6°   dziś 3°   jutro
Poniedziałek, 23 grudnia Wiktoria, Wiktor, Sławomir, Małgorzata, Jan, Dagna

Rozmowy w PiS trwają. Mieczysław Uryga starostą?

Opublikowano  Zaktualizowano 

W najbliższy czwartek odbędzie się pierwsza w kadencji 2018 – 2023 sesja Rady Powiatu Limanowskiego, podczas której wyłoniony zostanie m.in. Zarząd Powiatu. Kto zostanie nowym starostą? W strukturach PiS, które wygrało wybory na Limanowszczyźnie, wciąż trwają rozmowy.

Z nieoficjalnych rozmów z lokalnymi działaczami Prawa i Sprawiedliwości wynika, że najbardziej prawdopodobnym kandydatem na starostę jest Mieczysław Uryga. Nadal nie wiadomo, kto może zająć pozostałe stanowiska w samorządzie – w Zarządzie Powiatu oraz w prezydium Rady Powiatu Limanowskiego.

Czy Prawo i Sprawiedliwość, które w liczącym 25 osób składzie Rady Powiatu zdobyło w wyborach aż 15 miejsc, będzie rządzić samodzielnie, czy też utrzymana zostanie koalicja z poprzedniej kadencji, zawarta pomiędzy PiS a komitetem Tomasza Krupińskiego i Jana Puchały, KWW Działajmy Wspólnie? Na to pytanie wciąż nie ma odpowiedzi.

Jasnej deklaracji unika także okręgowy pełnomocnik PiS. - Mogę tylko odesłać do poprzednio udzielonych informacji w tej sprawie – stwierdza Wiesław Janczyk, pytany o ewentualne rozmowy koalicyjne dotyczące powiatu limanowskiego. - Doświadczenie i historia uczy, że zawsze trudne i skomplikowane negocjajcje jakie odbywają się w tej fazie formowania władzy samorządowej na kolejną kadencję powinny być objęte pewnym zamysłem, dyskrecją i chłodną, wyważoną, asertywną kalkulacją. W moim odczuciu nie ma powodu negocjowania czegokolwiek z udziałem mediów – mówi szef struktur PiS w regionie. - To, co przychodzi rozstrzygnąć radnym elektom, zrodzi skutki na wiele lat, dajmy wszystkim uprawnionym w wyborach szansę na spokojne i rozważne podjęcie najlepszych decyzji - dodaje poseł.

Zobacz również:

O postępy rozmów koalicyjnych, o których można było przeczytać w wywiadach z obecnym starostą w niektórych lokalnych mediach, zapytaliśmy Jana Puchałę, jednak do chwili publikacji tekstu nie odpowiedział on na naszą wiadomość.

Nieoficjalnie mówi się jednak, że radni Prawa i Sprawiedliwości nie są skorzy do zawierania koalicji i oddawania komukolwiek spoza partii stanowisk w samorządzie powiatu.

Przypomnijmy, że Radę Powiatu Limanowskiego w kadencji 2018 – 2023 tworzyć będzie: 15 radnych PiS – Marzena Gąsior, Leszek Pieniążek, Wojciech Włodarczyk, Mieczysław Uryga, Stefan Hutek, Dorota Stanisławczyk, Grzegorz Wójcik, Ewa Filipiak, Bolesław Jania, Czesław Kawalec, Beata Krzyściak, Agata Zięba, Józef Jaworski, Kazimierz Jasiński, Józef Pietrzak; 6 radnych KWW Działajmy Wspólnie – Jolanta Grzegorzek, Janusz Potaczek, Artur Żaba, Jan Puchała, Bogumił Grzyb, Jan Więcek; 2 radnych KWW Ziemia Limanowska To Lubię – Marian Wójtowicz, Stanisław Nieczarowski; 1 radny KWW Samorządowe Przymierze Razem – Stanisław Piegza oraz 1 radna PSL – Agnieszka Orzeł.

Komentarze (54)

BRZEGI
2018-11-20 10:01:37
1 2
..oj ..oj to zmiany we władzach .....ani p Krupińskiego ..ani p Puchały ....powstanie nowa elita polityczna - gospodarcza....nowe relacje...dla jednych źle ...dla innych inne możliwości... i szanse.....?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 10:04:27
4 7
Szanowni Państwo moim zdaniem Pan Uryga jako spokrewniony z Panem Puchałą nie jest dobrym kandydatem na starostę.
Dlaczego tak uważam?
Po pierwsze- wysoceprawdopodobnie będzie on kontynuował poprzednią politykę grupy faworyzowanej przez Pana Jańczyka tudzież Pana Krupińskiego. .
Po drugie- Pan Jańczyk w świetle obecnych wydarzeń, nieprawidłowości w KNF nie jest w dobrej suytuacji.
Po trzecie- Z moich osobistych, i nie tylko moich doświadczeń wynika iż Pan Uryga jest osobą podatną na oddzialywania osób trzecich, nie ma mocno ugruntowanwego kręgosłupa niezależności, własnego zdania.

Po czwarte- nieprawidlowości, zaniepokojenia dotyczące zarządzania powiatem przez ekipę , grupę ludzi kręgu Pana Krupińskiego osobiście zgłaszałam w ubieglym roku Panu Urydze, Panu staroście, Panu Wlodarczykowi i jak życie pokazało sprawy nie zostaly rozwiązane.

