8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Nowy kamień już do wymiany

Opublikowano 14.03.2012 09:17:58 Zaktualizowano 05.09.2018 11:07:58 top

Mszana Dolna. Chociaż inwestycja nie została jeszcze zakończona, to część kamienia położonego w ubiegłym roku w trakcie rewitalizacji Parku Miejskiego w Mszanie Dolnej nadaje się już do wymiany.

W Mszanie Dolnej trwa rewitalizacja centrum miasta. Jedną z jej części jest rewitalizacja Parku Miejskiego. W ubiegłym roku Park wzbogacił się o nowe alejki. Niestety, jak poinformował nas jeden z Czytelników, na części z nich położony nowy kamień po zimie już się łuszczy. - To się nazywa wykorzystać do końca materiał - skomentował kolejną sytuację z Parku nasz Czytelnik, wskazując miejsca gdzie mają zostać zamontowane ławki. Wykonano je z połączenia asfaltu, kamienia i kostki brukowej. Wzory wykonane z kostki miały przypominać według projektu liście  (na zdjęciach).

- Realizacja inwestycji nie jest zakończona i roboty nie są odebrane - mówi Tadeusz Filipiak, burmistrz Mszany Dolnej. - Trwają na ten temat rozmowy z wykonawcą.

Niestety dotychczas nie udało nam się z firmą skontaktować. Jak się dowiedzieliśmy wczoraj rozpoczęła się wymiana łuszczącego się kamienia.

Zobacz również:

Komentarze (42)

wyborca77
2012-03-14 10:18:13
0 0
Widać, że wymieniony czytelnik nie ma duszy artysty.
Skoro ma to przypominać liście , to musi tak wyglądać.
Według mnie to pierwsza fotka jak najbardziej przypomina liście. Tak więc nie rozumiem o co tyle szumu.
Wyjaśniam, że posiadam duszę artysty - trochę maluje, głównie pejzaże.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-14 11:32:05
0 0
uważam iż, nie trzeba mieć duszy artysty żeby zobaczyć zamiast parku cmentarz ..:)
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-14 11:38:19
0 0

Jak wspomniał Subiekt na Tv przy artykule o konieczności wycięcia drzew na ulicy Cmentarnej,mam też nadzieję że wykonawca rewitalizacji wygra przetarg na powodziówkę. Za jakość materiału budowlanego możemy być spokojni.

