8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

'Jednym słowem bajzel'

Opublikowano 21.09.2012 11:26:02 Zaktualizowano 05.09.2018 10:46:55 top

Limanowa. Dziś na ulicy Kopernika wykonawca przebudowy rozpoczął zrywanie starego asfaltu. Wprowadzono ruch wahadłowy... skończyło się tym, że pracownik w pewnym momencie przestał kierować ruchem, a kierowcy wyszli z samochodów.

Na ulicy Kopernika zostać położona nowa nawierzchnia. Dziś firma wykonująca remont zaczęła zrywać starą, przez co zwęził się pas po którym można jeździć. Ruchem kierowały specjalnie do tego wyznaczone osoby (jedna na początku ulicy Kopernika - od skrzyżowania z ulicą Jana Pawła II, a druga na skrzyżowaniu z ulicą Targową). Kierowcy zostali wpuszczeni na cały odcinek ulicy Kopernika z obydwu stron, wszystko szło ale, do czasu, gdy ulicą nie musiały przejechać ciężarówki z destruktem oraz kursowe busy, gdyż samochody nie miały się gdzie minąć. W pewnym momencie wszystkie pojazdy stanęły i po chwili kierowcy wyszli z samochodów. - Po co wpuszczają z obydwóch stron na raz, to jednym słowem bajzel - skomentował jeden z kierowców.

Inny kierowca nerwowo zwrócił uwagę kierującemu ruchem, przez co ten... poszedł i ruchem nikt nie kierował. Niektóre busy postanowiły nie dojeżdżać do przystanku początkowego (plac przy ul. Targowej) i nawracały np. pod myjnią inne zaś na ulicy Leśnej. Po kilkunastu minutach chwilowo problem się rozwiązał - kierowcy złożyli lusterka i mijali się na "żyletki".

W tym samym czasie duże korki były w Limanowej również rzy wjeździe do Rynku od strony Nowego Sącza i ulicy Jana Pawła II/Piłsudskiego.

Zobacz również:

Kierowcom radzimy dziś omijać ulicę Kopernika.

Komentarze (39)

