8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Pismo dyrektora i nasza odpowiedź

Opublikowano 15.06.2012 00:09:44 Zaktualizowano 05.09.2018 10:57:06 top

Limanowa. Dyrektor limanowskiego szpitala Marcin Radzięta w nawiązaniu do naszych informacji dotyczących zdarzeń w szpitalu wystosował pismo z prośbą o jego publikację. Poniżej również nasza odpowiedź.

- Prowadzony przez Pana portal jest istotnym źródłem wiedzy dla mieszkańców Powiatu Limanowskiego o  sprawach mających miejsce na jego terenie. Pozycja leadera, choć zaszczytna, wiąże się także ze zwiększoną odpowiedzialnością za słowo – pisze Marcin Radzięta, obecny dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej. - Dotyczy to w szczególności sytuacji dotyczących spraw tak ważnych dla ogółu jak służba zdrowia. W mojej ocenie artykuł „Zmarł kilka godzin po ewakuacji” może wśród mieszkańców Powiatu budzić niepokoje i wątpliwości co do bezpieczeństwa pacjentów Szpitala, a przecież każdy z nas może się nim stać w każdej chwili.
Szpital nigdy nie uchylał się od udzielania odpowiedzi na pytania dziennikarzy. Poddajemy jednak pod osąd Pana jak i czytelników sytuacje, które zaistniały po publikacji artykułów na tematy dotyczące Szpitala. Bardzo subiektywne, kipiące emocjami, a często też bardzo poważnymi oskarżeniami komentarze kierowane pod adresem pracowników Szpitala na pewno wywołały niezdrowe emocje, budziły nieuzasadniony przestrach przed wizytą w Szpitalu, w przypadku konieczności udzielenia pomocy, a często powodowało szkody dla zdrowia pacjentów.
Prosiłbym zatem o zachowanie umiaru w prezentowaniu w stylu „sensacyjnym” informacji dotyczących Szpitala Powiatowego w Limanowej. Czynię to w imieniu pacjentów, pracowników oraz Dyrekcji Szpitala mając na względzie przede wszystkim atmosferę bezpieczeństwa i zaufania, która powinna dotyczyć spraw zdrowotnych, w tym Szpitala
– kończy Marcin Radzięta.

Od autora:
Trudno nie odnieść się do słów dyrektora szpitala, który oskarża nas o „powodowanie szkód zdrowia pacjentów” czy o „sensacyjność”. Nie rozumiem jednak dlaczego Pan dyrektor ma pretensje do nas, a nie do służb, które „ośmielają” się informować, iż prowadzą postępowania w sprawie (nikt nikogo obecnie nie oskarża) bliźniąt, które urodziły się martwe, 20-latka który zmarł nagle na oddziale, czy też śmierci pacjenta kilka godzin po ewakuacji szpitala.

Rozumiem Pana stanowisko - dyrektora któremu zależy by o szpitalu mówiono tylko dobrze. Jednakże musi Pan zauważyć, iż o szpitalu nie piszemy źle, lecz informujemy o tym co się dzieje – bez żadnego komentarza z naszej strony. Co więcej idziemy Panu na rękę publikując w całości wszystkie Pana oświadczenia do ostatnio opisywanych spraw, a nie mamy takiego obowiązku. Niestety ktoś tego chyba nie docenia lub nie rozumie. Niech jedynym argumentem, chociaż może być ich wiele, będą tytuły w prasie dotyczące szpitala. W przypadku śmierci bliźniąt nasz tytuł brzmiał „W szpitalu urodziła martwe bliźnięta”, gdy inne tytuły prasowe opisywały sprawę następująco: „Błąd lekarzy przyczyną śmierci bliźniąt z Limanowej?”, „Limanowa: czy lekarze odpowiadają za śmierć bliźniąt?”, „Szpital Limanowa: powiła martwe bliźniaki. Winni lekarze?”, „Urodziła martwe bliźniaki. Oskarża lekarzy o błąd w sztuce”, „Powiła martwe bliźniaki, bo lekarze nie chcieli zrobić cesarki”. Kolejne tytuły to te dotyczące nagłej śmierci 20-latka na szpitalnym oddziale. U nas tytuł brzmiał „Wyjaśniają nagłą śmierć 20-latka w szpitalu”, a w innych mediach np. „Śledczy badają okoliczności śmierci dwudziestolatka. Jego organy pobrano bez zgody prokuratury.”
Czy też cytowany przez Pana tytuł wczorajszej publikacji „Zmarł kilka godzin po ewakuacji”, który gdzie indziej brzmi np. „Zmarł po ewakuacji szpitala. Sprawę bada prokuratura” (my w artykule piszemy, iż Policja śmierci z ewakuacją nie łączy, ale sprawę należy zbadać – czy o tym inni wspomnieli?).

