19°   dziś 19°   jutro
Piątek, 20 września Filipina, Eustachy, Euzebia, Faustyna, Renata

Starosta: podział przygotowany w pośpiechu, samorządowcy sterowani przez opcje polityczne

Opublikowano 05.02.2016 00:49:24 Zaktualizowano 04.09.2018 19:20:12 pan

- Nie wtrącamy się do tego, czy chcecie jedną gminę, czy dwie. Ale nie byliście przygotowani, wszystko było robione w chaosie - tak rezolucję Rady Powiatu na temat utworzenia gminy w Szczawie tłumaczył Jan Puchała podczas ostatniej sesji Rady Gminy Kamienica, dodając że cała sprawa w rzeczywistości była walką dwóch opcji politycznych.

Podczas dwunastej w tej kadencji sesji Rady Gminy Kamienica głos w sprawie podziału samorządu, do którego ostatecznie nie doszło, zabrał obecny na początku obrad starosta Jan Puchała. - Przyjechałem dopiero teraz, w tym okresie, gdy emocje już opadły. Nie pojawiam się tam, gdzie konflikty, bo nie popieram politycznej walki. Miałem takie odczucie że podział gminy była walką dwóch opcji - tłumaczył na wstępie.

Jak przekonywał starosta, inicjatywę podziału gminy rozpoczęto niewłaściwie. Jego zdaniem, najpierw trzeba było rozmawiać, ale „nie politycznie, a gospodarczo”. - Opinia Rady Powiatu była negatywna. Dlatego, że naszym zdaniem źle zaczęliśmy. Powinniśmy zacząć od inwestycji, pieniędzy które można ściągnąć, nie od podziału. A tak, politycy z jednej i drugiej opcji tylko się prześmiewali, jeden poseł mówił „my wam pokażemy, będzie podział”, drugi mówił „a nie pokażecie, nie będzie gminy”. Przecież uczestniczyłem w tym, stałem z boku i się przyglądałem, myśląc „o czym wy ludzie mówicie, dla was polityka jest ważniejsza, która opcja drugiej dokopie” - mówił, podkreślając że ważniejsze jest tworzenie miejsc pracy i dbanie o rozwój samorządu.

- Podział gminy był zbyt szybko robiony, nie było przygotowań. Jak mawiają starzy ludzie, pośpiech jest potrzebny do łapania pcheł. Trzeba czasem dwa razy przemyśleć, zanim się jakieś kroki podejmie. Więc nie jesteśmy zwolennikami czy przeciwnikami podziału. Podeszliśmy do tego merytorycznie: nie byliście przygotowani, wszystko było robione w chaosie - wyjaśniaj powody, dla których Rada Powiatu podjęła rezolucję sprzeciwiającą się pomysłowi podziału gminy Kamienica.

- Zależy nam na wykorzystaniu zasobów naturalnych, które macie, żebyśmy mogli wspólnie podejmować różne inicjatywy. Tam gdzie jest bogactwo, gdzie jest pieniądz, ludzie się nie kłócą. Kłócą się tam, gdzie jest bieda, gdzie pieniądza trzeba szukać i za nim wyjeżdżać. Wiem, że macie pomysły, spróbujmy je zrealizować. Postawmy na rozwój, na tworzenie miejsc pracy. Pozbądźmy się polityki, pozbądźmy się wpływowych doradców którzy chcą ugrać coś dla siebie - apelował Puchała.

Starosta w imieniu Zarządu Powiatu Limanowskiego zadeklarował wolę współpracy. Przypomniał, że w centralnych władzach najwięcej znaczących stanowisk zajmują ludzie wywodzący się z Małopolski, a jego zdaniem jest to szansa na rozwój, której nie wolno zmarnować. - Wykorzystajmy to dla rozwoju, żeby nie było kłótni i politycznych rozgrywek - zwrócił się do władz gminy.

Jego późniejsze słowa o „sterowaniu” przeciwników i zwolenników podziału przez przedstawicieli dwóch konkurujących ze sobą opcji politycznych spotkały się z reakcją niektórych radnych.

- Usłyszeliśmy, że jesteśmy kierowani przez inne osoby. Jak mamy to rozumieć, proszę nam wyjaśnić - powiedział. - Owszem, jeździliśmy w delegacje do posłów. Jedni by doprowadzić do podziału gminy, drudzy by do tego nie doszło. Ale nie może tego nazwać „sterowaniem”. Sprawa podziału była polityczna, tak jak i decyzja o uchyleniu tej decyzji - stwierdził.

Starosta nie chciał wymienić nazwisk konkretnych polityków, przypomniał natomiast słowa Marka Wójcika, ówczesnego podsekretarza stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji, który miał wyraźnie zaznaczyć, że decyzja o podziale gminy Kamienica miała charakter polityczny. Mówił również o posłach Prawa i Sprawiedliwości, którzy zapewniali przed wyborami, że jeśli dojdą do władzy, to decyzja poprzedniego rządu zostanie uchylona. Zaznaczył jednak, że nie powie wprost kogo ma na myśli, bo nie ma takiego upoważnienia. - To nie tyle sterowanie, ale ci ludzie mieli w tym interes polityczny - wyjaśniał swoje słowa starosta.

Do Jana Puchały zwrócił się radny Janusz Opyd, do niedawna pełnomocnik rządu ds. utworzenia gminy w Szczawie, który był odpowiedzialny za przygotowanie nowego samorządu do funkcjonowania z początkiem 2016 roku. - Mam pytanie, jedno, w zasadzie retoryczne, rzucone w powietrze, więc nie musi pan na nie odpowiadać. Ile można czekać na rozmowę o Szczawie? Rok, dwa lata, pięć czy dziesięć? Ile? Jak długo trzeba czekać, żeby coś się działo? To musiało się tak skończyć. No bo ile mogą czekać i prosić mieszkańcy, żeby coś w tym kierunku zaczęło się dziać? - pytał.

Takim twierdzeniom zaprotestował wójt Władysław Sadowski. - Nie można mówić, że nie było rozmów, było wiele spotkań na ten temat - zaznaczył. - Nie wiem, ile. Miały być inwestycje, ja ich nie widzę. Gdzie one są? - odpowiedział pytaniem Puchała. - Tu akurat się z panem zgadzam, też ich nie widzę. Dziękuję za te słowa - odpadł Opyd. - Nie wtrącamy się do tego, czy chcecie jedną gminę, czy dwie. Zrobicie tak, jaka będzie wola mieszkańców - dodał, tłumacząc że w przyszłości może zajść konieczność podziału gminy, jeśli jej miejscowości dostatecznie się rozwiną.

