8°   dziś 7°   jutro
Sobota, 16 listopada Gertruda, Edmund, Maria, Małgorzata, Marek

Trzy podpisy na trzy tysiące?

Opublikowano 22.12.2013 08:00:14 Zaktualizowano 05.09.2018 08:26:10 top

W najnowszym miejskim informatorze poruszono temat konfliktu władz miasta z przewoźnikami, którzy są przeciwni zmianom w organizacji transportu zbiorowego na terenie miasta. Zdaniem władz, mieszkańcy Limanowej popierają wizję burmistrza, ponieważ pod petycją wraz z 3 tys. podpisów, dostarczoną przez przewoźników znajdują się zaledwie 3 podpisy mieszkańców Limanowej.

W najnowszym, grudniowym numerze Informatora Miejskiego, poruszono temat transportu publicznego w Limanowej.

Władze miasta przypominają w jednym z artykułów o trwającym od kilku miesięcy konflikcie z limanowskimi przewoźnikami, którzy sprzeciwiają się zmianom wprowadzanym w sprawie komunikacji zbiorowej przez burmistrza Władysława Biedę i zgłaszają kilka zastrzeżeń.

- Miasto w znacznym stopniu uznało ich argumenty i w większości usunęło już sporne punkty - informuje Urząd Miasta, wskazując m. in. na długi okres wynajmu dworca od prywatnego właściciela (20 lat), przejęcie administrowania obiektem oraz niską i stabilną opłatę za wjazd na dworzec.

- Przewoźnicy mimo starań miasta i własnych deklaracji chęci rozmów i negocjacji, nadal nie przyjmują argumentów miasta i tym samym nie dążą do kompromisu. Ignorując sprawy już załatwione, stawiają nowe żądania - informuje magistrat.

Władze miasta przypominają mieszańcom, iż podczas ostatniego spotkania w przewoźnicy wnieśli o zmniejszenie opłaty za wjazd na dworzec, argumentując to tym że jednorazowy wjazd na plac przy ul. Kilińskiego kosztuje ich 70 groszy.

- Taryfa w Limanowej jest bardzo niska (1 zł – przyp. red.), dla porównania w Nowym Sączu taka opłata wynosi 10 złotych. Jednocześnie trudno porównywać koszt administrowania i utrzymania infrastruktury dworca, z utrzymaniem placyku, który deszcz myje a wiatr zamiata - twierdzą władze miasta i zarzucają przewoźnikom że nie chcą zmian, przedkładając własne interesy nad interes publiczny.

- A jaki jest interes publiczny nie ma żadnej wątpliwości. Mieszkańcy miasta jednomyślnie popierają starania o ucywilizowanie komunikacji w naszym mieście - przekonują włodarze Limanowej. - Takie jest powszechne przekonanie , świadczy o tym również fakt, że petycję popierającą przewoźników podpisały tylko trzy osoby będą ce mieszkańcami miasta.

Jak powiedział nam zastępca burmistrza Wacław Zoń, petycja którą podpisało około 3 tys. osób, dostarczona do Urzędu Miasta kilka miesięcy temu podczas obrad radnych, obok podpisów zawierała także numery PESEL, które pozwoliły określić ile z pośród podpisanych osób to mieszkający w Limanowej.

- Mimo nieprecyzyjnego prawa, które pozwala na różne interpretacje, już dawno byłoby po sporze, gdyby nie poparcie jakie nie wiedzieć czemu udzielają im osoby, które prawa i interesu publicznego powinny strzec przede wszystkim. Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym jednoznacznie obarcza władze miasta odpowiedzialnością za organizacje komunikacji publicznej na swoim terenie dlatego dziwi fakt, ze Starosta utrzymuje, ze to jego kompetencje - dodają władze miasta. - Całe to zamieszanie należy skwitować powiedzeniem, „co się odwlecze, to nie uciecze”, bo nie mamy zamiaru cofać cywilizacyjnie miasta - dodają.

Do sprawy powrócimy.

Komentarze (64)

antymon
2013-12-22 08:14:56
0 0
Ten Informator Miejski to za pieniądze podatników czy prywatne Burmistrza i Zastępcy? Pytam, bo propaganda na calego! W końcu idą świeta!
Odpowiedz
CUDNA
2013-12-22 08:38:28
0 0
Pan Starosta to UWIELBIANY GOŚĆ, umie pojednać Burmistrza z przewoźnikami, za działania na rzecz porozumienia ktoś powinien przyznać wyróżnienie Panu Puchale Janowi.