Czy do tak opisujących zdarzenia mediów wysłał Pan takie pismo?

Po raz kolejny mam też wrażenie, że obciąża się portal, a dokładniej mnie, odpowiedzialnością za treść komentarzy. Myślę, że dla Pana - nowego dyrektora, komentarze powinny być darmowym audytem i lekturą jak pacjenci odbierają leczenie w szpitalu. Proszę zauważyć, że kobiety pisały w komentarzach w większości właśnie o tym co w szpitalu przeżyły. Tego Pan nie usłyszy na korytarzu szpitala. Dlaczego? Bo tego po prostu ludzie nie powiedzą, gdyż się z różnych względów się boją. Są to oczywiście odczucia pacjentów, ale być może spowoduje to, że któryś z pracowników szpitala dzięki właśnie tym komentarzom zastanowi się czy można coś zmienić na lepsze?

Nie naszą winą jest, iż te trzy zdarzenia w tak krótkim odstępie czasu bada prokuratura miały miejsce w szpitalu i to na samym początku Pana pracy. Proszę uwierzyć, że naszą rolą jest informowanie, chociaż wielu się to nie podoba, to milczeć nie będziemy, bo to nie te czasy.

Jak szpital będzie widziany i odbierany przez pacjentów, i ich rodziny naprawdę nie zależy od nas, bo my jedynie przedstawiamy to co się dzieje. To głównie Pana nowym zadaniem jest to co szwankuje w szpitalu zmienić, ale nie w mediach, lecz przy każdym szpitalnym łóżku.
Zobacz również:

Komentarze (55)

