8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Reklama prezerwatyw... przed mszą

Opublikowano 13.02.2013 10:37:32 Zaktualizowano 05.09.2018 10:31:39 top

Limanowa. Jeden z naszych Czytelników poinformował, że na oficjalnej stronie bazyliki limanowskiej przed transmisją mszy pojawiają się „dziwne” reklamy.

Sprawdziliśmy to. Ku naszemu zdziwieniu, gdy chcieliśmy obejrzeć transmitowaną na żywo mszę świętą o godzinie 9. najpierw pojawiła się 30 sekundowa reklama... prezerwatyw. Po jej zakończeniu transmitowana była msza.

Na stronie bazyliki znajduje się oświadczenie administratora strony, które w całości przedstawiamy poniżej:

„Pragnę poinformować, że pojawiające się od pewnego czasu na początku transmisji reklamy są dodawane przez serwis pośredniczący w transmisji i rozdzielający strumień wideo do pojedynczych użytkowników. Dlatego na dzień dzisiejszy nie mamy na to żadnego wpływu. W najbliższym czasie podejmiemy próbę rozwiązanie tego problemu poprzez wynegocjowanie nowych warunków lub też zmianę serwisu streamingowego. Proszę o wyroumiałość i pozdrawiam wszystkich oglądających.”

Komunikat jest z listopada 2012 roku, bo wtedy dokonano ostatniej aktualizacji tej strony...

(W zapisie transmisji wyłączyliśmy dźwięk)

Komentarze (48)

TuronGorski
2013-02-13 10:46:08
0 0
więc wiemy, dlaczego B 16 podał się do dymisji
Odpowiedz
pawlosi1
2013-02-13 11:06:22
0 0
Ale to chyba, nie od nich zależy jakie lecą reklamy a od serwera co dają na nią transmisję...
Odpowiedz
lolobolo
2013-02-13 11:10:03
0 0
Proboszcz dziękuję ofiarodawcą co sponsorują remont to niech i podziękuję tym którzy się reklamują przed transmisją.
Tylko w TV reklama 'gumek' jest po 22:00 dopiero. No cóż kościoła to nie obowiązuję :P
Odpowiedz
ksp
2013-02-13 11:12:33
0 0
...Drodzy Panstwo..,a po co sa reklamy na oficjalnej stronie Bazyliki?...a no po to ,zeby kasiore czepac!!! ...a to ze kondony reklamuja to pewnie malo ich obchodzi, grunt zeby kasa z reklam byla...A z reszta ksieza tez ludzie i wiedza ,ze ta firma z tej reklamy jest niezawodna...Za takie jaja na takiej stronie to wszyscy do dymisji...od proboszcza po koscielnego...
Odpowiedz
crusader
2013-02-13 11:12:44
0 0
no condomments
Odpowiedz
ksp
2013-02-13 11:14:00
0 0
lolobolo: zgadzam sie w 100%..
Odpowiedz
Szyderca
2013-02-13 11:28:24
0 0
Każdy normalny użytkownik internetu wie, że jeżeli coś jest darmowe(w tym wypadku platforma Justin.tv, dzięki której każdy może prowadzić streaming video na żywo) to wiąże się z tym na przykład - oglądanie reklam przed transmisją.

Znowu szukacie na siłę sensacji tam gdzie jej nie ma.
Porażka.
Odpowiedz
top
2013-02-13 11:38:06
0 0
@Szyderca: a nie sądzisz, że jest to delikatnie mówiąc niestosowne i powinno być szybko załatwione, a nie od listopada? Oczywiście można to nazywać szukaniem sensacji na siłę, aczkolwiek są osoby, którym to naprawdę przeszkadza.
Odpowiedz
qwerta
2013-02-13 11:53:31
0 0
dosyć mi nic nie dziwne,ale to naprawdę nie wygląda dobrze
Odpowiedz
emka
2013-02-13 11:55:50
0 0
kasa kasa kasa
Odpowiedz
zabawny
2013-02-13 12:23:19
0 0
Ja z żoną ze względu na niemłody wiek, prezerwatyw nie używamy, młodzież nie ogląda Mszy Świętej.
Pytanie do kogo jest adresowana reklama kondonów.:)))
Jestem zniesmaczony i zbulwersowany!.

