8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Lodowisko przy basenie? Złudne marzenia, bo działkę sprzedano

Opublikowano 22.02.2011 17:25:06 Zaktualizowano 05.09.2018 12:01:11 top

Limanowa. Jeszcze przed wyborami władze samorządowe obiecywały budowę lodowiska obok pływalni. Niestety tuż przed wyborami sprzedano 24-arową działkę „nie temu, co planowano”. Teraz być może powstanie tam… warsztat samochodowy.

22 października przed wyborami samorządowymi ówczesny burmistrz Marek Czeczótka (kandydat w wyborach do Rady Powiatu z listy starosty, a obecny wiceprzewodniczący Rady Powiatu) w otwartym liście do portalu Limanowa.in, napisał m.in., iż miasto pozyskało inwestora “pod budowę sztucznego lodowiska przy krytej pływalni”. Kilka dni wcześniej na sesji Rady Miasta, starosta Jan Puchała informował, że jednym z pomysłów na zarządzanie basenem jest spółka, bo “forma ta gwarantuje, że osoby nią zarządzające, będą starały się dostosowywać basen i go uatrakcyjniać – budowa lodowiska, skate parku, by stal się dochodowy”.

Niestety to tylko marzenia, gdyż w ostatnich dniach uzyskaliśmy informację, iż działka, na której miało powstać lodowisko została sprzedana, ale.. nie temu, co planowano. Informację tę potwierdził nam obecny burmistrz miasta Limanowa Władysław Bieda.

- Zainteresowałem się sprawą sprzedaży tej działki w momencie, gdy przyszedłem do urzędu – mówi Władysław Bieda. – Wówczas uzyskałem informację, że działka była sprzedawana, gdyż był inwestor, który miał na niej wybudować lodowisko. W listopadzie inwestor ten przystąpił do przetargu, ale przegrał go. Nie wiemy, jakie plany związane z tą działką ma nowy właściciel. Pomysł utworzenia lodowiska był dobry, bo można było dokonać bilansu energetycznego. Lodowisko produkuje ciepło, a basen potrzebuje go do ogrzewania m.in. wody. W obecnej sytuacji nie będzie to prawdopodobnie możliwe do zrealizowania. Nie mamy też żadnej innej lokalizacji pod taką inwestycję.

Według obecnego burmistrza cały problem wziął się stąd, że przed sprzedażą działki nie zmieniono planu zagospodarowania przestrzennego. – Gdyby w niego wpisać, iż działa ta to teren pod lodowisko, to tylko ono mogłoby tam powstać. W związku z tym, że działka została sprzedana z zapisem planu „tereny działalności produkcyjno-usługowej oraz obsługi technicznej i gospodarczej”, to nie mamy wpływu na to, co tam będzie - mówi burmistrz.

Cena wywoławcza ponad 24 arowej działki wynosiła 244 tys. zł. Właściciel jednej z firm z Nowego Sącza kupił ją za ponad 386 tys. zł.

- Na pewno nie będę robił lodowiska, tylko coś pod usługi – mówi nam właściciel działki. – Powstanie tam prawdopodobnie budynek pod usługi samochodowe/motoryzacyjne. Żadnych umów dotyczących lodowiska nie było.

Pytania w tej sprawie (m.in. o wiedzę na temat sprzedaży takiej działki) skierowaliśmy w miniony czwartek do Jana Puchały. Niestety do dziś nie otrzymaliśmy na nie odpowiedzi.
Zobacz również:

Komentarze (70)

reniferlopez
2011-02-22 17:30:07
0 0
<rotfl> ktoś został... na lodzie! tylko dlaczego znów mieszkańcy?
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-22 17:32:34
0 0
a to jaja… i jak teraz Pan Starosta wywiąże się z obietnicy...może pomoże mu Wice Przewodniczący Rady Powiatu…
Odpowiedz
Sacramento
2011-02-22 17:33:12
0 0
Bardzo źle się stało.
Odpowiedz
HerrFlick
2011-02-22 17:38:44
0 0
Kubuś, brawo - nie boisz się 'władz' i starasz się być obiektywny, oby tak dalej!
Odpowiedz
roxy
2011-02-22 17:44:27
0 0
no i miało być dobrze a wyszło jak zwykle !!!! kolejny przykład na to jakim 'fantastycznym' burmistrzem był pan czeczótka! brawo!!!! szkoda, że wybrocy jak osły głosowały na niego i umożiwili mu robiebnie dalszego gó.... żal!

