają charakteru umownego, tylko administracyjny, a co za tym idzie można je wypowiedzieć. Z argumentacją miasta jak widać sąd się nie zgodził. W tych sprawach, które przewoźnicy wygrali Sąd orzekł więc, że umowy zawarte w 2011 obowiązują do 31 grudnia 2014 r. W sprawie rozstrzyganej w środę Sąd zasądził także na rzecz przewoźników koszty postępowania apelacyjnego w łącznej kwocie około 400 zł.
- Jestem po rocznym poniewieraniu, co burmistrz poniewierał nie tylko mną ale i innymi przewoźnikami - mówił poproszony o komentarz Bogumił Pietrucha, właściciel firmy Maxbus, jeden z przewoźników, który sprawę z Urzędem Miasta wygrał. - Z wyroku jestem bardzo zadowolony, że udało się drobnemu przedsiębiorcy udowodnić burmistrzowi i jego ludziom, że nie miał racji. Drobnego przedsiębiorce tu się poniewiera, zamiast mu pomagać. Teraz idziemy po odszkodowanie, wszystko jest wyliczane, kwoty będą wysokie, za co zapłacą podatnicy, a podatnicy powinni zrobić wszystko by za to zapłacił burmistrz Limanowej z własnej kieszeni. To będzie kwota kilkuset tysięcy do zwrotu - jako mi, jednemu przewoźnikowi. Pozostali także będą się domagali odszkodowań. Wyrok sądowy zapadł pomyślny, litera prawa zadziałała, ale musiało to trwać rok czasu. Ja ufam prawu, tylko nie ufam ludziom, którzy wykorzystują i naginają to prawo. Stało się to co zapowiadaliśmy burmistrzowi od samego początku, że jest na pozycji świadomie, bądź nieświadomie, przegranej, bo robi to niezgodnie z prawem.
Bogumiła Pietruchę pytaliśmy także, czy usłyszał od władz miasta przeprosiny, w odpowiedzi usłyszeliśmy: Takie przeprosiny nikogo nie zadowalają. Jakby burmistrz był odpowiednią osobą, to dawno powinien to zrobić i przestać nami poniewierać. Taka osoba nie powinna obejmować stanowiska burmistrza i innych funkcji odpowiedzialnych za miasto. To są pieniądze ludzi, po które komornik sądowy już poszedł - koszty sądowe. Czyimi pieniędzmi burmistrz się bawi, swoimi czy podatnika? Taką zabawę może robić, ale niech spróbuje walczyć za swoje pieniądze. Nikt nigdy nie chciał nas wcześniej słuchać, ani radni, ani burmistrz. Do rady mówiliśmy, ale to co się do nich mówi, nie docierało w ogóle, rada słuchała burmistrza, a to powinno być odwrotnie, burmistrz powinien się słuchać rady, a nie rada burmistrza - zakończył.
- Miasto zdawało sobie sprawę, ze stan prawny jest skomplikowany, więc w żaden sposób nie przeszkadzało przewoźnikom w korzystaniu z przystanków. Nie ma zatem żadnych prawnych przesłanek, by na podstawie zapadłych w odniesieniu do 4 przewoźników wyroków formułować jakiekolwiek roszczenia o odszkodowanie - brzmi komunikat miasta przesłany do naszej redakcji. - Co więcej, to przewoźnicy są zobowiązani wnieść na rachunek Miasta opłaty za korzystanie ze spornych przystanków, skoro się na nich zatrzymywali, gdyż ustalone przez Radę Miasta opłaty zgodnie z ustawą należą się za każde zatrzymanie. Po 1 styczniu 2015 przewoźnicy będą zobowiązani wystąpić do Miasta Limanowa o nowe uzgodnienia, tym bardziej, ze skarga tych samych przewoźników na uchwałę Rady Miasta w sprawie przystanków została przez WSA w Krakowie w dniu 4 września br oddalona, a przewoźnicy nie wnieśli od tego wyroku skargi kasacyjnej. Bez przerwy szukaliśmy porozumienia z przewoźnikami. Jest jednak taka grupa przewoźników, która od wielu miesięcy nie przestrzega prawa – nie wnosi opłat ustalonych przez Radę Miasta, nie ma uzgodnień na przystanki, nie przedkłada Miastu rozkładów jazdy. Uważają, ze przepisów nie muszą przestrzegać, ze Miasto należy do nich. Powoli staramy się w tym względzie poprawiać sytuację – na limanowskich przystankach udało się powiesić znaczną cześć rozkładów jazdy przewoźników. Przewoźnicy powinni je zgodnie z ustawą przekazać zarządzającym przystankami już 2 lata temu. Proszę sprawdzić czy na przystankach przy drogach powiatowych i krajowej na terenie Powiatu, poza Limanową obowiązek ten został przez odpowiednie władze wyegzekwowany. To jest przyczyna, dla której jesteśmy tak atakowani przez grupę przewoźników – po przedłożeniu rozkładów istnieje bowiem możliwość kontrolowania czy kursy rzeczywiście są realizowane oraz czy odbywają się o czasie. Z tej drogi, porządkowania przewozów na terenie Miasta Limanowa, nie zamierzamy ustępować.
Zobacz również:

Komentarze (95)

Arwen
2014-10-24 08:41:21
30 14
Odszkodowania powinni zapłacić z własnej kieszeni pan burmistrz i jego zastępca pan Zoń, poza tym sądowe wojenki burmistrza Biedy były opłacane z podatków które płacili mieszkańcy Limanowej i teraz jeżeli burmistrz ma honor to powinien odejść i nie kandydować, mieszkańcy Limanowej mają dość kłótliwegoi upartego burmistrza, który nie chciał rozwiązywać problemów za pomocą negocjacji, tylko przy pomocy nakazów,czyżby burmistrz Bieda chciał rządzić jako 'nieomylny władca' ?
Odpowiedz
xymena
2014-10-24 08:54:31
19 57
A ja i wielu wielu wielu innych ludzi z MIASTA LIMANOWEJ zgadza się w pełni z Panem BURMISTRZEM - JEDEN DWORZEC dla porządnych przedsiębiorców a nie takich co wożą dziurawymi busami w katastrofalnych warunkach i ścigają sie na trasach narażając życie pasażerów. Pseudo dworzec na Zygmunta do ZAMKNIĘCIA . Większość mieszkańców osiedla nie jest z niego zadowolona. Ruch sie wzmógł. Niebezpiecznie. Srtach dzieci z domu wypuścić. Trzeba dążyć i wspierać Pana BURMISTRZA w dążeniu do jednego dworca. A panowie właściciele busów niech sobie u siebie na wsiach dworce otwieraj.
Odpowiedz
Arwen
2014-10-24 08:56:59
35 14
Poza tym dobrze powiedział jeden z przewoźników że radni działali jak by nie mieli własnego rozumu, tylko przyklaskiwali panu Biedzie, czas najwyższy zmienić radnych na takich którzy umieją posługiwać się własnym rozumem, a nie są 'maszynkami' do głosowania wszystkich głupich zachcianek burmistrza. Ludzie pamiętajcie burmistrz i radni mają Wam służyć, a nie tylko brać pieniądze i mieć w tyłku to co mówią ich wyborcy.
Odpowiedz
mb3
2014-10-24 08:59:46
15 59
Przegrana, wygrana - bez różnicy, bo w końcu i tak trzeba zrobić porządek w tym busiarskim syfie.
Odpowiedz
Arwen
2014-10-24 09:03:05
28 14
xymena kłamiesz bo ten dworzec możliwia wielu osobom dotarcie do pracy i szkoły,a busy nie jeżdżą po uliczkach tego osiedla wiec nie kłam , no chyba że musisz , lub się obawiasz że stracisz ciepłą posadkę. Pamiętajcie że burmistrz Bieda chce zlikwidować ten dworzec i utrudnić mieszkańcom dojazdy, czyli mieszkający na Augusta powinni biegać na dworzec pana Gawrona, czy nie jest to złośliwość i głupota burmistrza Biedy .
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-24 09:05:03
21 17
Ponad rok marnotrawienie czasu i pieniędzy . Cel jaki osiągnął p. Pietrucha daje mu jedynie satysfakcje, że udowodnił p. burmistrzowi . iż umów należy dotrzymywać. Zwrot kosztów postępowania 400 zł to śmiech koszty są wyższe i wyniosły ok 2 tyś zł .

Mino korzystnego wyroku dla przewoźników , na wygranej pozycji jest burmistrz zważyć należy, iż umowy kończą się 31 grudnia 2014 r. i to teraz panowie będą prosić burmistrza o podpisanie nowych umów i co wtedy ....

Burmistrz powinien pokryć wszystkie koszty z własnej kieszeni ( ustawa o odpowiedzialności urzędnika za błędne decyzje ,ale to nie działa,to bubel .

Panie burmistrz sejm tworzy prawo, a pan powinien stać na straży jego przestrzegania. W opisanym przypadku ma pan w dupie polskie prawo i interes obywateli tego kraju.

