8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Stanisław Bubula złoży postulaty

Opublikowano 22.03.2013 06:26:37 Zaktualizowano 05.09.2018 10:27:25 top

Limanowa. Publikujemy wypowiedź Stanisława Bubuli, którą udzielił mediom po wyjściu z wczorajszego spotkania w Starostwie Powiatowym w Limanowej.

O sprawie pisaliśmy w artykule 'Spotkanie za zamkniętymi drzwiami'.

- Tyle co wyszedłem ze wstępnych mediacji ze Starostwa Powiatowego w Limanowej. Przyznam się szczerze, że nie zgłosił się w ogóle ani Zrząd, ani Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Reymonta 4 - stwierdzil Stanisław Bubula. - Ja, jak mogłem szczerze, przedstawiłem swoje stanowisko obecnym na tym zebraniu. Jest i zastępca pana Burmistrza Miasta Limanowa pan Zoń, jest i z KPP Limanowa dwóch przedstawicieli, inne osoby. Chcę nadmienić, że ja przede wszystkim prosiłem, kierowałem prośbę na ręce pana burmistrza Miasta Limanowa, aby natychmiast spowodował w jakiś sposób opublikowanie, i na portalu internetowym Limanowa.in i w innych mediach, że wszyscy użytkownicy aż 23 garaży, użytkowanych na działce numer 87/4 obręb 1 w Limanowej, do czasu mego skutecznego zapytania, zwrócenia się o informację do Burmistrza Miasta Limanowa, nie odprowadzali i nie zgłosili się do opodatkowania od użytkowanych garaży na tej działce, której jestem współwłaścicielem. Przeprowadzona kontrola, dwukrotna rzekomo, przez Państwowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, na co jestem oburzony, faktycznie podaje na piśmie, że były przeprowadzone dwie kontrole i nie potwierdziła przystąpienia do użytkowania garaży. Jest to bulwersujące, bo ja nastałem od 2005 roku do nadal. Każdy z tych garaży już od tamtego okresu i wcześniej, był stale zamykany na klucz, uzytkowany codziennie stale, poprzez wjazd i wyjazd właściwych użytkowników garaży, za wyjątkiem kilku osób, którzy nie mają samochodów, ale wynajmowali garaż. Dajmy na to: pewien użytkownik garażu wynajął nawet jeden garaż klubowi sportowemu w Limanowej, gdzie prezesem jest syn pani, właśnie właścicielki, użytkowniczki garażu.
Janusz Jurowicz po zajęciu mego stanowiska na portalu internetowym, wprowadzonym 17 marca 2013 roku, pod płaszczykiem Zarządu, bardzo a bardzo nakłamał. Podał oczywiście dalej idące nieprawdy, że każdy użytkownik garażu przy zakupie mieszkania w akcie notarialnym ma wpisane, że jest właścicielem garażu. Jest to nieprawda. Do tej pory, z tego co mi wiadomo, nikt takiego zapisu nie ma wprowadzonego w akt notarialny.
Co więcej, nie ukrywam że po tamtym zajęciu stanowiska w dniu 17 marca 2013 roku, zmuszony byłem złożyc zawiadomienie pisemne do Prokuratury Rejonowej w Limanowej, gdyż szereg osób uwierzyło w ten fałszywy baner - transparent, który do chwili obecnej wisi na bloku, w którym mieszkam. Przyznam się szczerze, że jest to godne potępienia. Tam są podane kłamstwa, społeczeństwo w to uwierzyło, zaczęli poniewierac mnie, że jestem pedofilem, że powinienem siedzieć w więzieniu, że jeste prawomocnie skazanym za pedofilię. Następnie ktoś wprowadził groźby karalne o wynajęciu mordercy, spaleniu mnie na stosie itd. Czując się bardzo i dotkliwie pokrzywdzony, złożyłem obszerne zawiadomienie do Prokuratury Rejonowej w Limanowej, z wnioskiem o wyłączenie Prokuratury Rejonowej w Limanowej, wyłączenie KPP w Limanowej od prowadzenia postępowania, gdyż ja od 2011 roku do nadal, jestem nękany, prześladowany, krzywdzony przez Zarząd Wspólnoty i Wspólnotę.
Podobnie ksiądz proboszcz w ostatnią niedzielę z ambony, co mnie bardzo boli, jest to ks. Stanisław Kowalik, wiedząc że jest nie w porządku, gdyż od osób najuboższych z naszej parafii polecił zbierać pieniądze, po 2 czy tam po 3 złote od każdej osoby, podczas wydawania żywności pochodzącej z Banku Gospodarki Żywnościowej z Krakowa. Ja widząc to, bo pracowałem wcześniej w Urzędzie Miasta, widząc te nielegalne zbiórki, zwróciłem się o informację do księdza proboszcza i prośbę, aby zaniechał tego, gdyż to jest nielegalne i to jest oburzające. Proboszcz odpowiedział mi, że 'ja nie będę mu rządził'. Więc chcący mieć dowód koronny w sprawie, nie darząc już zaufaniem Zarządu Wspólnoty, wezwałem policję by przyjechali i sprawdzili, że faktycznie podczas wydawania tej żywności pracownice zbierają pieniądze. Fakt ten potwierdziła policja w Limanowej, konkretnie na piśmie też pan komendant. Ubolewam, że do tej pory organy ścigania nie ukarały konsekwentnie księdza proboszcza Stanisława Kowalika i żądam kategorycznie to, i nie ukarali osoby odpowiedzialnej za rozprowadzanie tej żywności i tych którzy za tym stali, za to że za każdym razem zebrali, według mnie orientacyjnie, kilka tysięcy złotych. To po prostu są pieniądze nielegalne, nie odnotowane na żadnej liście. I żądam konsekwentnie, tak podałem tutaj podczas tej mediacji, że żądam skutecznego ukarania księdza proboszcza oraz ukarania osób, którzy za tym stali.