kuba- gratuluje :)
Odpowiedz
tomash
2011-02-22 18:02:42
0 0
Lodowisko to już obiecują nam od dobrych kilku lat -.-
Odpowiedz
blizniak
2011-02-22 18:13:08
0 0
Klasyka kampani wyborczej.Jakakolwiek by to była działalność gospodarcza to każda w kolizji z pływalnią.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-22 18:15:49
0 0
Taaaa!!!! Przecie Limanowianie nie mieliby już czasu pójść do harówy, by zarabiać na włodarzy ...


TOP - bdb, że nagłaśnia Pan tego typu sprawy.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-22 18:52:25
0 0
Top .... postawiłeś się ...i to porządnie ... :)
Odpowiedz
themiz
2011-02-22 19:02:48
0 0
to gzie my małe żuczki będziemy się ślizgać?!jak zwykle nic nigdy się nie udaje,bo szkoda zapózno itp!nowa władza a nic się niedzieje ku dobremu siedzą w stołki pierdzą i KASE DUŻĄ mają!wstyd!ja sie ślizgam u siebie w potoku)))
Odpowiedz
romcio1985
2011-02-22 19:18:23
0 0
ostatnie miesiące są moim zdaniemdla starosty wyjątkowo nieudane. Dziwne, że milczy, zawsze się chętnie wypowiadał (zwłaszcza w pozytywnych dla niego artykułach:)
Odpowiedz
bicykl1
2011-02-22 19:41:53
0 0
a ja sie pytam gdzie jest SONGO7 by uczciwie napisać co o tym sądzi??
Odpowiedz
Janek64
2011-02-22 19:53:02
0 0
A ja sobie łyżwy kupiłem to teraz będę mógł sobie pojezdzić na tyłku.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-22 19:53:55
0 0
..i będę jezdzilł po zamarzniętej rzece
Odpowiedz
Slawek964
2011-02-22 20:12:24
0 0
Zaraz... rozumiem, że szansy na lodowisko w innej części miasta nie ma. Ktoś chciał zainwestować w mieście i nic z tego nie będzie ? Taka atrakcja dla Limanowej.
Odpowiedz
crusader
2011-02-22 20:20:20
0 0
i dobrze, mialbym dylemat czy sie kapac czy slizgac..
Odpowiedz
1234567
2011-02-22 20:27:10
0 0
w tym rejonie historia z działkami się powtarza!
Odpowiedz
nice66
2011-02-22 20:30:34
0 0
Nie ma tego złego... , dobry warsztat samochodowy też się przyda a ja osobiście zamiast tego lodowiska/ warsztatu bardziej bym była za jakimś wypasionym klubem imprezowym, bo nasza Limanowa pod tym względem nie ma nic ciekawego do zaoferowania jeśli chodzi o spędzanie wolnego czasu w weekendy :/
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-22 20:37:16
0 0
w Limanowej porządna inwestycja raz na 10lat to optymalne rozwiązanie. pogódź cei się z tym
Odpowiedz
brigida
2011-02-22 20:56:47
0 0
Co, lodowisko obok basenu??? Nie zgadzam się!!! Proszę otworzyć Szkołę Tańca albo Szkółkę Jeździecką i nie robić mi tu konkurencji do basenu. Nie mylmy bzdur ze złem a fizjologii z sexem.
Odpowiedz
rgppanc
2011-02-22 21:05:36
0 0
Koniecznie warsztat: oddajemy brykę do przeglądu, potem (koniecznie night-club!) na balangę, dla wytrzeźwienia - do basenu! Szkoda, że nie będzie lodowiska: mozna by wprost z balangi zjechać do wody... Tak się robi plany zagospodarowania przestrzennego a szczególnie wodę (niekoniecznie tę z basenu) z mózgu - wyborcom! Ale nic to! Następne wybory za ponad 3 lata, do tego czasu można wymyślić koncepcję zbudowania i mostu i rzeki (czystej, czyli zamarzającej) - będzie ślizgawka, że hej!!!