Po piąte: z moich doświadczeń wynika iż Pan Uryga nie potrafii sam podejmować stosowych, decyzji warunkujących rozwój naszego powiatu , ma on uprzedzenia do żołnierzy wyklętych, jako Polak nie potrafii widzieć polskiego interesu. Bliżej jest mu do "ideologii" Pana Wlodarczyka , który bez krępacji usprawiedliwial działania band UPA.

Po szóste:-reprezentuje on poglądy , popiera działania uprzywilejowanej grupie lokalnych sitw.
Po siódme: nie wykazał się on do tej pory żadnymi konstruktywnymi dzialaniami , otwarciem na słuszne działania kontroli wydatków publicznych oraz brakiem krytyki za działanio Pana Puchaly- patrz sprawa bezodplatnego użyczania budynku zespołu szkół przez Pana starostę , patrz zasiadanie w spółce skarbu państwa przez Pana Puchałę, patrz nieprawidlowa polityka inwestycji balneologii itp, itd.

Reasumując: Pan Uryga NIE POSIADA stosownych cech charakteru ,niezbędnych do zarządzania strukturą samorządową, nie rokuje on więc na dobrego starostę posiadającego wszelkie cechy , predyspozycje w zarządzaniu.

Pytanie :
Czy spośród 15 kandydatów nie ma ludzi, którzy mają stosowne doswiadczenie w zarządzaniu, stosowne kwalifikacje oraz NIEZŁOMNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ????

Moim zdaniem idealnym kandydatem na to stanowisko jest Pan Stefan HUTEK. ;-)))

Odpowiedz
thenever1
2018-11-20 10:18:47
2 3
przecież już pisałem iż na staroste należy wybrać kogoś z PO.....
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 10:22:40
4 5
Przepraszam BARDZO pomyłkowo napisałam , że Pasn Uryga jest spokrewniony z Panem Staortą, a powionno być:
Pan Uryga jest SPOKRERWNIONY z Panem JAŃCZYKIEM.

PRZEPRASZAM bardzo Pana starostę za tę pomyłkę. Myślalam o Panu Jańczyku, a nie wiem dlaczego napisałam Pana starostę.
Tak czy siak Pan starosta i Pan Jańczyk są w jednej drużynie, nawzajem się wspierają i wspólpracują.
Jak to powiedział mi Pan Włodarczyk:
" :Łączą ich wzajemne zobowiązania,, wdzięczność Pan Jańczyka za wsparcie go przez Pana starostę, w tym za załatwienie Panu Jańczykowi biura poselskiego . "

Odpowiedz
wartownik1
2018-11-20 10:29:44
4 2
Grażynko, Kulfon grubą kase straci gdyby został starostą, więc nie chce zostać starostą
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 10:29:46
1 2
Uryga i Puchała to jedno i to samo więc nic nie wniesie nowego do powiatu. A może pan Hutek zostanie starosta hahaha
Odpowiedz
BRZEGI
2018-11-20 10:37:44
2 2
...chyba te sugestie ......dla p Hutka .....są pocałunkiem ...... ....niepowodzenia...
.....jakby nie patrzeć ........doświadczenie ma lepsze p Uryga.....a reszta to praca ..nad sobą i zdobywanie jeszcze doświadczenia..w trakcie ..pełnienia stanowiska.....
Odpowiedz
radca
2018-11-20 11:29:03
1 3
Pani Grażyno, Pan Poseł nazywa się Janczyk a nie Jańczyk!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 11:50:18
4 3
@radca Masz rację, przepraszam.
@wartownik1 Nie znam " przymiarek" ludzi z PIS do obsady stanowisk ani ich zapatrywań na tę sprawę.
Wiem tylko jedno w tej sprawie:
Ludzie blisko związani z Panem Janczykliem , tudzież z dawnym obozem Pana Krupińskiego mało prawdopodobnie będą realizowali interes polskiego podatnika , polskiego podatnika Limanowszczyzny.

Jestem w stanie to WYBRONIĆ, tę opinie. !!!

Uważam także iż najważniejsze funkcje w powiecie, to jest stanowisko starosty oraz Przewodniczącego Rady Powiatu powinni sprawować ludzie z nowego rozdania, poza tym układem.

Jeśli twierdzisz , iż Pan Hutek nie widzi siebie na stanowisku starosty, to zapewne nadaje się w roli Przewodniczacego Rady Powiatu. ;-))

Sprawdzę jednak Twoją wersję przed czwartkiem. ;-))



Odpowiedz
prezes11111
2018-11-20 11:54:20
0 6
Moim zdaniem na starostę należy wybrać grazynehayes. Skoro w Krakowie wybrali Marszałka spoza Rady to Limanowa nie musi być gorsza... Pani Grazynka może głosów nie zdobyła wiele ala należy się to jej za aktywność medialną.
Odpowiedz
kojot
2018-11-20 12:05:39
0 4
@grazynahayes, jak Pani zna wszystkie konotacje. Z podziwem to wszystko ogarniam.. Kto, kogo, kiedy, w co i jak!. Naprawdę trzeba być w tym biegłym. Zazdroszczę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 12:16:52
4 4
@ prezes11111 Uważam iż powinni znaleźć się tam ludzie z lokalnego PIS, bo tak chcieli wyborcy.