Zwróciłem też uwagę, że w Radzie Parafialnej zasiada NN, który jest prawomocnie ukarany, przyznał się do winy, za podrobienie dwóch podpisów swoich nieżyjących rodziców, NN, na dokumentach które miały służyć jako dowód w sprawie. Ten człowiek dalej zasiada w Radzie Parafialnej i w różnych organach jest po prostu 'prawą rączką' księdza proboszcza Stanisława Kowalika. Co więcej, w Radzie Parafialnej zasiada również pan prokurator NN. I dziwię się, że pomino mych pism, kierowanych przez kurię, ten człowiek dalej po postu bierze udział w rozprowadzaniu żywności i innych sprawach. I to mnie bardzo boli.
Nawet ubolewam w tej chwili, że tak mnie nawet tu oszukano, oszukano przed tą mediacją, że nie przybyła, że będą w innym terminie członkowie wspólnoty, że nie chcą w mej obecności po prostu być. Skoro ja chciałem oko w oko wyjaśnić prawdę.
Po wniesionym przeze mnie stanowisku na portal internetowy, były podane kłamstwa ze strony zarządu. Proszę zwrócić uwagę, że już ne wspólnota wyjaśniała, tylko zarząd. Ale nie można podać że to zarząd, bo tam jest głównym motorniczym Janusz Jurowicz, ten który od 2011 roku na mnie fałszywie donosi. Janusz Jurowicz nie przedstawił wspólnocie i nie pokazał tych doniesień na mnie, ani nie wywiesił publicznie na tablicy ogłoszeń, odmów ścigania, umorzeń postępowań i wspólnota o tym nie wiedziala. I przyznam się szczerze, że po niedzieli kilka osób z tej wspólnoty normalnie mi się kłania, mówią mi 'dzień dobry'! Dlatego ta wspólnota, przyznam się szczerze, że ona chyba nie rozumiała.
Ten baner, który postawiony był protestem tutaj przed Starostwem i wywieszony jest na bloku, jest oczywiście fałszywy. Ja nigdy, na nikogo nie napisałem żadnego donosu, z członków wspólnoty. To Janusz Jurowicz, na pieczątkach wspólnoty, dawał ciągle fałszywe na mnie oskarżenia. Fałszywie oskarżył mnie, że ja nielegalnie zająłem mienie kościelne, skłócił mnie z księdzem proboszczem.
Przyznam się szczerze, że w tej chwili kiedy miałem wskazane i widzę bokiem, bo nie patrzyłem nawet kto wchodził, ubolewam że to moim zdaniem było takie stronnicze ze strony pana starosty, bo dlaczego, skoro byłby uczciwy, obiektywny i wiedział, że czeka tutaj zarząd czy wspónota, bo ja nie wiem kto wszedł, nie pozwolił mi przebywać i słuchać co mówią. Ja chciałem nagrywać, skoro na banerze jest kłamstwo. Przyznam się szczerze, że to jest bardzo stronnicza sprawa. I jest nie w porządku, zobowiązali mnie żebym przedłożył stanowisko na pismie co do ewentuanej ugody i tak dalej. To mnie bardzo boli, że w tej chwili ja z Państwem rozmawiam, a mnie kazali wyjść, wszyscy zostali. Mnie to zastanowiło... Nie powiedział pan starosta, dlaczego ja mam wyjść, tylko powiedział 'a my mamy jeszcze jakieś uzgodnienia'. Dlaczego starosta Jan Puchała nie powiedział, że 'proszę wyjść, bo teraz będzie wchodzić na mediacje strona przeciwna pana'? Skoro ja chciałem w cztery oczy, a nie po mediach! I jaka mowa w tej chwili o jakiejś ugodzie itd.? To mnie brdzo boli...
Ja podałem, byłem cały czas oszukiwany jako jeden jedyny i traktowany wyłącznie przez Jurowicza jak 'czarna owca'. Mieszkań jest 23 u nas w bloku, ja jeden jedyny nie mam do uzytkowania garażu. Działka jest w współużytkowaniu wieczystym, 87 obręb 1 w Limanowej. Wszyscy mają użytkownicy ogródki przyblokowe, ja jako 'czarna owca', bo mnie tak nazywają, nie mam ogródka. A ogródek przyblokowy użytkuje, proszę słuchać, osoba z domu piętrowego NN, bez mej zgody, gdzie na naszym gruncie pod płaszczykiem wspólnoty. A ja płacę za użytkowanie wieczyste. I przyznam się szczerze, teraz mnie nakłaniali żebym ja wykupił, ponad 9 tysięcy - tak się zorientowałem, miałbym zapłacić za wykupienie gruntu. Jak ja mogę wykupić grunt przez przejęcie prawa własności, z użytkowania wieczystego w prawo własności, skoro ja nie mam garażu do użytkowania i nie mam po prostu ogródka? NN nie jest członkiem wspólnoty żadnym, a on ma dwa garaże do użytkwania, i to się okazuje, że po prostu budowane bez zezwoleń, bez stosownego zgłoszenia. Dokąd nie otrzymam do użytkowania garażu na takich samych warunkach jak tamte osoby i do użytkowania ogródka, ja po prostu nie puszczę.