Odpowiedz
brigida
2011-02-22 21:09:26
0 0
Brawo! Zgadzam Się! Zbudujcie porządną Dyskotekę, taką aby się nie wstydził przyjechać do Limanowej David Guetta.
Odpowiedz
format5
2011-02-22 21:12:02
0 0
do buzodromu nalać wody i zamrozić
Odpowiedz
hava
2011-02-22 21:33:01
0 0
'działka, na której miało powstać lodowisko została sprzedana, ale.. nie temu, co planowano' TOP trochę niefortunnie to zdanie sformułowałeś! Jak można planować, że w przetargu 'ktoś' wygra, przecież oferty są niejawne.
Odpowiedz
HerrFlick
2011-02-22 21:33:07
0 0
@Brigida: Chyba Dawid z Getta
Odpowiedz
brigida
2011-02-22 21:48:05
0 0
Ale kaleczycie ten język polski – jest napisane „nie temu co planowano” a powinno być „NIE POD TO CO PLANOWANO” Komentarz: Nie mówimy tu o osobie lecz o działce. Czy tylko ja jestem po studiach na tym portalu, już nie wspomnę o podyplomowych, bo pewnie bym musiała szukać jak przysłowiowej igły w stogu siana.
Odpowiedz
top
2011-02-22 21:51:56
0 0
Wlasnie o to chodzi, ze dzialka zostala sprzedana nie temu (kupcowi) co planowano...
Odpowiedz
ebi
2011-02-22 21:53:24
0 0
Ale jaja TOP-ku brawo i ten gostek jest w-ce przewodniczącym ?
Odpowiedz
hava
2011-02-22 21:56:56
0 0
oj brigida może jesteś po studiach, ale nic Ci one nie dały, bo masz analfabetyzm wtórny i czytasz tekst bez zrozumienia! SŁOWA: „nie temu, co planowano” - to słowa TOPa z artykułu i bynajmniej nie chodzi tu o działkę, ale o inwestora!
Odpowiedz
kot
2011-02-22 22:05:01
0 0
ebi,który to gostek jest wiceprzewodniczącym??????????????
Odpowiedz
brigida
2011-02-22 22:08:50
0 0
Sorry! Panie Redaktorze, ale przed ogłoszeniem konkursu, był domniemany kupiec z chęcią budowy lodowiska? I jak rozumiem nie wygrał, a teraz Pan broni jego interesów i jednocześnie jest Pan przeciwko temu drugiemu kupcowi co chce budować warsztat samochodowy. W takim razie: Kto jest tym kupcem, który chciał budować lodowisko i skąd Pan Go znał przed ogłoszeniem wyników konkursu? (Sam Pan napisał „nie temu co planowano” – czyli jakiś kupiec był).
Odpowiedz
xpitex
2011-02-22 22:28:06
0 0
brygida: po pierwsze nikt Cie nie pytał o zdanie, po drugie wolisz jechać do Nowego Sącza lub do Rabki na lodowisko ? Dla Ciebie to nie jest może ważne czy w Limanowej jest lodowisko czy go nie ma ale np. dla dzieci z Limanowskich szkół przypuszczam iż jest i nie tylko dla nich. Dzieci z np. 1 i 3 płaciły by jedynie wstęp a z 2 i 4 wstęp + bus, a nie np. do Nowego Sącza dzieci płacą ok. 20zł. Sam lubię łyżwy a to że Ty tego nie lubisz to nikogo to nie obchodzi ... . A poza tym masz nową szkołę tańca na terenie Limanowej.
Odpowiedz
top
2011-02-22 22:29:34
0 0