Jan Puchała zwracając się do radnych apelował, by dołożyli starań aby w gminie nie dochodziło do niesnasek, choć zauważył, że różnice zdań są potrzebne. - Ten, który tylko popiera, potwierdza i przytakuje, to człowiek fałszywy, to człowiek który nie ma własnego zdania. Różnice muszą być: jest mentalność, wykształcenie, pochodzenie, jest wiele czynników które wpływają na to, że każdy myśli inaczej. I dobrze, bo gdybyśmy wszyscy myśleli tak samo, to nic by nie było, wszystko byłoby jednakowe: jednakowy stół, jednakowe krzesła, jednakowe domy - tłumaczył.

Komentarze (77)

Ratownik
2016-02-05 07:19:11
0 7
'Podział gminy był zbyt szybko robiony, nie było przygotowań. Jak mawiają starzy ludzie, pośpiech jest potrzebny do łapania pcheł' - rzekłbym: święte słowa. Ale gdyby zastąpić parę słów w wypowiedzi......

- projekt drogi uzdrowiskowej był zbyt szybko robiony, nie było przygotowań. Jak mawiają starzy ludzie, pośpiech jest potrzebny do łapania pcheł
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 07:34:07
0 9
,, Przecież uczestniczyłem w tym, stałem z boku i się przyglądałem,’’

To jest wypowiedz Starosty. Człowieka który doży do zostania Doktorem.
Osobiście będę uczestniczył w Rozprawie Doktorskiej. Pana i zrobię wszystko ażeby Pan tego tytułu nie uzyskał. Będziemy dożyć do zablokowania, Przewodu Doktorskiego dla Pana.
Tytuł Doktora jest związany z odpowiednią postawą i Wiedzą której Pan nie Posiada
Pana decyzja zniszczyła Inicjatywne ponad 2000 tyś mieszkańców Szczawy.

Współpracował Pan Z Radną z Zasadnego Agatą Zięba przy wydawaniu opinii niekorzystnej dla Szczawy.
Za jej podszeptami i osobistymi celami Pan Starosta, Przewodniczący Rady Powiatu, oraz Rada wydała taką opinie.
Jesteście ludźmi kompletnie nie przygotowani do pełnienia jakich kol wiek stanowisk Samorządowych.
Cechują wami tylko korzyści materialne.
Teraz Starosta się wycofuje, bije się w pierś i oczekuje Przebaczenia.
Nie tedy droga człowieku.
Odpowiedz
MAJA12
2016-02-05 07:41:00
0 4
@Ratownik - święte słowa
- projekt drogi uzdrowiskowej był zbyt szybko robiony, nie było przygotowań. Jak mawiają starzy ludzie, pośpiech jest potrzebny do łapania pcheł .

Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak świnia.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 08:00:54
1 9
Starosta, Zarząd Powiatu, Oraz Rada Powiatu, przez ostatnie lata angażowała się w Projekt odnośnie Poręby Wielkiej.
2015 r Zniszczyliście dwie miejscowości Szczawę oraz Porębę. Miejscowość, które ze względu na swoje walory mają Przyszłość.
Nie doceniacie Inicjatywy mieszkańców Szczawy darzących do wejścia z tej zapaści, i marazmu, nic nie robienia przez Wójta i Rade Gminy, dbających o własne korzyści materialne.

Posłowie Mularczyk, Jonczyk, Siara. oraz Rada Powiatu. Osobiście zaangażowaliście się w Zniszczenie tej Inicjatywy Społecznej. Szczawa miała Inwestorów, którzy byli skłoni zainwestować w tą miejscowość. Powiat nic nie ma do zaproponowania !
Ludźmi pokroju Wójta Gminy Kamienica i Radnej Agaty Zięba i Pana nikt nie będzie współpracował.

Nie chcemy powtórki tego co teraz zrobioną z Porębą.
Zarząd Powiatu jest do wymiany, ! - Tam znalazły się osoby które mają własne korzyści z powstałej sytuacji.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 08:36:27
1 8
Teraz szukasz Starosto zrozumienia i Pojednania. !

1. Przejrzyj chłopie na oczy i nie opowiadaj tych BZDUR. !
2. Nie podsycaj atmosfery. ! - wśród mieszkańców
3. Podpisałeś się pod opinią i jesteś za to ODPOWIEDZIALNY. !
4. Nie Szukaj winnych wśród innych. !
5. Jako pełniący obowiązki Starosty powinieneś skonsultować stanowisko z mieszkańcami Szczawy. ! - ty tego nie zrobiłeś. ?
6. Rada Powiatu, oraz Zarząd przyjęło wniosek inspirowany przez Radną Agatę Ziembę. - I odpowiada za tak powstałą sytuacje. !

Są to następne lata stracone dla Szczawy. Dla przeciwników tego Projektu to lata Tłuste. ! - oni dalej z tej sytuacji będą czerpać korzyści. ! - Mieszkańcy Szczawy NIE
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 08:41:03
0 4
W pospiechu bo prawie 10 lat walczymy o oderwanie sie.
Odpowiedz
believers
2016-02-05 08:44:39
4 3
Jednego nie rozumiem, gdzie byli radni ze Szczawy przez te wszystkie lata?! Dlaczego nie reagowali? Pewno uważali, ze wszystko jest w porządku a teraz się opamiętali, że jest inaczej? Radni pojęcia nie mają o wielu rzeczach np. o uzdrowisku. Jak słyszałem na zebraniu, że trzeba zrobić uzdrowisko bo będą miejsca pracy będzie kraina mlekiem i miodem płynąca to śmiać mi się chce bo ludzie w tym radni pojęcia nie mają co się wiąże z uzdrowiskiem a nie mają pojęcia bo nawet nie wiedzą!, że są odpowiednie przepisy prawa, które regulują sprawy związane z uzdrowiskiem i strefą A! Byli radni mówili, że ludzie jeszcze będą chcieli być w tej strefie i nie ma co się dziwić się że Szczawa nie ruszyła bo z taką wiedzą radnych i mieszkańców Szczawa nie ruszy nigdy! I nie tędy droga, bo gdyby gmina powstała to gmina nie zbuduje infrastruktury, która zachęci turystów, zbudują ją tylko prywatni inwestorzy. Dlaczego nikt z osób dążących do powstania gminy nie poruszył tematu wyciągu, który przyciągał dużo ludzi, został tak zniszczony!? Gdyby inicjatorom powstania gminy naprawdę chodziło tylko o dobro Szczawy to napewno lepiej byli by przygotowani na zebraniach i przedstawiali aktualne dane finansowe a nie z przed kilku lat i wmawiać ludziom, że Szczawa będzie bogata a wszyscy na tym wygramy a nie przewidzieli nawet problemu gospodarki wodno ściekowej i wielu innych kluczowych rzeczy. Pozdrawiam wszystkich myślących i zachęcam do głębszej refleksji nad tym tematem a nie tylko wykrzykiwać puste hasła Szczawa Gminą! a jak zapytasz jednego czy drugiego to zero wiedzy na temat przepisów, propozycji rozwoju Szczawy itp. I na koniec chcę dodać, że wina zawsze jest po dwóch stronach!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 08:44:43
0 6
No Starosto. - należy się pakować i niedługo wyjazd Pana czeka.
Wyjazd jest spowodowany z Utratą Stanowiska, Pana nieodpowiedzialnością odnośnie tych wszystkich sytuacji o których się dowiadujemy.