Odpowiedz
wyborca77
2012-03-14 12:04:54
0 0
Wybacz @general88 , ale ja nie dostrzegam tam cmentarza.
Być może nie poczułem jeszcze 'weny twórczej'.
A odzyskany kamień spokojnie może być użyty jako składnik nowego asfaltu na remontowanych ulicach. Co prawda nie jestem fachowcem w tej dziedzinie ale myślę, że prawo tego nie zabrania.
A chociażby nowy asfalt pękał , to zawsze można ściągnąć nawierzchnię i położyć nową.
Uważam, że działania takie zasługują na nagrodę ponieważ jest to ' przeciwdziałanie bezrobociu ' i tak dość wysokim na naszym terenie.
Odpowiedz
konstanty
2012-03-14 12:44:50
0 0
To się nazywa radosna twórczość genialnego artysty...
Jak byk widać że to są liście – oczywiście pozimowe liście. A czego innego oczekujecie, wymagacie żeby zeszłoroczne liście leżące całą zimę pod śniegiem wyglądały inaczej. To jest sztuka, a ze sztuką się nie walczy, tylko się ją podziwia. Ona nas uszlachetnia, wzbogaca...
Wyrazy uznania dla artysty i jego dzieła. Bezcenne... :)
Odpowiedz
konstanty
2012-03-14 12:46:52
0 0
@wyborca77 - nic dodać nic ująć... Całkowicie się z Tobą zgadzam :)
Odpowiedz
subiekt
2012-03-14 13:09:00
0 0
Jeżeli mówimy o tych materiałach budowlanych to chyba są to te same co na rynku. Wtedy w sprawie ich zakupu szeroko wypowiedział się Pan Burmistrz, a w tym wejściu prawie nic.
Ciekawe co się stało?.
Odpowiedz
wyborca77
2012-03-14 13:10:09
0 0
@konstanty. Wielkie dzięki, że i Ty potwierdziłeś to co zobaczyłem ja. Już się bałem, że pozostanę odosobniony w dostrzeganiu sztuki w prozie codziennego życia.
Zgadzam się ze stwierdzeniem o ' bezcenności sztuki'
Odpowiedz
subiekt
2012-03-14 13:25:42
0 0
Jestem bardzo ciekaw czy Pan Burmistrz fotografuje jak zresztą zawsze prace rewitalizacyjne trwające w Naszym Mieście.
Odpowiedz
mitek
2012-03-14 15:12:32
0 0
W Rabce to mają śliczny park...
Odpowiedz
sabatinka
2012-03-14 19:18:01
0 0
bo w Mszanie to już powszechnie wiadomo, ze wygrywajaca przetarg firma musi zrobic poprawke poprawki poprawki poprawki
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-14 19:46:56
0 0
sabatinka wczoraj Pan Burmistrz odebrał promesę na usuwanie klęski żywiołowej, o którą tak ciężko walczył dla naszego wspólnego dobra.
Przyjmując twój tok rozumowania to wiadomo, można przypuszczać która firma wygra przetarg na roboty warte około 700tyś.zł
A w tej sprawie należy jednoznacznie stwierdzić że społeczeństwo Miasta Mszana Dolna nacechowane jest dużym poczuciem odpowiedzialności, co niestety nie można powiedzieć o naszych radnych.
Ciekaw jestem czy z któryś z radnych zada pytanie w tej sprawie na jutrzejszej sesji Rady Miasta Panu Burmistrowi?
Jak pięknie brzmi słowo 'Rada Miasta'.
Odpowiedz
subiekt
2012-03-14 20:09:01
0 0
Ciekawe czy coś usłyszymy w najbliższym czasie o naszym mieście,naszych włodarzach i naszym majątku?.
A tak w ogóle to zastanawiam się czy konieczność wymiany materiału budowlanego wynikła ze srogiej zimy czy też wykonawca użył wadliwego towaru.
A tu powstaje kolejne pytanie; świadomie czy nieświadomie go użył?.
Odpowiedz
sabatinka
2012-03-14 21:43:35
0 0
Jaki Burmistrz taka Rada ;)
przeciez oni nie maja juz nic do powiedzenia
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-14 22:30:47
0 0
wyborca :) cmentarz - miejsce spoczynku pieniędzy wywalonych w błoto . Ja tam nie wiem co brali lub palili Ci co te kamienie układali . . . Ale wizje mieli zajebistą:) widać sztuka impresjonizmu( chyba dobrze napisane od ,,impresjonizm ,,) :) do końca rewitalizacji jeszcze trochę to i myślę ze przez wszystkie epoki sztuki przejdziemy :) śmiechu będzie :D
Odpowiedz
Doradca
2012-03-14 22:42:27
0 0
Nie rozumiem, jak nie Gmina MD, to Miasto') Wy nie macie stwierdzonej alergii:)
Dobry alergolog poradził by sobie z Wami wyśmienicie:):):)
Odpowiedz
supermenix
2012-03-14 22:44:17
0 0
Byłem nie obecny tylko przez jeden dzień a tu tyle się dzieje. Słyszałem na mieście, że wymieniają te kamienie bo podobno odcień nie taki, a nie dlatego, że wadliwe.
Ktoś tu się mija z prawdą.
Powiem wam, że byłem tam tylko raz i nawet ten łuszczący się kamień to mi się nawet podobał.
Co prawda nie jestem artystą i specjalnie nic w tych kształtach nadprzyrodzonego nie dostrzegłem.
Szkoda trochę tej artystycznej pracy zdjęcia porobione już były a tu nowe trzeba będzie robić.
Odpowiedz
wyborca77
2012-03-14 23:04:55
0 0
@Doradca. Zapomniałeś chyba, że MD nie ma specjalistów a już o 'dobrych' to zapomnij. Człowiek który został powołany przez Wojewodę do ratowania Ośrodka Zdrowia ,
Pan Piotr Potaczek obchodził niedawno rocznicę nie przyjęcia Go do Społecznej Rady Ośrodka Zdrowia przez naszych RANNYCH i Pana Burmistrza. Parę dni temu dmuchał świeczkę na torcie rocznicowym.
Chyba , że masz na myśli konkretnego specjalistę to przynajmniej ja chętnie skorzystam.
Odpowiedz
rzeka
2012-03-14 23:14:49
0 0
To jest przecież sabotaż. Proszę przejsc i zrobic zdjęcia
ulicy Spadochroniarzy, Ogrodowej,na Zarąbki, łącznik Starowiejskiej z Krakowską obok myjni jak wyglądają, dopiero co robione kto za to zapłaci?