'Czyńcie sobie Ziemię poddaną' - Nie miało to być w taki sposób.
Odpowiedz
piotr70
2013-02-13 12:32:18
0 0
Ludzie nie macie o czym pisać może to jest problem ale na wszystko proboszcz niema wpływu a Bogu dzięki ze są takie transmisje bo dla ludzi chorych to jest coś wspaniałego
Odpowiedz
romcio1985
2013-02-13 13:07:30
0 0
a mi się nie podoba, że rzecz nienormalną (a takim zapewne jest reklama prezerwatyw przed transmisją mszy) próbuje się lekceważyć. Jak proboszcz od paru miesięcy może żyć ze świadomością że na stronie parafii, przed transmisją mszy pojawia się reklama kondonów? Pewnie tę sprawę mozna jakoś roziwazać, bo nie tylko limanowska bazylika przeprowadza transmisję na żywo i takich rzeczy na pewno można uniknąć. Niestety problemem wspólczesnego kościola jest bagatelizowanie wielu problemów, a czasem udawanie, że ich nie ma.
Odpowiedz
TuronGorski
2013-02-13 13:29:35
0 0
Jako 71-letnia panna i dziewica ,której narzeczony zginą w powstaniu a któremu ślubowałam, wyrażam głębokie ubolewanie.
Odpowiedz
Szyderca
2013-02-13 13:51:49
0 0
Panie TOP. Dziękuję za odpowiedź.
Reklamy są losowe, zmieniają się w czasie. Wiadomo, że od listopada NIE jest wyświetlana tylko jedna reklama z prezerwatywami.

Czy takie rzeczy są w tym wypadku stosowne? Myślę, że to zależy od tego ile kosztuje streaming na żywo bez reklam i czy opłaca się iść alternatywną drogą, zaś zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na szczytniejszy cel.
Odpowiedz
oskarczan
2013-02-13 13:52:49
0 0
to wszytsko wyjasnia http://www.youtube.com/watch?v=x3dq9xs-psE
Odpowiedz
bnb
2013-02-13 13:58:21
0 0
Transmisje mszy św. są wspaniałą sprawą. Komu przeszkadzają, niech nie ogląda. A reklamy pojawiają się wszędzie i nikt nie protestuje, przyjmuje je jako zjawisko normalne w sieci.
Odpowiedz
blacklagoon
2013-02-13 14:10:44
0 0
Zgadzam się z Szydercą. Za reklamy nie otrzymuje się pieniędzy. Są one wyświetlane w zamian za darmową usługę. I nikt nie ma na to wpływu. Podobnie działa serwer dla stron internetowych.
A tak swoją drogą. Jeśli coś komuś się nie podoba czy coś jest nie tak to trzeba kierować się do konkretnych osób - czyli w tym przypadku do ks. Administratora.
Odpowiedz
forfiter
2013-02-13 14:41:06
0 0
Dobrze że Kościół zmienia swoje ortodoksyjne stanowisko w sprawie stosowania tych środków.
No może tylko niepotrzebne jest takie wpadanie ze skrajności w skrajność,powinni tą zachętę dozować stopniowo.
Tym bardziej że gdy ktoś jest np. niedosłyszący to może zinterpretować że to jest potrzebne do poprawnego odbioru.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-13 14:47:08
0 0
Nowoczesność zawitała pod nasze strzechy.

Czy mamy się oburzać o reklamę prezerwatyw?. Pewnie nie.

Wychodząc z założenia homo sum, humani nihil a me alienum puto jestem człowiekiem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce.

Aczkolwiek cogito ergo sum- myślę, więc jestem .

