8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Szpital pracuje bardzo dobrze, tylko u nas są 'nadgorliwi dziennikarze'

Opublikowano 31.12.2014 07:29:22 Zaktualizowano 05.09.2018 07:46:17 top

Zachowanie lekarzy było niedopuszczalne, ale i tak sprawa jest „rozdmuchana” przez „nadgorliwych” dziennikarzy, których nigdzie poza powiatem limanowskim nie ma - tak stwierdził starosta, przedstawiając Radzie Gminy Laskowa podczas poniedziałkowej sesji informacje na temat kondycji Szpitala Powiatowego w Limanowej, wokół którego znów trwa „nagonka”.

W miniony poniedziałek podczas sesji Rady Gminy Laskowa, dość niespodziewanie starosta w swoim przemówieniu opisał nie współpracę z gminą, a sytuację w limanowskim szpitalu. Starosta mówił o lekarzach którzy w nocy z 22 na 23 grudnia opuścili szpital, pozostawili pacjentów Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii bez opieki na… 40 minut (według naszych informacji chodzi o kilka minut).

Dla Jana Puchały było to postępowanie niedopuszczalne, wobec którego dyrektor podjął jedyną słuszną decyzję o natychmiastowym zwolnieniu obu medyków, niezależnie od tego czy udowodniona zostanie im wina.

- Mamy duże problemy w Szpitalu Powiatowym w Limanowej - przyznał Jan Puchała. - Musiałem zwołać Radę Społeczną, dyrekcja zwolniła dzisiaj obydwóch lekarzy - poinformował radnych, tłumacząc podwód swojego spóźnienia na sesję. - To nieważne, czy prokuratura prześle do sądu akt oskarżenia i zapadnie wyrok: naruszyli dyscyplinę pracy, ponieważ 40 minut intensywna terapia była bez opieki. To jest niedopuszczalne - stwierdził. - Stąd, po rozmowach z dyrekcją, dyrektor podjął słuszne kroki.

Puchała zaznaczył jednak, że sprawa została „rozdmuchana” przez nas, dziennikarzy. W ocenie starosty nasza nadgorliwość jest „gorsza od faszyzmu”, a w szpitalu wcale nie jest tak źle.

- Oczywiście, dużo jest to rozdmuchane i powiem, że nie jest tak źle, jak media donoszą. Szpital pracuje bardzo dobrze, jak i większość lekarzy. Wszędzie zdarzają się takie przypadki, z tym że gdzie indziej nie ma tak nadgorliwych dziennikarzy jak u nas - zaznaczył. - To się bierze z nadgorliwości, a powiem trochę brzydko, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Prawda jest taka, że kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada - powiedział starosta.

- Kiedyś to się zemści, bo to jest takie niehumanitarne i nieludzkie żeby tak podkopywać własny szpital, własne miejsca pracy, własnych kolegów i koleżanki. Jest to naganne, bo nie może tak być że z niewiadomych przyczyn opuszczą chorych, opuszczą miejsca pracy - mówił z kolei o lekarzach z OIOM-u. - Pod względem dyscypliny pracy samowolne opuszczenie miejsca pracy jest niedozwolone. To się wiąże ze skutkami, jakie już ponieśli ci lekarze.

Starosta zapowiedział przy tym wprowadzenie zmian, mających usprawnić przyjmowanie chorych do szpitala. Od jutra na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym dyżurować będzie dwóch lekarzy.

- Chcę państwa uspokoić, że będziemy wprowadzać jeszcze zmiany ulepszające pracę SORu pomimo niesprzyjających ustaw: przykładowo, nie wolno nam przyjmować dwóch lekarzy na SORze, bo NFZ płaci za jednego lekarza i ma być jeden. Pomimo tego my dajemy dwóch lekarzy, którzy będą dyżurować od 1 stycznia i poprawi się jakość przyjęcia. Pomimo problemów z kontraktowaniem, my nie patrzymy na koszty i chcemy przyjąć jak największą liczbę pacjentów - zapewniał.

Jan Puchała dodał, że potrzeba odgórnych zmian ustawowych, bo niektórych spraw władze powiatu nie są w stanie „przeskoczyć”. Starosta poinformował też, że ogłoszony został „przetarg” na ordynatora Oddziału Ginekologiczno-Położniczego, który ma przerwać „złą passę która tam była”.

- To nie jet tak, że czekamy na decyzję sądów, izb lekarskich czy innych instytucji, które zajmują się tymi sprawami, po prostu chcemy wsłuchać się w głos mieszkańców i dokonywać zmian, które uważamy za słuszne. Dyrekcja szpitala stanęła na wysokości zadania i wierzcie mi, że dawno byśmy to zrobili, ale nie ma lekarzy - mówił. - Jest duża nagonka, niepotrzebna, na szpital limanowski. Nie jest to do końca prawdą, nie jest tak źle. Wiele czynników się na to składa, ale przede wszystkim źle zarządzane państwo. Już od dziesięciu lat nie ma odpowiedniej ustawy o służbie zdrowia i moim zdaniem należy rozwiązać Narodowy Fundusz Zdrowia, który sprawił że źle działają ośrodki zdrowia, szpitale powiatowe i wojewódzkie - wyrokował.

Komentarze (88)

konto usunięte
2014-12-31 07:51:30
14 19
Aleś wydumał , łysy boo coo !
Ręka rękę myje .
Odpowiedz
edi60
2014-12-31 07:58:40
13 20
POWIEM krotko : PANIE STAROSTO PAN SIE SLYSZY CO MOWI ze nic sie niestalo ze to tylko pare minut ze szpital pracuje dobrze , a co a poprzednie przypadki co sie wydarzyly w szpitalu to tez nic takiego ???????????
A Z OKAZJI NOWEGO ROKU ZYCZE WSZYSTKIM ZDROWIA I OPIEKI PANA BOGA W 2015 r
bo na szpital i lekarzy niema co liczyc bo to instytucja jest chora jak i lekarze tez
Odpowiedz
tezet
2014-12-31 08:09:39
14 21
Dziennikarze o d tego są, a pan starostwa takim gadaniem tylko potwierdza stare porzekadło , które mówi jaka głowa najszybciej napełnia się wodą sodową.
Odpowiedz
ebi
2014-12-31 08:12:18
13 20
Pan Starosta tak się wypowiada o dziennikarzach, jakby w szpitalu pracowali.... ciekawe.
Panie Starosto, Pana wypowiedzi nie licują pełnionym urzędem!
Odpowiedz
palos12
2014-12-31 08:28:05
11 21
Gdyby nie dziennikarze sprawa zapewne by ucichła i tak pewnie byloby najlepiej dla starosty i dyrektora! WSTYD! Poprzedni dyrektor bardziej trzymal dyscypline! Dziennikarze powinni caly czas miec na oku rządy owych panów!
Odpowiedz
romcio1985
2014-12-31 08:34:37
11 20
I po co Panie starosto taka wypowiedź? Powoduje tylko kolejną zawieruchę i obawiam się, że w tej sytuacji ludzie stać będą po stronie dziennikarzy, bo wszyscy widzimy jak to nasze państwo działa, również na szczeblu regionalnym. Po raz kolejny Pan starosta ma problem z niefortunnymi wypowiedziami.
Odpowiedz
forfiter
2014-12-31 08:35:00
14 18
A to nie można tych dziennikarzy internować gdzieś poza powiat na stałe ?