Powtarzam: moje publikacje wynikają z mojego OBOWIĄZKU w stosunku do mojej OJCZYZNY. Zawsze będę WIERNA POLSCE i POLSKIM OBYWATELOM, cokolwiek by się nie działo. ;-)))

Każde doświadczenie w życiu jest DOBRE jeśli wyciągnie się z niego właściwe wnioski.
NIE ŻAŁUJĘ mojej zgody na przyłączenie się do PATRIOTÓW POLSKICH Ziemia Limanowska, po raz pierwszy w moim życiu wyraziłam zgodę na kandydowanie. ;-))

Rzeczy w życiu NIE DZIEJĄ się bez przypadku, tak miało być, taka była wola Boża.

Moją rolą jest najwidoczniej publicystyka i włączanie się w ruchy wolnościowe, obrona KK , gdyż ta ostatnia jest przesiąknięta od "głowy" masonerią, która chce zniszczyć KK od środka.

Robią to już od wieków, teraz jesteśmy w ogromnym zagrożeniu poprzez przejęcie prtzez DIABELSKI system ANTYKULTURY, ANTYWARTOŚCI. !!!

Tutaj trzeba stać na straży i krytykować dzialania TYCH NAWIEDZONYCH LUDZI, KTÓRZY POPRZEZ DIABELSKI SYSTEM ANTYWARTOŚCI, NEOMARKSISTOWSKIEJ antywatości niszczą ludzkość i planetę Ich dzialania stają się coraz bardziej destrukcyjne czynią ich coraz bardziej BUTNYMI i mają poczucie BEZKARNOŚCI. ( centralny układ zamknięty)

Zgdonie z paktem:
" My nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych".

Najwyższy już jest czas położyć temu kres.





Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 12:27:48
3 5
@kojot Powiem Tobie tak od serca i UCZCIWIE:
W celu zrozumienia tego co się dzieje na szczeblu lokalnym potrzeba ogromnej wiedzy, analizy systuacji nie TYLKO na szczeblu powiatu, ale przede wszystkim na szczeblu kraju, polityki UE a i nawet polityki światowej.

Trzeba czytać książki, śledzić prasę, nawet tę zakłamaną prasę, analizować bierzące wydarzenia i być OTWARTYM na wiele aspektów zycia.

Nie korzystam z "pudelkowych" sensacji i innych "burzogromów. "

Chcesz poznać lokalne władze popatrz szerzej, zobacz co oni robili wcześniej , zobacz w jakie projekty, organizacje są włączeni to jest BEZCENNA wskazówka. ;-))

Stąd ponownie stwierdzam:
Jestem w stanie wybronić moje opinie na temat Pan Janczyka i ludzi z jego obozu.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
piotrek22
2018-11-20 13:17:41
2 3
Jakiś czas temu administrator prosił panią (@gh) by pisała na temat i krótko. I co? Psu na budę ta prośba. Tego nie da się czytać. Pani zna się na wszystkim-od Sasa do lasa. Krócej a treściwiej. Gdyby policzyć wszystkie napisane tu zdania komentujących, będzie ich mniej od jednego komentarza tej pani Grazyny.
Odpowiedz
monnari
2018-11-20 13:24:07
2 1
Jak zawsze pani Grażyna krytyczna. Puchala zły. Uryga zły. Najlepsi gdyby nowe karty rozdawali Patrioci, mimo, iż nie uzyskali od mieszkańców żadnej legitymacji do rządzenia. Ci ludzie zostali wybrani w demokratycznych wyborach i trzeba to uszanować.
Odpowiedz
takjest
2018-11-20 13:50:37
6 0
Pisze pan redaktor ze trwaja w PIS rozmowy ? jak tak pisze portal to ja wam mowie drodzy czytelnicy ze oni sie tam "wadza" pomiedzy siebie . Kazdy kto dokladnie obserwuje lokana scene polityczna i ma jakiekolwiek pojecie o polityce musi przyjac to ze na dzisiaj ze by powiat normalnie funkcjonowal starosta musi pozostac Jan Puchala . Wyborcy dali mandat staroscie z najwiekszym poparciem 2640 glosow . Na dzisiaj w nowym rozdaniu nie ma osoby radnego/nej ktora moglaby pokierowac powiatem jezeli zdazyloby sie inaczej w co watpie ( obecni radni ze strachu beda glosowac na Puchale } na dzisaj nikt z nich nie jest przygotowany do pelnienia tej funkcji . Co do pana Urygi to widze go raczej w zarzadzie ,moze i ze wzglegu na dlugosc kadencji ,malo kto wie ze to wicestarosta byl odpowiedzialny za geoterie w Porebie i poprostu sobie z tym nie poradzil .Prosze debatowac dalej radni PIS!! a co wam wydzie z tej ukladanki ? ,postaram sie przewidziec starosta zostanie pan Puchala dlaczego ? napisalem powyzej .
Odpowiedz
piotrek22
2018-11-20 14:11:07
1 6
Gdyby tak było, jak napisał @takjest,to marszałkiem woj. małopolskiego powinien zostać G.Biedroń, bo zdobył ponad 38 tys głosów. A kto nim został? Pan Kozłowski na ktorego zagłosowało niewiele ponad 8 tysięcy wyborców i nawet mandatu nie zdobył. Może z Nowogrodzkiej nadejdą wskazówki? Radni wojewódzcy nie musieli się martwić i prowadzić rozmowy. W Warszawie zadecydowano i wszystko jasne.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 14:37:50
2 3
@piotrek22 @monnari TYrudno jest napisać coś w skrótowy sposób, gdyż to WYPACZA całość wiedzy. !!!