Czas na Zmiany w Starostwie I w Zarządzie Powiatu
Ludzi Skompromitowanych należy się Pozbyć.
WYNOCHA
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 08:49:43
0 6
Juz czytajac poczatek mam dosc. Panie starosta lepiej jak pan bedzie milczał. Jest pan aspoleczny i gdzie sie pan wtraci to podejmuje pan bledne decyzje. Czy to sciezka uzdrowiskowa czy Szczawa to porazka. Dolozyl sie pan do niszczenia Szczawy i chroni wojta kamienicy bo siedzicie w tym chorym postkomunistycznym ukladzie.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 09:00:10
1 3
Believers byles widocznie na zebraniu w zasadnym a nie w Szczawie wiec przestan bzdury pisac.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 09:04:01
0 6
@ believers
Nie pisz tych Głupot. ! Nie znasz Sytuacji. ! Nie ośmieszaj się. !

W Radzie Powiatu jest 15 Radnych. Szczawa ma tylko 4. Radnych.
. 15 – 4 = 11. Prosta matematyka.
Widzisz różnice. ! Co można przegłosować w takiej sytuacji. - NIC

Taka sytuacja jest od lat 90. I nic się nie zmieni. Teraz ani w przyszłości.
Obietnice Wójta Kamienicy i Starosty to dla dzieci. - Nikt im nie uwierzy.
Widzimy co stało się przez 26 lat tej władzy. Obecny Wójt sprawuje ten Urząd 17 lat, i jest przeciwnikiem Szczawy.
Odnośnie Opinii wydanej przez Rade Powiatu. @ JanekPolska napisał - nikt w Szczawie się nie
pojawił z Starostwa. Nie zapoznał się z sytuacją.
Rada Powiatu została wprowadzona w błąd przez Radną Agatę Ziembę. nie uwzględniła woli mieszkanców

Byłem na spotkaniu z Wójtem w Niedziele było 700 osób - mieszkańców, sala nie mogła pomieścić wszystkich.
I co wójt zrobił oczytał przemówienie z Kartki. To było wszystko na co go stać.
Starosta popełnił błąd, wspólnie z Radą Powiatu o tym wszyscy wiedzą.
Odpowiedz
believers
2016-02-05 09:13:13
4 3
34607szczwa- taki mądry jesteś a nie potrafisz skomentować mojej wypowiedzi odpowiadając na pytania tylko tylko stać Cię na napisanie, że bzdury piszę. Gratuluję! Przypomnij sobie zebranie jak zapytano ludzi jaki mają pomysł na zagospodarowanie ośrodka zdrowia i pewien Pan przedstawił swoją propozycję a później Pan Pełnomocnik go skrytykował - i taki człowiek, który prosi o propozycje a później krytykuje ludzi który myślą inaczej niż on nie powinni tworzyć nowej gminy bo na odległość widać, że musi być tak jak oni chcą i myślą (a źle myślą w wielu sprawach). I wielu w Szczawie takich jest(Ty chyba też), że tylko krzyczeć bez sensu i nie na temat!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 09:13:37
1 5
@ believers
Zwróć się do Radnej w Starostwie Obecnie jest w Zarządzie to niejaka radna Agata Ziemba.
Mieszkańcy Szczawy czekali na nią w Niedziele z TACZKAMI do wywozu jej poza obręb Szczawy. Dlaczego nie Przyszła ?
W Szczawie takie Śmieci wywozimy. Jeżeli masz problem z policzeniem Radnych w Kamienicy zwróć się też do Radnej z Zasadnego o pomoc w matematyce.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 09:21:43
1 5
Swider przesadziles z liczba mieszkancow. Reszta sie zgadza. Tytul dr i czytal z kartki, na pytania nie odpowiadal tylko bładzil wzrokiem po stoliku. Nic nie mial do powiedzenia tylko obiecywal jak zawsze.
Co do p. Starosty to ten czlowiek to jakas pomylka. Nie ma pojecia o tym co sie tu dzieje i teraz mowi ze w pospiechu a co ma starosta do podzialu gminy to nasza sprawa. Malo artykulow w mediach bylo,sprawy w sadzie wszystkie wygrane. CBA wojtowi nie pomoglo, i nie upolityczniajcie tego bo w Szczawie PiS zawsze mial poparcie. To nie nasza wina ze PO rzadzilo ale wydali po 8 latach sluszna decyzje. A teraz w pospiechu gmina zostala odwolana i szukacie wyjscia z kolejnej pomylki.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 09:25:35
1 2
Niektórzy ludzie na z Zasadnego którzy przyjechali na to spotkanie. w Niedziele a zauważyłem dwie osoby. Jedną z nich to znowu radna do Rady Gminy Kamienica.
Osoba ta została chyba wysłana po to ażeby zanotować niekorzystne wypowiedzi. Pod adresem Wójta i I Radnej do Powiatu Zięby.
Ale mieszkańcy o Śmieciach uczestniczących w spotkaniach w Szczawie będą dyskutować na osobnym spotkaniu.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 09:48:41
1 5
To nie przypadkiem ta radna co jej asfalt wylano pod sam dom? Tu sie ubierze tam sie doleje i droga sie rozwidlila do radnej? To ta sama pani?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 09:57:51
1 5
JanekPolska napisał:

,, Przecież uczestniczyłem w tym, stałem z boku i się przyglądałem,’’

To jest wypowiedz Starosty. Człowieka który doży do zostania Doktorem.
Osobiście będę uczestniczył w Rozprawie Doktorskiej. Pana i zrobię wszystko ażeby Pan tego tytułu nie uzyskał. Będziemy dożyć do zablokowania, Przewodu Doktorskiego dla Pana.