Przeczytaj tekst ze zrozumieniem, a szczególnie wypowiedź obecnego burmistrza. Jak można domniemywać działka była sprzedawana, bo był na nią kupiec, który chciał tam stworzyć lodowisko. Kto nim był? Zapytaj pana Czeczótki, który 2 tygodnie przed przetargiem poinformował, iż pozyskał inwestora na budowę lodowiska. Przyszedł na przetarg inny i... z lodowiska nici. Nikt nie jest przeciw nowemu właścicielowi, bo ma do działki prawo i nabył ją przecież legalnie.
Odpowiedz
crusader
2011-02-22 22:31:24
0 0
sorry! ale s TOP-em mamy taka zasade ze nie podajemy nazwisk
Odpowiedz
nedza
2011-02-22 22:31:31
0 0
To nie jedyna działka, którą ekipa poprzedniego burmistrza sprzedała, lub usiłowała sprzedać! Cały problem w tym, że sztuczne lodowisko buduje się najczęściej obok basenu, bo ono 'produkuje' znaczne ilości ciepła, które to ciepło należy zagospodarować i do tego doskonale nadaje się właśnie basen. Wraz ze sprzedażą tej działki należy zapomnieć w Limanowej o sztucznym lodowisku. Jest to błąd nie do naprawienia, za samo to ekipa która wspierała ugrupowanie 'o lepsze już było' powinna odejść w głębokie zapomnienie wyborców, a pod troskliwą opiekę organów ścigania. Takich błędów popełniono w ostatnich 8 latach znacznie więcej. Chichotem ostatnich wyborów jest to, że znów ta sama ekipa wygrała wybory i jest kierowana z tylnego fotela przez tych samych ludzi. Jeżeli ktoś oczekuje, że w Limanowej nastąpią jakiekolwiek zmiany na lepsze, to się sromotnie myli. Będzie znacznie gorzej, proszę zresztą przestudiować tegoroczny projekt, a od piątku, budżet miasta. Tak fatalnego budżetu chyba nigdy w swojej historii miasto nie miało. Ktoś niedouczony napisał, że mamy poczekać, dostąpimy jakiegoś cudownego rozmnożenia pieniędzy, nie dostąpimy, podobnie jak nie odzyskamy tej jedynej pod lodowisko działki. W tej sytuacji marzenia i obietnice wybudowania wokół basenu, jakiegoś centrum rekreacyjno-sportowego, to takie same bzdury jakimi nas karmiono, że powstanie zalew w Młynnem. Że też ludzie nie mają wstydu za grosz i mogą spojrzeć, po tym czego 'dokonali', Limanowianom w oczy, wstyd i hańba!!!
Odpowiedz
Trucizna
2011-02-23 00:06:19
0 0
Spoko, doczekaliśmy się basenu, to może i lodowiska doczekają nasze dzieci.
Odpowiedz
nedza
2011-02-23 00:45:01
0 0
Jeżeli ma być w Limanowej, to tak dokładnie gdzie?
Odpowiedz
Afrokomentator
2011-02-23 07:10:38
0 0
Wybudujmy jeszcze jeden basen a obok niego lodowisko i nie będzie problemu :D
Najlepiej na Koszarach obok świetlicy :D
Odpowiedz
twardy3xx
2011-02-23 07:17:10
0 0
Brigida, ty może i po studiach jesteś, ale tekstu nie potrafisz zrozumieć . Powinnaś schować ten dyplom bo sobie 'mare klepiesz' :)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 07:22:39
0 0
a gdyby działkę kupił ten inwestor którego przymierzano to jaka byłaby gwarancja, że wybuduje tam lodowisko skoro plan zagospdoarowania nie przewidywał takiego wyłacznego przeznaczenia
Odpowiedz
gorc
2011-02-23 08:31:24
0 0