Byłby spokój i sielanka.
Odpowiedz
adamsky
2014-12-31 08:37:44
22 12
Szanowni a to my tutej momy jakich dziennikorzy w powiecie? Cheba plotkorzy, to się zgodzo! Jasiu polnoł ale racju mo. Niedoszły i sportkiewicz cholewki topiu nocami żeby derektora szpitala z siodełka wysadzić. Za to rycie niedoszły powinien wylecieć. To takie dziennikorze jak pisali że pacjyntka naćpano rodziła. I co wyszło? Tera bedzie za ploty bulic sportkiewicz odszkodowanie Pani?
Odpowiedz
MAJA12
2014-12-31 08:38:04
10 18
Winny Rząd Państwa Polskiego , Narodowy Fundusz Zdrowia. Tylko nie nasze kochane słoneczko Limanowskie.

Panie starosto proszę sobie ustalić termin u PSYCHIATRY w uwielbianym przez pana szpitalu , w którym zarządza pana kolega, bo to co pan pie.... li to przechodzi ludzkie pojęcie .

Kilkanaście podobnych sytuacji w okresie dwóch lat i pan mów , że nic się dzieje.
Szpital był bez opieki przez 40 min, a w czasie kiedy medycy degustowali trunki to chorzy mieli opiekę.
Odpowiedz
TuronGorski
2014-12-31 08:38:18
14 18
trzecia kadencja ewidentnie zaszkodziła Putinowi i naszemu lokalnemu watażce......
Odpowiedz
bobana
2014-12-31 08:42:58
9 15
żeby nie długo DPS w Szczyrzycu tak nie zaczął działać ...może i tym miejscem zajął by się jakis dziennikarz i sprawdził kto tam pracuje i ktorego radnego Limanowskiego to rodzina....Szczesliwego Nowego Roku :)
Odpowiedz
prawy
2014-12-31 08:49:29
10 17
Żenująca wypowiedź starosty, wstyd. Ludzie umierają, lekarze w dziwny sposób zapadają się pod ziemię a wszystko to wina dziennikarzy, że o tym mówią.
Panie starosto chyba się panu epoka pomyliła kiedy dziennikarze pisali to co władza chciała ludowi pracującemu przekazać.
Odpowiedz
top
2014-12-31 08:52:10
11 24
@adamsky: z reguły pomijam milczeniem Twoje komentarze, ale do tego się odniosę. Kto informował? Pamiętasz tekst? My robiliśmy badania?
Przypomnę Ci:
Lekarze: 'podczas wykonywania szeregu badań wykryto u pacjentki obecność narkotyku'. Fajnie, że ich informacje podane na podstawie badań nazywasz plotkami.
Policja: policjanci zabezpieczyli krew do badań, które dadzą odpowiedź na pytanie jaki był to środek odurzający i w jakiej ilości.
Odpowiedz
blp
2014-12-31 09:00:07
9 18
Bardzo rzadko pisze komentarze, ale po tej wypowiedzi starosty nie można przejść obojętnie, panie starosto wypowiedziane słowa pokazują jakim jest pan człowiekiem jak panu zależy na chorych. Chroni pan sobie i dyrektorowi cztery litery. Ach tam szkoda słów.
Odpowiedz
kluska
2014-12-31 09:13:31
11 17
Po takiej wypowiedzi pan nie powinien być już starostą!
( Ale to nie w Polsce- tutaj mamy nową wersję demokracji, czyli władza robi co chce, a wyborcy to mięso armatnie, które należy wykiwać!).
Gratulacje dla radnych, którzy nam takiego 'włodarza' wybrali !!! (Brawo PiS !)
Życzę całemu towarzystwu wzajemnej adoracji ( Radzie Powiatu), aby w czasie kiedy się żle poczują pomocy udzielali im lekarze pokroju tych dwóch bohaterów, którzy pomimo marnej własnej kondycji do pierwszej w nocy przy umierających tak odpowiedzialnie czuwali...a w wykonywaniu pracy przeszkodzili im : rodzina, policja noooo.....a potem dziennikarze!
Odpowiedz
juzek
2014-12-31 09:30:35
10 21
Dlaczego Puchała rodzmuchuje swoje informacje na portalu, który oskarża o rozdmuchiwanie informacji?
Hipokryzja? Lepiej zamiatać pod dywan? A może podwyżkę trzeba dać staroście i zwolnionym lekarzom ?
Odpowiedz
romcio1985
2014-12-31 09:38:08
8 16
Bo rozdmuchiwać można tylko sukcesy władz, wtedy nikt nie narzeka:).
Odpowiedz
jeden1
2014-12-31 09:57:19
10 18
Parę dni temu anty-dErektor twierdził,że pacjenci mieli zapewnioną opiekę bezustannie a teraz dowiaduję się od niby-starosty o 40 minutach nieobecności dwóch bohaterów odpowiedzialnych za tych pacjentów.Taka nadgorliwość jednego pana stawia drugiego w niejasnym świetle.A głównym winowajcą jest nasz portal który całą sprawę rozdmuchał:)
Odpowiedz
Doradca
2014-12-31 09:59:58
10 15
Wicie rozumicie to wina 10 plag egipskich opisanych w Księdze Wyjścia cyklistów, dziennikarzy, NFZ Rządu Polskiego i lekarzy rodzinnych.

'A słońce sobie lśni, jak gdyby nigdy nic.
Nie wierzy w szare dni, gorzkie łzy, głupie sny
i w miłości, których brak.
A słońca złoty krąg, jak wyciągnięta dłoń,
jak roześmiana twarz, wzywa nas, jeszcze raz!
Do nadziei ponad świat'

Pan Starosta przekonuje, że opinie o szpitalu , które są prezentowane li tylko „pod publikę” przez niezorientowane osoby to bzdury, bo szpital działa „profesjonalnie i perfekcyjnie, a zmiany są po to, by jeszcze bardziej udowodnić tym wszystkim niedowiarkom, którzy specjalnie pod publikę wyrażają takie opinie, że wszystko jest profesjonalne i perfekcyjne.

' Szpital pracuje bardzo dobrze. Wszędzie zdarzają się takie przypadki, z tym że gdzie indziej nie ma tak nadgorliwych dziennikarzy jak u nas - zaznaczył.

- To się bierze z nadgorliwości, a powiem trochę brzydko, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

Prawda jest taka, że kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada - powiedział starosta.'

'Jest super
Jest super
Więc o co Wam chodzi'

Najbardziej Podziwiany Starosta w Polsce,Najwyższa Jakość Quality International ,Człowiek Roku Polskiego Samorządu,Samorządowy Oskar,Lider Wśród Liderów.