Miłej niedzieli i świąt Bożego Narodzenia, szczęśliwego Nowego Roku.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 08:38:41
0 0
Cytat !
dostarczoną przez przewoźników znajdują się zaledwie 3 podpisy mieszkańców Limanowej.
tz.
ja i moja rodzina była za dotychczasowym porządkiem
i byliśmy przeciw likwidacji przystanków

z informatora wynika że tylko Nam na tych przystankach zależy ?,
( podaliśmy pesel czytelnym drukiem )
Jesteśmy mieszkańcami Limanowej .... (ścisłego centrum)
czegoś tu nie rozumie
bo widziałem listę moich sąsiadów którzy też
złożyli podpisy ?
Odpowiedz
znany
2013-12-22 08:41:52
0 0
Zgodnie z ustawą, w przypadku placu który jest dzierżawiony przez Miasto max. opłata za wjazd wynosi 1 zł.
To na placach prywatnych opłaty są regulowane przez właścicieli.
Miasto ustanowiło więc opłatę maksymalną z możliwych i to żadna łaska.
Pan Zoń mówi o ustępstwach Przewoźników, a Miasto to niby w czym ustąpiło?
Bo jak na razie to tylko tam zmieniło stanowisko gdzie zmusiły je kolejny orzeczenia, a to Pana Wojewody, a to Kolegium Odwoławczego, ale żeby tak z własnej woli, to nie słyszałem.
Odpowiedz
znany
2013-12-22 08:48:52
0 0
Nie słyszałem, aby gdzieś na świecie był taki przedsiębiorca, który by wspierał swojego konkurenta.
Więc Miasto niech tego nie oczekuje, bo to mało realne, a wręcz niemożliwe i z gruntu nieetyczne.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:15:17
0 0
Czyli w informatorze miejskim podaje się kłamstwa i co na to pan Tusik , wygląda na to że burmistrz i jego zastępca to kłamcy, a sposób pisania tego artykułu przypomina kłamstwo Urbana w stanie wojennym, jest to haniebna praktyka zastosowana przez osoby odpowiedzialne za wydanie kłamliwego informatora miejskiego.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:23:59
0 0
Z przykrością można stwierdzić iż ten portal
staje się stronniczy ;/
i jest stronniczy !
dowiesz się prawdy ,ale nie tu nie na tym portalu
.................nie podałem strony :)..................
to co tu się pisze często mija się z prawdą
pozdrawiam... Wesołych Świąt
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-22 09:25:06
0 0
Zgoda buduje, ale jak widać na ludzką głupotę i upartość nikt jeszcze lekarstwa nie wymyślił. No cóż obecnym włodarzom starostwa i byłym radnym miasta zależy na konflikcie burmistrz -przewoźnicy. Trzeba pamiętać ,że kij ma dwa końce
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:26:21
0 0
Osobiście uważam że zastępca burmistrza pan Zoń jest kłamcą i czekam z niecierpliwością na jego pozew, w sądzie okaże się ile razy okłamywał mieszkańców Limanowej.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-22 09:29:12
0 0
@ gek mają Cię pozwać z tego nicku czy z pozostałych też ?.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:29:49
0 0
W tym konflikcie biorą udział mimowolnie mieszkańcy całego powiatu, wydaje mi się że mało jest kursów które NIE wyjeżdżają z Limanowej. Ta analiza jest nietrafiona decydujący głos powinny mieć pesele 94-98 bo to głównie oni jeżdżą busami.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:33:11
0 0
Doradco, ja piszę z jednego nicka,kto używa więcej jest zwykłym oszustem , ja nie biorę przykładu z pana Zonia, bo i nie ma z kogo.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:49:36
0 0
A tak w ogóle to po co sprawdzano kto i skąd podpisywał listy? Wystarczyło sprawdzić czy PESEL istnieje dla sprawdzenia wiarygodności.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 09:49:59
0 0
Hipoteza ?
Gdy przyjdzie do wypłacenia odszkodowań o jakich
się zaczyna mówić ( dla właścicieli busów )
to...
miasto wypłaci tz. między innymi ja z moich podatków
tak ?
( jestem mieszkańcem miasta wypraszam sobie takie sformułowanie )