Jak pisze w artykule „Pragnę poinformować, że pojawiające się od pewnego czasu na początku transmisji reklamy są dodawane przez serwis pośredniczący w transmisji i rozdzielający strumień wideo do pojedynczych użytkowników. Dlatego na dzień dzisiejszy nie mamy na to żadnego wpływu. W najbliższym czasie podejmiemy próbę rozwiązanie tego problemu poprzez wynegocjowanie nowych warunków lub też zmianę serwisu streamingowego. Proszę o wyroumiałość i pozdrawiam wszystkich oglądających.”

Trochę długo to trwa hominis est errare, insipientis in errore perseverare: ludzką rzeczą jest błądzić, głupców trwać w błędzie.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-13 15:32:27
0 0
Ksiądz korzystając z darmowego streamu video nie będzie miał wpływu na reklamy które są publikowane przed i w trakcie live z Bazyliki. Ksiądz i kościół nie mają grosza z tych reklam. Pieniądze z reklam na tym portalu ma za to Pan Toporkiewicz. Który dla kilku złotych z waszych kliknięć wyciąga takie tematy. Sam zbliżając się do granicy dobrego smaku i nazwy informacja dla takiej szmiry. Panie Top, czy zamiast pisać ten wielki artykuł, jako mieszkaniec Limanowej, dobry człowiek, nie mógł Pan zadzwonić do Proboszcza Piotrowskiego i opowiedzieć o tym, co dzieje się na stronie? Może ma Pan wiedzę jak ten problem rozwiązać? Może warto było podpowiedzieć, pomóc, odesłać do firmy z serwerem dedykowanym takiej transmisji? Dlaczego tak nie warto było postąpić? Dla tych paru złotych z Google i kilku kliknięc czytelników warto rezygnować z bycia człowiekiem? Niech Pan to przemysli w ciszy. Chyba. jest jakaś granica która Pan w swoim poczuciu pewnosci siebie przekracza. W końcu ktoś zacznie reagować. Ludzie mają mózgi.Warto o tym pamiętać, oni Pana kiedyś ocenią.
Odpowiedz
Julek
2013-02-13 15:36:37
0 0
I znowu temat zastępczy, odwracanie uwagi od bezrobocia i szalejącej drożyzny, oraz wyjaśnienia kłamstw smoleńskich.
Odpowiedz
anilec
2013-02-13 16:05:16
0 0
@wiemniepowiem Co Ty zrobiłeś w tej sprawie, by osoby starsze-chore, nie musiały się czuć głupio czekając na Mszę?
Mówi się,że w XXI wieku diabeł ma większą moc, czytając Twoje wypociny jestem skłonny tę hipotezę potwierdzić.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-13 16:16:13
0 0
@wiem sprawa trwa i w tym czasie można było zmienić serwer lub zapłacić parę groszy, aby mieć wpływ na to, co pojawia się w czasie transmisji Mszy Świętej.

I nie przesadzaj z oceną Pana Redaktora. Sam przyznaj, iż mało smaczne jest oglądanie takiego typu reklam przed sprawowaną Najświętszą Ofiarą.

Opanuj swoje anty emocje, bo za chwilę okaże się, że wyślesz listę Panu Toporkiewiczowi, o czym pisać może a o czym nie.