Osoby sprawujące najwyższy urząd w gminie powinny być godne zaufania.
Odpowiedz
xymena
2014-10-24 09:06:32
14 42
To jest najlepsza rzecz jaką może zrobić jak LIMANOWA istnieje to dworzec był tam gdzie jest i nikomu z nas nie przeszkadzało tam biegać na autobus
Jak sie bus stoczyl z tego pseudo dworca na Zygmunta i o mało nie doszło do tragedii bo tam jest plac zabaw dla dzieci to mieszkańcy też się cieszyli z tego ???? Ja jestem mieszkańcem tego osiedla i nie chce tam tego dworca i wielu innym ludzi też tego nie chce.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-24 09:10:02
14 50
W Limanowej powinien być jeden dworzec ,w którym można normalnie oczekiwać i tu miasto ma 100%racji
Odpowiedz
adamsky
2014-10-24 09:26:45
36 22
Szanowni a dlaczego to się nikt z miasta pod tym komikatem nie podpisał? !? Szanowni to podpiszemy: radca prawny to Krzysztof Smaga co jak pisali wcześniej miasto reprezentuje, Szanowni widzom z jakim efektem dziś! Burmistrzem jes Władysław Bieda a zastępca Jego, to Wacław Zoń, to wspominani umowy wypowiadali. Pan Toporkiewicza Jakub to tutej publikował. Panom dzienkujemy bardzo dziś. Pan Pietrucha się pyta o odszkodowania. Szanowni ja się dziś pytam a niech te Pany co wymienieni odpowiedzom: odszkodowania za te wojny i poniewieranie zapłacicie honorowo z waszej kieszeni czy zwalicie to na nas podatników co was utrzymują i na każdy grosz ciężko pracują? Szanowni niech każdy odpowie osobno bo kandyduje z panów każdy do miast albo powiatu.
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-24 09:29:17
18 47
Na dwa miesiące przed końcem spornej umowy na korzystanie z przystanków Pan Pietrucha wywalczył jej ważność. Przez cały okres 'walki' z przystanków korzystał . Skoro umowa jest ważna, o co się tak starał, to pytanie czy wywiązywał się z jej zapisów - wnosił opłaty za korzystanie z przystanków, dostarczył zarządzającemu aktualny rozkład jazdy itd... Widzieli Państwo gdzieś poza Z.A. rozkład Maxbusa na przystanku? Nie wiem jak z opłatami, ale jeśli nie wnosił, to ładna sumka musiała urosnąć.

Zaiste Pyrrusowe zwycięstwo :)

Co do istoty powtórzę - jeden dworzec dla wszystkich tak przewoźników jak i pasażerów, tak aby wygodnie było korzystać i przesiadać się, oraz w dogodny sposób 'nabyć wiedzę' o trasach i godzinach. A parkować i zatrzymywać mogą się gdzie chcą - na placyku przy Z.A. czy na gnojowisku za stajnią, mnie to wszystko jedno.
Odpowiedz
pieguska87
2014-10-24 09:35:06
13 24
Zgadzam się z @Maja12, ale ten wspólny dworzec powinien być własnością Miasta Limanowa, a nie jednego z prywatnych przewoźników. Opłaty powinny być sprawiedliwe. A nie, 1 zł od wjazdu jak chciały władze.

Burmistrzowi powinno zależeć na szybkim rozwiązaniu konfliktu, a nie na zaognianiu go jeszcze. Niech się spotkają z negocjatorem, albo z doradcą, który powie im jak takie sprawy załatwia się w innych miastach, np. w Krakowie.

Niech już z tymi kłótniami skończą, bo to wstyd.
Wszyscy mieszkańcy z miasta i powiatu cierpią. Miasto chciało zarabiać z turystyki... a kto tu przyjedzie jak nawet nie wiadomo gdzie dworzec.
Odpowiedz
Arwen
2014-10-24 09:37:20
23 14
xymena kłamiesz bo tam jes odgrodzony plac zabaw i odgrodzony ten dworzec, nie ma możliwości by dziecka weszło na dworzec innym wejściem jak przez bramę, no chyba że zostwiasz swoje dzieci bez opieki i biegają po ulicy Z.Augusta, to gratuluję mądrości.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 09:42:47
34 20
Brawo! Sprawiedliwość zwyciężyła kolejny raz. Teraz czekam aż tutejsze 'sługi za szlugi' napiszą, że 'z wyrokami sądów się nie dyskutuje'. Ich mentor POległ kolejny raz, więc w UM flagi spuszczone do połowy masztu :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 09:46:11
36 20
Gdyby Bieda i Zoń mieli honor, to z własnej kieszeni zapłaciliby za te przegrane procesy. Niby dlaczego mieszkańcy mają ponosić koszty ich durnych zabaw? Ale ci dwaj panowie mają gdzieś zasady. Są przy korycie, więc trzeba się nażłopać ile wlezie przez te 4 lata. Mam nadzieję, że 16 listopada wyborcy rozliczą Biedę i Zonia za ich szkodliwą działalność na rzecz Miasta Limanowa.
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-24 09:49:18
16 36
Pani @pieguska87, wszystko to pięknie z tym dworcem, ale w teorii. Za czasów znamienitych rządów poprzedników, które to zrobiły z Limanowej zaścianek w którym 'nie da się' i 'ni ma piniendzy' była możliwość wykupienia rzeczonego dworca. Niestety nie skorzystano z tego wówczas. Teraz dworzec jest w rękach prywatnych i nie można zmusić nikogo do jego zbycia. Miasto zrobiło najlepszą z możliwych rzeczy aby 'dogodzić' postulatowi przewoźników, czyli wydzierżawiło dworzec na 20 lat. Przecież nie wybudują drugiego żeby dogodzić czyimś zachciankom, bo to byłaby bzdura i marnotrawienie pieniędzy.
Odpowiedz
Dunior
2014-10-24 09:52:36
11 24
@pieguska87: a sprawiedliwe opłaty to ile w/g Ciebie?
8 zl za wjazd jak w saczu, czy 13 (bodajrze, nie wiem jak obecnie to wyglada) za wjazd na RDA w Krakowie?

Dworzec w Limanowej nie nalezy do miasta, ale miasto go wynajeło na 20 lat przeciez
Odpowiedz
marekmintal
2014-10-24 09:57:39
17 38
Wiślak@ ile ci ten Pietrucha płaci?
Odpowiedz
Dunior
2014-10-24 10:15:07
13 26
Arwen: ale na ZA bus juz raz wyjechal za ogrodzenie, na szczęscie nie w kierunku placu zabaw

i tak do wszystkich którzy piszą że dworzec powinien należeć do miasta:
place wynajęte przez busiarzy tez nie nalezą do nich
Odpowiedz
adamsky
2014-10-24 10:21:50
27 14
Szanowni. Tera się tu pojawi armia różnych postaci wirtualnych i będzie wybielanie biedy, zonia, radcy. Szanowni jest wyrok i sąd mówi, że pan bieda i zoń działali niezgodnie z literami prawa! Jak teraz Pietrucha wygra odszkodowania to panowie zoń i bieda zapłacom? Nie! Powiedzom wam że to przecie rada miasta uchwaliła! Totera radni co z biedy listy startujecie co ludziom powiecie? ZeŻe sąd zdurniał? Szanowni jaka odpowiedzialność po stronie radcy jest, że takie buble niezgodne z prawem z urzędu wychodzą? Odda taki radca pensje jak przegrało miasto? Szanowni kto za to wszystko płaci? Ludzie co na chleb nie majom. Ludzie co dziecku buta na zime nie kupio. Placo ci co ostatnie grosze posiadajom. To jest sprawiedliwość. Wykopać darmozjady z tych stołków!
Odpowiedz
Doradca
2014-10-24 10:38:29
14 25
Gdy Sąd przyzna odszkodowania dla przewoźników będę pierwszym który będzie apelował do pokrycia tych odszkodowań z kieszeni uznanych przez Sąd winnych . Jak na razie to nie ma się czym zachwycać umowy wygasają za 3 miesiące. Sprawa dotyczy jak czytam 4 przewoźników którzy mięli umowy na czas określony, którzy nie zawiesili swojej działalności więc jakie ponieśli straty materialne ?.

Któryś z Radców Prawnych nie dopełnił staranności parafując rozwiązanie umów zawartych na czas określony i kwalifikując umowy jako uzgodnienia o charakterze administracyjnym.
Odpowiedz
Xull
2014-10-24 10:48:58
4 12
@kpiarz a to jak chodzi o przypomnienie stanowiska poprzedniej władzy względem tego tematu http://www.limanowa.in/wydarzenia/news;dworzec-do-wynajecia,1221.html :) zgadza się :)

' Skoro umowa jest ważna, o co się tak starał, to pytanie czy wywiązywał się z jej zapisów - wnosił opłaty za korzystanie z przystanków, dostarczył zarządzającemu aktualny rozkład jazdy itd...'
i tu pytanie, że jeżeli się nie wywiązywał, to czy to może oznaczać że wywalczone odszkodowanie może wynieść tyle co zaległości dla UM ? :)

Ja osobiście jestem za jednym dworcem, przynajmniej, tak jak to dawniej było, nie trzeba by było łazić po całej Limanowej żeby znaleźć właściwego Bus-a, a częściej się nimi poruszać.
Jestem ciekawy czym jest podyktowane to że przewoźnicy nie chcą wspólnego dworca, skoro za korzystanie z dworca w tym przypadku nie może być wyższa niż 1 zł za jeden wjazd. Dla zainteresowanych art. 16 ust 5 Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym.
Ciekawe ile przewoźnicy płacą za prywatny dworzec, no chyba że nie płacą ;)

Tu przypomnę dość stary artykuł, od którego mniej więcej wszystko się zaczęło http://www.limanowa.in/wydarzenia/news;jest-szansa-na-jeden-dworzec,3294.html