lukasz90
2012-09-21 11:48:35
0 0
Czekam, aż Znany zwali winę na Burmistrza...
Odpowiedz
bearchen
2012-09-21 11:52:44
0 0
Dlaczego remontowane odcinki drogi nie sa wylaczone z ruchu(nie dotyczy mieszkancow tych ulic)? Jak robotnicy moga w tym momencie pracowac? Brak totalnej organizacji, przez co jak widac na foto tworzy sie prawdziwy bajzel!!!
Odpowiedz
kolesgit
2012-09-21 12:55:34
0 0
Prawie jak w Nowym Jorku:D
Odpowiedz
znany
2012-09-21 13:28:01
0 0
W dzisiejszych czasach, nie sztuką jest wziąć kredyt, zrobić przetarg, ale sztuką jest tak zorganizować inwestycje, by dało się w ogóle żyć i funkcjonować, a do tego jakość wykonanych robót była na bardzo dobrym poziomie. I z tego właśnie zdają na co dzień egzamin samorządy. Rządzenie Miastem nie jest takie proste, a wystarczyło podglądnąć jak zorganizowano podobną inwestycję kiedy remontowano ul. Kościuszki i JPII. Przypominam, że remontowano ponad 3 km odcinek.
Odpowiedz
znany
2012-09-21 13:32:17
0 0
Frezować asfalt należało kiedy była do dyspozycji kierowców cała szerokość drogi. Po takiej drodze da się jeździć. Teraz po wybudowaniu chodników, to rzeczywiście jedynym wyjściem jest zamknąć ruch.
Odpowiedz
kojot548
2012-09-21 13:36:15
0 0
Ja tu nie widze żadnej winy burmnistrza, to nie jego wina że system zamówień publicznych wybrał takich badziewiaków. Z drugiej strony lepiej że robią to badziewiacy z N.Targu a nie tutejsi, bo zimoali już napewno wynieśli by wszyscy na butach....
Odpowiedz
tomash
2012-09-21 14:18:32
0 0
Taki prace powinni robić albo w nocy, albo późnym wieczorem kiedy ruch jest najmniejszy a nie o 12...
Odpowiedz
max15
2012-09-21 14:36:00
0 0
takie rzeczy to tylko w Limanowej:)
Odpowiedz
konto usunięte
2012-09-21 14:44:03
0 0
Dlaczego Wy ciągle narzekacie? Ja się ogromnie cieszę, że miasto się ciągle zmienia, prowadzone są nowe inwestycje zarówno samorządowe, jak i prywatne, coś się dzieje!
Trzeba to poprostu przeczekać.
BTW Buzodrom też mi się podoba, bo jest oryginalny i żadne miasto takiego nie ma, a co!
Odpowiedz
znany
2012-09-21 15:05:25
0 0
'Kojocie...', niestety za wszytko, dosłownie za wszystko co się dzieje w Mieście odpowiada jednoosobowo Burmistrz i od tego uciec się nie da! Na to płacimy, tylko na utrzymanie Urzędu Miasta, ok 4 mln zł rocznie, żeby wszystko funkcjonowało jak w zegarku. To oczywiście nie jest proste i nie każdy nadaje się aby być burmistrzem, ale taki który się decyduje musi sobie zdawać sprawę ze swoich możliwości!!!
Natomiast prawo o zamówieniach publicznych daje możliwość wyeliminowanie 'badziewiaków'. To nie jest tak, że wygrywa wyłącznie ten co daje najniższą cenę. 'Badziewiaków' nie dopuszcza się po prostu do przetargu. Firma powinna mieć nie tylko ochotę, ale praktykę, odpowiednie doświadczenie i wykazać się bardzo dobrze zorganizowanymi i wykonanymi, podobnymi inwestycjami.
Odpowiedz
aramis
2012-09-21 15:06:24
0 0
Buzodrom był lepszy [oryginalny] przed przebudową.
Odpowiedz
aramis
2012-09-21 15:11:39
0 0
Ja też się cieszę że wreszcie NASZE MIASTO zmienia się na lepsze-po długich latach zastoju.
Odpowiedz
namoR
2012-09-21 15:25:39
0 0
Oj ludzie ,ludzie... moze mi ktos wytlumaczy dlaczego tak jest, gdy malo sie robi to wielu narzeka ze sie nic nie robi, gdy cos sie robi to wielu narzeka ze korki, utrudnienia, za duzo wydanych pieniazkow i ze powinien kto inny wykonywac ta robote, jak cos juz jest zrobione i wykonczone to dalej wielu narzeka ze nie w tym miejscu, to nie ten kolor, tak nie powinno byc i mialo byc inaczej... itd.
Niektorym to po prostu nikt nigdy nie dogodzi, smutne to ale prawdziwe...Oj ludzie, ludzie...
Odpowiedz
bearchen
2012-09-21 16:09:37
0 0
@namoR zazwyczaj zgadzam sie w pelni z Twoimi komentarzami, jednak nie tym razem:)Jezeli Twoj komentarz tyczy sie rowniez mojego powyzszego postu, to chce zauwazyc, iz nie ma on nic wspolnego z narzekaniem.
Otoz uwazam, iz wykonujac tak duzy remont, powinno sie wczesniej przemyslec, jak zorganizowac ruch, aby ani kierowcy, ani pracownicy wykonujacy swoja prace sobie nawzajem nie przeszkadzali. Jezeli Ty pracujesz, zapewne nie lubisz, gdy ktos Ci sie plata pod nogami, bo wtedy i o skupienie i o dobry efekt trudno.
Doceniam starania wladz o poprawe infrastruktury drogowej, jednak w dalszym ciagu uwazam, ze organizacja byla zupelnie nieprzemyslana. Pozdrawiam i zycze milego weekendu:)
Odpowiedz
namoR
2012-09-21 17:03:58
0 0
@bearchen