A kiedy ta obrona Starosty??Uczelnia AGH więcej takich doktorów produkuje ?Jeżeli doktoranci tej Akademii mówią w ten sposób :'uczestniczylem w tym,stałem z boku i się przyglądałem ' to chyba wina też uczelni,która pozwala na to by 'takie orły' dostawaly tam tytuły naukowe.
Z drugiej strony myślę sobie ,że się czepiam ,bo przecież Starosta chce być doktorem od zarządzania a nie jakimś wielkim myslicielem i filozofem.Zarządzanie mu chyba wychodzi bo jest 'liderem wsród liderów':)
Odpowiedz
stefanoo
2016-02-05 10:05:42
1 4
Jedno pytanie czy w kamienicy niemacie taczek trzeba bylo wywiesc tego goscia na kupie gnoju bo naryl a teraz sie tlumaczy zobaczcie jak skozystaly slopnoce na odlaczeniu sie od tymbarku
Odpowiedz
sympatyk
2016-02-05 10:10:57
0 3
Słyszałam , że w Szczawie będzie przygotowywana do druku książka - opisujaca budowę 'demokracji po Kamienicku' po 1999 r do chwili obecnej. opatrzona niezliczonymi dokumentami dot. działań i demaskująca wszelkie intrygi i pomówienia osób ,którzy nie zgadzają sie na taki sposób sprawowania władzy , oj chyba będzie co przeczytać i to nie tylko mieszkancy Gminy będą się nią interesować.
Odpowiedz
111ksiadz
2016-02-05 10:35:55
0 6
Co ten przyszły Doktor pier....-przepraszam,bajdurzy!...uczestniczyłem w tym,stałem z boku i się przyglądałem...podeszliśmy do tego merytorycznie... Nie chcem ale muszem,plus ujemny i zemby bolom.
Odpowiedz
sympatyk
2016-02-05 10:36:37
1 6
Cała ' polityka' w tej Gminie -gdzie teraz apelują niektórzy o pojednanie budowana jest i była na zakłamaniu i wielkiej obłudzie . Myślę ,że już nie ma mowy o kompromisie i nastepne pociągnięcie Wójta powinno być takie ,że sam powinien zgłosić wniosek o podział Gminy ! i podać się do dymisji, ale na to trzeba mieć honor, godnośc i odwagę!
Upolitycznianie faktu podziału Gminy jest próbą zafałszowania rzeczywistości.
Jak można twierdzić ,że poprzednia ekipa rządząca załatwiła tą sprawę politycznie -skoro była to niewątpliwie inicjatywa Obywatelska , a działania krok po kroku zgodnie z prawem trwały przeszło osiem lat! i były wnikliwie badane przez niezależne instytucje!( pierwsze kroki w sprawie podziału były za poprzednich rządów PIS. Tu nagle kilka dni przed wejsciem w życie ustawy bez sprawdzenia faktów jakichkolwiek prób poznania genezy konfliktu uchyla się porzednią ustawę rządową -To tu jest dopiero polityczne podejście do sprawy.Lokalni zaangażowaniw tą sprawe posłowie powinni się wstydzić, czy w ten sposób ' Politycy budują zaufanie do instytucji PANSTWA.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 10:39:19
1 6
Panie Wójcie zgadzam się że było wiele spotkań i prób rozwiązania konfliktu ale mamy odmienne zdanie na ten temat. Pan uważa że jak przyjedzie na zebranie i przeczyta jakieś pierdoły z kartki które dotyczą kamienicy i obieca wszystko o co zapytamy to jest wszystko dobrze. Same sukcesy ile to milionów nie poszło na gminę. Przypisuje pan sobie nie swoje sukcesy i zwala winę na nas lub stowarzyszenie ( jak teraz czyni to starosta) Tylko że my jak zapytamy co w Szczawie zrobiono i jak to pan sciąga turystów i inwestorów to nastaje CISZA. Pan i starosta okłamujecie Szczawę i próbujecie zwalić wszystko na stowarzyszenie/mieszkańców Szczawy piszę po raz drugi. Ten konflikt będzie trwać dopóki się nie oddzielimy. Tego chce społeczeństwo w Szczawie z pewnymi wyjątkami którzy czerpią korzyści z obecnego układu. Wątek polityczny jest przez was nagłaśniany rzeby nas zdyskredytować. Dla nas liczy się rozwój Szczawy a wam uratowanie układu który powstał i rodowód swój ma w PRLu.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 10:50:21
0 5
W temacie inwestycji to widzimy na co dzień krzywe lampy rozjechane chodniki i dziurawy-spękany asfalt.
Inwestor i wykonawca praktycznie ten sam w ramach kamienickiego projektu 'rodzina na swoim'. A co jeszcze wyjdzie to pewnie przeczytamy w wyżej wspomnianej książce.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 10:56:36
1 6
Do Starosty.
Na spotkaniu w Szczawie zauważyłem że ,, nos ” Pana Wójta dr. Sadowski się wydłuża, myślę że to jest spowodowane tymi notorycznymi Kłamstwami, którymi karmi mieszkańców Szczawy.
To Tak jak w Bajce o ,, PINOKIO ‘’ . - Myślę że Pana Nos Panie Starosto jest w naturalnych wymiarach. - I nie potrzebuje Pan retuszu.

Odnośnie Pana pracy. DOKTORSKIEJ. - Proponuje na Promotora pana pracy Panią Radną z Zarządu Powiatu. Agatę Zięba. - obecnie zdobywa wykształcenie.
Temat Pracy - ,, Układy i Powiązania w Starostwie ’’

Temat jest Panu bliski myślę że wspólnie napiszecie tą Prace.
Na. ,, RE CENZORA ‘’ - Pana Pracy proponuje. RADE POWIATU, ona na pewno podrzuci kilka tematów odnośne Powiązań w Powiecie.
Odpowiedz
111ksiadz
2016-02-05 11:00:49
0 3
A ja stoję z boku i nie uczestniczę w tym,ale muszę Wam powiedzieć mieszkańcy Szczawy:wyr..... Was z pomocnikami-dwóch Doktorów,Doktor Sadowski i prawie Doktor Puchała.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 11:13:37
1 4
Mieszkancy Szczawy na zebraniu wojt apelowal aby zapomniec o historii i myslec o przyszlosci zebysmy sie pojednali. Chodzilo mu o to zeby nie powracac do starych inwestycji bo te swiadcza o ich niegospodarnosci, marnotrawieniu pieniedzy i ukladach. To na tym teraz zalezy wojtowi i staroscie zeby to wszystko uciszyc a nie jakies pojednanie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 11:19:54
0 3
@ wege617

Obecny Rektor - Rektor AGH - prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka.
Były Rektor Akademii - Górniczo - Hutniczej w Krakowie to
- Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś. – był lub nadal jest mieszkańcem Gminy Tymbark pochodzi z naszego Powiatu. Znajomość się sama nasuwa.