'W przypadku Limanowej miasto nie jest właścicielem dworca, ale może z właścicielem wynegocjować stawki za wjazd na dworzec dla przewoźników, przy czym stawki nie mogą być wyższe niż określone w ustawie (1 zł)' to jest dalej aktualne
Odpowiedz
Manuella
2014-10-24 11:20:54
12 34
Nie ma autobusów to JEDEN DWORZEC. To się w głowie nie mieści. Nie masz auta to masz problem - ch... wie skąd pojedzie bus do danej miejscowości.
Przykład z ubiegłego tygodnia. Pech chciał, że trzeba było skorzystać z busa. Starsza osoba miała dotrzeć do Limanowej, młodsza miała odebrać ją z przystanku i zaprowadzić do lekarza. Osoba odbierająca nie miała zielonego pojęcie na który przystanek przyjedzie bus z danej miejscowości. Latała to tu to tam. W międzyczasie dotarła osoba starsza ale zanim odebrała ją osoba młodsza zdążyła zemdleć i wylądować na izbie przyjęć (ktoś wezwał karetkę). TO JEST CHORE!!! Kto nie jeździ na co dzień busami to za cholere nie zgadnie gdzie się udać aby dotrzeć z punktu A do punktu B!
Odpowiedz
Arwen
2014-10-24 11:39:46
29 20
Burmistrz Bieda jest upartym i aroganckim człowiekiem w kontaktach z mieszkańcami, uważa że to jemu powinni służyć mieszkańcy, a nie na odwót, poza tym niech mieszkańcy Augusta wiedzą że burmistrz Bieda dąży do likwidacji dworca na tym osiedlu i że będą pieszo chodzić na rynek i dworzec pana Gawrony , by dojechać do pracy ,szpital, szkoły, oraz pić zanieczyszczoną wodę z kranów, bo burmistrzowi to nie przeszkadza, ON pije świeżutką wodę z butli w swoim urzędzie zakupioną za podatki które płacą mieszkańcy. Wybierzmy więc na burmistrza osobę która mieszka w Mieście Limanowa i wraz z mieszkańcami odczuwa skutki swoich decyzji.
Odpowiedz
Xull
2014-10-24 11:46:26
10 17
@Arwen ja jestem z Zygmunta i się cieszę z likwidacji tego 'dworca', jakby busy jeździły normalnie, to przejechałbym sobie nimi na dworzec z przystanku pod blokiem :)
Odpowiedz
bearchen
2014-10-24 11:58:29
22 11
No pewnie walczcie dalej jeden przeciwko drugiemu.
Tylko kiedy nastapi ten koniec?
To juz nie wyglada na uporzadkowanie komunikacji a walke, zeby udowodnic za wszelka cene kto jest lepszy i zagrac na nosie drugiemu.
Tylko gdzie w tym wszystkim jest pasazer?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 12:02:19
8 11
@Dunior doorientuj się, miasto nie wynajęło całego dworca, ale część placu dworcowego.
Resztą rozporządza P@G według własnego uznania.
Odpowiedz
Xull
2014-10-24 12:17:34
10 15
@Arwen a po za tym, idąc bardziej w skrajność, dlaczego na ZA ludzie mają być niezadowoleni z likwidacji tego 'dworca'. Tak samo mogą być niezadowoleni ludzie na Armińskiego, w Sowlinach pod Łysą czy na Lipowym, że tam 'dworca' nie ma i muszą iść na ZA na nogach. Najlepiej niech będzie tak, że dla każdego bus-a będzie osobny 'dworzec'... a co, dla każdego się należy.

Niestety organ samorządowy jest tu od tego żeby tę sprawę rozwiązać. Jak chodzi o sprawę umów to UM zawalił, ale cel sprawy, czyli jakakolwiek organizacja tego BURDELU z busami w Limanowej, jest słuszna.

@pieguska87 piszesz że miasto chciało zarabiać z turystyki, i z tego co widzę do tego dążą. W normalnej miejscowości turystycznej, przewoźnicy z danej miejscowości razem z samorządem dogadują się w sprawie rozkładu jazdy i ich synchronizacji z innymi przewoźnikami i samorządami. Wszystko chodzi o to że każdy dla siebie chce mieć jak najwięcej nie myśląc o tym że jakby się dogadali najwięcej by zyskali, co w rezultacie prowadzi do tego że wszyscy tracą, i pasażerowie, i przewoźnicy, i samorządowcy, no i oczywiście turyści. Polska to dziwny kraj, gdzie wszyscy mówią niby po polsku a mało kto się dogaduje.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 12:34:43
23 22
A ja powiem tyle : TAKI WSTYD, żeby urzędnicy mający prawników, doradców i zastępców ładowali taki gniot!!!! Umieją tylko wojenki ze starostwem wszczynać a potem przeprosić nawet nie umieją! Na apelacje liczą co i tak przegrywają. A teraz płacić będzie trzeba, ale co to za problem jak się płaci z nieswojego.
Wstyd!!!
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-24 12:42:29
13 18
Panie @Xull, odnoszę wrażenie że się nie rozumiemy, a to dlatego, że zbyt mało cofnął się Pan w czasie :) Niech Pan sobie spróbuje przypomnieć, albo poczytać jeśli nie pamięta, kiedy dworzec był na sprzedaż i dlaczego poszedł w prywatne ręce :)

Co do rzekomych roszczeń - czy można starać się o odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści, poprzez zerwanie umowy na korzystanie z przystanków, jeśli w spornym okresie z tych przystanków i tak się korzystało? A jeśli się korzystało to czy należy wnieść opłatę za ich korzystanie? Panie @Xull, albo rybki albo akwarium - albo nie korzystam i żądam odszkodowania z tego tytułu, bo straciłem nie korzystając, albo korzystam i równocześnie tracę podstawy do domagania się odszkodowanie. Nie można zjeść ciastko i mieć ciastko :)

Ogólnie mamy podobne zdanie co do jednego dworca jak chyba większość na tym portalu :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 12:47:49
29 10
@kpiarzuś:

Tak, mogliby odjeżdżać nawet z gnojowiska obok twojego domu. Nawet miałbyś bliżej ;)

I znowu kłamiesz trollu. Rozkłady Maxbusa były na wszystkich przystankach w Limanowej zanim twój mentor nakazał ci je pozdejmować. Co z resztą bardzo cię ucieszyło. Więc nie gadaj głupot, tylko przyjmij z pokorą kolejną klęskę swego pana.



@xymena:

Bredzisz, nie było żadnego zagrożenia. Bus zatrzymał się na ogrodzeniu a do placu zabaw było jeszcze dobre 500 m. Nawet rozpędzić się nie miałby jak :) Lepiej powiedz co zrobił kierowca twojego ukochanego Gawrona jak nie wyrobił się przy skręcie na Słopnice i rozwalił sprintera :)


@mb3:

Zgadzam się. Trzeba zrobić porządek z Gawronem i Teleszrotem, bo te pseudo firmy tylko szkodzą swoim pasażerom.
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-24 12:50:49
13 27
Dla części przewoźników największym wrogiem jest jawność rozkładów jazdy bo wtedy skończy się czas 'hulaj dusza, diabła nie ma'. Każdy, kto jest pasażerem zna te sztuczki na pamięć - odjeżdżanie przed czasem, żeby wyprzedzić konkurencję na innych przystankach, nie realizowanie jazd zgodnie z rozkładem, jeśli nie ma wystarczającej liczby pasażerów, wyjazdy o tej samej godzinie, a potem wielominutowe dziury.

mam takie pytanie - ilu jest przewoźników jeżdżących przez Limanową - bo ja ciągle słyszę przewoźnicy, przewoźnicy a jak czytam to w konflikcie z Miastem jest ich zaledwie 5. Co z resztą????? A ci co z Miastem przegrali - co się z nimi stało? Ktoś wie??
Odpowiedz
bearchen
2014-10-24 13:09:57
23 12
Moze rzadzacy w Limanowej musza utracic wladze jak np byly Wojt Mszany Dolnej zeby potem jak sam pisze na innym portalu zadufanie i upartosc zamienic na pokore w misji publicznej.?!
Arogancja i upartoscia nie da sie daleko zajsc!
Dziwne, ze nikt nie wyciaga wnioskow tuz przed samymi wyborami.

Co do samego odszkodowania to przeciez jeszcze nic nie wiadomo. Ale jak sie okaze ze jednak trzeba bedzie wyplacic, to prywatne, bo rozumiem ze nie publiczne konta bardzo sie wyszczupla :).

Milego dnia
Odpowiedz
adamsky
2014-10-24 13:11:13
27 15
Szanowni. Czy bieda i zioniuniu zapłacą odszkodowania przewoźnikom ze swojego? Chyba ludzie kosztów ich głupoty nie poniosą? !?
Odpowiedz
adamsky
2014-10-24 13:52:18
28 17
Szanowni. Pan Bieda i Zoń różne cuda obiecują żeby u władzy pozostać. Jeżeli tacy honorowi i ufają Panu Smaga, reprezentuje UM w sądach z przewoźnikami. Niech teraz obiecują, że jak jakieś odszkodowanie trzeba będzie komuś z busiarzy płacić, to obaj zapłacą ze swoich i lidzi podatków nie dotkną. Panie Bieda i Zoniu. Sluchamy Szanownych teraz!
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 13:56:21
17 22
A ty @Adamski obiecasz że przestaniesz głupoty wypisywać?
Odpowiedz
CUDNA
2014-10-24 14:00:35
10 3
Nadgorliwość jest gorsza od ...
Odpowiedz
Xull
2014-10-24 14:36:10
9 10
@kpiarz fakt nie pamiętam, prawdopodobnie była to jakaś kulmeńska sprawa :) (nie chce mi się szukać)

@Wislak tu nie chodzi o plac zabaw w parku :P

@adamsky a ty w ogóle jesteś z Limanowej?
Odpowiedz
namoR
2014-10-24 14:49:00
17 12
Ej ludzie ludzie !!