Minimalna pow. boiska do hokeja to około 15 arów. Nawet przy optymalnym obrysie działki raczej nie da się na niej zmieścić lodowiska.

Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 09:34:42
0 0
tak temat basenu i buzodromu stał się mało medialny trzeba próbować wywołać nowy skandal.jest okazja ,ktoś coś powiedział [w tym wypadku znowu Pan Starosta-okazja ataku przez Topa] przykładem niech będzie dziwne pytanie skierowane do Pana Starosty,a nie do Urzędu Miasta które było właścicielem działki o wyjaśnienie sprawy. Pytam się też tych wszystkich filozofów dlaczego nie budują lodowiska,starać się o środki unijne i budować ,będziecie mieli okazję zatrudnić rodzinkę kolesiów znajomków ,a nie czekać aż ktoś coś zrobi i jeszcze psy wieszać bo miało być już dawno otwarte a jest dopiero teraz[basen,buzodrom]Top-a może Ty razem z kolegą Jaca kupicie gdzieś grunt i wybudujecie coś ciekawego ,zobaczymy jak wam to pójdzie gładko,życzę powodzenia
Odpowiedz
top
2011-02-23 09:37:33
0 0
kind115 chyba do końca nie rozumiesz tekstu. Pytanie do starosty jest takie (było ich więcej), gdyż on też mówił o lodowisku przy basenie, więc ciekawe czy o tym wiedział. My za budowę tego typu rzeczy się nie zabieramy, naszą pracą jest portal.
Odpowiedz
Igax
2011-02-23 10:04:20
0 0
sprzedane i koniec lodowiska nie bedzie
Odpowiedz
mol
2011-02-23 10:15:06
0 0
Sprzedano również działkę tuż koło basenu otwartego (obecny plac zabaw dla dzieci) , co zmniejszyło o kilkanaście arów i tak mały przecież park i skasowało możliwość zagospodarowania go w stronę Jabłońca.
Odpowiedz
wanderer
2011-02-23 10:24:12
0 0
a mogło być tak pięknie. Może jakby pójść z kwiatami i... do tego pana co to kupił to może dał by się namówić na zmianę swoich planów...
Odpowiedz
crusader
2011-02-23 10:29:36
0 0
to zezre kwiaty, w biznesie nie ma sentymentow
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 10:38:43
0 0
Top -rozumiem doskonale ,ale czego ty oczekiwałeś ,kolejnego tematu? co myślałeś że starosta każe przetarg ustawić,[miałbyś temat]To ze zaproponował lodowisko a miasto sprzedało działkę to dwie różne sprawy.Pytam się Ciebie gdzie byłeś jak wystawiono działkę do sprzedaży,Przecież wtedy mogłeś szaty drzeć a nie teraz próbujesz na nowo podżegać społeczeństwo.Zawsze pisałem żeś marny dziennikarzyna,na dowód sam przyznajesz twierdząc że twoja praca to Limanowa in.Obiecałeś sprawdzić czy drzewa które kiedyś wycięli romowie w Koszarach były wycięte legalnie i co jakoś nie zobaczyłem odpowiedzi,pewnikiem Opocki Ci zabronił ,bo inny obywatel już by wisiał.Krótko podżegaczem to ty jesteś dobrym
Odpowiedz
HiKrush
2011-02-23 10:39:40
0 0
U, zaraz się okaże, że to TOPa wina.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 10:41:36
0 0
szkoda, bo na tym terenie o któreym mowa, można było zbudować centrum rozrywki, co podniosłoby prestiż Limanowej. Sam basen nic nie zmieni...
Odpowiedz
top
2011-02-23 10:44:20
0 0
Nie no oczywiscie, ze moja wina, przyznaje sie bez bicia. King115 przykro mi, ale o sprzedazy tej dzialki nie widzialem, dowiedzialem sie o calej sytuacji ostatnio. Co do drzew, to chyba nie czytales, bo Ci odpisalem, ze wszystko jest ok - mieli pozwolenie, albo nie chcesz tego pamietac. Wiesz, moze jestem marny, ze pracuje Limanowa.in. - tylko pamietaj, ze portal zostal laureatem ogólnopolskiego konkursu na najlepszy portal informacyjny.
Odpowiedz
top
2011-02-23 10:46:32
0 0
Co do tematu starosty, to myslalem, ze skoro sa w jednej grupie i robia takie inwestycje jak basen i wspólnym głosem mówią o lodowisku, to po prostu o tym rozmawiaja i zastanawiaja sie jak rozwinac ten teren. A w przetargu mozna bylo przeciez wpisac, ze dzialka jest tylko pod budowe lodowiska, ktore ma powstac do tego i tego roku. No ale ok, moja wina :)
Odpowiedz
hava
2011-02-23 10:53:17
0 0
TOP - 'zapis' nie w przetargu, tylko w planie zagospodarowania przestrzennego. Przetarg ogłoszony był nie na budowę lodowiska, tylko na sprzedaż działki.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 11:03:19
0 0
Gdzie był TOP gdy było głosowanie na sesji RM o sprzedaży tego miejsca i jak odbywał się przetarg który był ogłoszony BIPie i nie wołał wtedy do mieszkańców. Ten artykuł jest o 3 miesiące zapóźno opublikowany. A firma która miała kupić i wybudować lodowisko to nie tajemnica skoro przystępowała do przetargu rozumiem jawnego, jest nią F.H.U. Urządzenia Chłodnicze z reklamy na tej stronie w górnym prawym rogu.
Odpowiedz
top
2011-02-23 11:04:01
0 0
Nie tylko w planie, bo np. mozna cos sprzedac i w umowie zapisac, ze ma byc tam to i to (oczywiscie inwstor pozniej z umowy ma wieksze szanse sie 'wywinac') - tak o ile dobrze pamietam bylo ze stacja dializ. Innym sposobem na ta dzialke byla jej dzierzawa pod konkretny cel.... rozwiazan duzo.
Odpowiedz
glgthc
2011-02-23 11:09:56
0 0
Papieróweczki...hajs gra tu główną rolę ....Lipanowa!!!!!!!!!!
Odpowiedz
top
2011-02-23 11:13:22
0 0
Bobi, gdzie bylem? Wybacz, ale to pytanie raczej do RADNYCH. Sprawdzalem wlasnie zaproszenia na sesje RM Limanowa. Widnial na nich w poprzedniej kadencji tylko taki zapis: 'Rozpatrzenie projektów, podjęcie uchwał: (...) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie działki gruntowej niezabudowanej'