Ja wniosłem do Wydziału I Cywilnego o moją ochronę i spowodowanie, bym miał przydzielony ogródek i garaż do użytkowania. To nie są doniesienia. Ponadto w związku z tym banerem fałszywej treści, gdzie zostałem ja fałszywie oczerniony, pomówiony, i że prokuratura, policja są bezkarni i tak dalej, ja wniosłem do organów ścigania, żeby ścigali i ukarali i nadali status pokrzydzonego mnie, prokuraturze, policji i sądowi. Bo się potem na portalu internetowym znalazło fałszywe znowu oczenienie, z którego ja tak odbieram, że ja przekupuję, mam wyroki za kasę itd. Ja wręcz przeciwnie, ja wygrałem proces nawet z KPP, z panem komendantem Komendy Powiatowej Policji w Limanowej, gdzie doszło do ugody. Ja jestem bardzo ugodowy, ale skoro ja mam notorycznie psute zamki w drzwiach wejściowych do mieszkania, mam uszkadzane skrzynki na listy, jestem złośliwie niepokojony domfonem i Janusz Jurowicz ani nikt ze wspólnoty się tym nie zainteresuje, ja ja wniosę do organów ścigania, nie przyjdzie nawet do mnie. Otrzymałem odmowę, że nie jestem uprawniony do składania doniesienia o skrytkę, bo nie wniosły kompetentne osoby. To mnie bardzo boli...
Ja prezesowałem w ogródkach działkowych na Zygmunta Augusta, miałem ponad 400 owieczek pod sobą, dostałem złotą odznakę z Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców. Były kłopoty, problemy - nigdy nie doprowadziłem, żeby poszło na świat, bo bym się ja po prostu wstydził. Zwoływałem jedną, drugą osobę, komisję pojednawczą i dzięki temu tyle lat było bez żadnych spraw sądowych.
Tu jest tylko i wyłącznie winny Janusz Jurowicz, to jest podżegacz po prostu, tamte osoby się cofnęły z zarządu. Mam informację, bo jak Janusz Jurowicz wniósł na mnie doniesienie z 14 grudnia 2011 rok, zwróciem się do ówczesnej pani NN oraz pani NN, dlaczego mnie fałszywie oskarżyły? Wystawiły oczy, że one w ogóle nie znały treści zarztów, że Janusz Jurowicz nie uzgadniał, a na tej podstawie wytoczono mi kilkanaście... Janusz Jurowicz zrobił ze mnie przestępce! Wtedy wiem, że się cofnęły z zarządu, odeszła pani NN, ja dałem calkowicie do zmiany zarząd. Wtedy nie wiem kto, bo ja już nie byłem wtedy na zebraniu, weszedł do zarządu pan NN, człowiek który tyle co przybył do bloku. To jest na rękę Jurowiczowi, bo Jurowicz robi co pasuje.. Było napisane na mnie doniesienie z 3 kwietnia 2012 roku, do MOPS-u kierowane, że ja urządzam w domu libcje, że jestem alkoholikiem, co jest karygodnym oczernieniem, pomówieniem i ja zwróciłem się wtedy, pamiętam jak dziś, poszedłem do pana NN z tym pismem i poszedłem do pana drugiego z zarządu, do pana NN, i pytam, było to wtedy gdy podpisywałem wniosek o dodatek mieszkaniowy, czy oni to podpisali? A oni o niczym nie wiedzą, Janusz Jurowicz nic nie uzgadniał. To jest wszysto krecia robota Janusza Jurowicza. Za te garaże po prostu się mści. Bo Janusz Jurowicz w przeszłości pracował w Urzędzie Skarbowym. Ja udowodniłem, bo nie mogłem chować głowy w piasek, że tyle lat, odkąd istnieją garaże, garaże były nieopodatkowane. Nikt się nie opodatkował i przez to poszła zemsta. Przez to po prostu ten protest. I w tej chwili ja odbieram, że po moim tym już skutecznym stanowisku już się opamiętała wspólnota, wspólnota nie włącza się tutaj w żadne manifesty, tylko zarząd. A tu zarząd, ja odbieram, że to jest jedna osoba odpowiada teraz.
Przyznam się szczerze, ja ani na piśmie, ja skierowałem pismo do pana starosty Jana Puchały osobiście, oraz do pana burmistrza Władysława Biedy, i to już kilka dni temu, że ja chcę brać udział osobiście w mediacji, chcę bezposednio oko w oko. I nie otrzymałem na piśmie do tej pory żadnej informacji, ja się 'pocztą pantoflową' dowiedziałem o tym spotkaniu. I przybyłem, przepraszam że tak powiem, w ciemno. Są przecieki. Ktoś udzielił informacji, że ja jestem, więc po prostu teraz jak ja widzę, że zostałem okłamany, mam bardzo wielki żal pana starosty i do tych osób co nawet są, byli przy mediacji, że mi nie powiedzieli. Że za chwileczkę będzie spotkanie z przedstawicielami, proszę niech pan wyjdzie. Ja pod innym kątem zostałem poinformowany i jestem zbulwersowany! I przyznam sie szczerze, że uważam, że pan starosta Jan Puchała nie powinien się wikłać w takie sprawy, bo to jest przekroczenie według mnie jego uprawnień i kompetencji, od tego są organy ścigania, sądy, prokuratury, urząd skarbowy. I w tej chwili, przyznam się szczerze, już więcej na mediacje nie pójdę, skoro tak poza plecami, przeszły mi jakieś osoby, nie wiem jakie.