Na AGH. - Kraków nie ma kierunków Humanistycznych.
Tam są same Kierunki Techniczne. Jest to Pierwsza Uczelnia techniczna w Rankingu W Polsce. Nie każdy ją kończy. - Przewody Doktorskie otwierają dla swoich Absolwentów. Nie z innych Uczelni. !
Żeby otworzyć przewód Doktorski Trzeba mieć tytuł. - mgr inż. - on tego niema. ?

Nie wiem co Starosta miałby tam robić. ?. - On ma wykształcenie humanistyczne. ! Pomylił uczelnie.
Myśli o Tym co nigdy nie nastąpi. !
Można to skwitować jednym stwierdzeniem. ! KUPA ŚMIECHU.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 11:21:41
0 4
Zacznijmy mowic jak jest. Dlaczego radny ze Szczawy Marian O. Przesiedzial cale zebranie i nie zabieral glosu? Naprawde nic nie ma Pan do powiedzenia? Nawet o osrodku ze najpierw wyremontowano go za 240tys zl a miesiac potem sciany zaczeto wyburzać na polecenie wojta? Chodnik na bukowce w budowie ludzie maja zastrzezenia a pan siedzial cicho i nic sie nie odzywal ale przeciwko Szczawie pan jezdzil. To jak to jest ze do wlasnych wyborcow nic pan nie mowi a do obcych pan jezdzi i wystepuje pan przeciwko Szczawie?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 12:04:38
1 5
Coś tu nie tak Starosta wypiera się znajomości z radną Agatą Ziemba.

Szuka winowajców na Szczawie. Mówi o Układach Politycznych.
Widocznie przed spotkaniem w Kamienicy spotkał się z Radną na Zasadnym i oboje ustalili na kogo zwalić Winę.
WSTYD - dla takiego Starosty który prowadzony jest na Sznurku przez Radna z Zarządu Powiatu. Agatę Ziembę.
Teraz zjawił się po czasie - nie wiedział co Podpisuje jeszcze jedno Kłamstwo.
Powiną Szczawa jechać do tego Powiatu i wywieź tą bandę na Taczkach,
Ludzi z przypadku, których najważniejsze to okupacja KORYTA w Starostwie. I branie po 5 tyś zł za miesiąc diet w przypadku tego Zarządu i tej Radnej
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 12:35:51
1 6
Starosta mówi o Pośpiechu. W podziale Gminy Kamienica
Ja słyszę o Gminie w Szczawie od jakiś 12 lat.
Przeczesz tam były sprawy w Sadach Administracyjnych w Krakowie które wszystkie Gmina Kamienica przegrała o podział tej Gminy. To się ciągnęło latami.
Stąd te Referendom pamiętam jak namawiano ludzi w Kamienicy do nie pójścia do tego Referendum. Prym w tym wiodła ta Radna z Zasadnego.

Zawsze te miejscowości żyły obok siebie trzymanie tego na silę, nic tu nie da.
Najlepiej to podział niech każdy idzie własnym torem.
Radni niech ruszą tą Korą Mózgową i niech dokonają Podziału. Niech nie słuchają Wójta.
A tej Radnej z Zasadnego należy podziękować takich osób kłamców tutaj nie potrzeba.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 12:52:21
0 3
Umoczyli sie ladnie i dalej w tym bagnie brodzą szukajac winnych wsrod mieszkancow Szczawy i stowarzyszenia.
WOJT I SWITA (rodzina na swoim)
RADNA
STAROSTA
3 RYCERZY Z WIEJSKIEJ
Wszystko w ramach utrzymac sie przy korycie.

Wystarczy popatrzec na inwestycje te ktore wojt naobiecywal, te ktore wykonano i nadaja sie do poprawek , niedoszle do skutku i te ktore dzieki uporowi Szczawy dalo sie wywalczyc a pod ktorymi wojt sie podpisuje.

Bylem jestem i bede za podzialem bo jak dlugo mozna nas oklamywac i okradac.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 12:57:25
0 1
Czytajac slowa starosty nie widze tez konkretow tylko jakies ogolne slogany jak na kampanii wyborczej.
Czekamy na rozliczenie tej grupy trzymajacej wladze przez PiS ale z Warszawy. Licze na to w koncu was wybralismy.
Odpowiedz
nano1
2016-02-05 13:48:13
0 3
'Słońce' świeci nad nami, wciąż zaskakuje pomysłami
ustalmy byle co przy stole, co ludzie chcą-ja to p........
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 13:55:13
0 1
WÓJT KAMIENICY TEŻ MA TYTUŁ DOKTORA ZDOBYTY NA AGH :)
Wójt Kamienicy jest doktorem inżynierem i można sądzić ,że nie nadaje się do zarządzania gminą ,a Starosta będzie doktorem od ZARZĄDZANIA i po tym mozna wnioskować ,że się do tego nadaje:)

Na AGH-U są kierunki humanistyczne.
Zobacz sobie Janku dokładnie.
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 14:44:58
0 0
Potrzebuję błazna na przyjęcie weselne. Może być Ciotka Z Ameryki.:)
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 14:52:57
0 3
Powolutku, pomalutku i szybciej niż wam się wydaje państwo możnowładcy ludzie wam odpłacą. Macie ludzi za durniów i nieuków państwo z tytułami? Szybko Wam zapłacą za lata intryg, kłamstw i dzielenia społeczeństwa. Udało się wam to czego nawet nie dokonali komuniści bo wtedy widziano w Szczawie potencjał, wy zaś idziecie za własnym interesem posługując się kłamstwem.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 14:53:40
0 2
Tytul to nie wszystko. Poprostu nie potrafia zarzadzac i marnotrawia publiczne pieniadze. Fakty widoczne golym okiem. Walcza zaciekle o swoje koryto a nie o rozwoj naszego regionu.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 15:03:43
0 1
@ wege617
Kierunek Humanistyczny o którym mówisz i myślisz nie jest sponsorowany przez. AGH - Kraków,,
Tylko Ministerstwo Oświaty. Mieści się w budynku A0. 3 – Pitero jest to budynek główny.
I nie prowadzi Studiów Doktoranckich. O których myślisz. Do 2014 r nie korzystało z loga AGH - Kraków.