moim skromnym zdaniem powinno się rzeczy nazywać po imieniu
nie miasto...
ktoś te decyzje podejmuje z imienia
nazwy czy funkcji sprawującej
a to że to pójdzie z moich podatków to inna bajka ...
pozdrawiam
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-22 10:21:11
0 0
To, że burmistrz kłamie i ustala swoje prawo, którego nie przestrzega, lub interpretuje według widzi misie i za nic ma innych to widać i słychać. Natomiast w tym konkretnym przypadku chodzi o dobro mieszkańców powiatu i osób odwiedzających ziemię powiatu. Jeden wspólny dworzec w tak małej Limanowej to norma. Wszystkie te zamierzenia trzeba zrobić z poszanowaniem prawa, tak aby każdy przewoźnik był równo traktowany.
Odpowiedz
edi60
2013-12-22 10:32:17
0 0
przecież wszyscy przewoźnicy płacą podatki dlaczego ich jeszcze obciażac opłatami za korzystanie z przystankow i dworca =chcą władze miasta ujednolicić odjazdy busow niech to zrobia jestem za ale na koszt miasta bo to przecież dla nas jest anie kosztem przewoznikowm ,niby 1zł to wydaje się nic ale pomnozyc przez ilość wjazdow i odjazdow w ciągu dnia to już robi się duza suma Mam pytanie do władz miasta dlaczego sprzedal ten plac caly z dworcem ????gdyby dalej był wlasnoscia miasta to byłoby po kłopocie a tak to same problemy sa a władze miasta chcą nabijac kase właścicielowi tego dworca ??????
Odpowiedz
glober
2013-12-22 10:34:54
0 0
Panie TOP Artykuł dobry ale tytuł nie trafiony ponieważ to głównie ludzie z poza Limanowej podróżują busami czyż nie?? Mieszkańcy Limanowej wiedzą co i jak. Kolejny artykuł stronniczy niestety...Czyżby w obronie tonącej łodzi??
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-22 10:40:44
0 0
Witam Państwa. Przeczytałem artykuł i komentarze. Pojawiają się rożne głosy stonowane lub bardziej ostre, nawet sprecyzowane oskarżenia o kłamstwo (Panie/i @gek życzę powodzenia), ktoś napisał że jest mieszkańcem i się podpisał z całą rodziną, oraz jego sąsiedzi. Z drugiej strony nie sądzę, iż w UM pracują nieodpowiedzialni głupcy, którzy w oficjalnym periodyku miasta podawaliby niesprawdzone wcześniej informacje. Przypuszczam, iż całe zamieszanie bierze się z prawa meldunkowego. Pamiętajcie Państwo, że podczas sprawdzania nr PESEL ukazuję się MIEJSCE STAŁEGO ZAMELDOWANIA. Zatem można mieszkać i 20 lat 'w ścisłym centrum', ale jeśli ma się adres stałego zameldowania 'u mamy w Jodłowniku' albo 'u cioci na Śląsku', to z prawnego punktu widzenia mieszkańcem Limanowej się nie jest :) Oczywiście można być czasowo zameldowanym, ale nie wiem, czy takie informacje widnieją przy nr PESEL.

Reasumując - z pewnością skoro UM podał iż na 3 tyś podpisów są tylko 3 (słownie: trzy, czyli 1 promil ;) podpisy mieszkańców miasta (w rozumieniu prawa), zostało to dokładnie sprawdzone. Wysuwanie zatem publicznych oskarżeń o kłamstwo pod adresem urzędnika państwowego na podstawie jednego, anonimowego wpisu jest co najmniej niepoważne.

Jedna z gorszych rzeczy, jakie się nam mogą w życiu przytrafić, to spotkanie na swojej drodze idioty, który jest przekonany, że wszyscy dookoła niego są idiotami ;)