Później rozmawialiśmy jeszcze telefonicznie ze Stanisławem Bubulą. Po spotkaniach zadzwonił do niego starosta Jan Puchała i wytłumaczył sytuację z brakiem obecności przedstawicieli zarządu wspólnoty na spotkaniu. - Będę dążył do ugody. Na pewno złożę postulaty i wnioski zmierzające do ugody. Zawsze byłem ugodowy, nie jestem pieniaczem - mówił Stanisław Bubula, który dodał, iż postulaty staroście złoży jeszcze dziś.




Komentarze (46)

DAKOTA
2013-03-22 07:31:09
0 0
....ida swieta
Odpowiedz
Tutejszy2
2013-03-22 07:39:01
0 0
Wygląda na to, że TOP jest osobistym reporterem SB. Gratulacje !!
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 07:43:52
0 0
Dlaczego nikt nie napisze że ten pan zrobił sobie z sądu zakład pracy i że żyje z tego tytułu bardzo dobrze! Pieniądze z zawieranych ugód to doskonały biznes (nieopodatkowany) i nie musi go wykazywać idąc do MOPS-u i Caritasu (na który regularnie donosił). Zapytajcie dlaczego ktoś tak ubogi tyle wysyła listów poleconych z donosami. Zapytajcie dlaczego ktoś tak chory potrafi godzinami wygłaszać tyrady w sądzie idąc z jednej sprawy na drugą. Zapytajcie...a później piszcie!
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 07:48:42
0 0
Ładny psychol, tu biadoli ze chce ugody, a tu jedzie po wszystkich równo. Pewnie wystawi żądania z księżyca, a później ogłosi ze on był taki dobry tylko oni tacy bee.
Wspólnota musiała być idiotami by z takim psycholem pertraktować. Czytając te jego brednie od razu widać ze to głupie.
Odpowiedz
1234567
2013-03-22 08:24:11
0 0
Ludzie przestańcie!!! Tego pana ciągle bardzo boli!!!
Odpowiedz
POlacy
2013-03-22 08:43:25
0 0
Co tego Pana może boleć? Chyba tylko głowa... Z tego co mi wiadomo to w naszym szpitalu jest oddział dzienny psychiatryczny,prawda?? Wiec nie widze problemu...
Odpowiedz
DarkKnight
2013-03-22 08:45:09
0 0
co go może boleć? strasznie uczuciowy
zrobiło mi się przykro
popłakałem się i inne.
nie jestem strona w tej sprawie, ale popatrzcie sami
zgłosił donos w imieniu swoim policji i prokuratury, na Boga gdyby któryś z tych organów poczuł by się dotknięty sam by takie zawiadomienie zrobił
ten Pan to prawdziwe SB, tak się zachowywali donosiciele, ORMO i inne totalitarne gawiedzie
Odpowiedz
Karol3
2013-03-22 08:52:14
0 0
1234567 ale co go boli?Ludzi z bloku nie boli?DarkKnight popieram Cie!!!!
Odpowiedz
kary123
2013-03-22 09:00:49
0 0
uwazajcie bo moze z bolu miec zawal serca ... tacy ludzie nawet po smierci pisza nadal donosy.
Odpowiedz
BestKillers
2013-03-22 09:13:47
0 0
Powiem tyle. Te jego wypociny to jakaś śmietana bita. Zdania się kupy i dupy nie trzymają, są bez sensu. Dodatkowo byk na byku... I to jego 'boli' normalnie masakra strasznie ubogi ma słownik... W kółko to samo mówi, zmienił by płytę bo to już się nudne zrobiło.Więc proszę o to żeby przestał ludziom pierdoły pociskać !
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 09:17:24
0 0
zawał serca u niego??? buhahaha :D
Trzeba mieć coś takiego jak serce a później pisać że może mieć zawał :b