Rosier
2012-06-15 00:33:13
0 0
czwarta władza nie próżnuje ...
Odpowiedz
Janek64
2012-06-15 00:33:31
0 0
Portale spolecznoscowe maja to do siebie ze komentarze sa i beda rozne i tego sie poprostu nie da zmienic . To jak my odbieramy te komentarze i czy sa one jedynym zrodlem informacj jest wazne. Jezeli my sami potrafimy sobie wyrobic zdanie na kazdy temat a komentarze beda tylko komentarzami to nie bedzie zle i nic zlego sie nie bedzie dzialo. W roznych szpitalach dzieja sie rozne rzeczy i swiat sie nie konczy Czasem poczatek jest trudny panie Dyrektorze .Wiem ze chce pan jak najlepiej dla pacjetow i tego panu zycze bo przeciez ten szpital jest nam wszystkim potrzebny. Zycze powodzenia i milych slow od pacjetow naszego Limanowskiego szpitala.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-06-15 00:33:35
0 0
Dla dobra *pacjentów, pracowników oraz Dyrekcji Szpitala* radziłbym przeprowadzić z prawdziwego zdarzenia ćwiczenia - symulację ewakuacji oddziałów etc., by nie trzeba było pisać i mówić, że wszystko było OK, tylko by faktycznie każdy wiedział, co i jak ma robić w sytuacji rzeczywistego zagrożenia (jak ostatnio).
Odpowiedz
Janek64
2012-06-15 00:37:52
0 0
@ABS0LLUT masz racje tego nigdy za duzo. Pozdrawiam
Odpowiedz
romcio1985
2012-06-15 07:14:39
0 0
obwinianie portalu za głupawe komentarze mieszkańców... to już było Panie Radzięta. Wiele szpitali budzi negatywne opinie, nie inaczej jest w Limanowej. Zwłaszcza, że zamieszanie wokół szpitala od dawna budzi duże wątpliwości. Jako pacjeent jestem zadowolony, że lekarze pracują ze świadomością, że ich ewentualne zaniedbania będą surowo rozliczone przez społeczeństwo. To zapobiega patologią. A komentarze jawnie łamiące prawo mogą być zaskarżone. Zrobicie tak dla przykładu parę razy i ludzie zaczną zastanawiać się przed napisaniem jakiejś bzdury.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 07:32:48
0 0
zgadzam sie z panem toporkiewiewiczem.rola pana jest informowanie chociaz nie każdemu to na reke .uważam że każdy piszac komentaż sam odpowiada za to co pisze nie pan . pozdrawiam .
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2012-06-15 07:40:50
0 0
Także uważam, że minimum raz w roku winny być przeprowadzane ćwiczenia dotyczące możliwości zaistnienia sytuacji kryzysowej w szpitalu. Zaznaczam: ćwiczenia a nie pokaz!
Odpowiedz
janmaria
2012-06-15 07:45:27
0 0
ABS0LLUT- o jakiej ewakuacji ty mówisz?? W ramach ćwiczeń ewakuować chorych pacjentów?? Proszę cię troszkę wyobraźni. Takich precedensów zabrania prawo. Ewakuacja przebiegała bardzo sprawnie i bardzo szybko, co do tego niema wątpliwości. Jeden pacjent umarł i jest to bardzo przykre ale wyobraź sobie sytuację gdzie o północy do twojego łóżka podchodzi dwóch gości w hełmach świecą ci latarkami i w aparatach powietrznych tłumaczą(cytując klasyka), że coś się dzieje, myślę, że każdego by to przeraziło a co dopiero chorego pacjenta. Nikogo bym nie obwiniał za tą śmierć do czasu wyjaśnienia sprawy.
Odpowiedz
gueene
2012-06-15 07:45:35
0 0
No nie podoba mi sie kom.dyrektora to tak jakby wymuszanie na portalu o pisaniu tylko dobrze o czymś,czyli uważam, że nic sie nie zmieni,Ludzie mają prawo napisać co przeżyli każdy to wie co potrafią lekarze i jak nas traktują, dzięki takiemu portalowi będą(mam nadzieję, że będą)się obawiać potraktować pacjenta jak...nie napiszę, że zwierzę, bo zwierzeta są dobrze traktowane, a jak nie to są wyroki np.za pobicie psa etc.Już czas żeby społeczeństwo zaczęło się bronić i znąć swoje prawa.TOP, wielkie słowa uznania za ten portal to nie jest tylko moja opinia, ludzie czytają, piszą co ich boli i bardzo pozytywnie sie wypowiadają o portalu.Owszem to jest nie wygodne dla niektórych i próbują zastraszyć pana i tych co piszą, ale opinia publiczna i tak krąży pocztą pantoflową i nie jest przychylna i niektórym lekarzom i innym na stanowiskach a to by oznaczało, że należało by zacząc liczyć się z ludżmi a nie straszyć konsekwencjami napisania na portalu o swojej krzywdzie doznanej np.od lekarza lub władzy.
Odpowiedz
marlehill
2012-06-15 08:00:40
0 0
Panie dyrektorze prosze ubrać koszule z długim rękawem i włożyć spodnie.
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2012-06-15 08:01:34
0 0
'janmaria' -troszkę wyobraźni. W trakcie ćwiczeń pewne działania maja miejsce tylko aplikacyjnie. Nie ewakuuje sie pacjentów. Natomiast mozna sprawdzić do jakich błędów może dojść w trakcie współdziałania służb ratunkowych i personelu, można również zapoznać służby z topografią terenu, układem pomieszczeń, etc. Ponadto dzięki ćwiczeniom słuzby ratunkowe mogą sprawdzić kilka wariantów swoich działań i wybrać ten najbardziej efektywny.
Odpowiedz
nakacu1
2012-06-15 08:12:32
0 0
Co więcej idziemy Panu na rękę publikując w całości wszystkie Pana oświadczenia do ostatnio opisywanych spraw,

-----a nie mamy takiego obowiązku.---

i to właśnie świadczy o bucostwie tego portalu
Odpowiedz
anilec
2012-06-15 08:26:27
0 0
CYTAT:
'komentarze ...
... często powodowało szkody dla zdrowia pacjentów.'