Chodzenie na tzwe. skróty wypaczyło zasadę łacińskiej kultury, kultury bazującej na PRAWACH NATURALNYCH, ukierunkowanych na CZŁOWIEKA, jego niezbyte PRAWA. !!!

Wiem jak działa anglo-saski system edukacji, wlaśnie na haslowych, wyzbytych sensdu informacjach, w ten oto sposób WYPRANO ludziom móżgi. !!!
Tutaj to nie London City of Corporation, tutaj jest POLSKA. ;-)))
Zapytaj się proszę Pana Janczyka czy nie mam racji w tym temacie.

Odnośnie dyskusji prowadzonej pomiędzy @takjest oraz @piotrek22 :

Panowie a jakie doswiadczenie w zarządzaniu miał Pan Puchala przed przejęciem przez niego po raz pierwszy funkcji starosty???

Żadnego, nieprawdaż? Jakie miał w tamtej dacie kwalifikację? jak wyglądała jego droga edukacjyjna? Jak przebiegały jego praktyki studenckie??? ;-)))

Ludzie , aby być dobrym zarząśdcą wystarczy prowadzić WLASNY BIZNES z sukcesem, wystarczy prowadzić wlasne gospodarstwo domowe z sukcesem, a nade wszystko TRZEBA być czlowiekiem UCZCIWYM i NI9EZALEŻNYM, wolnym od klik i ich potrzeb . !!!

To takich ludzi tam nie macie????
To kogo wystawialiście do wyborow???

@monnari Ty tutaj się nie ośmieszaj proszę z tymi demokratycznymi wyborami w Polsce, bo jak one "demokratyczne" są to My wszyscy wiemy.

Nie ważne czy wstartowałam w wyborach czy też nie, MAM PRAWO do oceny lokalnej polityki , płacę tutaj podatki i wydaję sporo pieniędzy.
Mądrala mi się znalazł............



Odpowiedz
piotrek22
2018-11-20 15:06:19
2 3
Niech szanowna pani bloga założy i na nim snuje swoje filozoficzno-historyczne zwierzenia i przemyślenia. Bo tu powinno być "krótko i na temat". A gdzie ja o Puchale wspominam? PiS wygrał wybory w powiecie i jeśli ci ludzie (radni z list PiS) maja ja.., to z wyborem sobie poradzą. Jeśli jednak Męcina będzie "rozdzielać stolce" to będzie to kpina z wyborców PiS w powiecie
Odpowiedz
wartownik1
2018-11-20 15:16:50
3 3
Wszystko w Polsce drożeje, teraz za kaczyńskiego bedzie 30-sto procentowa podwyżka prądu, dziadostwo. i Gówno mnie obchodzi kto bedzie starostą, bo od 12 lat PiSiory przejęły wszystke urzędy w limanowskim, wszędzie układy i ustawiają swoich ludzi, A Ty dziadu jak mówi kaczyński jesteś od stawiania X na PiSiora
Odpowiedz
rockfm
2018-11-20 15:30:41
2 1
@grażyna
@KKatolicki funkcjonuje jak partia w swojej ideologii, uprzedzam jestem wierzący lecz coraz bardziej widzę jak to działa na podstawie kontaktów, nie mediów, oraz innych faktów, np. patrząc na historię KK - dużo zła [np. inkwizycja] ale też dobra daje, np. sami papieże byli wybierani jak królowie spośród bardziej zamożnych, żyjąc z kobietami itp. itp. itp.
zmierzam do tego że nie popieram Twoich słów i nie potrzebnie ten wątek tutaj ale szanuję Twoje zdanie i życzę wszystkiego dobrego
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 15:36:58
2 2
City of London Corporation , tak mialo być.
@piotrek22 Nie bądź proszę taki "zamordystyczny" , nie narzucaj innym formy wypowiedzi. Piszę w temacie artykułu więc nie fikaj.
Pawtarzam Ci ludzie się NIE SPRAWDZILI: Pan starosta, Pan Uryga, Pan Włodarczyk, Pan Janczyk. Są to typowi ludzie systemu, ktorzy bez namysłu bedą reprezentować interesy niekoniecznie interesy tubylców.

Jest tajemnicą Poliszynela iż bliżej im jest do opcji PO niż do PIS.
Pan Janczyk wywodzi się z SKL , Pan Puchala od sasa do lasa w swoich poglądach, pozostali zaś robią co im powiedzą.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 15:57:15
3 2
@rockfm Studiuję historię KK oraz masonerii już od wielu lat, przeczytalam tomy książek , w tym obcojężyczne.
Znałam osobiście ludzi z dawnego kręgu MASONERII angielskiej .
Miałam wiele zastrzeżeń do funkcjonowania KK na przestrzeni wieków w tym inkwizycje.

Uwierz mi proszę jest BARDZO WIELE sekt religijnych powstałych w kontrze do chrzescijanstwa podszywających się pod chrześcijan.
Powstały one bardzo wcześnie od momentu powstania chrześcijanstwa jako alternatywa , antykultura, antywartości ludzkich. . Sam Watykan miał podstawianych przez masonerię wielu falszywych papieży, walka trwa już od wieków.
II sobór watykanski był najgorszy i od tego czasu nasiliły się wpływymasonerii w Watykanie , tudzież niektórzy hierarchowie w Polsce.
Obecny papiez Franciszek zostal wybrany NIEZGODNIE z obowiązującymi regułami, wprowadza on malymi kroczkami antywartości chrześcijańskie udają iż nadal sa one prawidlowe.