he, he facet jest 'prawdziwym więźniem sumienia' ...bez sumienia buhahaha :D
Odpowiedz
dar
2013-03-22 09:17:45
0 0
ciekawe jest to że mieszkańcy z zygmunta też mieli dużo nieprzyjemności przez tego PANA, wątpie w to że zmówili się z mieszkańcami z reymonta. wiec to jest oczywiste ze ten pan jest utrapieniem dla wszystkich, ewidentnie widać ze ten PAAN jeśli nie założy komuś jakiejś sprawy to jest chory
Odpowiedz
CUDNA
2013-03-22 09:41:04
0 0
hihihi...!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 10:29:02
0 0
Cz duże nieprzyjemności skromnie powiedziane mieli bardzo duże nieprzyjemności przez tego po....... ludzie tłumaczyli się za każdym razem i udowadniali ,że nie są wielbłądami. Ten tam w Sądach jest bardzo zdrowy a adwokat z urzędu jest mu wcale nie potrzebny on sam sobie umie poradzić a adwokat jest mu potrzebny wtedy jak przerżnie sprawę wtedy ma się na kim mścić.
Jego nie należy zwalniać z kosztów sądowych i nie dawać mu adwokata z urzędu wtedy donosami jego można sobie poradzić w sraczu.
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 10:34:32
0 0
'...ja jako 'czarna owca',...'

zmienił płeć czy jak???? :b
Odpowiedz
konwalia
2013-03-22 11:20:38
0 0
Jak boli to do kontroli, albo niech Pan założy sprawę w sądzie temu bólowi...
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 11:57:33
0 0
W artykule Pana Bubuli pisze ?

Ja widząc to, bo pracowałem wcześniej w Urzędzie Miasta, widząc te nielegalne zbiórki, zwróciłem się o informację do księdza proboszcza i prośbę, aby zaniechał tego, gdyż to jest nielegalne i to jest oburzające.

Moje pytanie ? On pracował w Urzędzie Miasta, nie przypominam sobie. Przy wydawaniu paszportów pamiętam a tego nie.
Odpowiedz
AiKoN86
2013-03-22 12:06:40
0 0
mnie jak ząb bolał to go wyrwałem:P istny cyrk na kółkach.współczuje mieszkańcom.
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 12:16:00
0 0

@Logon....to prawdziwy człowiek orkiestra! Czego on w życiu nie robił...a jaki zdolny, łatwiej zapytać do czego nie jest zdolny..:D

Np. jako wieloletni członek Związku Literatów Polskich ten pan był szefem działu fantastyka niepopularnonaukowa i kryminały oraz współpracował z działami dramaty i thrillery sądowe.
Wszechstronnie uzdolniony, wielokrotnie 'nagradzany' za 'współpracę' przez policję, prokuraturę, władze sądowe zdobył sobie dużą popularność i rzeszę 'wielbicieli'
Obecnie pracuje nad powieścią życia z wątkami autobiograficznymi pod roboczym tytułem 'Moja walka' zapowiada się bestseler ..:D