Panie Redaktorze niech Pan uważa żeby Pan nie wpadł w dołek a jak już to tylko w jeden ;)
Odpowiedz
Ratownik
2014-12-31 10:00:13
9 8
http://www.flubie.cba.pl/wp-content/flagallery/plakaty-prl/plotki.jpg
Odpowiedz
cortez
2014-12-31 10:09:00
9 18
Panu Staroście na gwałt potrzebny doradca od PR, bo ile razy otworzy usta- pozbawia nas złudzeń...
Odpowiedz
roofWoow
2014-12-31 10:27:07
10 19
Jak słyszę ostatnie komentarze Starosty to się zastanawiam czy ten człowiek jest zdrowy :)
Panie Jaśku chciał byś pan być operowany przez dwóch pijaków ?? To jest mądre ??
Wypierdziel pan tego 'liliputa' i zatrudnij kogoś kto się nadaje,a nie robi samowolki :)
Odpowiedz
blizniak
2014-12-31 10:27:15
9 14
INTENSYWNA TERAPIA 40 MIN. BEZ LEKARZA GDZIE JEST W TEJ SPRAWIE KRAKOW I W-WA
Odpowiedz
Mary256
2014-12-31 10:31:49
9 18
Szpital działa tak rewelacyjnie, jak zapis z monitoringu, który nie funkcjonował. Dodatkowo prokuratorskie zarzuty dla dwóch innych lekarzy za sprawę ze zmarłymi dziećmi to też przykład sprawnego działania? Nie mówiąc o odszkodowaniu, jakie zapłaci szpital czyli my wszyscy matce. Społeczeństwo limanowskie ma prawo do informacji o zdarzeniach i decyzjach politycznych lokalnych władz, które przynajmniej minimalnie muszą się z nim liczyć. Wypowiedź pana Starosty jest co najmniej niezrozumiała, nie mówiąc o tym, że jest typowym bełkotem politycznym.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 11:10:19
15 14
To w Limanowej są jacyś dziennikarze, tj. osoby, które ukończyły studia dziennikarskie i posiadające dyplom dziennikarski?
Myślałem, że są same erdaktorki?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 11:21:57
13 16
Ja też bardzo rzadko wystawiam komentarze.....ale po wypowiedzi pana starosty włosy na głowie się jeżą....jak możne osoba na takim stanowisku mówić coś tak niemądrego????? Bardzo się dziwię, a z drugiej strony chyba nie się co dziwić.....wszystko jest chore. Pozostaje mam tylko jedno - modlić się o zdrowie , żeby do limanowskiego szpitala nie trafić.........
Odpowiedz
zabuniam
2014-12-31 11:58:27
12 17
Panie Starosto,ja wiem że już po wyborach i nie musi się Pan umizgiwać do wyborców,ale zdrowy rozsądek ma swoje granice,opowiada Pan jakieś 'dyrdymały' w sytuacji gdy rzeczywistość w limanowskim szpitalu jest zupełnie inna..Czytam w dzisiejszej Gazecie Krakowskiej że - 'sądecka prokuratura oskarżyła wczoraj ordynatora oddziału ginekologii i położnictwa szpitala w Limanowej oraz jego zastępcę.Lekarka dyżurna usłyszała zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci dzieci.W 2012 r. na oddział trafiła młoda matka w siódmym miesiącu ciąży.Choć odeszły jej wody płodowe,całą noc czekała na cesarkę.Gdy ją zrobiono,jej bliźniaki były martwe' - cytuję całość.To jest ten Pański Szpital i nadgorliwi redaktorzy.Obiecuję przez całe cztery lata tej kadencji zbierać informacje o bardzo dobrej pracy limanowskiego szpitala.Na koniec napiszę tylko tyle że w limanowskim szpitalu strach się bać a o zdrowie prosić Miłosierdzie Boże.
Odpowiedz
tom84
2014-12-31 12:02:12
9 11
Cytuje wypowiedź Kiedyś to się zemści, bo to jest takie niehumanitarne i nieludzkie żeby tak podkopywać własny szpital, własne miejsca pracy, własnych kolegów i koleżanki. ' uwaga dziennikarze bo to się zemści hehe, może odmówia wam leczenia
Odpowiedz
lobo
2014-12-31 12:02:29
12 16
Starosta zapomina chyba o tym że żyjemy w demokracji czyli systemie dla którego podstawą jest jawność, wolność słowa, swobodny przepływ informacji co zagwarantować mogą nam dziennikarze choćby z takich portali jak Limanowa. in. Takie są skutki wybierania do Rady Powiatu ludzi o 'masakrycznie' niskich kompetencjach w większości są to ludzie ze średnim wykształceniem czasem w 'pośpiechu' próbujący zdobywać dyplomy na jakichś śmiesznych uczelniach co dotyczy nie tylko Starosty ale i członków zarządu powiatu. Tacy ludzie niestety dominują w PiS a w pozostałych ugrupowaniach też niewiele lepsi. U Starosty taka żenująca wypowiedź to nic nowego podobnie było ze sprawą wypowiedzi na sesji 'o niekaraniu przez policję mandatami radnych' Brawo dziennikarze za odwagę w walce z bufonadą władzy.
Odpowiedz
MAJA12
2014-12-31 12:30:11
13 14
@lobo - pięknie o to chodzi.
NIBYStarosta chciałby ,aby wszystkie niewygodne sprawy dla niego zamiatano pod dywan. NIBYStarosta to co mówi to ma zamiar zrobić , a że w du ..ie ma prawo ludzi pacjentów to widać już od kilku lat. Można nie mieć dyplomów, można je zrobić za pieniądze podatnika, ale trzeba mieć odwagę i przyznać się do popełnionych błędów i powiedzieć przepraszam
Odpowiedz
juzek
2014-12-31 12:47:03
8 11
A czy ten zegarek był/będzie wpisany do rozliczenia majątkowego?
Odpowiedz
1234567
2014-12-31 12:52:31
9 9
NASTĘPNY KWIATEK TEJ KATEGORII W LIMANOWEJ : - Przychodnia przy ul. Matki Boskiej Bolesnej , informacja: - 'Z przykrością informujemy,że od dnia 1 stycznia 2015 ,Przychodnia, będzie nieczynna, aż do odwołania'. W tle tej informacji ,afisz 'Porozumienia Zielonogórskiego'. Tak więc chorym pacjentom, pozostaje,sławny na całą Polskę, szpital 'MIŁOSIERDZIA ......', lub powtarzanie słów pieśni: -' wołamy wszyscy, z jękiem, ze łzami, MATKO BOLESNA, módl się za nami'. Na 'Deklarację Wiary' medyków, też nie mogą pacjenci liczyć, gdyż zakłada ona, że ' ciało ludzkie jest nietykalne, od chwili poczęcia, aż do śmierci'
Odpowiedz
M44
2014-12-31 13:08:44
11 8
Czytajac ten art. nie wiem czy smiac sie czy płakac ...
Odpowiedz
Shark
2014-12-31 13:17:45
11 8
Cóż za wyczucie , żeby z ,, Cytatem Roku 2014 ' czekać do ostatniej chwili ))))
Odpowiedz
urzednik
2014-12-31 14:03:56
18 5
Bardzo dobrze Pan Starosta mowi media tylko graja na emocjach czytelnikow podsycaja nienawisc bo z tego zyja .Kazdy kto zachoruje biegnie do lekarza do szpitala wtedy lekarze sa dla niego wszystkim .Duzo drowia tym co tak nadaja na wszystko oby nie musieli korzystac z limanowskiego szpitala bo wtedy beda inaczej pisac . Panie dyrektorze dobre decyzje pan podejmuje jeszcze tylko i smialo wyrzucic tych co ryja pod panem zatrudnic nowych ludzi ktorzy chca i potrafia dobrze pracowac . Zdrowego Nowego Roku .
Odpowiedz
paprotnik
2014-12-31 14:15:06
13 12
Niedługo panowie przy władzy wywiozą redaktorów gdzieś w nieznane miejsce i będzie w Limanowej spokój a szpital z lekarzami też odetchnie.Jest takie przysłowie: czego oczy nie widzą... ludzie nie muszą o wszystkim wiedzieć bo wtedy wypisują głupoty i władza a i lekarze nie mają spokoju ani w pracy ani na dyżurach.I tak by zapewne było ale czasy inne, ludzie bardziej oświeceni i chwała portalowi za to, że sie nie boi wywlekać brudów na widok publiczny.I nie piszcie, że nikt nie ma prawa osądzać lekarzy,każdy ma prawo do swojego zdania na każdy temat a zwłaszcza do wyrażania opinii o szpitalu w którym się wszyscy leczymy.To parę przypadków zostało nagłośnione a ile jest takich co nikt nie nagłaśniał wychodząc z założenia że to i tak nic nie da.Lekarze mają taką kasę za dyżur, jak nie jeden za cały miesiąc pracy i on na tym dyżurze śpi albo co gorsza raczy się alkoholem i my to tolerujemy, pielęgniarki tuszują bo boją się lekarzy.Ale to się wtedy zmieni jak pielęgniarki będą wszystkie z tyt.magistra, bo teraz po liceum dają sobą poniewierać.Ja też wiele mogłabym napisać o opiece na SOR i na oddż.wewn.Byłby z tego ciekawy artykuł ale szkoda nerwów.Lekarze mają taką kasę, że stać ich na prawników a zwykły człowiek się wykończy a znimi nie wygra z ich chamstwem i arogancją i lekceważeniem zwykłego człowieka.Chwała więc za to portalowi, że wywleka te brudy ale oni doszli już do takiej granicy, że mają to gdzieś.
Odpowiedz
sydney
2014-12-31 14:47:55
10 7
Sie ma władzę, to się godo.