Walczę o PRAWDZIWY ideologicznie kosciół, KOŚCIÓŁ BOŻY a nie o oszołomów wprowadzajacych Sodomę i Gomorę w Watykanie.
Piszę o tym gdyż jest to ISTOTĄ naszego życia, ZABIERAJĄ NAM wszystkie proludzkie wartości, to Ci opętancy burzą porzadek społeczny, prawny, duchowy.
Jesteśmy OSTANIĄ ostoją, przyczółkiem w obronie Naszych praw, MY POLSCY KATOLICY wraz z polskimi kaplanami, tymi jeszcze nie przesiąkniętymi wpływami masonerii.
Tutaj masz wiecej informacji w tym temacie:
. https://www.youtube.com/watch?v=FQ69KQY67JU&t=668s

Dlaczego piszę o tym w połączeniu z tym artykułem ???

Te wplywy bowiem sa i w tych środowiskach. ;-(((
Odpowiedz
cichy1
2018-11-20 16:05:50
0 8
Uryga nigdy nie ! Żadne koalicje z innymi . Pis niech weżmie władzę bez popaprańców i pełną odpowiedzialność . Wtedy wiemy kogo rozliczać. Choćby przy wyborach do parlamentu.
Odpowiedz
piotrek22
2018-11-20 16:09:20
3 2
"Piszę w temacie artykułu więc nie fikaj. " napisała chwile temu p. Grażyna i......szybko napisała kolejny "esej". Tym razem o Kościele Katolickim. Trzeba przyznać, temat pasuje do wyborów starosty i zarządu, jak rzadko który. Czekam na kolejne wynurzenia
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 16:20:20
1 1
W linku poniżej pozycja 38"
http://www.sejm.gov.pl/SQL2.nsf/skladgr?OpenAgent&294&PL

Widzę ogromny postęp, odeszło już 10 członków ( od czasu mojego ostatniego wklejenia tego linku)w tym Pan poseł Leśniak . ;-))
@piotrek22 Twój swoisty atak na mnie, polską patriotkę uzadania ten komentarz w linku poniżej :
https://www.youtube.com/watch?v=nSJ2PA75G_k
oraz ten komentarz:
https://www.youtube.com/watch?v=UMw__-Z8O8k
Wszystko w temacie drogi komentujacy? jesteś radnym powiatowym ??? ;-)))
Pozdrawiam.

Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 16:28:35
0 2
@piotrek22 Jak Ci jest teraz na imię, bo mi Grażyna - polska patriotka. ;-)
W poprzednim komentarzu powinno być UZASADNIA ten komentarz w linku.
.
Odpowiedz
perfekt
2018-11-20 16:40:40
7 0
Mietek Uryga na starostę bo ma doświadczenie i jest inteligentny i kulturalnym człowiekiem tylko mam prośbę jak będzie starostą żeby nie brał przykładu z innych i nie rozwodził się z żoną bo ma naprawdę fajną zonke . A po za tym będzie dobrym starostą . A co do nijakiej Grażyny kobieto nic nie zwojujesz zawsze były , są, i będą układy trzeba tylko umiejętnie się w tą lokalną politykę wbić i tak samo krakac a napewno będzie się lepiej w nocy spało
Odpowiedz
wladza
2018-11-20 16:57:11
0 3
@perfetk
byc starostą nie tylko stać jak jak (.....) do zdjęcia, trzeba mieć trochę wiedzy a jak widać u Pana Mieczysława jest z tym bardzo kiepsko.
Zobacz sobie na debatę Pytany był o chleb a odpowiadał o niebie
no cóż jak nie ma kogo innego to niech tak zostanie
Będzie najgorszy starosta
Odpowiedz
cichy1
2018-11-20 18:00:16
0 3
Cieszy mnie fakt,że zauważono rolę Pani Grażyny, którą znam osobiście. Każdy kto zna jej przymioty jak uczciwość ,wiedzę w skali globalnej ,pracowitość , prawdomówność i patriotyzm, walkę z przekrętami ,nie mającego z nim nic wspólnego niby w demokratycznym kraju. Wie,że była by najlepszym kandydatem na Starostę. Inaczej mówiąc za poetą -Miałeś chamie złoty róg ostał ci się jeno sznur ,jeno sznur . Tak też będzie dopóki to bagno nie zostanie oczyszczone. Jeszcze Polska nie zginęła kiedy my żyjemy!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 18:05:28
0 2
@perfect Sprawowanie władzy , w tym samorządowej powinno być dobrą PRACĄ ZESPOŁOWĄ, bez względu na różnice poglądowe, pochodzenie itp.
Taka zespołowa praca powinna być oparta na działaniach opartych na interesie społecznym , a nie pod siebie,: stanowiska dla rodziny czy też kolesi. Ludzie powinny być UCZCIWI, rozliczać innych za popełnione nieprawidlowości, które naraziły interes spoleczny na straty, ja póki co poza kilkoma osobami takiej woli NIE WIDZĘ. !!!

Dobra gra zespołowa jest jak drużyna piłkarska, powinno się grać, zdobywać gole dla swojej drużyny, a nie dla drużyny przeciwnika, powinno się reprezentować POLSKI , a nie obcy interes.

Niestety nie widzę spośród poprzedniej ekipy takich ludzi, światłych , z wymaganą wiedzą , z właściwymi do sprawowania tej władzy wymogami , zdolnościami właściwym kręgosłupem moralnym , charakterem. ( poza wskazanymi wcześniej wyjątkami).