Jest tam kształcenie Magistrów, I i II stopnia,, ale nie Inżynierów. !
AGH - Korzysta na tym poprzez dopłaty z Uni Europejskiej przekazywane przez Ministerstwo Szkolnictwa Wyższego. Udostępniając taki kierunek. Pozyskuje środki na całą Uczelnie.

Natomiast jest Kierunek Zarządzania w Przemyśle. - na wydziale; ( Wydział Zarządzania w Przemyśle )
ale tam jest wymagany stopień. ,, inż.’’ Którego Starosta nie posiada.

Podaje Link
http://www.agh.edu.pl/ksztalcenie/oferta-ksztalcenia/studia-doktoranckie/
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 15:05:01
0 1
Słynna pani z Zasadnego w jednym z licznych wywiadów ws.podziału pytała ,, gdzie nastąpiło to jakby to można było nazwać rozgraniczenie', a no odpowiem. Między innymi przyczynili się do tego psełdospołecznicy, których ambicja zaczęła wykraczać poza granice sołectwa, a bezpieczniej dla narodu i mniejszą kompromitacją byłoby żeby tam pozostała.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 15:24:24
0 1
Czy w rogu zdjecia za paniami siedzi policjant? Oficer polityczny czy ochrona starosty gdyby ktos tam ze Szczawy chcial wymierzyc sprawiedliwość?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 15:25:49
0 4
Niedługo usłyszymy że tą Radną z Zasadnego sami mieszkańcy Zasadnego wywieźli na Taczkach.
To kobieta wszędzie się wpycha. Wszędzie jest jej pełno… to zaczyna być bulwersujące.
Wszystko po niej spływa jak po szkle… Do celu po trupach nie ważne że inni inaczej myślą.

@ Janek - pisze że ma być tym promotorem pracy doktorskiej, Starosty, - temat też fajny

ha, ha, ha, - ale będzie ubaw.
Będzie się działo.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 15:41:42
0 0
JanekPolska
Dzięki za wyjasnienie :)Powiedz mi tylko -jakim cudem więc Starosta dostał się na ten doktorat skoro tego tytułu 'inż.' nie posiada?
Przecież ktos nad tym chyba czuwa ,żeby wszystko przebiegało zgodnie z regulaminem.

Joseph napisał:
'Potrzebuję błazna na przyjęcie weselne. Może być Ciotka Z Ameryki.:) '

Nie nabijajmy się już z przeszłości Starosty.Można go lubić albo nie,ale nie można oceniać jego osoby po fakcie ,że na weselach występował jako 'ciotka z Ameryki'.To chyba dobrze,że wykorzystywal swoje umiejętności kabaretowe i dodatkowo sobie dorabiał.
Starosta tym samym pokazał ,że jest operatywny ,przebojowy oraz jest człowiekiem z inicjatywą:)Do tego ma dystans.Czyż to nie są cechy lidera?:)
Trzeba docenić tez fakt ,że w tym wieku chce się mu jeszcze uczyć.
Narzekać można stale ,ale czasem trzeba też dostrzec zalety:)
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 15:51:22
0 2
A w którym momencie powiedziałem że mam na myśli Starostę. Ani przez moment nie myślałem o Nim. Po prostu potrzebuję wodzireja.
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 15:55:29
0 0
Wesele w czerwcu. Macie jakieś namiary?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 16:29:33
0 2
@ wege617
Może Staroście chodzi o dyplom AGH- Kraków, bo nadmieniam jest to uczelnia Licząca się w świecie. I myślę że w starostwie nie znajdziesz pracownika z dyplomem z tej Uczelni.

Czy się dostał tego Niewinem. - można sprawdzić w Dziekanacie.
W okresie w którym Info o tym pisało nie widniało takie Nazwisko.
W poprzednim komentarzu zamieściłem. - Link i pisałem o ,,Logo ‘’
Jeżeli byłeś na stronę zauważyłeś. różnice w ,, Logo ‘’ - jest inne niż pozostałych Wydziałów AGH
AGH nie firmuje tego wydziału swoim ,, Logo ‘’- to jest tak jak by go nie było.

Na tym wydziale Humanistycznym widnieje Kierunek Studiów :
. ,, Psychologia i filozofia miłości ‘’. - może Starosta tam spróbował.

1. Miłość mieszkańców Szczawy utracił swoim zachowaniem.
2. Psychologia i Filozofia no cóż tych osób o takim wykształceniu mamy bez liku.

Co do zdobywania wiedzy przez Staroste, to czas ku temu.
Jest osobą pełniącą stanowisko. A nie popychadłem którego wszyscy wykorzystują.
Co do popełnionych błędów widać to w przypadku Szczawy. - myślę ze teraz pod ta opinią by się nie podpisał.
Odpowiedz
fuxio2013
2016-02-05 16:50:47
0 2
Zauwazyłem , ze jak do tej pory przeciwnicy powstania nowej gminy Szczawa siedza cicho.Czyzby im zabrakło słow.
Odpowiedz
napoleon
2016-02-05 16:58:44
0 1
ze niby Puchała nie jest sterowny politycznie???!! hahahahha
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 17:05:12
0 1
JankuPolska szanuję Ciebie i twoje poglądy ,ale nie przesadzaj z tym uwielbieniem co do tego AGH-u.
Znam naprawdę masę osób ,które tam skończyły studia bez żadnego problemu i dostały się tam tylko dlatego,ze nigdzie indziej sie nie udało .Jeden mój znajomy zdawał egzaminy bez żadnych konsekwencji tyle razy ,że żadna prywatna uczelnia nie pozwoliłaby sobie na coś takiego.Niektórzy absolwenci AGH-u sami niszczą wizerunek tej uczelni przechwalając się wkoło jak to mają caly rok wakacje zamiast nauki.
Ludzie ,którzy tam studiują mają wielki kompleks względem UJ i zawsze powtarzają ,że ich uczelnia jest lepsza.Nie wiem po co to licytowanie się ,bo i tak na rynku pracy najwazniejsze są faktyczne kompetencje i umiejętności a nie nazwa uczelni ,jaką się skończyło.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 17:08:53
0 3
Jeżeli Starosta szuka Rozgrzeszenia za powstała sytuacje w której brał osobisty udział i ją firmował. I jest za to odpowiedzialny razem z Radną z Zasadnego. Agatą Ziębą
To chciałbym go poinformować że Spowiedź Wielkanocna jest w Szczawie dopiero tydzień przed Świętami.
Przystępując do spowiedzi oczyścisz się Chłopie z tych wszystkich przekrętów które popełniłeś, I NADUŻYĆ względem mieszkańców Szczawy.
A czy otrzymasz Rozgrzeszenie to czas pokarze. ?
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 17:13:29
0 3
Czy to ważne co kończył i jaki ma tytuł?? Ważne jest jaki był neutralny i pojednawczy podczas podziału gminy:) szkoda tylko,że aby mu podziękować potrzeba czekać jeszcze prawie trzy lata.
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 17:22:09
0 3
Wójt żalił się Staroście na Szczawę,że obiecywali inwestycje i gdzie one są? Panie Wójcie a może Pan się pochwali swoimi osiągnięciami w sprowadzaniu inwestorów do gminy, którą Pan zarządza 17 lat. Ile miejsc pracy stworzono dzięki pańskim zabiegom.? NIE mówię o miejscach w UG.Dlatego trzeba mieć trochę honoru.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 17:28:17
0 3
@ wege617
To jest twoja ocena i pogląd na ten Temat ,, - Ja pozostanę przy swojej.
Pisałem o Uczelniach Technicznych. - nie Humanistycznych,
UJ. - jest uczelnią humanistyczną.
Podsyłam kilka Linków.