Ps. Panie Burmistrzu, była sonda na portalu, ale może to nie wystarcza. Proszę również zrobić listę ilu mieszkańców jest za jednym dworcem. Ja się chętnie podpiszę jako pierwszy. Pozdrawiam :)
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-22 10:46:40
0 0
Jeszcze jedno - ciekaw jestem jaki jest przekrój wiekowy tych 3 tys 'podpisanych'. Obstawiam, że większość, to młodzież w wieku szkolnym i studenci, oczywiście jeżdżący na biletach miesięcznych ;) Ciekawe ilu z nich miało w ogóle świadomość co podpisuje, a ilu zostało 'dopisanych' nawet o tym nie wiedząc :)
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-22 11:09:04
0 0
@kpiarz
' Z drugiej strony nie sądzę, iż w UM pracują nieodpowiedzialni głupcy, którzy w oficjalnym periodyku miasta podawaliby niesprawdzone wcześniej informacje.'
W tym przepadku myli się pan, nie tyczy się to wszystkich urzędników UM, ale są tacy, którzy NIE MAJĄ ODWAGI PRZYZNAĆ się do popełnionych i ZAMIERZONYCH błędów mając pełną świadomość wykonując swoją prace, być może działali na polecenie władzy
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 11:12:03
0 0
Czy Burmistrz weźmie przykład ze swojego odpowiednika z Mszany Dolnej i zacznie jeździć pod wybrane adresy, sprawdzając czy ta osoba tam mieszka?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 11:22:12
0 0
Oczywiście że Urząd Miasta Limanowa powinien organizować tylko jeden dworzec, nie może jednak zakazać prywatnemu przedsiębiorcy zorganizować innego ani zmusić do wjazdu na swój. Tu jest niepotrzebne marnowanie energii i czasu urzędników którzy mogliby zająć się bardziej pożytecznymi rzeczami. @kpiarz najbardziej naturalne wydaje mi się że w tym temacie wypowiadają się ludzie młodzi i nieletni mieszkający poza Limanową to ich dotyczy ta sprawa.
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-22 11:42:18
0 0
Panie @west, sprawa jednego dworca dotyczy młodych ludzi mieszkających poza Limanową 'również' a nie 'przede wszystkim'. Taka jest różnica w naszym postrzeganiu tej kwestii :)
Odpowiedz
Julek
2013-12-22 12:02:17
0 0
A cały problem to chorobliwa nienawiść Marchewy do Wrony.

To takie czyste katolickie małomiasteczkowe zacietrzewienie. Problem się rozwiąże gdy jeden z nich splajtuje.

@gek, Ty jak widzę jesteś kolejny odważny inaczej, włączam stoper i mierzę czas do pojawienia się artykułu sponsorowanego z 'odszczekiwaniami' i przeprosinami.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 12:02:25
0 0
Jak to jest że burmistrz ze swoim zastępcą chcą być postrzegani jako 'zbawcy' i przyjacele mieszkańców Limanowej, a z ich ust płynie potok nieudolnych kłamstw ? Święta się zbliżają i może jakaś odpowiedzialna osoba z UM Limanowa przeprosi za okłamywanie mieszkańców.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 12:12:32
0 0
Panie @kpiarz proszę zapytać któregokolwiek właściciela busa czy jeździłby gdyby nie młodzi ludzie spoza Limanowej?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 12:33:50
0 0
Teraz wiem na pewno że kilkudziesięciu mieszkańców osiedla Z.Augusta podpisało protest , w tym niektórzy mieszkańcy z bloku nr.7 - tam gdzie mieszka pan radny,a podali że tylko trzech mieszkańców, czyli coś strasznie śmierdzi kłamstwem od Burmistrza i jego zastępcy.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-12-22 12:42:16
0 0
No w końcu kpiarzu zdradziłeś się - czyli jednak jesteś Panem Zoniem - koleś z Jodłownika i myśli że podskoczy Limanowiakom - Błahaha.....
Odpowiedz
jakoooo
2013-12-22 13:01:01
0 0
WITAM! A, CO MAJĄ WSPÓLNEGO MIESZKAŃCY MIASTA LIMANOWA Z KURSAMI BUSÓW. PRZECIEŻ, ICH TO NIE DOTYCZY, TO MY ZAMIEJSCOWI MAMY PROBLEM, A PASYK@GAWRON NIECH JUŻ NIE PRZEGINA Z SAMOWOLKĄ BO ICH KONIEC BLISKI!
Odpowiedz
marlehill
2013-12-22 13:01:17
0 0
biedowe ludzie chcą organizować transport w okolicy a nie potrafią ogarnąć funkcjonowanie lodowiska.....