Pisałam o układach typu paktu magdalenkowego:
" My nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych".


Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 18:25:16
1 1
NA POCHYBEL WSZYSTKIM ZDRAJCOM POLSKIEGO INTERESU: Rusofilom, folkdojczom, szabesgojom , MASDONERII i ich sługusom.
Polecam wszystkim tę książkę Stanisława Michalkiewicza:
" Niemcy, Żydzi i folksdojcze "
Polecam też ten komentarz mistrza retoryki Pana Michalkiewicza , tutaj Wam wytłumaczy co w dniach dzisiejszych oznacza "naród polski" ( na początku tego nagrania).
Wyjaśni on Wam także kto jest prawdziwym antysemitą ;-)) ( od 2 minuty 55 sekundy tego nagrania)

https://www.youtube.com/watch?v=VHHxHgYbm3U
Najlepsze jest to:
" tylko tchórz albo idiota może się takimi zarzutami przejmować" ;-))
Dobre też jest jego wytłumaczenie słowa: "ciemnogród" w kontekście zjawiska zw. pedagogiką wstydu. ;-))
Mistrz, po prrostu mistrz retoryki. ;-))



Odpowiedz
Doradca
2018-11-20 20:00:53
0 0
Czy Pan Grzegorz Biedroń może zostać Starostą ?.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 20:02:07
1 2
@wartownik1 Potrzebuje Twojej pomocy: pamiętam był tutaj kiedyś artykuł o firmie Krystiana Urygi
oto cytat z tego artykułu:
" W ramach projektu wykonane zostaną roboty budowlano - montażowe związane z RTG, montaż ślusarki i zabezpieczeń p.poż. wraz z remontem korytarza SOR, instalacja wentylacji mechanicznej RTG, prace dostosowawcze izolatki do wymogów rozporządzenia oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w izolatce SOR. Zostanie również wykonana instalacja przywozowa SOR. Prace wykonane zostaną przez firmę Usługi Remontowo – Budowlane URBUD Krystian Uryga."
Źrodło:
https://limanowa.in/aktualnosci/bedzie-remont-sor-szpital-kupi-tez-nowoczesny-aparat-rtg-za-700-tys-zl/36994
Wynika z tego, że grubą kasę tam zarobili. Czy ten człowiek jest rodziną Pana Mieczysława Urygi???


Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 20:19:43
1 2
@Doradca Pan Biedroń zrezygnował z prezesowania w spółce uzdrowiskowej z powodu ewemtualnego konfliktu piastowania obu funkcji tj,. w spółce Skarbu Państwa i ewentualnie radnego.
Został radnym w sejmiku wojewódzkim więc nie wiem czy mógłby zostać starostą powiatu limanowskiego.
http://www.rdn.pl/news/grzegorz-biedron-rezygnuje-prezesowania-spolce-uzdrowiskowej

Możliwa wersja jest taka:
Zaproponują mu stanoweisko starosty a wtedy zrzecze się mandatu radnego w sejmiku wojewodzkim???

To jednak byłaby nadal kontynuacja politykim obozu Pana Janczyka tudzież ich "protoplasty" Pana Krupińskiego.


Odpowiedz
perfekt
2018-11-20 20:35:44
1 2
Tak tak rodzina Krystian to syn ojca ciotecznej stryjenki z drugiej żony matki od stryja ludwika
Odpowiedz
pepek1234
2018-11-20 21:10:32
1 1
mam kilka zdań do tej całej pseudo patryjotki grażyny.. otóż dobrze że jest pomysł żeby takim co przesiedizlei albo siedzą za granicą odebrać prawo głsowania w Polsce bo i tak nie masz babo pojęcia co się w kraju u nas dzieje a wiesz tylko tyle co ci telewizor powie.. druga sprawa jak jestes patryjotką jak piszesz to wypowiadaj się na temat i mądrze bo gów no obchodzi to wszystkich że siedziałaś za granicą na starość jesteś w Polse i masz prawo głosować i się wypowiadać bo wydajesz pieniądze tutaj= LOGICZNYM JEST ŻE JAK SIĘ CHCESZ UTRZYMAĆ I TU ŻYĆ MUSISZ JE WYDAWAĆ.. trzeciakwestia nie mniej istotna ta te dwie pierwsze, co Cie obchodził kraj i bycie patryjotką [przez te wszystkie lata jak grzałaś zadek na Wyspach trzepiąc tam kasę a tu np ludzie umierali z głodu lub z powodu brakuśrodków by wyleczyć się z cięzkiej choroby ? była byslepszą patryjotką jak nie pierdąliłła byś trzy po trzy tylko pomogła takim ludziom wspirając ich finansowo.. by choć trochę takim ludziom ulżyć może to świata nie zbawi ale więcej by to dało niż takie sadzenie się tutaj bo co ja to nie jestem bo przyjechałam zAnglii jestem patryjotką.. a tak naprawde gubisz się w centrum swojego miasta.. na koniec prosze nie poruszaj tu tematu typu masoneria i kościół bo to nie jest tv trwam tylko artykuł nt tego kto ma zostać starostą i moimzdaniem jak była byś taka wierząca patryiotką to znała byś troszkę historii swego Kraju czy regionu i wypowiadała byś się z większym sensem, a teraz życzę miłej tea o clock :D
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 21:37:30
3 0
Dla mnie jest to dość naturalny wybór. Członek zarządu poprzedniej kadencji i członek zwycięskiego komitetu. Doświadczenie + poparcie w wyborach to wystarczające kwalifikacje dla Starosty.
Odpowiedz
Medrzec
2018-11-20 21:43:28
0 2
A ja wszystkim SPOKOJNEJ nocy życzę bez względu na poglądy i przekonania. ROZWIJAJMY MĄDRZE NASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-11-20 21:49:50
0 3
Dla mnie to bez znaczenia kto. PiS i PO to jest tosamo. Wytwór powstały po '89 z ówczesnych układów. Jedni nie zrobią krzywdy drugim a nawet sà w stanie zawierac koalicję.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 21:59:55
0 2
@pepek1234 Musiałeś się strasznie zdenerwować pisząc ten komentarz. ;-)) Ustalmy pewne fakty i obalę Twoje łgarstwa na mój temat:
1. Nie jestem pseudopatriotką, ale bezprzecznie Ty NIGDY patriotą nie byłeś . Twój komentarz nosi znamino antypolskie a świadczą o tym następujące fakty:
- Tak jak Nasi okupanci najchętniej odebralbyś moim RODAKOM, ciężko pracująścym za granicą PRAWO WYBORCZE. !!!( jutro jak znajdę to udowodnie to Tobie jakie bezecne prawo się kreuje w tym kierunku).
- Takie nieuzasadnione zachowanie , brak wiedzy w temacie jak Ty prezentujesz doprowadza do dyskryminacji POLAKÓW w Polsce na rzecz mniejszości narodowych oraz imigrantów, w tym islamskich.