http://www.agh.edu.pl/info/article/i-miejsce-agh-wsrod-polskich-uczelni-technicznych-w-rankingu-webometrics-1/

http://www.wprost.pl/ar/442005/Ranking-szkol/


http://www.webometrics.info/en/europe/poland
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 17:41:13
1 0
JankuPolska
Podsyłasz mi te rankingi itd....ale co one wnoszą?Na najlepszych (wg rankingów) uczelniach studiują tępi ludzie ,a na najgorszych uczelniach studiują też wybitni intelektualiści:)Uczelnia nie może być wyznacznikiem intelektu człowieka.To stereotypowe i krzywdzące myslenie.

Jeżeli powstaną rankingi biorące pod uwagę tylko poziom nauczania ,a nie zaplecze materialne uczelni i nowoczesność to będą to miarodajne rankingi.
Kiedyś w telewizji pewien profesor powiedział,że te rankingi nie są obiektywne ,bo niektóre uczelnie są biedne jak mysz kościelna i dostają malutko punktów za zaplecze i innowacyjność,pomimo wysokiej jakosci nauczania-efektem czego jest ich niska ogólna calosciowa pozycja w rankingach.
O uczelni niech świadczą jej absolwenci ,a nie rankingi:)
Mam nadzieję ,że Jan Puchala dobrze rokuje dla AGH i na następne lata dla powiatu:)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 18:00:25
0 3
Starosta w swym komentarzu mówi cytat : ( ,, Jego zdaniem, najpierw trzeba było rozmawiać, ale „nie politycznie, a gospodarczo”. )

Widać podejście Gospodarcze Starosty - oraz całej tej ,, Bandy ‘’ Rady Powiatu I Zarządu Powiatu. W stosunku do wydanych publicznych Pieniędzy odnośnie Projektu Drogi Uzdrowiskowej, w Porębie.
O to jest podejście Gospodarcze. Włodarzy Limanowej. ?
Pytanie kto od Kasę za nieudany Projekt. 800 tys zł. ?
Kto poniesie Konsekwencje tego niedbalstwa. ?

Masz wyrzuty sumienia Starosto idź na Pielgrzymkę będzie w Sierpniu.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 18:07:33
0 3
Gospodarczo juz bylo na koniec roku wojt np. zabral pieniadze dla OSP Szczawa i czesc na remont ośrodka zdrowia.
Odpowiedz
aramertu49
2016-02-05 18:11:58
0 4
Niekorzystna opinia dla Szczawy wydana została w ogromnej mierze poprzez działania p. Zięby. To jedyne, co jej się udało. Potrafi czynić samo zło w obronie własnych interesów. Starosta i ona to jedna klika, choć starosta zaprzecza bliższym znajomościom z p. Ziębą. To oczywiste, dlaczego umywa ręce. Obydwoje: starosta i p. Zięba chełpią się zdobywaniem wykształcenia – starosta robi doktorat, a p. Zięba aż DWA kierunki studiuje. Wyobrażacie to sobie…? To pewnie jej przygotowanie przed wyborami na starostę, w których weźmie pysznie udział za 3 lata. Ale taczki już czekają na wywóz tych, co g**no robią, więc proszę się szykować nie na nową, lepiej płatną posadkę, a na wyobcowanie ze społeczności lokalnej.
Odpowiedz
sympatyk
2016-02-05 18:14:51
0 4
Dowodzicie , która uczelnia jest lepsza w rankingach , a tu takie ważne wydarzenie wczoraj w Kamienicy!
Spotkali się wszyscy przeciwnicy rozwoju Szczawy , którzy przyczynili się do zablokowania inicjatywy mieszkańców dązących do samostanowienia w myśl zasad demokratycznych. Parlamentarzystów witano owacyjnie -bawiono się za publiczne pieniądze .Szkoda ,że zapomnieli zaprosić do udziału inicjatorów podziału Gminy lub chociaż delegacji mieszkańców opowiadających się za podziałem !- czyżby się czegoś obawiano ?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 18:16:03
0 0
@ wege617
Pamiętasz jak komentowano w info Limanowa nowego Prezesa PZU ?

Piszesz, cytuje twój komentarz; (Na najlepszych (wg rankingów) uczelniach studiują tępi ludzie ,a na najgorszych uczelniach studiują też wybitni intelektualiści:)Uczelnia nie może być wyznacznikiem intelektu człowieka.To stereotypowe i krzywdzące myslenie. )