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-15 06:48:41
0 0
Ciekaw jestem na kogo zwali winę Pan Burmistrz za brak nadzoru i kontroli swoich współpracowników.
Spotkałem się kiedyś że włodarze miast obarczali za różnego rodzaju nieprawidłowości osoby już nie żyjące.Trzeba przyznać że Pan Burmistrz tego jeszcze nie czynił,tym samym nie naruszał ich wiecznego spokoju. Ale jak to mówią ' NIGDY NIE MÓW NIGDY '.
Czas pokaże bo on jest najlepszym naszym jurorem.
Odpowiedz
subiekt
2012-03-15 06:57:06
0 0
Rudy102 uważam takie działania które opisujesz za nieetyczne i niemoralne. Chwała Bogu że Pan Burmistrz tego nie czyni bo świadczyło by to o jego braku odpowiedzialności obywatelskiej a poza tym jest to niegodne chrześcijanina.
Panie Burmistrzu apeluję do Pana żeby czasem do głowy takie pomysły Panu nie przyszły bo wtedy stracił by Pan u mnie resztkę poważania jako głowy naszego miasta wybranego w demokratycznych wyborach a to Ja szanuję i z tym nie dyskutuję.
Odpowiedz
wampirek
2012-03-15 08:53:59
0 0
Problem ten sam co w parku czeka parking przed sklepikami przy ul.Starowiejska kamienie oblane betonem zaczynają kruszeć chyba że projekt zakładał że efekt taki ma być a drogi na ul.Leśnej do remontu wodę ciągną z rzeki do zbiornika jako pitną a do mycia chodników ciągną z zbiornika jakby nie można z rzeki .Panie Wielebny Burmistrzu Miasta skończ pan to urzędowanie zamknij pan gabinet oddaj klucze Panu Wojewodzie rozpisze nowe wybory rozlegulowł pan finanse miasta inwestycje chybione a te które powinny służyć
na długie lata sypią po dwóch latach nie radzi pan sobie gospodarując tym co się ma tylko kredyty i sprzedaż co się da jak długo mieszkańcy tolerować będą przejadanie pieniędzy marnotrawienie na radnych nie ma co liczyć jak ministranci wstyd
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-15 09:50:47
0 0
Panie Burmistrzu czy na swojej prywatnej posesji ułożyłbyś taki kamień przez taką jak się okazuje słabą firmę?.
A może tak ma wyglądać gospodarowanie publicznym groszem?.
Na zdjęciach które pokazują ostatnio Pana na miejscowych portalach internetowych zauważyć można niekiepską minę która może wynikać że problemy które stają przed Panem są nie do ogarnięcia, nie do opanowania.
Ślepe posłuszeństwo Rady Miasta tu nic nie pomoże. To są nasi 'Radni - Bezradni'.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-15 12:45:46
0 0
wampirek rudy plus dla was :)
Odpowiedz
wyborca77
2012-03-15 13:50:28
0 0
Celem przyjęcia funkcji, czy może stanowiska
Burmistrza Mszana Dolnej przez Pana Tadeusza Filipiaka
było (tak myślę) zapisanie się w historii Naszego Miasta
jako „dobry gospodarz” jak np. król Jan Kazimierz
„zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną”.
I niejako cel ten został osiągnięty.
Ale osiągnięty tylko pośrednio.
Tak więc, jak już przestanie Burmistrz, być
Naszym Burmistrzem (oby jak najprędzej) to zapisze
się w historii Naszego Miasta ale nie jako
„ Dobry Gospodarz” ale z pewnością jako
„ najbardziej nieudolny gospodarz „
A jak zapisze się Rada Miasta?
Odpowiedz
subiekt
2012-03-15 14:00:30
0 0
Chwała Bogu że Pan Burmistrz nie zaczął budować planowanego mostu przez siebie.
Co by było gdyby materiał do jego budowy pochodził z tego samego źródła.
A przecież patron naszego miasta miał nas bronić od wszelkiego zła.
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-15 21:44:29
0 0
Panie Burmistrzu kolega dzisiaj powiedział następujące powiedzenie które do serca powinni wziąść sobie rządzący:
' Władza deprawuje,władza absolutna deprawuje absolutnie '.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-15 21:57:32
0 0
@ Rudy102 gdzie ten Twój kolega się uchował, że takie madrości prawi:)
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-15 22:12:26
0 0
Doradco gdyby Pan Burmistrz miał takiego współpracownika jak mój kolega, to napewno nie robił by tyle uczniowskich błędów. Ale mam obawę czy by chciał współpracować z Włodarzem Miasta, chyba raczej nie bo to niestety nie jego poziom i nic na to nie poradzimy.
Odpowiedz
hejhej
2012-03-16 03:31:03
0 0
Kiedyś oceniłem działanie i postawę +mera+ naszego miasteczka słowami +jaki pan taki kram+ dostałem odpowiedż, że taki kram jaki towar.Teraz wiem i rozumiem nastepne przysłowie i to dosłownie, że jak sobie pościelisz tak się wyśpisz.Uważam że czas na zmiane poduszki wypchanej kamieniami tj.(zamieszaniem, niewiedza i brakiem umiejetnego zarzadzania srodkami publicznymi)na puchową z odwrotnymi walorami, od której głowa przestanie bolec.Bo to co sie ma i na czym sie kladzie glowe to tylko i wylacznie od siebie samego zalezy.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-16 06:57:56
0 0
@ hejhej no tak, tak to powinno być rozumiane.@ Rudy102 zostaw tego kolegę przy sobie bo poziom iście wysoki reprezentuje,a samo to, że masz z kim dyskutować na temat poziomów wszelakich rodzajów:)Napisz jak zaczniecie się sprowadzać do pionu, będzie ciekawie:)
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-16 07:10:25
0 0