żenada ,wstyd i popychadła do wymiany.....
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 13:01:36
0 0
@Alexa, jeszcze napisz że wypowiadasz się jako osoba duchowana i te komentarze piszesz w konfesjonale aby twoje osądzenia były w jakiejś mierze wiarygodne. Bo widzisz nie trzeba być jakimś urzędnikiem aby poczytać wszystkie twoje komentarze na tym portalu pod adresem obecnej władzy w mieście, jak pałasz ogniem nienawiści od początku do tych osób, nie bacząc nawet na okres świąteczny. Wbij sobie do głowy raz na zawsze że władzę dzisiaj wybiera się w demokratyczny sposób i wygrywa ten co zdobywa większość głosów, a dużo ci ulży . ŻYCZĘ CI ZDROWYCH WESOŁYCH I POGODNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 13:01:57
0 0
Panie Kpiarz który to już raz ?? :D Wesołych świąt Luke :D
Odpowiedz
jakoooo
2013-12-22 13:24:07
0 0
A, CZY KTOŚ PAMIĘTA, ŻE PIERWSZA PRYWATNA KOMUNIKACJA MIEJSKA W NASZYM KRAJU, BYŁA WŁAŚNIE W LIMANOWEJ!?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 13:44:33
0 0
Tak pamiętam i pomiętam też że przez tą głupią decyzję zniszczono MPK, ponieważ była nieuczciwa konkurencja ze strony przewoźników,ale wtedy włodarze Miasta Limanowa udawali że wszystko jest w porządku(ciekawe dlaczego?).
Odpowiedz
CyberLuke
2013-12-22 13:47:11
0 0
Poziom ostatnich newsów na tym portalu woła o pomstę do nieba. Nie dość, że jak nie macie o czym pisać to nadajecie na busiarzy czy rondo - to jeszcze wasi redaktorzy paru zdań po polsku nie są w stanie napisać. Panie Top prosiłbym bardzo o zadbanie nad estetyką języka polskiego, a w razie potrzeby wymianę kadry. Jeżeli już chcecie na święta jakąś sensacje napisać - to proszę o to temat - Brud, smród i ubóstwo na ulicach, a zwłaszcza rynku jakiego żadna z władz na święta nie doświadczyła. Niech się w końcu wezmą i posprzątają Limanową przed świętami, bo na wsiach mają czyściej niż u nas. Burmistrz założył zeszłoroczne ozdoby na lampy i myśli że to wystarczy. Otóż nie pod tymi lampami są jeszcze chodniki którymi ludzie idą do kościoła i pasowałoby je wysprzątać na blask. Wesołych świąt. ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 14:29:17
0 0
'Zdaniem władz, mieszkańcy Limanowej popierają wizję burmistrza'

Przecież wiadome, że kacyk Bieda nie przyzna się do błędu. On dalej uparcie trwa przy swoim. Jakby było 15 000 podpisów to on i tak powie, że cała Stara Wieś go popiera i on i tak ma więcej głosów :P Skompromitowany człowiek, który za wszelką cenę chce jeszcze zaistnieć na koniec swej przygody z polityką. Niech zostanie sołtysem Starej Wsi i tam może sprawować swoje dyktatorskie rządy jeśli mieszkańcom to się spodoba. A od Limanowej i jej mieszkańców niech się odstosunkuje.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 14:29:49
0 0
CyberLuke jak Ci się estetyka nie podoba to sobie kup wyborczą, tam znajdziesz odpowiednia estetykę i retorykę dla siebie :) Wesołych
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 14:36:04
0 0
@kpiarz:

Sprawa jednego dworca ale może w końcu wyjaśnisz nam, dlaczego ma to być prywatny dworzec Gawrona? Pewnie nie przyznasz nam, że twemu panu chodzi o zarobek? Odpowiedź najwłaściwsza ale wiadomo, nie możesz tego powiedzieć ;)


@Doradca:

Ciebie należałoby pozwać. Za te wszystkie głupoty, które wypisujesz.


@west:

Zdziwiłbyś się ale nie tylko oni jeżdżą busami.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 14:42:25
0 0
Wislak kup sobie Toi Toia bo gwiazdorzysz :) Wesołych
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-22 14:54:02
0 0
Panie @Amstrong, przestałem liczyć ;) Nadal czekam przelew od Pana @znanego z poborami :)

Panie @CyberLuke, a może mi Pan tak jaśniej powiedzieć, czym to się niby 'zdradziłem', bo nie pojmuję Pańskiego toku rozumowania? Jak już wielokrotnie pisałem - nie zajmuję żadnego stanowiska w żadnym lokalnym urzędzie (powiatowym, miejskim, czy gminnym) aczkolwiek chętnie przeczytam Pańską urzekającą historię domniemywań na mój temat, Panie @CyberLuke :)