- Polacy poprzez bezduszną antypolską politykę w IIRP byli i są zmuszani do opuszczenia kraju. Moja sytuacja była nieco inna: zostałam zmuszona do opuszczenia kraju poprzez dostanie tzw. "wilczego biletu" z tytułu ścigania przekrętów, korupcji takich antypolskich szkodników, skumantych z komunistami włodarzy.

- Za granicą byłam TYLKO 6 lat więc nie siej tutaj kłamstw.
Prawo wyborcze posiada POLONIA ( do sejmu i senatu) czy się to Tobie podoba czy też nie, a zaiste TYLKO ONI walczyli przeciwko BEZPRAWNEJ USTAWIE S447 w USA, przygotowawczej do GRABIEŻY POLSKI I POLAKóW

- To głownie z pieniędzy Polaków, w znacznej mierze tych pracujących za granicą wspomaga się budżet panstwa. Zainteresuj się tematem i przestań robić z siebie PUBLICZNIE. durnia

"BABĘ szukaj jak już w piekarniku j. Prostactwem się popisywać jest UJMĄ.

Wiedzę czerpię głównie z książek, prasy, z wiedzy zdobytej w szkołach, z kursow alternatywnie z internetu. Nie słucham PROPAGANDOWEJ telewizji od dosyć dawna.
- Odnośnie Twojej "trzeciej kwestii;'
Człowieku mam ewidencję wszystkich moich PRACODAWCÓW w Anglii , pracowałam tam 12 godzin , 7 dni w tygodniu, skoro tego nie wiesz to NIE KłAM.
W kwestii Anglii:
Nie byłam tam szkolona jako AGENT , jak to się niektórym zdarzało, wiec DUCHA PATRIOTYCZNEGO nie utraciłam.
Brałam tam udzial w pierwszym PROJEKCIE RZASDOWYM POMOCY POLAKOM. ;-))
Pomagałam wielu Polakom na obczyźnie.
Odnośnie tej części Twojego komentarza:

" była byslepszą patryjotką jak nie pierdąliłła byś trzy po trzy tylko pomogła takim ludziom wspirając ich finansowo.. by choć trochę takim ludziom ulżyć może to świata nie zbawi ale więcej by to dało niż takie sadzenie się tutaj bo co ja to nie jestem bo przyjechałam zAnglii jestem patryjotką.. "

Co Ty możesz wiedzieć na temat mojego wsparcia finansowego dla potrzebujących???
Generalnie jednak rzecz traktując:
SKUTECZNIEJSZA POMOC, niż jednorazowe lub klilkukrotne wsparcie finansowe dla człowieka, ludzi jest pokazywanie im jak są WYKORZYSTYWANI przez PASOŻYTÓW narodu polskiego, edukacja oraz zaangażowanie w różne projekty wolnoścowe, bo "wrzoda" na polskim grzbiecie trzeba skutecznie osłabić w ich bezkarnych działaniach.

Zdradzieckie rządy II RP ukrywają przed POLSKIM NARODEM fakt posiadania OGROMNYCH ZŁÓŻ NATURALNYCH, WYSTARCZY JE WYDOBYWAĆ DLA POLSKIEGO NARODU I nikt nie BĘDZIE biedny.

Pogonić te dziadowskie rzady wraz z tzw. " totalną opozycją" w przyszłych wyborach, a wówczas NORMALNOŚĆ wróci do Polski.
Masonerię to My mamy w naszym regionie i to jest jeden z NASZYCH PROBLEMÓW.