ale cóż kiedyś ktoś pisal że się bylo 'przebieraną babą' no i to godanie pozostało.
Odpowiedz
sydney
2014-12-31 14:54:23
9 5
Sie ma władzę, to się godo.

ale cóż kiedyś ktoś pisal że się bylo 'przebieraną babą' no i to godanie pozostało.

W państwach z kulturą wylecieliby na zbity pysk wszyscy łącznie ze Starostą
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-12-31 15:19:07
20 3
Święte słowa Panie Starosto przez głupotę dziennikarzy dwóch wspaniałych lekarzy straciło pracę,a my u kogo mamy się leczyć.Typowa nagonka niewykształconych i zawziętych ludzi,to takie polskie.Lekarze znajdą pracę gdzie indziej a poziom usług spadnie.Ci co szkalujecie szpital leczcie się u znachora z Nowego Sącza to wasz poziom.
Odpowiedz
badmoon58
2014-12-31 15:39:11
13 1
Mam takie pytanko! Po ile dziś rzodkieweczka w Biedroneczce? Aaaa... Że nie na temacik... Aaaa... To w takim raziku moje przeproszonko!
Odpowiedz
dziamorka4
2014-12-31 15:58:10
10 9
byłam w limanowskim szpitalu raz , diagnoza nienormalna, następnie po jakimś czasie drugi raz zdeżenie lekarzy z moją choroba, żenada, musiałam im tłumaczyć, trzeci raz naopowiadali ,nastraszyli żółtaczka C. Paranoja !
Odpowiedz
jack84
2014-12-31 16:11:49
8 6
'GabinetDiet' co ?? o czym ty piszesz, stracilo prace to stracilo sa inni lekarze, jak kogos zlapia na drodze albo w innym zakladzie pracy po jakiejkolwiek dawce alkoholu to wylatuje, nie mowie ze byli zlymi lekarzami tego nie wiem, ale chodzi o wypowiedz starosty ktora ewidentnie sugeruje ze gbyby nie wzmianka w prasie ( dokladnie to oskarzenia rodziny zmarlej) nic nikomu by sie nie stalo nie byloby zadnego postepowania czy by ktos umarl czy nie. reakcj apowinna byc co najwyzej taka jak Kaczynskiego ktory wywali poslow i tyle.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 16:30:20
11 5
@ TOP..
Mam pytanie do Ciebie jako właściciela Portalu ...dlaczego jak nie macie potwierdzonych informacji przez policję prokuraturę itp piszecie artykuły z tytułem nap jak w tym przypadku ' URODZIŁA DZIECKO POD WPŁYWEM AMFETAMINY . NOWORODKA REANIMOWANO' jest to stwierdzenie żadnego znaku zapytania nie postawiono , ponadto dając możliwość komentowania czytelnikom obrażając szkalując niewinne osoby nie pierwszy taki artykuł niepotwierdzony żeście wysmarowali i puścili do publicznej wiadomości ..czy nie możecie inaczej formułować nagłówki artykułów??? w tym przypadku np ...URODZIŁA DZIECKO PRAWDOPODOBNIE POD WPŁYWEM AMFETAMINY ...NOWORODKA REANIMOWANO CZY POTWIERDZĄ SIĘ PRZYPUSZCZENIA LEKARZY??? i taki tytuł całkowicie zmienia punkt widzenia czytelnika... czy nie można tak postąpić kiedy są wątpliwości jakieś a między innymi w tym przypadku były, bo wiadomo jest ile się czeka wynik specjalistycznego badania krwi , przesłuchania itp... więc dlaczego piszecie tak a nie inaczej??? mogłabym jeszcze parę przykładów podać również tu pisanych i nie prawdziwych..
Odpowiedz
forfiter
2014-12-31 16:32:18
8 5
Społeczeństwo się cieszy wielce z tej bardzo dobrej pracy tylko nie może pojąć czemu- skoro jest tak dobrze- jest aż tak źle ?
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-12-31 16:43:40
11 4
jack84 chyba nie masz pojęcia że szpital cierpi na brak anestezjologów,a tutaj bez udowodnienia winy od tak zwolniono wartościowych lekarzy.Pan Top słynie z rozdmuchiwania tematów które szkodzą szpitalowi ale ważnych spraw dla mieszkańców które za pomocą mediów mogły by być rozwiązywane nie podejmuje.Wiem co mówię bo naszą sprawę spaprał taki to on wielki dziennikarz.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 16:45:16
10 5
To może ci mądrzy co minusują mój komentarz dadzą odp jak Pan TOP nie chce... bo zła ocenę pasowało by uzasadnić... i było by to uczciwe...:) ale ja głupia o uczciwości się domagam...i to tu na portalu
Odpowiedz
CiotkazAmeryki
2014-12-31 16:53:28
8 7
GabinetDiet sugerujesz ,ze przez limanowa in. dwóch znakomitych medyków straciło prace. Pamiętaj ,że niema ludzi nie zastąpionych.

Jeżeli by rodzina zmarłej kobiety nie odwiedziła ją w nocy ok. godz. 1 to sprawy by nie było, z całą pewnością można przypuszczać, że to nie pierwszy raz ci panowie dwaj degustowali sok marchwiowy 40%.
Pracując w zawodzie kierowcy zostajemy złapani, iż prowadzimy samochód pod wpływem alkoholu zostaje zatrzymane nam prawo jazdy na rok a może więcej. to w tym przypadku zostajemy pozbawieni prawa do wykonywania zawodu na okres roku a może więcej i taka sama kara powinna spotkać tych właśnie lekarzy.