Niestety nie jestem RADNYM i nie dostaje kompletu materialow na sesje, a co wiecej nie jestem wrozka.
Odpowiedz
jerzykiller
2011-02-23 12:04:40
0 0
można było w warunkach przetargu wprost wpisać, że działkę sprzedaje się pod budowę lodowiska i nawet określić w jakich latach miało być wybudowane. przeciez to normalna praktyka, stosowana od lat przez wiele samorządów - sprzedaje działkę pod konkretną inwestycję - wystarczyło to zapisać w przetargu.
Odpowiedz
patrycja96
2011-02-23 12:09:41
0 0
a z lodowiskiem to do niedawna była tajemnica ;D widac.. juz zmieniono informacje, a obok basenu zamiast lodowiska ma być.... no ym, facet kupił za kupe kasy taką fajną działke i tak ją marnuje, ma zamiar zrobić tam plandeki na tiry.. kurde, beznadzieja po co to w takim miejsscu, moglibuy gdzieś koło impulsu albo pks, a nie tam ;P szkoda, i tyle ;P
Odpowiedz
gladiator
2011-02-23 12:47:30
0 0
I na nic zda się płakanie nad rozlanym mlekiem!Teraz trzeba pomyśleć nad zakupem nowej działki pod lodowisko!!!!!!!!! I znowu komuś się kieszeń napełni... Ukłony dla władzy.
Odpowiedz
BABY
2011-02-23 15:04:48
0 0
Przesrali i tyle... nie bardzo rozumiem TOP po co w to mieszasz Starostę, to że jak piszesz że współdziałają to nie znaczy przecież że były włodarz sie spowiadał przed Starostą ze swoich planów. Ja na miejscu Starosty bym Ci nie odpowiedział, bo z tego co już większość zauważyła chcesz podpić oglądalność strony??? Jeśli chodzi o nadzór nad decyzjami Burmistrza, to chyba nie w Starostę to celuj a w Radę Miasta, niech oni się tłumaczą, bo to to chyba Rada nadzoruje działania Burmistrza, a nie Starosta.
Odpowiedz
top
2011-02-23 15:11:23
0 0
Mieszam? Ja po prostu pytam. Jakoś sobie nie wyobrażam, aby ktoś kto ze mną robi inwestycje wartą 20 mln zł (miasto + powiat) i mówi jednym głosem o budowie czegoś kolejnego obok, nie wiedział o tym, że sprzedaję działkę, na której ma to coś kolejnego ma powstać.
Odpowiedz
BABY
2011-02-23 15:35:48
0 0
Ale jak sam nadmieniasz była to wspólna inwestycja -czyli basen, a nie inwestycja -lodowisko. Zaczynam przeglądać te teksty, patrząc z pobocza nabieram coraz większego przekonania, że nie jesteś obiektywny w swoich ocenach. Czyżby prywata na- topie?
Odpowiedz
top
2011-02-23 15:49:55
0 0
Ale wspólnie przed wyborami informowali o budowie lodowiska. Czyżby o tym nie rozmawiali gdzie ma powstać? Wyjaśnię, chociaż nie wiem po co: sprawy prywatnej do starosty nie mam, a czy jest w drugą stronę, tego nie wiem.
Odpowiedz
brigida
2011-02-23 15:51:19
0 0