Doradco Subiekt fajnie napisał na ..... 'Od nadmiaru władzy to tylko można się wygłupić'
Czy to nie jest prawda i ile można przykładów podać na podstawie naszej ziemi limanowskiej.

Odpowiedz
subiekt
2012-03-16 07:28:40
0 0
Panie Burmistrzu Tadeuszu Filipiak mam taką radę:
' Nic tak nie buduje dobrych decyzji jak wcześniejsze spory '. Czy to nie jest święta prawda.
W Pana działaniach tego nie widzę , a człowiek to niestety omylna istota i nie ma wyjątków w tej materi.
Dlatego proszę wziąść sobie do serca te słowa to może jakoś to będzie, ale czy już nie jest zapóźno to czas pokaże.
Odpowiedz
subiekt
2012-03-16 07:36:55
0 0
TOP dlaczego usunąłeś, nierozumiem nazwę portalu gdzie napisałem te słowa? Sprawdzę czy Pan Budacz zrobi podobny manewr gdy powołam się na twój portal. Ciekaw jestem i przystępuję do działania.
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-16 07:58:35
0 0
Subiekt Pan Budacz nie usunął twojego wpisu na swoim portalu, to może TOP przywróci to co zostało wycięte.
ZOBACZYMY.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-16 08:04:10
0 0
Do pracy Rodacy:)
Odpowiedz
subiekt
2012-03-16 16:43:50
0 0
Bardzo ciekawe według mnie chyba najbardziej prawdopodobne okoliczności zakupu kamienia przedstawił Nikon na portalu internetowym Pana Budacza.
Nie mogę użyć nazwy tego portalu bo znowu zostanie dokonana cenzura.
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-16 18:58:36
0 0
Bardzo mi się podobała organizacja wywozu omawianego kamienia a dotycząca transportu. Po głównej alei spacerowej w parku wykonanej z asfaltu poruszały się samochody ciężarowe wypełnione gruzem czyli o dużym tonażu.
Zachodzi więc pytanie czy omawiana aleja jest dostosowana do tak dużego nacisku,bo jeśli nie to skutki też zobaczymy.
Nadzorowanie i kontrolowanie tak ważnej inwestycji dla miasta nie polega tylko na robieniu zdjęć.
Odpowiedz
Janek64
2012-03-16 19:12:21
0 0
Taka polska rzeczywistosc ze to samo trzeba robic dwa razy.Pozdrawiam z ziemi Washingtona.
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-16 19:19:36
0 0
Janek64 pewny jesteś że bedzie to tylko dwa razy.
Ja nie jestem tego taki pewien po przeczytaniu wpisów internautów.
Ps. Czytałem o naszej Rewitalizacji w Dzienniki Polskim.
Odpowiedz
Janek64
2012-03-16 19:25:05
0 0
Sam nie wiem pozyjemy zobaczymy moze sie uda. Ja jestem opymista czasem tak bywa .Wazne jest wyciagc wnioski na przyslosc.
Odpowiedz
subiekt
2012-03-16 21:57:58
0 0
Rewitalizacja w Naszym Mieście jest prowadzona jeśli się nie mylę w trzech miejscach: w parku,w rynku i na ulicy Starowiejskiej- w okolicy siedziby MZGK.
W parku zrywano kamień,na rynku chyba też kamień no i jeśli się nie mylę to jakieś płyty. No to zostało jeszcze jedno miejsce czyli w rejonie siedziby MZGK przy ulicy Starowiejskiej.Ciekaw jestem czy też tam coś będą zrywać?.
Czas pokaże.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nowy kamień już do wymiany"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]