Odpowiedz
bearchen
2013-03-22 12:49:33
0 0
Radzę ważyć słowa. Jak konflikt ze wspólnota się zakończy Pan SB może z nudów dobrać się do niepochlebnych konentarzy pod jego adresem.
Przyznam, że ten Pan musi bardzo cierpieć.Tyle rzeczy go boli.
Odpowiedz
bearchen
2013-03-22 13:01:18
0 0
Btw
Dali by mu ten garaż, kawałek ogródka i może w końcu Pan SB by siee uspokoil i nie wchodził nikomu w drogę. Przecież ewidentnie o to mu się rozchodzi.
Odpowiedz
diga
2013-03-22 13:12:52
0 0
@bearchen Ty żarty sobie robisz z tymi wpisami ?
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 13:22:05
0 0
@bearchen
Absolutnie nie można mu tego dawać bo to by go zabiło!!!!!!!
On ze względu na ilość chorób które nosi w sobie oraz zbyt częste stany 'wzruszenia' oraz 'lawinową' ilość omdleń mógł by nie wytrzymać takiego wstrząsu. Poza tym o co by oskarżał tych 'przestępców' na czele z 'motorniczym'. Sam akt przekazania takiego garażu mógłby zabić połowę jego dobrych znajomych, te dziesiątki litrów 'Beczek śmiechu' czy markowych win 'Leśny dzban', które musiałby im postawić zrujnowało by go finansowo. Taka dobroć ze strony Wspólnoty musiała by go zabić.

Apel do wspólnoty: PROSIMY, NIE RÓBCIE TEGO!!!
TO ZABIJE STANISŁAWA!!!
JEGO MISJA I ŻYCIE STRACI SENS!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 13:45:09
0 0
Brawo 'Adam006' nikt lepiej by tego nie ujął.
Odpowiedz
bearchen
2013-03-22 13:57:04
0 0
he he @adam006
Wpis Ci się udał.
Jednak przecież musi być jakiś sposób żeby dojść do porozumienia. Ten cyrk nikomu nie służy.
Odpowiedz
pinkfloyd
2013-03-22 14:22:44
0 0
przypomniał mi się ten zwrot-'i jak tu żyć,jak żyć panie...'
Odpowiedz
Czesiek
2013-03-22 14:36:55
0 0
Mediacje? Ew. po tym wpisie widać, że facet chciał konfrontacji z członkami wspólnoty. Wie w kogo może uderzyć. Kogo w pojedynkę zarzucić sprawami czy postępowaniem. Ma kilka stałych schematów i na tym jedzie. Wie też że tylko cała grupa ma szansę się jemu przeciwstawić. Do niego nie dociera że jest coś takiego jak zarząd, odbija piłeczki, skupiając się na jednostkach. W poprzednim systemie tak było, ze osaczano pojedyncze osoby. Widać że dośw. z dział. po innej stronie mocy teraz procentuje. Takie jest prawo w naszym kraju, że jak chcesz mieć spokój to ci byle kto może truć życie z byle powodu.
Odpowiedz
Rita25
2013-03-22 15:40:19
0 0
Tyle nienawiści do tego człowieka, z pewnością wielu osobom zalazł za skórę Ale!!! czasem też ma rację!!! Czemu ksiądz zbierał pieniądze???,których nie powinien zbierać???.Jeżeli na kogoś donosi to pewno wie, że coś nie tak. Pamiętam tego Pana jak pracował przy paszportach był bardzo grzeczny. Może postarajcie się mieszkańcy wyjść z dobrym słowem na przeciw. Katolicy a tyle nienawiści w WAS. Zastanówcie się trochę. Siły i zrozumienia WAM życzę.A Pan SB może by lepiej zrobił jak by zmienił miejsce zamieszkania i to gdzieś daleko bo w pobliżu nie ma racji bytu.
Odpowiedz
paygert
2013-03-22 16:13:41
0 0
Wspólnota otrzymała poparcie od radnego Stanisława Golonki i Rady Osiedla. Pan Radny uważa że nie może jedna osoba niszczyć wspólnoty i parafii. Dziękujemy za poparcie!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 16:24:51
0 0
Protest u Starosty, protest przed blokiem, protest w mediach, protest znanego przedstawiciela zarządu tej wspólnoty w komentarzach.
Więc ośmiele się zapytać czego oczekujecie przyzwolenia społeczeństwa na samosąd! czy to by było najlepszym rozwiązaniem? Tym protestem próbujecie podważyć niezawisłość polskiego Wymiaru Sprawiedliwości?. Jak jest winien to przed Sąd z nim, dlaczego się boicie, macie w tej materii coś na sumieniu??
Opamiętajcie się trochę refleksji, wyluzujcie, spuście z tonu. ' Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień w niego', rekolekcje się już odbyły Spowiedź św. też, dzisiaj jest jeszcze Droga Krzyżowa może wartało by uczestniczyć i rozważyć Mękę Pańską i porównać czy wy też cierpicie bez winny. Jak narazie wygląda to: tłum (czyt.)zarząd i część wspólnoty woła do Starosty (czyt.)Piłata zrobić porządek z nim (czyt.)'ukrzyżuj go, ukrzyżuj go'!!!. Warto rozważyć to.
Odpowiedz
diga
2013-03-22 16:42:46
0 0
Podejrzewam że drogę krzyżową to oni już mają ,a katolicy to ci wszyscy którzy pozwalają na zło byle to zło ich samych nie dotyczyło. AMEN
Odpowiedz
Adam006
2013-03-22 16:42:54
0 0
@pat777 do czego ty ludzi namawiasz??
Mają wywrotką do Klęnczan do kamieniołomu jechać???? Nie możesz tak pisać bo:

My tego pana kochamy!
On jest jak ostatni Mohikanin!
On jest jedyny sprawiedliwy!
On naszym sędziom!
On naszym szeryfem!
On jest obłędnym rycerzem 'sprawiedliwości'!
On naszą limanowską temidą!
On naszą limanowską wyrocznią!

Prowadź nas wodzu.. na limanowski Belweder!!
No pasarán!
Odpowiedz
Asyz
2013-03-22 18:34:39
0 0
moze jednak nalezy mu sie ta dzialka? Przyjzal bym sie tez zbieraniu pieniedzy przez ksiedza ,dlaczego nie tak wspaniale jest w tej Limanowej ? no to tylko pozazdroscic!
Odpowiedz
kot
2013-03-22 19:16:36
0 0
Mijają czasy,że kiędzu wolno wszystko.Trudno sobie wyobrazić jak taki ksiądz mógł zbierać pieniądze od najbiedniejszych.Ciekawe,czy odprowadzał podatek od tych pieniędzy.Ciekawe,czy wiedział o tym biskup
Odpowiedz
Karol3
2013-03-22 20:50:36
0 0
kot nie bądź taki do przodu bo Ci z tylu zabraknie!Nie znasz sprawy to nie wtrącaj się, ks. dr Kowalik jest naprawdę księdzem z powołania i nikogo nie okradł, wierzysz plotkom i je rozsiewasz - zapytaj u źródła a nie oczerniaj!Swoja droga radny Golonka dobrze zrobił co z pozostałymi do roboty, wybory tuz, tuz....my zapamiętamy!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 21:06:30
0 0
SB - jest szczery do bólu :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-03-22 21:22:26
0 0
'Ja prezesowałem w ogródkach działkowych na Zygmunta Augusta, miałem ponad 400 owieczek pod sobą, dostałem złotą odznakę z Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców. Były kłopoty, problemy - nigdy nie doprowadziłem, żeby poszło na świat, bo bym się ja po prostu wstydził. Zwoływałem jedną, drugą osobę, komisję pojednawczą i dzięki temu tyle lat było bez żadnych spraw sądowych.'

Śmiechu warte co opisuje ten człowiek,ponieważ w Ogrodzie na Z.Augusta z tego co się orientuje jest około 100 działek, Natomiast do tego prezesostwa to nawet niech się nie przyznaje bo więcej szkód przyniósł niż pożytku , a na odchodne to co słyszałem, został wyrzucony z działek bo mieli go dosyć wszystkich i o wszystko oskarżał
W tym ogrodzie też ich po Sądach wodził bo o jakieś przekręty go oskarżali i przegrał nawet jakieś pieniądze musiał wpłacić.
Odpowiedz
baca
2013-03-22 22:21:41
0 0
Panie redaktorze.
Czy już nie ma innych tematów tylko ten portal zniża się do poziomu Bubuli. Jak wcześniej już ktoś napisał chyba Limanowa in. stał się tubą tego Pana. Proponuję wszystkim olać ten temat i wtedy Pan redaktor takich tekstów nie będzie już wstawiał. A Bubula się cieszy bo wreszcie może się wykazać i przebił się do mediów. O co mu cały czas chodziło.
Odpowiedz
pawlo0614
2013-03-22 22:43:40
0 0
może ma ktoś nr do pana TOP bo moją sprawą sie niechce zająć
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-03-22 22:48:22
0 0

@pawlo0614: Numer do Kuby jest powszechnie dostępny na stronie głównej.