Zatem jaką wartość ma ludzkie życie - a utrata pracy życia. Zmarłej osobie już przywrócić życia się nie da, a prace można dostać lepszą lub gorszą.

Wypowiedź J Puchały starosty jest karygodna, mając za grosz honoru i szanując głosy wyborców to 2 stycznia 15r. , starosta powinien ustąpić z urzędu swoimi wypowiedziami ośmiesza siebie urząd i Rząd Państwa Polskiego.

Z cała pewnością można stwierdzić, że obecny dyrektor powinien być jak najszybciej odwołany pełnienia obowiązków dyrektora, ponieważ nie radzi sobie z tym szpitalem.

Również przewodniczący Rady Powiatu powinien wyznaczyć nadzwyczajna sesje i odwołać p. Puchałę z pełnienia obowiązków starosty.
Odpowiedz
anilec
2014-12-31 16:58:25
10 8
@kinia-nko434 cudownie spostrzegająca niewłaściwe tytuły nagłówków - chociaż szpitalne autorytety pierniczą głupoty, to redakcja stara się być obiektywna i nie zmienia ich , ponieważ nie mają na etacie jasnowidza który korygowałby stwierdzenia szpitala powiatowego zgłaszane w prokuraturze. Niech szpitalniane głąby zastanowią się przed niesłusznym poważnym oskarżeniem pacjentki.
Oprócz ewidentnej pomyłki, można zastosować paragraf mówiący o wprowadzeniu w błąd Organu Ścigania, a kosztami wielotysięcznymi obciążyć nieudacznika.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 17:10:23
7 6
@anilec.. odpisałeś mi w imieniu TOP ? portal ma rzecznika prasowego ?bo to Panu TOP zadałam pytanie... jak nie to nie chrzan mi tutaj co maja czego nie a jak piszesz w imieniu portalu to widocznie jedni 'głąby' oskarżają a drudzy podają te wiadomości nie potwierdzone do wiadomości publicznej.. a to kinia-nko to miało być śmieszne czy obrazliwe? powiedz w którym momencie mam się śmiać czy płakać... nerwy Ci puszczają ?
Odpowiedz
111ksiadz
2014-12-31 17:15:54
5 6
Ludzie,no nie-nawet sekretarze przed laty tak się nie wypowiadali-masakra,karygodne! Jestem ciekaw co na to Wojewoda?
Odpowiedz
pinokio12
2014-12-31 17:15:57
7 1
Anilec i Kinia potrzebujecie wsparcia merytorycznego. Dostaniecie go w odpowiednim momencie. To będzie chwila prawdy
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-12-31 17:23:19
7 4
Kochana Ciociu z Ameryki ja szanuje ludzkie życie,ale uwierz mi z takimi obrażeniami z jakimi przyjęta była pacjentka nie ma szans przeżycia.szpilal nie jest mi obcy i coś o tym wiem.Dla was ten temat to sensacja a nie czyjś dramat.Pan Top wałkuje temat do znudzenia,a w swoich artykułach podaje nie sprawdzone wiadomości karmiąc waszą próżność.
Odpowiedz
anilec
2014-12-31 17:25:18
5 4
@kinia434, nikt nie zabroni Ci popłakać nad twoimi wypocinami.
Wypowiadam się TYLKO w swoim przekonaniu, portalowi sam zarzucam, iż zbyt mało się stara, by podawać nazwiska osobników publicznych powodujących takie niesłuszne oskarżenia.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 17:35:43
7 5
@anilec.. popłacz sobie sam nad sobą a moich wypocin nie czytaj jak nie są skierowane do Twojej osoby ..do przezywania i obrażania znajdz sobie kogoś bliższego najlepiej w swojej rodzinie ... Jak się 'wypowiadasz TYLKO w swoim przekonaniu' to rób to może w temacie i staraj się nie odpowiadać w czyimś imieniu jak Cie o to nie poproszono a bo i twierdzisz ze nie poproszono..: )
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 17:44:35
4 4
@ TOP..
Mam pytanie do Ciebie jako właściciela Portalu ...dlaczego jak nie macie potwierdzonych informacji przez policję prokuraturę itp piszecie artykuły z tytułem nap jak w tym przypadku ' URODZIŁA DZIECKO POD WPŁYWEM AMFETAMINY . NOWORODKA REANIMOWANO' jest to stwierdzenie żadnego znaku zapytania nie postawiono , ponadto dając możliwość komentowania czytelnikom obrażając szkalując niewinne osoby nie pierwszy taki artykuł niepotwierdzony żeście wysmarowali i puścili do publicznej wiadomości ..czy nie możecie inaczej formułować nagłówki artykułów??? w tym przypadku np ...URODZIŁA DZIECKO PRAWDOPODOBNIE POD WPŁYWEM AMFETAMINY ...NOWORODKA REANIMOWANO CZY POTWIERDZĄ SIĘ PRZYPUSZCZENIA LEKARZY??? i taki tytuł całkowicie zmienia punkt widzenia czytelnika... czy nie można tak postąpić kiedy są wątpliwości jakieś a między innymi w tym przypadku były, bo wiadomo jest ile się czeka wynik specjalistycznego badania krwi , przesłuchania itp... więc dlaczego piszecie tak a nie inaczej??? mogłabym jeszcze parę przykładów podać również tu pisanych i nie prawdziwych..

ZMINUSUJECIE I ZWINIECIE TEN KOMENTARZ CHODZBY Z 10 RAZY A JA GO ODTWORZĘ TYLE SAMO DO PUKI NIE ODPOWIE MI REDAKCJA NA MOJE PYTANIE...
Odpowiedz
CUDNA
2014-12-31 17:49:43
4 1
@kiniusiu434, daj se na wstrzymanie ...
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 17:56:58
0 4
@CUDNA...brakło Twoje niezastąpione hi,hi........
Odpowiedz
top
2014-12-31 18:12:25
3 2

@kinia434: a dlaczego mamy poddać wątpliwość słowa wypowiadane przez lekarza opierającego się na wynikach badań, który nie poddaje ich pod wątpliwość sam, tylko jasno stwierdza? Przeczytaj też to co pisałem wcześniej (bo mówisz o potwierdzeniu przez policję), a policji stanowisko przecież było: policjanci zabezpieczyli krew do badań, które dadzą odpowiedź na pytanie jaki był to środek odurzający i w jakiej ilości.

Stosując Twoją teorię 99% tekstów nie tylko u nas, ale wszędzie byłoby z pytajnikami, a wiedz, że osoba, która się wypowiada bierze za swoje słowa odpowiedzialność w każdym przypadku (chyba, że ma wiadomo jakie papiery), a nie portal, więc nie odwracaj kota ogonem.

Wybacz, ale więcej nie będę brał udziału w dyskusji. Mam inne plany na ten wieczór i życzę Tobie wszystkiego co dobre na Nowy Rok.