Trzeba to zmienić, bo zamieszczanie takiego typu reklam w czasie Mszy jest łagodnie powiedziawszy wysoce niestosowne.
Odpowiedz
ezu
2013-02-13 16:18:54
0 0
'...każda kropla spermy jest na wagę złota...' MP
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-13 16:22:26
0 0
Anilec, nie wiedziałem o tej sprawie, nie korzystam z transmisji online z Bazyliki w Limanowej. Pan Top raz mógł sie zachować jak człowiek a nie jak Stara Przekupka na jarmarku żyjąca plotami. Przecież zamiast pisać te głupoty mógł zadzwonić, podjechać do Proboszcza, opowiedzieć o kłopocie i nawet zaproponować rozwiązanie sprawy poprzez własny serwer. Spokojnie pociągnie online z Kościoła na 100 osób. Sami Państwo ocenicie jakimi pobudkami kieruje się autor takich wartościowych społecznie i merytorycznie informacji. Pozwalam sobie pozostawić bez komentarza to co prezentuje Autor i jakie wartości niesie ten portal. Do Faktu co rusz to bliżej. Szkoda słów.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-13 16:22:57
0 0
ezu bez przesady.
Odpowiedz
Doradca
2013-02-13 16:24:49
0 0
@ wiem zacznij od siebie.
Odpowiedz
romcio1985
2013-02-13 16:30:47
0 0
wiemniepowiem, przecież parafia o problemie sama pisała w oświadczeniu już parę miesięcy temu.Więc dlaczego piszesz że trzeba było powiadomić proboszcza.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-13 16:35:28
0 0
M. litości...czy Ty nie widzisz tego, co widzą inni? Takie sprawy można pomóc załatwić i w dobrej wierze rozwiązać. Popierając takie zwyczaje wchodzimy w sferę najniższych pokładów ludzkiej osobowości. Schodzimy i popieramy takie plotkarstwo. Rozbudzić te zjawiska łatwo. Ja wiem, że Top z tego żyje. To jest paliwo tej maszynki. Bazowanie na odwiecznej tendencji do plotek, życia życiem innych w tym regionie. To mentalne przekleństwo tych terenów i ludzkich charakterów podsyca właśnie Top. Lud później leci, czyta.
Odpowiedz
JLB
2013-02-13 16:45:31
0 0
Jeżeli się takiego fatalnego Stream używa to właśnie takie są reklamy , proste
Odpowiedz
Doradca
2013-02-13 16:46:24
0 0
@ wiem może się zastanów nad tym, że z szacunku do tych, co korzystają, bo leżą w łóżku obłożnie chorzy trzeba temu zaradzić.
Przecież Msza Święta jest dla nas katolików sprawą najważniejszą.
W czym Ty niby jesteś lepszy od Pana Redaktora, co robisz lepiej?.
Moim zdaniem nie było zamysłem Redaktora by kogokolwiek obrażać, ale to żeby temat został definitywnie rozwiązany.

Daj spokój z tym M.
Odpowiedz
HenrykV
2013-02-13 16:48:14
0 0
@wiem - bo pęknę ze śmiechu patrząc jak łzy lejesz. Może przypomnę Ci kilka Twoich komentarzy???. Pracuj, pracuj, może uda się założyć ten konkurencyjny portal, o którym tak ptaszki swego czasu ćwierkały.
Odpowiedz
Ratownik
2013-02-13 16:51:55
0 0
@wiem ma portal, a właściwie stronę tylko jakoś tam mało wejść jest.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-13 17:09:07
0 0
henryk, ratownik, widzę że tak się grunt pali, że jedziesz na dwie ręce swoimi nikami:) Henio, widzisz, jesteś doskonałym przykładem życia tymi plotkami. Nie moja wina, że słuchasz głupoty. Może ten czas jaki spędzasz w murach różnych Urzędów zdołał już wypalić w Tobie brak empatii oraz utratę poczucia dobrego smaku. Wróbelki i inne ptactwo domorosłe jest raczej mizernym narzędziem w ręku proroka który jak Ty Henio aspiruje do władzy, stanowisk, zaszczytów i najważniejsze- PROFITÓW. Merytorycznie odnieść się do moich argumentów.Przedstawiłem swoje zdanie na temat informacji i problemu poruszonego tutaj. Być może Bazylika odniesie się do tej według Autora, ważnej informacji.
Odpowiedz
wiemniepowiem
2013-02-13 17:13:09
0 0
MDoradco, Twoim zdaniem, zamiast telefon i pomoc Proboszczowi, to pisanie takich artykułów jest zaradzeniem tej sytuacji, oczywiście mając na uwadze to osoby CHORE czy STARSZE?
Odpowiedz
forfiter
2013-02-13 17:24:16
0 0
Może chociaż przed transmisją z rozpoczęcia konklawe nie będą dawać tych reklam ?
Odpowiedz
OCH
2013-02-13 19:48:07
0 0
pokarało dumnego i bez krzty pokory hm, jednak jest sprawiedliwość
Odpowiedz
HenrykV
2013-02-13 20:13:23
0 0
@wiem - mi tam się nic nie pali, ale pod Tobą, jak słyszałem, już ogień buzuje. Trzymaj stołeczek mocno, bo jeszcze rączki ci poparzy.
Odpowiedz
Dunior
2013-02-13 20:15:45
0 0
wiemniepowiem: skad ty mozesz wiedziec jakie mozliwosci przetwarzania danych na serwer na ktorym dziala limanowa.in?