A ja zgadzam sie zawsze z Twoimi komentarzami poniewaz je bardzo lubie i zawsze piszesz 'prawdziwa prawde' taka jaka jest bez owijania w bawelne... ha ha :))
Ja tylko sobie tak czasami napisze cos ogolnie, aby poprawic samopoczucie innym komentujacym, poniewaz widze ze coraz wiecej na tym portalu pojawia sie negatywnych i narzekajacych wpisow zamiast pozytywnych i chwalacych wszelkie zmiany, remonty i inwestycje jakie w powiecie sie dzieja i to na dobre.
Oczywiscie ze mozna by bylo takie remonty drog robic w nocy, tak jak to robia na glownych ulicach w innych krajach, lub zamknac ulice i wskazac tymczasowe objazdy, ale o tym na pewno wykonawca wie, dlaczego nie pracuja w nocy, nie wiem.
'Bajzel' na zdjeciach widac, ale coz ja na to poradze, nawet gdy bede narzekal tutaj to i tak sie nic dzisiaj nie zmieni, ale komentarze pod takimi publikacjami sa po to aby komentowac.
Tak wiec omijajmy ulice Kopernika przez najblizsze dni i cieszmy sie i radujmy poniewaz weekend sie zaczyna...Huraaaa ha ha :) Pozdrawiam Cie serdecznie!
Odpowiedz
znany
2012-09-21 17:06:07
0 0
Namor, nie wiem czym się zajmujesz i z czego żyjesz, ale ja prowadziłem prywatny interes przez ponad 10 lat i wiem, że codziennie trzeba było ciężko pracować, aby nie zbankrutować. Wiec tego typu beztroskie stwierdzenia, że narzekają, bo przecież musi być 'bajzel' jak się cokolwiek robi, są bardzo nie na miejscu. Nie musimy być wdzięczni za to, cokolwiek i jakkolwiek! Ci kierowcy nie jeżdżą przecież dla własnej przyjemności! Zaopatrują inne firmy, np budowlane, sklepy itd itp., a od tego zależy ich codzienny byt, 'walka' o przetrwanie, ale również istnienie setek miejsc pracy. Kilkumiesięczny 'bajzel' komunikacyjny w Mieście może spowodować bankructwo wielu firm i w tym jest cały problem i takie dosadne określenia stojących niemal codziennie w korkach jest ze wszech miar uzasadnione!!! Jak nie wierzysz, to stań tak z godzinkę na chodniku na Kościuszki:(
Odpowiedz
bearchen
2012-09-21 17:40:41
0 0
@namoR bardzo mi milo.
No coz, sytuacja nie jest latwa. Korki byly, sa i beda jeszcze wieksze, zwracajac uwage w jakim tempie przybywa samochodow na drogach. Ale pomimo wszystko najwazniejsza jest wyrozumialosc i cierpliwosc. Tego zycze kierowcom, ktorzy codziennie zmagaja sie z problemem zakorkowanych ulic. Milego.
Odpowiedz
namoR
2012-09-21 17:45:22
0 0
@znany
Moze zaczne od tego ze kazdy kto chce normalnie zyc, funkcjonowac i utrzymywac rodzine musi pracowac, dojezdzac do tej pracy, prowadzic biznesy, niektorzy maja ciezsza robote, a inni latwiejszaa, inni co jej nie lubia a inni cenia swoja prace bardziej niz swoja rodzine itd...
Remonty drog odbywaja sie prawie w kazdym miescie i w kazdym kraju i to codziennie, to jest normalne chyba ze po prostu chcesz sie cofac i moze wolalbys jezdzic furmanka po kamienistej drodze omijajac dziury...
Najwiekszy problem z dojazdami w czasie kazdego remontu maja mieszkancy i biznesy zlokalizowane na remontowanej ulicy. Nikt nie stwierdzil ze 'bajzel' musi byc, mozna informowac kierowcow juz od pieciu lub wiecej kilometrow ze ta czy owa ulica jest w remoncie,aby byli przygotowani na wielkie korki lub wybrali wskazany przymusowy objazd.Wiekszosc stojacych kierowcow na powyzszych zdjeciach w korku to na pewno nie mieszkancy czy firmy zaopatrujace czy dowozace towar do sklepow czy innych biznesow.
Nikt nie lubi remontow, ale one musza byc wykonane i wprowadzaja nieudogodnienia na jakis czas dla wielu.
Napisales: ...' Kilkumiesięczny 'bajzel' komunikacyjny w Mieście może spowodować bankructwo wielu firm '....
No to w takim razie jak Ty sobie to wyobrazasz, dlatego ze na tej ulicy maja siedzibe rozne firmy, z tego powodu nie wolno tej ulicy remontowac..?
Wierz mi, przezylem wiele kilkuletnich remontow i jeszcze nigdzie nie slyszalem aby jakas firma zbankrutowala z powodu kilkumiesiecznego remontu ulicy, chyba ze to po prostu jest tylko pretekst, aby jak najszybciej zakonczyc dzialalnosc poniewaz i tak 'cienko przedzie'....
Milego weekendu zycze.
Odpowiedz
terorist
2012-09-21 18:11:07
0 0
A czy mieszkańcy Leśnej i okolic nie mogą jeździć przez Polną? Po co się tam ludzie pchają (z wyjątkiem busów) skoro wiedzą, że trwa remont? Gdyby kierowcy trochę więcej myśleli, nie byłoby problemu. Znany gdyby burmistrz zapatrywał się na wasze rządy, przypuszczam, że miasto dzisiaj przygotowywałoby się do ogłoszenia bankructwa.