Jak w naszej kochanej Polsce ma byc dobrze, gdy kilku z Was potrafi po mistrzowsku pokazywac wlasny upor i dazenie do celu 'po trupach'. Nigdy nie bedzie lepiej, gdy co poniektorzy na sile beda wmawiac innym, ze czerwone to zolte, a biale to czarne.

Nie bede sie wypowiadal za wiele na ten temat, poniewaz nie korzystam z uslug zadnych Przewoznikow, Wy lepiej wiecie, czy te przystanki na ulicy Kopernika i Targowej w Limanowej sa potrzebne czy nie. Z tego co pamietam sonda pokazala, ze opinie na ten temat so rowno podzielone.

Nie podoba mi sie to, ze nikt z UM nie pomyslal PRZED podpisaniem dzierzawy dworca na 20 lat, aby porozmawiac z Przewoznikami czy beda chetni na zerwanie wczesniejszej umowy i podpisanie nowej, a co za tym idzie, to zatrzymywanie sie na tym dworcu.

Po prostu kolejnosc pewnych decyzji byla nieodpowiednia wedlug mnie.

Mialem nadzieje, ze ten wyrok bedzie koncem tego sporu, ale jak czytam wyzej, nic podobnego...wielka szkoda.

Dziwnie brzmi kilka zdan z tego komunikatu: '- Miasto zdawało sobie sprawę, ze stan prawny jest skomplikowany, więc w żaden sposób nie przeszkadzało przewoźnikom w korzystaniu z przystanków. '

Jezeli 'zdawalo sobie sprawe' to w takim razie PO CO i w jakim celu sie bylo klocic i tracic czas i pieniadze na sady przez caly rok!? PO CO?

A juz w kolejnym zdaniu komunikatu jest napisane: 'Nie ma zatem żadnych prawnych przesłanek,...'

No to albo zdajecie sobie sprawe o skomplikowanym stanie prawnym, albo znacie to prawo doskonale ze sczegolami, poniewaz ktos pisze ze '...Nie ma zatem żadnych prawnych przesłanek...'

W ogole to kto jest odpowiedzialny za pisanie 'komunikatow' z Miasta do limanowa.in?

Panie Redaktorze, dobrze by bylo, aby Czytelnicy wiedzieli, kto jest autorem tego 'stanowiska' Urzedu Miasta Limanowa.

Zycze powodzenia w zakonczeniu tego sporu.
Milego weekendu :)
Odpowiedz
namoR
2014-10-24 14:51:09
21 13
Zapomnialem dopisac...zycze rowniez dalszego powodzenia dla kilku 'nickow w wielorakich osobach' ((: albo na odwrot, jak kto woli :)) w 'minusowaniu' wszystkich komentarzy, ktorych tresc krytykuje UM Limanowa.

Jak do tej pory, super Wam to 'wychodzi'...:))

Pozdrawiam.
Odpowiedz
niski
2014-10-24 15:04:33
9 16
Panie @namoR, wydaje mi się, że trochę mieszasz. Miasto napisało, że skoro nie przeszkadzało z korzystania z przystanków to za nie ma podstaw do odszkodowania. Łopatologicznie wyłożył to kolega @kpiarz. Odszkodowanie przewoźników mogłoby przysługiwać tylko wtedy, gdyby miasto bezpodstawnie wypowiedziało umowy, a przewoźnicy nie mogliby się na przystankach zatrzymywać. A że się zatrzymywali - to wie każdy, kto podróżuje busami.

Te sprawy sądowe są dla przewoźników bezsensowne. Umowy kończą się im z końcem 2014 i wtedy będą musieli uderzyć do Burmistrza z prośbą o zgodę na korzystanie z przystanków bo jak nie to stracą zezwolenie.

Pan Pietrucha pewno liczy, że zmieni się osoba Burmistrza - ale ja na pewno nie postawiłbym na to złamanego paznokcia. Mieszkańcy Limanowej widzą ile się w tym mieście dzieje i agitacja Pana Pietruchy, który nie mieszka przecież w Limanowej więc ma niewiele do powiedzenia przy okazji wyborów, nie przyniesie dużego skutku.

To, tak jakby mieszkaniec Limanowej wypowiadał się o Prezydencie Nowaku w Sączu i liczył na to, że mieszkańcy tegoż Sącza go posłuchają.
Odpowiedz
ebi
2014-10-24 15:06:07
12 13
A ja powiem tak: przeczuwam, że po 1 stycznia maxbus wykosi całą konkurencję. To ta firma jest największą na tym rynku (powiat) i reszta obudzi się z przysłowiową ręką w......... .
Wtedy należy pamiętać kto mu pomagał - bo przecie sam to powiedział - PiS i Pan Starosta i mam nadzieję, że żale poleją się właśnie w tamtym kierunku.
Odpowiedz
bearchen
2014-10-24 15:18:00
21 9
Panowie przewoznicy w swoich wypowiedziach wiele razy podkreslali, ze rowniez sa za utworzeniem jednego dworca.
Gdyby Pan Burmistrz z Szanownym i Rada miasta nie zlikwidowali przystankow obok dworca na ul. Targowej, ktore sa przeciez integralna jego czescia, cala ta afera nie mialaby w ogole miejsca. Z powodzeniem funkcjonowaly ponad 40 lat i dobrze spelnialy swoja role.
Pan Burmistrz chcial zaprosic przewoznikow, ale pytam sie do czego? Bo ta ruina na dzien dzisiejszy nie jest w stanie chyba zapewnic takiej przepustowosci, aby kursy odbywaly sie plynnie.
Poza tym co to sa za radcy i doradcy, ktorzy nie wiedza, ze umow na czas okreslony sie nie wypowiada. ?A i radzie miasta sie dziwie, ze przyklepala ten jak widac 'drogi wybryk' wlodazy.
Teraz macie co macie. Czyste kpiny i wciskanie kitu mieszkancom przez rzadzacych zeby jakos z tego wybrnac.
Chcieli byc madrzejsi od wszystkich a wyszlo wielkie nic, ktore moze uderzyc po kieszeni zwyklego Kowalskiego.

@ebi
Skoro Pan Starosta zle doradzal i zle decyzje podjal dlaczego nie zostaly one uchylone?
Jak widac Pan Starosta dzialal zgodnie z prawem czego nie mozna powiedziec o duecie z miasta.
Odpowiedz
namoR
2014-10-24 15:23:58
24 8
@niski
Jezeli mieszam, to postaw mi ze cztery minusy i juz wkrotce moj komentarz bedzie niewidoczny.:))

Jeszcze raz powtorze, jezeli 'stan prawny jest skomplikowany', to po jaka cholere jest ta cala klotnia rozdmuchana na caly swiat?

Jak ja ma w takim razie rozumiec te slowa : 'Teraz idziemy po odszkodowanie, wszystko jest wyliczane, kwoty będą wysokie, za co zapłacą podatnicy, a podatnicy powinni zrobić wszystko by za to zapłacił burmistrz Limanowej z własnej kieszeni. To będzie kwota kilkuset tysięcy do zwrotu - jako mi, jednemu przewoźnikowi. Pozostali także będą się domagali odszkodowań'

Dlaczego nikt nie pomyslal o tym, aby zaczekac, gdy stare umowy wygasna i wtedy UM moze sobie stawiac warunki jakie chce w nowej umowie. Przewoznik ktory zgodzi sie z nowymi warunkami podpisze, a ten ktoremu nie odpowiadaja jakies tam warunki w nowej umowie nie podpisze i wtedy jest 'bye bye'...

A w ogole to moze Ty wiesz, czy teraz to 'Anonimy' z Urzedu Miasta kontaktuja sie z mediami przesylajac komunikaty do limanowa.in?...:))
Odpowiedz
mb3
2014-10-24 15:29:45
11 18
@Wislak
Mam pytanie - co zrobisz jeśli obecny Burmistrz zostanie wybrany na kolejną kadencję? Wiesz, że to jest więcej niż bardzo prawdopodobne.
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-24 15:33:18
14 18
@bearchen - dworzec z przystankami na Targowej już był. Dokładnie @bearchen już był i stan był taki, że żaden przewoźnik nie wjeżdżał na dworzec a pasażerowie stali w błocie na błotnym placyku bez czegokolwiek.

Przewoźnicy mówią, że chcą jednego dworca już od 2006 r. 8 lat minęło i przewoźnicy dalej chcą. No, po prostu, biedacy. Chcą tak bardzo, 8 lat chcą i ..... nie dają rady.

Proszą ich Puchała, Czeczótka, Zaczyński, Bieda a oni biedni dalej chcą.

I cały czas chcą. Tylko ciągle im coś przeszkadza. A to dworzec za mały (ale na jednym przystanku się mieszczą), a to za drogi (chociaż dziesięć razy tańszy niż w Sączu i Krakowie), a to za stary i komunistyczny i ma lamperie malowane, a to miasto musi go odkupić (ale to, że obecne dworce Pietruchy też są dzierżawione to już Panom nie szkodzi, nie boją się, że im np właściciel placu przy Z.Augusta lub koło MOPS-u wypowie umowę dzierżawy).