Nie ma ani jednego MASONA, który działa w interesie Polski i Polaków. !!!
Odnośnie historii Polski oraz tego regionu, to uwierz mi proszę, odrobiłam swoje lekcje dobrze.
Teraz rozumię dlaczego dawna SBcja oraz UBcja tak dobrze się ma na terenie Limanowszczyzny.
Macie tutaj dobrych historyków , skorzystaj z ich wiedzy, bo ja ich wiedzę, którą mi przekazali bardzo doceniam. ;-))

Zapraszam Ciebie na herbatkę z melisy. ;-))



Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 22:20:21
0 3
@popek1234 jak patrzę na twój wpis to przypomina mi sie coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=MrMFirJ8ztQ
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 22:28:01
0 2
TOWARZYSZU @pepek1234 Skoro nie znasz języka angielskiego to go NIE KALECZ , proszę.
Na herbatkę z melisą zapewnie nie wpadniesz więc dedykuję Tobie dobrą starą w nowym wykonaniu muzykę. ;-))
https://www.youtube.com/watch?v=woGtdTKI3eM&list=RDwoGtdTKI3eM&start_radio=1

Zobacz ten angielski wokalista ma 68 lat i jak dobrze się trzyma. ;-))
Pomachaj sierpem i młotem jeśli się Tobie muzyka spodobała. ;-)))

Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-11-20 22:48:54
1 0
grazynahayes, Sunt mala quse libas ipse venona bibas. A nowemu staroście pogratuluję we czwartek.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 23:08:14
3 2
Mam nadzieję na wyciągniecie przez mieszkańców Limanowszczyzny słusznych wniosków z tzw. "powiatowych taśm prawdy".
Podobną sytuację odwrócenia roli ofiary w oskarżanego podejmuje ten temat zawarty w linku"

"Musisz to wiedzieć (352) Czy powinniśmy wypłacić oszczędności z naszych kont w związku z aferą KNF? "
https://www.youtube.com/watch?v=HWX0Wr_pXqc

Oto książkowy przykład ZAKłAMANIA rządzacych w Polsce "elit', tudzież w wydaniu naszego powatu

ABERRACJA to jest ich drugie imię.
Tutaj jak już trzeba szukac pieniędzy dla Polaków, Ukarać złodzieji, BANKSTERÓW.
Chętnie widziałabym ich w takim ubranku.

https://www.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-20 23:13:40
0 2
@LuckyLuke1 Straszysz mnie? Grozisz mi???
Dlaczego po lacinie napisałeś;
"złe rzeczy czynisz, pij sam swoją truciznę "

Zle rzeczy czynisz Ty wraz ze swoimi kolesiami, nie zaczepiaj się proszę, bo oprócz mnie wielu zna wasze BRUDNE SPRAWY, o których jeszcze tutaj nie pisałam.
Nie strasz, nie strasz bo się zesr................
Odpowiedz
Antek1979
2018-11-20 23:27:42
0 3
Kto miał najwiecej głosów w powiecie
;-).....
I tak ludzie którzy głosowali podlicza za 4 lata władze jeśli złe rozłożą siły koalicji ;-)
A wygrani uważani tu w tym portalu za przegranych będą punktować PIS przy każdej radzie
;-).....
Zanim wdroża się w nowe stanowiska to 50% kadencji minie ;-)
pycha zjada każdego .....
A mądrości brak ;-)
Aż się będę cieszył jak PIS przejmie władze na wszystkie stanowiska ;-)
będę patrzył na to jak polegną za 4 lata a co zarząd będą punktowani ;-)
Bo zachłanność ich zgubi brawo PIS ;-)
Odpowiedz
wikibe
2018-11-21 07:54:12
2 2
Pan Mieczysław jest uczciwym człowiekiem. Z pewnością, z wielkim rozsądkiem i odpowiedzialnością będzie kierował powiatem. To, że należy do PiS ( niektórym to przeszkadza), nie zmienia faktu, że człowiekiem jest dobrym. Zawsze kierował się dobrem drugiego człowieka. Ludzi kierujących się wyższymi wartościami nie zmienia stanowisko i piastowany urząd.
Przykro czytać, że nie znając nawet człowieka wydaje się takie komentarze (niektóre). Ile przykrych słów każdego dnia rzuca się w stronę drugiego człowieka... nie ładnie.....
Czytelnicy - trochę pokory i szacunku do drugiego człowieka, choćby z tego względu, że jest człowiekiem.
Ocenicie pod koniec kadencji pracę starosty ( jeszcze nie wiadomo czy pana Urygi).
Odpowiedz
piotrek22
2018-11-21 09:01:23
0 0
@grazynahayes, za pozwoleniem, co ma afera w KNF z wyborami limanowskiego starosty? Chyba, że ty wiesz coś, czego inni nie wiedzą? Jak rozumiem, ten temat (KNF) mieści się wg ciebie w obszarze poruszanej sprawy(wybory starosty)? Tak?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-21 11:08:46
0 1
PAN HUTEK na starosdtę powiatowego, Pan Hutek na starostę. !!!!!!!!!!!!!!!!!
Macie tam też lekarza , nowo wuybranego radnego z PIS jego ewentualniwe zaproponujcie na Przewodniczącego Rady Powiatu.
Pan Hutek, Pan Hutek. !!!!
NIE dla ludzi z ukladu
NIE dla ludzi NIEUDOLNYCH
NIE dla ludzi nierozliczonych!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-11-21 11:11:21
0 0
@piotrek22 Idz do okulisty proszę, bo źle widzisz lub wróć do szkoły , tam może nauczą Ciebie czytania ze zrozum,ieniem.
Ewentualnie proponuje naukę LOGIKI, kiedyś taki przedmiot był w szkołach, mialam tą przyjemność uczenia się logiki i języka łacińskiego. ;-)))


Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Rozmowy w PiS trwają. Mieczysław Uryga starostą?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]