Szkodzą pasjonatom komentarze zwykłych internautów, to opinia tego typu wypowiedziana przez pana Dyrektora, MOŻE DOPROWADZIĆ DO ZGONU.
Odpowiedz
top
2012-06-15 08:30:32
0 0
@nakacu1: portal przekazuje informacje, jeśli komuś informacja się nie podoba, jest za krótka, długa itp., to każdy urząd/instytucja ma swoją stronę internetową gdzie może przedstawić jak chce swoje zdanie na ten temat - przebieg wydarzeń. Natomiast od jakiegoś czasu pojawiła się moda niejako zmuszania portalu do publikacji stanowisk urzędów w różnych sprawach. W sprawie ostatnich wydarzeń dotyczących szpitala z uwagi na komentarze uznałem, że publikacja oświadczeń dyrekcji jest ważna dla przedstawienia Czytelnikom pełnego przebiegu zdarzeń. Absolutnie nie jest i nie będzie to praktyką w przyszłości.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 08:30:36
0 0
Nakacu - to nie jest bucostwo - nie ma obowiązku publikowania takich komentarzy - to jest dobra wola każdego dziennikarza.
I to jest wiedza powszechna dla osób, które współpracują z mediami. Tylko media pozostające w bardzo dobrych relacjach z instytucjami godzą się na takie rozwiązania ...
Odpowiedz
kasia03
2012-06-15 08:37:49
0 0
zyjemy w takich czasach ze mamy prawo wiedziec co sie dzieje ale ogólnie trzeba powiedziec że panuje znieczulica im wyżej człowiek siedzi tym bardziej ma wszystkich gdzies a w takich zawodach jak ratowanie życia ludzkiego rutyna nie może miec miejsca
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 08:41:24
0 0
Śmierć pacjenta po ewakuacji nie znaczy że ten pożar miał jakiś wpływ na to bo z tego co wiem to w tamtym budynku na ostatnim piętrze są ludzie ciężko chorzy. a szukanie sensacji podburza tylko ludzi
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 08:43:31
0 0
To głupota, że Dyrektor Szpitala coś takiego wystosował do portalu - tak się nie robi. Osoby odpowiedzialne za współpracę z mediami np. Rzecznik Prasowy Szpitala powinny mu tego zabronić ... ale jeśli Rzecznik jest z przypadku i nie wie na czym to polega - to takie błędy się popełnia i za nie się płaci jak widać ...
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-06-15 08:49:36
0 0
znowu to samo,dyrektor dostał monit od chrzestnego by zareagować,POŻAL SIĘ BOŻE-DYREKTORZE-niech Pan będzie Dyrektorem Szpitala Powiatowego-życzliwa dla Pana RADA
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-06-15 08:54:02
0 0
Nasz portal to nie czwarta władza, to sumienie i jedyna możliwość prezentacji poglądów wyborców Limanowszczyzny.Dzięki temu mamy więcej wiedzy i nadzieji.
Odpowiedz
Ted1
2012-06-15 08:59:17
0 0
Najważniejsze by liczba odwiedzin się zgadzała. Tuskkaczor skoro portal to możliwość prezentacji poglądów to o co Ci chodzi? Twój pogląd, Dyrektora pogląd, mój poglad....
Odpowiedz
znany
2012-06-15 09:17:37
0 0
Generalnie służba zdrowia, a w szczególności każda lecznica, każdy szpital, to instytucja szczególnej wrażliwości. Nie można więc traktować w żadnym względzie, zarówno ekonomicznym, jak i medialnym tego typu jednostki, jak przysłowiowej fabryki śrubek. Ze względu na lokalizację, ukształtowanie terenu, trudne warunki komunikacji, głównie w okresie zimowym, jest to bardzo często jedyny dostępny ośrodek, gdzie może zostać uratowane czyjeś, naszych najbliższych i nasze życie i bardzo często tak się dzieje. Jako jedna z niewielu instytucji podlega tak emocjonalnej ocenie, przez wszystkich pacjentów i ich znajomych i rodziny. Dlatego Pan Dyrektor ma rację, prosząc o bardzo wyważone komunikaty i artykuły. Jest to największy 'zakład' w Powiecie i zdarzają się i będą zdarzać wszystkie możliwe przypadki, a zgony w pawilonie pulmonologii, były i są niemalże codziennością.