No biedaki. Prawdziwe biedaki. Tak się chłopaki poświęcają, tak bardzo chcą.

Naprawdę @bearchen myślisz, że ktoś jeszcze wierzy w te bajeczki????
Odpowiedz
Arwen
2014-10-24 15:36:45
17 15
W Krakowie , nie ma jednego zintegrowanego dworca tylko busy odchodzą z różnych dworców, więc niech burmistrz Bieda i jego poplecznicy nie kłamią że chodziło o uporządkowanie odjazdów, jest to tylko upartość i zacietrzewienie pana Biedy, który uważa że wszyscy przedsiębiorcy i mieszkańcy muszą go słuchać i realizować jego głupie pomysły. Pamiętajcie że władza jest od służenia ludziom, bo pobiera wynagrodzenie z naszych podatków.
Odpowiedz
niski
2014-10-24 15:37:22
10 17
@namoR - nie rób z siebie męczennika - tak samo mogę postawić minus jak i Ty. I mogę to zrobić jedynie jeden raz - tak jak i Ty.

Nie rzucaj nowymi cytatami. Przedmiotem dyskusji między nami były dwa zdania ze stanowiska miasta. Próbujesz Pan mieszać, jak zwykle.
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-10-24 16:04:48
19 10
Bardzo mnie dziwi że minusy dostają komentarze w których jest poruszana sprawa odszkodowań które Miasto będzie musiało zapłacić Busom z naszej kieszeni mieszkańców Limanowej.Myślę że żaden mieszkaniec mojego miasta tego sobie nie życzy byśmy znów płacili za błędy władzy.
Odpowiedz
exkalibur
2014-10-24 16:09:32
21 13
moi drodzy mysle ze najlepszym rozwiazaniem jest zmiana burmistrza,niech teraz kobieta wykaze sie jako burmistrz a wiem ze do funkcji publicznych kobitki maja wrodzone predyspozycje wiec dajmy im szanse ,tym razem wybiezmy innego specjaliste niz nauczyciel i zobaczymy jaki bedzie efekt
Odpowiedz
namoR
2014-10-24 16:10:30
18 11
@niski
Nie mam zadnych powodow, aby samego siebie zameczac :)

Po prostu przeraza mnie to, ze 'Anonim' z UM oznajmia: ' Nie ma zatem żadnych prawnych przesłanek, by na podstawie zapadłych w odniesieniu do 4 przewoźników wyroków formułować jakiekolwiek roszczenia o odszkodowanie'

Natomiast Przewoznik twierdzi: 'Teraz idziemy po odszkodowanie, wszystko jest wyliczane, kwoty będą wysokie, za co zapłacą podatnicy, a podatnicy powinni zrobić wszystko by za to zapłacił burmistrz Limanowej z własnej kieszeni. To będzie kwota kilkuset tysięcy do zwrotu - jako mi, jednemu przewoźnikowi. Pozostali także będą się domagali odszkodowań'

To bedzie kolejny spor!!

Nastepne sady i kolejna meczarnia nie dla mnie, ale dla Was pasazerow i wszystkich tych, ktorzy placa podatki!
Czy tylko ja to widze i przewiduje przyszlosc!? Czy nie ma innego wyjscia dla zakonczenia tego sporu raz na zawsze!?

A zreszta nie wazne...i tak za duzo juz napisalem, Wy tam na miejscu lepiej wszystko wiecie, potraficie znalezc wyjscie z kazdej sytucji, ja tylko oceniam sytuacje z daleka i czasami cos tam napisze, jak to wyglada z boku.

Kloccie sie dalej, najlepiej przez kolejne 10 lat. Takie 'optymistyczne' opinie i informacje rozsiewane na caly swiat o jakze wspanialej i tworczej wspolpracy samorzadow z przedsiebiorcami i spoleczenstwem z pewnoscia wplywaja tylko i wylacznie pozytywnie na przyszly rozwoj i wizerunek miasta Limanowa. Gratuluje!
Odpowiedz
antymon
2014-10-24 16:34:33
17 12
Wyrok chwały władzom miasta nie przynosi, przedwyborcza wtopa duzego kalibru.
Jeśli będą konieczne odszkodowania, to należy nimi obiążyć autorów (i ich doradców)tych pomysłów.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 16:35:02
25 13
@kpiarz:

A nie pomyślałeś błaźnie, że stracili na tych sądowych sprawach? Adwokaci też kosztują, chyba nie? Poza tym zdjęcie rozkładów (które było nielegalne, co sąd już udowodnił) wprowadziło dezinformację wśród pasażerów, a to trudno jest obliczyć ile który na tym stracił. A i same rozkłady (blaszana tabliczka + wydrukowane godziny) też coś kosztowały. A jak wiadomo te rozkłady ukradliście. Więc dalej bądź dumny ze swego pana i ciesz się jego dzisiejszą POrażką :D


@Doradca:

To możesz już się domagać, gruby radco :) Przecież wiem, że i tak nie POdniesiesz ręki na swego pana, bo mogłoby to się dla ciebie tragicznie skończyć :) Twój mentor kolejny raz POległ a tobie nie pozostaje nic innego jak tylko robić dobrą minę do złej gry :)


@Dunior:

Co za idiotyczny argument. Rozumiem, że jeżeli ktoś komuś ukradnie 200 zł to jest mniejszym złodziejem niż ten, co zabrał 500 zł i należy się mu pochwała z tego tytułu? To, że w Krakowie czy Nowym Sączu złodziejska firma RDA okrada przewoźników to już nie nasz problem. Skoro są takimi frajerami, to niech płacą. 1 zł za odjazd to maksymalna stawka jaką może zaproponować miasto. Bieda w niczym tu nie poszedł im na rękę.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 16:46:41
24 14
@HenrykV:

A ty heniu-radco myślisz, że ktoś uwierzy w bajeczki twojego pana, bo chęci 'usprawnienia komunikacji'? Przecież wiadomo, że chodzi o to, żeby wspomóc Gawrona. Bo to na jego dworzec chcą wepchnąć wszystkich przewoźników, żeby on sobie więcej zarabiał. Czy stałoby się coś, gdyby miasto WYKUPIŁO ten pseudo dworzec, wyremontowało go i dopiero wtedy podpisywaliby umowy z przewoźnikami? A no stałoby się. Wojtuś nic by z tego nie miał.


@kpiarz:

Twój mentor już dość zmarnotrawił pieniędzy za swojej kadencji. Taka inwestycja jak nowy dworzec przynajmniej na coś by się przydała. A ty dalej wierz sobie w te bajeczki o cudownym wujku Władku, który chce jak najlepiej dla wszystkich. Dzierżawa na 20 lat? I co to zmienia? Chyba tyle, że Wojtuś sobie dorobi kosztem przewoźników.


@Dunior:

No i co z tego, że nie należą do nich? Ale płacą za wynajem. I tam osoba użyczająca ten skrawek ziemi nie jest ich bezpośrednią konkurencją, więc raczej nie będzie wchodzić im w drogę. A z Gawronem tak nie jest.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 16:52:13
25 14
@HenrykV:

Znowu opowiadasz bajki, albo chcesz przypisać przewoźnikom właściwości tych złomiarzy ze wspomnianego już dworca, czyli Gawrona i Teleszrota. To oni jeżdżą jak chcą i do tego używają rozsypujących się gratów. Jeśli ty wielbisz takich 'przewoźników' to już twój problem. Widać jesteś niezłym ekscentrykiem :)

A jeśli chodzi o 'tajność' rozkładów jazdy, to już ci mówiłem głąbie, że to sprawka twojego mentora. On nakazał jest pozdejmować z przystanków. Wcześniej rozkłady Maxbusa były na każdym przystanku w mieście. Teraz są jedynie na Kilińskiego, Z.A. i Małym rynku. POdziękuj swemu pryncypałowi :)


@marekmintal:

A Tobie ile Bieda i Zoń płacą za to bronienie ich tyłków? Mało klakierów mają, że i ciebie musieli w to wmieszać? :D


@ebi:

Ty jako miłośnik socjalizmu pewnie wolałbyś, żeby to Gawron z Teleszrotem wykosili wszystkich :) Ale niestety to nierealne :D
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-24 17:06:00
12 16
Panie @Xull, to ja tak tytułem przypomnienia tylko w tej kwestii - trzy razy musieli prywatyzować, chętnych na wykup nie było, a cena była dobra, zważywszy, że do wzięcia były dwa dworce z terenami przyległymi (Limanowa i Mszana Dolna) oraz baza na Z.A. ze stacja paliw w na prawdę dobrej cenie. Samorządy się 'wypięły', poszło w ręce prywatne. Teraz płacz, czemu prywatne;)

Króciutka notatka do poczytania:

http://infobus.pl/text.php?from=archive&id=3986

Pozdrawiam :)
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-24 17:13:22
14 16
@wislak - kłamiesz, klakierze i dobrze o tym wiesz.

pieprzysz o konkurencji ze strony Gawrona i o zdejmowaniu rozkładów, a jest tak:
- przewoźnik chcąc działać musi uzyskać zezwolenie
- każda zmiana rozkładu wymaga zmiany zezwolenia
- zezwolenia wydaje Starosta
Jakim zatem cudem Gawron może mieć wpływ na kursy przewoźników wjeżdżających na dworzec, który jest wydzierżawiony przez Miasto i przez Miasto administrowany??