Jeżeli tak myślisz i piszesz Obraziłeś. ,, Złote Dziecko PISU ’’
I twórcę tego dziecka Przewodniczącego Rady Powiatu.
Paromierz te wszystkie Szkoły które Złote Dziecko przeszło na Nogach
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 18:29:16
0 1
Osoby które będą wywozić te wszystkie gó**a. Z naszej społeczności
Muszą koniecznie używać masek gazowych. Padlina wydziela specyficzną woń.
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 18:31:02
0 3
Za swoje tak nie smakuje. Spotkanie kameralne bez zbędnego rozgłosu.Zaproszeni tylko starannie dobrani goście w celu natężenia oklasków. Szkoda, że nie wykonano odczytu na klęczkach jak to już bywało na tej sali. Nawet wykonawca był na podorędziu,któremu można byłoby powierzyć to zadanie. Bawcie się, bawcie.Na zdrowie. Poczekamy.
Odpowiedz
Josef
2016-02-05 18:36:39
0 2
Szkoda,że w ramach szerokich konsultacji społecznych jakie to rzekomo prowadził Pan W. Żaden z Panów posłów nie zechciał spotkać się i wysłuchać drugiej strony,a teraz przyjmują hołdy wdzięczności. Pytam tylko za co.Za firmowanie swoim imieniem dalszej stagnacji i cofanie się Szczawy w rozwoju.
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 18:41:44
0 1
Panie i Panowie,jesteście żle poinformowani,według głosowania nie wszyscy radni powiatowi głosowali za rezolucją przygotowaną przez zarząd i panią Ziembe.
Nie równajcie całej rady w jedną kupę,bo się w tej kupie pozagryzają.
Ponoć nie wszyscy byli za przyjęciem tej brunatno-pisowskiej rezolucji
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 18:42:19
1 0
O CO CHODZI Z TĄ ZIĘBĄ????nie rozumiem....Czemu tak ją ludzie niszczą??
Kobieta podobno ma wykształcenie (ktoś napisał pod jednym artykułem kiedyś ,że malo kto ma tak dobre wykształcenie jak ona)więc czemu ciągle czytam ,że ta radna jest niewykształcona i ze dopiero dorabia studia??Wyprostujcie jakoś te informacje bo może niepotrzebnie się krzywdzi kobietę?
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 18:46:42
0 3
Dzwonie do radnego i mówi,że co najmniej dwóch radnych niezależnych się wstrzymało od tego kompromitującego głosowania.Pozdrawiam i życzę Szczawie rozwoju bo na to zasługuje.
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 18:49:07
0 0
Słyszę,że w tym głosowaniu radni z PSL głosowali i zawsze głosują równo z PUchałą.
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 18:51:54
0 1
A przewodniczącym Komisji rewizyjnej Rady Powiatu, jest ponoć sekretarz PZPR-ha ,ha,ha!
-ale mieszanka PIsowska trzyma władzę w Powiecie!
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 18:55:59
0 1
Z tego co mi znajome z Zasadnego przekazaly to radna ukonczyla szkole rolnicza w Łacku. Pozniej usilowala zdac w trybie ekstremalnym mature. Mature sie jej udalo szybko zdobyc bo juz za drugim razem. Kolejne kroki w nauce to podobno WSB w nowym saczu.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 19:06:24
0 1
@sympatyk. - Spoko.

„ diabeł się w ornat ubrał i ogonem na mszę dzwoni ”
Tak można podsumować to Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. w Kamienicy

Chciałbyś z tym środowiskiem Zaprzańców, i Regentów być na wspólnej imprezie. To jest Impreza zatęchłej komuny, obraz gnoju który pozera to środowisko.

Dzisiaj są razem świętują,, - Jutro gnojem obrzucać się będą,
To jest kwestia czasu kiedy padlinożercy dopiero się do siebie.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 19:06:30
0 0
Trybunal
Juz wczesniej pisalem ze to uklad postkomunistyczny trzyma wladze. Poslowie lokalni z PiS tylko o koryto walcza ktore juz utrzymuja od lat 90tych. Mieszaja ludziom w glowach a Szczawe usiluja zniszczyc bo u nas walczono i z hitlerowcami i z komuna. Kosciol partyzancki nie powstal z byle powodu. Wojt 17lat tzadzi i robi wszystko zeby tylko Szczawa sie nie rozwineła.
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 19:18:05
0 1
No,340607-wszystko się zgadza,a terazdo tej POSTKOMUNY dołączyli Pisowcy,którzy politycznie legalizują i akceptują działania tej kliki.
Mam nadzieję,że Starosta już się wypalił i wszystkim już będzie nie na rękę jego rażąca niegospodarność-chodzi o tę 'drogę uzdrowiskową'o nie tylko.
Pozdro.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 19:18:44
0 0
Czy ktos moze przyblizyc sylwetke bylego przrwodniczacego Stefana k. co 'Szczawiakow za morde trzyma'?
Odpowiedz
trybunal
2016-02-05 19:20:59
0 1
Janek Polska-
jest tak jak piszesz,póki starczy koryta to jest cicho,jak braknie to 'kwiki i zagryzanie'
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 19:27:33
0 0
W cywilizowanych panstwach zachodnich tacy ludzie dawno by wylecieli z polityki. U nas niestety kazdy widzi, narzeka ale nic nie robi zeby to zmienic.
Tyle co juz pieniedzy zmarnotrawili i co ludzi oklamali i jeszcze rzadza to ewenement na skale swiatowa. No ale jak sie ludzi ktorzy represje polityczne pamietaja straszy to jeszcze pokolenie musi uplynac zeby wszystko wrocilo do normy.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 19:30:44
0 1
Moze by warto zaprosic do Szczawy przedstawicieli Kukiza i Korwina?
Niech sie przypatrza kto i z jakim rodowodem zasiada w lokalnym PiS.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-02-05 20:03:17
0 1
Osoby w Zarządzie Powiatu ich Życiorysy. - to jak Komisarze w Bolszewickiej Rosji.

Podawcy Gnoju. byli członkowie PZPR, sama arystokracja Analfabetów.
Ludzie którzy obecnie, próbują skończyć jakąkolwiek Szkole Ponadpodstawową.
Wszystko dla utrzymania stanowisk. I profitów z tego idących.

Co do tego Starosty pójdzie w odstawki jako pierwszy.
Dopóki firmuje ich decyzje. jest im potrzebny,
Niedługo stwierdzą że jest ich obciążeniem. - Gość pójdzie do wymiany wcześniej niż tym Doktorem zostanie.

Kwestia czasu, ?
Odpowiedz
fuxio2013
2016-02-05 22:03:59
0 1
Teraz sie zacznie .Ciekawe kogo rzuca na pozarcie .
Odpowiedz
34607szczawa
2016-02-05 22:35:28
0 0
Juz powoli zaczyna sie robic ciekawie. Zwolennicy wojta milcza czy jakis kac ich meczy po wizycie poslow?
Sa sygnaly niepewnosci bo gmina niby uratowana ale co dalej? Co zrobic bo Szczawiaki nie siedza cicho?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Starosta: podział przygotowany w pośpiechu, samorządowcy sterowani przez opcje polityczne"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]