Wesołych Świąt wszystkim razem i każdemu z osobna :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 14:57:01
0 0
@Wiślak Ty będziesz wiedział pewnie najlepiej, czy opłaca się jeździć w wakacje lub ferie? Pewnie nie sama młodzież szkolna jeździ busami jednak bez nich ten biznes raczej nie ma sensu.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 15:27:28
0 0
@kpiarz
Odnośnie tych trzech żałosnych podpisów ...
sądzę że lepiej by było napisać 4-osoby

poinformuję niedoinformowanych
lista z podpisami była na całym osiedlu Zygmunta !
a czy w Sowlinach i Rynku ktoś zbierał podpisy nie wiem
lecz wiem że ja mam
ZAMELDOWANIE ( stałe )
w Limanowej a nie jak to @kpiarz sugeruje że jestem
z Jodłownika czy innej miejscowości
w dodatku sugeruje że podpisałem coś nie czytając
to zwykłe oszczerstwo
cytat !
Przypuszczam, iż całe zamieszanie bierze się z prawa meldunkowego. Pamiętajcie Państwo, że podczas sprawdzania nr PESEL ukazuję się MIEJSCE STAŁEGO ZAMELDOWANIA. Zatem można mieszkać i 20 lat 'w ścisłym centrum', ale jeśli ma się adres stałego zameldowania 'u mamy w Jodłowniku' albo 'u cioci na Śląsku
koniec cytatu nr1 !
cytat nr.2
Ciekawe ilu z nich miało w ogóle świadomość co podpisuje, a ilu zostało 'dopisanych' nawet o tym nie wiedząc :)
koniec cytatu nr.2
panie @kpiarz zastanów się pan co pan piszesz
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-22 16:05:42
0 0
Panie @kellt, z całym szacunkiem dla Pana, wie pan czym się różni zdanie przypuszczające od twierdzącego? Tym, że wypowiadający je przypuszcza (domniemywa coś, zakłada) a nie twierdzi (uważa za stan istniejący). A teraz proszę spojrzeć na to, co Pan raczył zacytować z mojej wypowiedzi i odpowiedzieć sobie samemu czy zdanie rozpoczynające się od wyrazu 'Przypuszczam' jest twierdzące czy przypuszczające:)
Czepiacie się tego Jodłownika - podałem nazwę ościennej miejscowości na chybił - trafił. Możemy dla Państwa zmienić ją na Słopnice, Szczyrzyc, czy cokolwiek innego - to był tylko PRZYKŁAD :)

Na koniec Panie @kellt, jeśli twierdzi Pan z całą świadomością, że to, co napisano w informatorze miejskim jest nieprawdą, proszę zgłosić to do organów ścigania lub udać się do UM i tam prosto w oczy powiedzieć to Panu Burmistrzowi, gdzie zostanie to zweryfikowane. Tutaj pod anonimowym nickiem to może Pan sobie do woli wypisywać, co tylko Pan chce - możliwości czytelników do weryfikacji tego są żadne:)