@BABY: Przyłączam się do apelu. Panie Redaktorze, to że Pan nie darzy sympatią tych wszystkich burmistrzów i starostów, to nie musi Pan za każdym razem to eksponować! To się czuje czytając wszystkie teksty na ich temat od czasów pamiętnego listu z Capem w Radiu Kraków. Za każdym razem próbuje Pan ich wszystkich upokorzyć i wbija Pan szpilkę gdzie się tylko da, co powoduje, że artykuły zaczynają trącać brakiem OBIEKTYWIZMU do tematu. Wszystko fajnie tylko prosimy obiektywnie pisać, a grymaski w tej pracy schować do kieszeni, bo zaczyna się robić nie potrzebna prywata i uszczypliwości między Panem a Nimi wszystkimi, to się czuje i ostatnio nawet bardzo dużo osób to zauważa i zwraca Panu uwagę. Kochajmy się! Głowa do góry Redaktorze ;-)
Odpowiedz
top
2011-02-23 15:54:54
0 0
brigida: wejdź w wyszukiwarkę, wpisz nazwisko Puchała i zobacz ile razy od np. wyborów pojawiło się to nazwisko i ile razy było ono negatywnie przedstawione. Pamiętasz tylko sytuacje jak ostatnio z wezwaniem do przeprosin, nie pamietasz jednak tego jak o staroscie pisaliśmy dobrze. W tym artykule starosty w zlym swietle nie przedstawialem, napisalem obiektywnie, ze nie udzielil od ubiegłego czwartku odpowiedzi. Rozumiem, ze wg Ciebie, to juz prywatna rozgrywka - brawo.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 16:11:58
0 0
Po przeczytaniu wypowiedzi wszystkich 'brigida', 'BABY' itp. uważam, że nie należy tracić z pola widzenia tak istotnego faktu, jakim jest to, że ŻADEN gospodarny gospodarz NIGDY W ŻYCIU n i e wpadnie na pomysł wyzbycia się nieruchomości, którą/e posiada bezpośrednio przy takiej inwestycji jaką jest np. b a s e n.
Odpowiedz
hava
2011-02-23 16:16:00
0 0
Ja też przyłączam się do apelu! Panie redaktorze już kiedyś Panu pisałam, że czasem brak Panu rzetelności dziennikarskiej, jeżeli chodzi o niektóre gminy i miasto Limanowa. Nagroda do czegoś zobowiązuje, czytelnicy cenią to co Pan robi, jednak proszę też doceniać czytelników, bo to NAM zawdzięcza Pan swój sukces! Proszę też nie zapominać, że sukces to zazwyczaj coś, co nie pochodzi od artysty, lecz od publiczności.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-02-23 16:22:03
0 0
@hava: nie przypisuj sobie aż tylu zasług. Nie nam, a raczej ludzkiej ciekawości i skłonności do plot :-)
Odpowiedz
Awagub
2011-02-26 12:44:50
0 0
może ktoś się powinien zastanowić, czy sprzedaż działki przez poprzedniego burmistrza z pewnością za zgodą rady miasta nie jest przestępstwem działania na szkodę miasta zarówno przez byłego burmistrza jak również przez byłych a niektórych obecnych członków rady miasta a my złożymy sie z naszych podatków i działkę odkupimy a inwestor zarobi. Ludzie zastanówcie sie na kogo głosujecie. Nauczyciele w samorządzie to totalna porażka
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Lodowisko przy basenie? Złudne marzenia, bo działkę sprzedano"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]