Odpowiedz
ciekawy
2013-03-23 00:55:35
0 0
ciekawie pisze pan SB a może warto posprawdzać o czym pisze bo może być ciekawie w Limanowej??
Odpowiedz
kot
2013-03-23 08:34:36
0 0
Karol3-musisz zrozumieć,że minęły te czasy kiedy wszystko co złego zrobili księża było zamiatane pod dywan.
Odpowiedz
Adam006
2013-03-23 09:35:50
0 0
Czytając wszystkie tezy jakie prezentuje ta osoba odsłania się obraz kogoś kto:

-wszędzie widzi zło (najbardziej tam, gdzie go niema)

-wszyscy są przeciw niemu (oprócz tych których nie zna lub tych których nie identyfikuje ..ale już pracuje nad ich identyfikacją)

-wszyscy mu robią na złość (nawet ci którzy go na oczy nie widzieli...ale oni są najbardziej podejrzani)

-nikt mu nic nie chce dać (bo sam nawet nie wie czego chce a Krystyna Loska i Piotr Suzin jeszcze jego nazwiska nie czytali w 'Koncercie Życzeń' - dlatego oni też będą oskarżeni)

-domaga się wszystkiego (ale gdzie tam ..on tego nie robi dla siebie - takie małe skrzywienie po PRL-u)

-chce być potrzebny (najbardziej .. prokuraturze, policji, sądom)

-Ma wszystkie choroby w sobie (nawet jak ich nie ma to potrafi opowiedzieć jakie może mieć)

-jest najbardziej uczuciowym człowiekiem w Limanowej (ilość omdleń, wzruszeń,hektolitry łez wylane przez niego już dawno powinny zostać odnotowane w księdze rekordów)

-ma misję naprawiania świata (jak Lenin chce budować 'lepszy' świat gdzie tylko zawita)

-wg. niego nikt nie rozumie ile dobra jest w nim samym (ludzie nie potrafią docenić jego 'dobroci')

-wg. własnych ocen jest najlepszym prawnikiem i sędzią (tylko dlaczego inni tego nie potrafią zrozumieć?)
-jest jak Fidel Castro potrafi godzinami przemawiać (jak Mussolini stosuje mowę ciała)

-wszystko co 'robi' robi dla ludzi (tylko ci niewdzięcznicy tego nie potrafią zrozumieć)

-jest bardziej religijny od wszystkich księży (potrafi cytować nauki kościoła, czekamy na jego encykliki)

-wszędzie widzi działanie diabła (zewsząd otacza go zło, potrafi wskazać osoby w których jest on na stale ulokowany!)

-jest wydziałem śledczym, prokuratorem, sędzią w jednym (ale nikt nie chce tego docenić)

-jak Wałęsa potrafi dużo mówić (ale nikt tych bredni nie jest w stanie zrozumieć)

-już dawno powinien dostać Nike za swoją najdłuższą powieść kryminalno sądową pt. 'Moja walka' (w przygotowaniu nowe tomy a w nich nowe wątki np. walka z proboszczem,z 'motorniczym', ze Starostą, z całym światem)

-ma tyle zasług że już dawno powinien jego pomnik stać na rynku koło Buzodromu (ale do końca będzie walczył o lepsze miejsce dla pomnika ku swoje czci)

-powinien dożywotnio nosić tytuł ojca 'narodu' (tylko przez spisek władz nie ma jeszcze ulicy jego imienia)

-jest uzdrowicielem ...leczy okoliczne szpitale (ze złudzeń)

-zwiększa wydajność służby zdrowia (tam gdzie się pojawia wszystko zaczyna szybciej działać ..nawet ordynatorzy potrafią szybciej uciekać)

-poprawia i testuje szybkość działania pogotowia ratunkowego (wezwane karetki biją kolejne rekordy szybkości przyjazdu pod blok)

-jest samotnym cenzorem (nic nie ujdzie jego krytycznemu spojrzeniu)

-został gwiazdą mediów (wyprzedza go tylko Doda, trzecie miejsce ma Cichopek)

-potrafi działać na wielu płaszczyznach (złośliwcy mówią że jest lepszy od kina 3D ...ba niektórzy twierdzą ze nawet 5D)

-kocha zwierzęta (na swojej działce ma całą 'arkę Noego')

-jest lepszy niż najlepszy monitoring (potrafi dzięki wewnętrznej nieograniczonej pamięci odtworzyć szczegóły zdarzeń sprzed 10 lat, niektórzy twierdzą nawet że zna detale wydarzeń sprzed swoich narodzin)
-ma dar jasnowidzenia (wie na kogo jutro, pojutrze za tydzień zostanie zgłoszone doniesienie do prokuratury, policji)

- ma żal do wszystkich ze nikt nie potrafi docenić jego geniuszu (nikt go nie rozumie, najbardziej Starosta i ....Redaktor Toporkiewicz :)
..cdn
Odpowiedz
loleklima
2013-03-23 10:44:10
0 0
kipnie i tak jak kazdy czlowiek i ch... mu na grób...
Odpowiedz
1234567
2013-03-23 17:20:10
0 0
Brawo Adam oo6! Jesteś bezkonkurencyjny!!!
Odpowiedz
boba
2013-03-24 08:25:34
0 0
Adam006,to jest najbardziej trafna charakterystyka pana Stanisława.Nic dodać, nic ująć.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Stanisław Bubula złoży postulaty"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]