Odpowiedz
bogu
2012-09-21 18:37:02
0 0
Remont jest potrzebny i konieczny.Trudno o objazdy dla kopernika bo alternatyw jest malo.Zamiast obrażonego pracownika lepiej postawic sygnalizator swietlny?Ruch będzie także wahadłowy ale sygnalizator się nie obrazi.Tyle,że ruch pójdzie pewnie wolniej.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-09-21 18:56:37
0 0
@bogu, muszę się z Tobą zgodzić.
A ludzie sobie trochę pobiadolą, pokur**ją na *wszystkich świętych*, a po wszystkim będą cieszyć się z udogodnień... chociaż na docenienie przedsięwzięcia nie ma co liczyć, ale to już normalka w naszym bagienku wiecznego niezadowolenia ze wszystkiego.
Odpowiedz
znany
2012-09-21 19:56:13
0 0
A gdyby tak w pierwszym roku po wyborach, zamiast się obrażać na rzeczywistość, wyremontowano Kopernika, bo przecież dokumentacja była, to teraz nie byłoby problemu z równoczesnym remontem tej ulicy, odbudową mostu, budową rond i remontem Moniuszki i Berlinga. Stąd właśnie, moi Państwo ten 'bajzel'.:(
Odpowiedz
terorist
2012-09-21 20:05:52
0 0
Znany... Ale ty masz mądre rady. Ciekawe tylko dlaczego za twojej kadencji tak nie robiono. Aaaaaa no bym zapomniał, wtedy też byłeś w opozycji do burmistrza. Cholera, ty to wieczny opozycjonista jesteś. Jak PiS dojdzie do władzy to przepiszesz się do PO aby móc znów być w opozycji?
Odpowiedz
znany
2012-09-21 20:14:52
0 0
A może tak bardziej merytorycznie, na argumenty:)))
Odpowiedz
kojot548
2012-09-21 20:35:51
0 0
Nie robi się nic źle, robi się jeszcze gorzej. Co do zamówień to proponuje poczytaj i wtedy się wypowiadaj. Bo z twoich wypowiedzi wynika że nie masz o tym zielonego pojęcia. Faktem jest że organizacja budowy jest beznadziejna. Ludzie nie do końca rozumieją dlaczego zamknięto Berlinga na której remont trwa juz chyba ponad 2 miesiące a zdaniem fachowców można to było zrobić za 2 tygodnie ttylko trzeba chcieć. Wiadomo obca firma to im lata.
Odpowiedz
lukasz90
2012-09-21 20:49:05
0 0
Tomash... kiepsko widzę roboty nocą w tym przypadku. Ale fakt, że można było to lepiej zorganizować.
Odpowiedz
lukasz90
2012-09-21 20:55:33
0 0
Znany... ciężko twoje brednie nazwać argumentami. Bo jaki niby merytoryczny masz argument, że burmistrz nie nadaje się do rządzenia? Bo coś robi? Tę kadencję od poprzedniej odróżnia jedno - że za tej coś się dzieje, za tamtej był marazm - jeden basen nic was nie ratuje. A poza tym błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi. Dlatego byłeś bezbłędny.
Odpowiedz
znany
2012-09-21 21:02:48
0 0
A może tak konkretnie, na argumenty:)))
Odpowiedz
staruch
2012-09-21 21:10:40
0 0
zeby puszczać ruch trzeba miec dobra psychike, ktos nie wytrzymał bluzgow :D
Odpowiedz
janko
2012-09-21 21:11:42
0 0
zygmusia nie przegadasz,zachwouje sie jak jarek proch po kolejnych przegranych wyborach.Jam jest zbawiciel ...reszta beee! zygmus a pamietasz cos z kampanii ??:)
Odpowiedz
jacex28
2012-09-21 21:14:51
0 0
Brawo TOP - tytuł mówi wszystko.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-09-21 21:17:17
0 0
Stoisz w korku? Zgłoś policji.
Odpowiedz
royal30
2012-09-21 22:03:15
0 0
a w dodatku te buce ze straży miejskiej chodzili po bulwarach i wlepiali mandaty paranoicy zero zrozumienia gdzie ludzie maja stawiac te auta pod krasickim?? i popierdzielac ze zakupami przez całą limanową ?
WSTYD !!!!!!!
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-09-21 23:41:01
0 0
@ABSOLUT: A to niby rozładuje korek? Nawet odwołanie się do Sądu Najwyższego, Trybunału w Strasburgu i Sądu Ostatecznego nic nie zmieni przez jakiś czas, więc przestań pitolić.
Odpowiedz
bearchen
2012-09-22 00:58:20
0 0
'Kochanie, troche sie spoznie, bo stoje w korku.
- A duzy ten korek?
- Nie wiem, stoje pierwsza:)'
Odpowiedz
saleen22
2012-09-22 15:12:49
0 0
@Bearchen,,,,:) pozdr
Odpowiedz
filipglg
2012-09-22 18:30:41
0 0
ALE BURDEL
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-09-22 18:39:56
0 0
@filipglg: Mówi się *burdello (poniekąd) militare* ;)

Pozwolę sobie odświeżyć artykuł: http://www.limanowa.in/wydarzenia/news;powiat-wsparl-policje,8398.html
Odpowiedz
Janek64
2012-09-22 18:54:06
0 0
Dobra wspolpraca jeszcze nikomu nie zaszkodzila.!
Pozdrawiam tych po jednej stronie i tych po drugiej stronie .
To wszystko z korzyscia dla lokalnej spolecznosci .
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"'Jednym słowem bajzel'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]