Burmistrz Bieda wydzierżawił dworzec aby zadbać o przewoźników. Gdyby dworzec był prywatny to jego właściciel ustalałby samodzielnie opłaty za wjazd. W sytuacji gdy dworzec jest dzierżawiony przez Miasto stawka opłaty za wjazd wynika z ustawy.

Za wjazd na dworzec na Kilińskiego przewoźnicy płacą więcej niż stawka wjazdu na dworzec.

Jak Panu Pietrusze nie podobają się warunki na dworcu to może niech wybuduje nowy W końcu jest największym limanowskim przewoźnikiem.
Odpowiedz
bearchen
2014-10-24 17:23:53
20 8
Henryk V.
Ile z tej zlotowki ma wpadac do miejskiej kasy a ile do firmy P&G?
O ile sie nie myle 10% idzie do miejskiej czyli 90 gr do prywatnego przedsiebiorcy, bo przeciez Burmistrz stwierdzil, ze on na tym zarobic nie chce.

Nikt przy zdrowych zmyslach nie przystal by na taka propozycje aby nabijac kabze konkurentowi. No litosci.
Odpowiedz
TuronGorski
2014-10-24 17:26:21
15 12
powinien być; jeden dworzec,jedna linie i po Biedzie burmistrzem ma być jego najstarszy syn...
amen
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 17:34:10
23 12
@xymena:

Rozumiem, że chcesz wspierać Biedę w łamaniu prawa? Bo właśnie sąd już któryś raz przyznał, że nie ma racji. Też dałaś się nabrać na tą śpiewkę, że robi to dla dobra pasażerów. Nic bardziej mylnego. Tu chodzi o własne interesy. No i o Gawrona. Bo to on najwięcej zarobiłby na ewentualnych przenosinach przewoźników na ten postkomunistyczny placyk.


@mb3:

To wtedy nic się nie zmieni i w Limanowej dalej będzie Białoruś :) Ale nie bądź taki pewny ;)


@niski:

Prosiłbym, abyś nie wypowiadał się w imieniu wszystkich mieszkańców, tylko swoim. Mieszkańcy widzą też szkodliwą działalność Biedy i Zonia oraz defraudacje finansowe jakiś się dopuścili. 4 lata nicnierobienia i zwalania winy na poprzednie władze. To jest właśnie taktyka Biedy.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 17:45:29
14 17
@wioslak a ty czemu wypowiadasz się w imieniu wszystkich przewoźników?
Odpowiedz
club
2014-10-24 18:16:15
9 14
Wiślak gdzie są rozkłady jazdy nap. Młynne,Laskowa,Żęgocina, Łapanów,Gdów,Wieliczka ,albo na Nowy sącz Mordarka Siekierczyna ,Kanina,Wysokie ,Trzeczewina, Chełniec lub po sączu.
Odpowiedz
Xull
2014-10-24 18:39:57
5 9
@kpiarz czyli nie wiele się pomyliłem, tamtejsza kul władza była wtedy zainteresowana raczej sprzedażą niż kupnem :-) Pozdrawiam. Dla mnie temat wyczerpany ;-)
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-24 18:50:33
11 12
Pan Pietrucha kandyduje do rady powiatu poczekajmy zobaczymy jakim to go zaufaniem obdarzą wyborcy
Odpowiedz
Hiena
2014-10-24 19:01:43
3 8
A może stację METRA trzeba zrobić? Zejście na rynku do METRA jest, trzeba tylko napis z WC na METRO zamienić, a przez sieć kanałów małe wagoniki niech zapierniczają i wożą ludzi na terenie miasta, a co, a czemu nie? Innowacyjność dobrem społeczeństwa... A dworzec dla Minibusów zrobić na placu w Sowlinach koło zajazdu. Z takim oto projektem nowy, czy też stary nowy burmistrz powinien wystąpić!
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 19:05:50
11 8
...Słowa jak to określił ...
'mentor'- 'co stoi na przeszkodzie'?
by busy odjeżdżały z ul.Kilińskiego?.........
obecnie jest podobno terror! ( przymus opuszczania tego przystanku ) wóz albo przewóz !
na siłę usuwa się busy z tej ulicy a dokładnie z placu ! potocznie zwanego ' DOŁKIEM'
a korzystają ludzie raczej ubodzy starsi & młodzież?....
powiedziane ' w trosce o dobro pasażerów '
których pasażerów pytam?
Odpowiedz
Hiena
2014-10-24 19:37:31
4 4
Rozmyślania na dworcu


Na wszystkich dworcach świata
W poczekalniach, na peronach
Każda rozmowa o życiu
Zostaje niedokończona

Podróżni różni
Nic się nie różnią
Na dworcach każdy
Staje się próżnią

Jest tak jak wszędzie
Szczęście, nieszczęście
Tylko, że w pędzie
Tylko, że częściej

Na wszystkich dworcach świata
Daleką drogą olśnienie
Toczysz się losu koleją
Po swoje przeznaczenie

Suma powrotów i pożegnań
Daje w efekcie zero
Niektórym życie jak pociąg
Niektórym życie jak peron
Wsiadają, wysiadają
W bufetach piwem się raczą
Przyjeżdżają, odjeżdżają
Płaczą

Gubią się, odnajdują
Walizy taszczą
Zjadani, wypluwani
Dworców studrzwiową paszczą

Niech wszystko działa
Zgodnie z rozkładem
Pociąg odchodzi
Ja, nie pojadę

Jonasz Kofta
Odpowiedz
TuronGorski
2014-10-24 19:40:21
10 10
jak tak dalej pójdzie to wprowadzą wybijanie zębów zamiast minusów......

ot, swołoczy się demokracji zachciało....
Odpowiedz
Hiena
2014-10-24 19:44:07
4 12
@TuronGorski, tak miedzy nami, tu większość to zębów nie ma...;p
Odpowiedz
rodzina
2014-10-24 19:44:28
9 14
JEDEN dworzec i będziemy wiedzieć ile busików jedzie kursowo a ile jak na dzikim zachodzie tylko wtedy gdy są pasażerowie na przystanku i ile czasu nasz pan KIEROWCA spędza za kierownicą bo od 6 do 22 to trochę długo jak na kierowcę .Tak dla tego nie wszyscy chcą wspólnego dworca i nie o ten 1zł tak bardzo się rozchodzi
Odpowiedz
1959
2014-10-24 19:57:37
9 18
Ja mam pytanie do Pana @namoR czy aby Pan jest obiektywny?
Zdążyłem zauważyć iż zawsze udziela pan rad ( reprymend) osobom broniących UM Limanowa a jak są ataki na Starostwo to pan broni i zachwala(a tam też są wpadki i niedociągnięcia)
Odpowiedz
monika313
2014-10-24 20:31:02
8 15
Panie @wislak :*
Na pana miejscu zakupiłabym auto , ponieważ Drogi panie Michale prawo jazdy nie jest aż tak drogię. Wydaje mi się że Pani Monika się ucieszy. Obserwując was (wspaniałą parę ) przemierzacie długi dystans :3 A Pani Monika chętnie by się powoziła autem a nie rowerem. Wydaje mi się że Pani Monika po ciężkiej pracy w szpitalu jest bardzo zmęczona :] Nic dziwnego że lubi pan Starostę


POZDRAWIAM JEŻELI PAN MYŚLI ŻE NIKT NIE WIE KIM PAN NAPRAWDĘ JEST TO JEST PAN W BŁĘDZIE .
Odpowiedz
namoR
2014-10-24 21:09:20
16 5
@1959
Nie moge siebie samego oceniac. Jezeli uwazasz ze jestem nieobiektywny to niech tak zostanie.

Pisze moje opinie bazujac na informacjach ktore do mnie docieraja przez miedzy innymi ten portal i inne media. Na pewno nie bede negowal kogos za jakies male wpadki ktore kazdemu moga sie zdazyc. Od czasu do czasu pojawiam sie, jezdze po powiecie i widze wiele zmian na dobre. Czy ja mam negowac Staroste za to, ze mur oporowy jest przy plywalni czy ogrodzenie o ktorym nikt do konca jeszcze nie wie o co tak naprawde chodzi? Czy powinienen negowac Staroste za to ze ktos tam kiedys wtykal nos do jakichs prywatnych pozyczek zaciagnietych przez rodzine Starosty? Mam negowac Staroste za to ze sprzeciwial sie wszelkiemu 'biczowaniu' na tym portalu? Mam Go krytykowac za to, ze sprzeciwial sie pisaniu kpin, plotek i naruszaniu Jego dobra osobistego, czy za to ze ktos tam ironicznie sie nasmiewa z Jego wygladu a moze za jakies tam felietony na Jego temat?

Pojawiam sie rowniez w miescie Limanowa od czasu do czasu i rowniez widze wiele zmian na dobre, naprawde nie jest tak bardzo zle! Ale gdy czytam co sie wyprawia ostatnio, szczegolnie w tym konczacym sie juz niedlugo roku....przeciez to wszystko przechodzi ludzkie pojecie!

Z nowego 'rynku maslanego' juz dawno powinny wplywac dochody do Miasta z wynajmu stoisk, no ale jest opoznienie i duuuuzo wiekszy wydatek bo cos tam...no i oczywiscie straty, winni sa inni....a w ogole to naliczane sa jakies kary za kazdy dzien od 15 pzdziernika, bo nie pisaliscie ze bylo uroczyste otwarcie.