Reasumując, czasem lepiej napisać jedno zdanie mniej, niż więcej, rzeczywiście dla dobra pacjentów, dla dobra mieszkańców. Epatowanie, natomiast tematem szpitala, w różnych konfiguracjach i przy różnych okazjach nie powinno mieć miejsca. To nie jest temat do robienia sensacji i nabijania licznika. Tłumaczenie, że inni dawali bardziej dosadne tytuły, świadczy wyłącznie o tym, że to są zwykłe brukowce i sięganie po nie powinno budzić głębokie obrzydzenie. My czytelnicy i piszący komentarze, chcielibyśmy mieć o tym portalu jednak bardzo dobre zdanie, a właścicielowi życzyć wysokich lotów, a nie gonienia za każdą sensacją.
Odpowiedz
Antoni1
2012-06-15 09:34:31
0 0
@znany 100% racji !!!! Dodam tylko DAJCIE POPRACOWAĆ nowemu dyrektorowi spokojnie a rozliczać będziemy za pół roku ! Dyrektorze nie masz łatwo ale WIERZĘ że dasz radę nawet z niezbyt 'przychylnymi' komentarzami.
MIŁEGO I SPOKOJNEGO DNIA WSZYSTKIM !!!!!!!!!!!
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-06-15 09:35:24
0 0
Śmierć człowieka to dla ciebie <znany< sensacja?do wyborów jeszcze trochę czasu, więc przemyśl te felietony zanim je przelejesz.Na obecną władzę i jej poparcie nie licz,bo ona ma wszystko już za sobą-szacunek-.Portal ten to bardzo wyważony i wrażliwy element życia nasze społeczności.
Odpowiedz
Doradca
2012-06-15 09:42:16
0 0
Można tylko ubolewać, że nie doceniono tego iż Pan Redaktor napisał tylko informację nie zezwalając na komentowanie, zdając sobie zapewne sprawę z tego, że na oddziale Paliatywnym przebywają pacjenci w ciężkich stanach chorobowych. Nikt z komentujących tego faktu nie podnosił w komentarzach. Wypowiedzi kobiet które rodziły na porodówce w Limanowej są wypowiedziami subiektywnymi, odczuciami własnymi, które wyniosły po przebytych porodach. A komentarze o śmierci 20 latka moim zdaniem bardziej uraziła rodzinę, pracodawcę i najbliższych, nie sam Szpital. Tego Pan nie raczył zauważyć?.
Zbiegiem okoliczności są, po sobie następujące zdarzenia, które nie powinny mieć miejsca ale są od nas wszystkich niezależne. Szpital powinien być postrzegany jako dobro ogólne, bez którego my zwykli pacjenci nie możemy egzystować normalnie.
Na dobre imię szpitala, oddziału pracuje się latami i takie dobre imię szpital posiada.
I życzeniem nas wszystkich jest, by to nie uległo zmianie.
Lepszym jest to by takie informacje były znane ogólnie a nie dopisywano do nich niepotrzebnych domyślnych zdarzeń podawanych z ust do ust które urastają do formy bajki powiatowej która nie ma nic wspólnego z prawdą. Na portalu, można je prostować pod sklepem i kościołem nikt nie jest wstanie tego zrobić.
Odpowiedz
Doriska
2012-06-15 09:46:39
0 0
Jeżeli chodzi o pacjenta który zmarł kilka godzin po pożarze- był to pacjent z nowotworem w stanie agonalnym...
Co do innych artykułów- każdy ma prawo wiedzieć co się dzieje w naszym regionie a zwłaszcza w szpitalu! Jeszcze słowo do DYREKTORA- Panie Dyrektorze ja Pana bardzo szanuje, ciesze się iż to właśnie Pan zajmuje to stanowisko ale niestety jeżeli chodzi o szpital Pan poprzedni dyrektor Socha wprowadził dziwne zwyczaje ,ludzie się boja jak i bali tego szpitala nie przez śmierc bliźniąt, nie przez śmierć i to nagłą 20-latka ale już wczesniej...niestety...
Odpowiedz
Ted1
2012-06-15 09:52:38
0 0