Odpowiedz
michel123
2014-12-31 18:17:58
5 2
Pytanie do redakcji. Dlaczego nie podajecie najbardziej kluczowej informacji dotyczacej zaistnialej sytyuacjii w naszym szpitalu a mianowicie o wstepnych wynikach autopsjii zmarlej pacjentki z ktorej wynika ze pacjentka zmarla w skutek odniesionych powaznych obrazen glowy, a lekarze najprawdopodobniej robili wszystko aby ja uratowac, wolalbym sie o tym dowiadywac z regionalnego zrodla a nie serwisow ogolnopolskich.Uwazam ordynatora OiOM za najlepszego specjaliste w swojej dziedzinie w naszym regionie , ktory w mojej opinii swietnie prowadzil ten ciezki oddzial , uratowal wiele osob , z szacunku poczekajmy na wyniki sledztwa ktore w obecnosci mediow i opinii publicznej bedzie rzetelnie prowadzone , zaden z nas nie pracujacych w tym miejscu nie moze skazywac takiej osoby na podstawie domniemywan
Odpowiedz
bearchen
2014-12-31 18:30:11
7 3
Toz to nie od dzis wiadomo, ze nagonka na szpital trwa w najlepsze, a Wy drodzy czytelnicy dopelniacie reszty swoimi komentarzami.Najpierw bylo Starostwo i sama osoba Pana Starosty, teraz troszke wyluzowano, bo no wlasnie.. moze sie pochwalicie, bo czasu malo. ?
Pomijam wielkich przegranych, ktorzy tutaj sie wypowiadaja., bo oni do tej pory nie moga przelkanc tego, ze miejsce Pana Sochy zajal Pan Radzieta.
Czy szpital istnial by jeszcze do tej pory gdyby nie odpowiednie decyzje Starosty i starania obecnego dyrektora?

A pana Soche nie zrobili przyjaciele w bambuko czasem, jak juz im potrzebny nie byl?
To bylo do przewidzenia, ze teraz atak zostanie skierowany na ta placowke. Po przegranych wyborach i straconych szansach na jakiekolwiek rzadzenie, to znakomity cel nie tylko dla hien dziennikarskich, ale i niedoszlych rzadzacych, co to obiecywali raj ze szpitala uczynic.

Pan Starosta i obecny dyrektor powinni robic swoje i nie przejmowac sie tym co pisza pismaki.
Jeszcze sie taki nie urodzil, co by wszystkim dogodzil.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 18:33:42
1 4
Trudno powiedzieć że starosta nie ma racji mówiąc że szpital pracuje bardzo dobrze, bo nie wiadomo co miał na mysli. Jezeli myślał o tym co naprawdę wychodzi naszemu szpitalowi najlepiej to trudno się z nim nie zgodzić.
Odpowiedz
zabawny
2014-12-31 18:33:44
1 3
@michel123 ' zaden z nas nie pracujacych w tym miejscu nie moze skazywac takiej osoby na podstawie domniemywan '
Na mój chłopski rozum, chciałeś powiedzieć, że po naradzie dyrektora szpitala i powiatowego starosty, Dyrektor popełnił błąd, zwalniając dziwnie niedysponowanych, lekarzy. :)
Odpowiedz
miodzikk
2014-12-31 18:35:16
3 2
Panie starosto czasy komuny dawno sie skonczyly gdzie dziennikarzom kneblowano usta pknij sie pan w ta lysa pale i nie opowiadaj glupot zenada !!!!!!
Odpowiedz
pinokio12
2014-12-31 18:39:05
1 1
OCHRON. ZDROWIA JEST ZLA Z POWODU BRAKU. ZNAJOMOSCI PODSTAWOWYCH ZASAD JEJ FUNKJONOWANIA
Odpowiedz
zabawny
2014-12-31 18:42:05
1 2
@sonar8 OCH, przez chwilkę myślałem, że nagłe trudno wytłumaczalne zgony masz na myśli. :)
Odpowiedz
bearchen
2014-12-31 18:43:06
5 4
Michel
Bardzo dobre pytanie.
Ale widzisz, kluczowe i istotne informacje na tym portalu zawsze sa z lekkim poslizgiem, nie ze czasu nie bylo, tylko po co mieszac czytelnikom w glowie.
Niech wierza, ze pacjentka zmarla bo moze lekarze blad popelnili ?
Malo tego, opuscili placowke w dodatku pijani jak to niektorzy sugeruja.
Czy ktos ma dowod, ze byli pod wplywem? Dowod ze sledztwa pytam.

Szczerze powiedziawszy to mam gleboka nadzieje, ze Pan Ordynator wroci kiedys na to stanowisko, bo mimo iz na tym odziale jest wielu wspianialych specjalistow, to jednak tego lekarza bedzie bardzo brakowalo. Mimo tego co zrobil nadal mam do niego szacunek i zaufanie jako lekarza.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 18:43:54
3 5
@TOP ...dziękuje za odp.. tak policja podała że 'krew została zabezpieczona do badań' , to jak lekarz mógł się na tych wynikach opierać skoro ich jeszcze nie było...myślałam że jako Redakcja Portalu musicie mieć jakieś konkretne potwierdzenie domniewanej winy żeby napisać komentarz który jasno wskazuje że dany człowiek jest winny danej sytuacji...a nie opierać się tylko na słowach kogoś kto może nie okazać się na tyle kompetentnym aby można było się powołać na jego wypowiedz i oskarżenia.

Dlatego Polsce daleko jest jeszcze do standardów demokratycznych cywilizowanych państw ..... Najlepszym przykładem jest domniemanie winy ,bo przypomnę ,że w krajach o demokratycznych zasadach prawa... winę trzeba udowodnić a każda wątpliwość działa na korzyść oskarżanego czy podejrzanego.
W naszym kraju jest na odwrót ... tu trzeba udowadniać swoją niewinność a każda wątpliwość działa przeciw .. Takie podejście wykreśla Polskę z grona cywilizowanych demokratycznych państw Europy a niby ciągle twierdzimy jaka to u nas cywilizacja.