Jezeli wiekszosc pasazerow naprawde chce tego jednego dworca, to juz dawno powinien byc, no ale cos tam. Dlaczego jeszcze go nie ma? Ktos tu podjal za wczesnie nieodpowiednia decyzje lub nie zna sie po prostu na prawie i demokracji,... no ale winni sa inni...a konsekwencje to widzicie sami jakie sa.

Splesniale 'muszla' w parku nie powinna byc w takim stanie, no ale cos tam ktos tam i jakos tam, zawsze wszystko mozna wytlumaczyc, 'komentatorzy' poprawia na portalu, 'splusuja i zminusuja' co trzeba i jakos to bedzie, winni sa inni...itd itp...nie chce wspominac o wszystkich sprawach, bo to nie ma sensu.

Wybierzcie sobie kogo chcecie w tych zblizajacych sie wyborach, mnie nie zalezy na tym czy tamtym kandydacie na jakiekolwiek stanowisko.

Zalezy mi tylko na tym, aby Wam zylo sie lepiej, aby nie bylo tyle klotni i wojen pomiedzy Wami i by nastepnie pokolenia mialy tez lepiej. Wiele zalezy wlasnie od Samorzadow i od Was samych.

Ej ludzie ludzie... czasami to normalnie czuje jak pomniejsza mi sie liczba komorek mozgowych, gdy o tym wszystkim czytam, chyba bede musial zrobic sobie przerwe...:))

Pozdrawiam i milego weekendu zycze.
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-24 21:45:46
9 14
Ja sie trochę @namoR czepiam - ale jakbyś tak szukał wolnych tematów to mógłbyś się skupić na:
-wodach termalnych - 4 lata opóźnienia
- przeroście zatrudnienia w Starostwie
- dziurawej jak szwajcarski ser powiatowej ulicy Z.Augusta którą jedzie się do dumy Powiatu basenu gdzie zamiast drogi jest potężny mur oporowy i możliwym za to odszkodowaniem
- cenzurze w Starostwie
- studiowaniu za publiczne pieniądze
- obrażaniu politycznych konkurentów
- niejasnościach w oświadczeniach majątkowych.

Ale rozumiem, ze tak poważny OBIEKTYWNY komentator prosto z USA jest ponadto. A może zza morza widać tylko to, co podpowiadają, co panie @namoR?
Odpowiedz
sonik
2014-10-24 21:56:39
18 7

Czas na zmiany Wladek Bieda do wymiany,i jeszcze dodam niech soibie zon mol i kapera ...

Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-24 22:12:26
11 8
@namur widocznie już dużo ubyło ci tych komórek mózgowych bo pitolisz jedno i to samo w kółko!!!
Trzymam za słowo z ta przerwą weekendowa!!!
Odpowiedz
Doradca
2014-10-24 22:52:45
11 19
@ Wislak ' Mieszkańcy widzą też szkodliwą działalność Biedy i Zonia oraz defraudacje finansowe jakiś się dopuścili'.

Oskarżenie samorządowca o 'defraudacje finansowe' jest jednym z najcięższych oskarżeń mam nadzieję że masz na to niezbite dowody.
Odpowiedz
kinia434
2014-10-24 23:05:58
17 7
No i się HenrykV uaktywnił dalej broni zaciekle poczynań Burmistrza...nawet zaproponował Przewoznikowi że ' jak mu się nie podobają warunki na dworcu ' żeby sobie wybudował własny no masz panie myślenie i tupet... to może Burmistrz by skorzystał z Twojej rady jak się nie podoba to niech........................... czyżby P Bieda nadal miał nawyk gospodarza rolnego gdzie mu pasuje tam buraki sobie posadzi i tyczek nabije.. Tylko chyba zapomniał ze Limanowa to nie Jego Folwark a Mieszkańcy to nie buraki i Jego parobki ... a ludzie maja dobrą pamięć..
poczekajcie jak 'Dołek' ukończą i parking podziemny otworzą oj będą kierowcy fiksować będą i tego kto ten projekt zatwierdził wyklinać .. może dlatego z otwarciem tak się ociągają.... któż to wie??????
Odpowiedz
kinia434
2014-10-24 23:11:36
11 7
@Doradco ....witaj a mam pytanie do Ciebie? a jak jest z bezpodstawnym oskarżeniem osoby prywatnej i podanie tego do publicznej wiadomości??
Odpowiedz
Doradca
2014-10-24 23:55:26
5 16
Istotne jest to , że przestępstwo zniesławienia musi być popełnione wyłącznie umyślnie, tj. kiedy sprawca jest świadomy negatywnych skutków, jakie mogą wywołać zniesławiające zarzuty i chce je osiągnąć, bądź się na nie godzi.

Z Art 212 KK § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 kto pomawia inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do roku.
Odpowiedz
ebi
2014-10-24 23:56:39
8 18
Panno bearchen - już dawno mówiłem , iż nie oczekuję od Pani aby Pani cokolwiek rozumiała - co tu rozumieć? Pan Jan - jest NIEOMYLNY I JEDYNY SZANUJĄCY PRAWO i niech tak zostanie. Rozumiem również Pani myśl - niech burmistrz wybuduje dworzec to busiarze tam wejdą- oczywiście pani to wie bo dla Pani Pan Pietrucha jest równie JEDYNY NIEOMYLNY I SZANUJĄCY PRAWO jak Pan Starosta. Ciekawostka polega na tym, że Pan Pietrucha dzierżawi placyki od ich właścicieli i wynajmuje swoim konkurentom - czyli innym przewoźnikom - i to jest OK? to wszystkim pasuje! Panno bearchen - naprawdę trzeba być idiotą aby nie widzieć o co chodzi - Pan Pietrucha uzależnił od siebie prawie wszystkich i tak naprawdę to właśnie on jest tym rekinem który po kolei połknie drobnicę.
Odpowiedz
Ratownik
2014-10-25 00:05:42
7 13
Wiem, że nie na temat. Ale większość komentarzy jest tu nie na temat. Słońce nasze Jedyne Beskidu Wyspowego oraz Patron Spłacalnych Dłużników kocha dąbki bo nawet tym dąbkom przycina spróchniałe i suche gałęzie osobliwie podczas kampanii do europarlamentu
Odpowiedz
ebi
2014-10-25 00:08:43
9 19
kiniu - przeprosiłaś się już z Doriską?

Szanowni Państwo - na poważnie - to co tutaj wypisują niektórzy woła o pomstę do nieba - Pan Pietrucha krzyczy burmistrz jest zły - dlatego kandyduję do Powiatu ( chyba mu się coś pomieszało), wislak , bearchen Namor - wszyscy wiemy , że nie mieszkają w Limanowej - ale tak jak Pan Pietrucha (Pisarzowa) chcą rządzić w Mieście. Słopnice , Pisarzowa, i pewnie jeszcze Podłopień - ma najwięcej do powiedzenia jak ma być i gdzie Dworzec Autobusowy . To są jakieś kpiny z mieszkańców Limanowej. Jak pisze Adamsky szanowni - róbcie sobie dworce ( nawet po 15) gdzie chcecie - ale w Słopnicach, Pisarzowej czy w Podłopieniu i dajcie juz spokój z tym pouczaniem Limanowian - Namor tobie proponuję żebyś sobie zrobił 83 dworce w tej Twojej Hameryce.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-25 10:12:58
15 6
@HenrykV:

To ty kłamiesz warchole pachołku Biedy. A nazywając mnie klakierem tylko pokazujesz swą hipokryzję :)

Nie kłam, nie płacą więcej za Kilińskiego niż za gawronowy dworzec. Ty już na pewno najwięcej wiesz ile co kosztuje ;)

Zrozum, że twój ukochany przewoźnik Pasyk & Gawron gdzieś ma starostę i rozkłady. Jeździ jak chce. Gdyby wszyscy busiarze weszli na jego dworzec to podkradałby im pasażerów opóźniając swoje odjazdy tak jak to robi teraz z Teleszrotem.

To, że największy przewoźnik wcale nie oznacza, że musi stawiać dworce. Nie podobają mu się warunki i ma rację. Ty mając własne mieszkanie dałbyś się wcisnąć do sąsiada tylko po to, żeby dać mu zarobić za wynajem i żeby dodatkowo uszczęśliwić jego kolegę? Zastanów się.


@kpiarz:

Znowu mieszasz klaunie. Dworzec PKS w Mszanie Dolnej nie należy do Gawrona tylko do Cichorza. Z niego odjeżdża tylko 2-3 przewoźników i on kasuje ich jeszcze bardziej. Pozostali odjeżdżają z placu przy ZSZ i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Jak widać tylko w Limanowej niektórzy mają z tym problem.


@Manuella:

Kolejne baśnie tysiąca i jednej nocy? Rozumiem, że żyjemy w średniowieczu i jeszcze nie wymyślono telefonu? Można było się spytać kierowcy, gdzie ma końcowy przystanek. Przecież przewoźnicy nie kryją się z tym skąd odjeżdżają. Poza tym jeśli nie wiesz skąd odjeżdżają busy do twoje miejscowości, to raczej jest twój problem. Zwalać winy na 'niedobrego' kierowcę nie ma co. Zawsze można się dopytać.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-25 10:43:12
15 6
@HenrykV:

A co powiesz o dziurawych miejskich drogach? A o kompromitacji z dołkiem? Albo o zagospodarowaniu Miejskiej góry? Kosmodromu nie będzie to może Bieda POstawi tan łagry białoruskie dla niepokornej opozycji ;) Rozumiem, że Bieda nigdy nie obrażał ani nie POmawiał swoich przeciwników i przenigdy nie używał do tego samorządowej gazety za którą wszyscy płacimy? Jak Bieda chce wypisywać takie głupoty, to niech założy sobie własną gazetkę (np. Kurier starowiejski albo Wieści sołtysa) i niech tam pisze te głupoty. Ale niech robi to ZA SWOJE PIENIĄDZE.