To może kiedyś dla równowagi artykuł pod tytułem. ' W limanowskim szpitalu udało się wyleczyć ciężko chore dziecko' ??? Bo chyba nie tylko złe rzeczy sie tam dzieją, niestety te złe się lepiej sprzedają.
Odpowiedz
gedeon
2012-06-15 09:57:37
0 0
Czyżby próba zastraszania TOP, Kuba nie daj się. Dziękujemy za rzetelne infomacje, a wnioski każdy sam wyciąga.
Odpowiedz
top
2012-06-15 09:58:57
0 0
@Ted1: może Twój komentarz pomoże, bo jakoś o moich prośbach do dotychczasowych dyrektorów o tego typu informacje szybko zapominano. Nieprawdą jest, że tylko złe rzeczy się źle sprzedają, bo taki artykuł także miały czytelnictwo, inną rzeczą jest to, że złe rzeczy szybko się rozchodzą i do nas docierają.
Odpowiedz
mati83
2012-06-15 11:42:22
0 0
powinni zrobicz takom kotrole rzeby pamiętali dokojca rzyczia
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 11:59:51
0 0
W podobnej wielkością do Limanowej, Trzebnicy jest również Szpital Powiatowy słynący z mikrochirurgi. Niech sobie Pan Dyrektor porówna swój szpital do tamtego i zada pytanie: czy są pacjenci gotowi jechać przez pół Polski aby być leczeni w szpitalu w limanowskim (jak to jest w przypadku szpitala trzebnickiego)? Wtedy będzie mógł się pochwalić.
Odpowiedz
longajlent
2012-06-15 12:11:21
0 0
Bardzo dobry pomysł Ted1, i może to wykorzysta Pan dyrektor. Tak jak powiedział TOP takie tematy tez są interesujące. Tak więc do roboty Panie dyrektorze zamiast zamykać usta dziennikarzom proszę ich informować o tym co udało się w szpitalu zmienić na dobre i dać to do oceny opinii publicznej, która w sposób szczery bez obłudy odpowie Panu czy podziela z Panem to samo zdanie. I proszę się nie bać ludzie wielcy i odważni słuchają opinii innych i wyciągają właściwe wnioski.
Odpowiedz
paprotnik
2012-06-15 12:40:06
0 0
wypowiedzi kobiet, które rodziły na porodówce w Lim.są wypowiedziami subiektywnymi, proszę o wyjaśnienie o co chodz...czekam
Odpowiedz
Janek64
2012-06-15 12:45:53
0 0
Jednak cos w tym jest ze w naszej spolecznosci lokalnej zle rzeczy lepiej i szybciej sie sprzedaja widac to po liczbie wyswietlen.
Odpowiedz
Ted1
2012-06-15 12:47:31
0 0
Według mnie oznacza to, że na kilkadzieiąt tysięcy kobiet rodzących w limanowskim szpitalu 10-ciu się nie podobało i pozwoliły sobie o tym napisać.
Odpowiedz
111ksiadz
2012-06-15 12:48:17
0 0
Jestem lekko zaskoczony pismem Pana Radzięty.Pan Toporkiewicz nie jest moim idolem więc nie będę stronniczy,natomiast Pan Radzięta-słyszałem że gość ok.Ale to pismo śmierdzi mi podobieństwem do odpowiedzi i zachowania Starostwa.W żadnym wypadku(ostatnie kilka przypadków ze szpitala)nie dostrzegłem złośliwości,napastliwości,sensacji czy brutalizmu ze strony informacji portalu.Natomiast pismo Pana Radziety traktuję jako ostrzeżenie do kneblowania lim.in.Watpię też że Dyrektor to sam redagował.
Odpowiedz
Doradca
2012-06-15 12:53:46
0 0
@ paprotnik Subiektywizm to kierowanie się w działaniu oraz w ocenie faktów i zjawisk wyłącznie własnym sposobem widzenia.
Odpowiedz
mcjt
2012-06-15 13:04:29
0 0
Drążąc dalej temat, zastanawia mnie jak to jest możliwe, że przychodnia ginekologiczno położnicza w Limanowskim szpitalu (jak wieści głoszą) jest mało dochodowa, wręcz przynosi straty, a taki mały szpital w Roztoce tętni życiem. Poza tym wszystkie badania są za darmo łącznie z wizytami u ginekologa( umawiam się na określoną godzinę ... da się )nie tak jak w kochanej Limanowej dość że prywatnie od 70 zł wzwyż to jeszcze czekania w kolejce 2 godziny lub więcej
Odpowiedz
gueene
2012-06-15 13:55:08
0 0