Jeszcze raz napiszę, iż podejrzewam, że taka informacja nie pojawiłaby się w informatorze miejski, gdyby nie została uprzednio sprawdzona :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 16:14:30
0 0
Więc ja przypuszczam że moja skromna rodzinka
oddała ważne głosy
a jeżeli będą wątpliwości ...
nie omieszkam się pofatygować by tę zaistniałą
sytuację wyjaśnić
z poważaniem
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 16:25:35
0 0
Panie kpiarz, przecież szanowny pan Zoń został przyłapany na kłamstwie(chodzi o chodnik w sowlinach) i można jego kłamstwo potwierdzić u rzecznika GDDKIA w Krakowie, ja z rodziną też podpisałem tą petycję i burmistrz Bieda może mieć 'szczerozłote serce' i najlepsze chęci, ale przez kłamstwa swojego zastępcy ludzie będą jego też postrzegać jako kłamcę i na pewno zaufane do osoby burmistrza jest malutkie w związku z zaistniałą sytuacją, a wybory tuż tuż , a ludzie nie lubią jak na bezszczelnego okłamuje się ich.
Odpowiedz
vvv
2013-12-22 16:49:00
0 0
Ale ci wieczni malkontenci musza się strasznie męczyć żeby zmienić sukces Pana Burmistrza w klęskę. A to np. @cyber luk juz widzi brudne chodniki, zapominając że niedawno był lament że nie są posypane i śliskie. A to oświetlenie jest zeszłoroczne (sam na pewno w domu zmienia co rok na nowe, na pewno co nie ?) nie widząc, że tego oświetlenia bardzo dużo przybyło w tym roku. Ile jeszcze byście nie po narzekali to i tak nie zakłamiecie rzeczywistości to jak było a jak jest obecnie jest to widać. I to cieszy nas mieszkańców miasta Limanowa, a że nie wszystkich a najbardziej tych nie mieszkańców to trudno. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 17:13:17
0 0
'Na sali sądowej prócz reprezentującego UM prawnika pojawił się także burmistrz Bieda, który obserwował przebieg zdarzeń. UM wnosił o odrzucenie aktu oskarżenia, do czego jednak nie przychylił się sędzia i ostatecznie ten wniosek został odrzucony. Tym samym Miasto Limanowa oficjalnie staje w roli strony oskarżonej. Sprawa jest rozwojowa. Jest też kolejnym sukcesem przewoźników, którzy wytrwale dążą do udowodnienia swoich racji i sprzeciwiają się łamaniu ich praw.'
Czyli w razie wypłaty odszkodowań zapłaci chyba Burmistrz Bieda , Pan Zoń i wszyscy radni , tak chyba powinno być bo trzeba być człowiekiem honoru i płacić za swoje decyzje.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-12-22 17:30:54
0 0
wv rzeczywistość to Ty może i widziałeś ale chyba skrzywioną, bo jak na razie zimy nie ma i nie będzie, więc nie ma co nawet sypać - to raz. Po drugie kiedyś Ty ostatnio w Limanowej tzw. 'Myjkę' widział, bo ja chyba tego wozu nie widziałem od lipca. Amstrong z kpiarzem to już dawno na księżyc odbili, bo jeszcze gazety czytają. Amstrong wejdź choćby na przykładowy ONET.PL i porównaj pismo tamtych redaktorów z waszymi analfabetami. Jest jeszcze jedna możliwość, która mi przyszła do głowy tzn. 'władza przynosi tekst i sytuacja wygląda następująco pisz redaktorku albo wy...aj., (oczywiście wszystko napisane odręcznie więc redaktorkowi schodzi dzień na przetłumaczenie)' - gdzie tu wolność internetu ja się pytam?
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-22 17:34:51
0 0
@ALEKSA
'Czyli w razie wypłaty odszkodowań zapłaci chyba Burmistrz Bieda , Pan Zoń i wszyscy radni , tak chyba powinno być bo trzeba być człowiekiem honoru i płacić za swoje decyzje'

POPIERAM 100% RACJI i jeszcze URZEDNICY .
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 17:38:56
0 0
100% poparcia :)
:( ale gdzie tu Ci że zacytuje....
bo trzeba być człowiekiem honoru i płacić za swoje decyzje
Ludzie Honoru ...
Odpowiedz
Cooba000
2013-12-22 17:44:13
0 0
Kurcze, ten niebieski matoł nadal wszystkich wyzywa i ze wszystkimi walczy. Jak można z siebie robić takiego głupka.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-12-22 17:49:23
0 0
Panie i panowie,często jeżdżę busami po naszym powiecie i ;kierowcy busów biletów nie dają,jak się upomnę to zle.
Dworzec winien byc jeden,mogą byc również przystanki obok dworca ,ale tylko dla wysiadających,tak by nie blokować ruchu na dworcu.
Oczywistym jest,że wszystkie podmioty-przewożnicy winni podlegac tym samym regułom rynku.
Gdzie był pan starosta,i cała :elita od lat trzymająca władzę z powiatu,jak prywatyzowano PKS?.Dlaczego powiat,lub Miasto Limanowa z Byłym burmistrzem ,a obecnie szychą w powiecie nie zatroszczyło się o nas?Co oni wtedy robili?. Nie wieszajcie psów na obecnych władzach Limanowej bo gdyby oni tego nie zaczęli,wszystko -cała dziadownia komunikacyjna a Limanowej by trwała dalej.Pozdrawiam pasazerów busów-wymagajcie biletów od kierowców,Powiat Limanowa to mnie Republika bananowa .
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-12-22 17:52:50
0 0
Ta nagonka na włodarzy Limanowej to obawa to panika przed wyborami-Panowie z Powiatu i ich poplecznicy muszą docenic działania obecnych Włodarzy Miasta Limanowa-Szczęść Boże-ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-22 18:11:09
0 0
Dworzec sprzedawał wojewoda,czy urząd marszałkowski. Gdzie był ówczesny burmistrz Czeczutka starosta Puchała. Co zrobili,aby dworzec nie poszedł w prywatne ręce, moża go bylo przejąć za przysłowiową złotówke. GDZIE BYŁA GRUPA TRZYMAJĄCA WŁADZE.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 20:11:18
0 0
MAJA12 masz rację, ale teraz to już musztarda po obiedzie, Gdyby sprzedali Koralom działkę którą chcieli kupić to by też było ponad 800 miejsc pracy stałej plus sezonowe, no ale szkoda gadać o głupocie osoby za to odpowiedzialnej.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 20:43:16
0 0
A na koniec życzenia od Chucka dla Wszystkich
http://www.youtube.com/watch?v=iCpz_8XmPi8
Odpowiedz
ROMET
2013-12-22 21:20:23
0 0
Przecież ,busami jeżdżą tylko ludzie z okolicznych wsi, więc jaki mieszkaniec miasta miał tą petycje podpisać .
TAKIE RZECZY TO SOBIE NA WSI RÓBCIE A NIE W MIEŚCIE !!!
Na waszym cudownym placyku z TOI TOI-em na kłódkę i pod zardzewiałą wiatą pomiędzy kioskami ,i to są wasze najlepsze warunki, ale chociaż otwarte 24/h jak na dworcu centralnym w Warszawie.
Śmiech na sali !!! Wesołych Świąt :)
Odpowiedz
Doradca
2013-12-22 21:24:24
0 0
@ gek 'ja piszę z jednego nicka, kto używa więcej jest zwykłym oszustem' to jest Twoje oświadczenie jak rozumiem przed spowiedzią.

Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda.

Józef Stanisław Tischner
Odpowiedz
Daro
2013-12-22 21:25:11
0 0
Romet tam mógł być asfalt i ładne wiaty ale burmistrz nie wyraził na to zgody a wiec .............mamy ci mamy .
Odpowiedz
Doradca
2013-12-22 21:30:58
0 0
@ MAJA12 zapytaj @ Alexa gdzie On wtedy był może zdąży Ci odpowiedzieć przed spowiedzią.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-22 21:54:12
0 0
Doradco po drugiej stronie Oceanu zarabiałem kasę na własny interes.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-22 22:17:39
0 0
'No, słowo daję! I pamiętam szczegółowo:
List był do wuja Leona,
A skrzynka była czerwona,
A koperta...no, taka... tego...
Nic takiego nadzwyczajnego,
A na kopercie - nazwisko
I Łódz... i ta ulica z numerem,
I pamiętam wszystko:
Że znaczek był z Belwederem,
A jak wrzucałem list do skrzynki,
To przechodził tatuś Halinki,
I jeden oficer też wrzucał,
Wysoki - wysoki,
Taki wysoki, że jak wrzucał, to kucał,
I jechała taksówka... i trąbił autobus,
I szły jakieś trzy dziewczynki' :)
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-12-23 08:23:50
0 0
Panie i Panowie [email protected] jeden jak swiat swiatem,z możliwymi przystankami na zewnątrz dla wysiadających,wszyscy przrwożnicy równo traktowani wobec prawa-Brawo dla miasta,że podjął temat-czekamy na rostrzygnięcia prawne-Godne pożałowania wywidy limanowskiego PIs-u i Pisu bis-Panowie szkoda czasu-Miasto Limanowa -jej włodarze nie stracili 4 lat.Gratulacje.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-23 10:28:50
0 0
@ Gek - gdzie jesteś? Szkoda, że pojawił się Pan i zniknął niczym kamfora... zniknął bez śladu, nagle, niespodziewanie!... no i w którym wcieleniu (czytaj: nicku) pojawi się Pan ponownie?

Proszę mieć więcej odwagi, tak jak Pański kolega Zygmunt Sowa (vel. 'znany' - szacunek za to, że nie jest anonimowy i pisze jako on, a nie jeszcze z innego nicka), jeśli faktycznie chce mieć Pan twarz i chce być Pan prawdziwy.

Nieważne jakie ma Pan poglądy, co Pan robi, ważne, żeby być dla ludzi wyrazistym, uczciwym, by każdy wiedział z kim ma do czynienia.

Pozdrawiam:)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Trzy podpisy na trzy tysiące?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]