Panie TOP szampańskiej zabawy a w NOWYM ROKU ....dobrze podjętych decyzji i również wszystkiego co dobre..
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 18:44:56
4 2
Przecież chodzi o to że opuścili miejsce swojej pracy czyli szpital i tyle w temacie.A czy byli pod wpływem napojów rozluźniających to inna sprawa może prawda wyjdzie na jaw ?
Temat nie jest jakimi lekarzami byli jedni chwalą drudzy ganią tak jak słynna STARA PANNA pisze diabeł wszystkim nie DOGODZIŁ!!!
Odpowiedz
mczarna
2014-12-31 18:50:08
4 4
Co Wy chcecie od Limanowskiego Szpitala?
Pan Starosta powiedział, że jest w porządku - no to o co Wam chodzi?
Jest MIŁOSIERDZIA BOŻEGO ? Jest.
No to się nie czepiajcie.
Odpowiedz
jeden1
2014-12-31 19:02:07
3 6
Boże.Kinia-plątasz się,motasz.Bidulko mieszasz sprawy.Poruszasz sprawę rodzącej kobiety u której limanowscy 'lekarze' wykryli ślady substancji narkotycznych.Oskarżasz TOP-a o pisanie nieprawdy(skutek badań i oświadczeń ww znachorów).TOP odpowiada i podaje fakty a Ty pytasz o krew zabezpieczoną przez policję..to brzmi jak czołowy kawał o blondynce.Policja zabezpieczyła krew ale pobraną od cudotwórców po spotkaniu opłatkowym a nie od tej biednej matki czy dziecka,która została sponiewierana między innymi przez Ciebie.Odstaw szampana,siusiu,paciorki...
Odpowiedz
jack84
2014-12-31 19:05:36
2 2
'GabinetDiet' pewnie masz racje ze w regione brakuje specjalistow , ale co to znaczy 'nie udowodniono winy' ? piszemy w momencie kiedy dyrekcja szpitala sama wyrzuca lekarzy i nikt nie ma watpliwosci o co chodzilo i czemu znikneli wtedy...nie obwiniam ich tez o smierc pacjentki, ale gdyby sami sie przyznali na miejscu to moznaby to jeszcze jakos rozwiac-ukarac , tymczasem bez prasy i prokuratury ani rusz. 'bearchen ' rozumiem ze mogli sie napic jak pewnie mnostwo ludzi w tym kraju chlapnie w pracy , ale nie upieraj sie znowu i nie bron ich bo chodzi o tuszowanie wszystkiego...'kinia434 'co ty z tym naglowkiem? moze i mozna bylo inaczej sformulowac ale tak podali w szpitalu i juz pewnie malo kto naglowek pamieta , to tylko poruszenie sprawy a i prokuratura ma to gdzies robiac swoje.
Odpowiedz
kinia434
2014-12-31 19:05:40
5 5
@jeden 1 przytocz moje komentarze pod tymi artykułami gdzie Ta kobietę sponiewierałam...?
Odpowiedz
argan
2014-12-31 19:59:22
1 4
a ci dwaj to niby sami pili ? biedaczki mają pecha, za to reszcie się udało , bo nie wpadli
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-12-31 20:01:20
3 3
jack84 lekarzy wyrzucono,ale jest jeszcze sąd pracy i różnie może być.Myślę że zbyt pochopnie zareagował dyrektor i to może się zemścić brakiem kadry.Ponadto szpitał limanowski cały czas szuka anestezjologów bez skutku,zobacz ogłoszenia o prace.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 20:53:14
2 3
@gabinet dieta ci nie pomaga a wręcz odwrotnie
Odpowiedz
konto usunięte
2014-12-31 21:33:50
7 1
Niech żyje ploteczka. In tylko jak pokrzywdzeni zaczną dochodzić roszczeń to wam redaktor kasy braknie.
Odpowiedz
fireb01
2014-12-31 21:36:05
1 8
Teraz jak widać starosta musi się sam tłumaczyć. Może wybrał sobie złych współpracowników w postaci osób Agaty Zięby, Jana Więcka i Wojciecha Włodarczyka, którzy zamiast niego mogliby 'odwalić brudną robotę'? Widać nie mogą. Pewnie nie potrafią.
Odpowiedz
czarek2005
2014-12-31 22:21:45
2 9
Maja 12 i Ciotkazameryki zgadzam się w 100 % z waszymi wypowiedziami a przedewszystkim z tym że Starosta SkompromitowaŁ się po H..U!!! Lepiej nie mówić!
Odpowiedz
namoR
2014-12-31 22:24:02
7 4
Drogi Panie Toporkiewicz!
Szanowny Panie Antkiewicz!

Witam Was po swiatecznej przerwie w ten ostatni dzien roku 2014. Cofnalem sie troszeczke i przeczytalem wszystkie publikacje dotyczace tematu:

1) 'W szpitalu zmarła kobieta. Lekarze mogli być 'pod wpływem', ale policja ich nie zastała'
http://limanowa.in/wydarzenia;w-szpitalu-zmarla-kobieta-lekarze-mogli-byc-quot-pod-wplywemquot-ale-policja-ich-nie-zastala,20106.html

2) 'Ordynator został zawieszony do czasu wyjaśnienia sprawy'
http://limanowa.in/wydarzenia;ordynator-zostal-zawieszony-do-czasu-wyjasnienia-sprawy,20109.html

3) 'Rodzina zmarłej opisuje sytuację z lekarzami'
http://limanowa.in/wydarzenia;rodzina-zmarlej-opisuje-sytuacje-z-lekarzami,20117.html

4) 'Poszukiwani lekarze zgłosili się na policję'
http://limanowa.in/wydarzenia;poszukiwani-lekarze-zglosili-sie-na-policje,20123.html

5) 'Sprawa dwóch lekarzy: monitoring i telefony zepsute?'
http://limanowa.in/wydarzenia;sprawa-dwoch-lekarzy-monitoring-i-telefony-zepsute,20174.html

6) 'Lekarze zwolnieni z pracy - ich zachowanie było 'niedopuszczalne'
http://limanowa.in/wydarzenia;lekarze-zwolnieni-z-pracy-ich-zachowanie-bylo-quot-niedopuszczalnequot,20186.html

7) 'Szpital pracuje bardzo dobrze, tylko u nas są 'nadgorliwi dziennikarze'
http://limanowa.in/wydarzenia,20187.html#comment_info_207399

Mamy juz siedem publikacji po przeczytaniu ktorych, nadal nie wiem o co chodzi?

Jak tu nie zgodzic sie ze slowami Starosty, ktory powiedzial ze 'sprawa jest „rozdmuchana” przez „nadgorliwych” dziennikarzy'.

Zastanowcie sie Panowie... 7 (siedem !) artykulow o tym samym w ciagu kilku dni to nic innego jak... wlasnie nadgorliwosc.

'Wyprodukowaliscie' te publikacje, z ktorych wlasciwie nic nie wynika. To jest chyba Wasz record rozdmuchiwania i mieszania Czytelnikom w glowach lub 'miazdzenia swiadomosci' z pomoca kilku 'komentujacych nickow'.... Czy na tym polega dobre sledztwo dziennikarskie!? W ktorym punkcie wspomina o tym kodeks etyczny dziennikarzy!?

Mnie osobiscie utkwily w glowie tylko te dwa zdania z tej calej Waszej 'siedmio-publikacyjnej' afery:

1. 'Przyjęliśmy zawiadomienie dotyczące lekarzy pełniący dyżur w Szpitalu Powiatowym w Limanowej, którzy według rodziny mieli narazić na niebezpieczeństwo utraty życia pacjentkę, która w efekcie zmarła w szpitalu - mówi Piotr Wąchała. - Prowadzimy wszelkie działania by ustalić szczegóły zdarzenia. Cały czas, pod nadzorem prokuratury, trwają intensywne czynności w tej sprawie, zabezpieczane są wszelkie dowody - dodaje Piotr Wąchała.'

2.'W dniu wczorajszym, w nawiązaniu do sytuacji, jaka miała miejsce w nocy z 22 na 23 grudnia na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii, oraz postępowania lekarzy dyżurnych, podjąłem decyzję o rozwiązaniu w trybie natychmiastowym umów o pracę bez wypowiedzenia, z winy lekarzy - mówi Marcin Radzięta. - Takie postępowanie lekarzy jest niedopuszczalne i nie będzie tolerowane przeze mnie jako pracodawcę - zaznacza dyrektor szpitala.'

Cala reszta to powielanie i powtarzanie w kolko tego samego...

'...Według naszych nieoficjalnych informacji...Według medialnych doniesień...Potwierdzamy....Przypomnijmy, że....Jak już informowaliśmy... Jak twierdzi.... Jak mówi...według naszych informacji chodzi o....Jej zdaniem...Do sprawy będziemy powracać...Jeszcze dziś mają być znane....itd itp....