to ciekawe że tak dużo kobiet ma złe zdanie o lim.porodówce, ale to jest pewnie ich sposób widzenia,z tego by wynikało że sposób widznia jest inny ale tylko te kobiety co ganią porodówkę mają ten własnie sposób widzenia subiektywny, one myslą że działa im sie krzywda i personel był nie miły a było właśnie na odwrót czyli że zwariowały przy tym porodzie, tak to pisanie doradcy odbieram.
Odpowiedz
Ted1
2012-06-15 14:02:34
0 0
@longajlent szkoda tylko, że zaraz by sie posypały komentarze, że się chwali a nie pracuje, że to należy do jego obowiązków, że szpital jest od leczenia a nie od chwalenia się itp, itd, więc po co pisać takie rzeczy.
Odpowiedz
inkognito
2012-06-15 14:15:33
0 0
synowie i córy ziemi limanowskiej
tak niezadowoleni z byle jakiej opiek szpitala limanowskiego cieszcie sie i radujcie bo jak dalej tak psioczyć bedziecie i pomyje wylewac nawet byle jakiej opieki mieć nie bedziecie!!!! Wtedy udacie sie do sacza czy co gorasz do krakowa po pomoc....
tam dopiero poznacie co Bóg jest na niebie....
Kraków wam powie macie zryjciez jak żeście chcieli stójcie w kolejkach od świtu po ciemne noce, a to i o kopertach i siatkach prezentowych grubo wypchanych nie zapominajcie!!!!!
A ja wam wtedy napisze: miałaś hamie złoty róg ostał Ci sie ino.........:(:( lalaaalaa
Odpowiedz
namoR
2012-06-15 14:45:14
0 0
@Janek64
Podpisuje sie pod Twoim komentarzami i zgadzam sie z Toba w 100%
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-15 15:19:02
0 0
Brawo Top!A ten dyrektor to jakaś lebioda.
Odpowiedz
terorist
2012-06-15 16:17:58
0 0
Ja tam w części podzielam zdanie Dyrektora. Problem polega na tym Kuba, że pozwalasz ludziom przejechać się po szpitalu i jego pracownikach jak chcą. Co z tego, że rzetelnie artykuł napiszesz jak ludzie i tak swoje napiszą w komentarzach i wydźwięk całości będzie taki, a nie inny. A co do typowej sensacji, to twój artykuł o bliźniętach to typowa sensacja na miarę faktu. Bo babcia bliźniąt powiedziała... A, że od lekarzy z racji na tajemnice lekarską odpowiedzi nie dostaniesz, robi się z tego zwykła, nie warta większej uwagi wypowiedź jakiejś kobiety.
Odpowiedz
jimbo
2012-06-15 16:29:27
0 0
Przeczytałem artykuł o śmierci tego człowieka i wg mnie nie wzbudza sensacji. Portal zacytował wypowiedz rzecznika policji że nic nie przemawia za tym żeby na śmierć miał wpływ pożar. To chyba dobra wiadomosc dla szpitala. Co innego gdyby artykuł nie zawierał wypowiedzi policji, ale przecież zawiera.
Odpowiedz
Doradca
2012-06-15 16:32:09
0 0
@ gueene to jest Twój subiektywny odbiór
Odpowiedz
blizniak
2012-06-15 16:38:02
0 0
Dwie sprawy. 1. Powyższa wypowiedż może być potraktowana tylko i wyłącznieku jako zwykłe podpuszczanie i nakręcanie tematu w obliczu śmierci dwojga ludzi. 2. Mimo kilkuletniej. już awantury wokół szpitala problemy z nim związane te najważniejsze trwają. Ktoś kiedyś napisał. Tabletkami tego nie wyleczysz. No i rzeczywiście tak się stała. Konieczny jest w dalszym ciągu skalpel. No ale chirurga podobna powinna cechować odwaga i pewna ręka. Na razie tyle.
Odpowiedz
blizniak
2012-06-15 16:40:50
0 0
powyższa to znaczy 44.
Odpowiedz
MAJA12
2012-06-15 16:41:10
0 0
Panie Dyrektorze propomuje Panu udać się do szpitala jako pacjęnt tylko pod warunkiem ,że Pana nikt nie rozpozna, bedzie Pan się wił z bólu i nie bardzo się ktoś Panem zainteresuje. ZNIECZULICA
Odpowiedz
pypciogram
2012-06-15 17:55:13
0 0
TOP napisał: 'Co więcej idziemy Panu na rękę publikując w całości wszystkie Pana oświadczenia do ostatnio opisywanych spraw,