@Doradca:

Dowody? Wystarczy spojrzeć na Dołek. Albo sądowe spory z przewoźnikami :)


@ebi:

O POmstę do nieba to bardziej wołają wasze farmazony. Przecież sam (POdobnie zresztą jak większość pierdzistołków z UM i sługusów Biedy) POchodzisz ze Starej Wsi, więc tym bardziej nie rozumiem dlaczego wypowiadasz się za mieszkańców Limanowej. A zróbcie sobie w tej Starej Wsi nawet dworzec z lotniskiem i stacją metra. I weźcie sobie Gawrona, niech tam jeździ. Będzie z nim spokój. I koniecznie na sołtysa wybierzcie sobie Wujka Władka. Limanowa trochę odetchnie po tych 4 latach uwsteczniania.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-25 10:56:29
16 6
@ebi:

Kolejne kłamstwo Biedy i jego służalców. Bogdan nie wynajmuje tych placów żadnym konkurentom. Po prostu wspólnie wynajmują od prywatnych właścicieli (którzy nie zajmują się żadnymi przewozami, więc siłą rzeczy nie będą mieszać) i dzielą się kosztami. Tam nikt nikomu nie każe płacić złotówki za odjazd, 10 zł za 5 minut postoju czy podpierniczać o ewentualnych spóźnieniach (cała Limanowa zakorkowana, więc czasem trudno zdążyć na czas). Tym się różnią cywilizowani ludzie od dzikusów z starowiejskie dziczy takich jak twój mentor, którzy wszystko chcą załatwić krzykiem i tupaniem nóżkami.


@club:

Znowu kłamiesz trollu. Przejedź się do Nowego Sącza, to uwidzisz. Na każdym przystanku znajduje się rozkład Maxbusa. To samo w samym Sączu. Tam nie ma żadnego Biedy, któremu przeszkadzałyby rozkłady. A prezydent Nowego Sącza nie walczy z przewoźnikami, tylko stara się współpracować. Z pozostałymi miejscowościami też kłamiesz ale jak widać u pachołków Biedy to chleb POwszedni :)


@rodzina:

Kolejny nawiedzony troll, tym razem udający rodzinę? Przecież już teraz wszystko widać. No chyba, że ktoś jest ślepy to nie widzi :) Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że ten w którego rękach jest ten dworzec robi co chce i jeździ jak chce. Więc chyba to nie w dworcu leży problem.
Odpowiedz
kinia434
2014-10-25 12:00:51
6 5
@Doradca..dziękuje za odp plusik dla Ciebie...:)

@ebi... ja się z nikim nie gniewam to i przepraszać się nie muszę.... dziwne masz rozumowanie, że mieszkańcy okolicznych wiosek nie powinni zabierać głosu co do dworca,, przecież najwięcej pasażerów jest właśnie z tych wiosek którzy dojeżdżają do szkół pracy lekarzy zakupy Poradni itp...
Tylko w Limanowej jest problem zawsze ze wszystkim a dlaczego?? bo Ktoś powinien wiedzieć , że mieszkańcy nie powinni być dzieleni na Słopnice, Jodłownik ,Pisarzowa czy miasto Limanowa bo to trzy różne Gminy a wszyscy jeden Powiat... a że akurat Dworzec jest w miasteczku to powinno się myśleć o wszystkich podróżnych i mieszkańcach całego Powiatu.... jak by Przewoznicy mieli tylko pasażerów mieszkańców miasta Limanowa to wszyscy by zbankrutowali...a Dworca by ani jednego nie musiało być..
Odpowiedz
Manuella
2014-10-25 13:27:10
6 13
@ wiślak
złotko, do mnie jeździ 3 przewoźników a nawet jak się nie mylę to 4, mało tego na przystanku nie ma pieprzonego rozkładu jazdy więc do jasnej cholery nie będę dzwonić po wszystkich i pytać o której odjeżdżają i w którym punkcie w L-wej mają zamiar zakończyć jazdę.
W temacie tyle!
Odpowiedz
saxon
2014-10-25 18:02:19
4 11
Jest w Limanowej dworzec,ktory dobrze funkcjonowal paredziesiat lat.Miejsca starczalo dla wszystkich. Moim zdaniem powinno w tym wypadku (nie tesknie za komuna) wrocic stare ; autobusy jezdzace wg rozkladu po okreslonych trasach i MKS'y po miescie, a nie ten Dziki Zachod i czeski film jaki panuje odkad jezdza maxbusy,mirekbusy,ziutekbusy i takie tam inne.Maly Rynek powinien zostac przemianowany na Mala Zajezdnie,a probowal ktos z Panstwa kupic bilet miesieczny ?
Odpowiedz
panel
2014-10-29 00:06:07
3 3
Śmieszy ta cała dyskusja, w rozstrzygnięciach sądowych jest REMIS, trzeba patrzeć całościowo.
W Limanowej jest potrzebny jeden dworzec, rozkład jazdy dostępny dla wszystkich i przestrzegany.
Potrzebny jest porządek. Jeśli komuś się nie podobają jasne i czyste zasady, to znaczy że ma coś na sumieniu lub chce po prostu oszukiwać.
Myślę, że do Rady Miasta, Rady Powiatu i na Burmistrza powinniśmy wybierać ludzi sprawdzonych, którzy coś dobrego zrobili dla mieszkańców. A to naprawdę widać. Nie powinniśmy wybierać partii, bo często one dbają tylko o własne interesy. Ale musimy pamiętać też gdzie ktoś i kiedyś należał, kto go popiera i kogo on popiera i czy coś dobrego zrobił. W naszej małej Ojczyźnie nie ma znaczenia przynależność partyjna.

I zgadzam się z opinia, to mieszkańcy Limanowej powinni decydować o swoim mieście, a nie inni.
Odpowiedz
pinokio12
2014-10-29 22:40:12
5 0
po co dworce? wszyscy mamy fury!
Odpowiedz
saxon
2014-11-01 14:23:22
2 1
Ale nie wszyscy 18 lat i prawo jazdy,by dotrzec do szkoly.
Odpowiedz
wabo
2014-11-02 10:28:28
5 5
Nie mogę się doczekać 2015r kiedy to sz.p. Piechura spieprzy z naszego miasta i nareszcie nie będzie pachniało Białorusią i wsią, na Pana miejsce są tysiące . Uczciwych przewoźników ,którzy chcą jechać z jednego dworca tak jak pasażerowie , bez konkurencji o jednej minucie 10 busów i kto pierwszy ten lepszy CZS Z TYM SYFEM SKOŃCZYĆ PANIE BURMISTRZU. i niech żaden wieśniak nie próbuje mi rządzić w stolicy powiatu.Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2014-11-04 04:57:22
7 1
@saxon:

A w czym masz problem? Bierzesz karteczkę od kierowcy, wypełniasz i oddajesz mu a na drugi dzień masz bilecik, płacisz i jeździsz. Tak to wygląda u cywilizowanych przewoźników. U Gawrona pewnie bilety na autobusy zamawia się w UM ale nie interesują mnie te białoruskie standardy :)

Widzę, że jesteś z opcji POlitycznej Biedy, skoro tak bardzo odpowiada ci komunizm. To może zabierzesz się wraz ze swym mentorem na Białoruś i tam będziecie się zabawiać do woli.


@Manuella:

Też jesteś ze Starej Wsi? To by tłumaczyło twoją retorykę :)
Jak ktoś regularnie jeździ z daną firmą, to raczej orientuje się gdzie ona ma początkowy przystanek. Na pośrednich przystankach nie ma takich informacji, to fakt. Ale jadąc busem zawsze możesz spytać kierowcy dokąd jedzie. Oni nie robią z tego tematu tabu :)


@wabo:

Przecież już jeden wieśniak pcha się do tego, żeby rządzić w Limanowej. To jest twój wielki mentor Władimir. W 2015 roku kończy się koncesja waszego ukochanego Gawrona, więc to chyba on wcześniej 'spieprzy' z tego miasta. To właśnie Bieda i Gawron wprowadzili te białoruskie standardy. Twój mentor, któremu słoma z butów wystaje nie potrafi nawet zostawić auta na parkingu tylko musi jeździć po szkolnych boiskach i trawnikach jak u siebie na wsi.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-11-14 14:14:48
0 1
skoro w takiej małej wioseczce jak Kraków może być 1 dworzec i wszyscy jakoś do niego dojeżdżają to niby dlaczego w Limanowej miałoby być inaczej? korzyść dodatkowa taka, że wiadomo skąd jechać niezlaeżnie od tego gdzie się chce jechać.
Odpowiedz
ysza
2014-12-22 21:49:13
0 0
- Mnie tam ten 'były ..dworzec Autobusowy PKS Limanowa ' to się od ładnych paru lat zupełnie nie podoba ..ni to targowisko ni co .? .- bardzo dobrym miejscem byłyby na fajny dworzec okolica LDK ...blisko byłoby na lodowisko no ... i do SUPER ronda na LIPOWE .!
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Kolejna przegrana miasta. Przewoźnicy chcą wysokich odszkodowań"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]