Kiedy sie to zmieni, aby ten portal traktowal wszystkich sprawiedliwie? Jak na razie jest ukierunkowany na 'anty-szpital' i 'anty-starosta'...Ej ludzie ludzie...:)

Jak bedziecie cos konkretniejszego wiedziec w tej sprawie, to dajcie znac w Nowym Roku i napiszcie jeden porzadny artykul z wieloma faktami od wszystkich stron po zakonczeniu Waszego sledztwa i przez Prokurature Rejonowa.

Zycze Wam, jako Redakcji tego portalu, abyscie w Nowym Roku nauczyli sie przyjmowac krytyke, nie tylko od czytelnikow. Abyscie nigdy nie kierowali sie interesami osobistymi w przekazywaniu faktow i aby Wasza wiarygodnosc dziennikarska byla zawsze budowana na uczciwosci zawodowej.

Zdrowego i Szczesliwego Nowego Roku 2015!!! ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Odpowiedz
tom84
2014-12-31 22:39:02
3 5
Co się tu do h dzieje, mamy czas pisać czy wreszcie ludzie nie boją wyrazić swoje zdanie, sądząc po ilości komentarzy wszystko idzie w dobrym kierunku, grunt to nie zamitać sprawy pod dywan
Jedna gorąca prośbą do ciebie administratorku nie usuwaj komentarzy niech społeczeństwo ma ta wolność słowa
Odpowiedz
ysza
2014-12-31 23:29:32
2 7
Pan S... chyba ' golnął ' przed wypowiedzią w Laskowej jakieś 'jabłuszko'.. A w szpitalu w miedzyczasie następny 'cukrzyk' ducha wyzionął '
Odpowiedz
CUDNA
2015-01-01 00:00:01
1 5
Życzę wszystkim zdrowia w 2015 roku.

'Szpital pracuje bardzo dobrze' nosi nazwę Imienia Miłosierdzia Bożego 'cuda' się z lekarzami i pacjentami dzieją.
Do pełni szczęścia w super szpitalu w super powiecie brakuje tylko tego by Starosta osobiście w szpitalu prowadził uzdrawianie rekonektywne. hi,hi
Odpowiedz
dziamorka4
2015-01-01 01:55:36
2 3
niech Ci którzy dają tyle minusów, proszę jasno mi odpisać co się nie podoba w mojej wypowiedzi. Ja napisałam jasno na co ja trafiłam. Napisałam prawdę więc o co chodzi?
Odpowiedz
konto usunięte
2015-01-01 10:33:48
0 4
Kochani życzę Wam ,byście w Nowym Roku nie musieli trafić do tej placówki:)
Coś dziwnego się dzieje ostatnimi czasy ,ponieważ ludzie ,którzy chorują i ,których znam jako sąsiadów i znajomych ,za żadne skarby nie chcą jechać do Owego Szpitala,wybierają oni Szczyrzyc.Ludzie mają poprostu obawy i powtarzaja ,że juz z tego szpitala nie wrócą bo to 'umieralnia'.

Abstrahując od tematu lekarzy ,chcę poruszyc tez temat PIELĘGNIAREK ,pracujących w tym szpitalu.Otóż często wynoszą one ze szpitala wszystkie tajemnice choroby pacjentów.Plotkowanie na oddziałach to jeszcze nie wielka szkoda ,ale wynoszenie tego na zewnątrz to już jakaś tragedia..Kilka razy dane mi było uslyszeć od znanych mi osób ,na co choruje 'pani kowalska'a wiadomości te maja z pierwszej ręki bo od znajomych pielęgniarek.Zdarzają się bolesne sytuacje ,iz rodzina dowiaduje się od sąsiadów ,że jej bliski jest juz w stanie terminalnym i nie ma dla niego ratunku ,a wiedze te sąsiedzi maja od pielęgniarek ,które nagminnie opowiadają co komu jest i na co choruje i operuja przy tym nazwiskami pacjentów.Często sąsiedzi wczesniej wiedzą,że Nasz bliski ma raka niz My -Rodzina. Przy tym wszystkim, cała plotkarska społeczność ma pożywkę na pare miesięcy.
Nie uogólniam,ponieważ pracuja tam też oddane i wspaniałe pielęgniarki i z powołania.
Pytam tylko ;czy pielęgniarek, nie powinna obowiązywac również tajemnica medyczna?
Obrzydliwe jest wyciąganie na zewnątrz szpitala ,informacji o niejednokrotnie ciężkich jednostkach chorobowych pacjentów.
Apeluje : PIELĘGNIARKI PROSZE WAS ,NIE WYNOŚCIE ZE SZPITALA INFORMACJI O CHOROBACH PACJENTÓW !JAKBYŚCIE CZUŁY SIĘ ,GDYBY TO WASZA RODZINA DOWIADYWAŁA SIĘ OD SĄSIADÓW,ZE WASZ BLISKI MA RAKA I UMIERA?
Odpowiedz
badmoon58
2015-01-01 11:09:39
3 1
Siemka to ja spoko Ruda lola, no nie? co to wyprawiacie depresyjni i wywalacie kurde badmoona? co wam zrobił kurde no nie? takiego? że prawda spoko bolcem w oko spoko kole, bo to wasze pisanie jest tyle warte kurde, co rzodkieweczka w marketku, no nie? kurde... ale się zdenerwowałam... kurde! I tyle w temaciku, no nie? kurde!
o nie nie spoko! jak sobie myślicie, że teraz spoko sobie walnę, no nie? to nic z tego! ja tam jestem kobieta z zasadami, jak się sama nie uszanuję, to mnie kurde spoko nikt nie uszanuje! z wyjątkiem mojego spoko badmoona... raz tak spróbowałam z rana i potem wyszło mi że m jak miłość to są spoko trudne sprawy... no wyszło... kurde! i barwy szczęścia mi spoko od tego wypłowiały, kurde no nie? to się wystraszyłam no nie? i pomyślałam sobie, dlaczego ja? kurde... skoro wypłowiało, no nie? to odeszłam od ukochanego... no pewnie, że w nocy, bo kiedy kurde? nie mogę go denerwować w dzień za bardzo spoko, bo pozawałowy jest no nie? a potem przez dwa dni i ćwiartkę nie mógł się do mnie dodzwonić, bo mi się kurde no nie? telefon zepsuł... badziewie kurde za złotówkę! spoko, no nie? ale wiem, że mnie kocha, bo chciał zgłosić spoko zaginięcie na policję, no nie? no to się zgłosiłam nie? no, wróciłam do ukochanego kurde no nie? klan jest najważniejszy, kurde no nie?
Odpowiedz
GabinetDiet
2015-01-01 21:28:57
1 0
lg1 pilnuj swojego wacka
Odpowiedz
edi60
2015-01-03 18:19:24
0 1
i po co mysmy glosowali ma rade powiatu jak wszystko po staremu jest i w beszczelny sposob wladza sie odnosi do wyborcow bo teraz juz nas nie potrzebuja i tak to jest z tym zaufaniem i kielbasa wyborcza
Odpowiedz
edi60
2015-01-03 18:24:10
0 1
po co wogole w wyborach staruje PIS jak wladzy sie boi
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Szpital pracuje bardzo dobrze, tylko u nas są 'nadgorliwi dziennikarze'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]