-----a nie mamy takiego obowiązku.---'

pozostawiam to bez komentarza, bo ten text kolejny raz potwierdza, jakim 'dziennikarzem' jest autor. Pozwolę sobie jednak przytoczyć trzy fragmenty z prawa prasowego, które autor tak lubi i jest w nim tak (prze)biegły:

Prasa, zgodnie z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej, korzysta z wolności wypowiedzi i urzeczywistnia prawo obywateli do ich rzetelnego informowania, jawności życia publicznego oraz kontroli i krytyki społecznej...

... Prasa jest zobowiązana do prawdziwego przedstawiania omawianych zjawisk...

... Zadaniem dziennikarza jest służba społeczeństwu i państwu. Dziennikarz ma obowiązek działania zgodnie z etyką zawodową i zasadami współżycia społecznego, w granicach określonych przepisami prawa...

Dziękujemy zatem Panu i jesteśmy bardzo wdzięczni, że umożliwia łaskawie zabrać głos jednej ze stron w tym artykule. To bardzo miło z Pana strony, że postanawia Pan po raz kolejny ukazać nam swą uczciwość i rzetelność zamieszczając komentarz dyrektora - choć jak sam Pan wskazuje - nie musi Pan tego czynić.

ps. inna sprawa, że gdyby szanowny Pan redaktor tego nie uczynił śmiem twierdzić, iż takie pisanie nie miałoby nic wspólnego z dziennikarstwem. Na przyszłość radzę nie pisać tego typu textów, bo straci Pan już do cna poważanie czytelników.
Odpowiedz
Doradca
2012-06-15 22:24:57
0 0
@ pypciogram dlaczego nie deklasujesz profesjonalizmu dziennikarskiego innych dzienników, radia i telewizji?.
Odpowiedz
blizniak
2012-06-16 11:25:42
0 0
Media są od tego aby pisać prawdą. Całą prawdę. Tylko prawdę. Naród ma znać zawsze prawdę.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-06-16 11:35:57
0 0
@blizniak: Ale którą prawdę z tych trzech Tischnerowskich?
Odpowiedz
blizniak
2012-06-16 12:04:07
0 0
@ABSOLLUT powiem Ci tak. My mieszkańcy Ziemi Limanowskiej mamy znać prawdę o całej trójce prawd Ks. Tichnera. To był wspaniały Człowiek. To wiesz przecież o tym, że na ostatnie spotkanie z Janem Pawłem II udał się już bardzo ciężko chory na wózku inwalidzkim. Do Ojca Świetego zwrócił się tymi słowami- takiego Papamobile dorobiłem się w życiu. To był kapłan. Ale po prawdzie/ tej czwartej?/ do czakamy na p r a w d ę.! Pozdrawiam.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-06-16 12:16:02
0 0
@blizniak: Racja, to był Kapłan i Człowiek... a właściwie dalej jest, bo całokształtem zbudował sobie *monumentum aere perennius*, więc tu śmierć nie jest żadną barierą...

Co do czwartej prawdy to jest ona trochę jak czwarta władza - niby jej nie ma, a jest. ;)

Pozdrawiam również.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Pismo dyrektora i nasza odpowiedź"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]