aby transmitowac msze wypadaloby miec takze oprogramowanie do tego celu, a to czasem sporo kosztuje.

wiec moze wyjasnisz nam, jak niby mialoby to byc zorganizowane?
Odpowiedz
bearchen
2013-02-13 20:20:48
0 0
Kilka sekund reklamy, a afera rozdmuchana, jakby co najmniej pol godzinny film porno byl wyswietlany. Heh..
Odpowiedz
antoni
2013-02-13 22:31:50
0 0
czemu moje komentarze zostały usunięte? a wolność słowa? Każdy wie że nasz ksiądz ma też... no niech ktoś zaprzeczy ?
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-02-13 22:40:23
0 0
@antoni: Ja tam przeciwko wolności słowa nic nie mam, ale *język ludzki czasem przypomina psa, co zerwał się z łańcucha ciemną nocą*.
EOT
Odpowiedz
marcus03
2013-02-13 23:12:53
0 0
po pierwsze to samo sie tak dzieje a wy już na limanowa.in piszecie co za sarkazm
Odpowiedz
antoni
2013-02-14 00:18:06
0 0
mają na to fundusze, nie stać na profesjonalny serwer ? kiedyś rdm nowy sącz dobrze płacili za transmisje. No a gdzie deski z parkingu? ja nic nie sugeruje tylko pytam jako katolik tej parafi.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-02-14 00:43:23
0 0
Może wróćmy do tematu:

-od dawna można było przeczytać na stronie Bazyliki, że te reklamy nie są zależne od Parafii... no ale tyle czasu minęło do tej pory, że chyba to już nie pierwszy raz trafiły się takie reklamy i trzeba było wcześniej podjąć zdecydowane kroki by coś z tym zrobić. Ale rozumiem, że ksiądz chciał dobrze, tylko mógł nie wiedzieć jak tego 'czegoś' się pozbyć, albo może na spokojnie prosił od dłuższego czasu, żeby się już one więcej nie ukazywały.

Pomysł z transmisją bardzo dobry, lecz to jest wręcz nie do pomyślenia, żeby można było się godzić na takie reklamy przed mszą. Myślę, że 'nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło' - przy okazji tego przykrego newsa - udało się zareklamować kilku tysiącom ludzi, ze mają możliwość oglądania mszy św. 'on line'.

Prawdziwi 'wierni' nie będą więcej wypominać tego Parafii, a i może dołożą się ze składką na odpowiednie oprogramowanie, aby chorzy i potrzebujący mogli oglądać msze św.
Odpowiedz
blacklagoon
2013-02-19 13:00:41
0 0
http://www.bazylika-limanowa.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=542&Itemid=146
No i stało się - transmisje mszy zostały zawieszone...
Odpowiedz
edi60
2013-02-23 13:37:26
0 0
czytam te wszystkie komentarze i dziwie sie dlaczego takie larum robicie przeciez to w 21 wieku jest normalne nie zyjemy w czasach sredniowiecza teraz juz nawet dzieci w wieku przedszkolnym wiedza co to jest prezerwatywa i do czego sluzy PRZEDEWSZYSTKIM PRZERWATYWA ZAPOBIEGA ROZNYM CHOROBOM JEDNA I DRUGA STRONE i to wszystko prosze sie niedopatrywac jakims zgorszeniom
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Reklama prezerwatyw... przed mszą"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]