8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Zderzenie samochodu osobowego i kursowego busa

Opublikowano 11.10.2010 18:29:13 Zaktualizowano 05.09.2018 12:06:54 top

Nowe Rybie. Dziś kilkanaście minut po godzinie 16. w Nowym Rybiu doszło do zderzenia samochodu osobowego z kursowym busem. Po wypadku do szpitala zabrany został starszy mężczyzna.

Do zdarzenia doszło na drodze powiatowej w Nowym Rybiu. Jadący od strony Limanowej kierowca seata, jak stwierdził poprawiał ustawienie nawigacji samochodowej i zjechał na lewy pas jezdni i zderzył się z jadącym z przeciwka kursowym busem. Pojazdy wpadły do rowu.

W wyniku zdarzenia nikomu nic poważnego się nie stało. Spośród 10 pasażerów jadących z Krakowa do szpitala pogotowie zabrało jednego starszego mężczyznę. Powodem był jednak przeżyty stres.

Przez blisko 2 godziny droga powiatowa była zablokowana.

Zobacz również:

Komentarze (43)

konto usunięte
2010-10-11 19:01:09
0 0
Dobrze, ze 'tylko' tyle się stało... biedni pasazerowie - stres na maksa
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-11 19:52:29
0 0
znowu ludzka głupota ....
Odpowiedz
walikleszcz
2010-10-11 20:27:53
0 0
Czyżby Pan Cieślik kierował?
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-11 20:51:14
0 0
no tak, najistotniejszy jest fakt zderzenia z KURSOWYM busem...,no bo jakby on był nie kursowy , no to phi,co tam, nic to.. jak mawiał Wołodyjowski..
Odpowiedz
janko
2010-10-11 21:13:03
0 0
walikleszcz nie on kierował....a o co kaman ??
Odpowiedz
bymmm
2010-10-11 21:39:48
0 0
Czy to kto prowadzi pojazd ma znaczenie ? Kierowca busa kursowego nie był sprawcą.
Odpowiedz
limka21
2010-10-11 22:03:17
0 0
ciekaw jestem ile tachograf namalowal predkosci skoro to w zadnym wypadku nie byla wina kierowcy kursowego busa
Odpowiedz
dominik2010
2010-10-11 22:08:01
0 0
W którym miejscu dokładnie był ten wypadek ???
Odpowiedz
top
2010-10-11 22:09:17
0 0
http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Nieznana+droga&daddr=&geocode=FTrE9wId3BY2AQ&hl=pl&mra=mr&sll=49.792513,20.318098&sspn=0.039451,0.132093&ie=UTF8&t=h&z=14
Odpowiedz
juzek
2010-10-11 22:29:30
0 0
'Poprawiał ustawienie nawigacji samochodowej' - Tak, już mu wierzę ;)
Odpowiedz
aaggaazz
2010-10-11 22:34:55
0 0
a co dziwnego w tym, że poprawiał nawigację i zjechał ze swojego pasa?
Odpowiedz
gols
2010-10-11 22:53:58
0 0
Fajnie jest kiedy się nie mijam z lokalnym busem całkiem przepełnionym ludziami.
Odpowiedz
david
2010-10-11 22:55:29
0 0
życie... noi nadmierna prędkość z obu stron... nie ukrywajmy... wszyscy wiemy jak jeżdżą busy LIMA-KRK i wcale nam to nie przeszkadza bo im szybciej w domu tym lepiej
Odpowiedz
limka21
2010-10-11 23:13:00
0 0
im szybciej tym lepiej no prosze przez rybie maxbus jezdzi 1:45 z czego 1:15 jedzie do lapanowa a pozniej sadzi ile wlezie zeby wyrobic sie w czasie albo jak jest spozniony to jedzie przez mostek to nik z was nie patrzy na zegarek???a Ciesli to zdaje sie dzisiaj obtarl sie o jakies auto pewnie terz sie scigal z jakims swoim cieniem albo nie mogl zlapac zasiegu w telefonie firmowym.
Odpowiedz
limka21
2010-10-11 23:14:27
0 0
im szybciej tym lepiej no prosze przez rybie maxbus jezdzi 1:45 z czego 1:15 jedzie do lapanowa a pozniej sadzi ile wlezie zeby wyrobic sie w czasie albo jak jest spozniony to jedzie przez mostek to nik z was nie patrzy na zegarek???a Ciesli to zdaje sie dzisiaj obtarl sie o jakies auto pewnie tez sie scigal z jakims swoim cieniem albo nie mogl zlapac zasiegu w telefonie firmowym.
Odpowiedz
limka21
2010-10-11 23:23:22
0 0
do david rzeczywiscie 1:50 przez zegocine a 1:45 przez rybie te piec minut to super wczesnie warte do podsysania kierowcy do szybkiej jazdy.jednym slowe kartoflanka jeszcze z telefonem przy uchu 'ty bo telesfor za toba pospiesz sie'
Odpowiedz
djdeejay
2010-10-11 23:30:39
0 0
Szkoda że nie widzieliście jak 'ten pan' jechał wolno od krzyżowej do skrętu za magazynem. Dziwię się że wcześniej nie wypadł z drogi. Pogratulować głupoty. Chęć szpanu? niewiem, ale koleś równo popi... deptał..
Odpowiedz
PELE
2010-10-11 23:56:59
0 0
NAJŁATWIEJ ZWALIĆ WINĘ NA BUSA MIJAM SIĘ Z NIMI CODZIENNIE NA TRASIE LIMANOWA KRAKÓW I ODWROTNIE I JESTEM PEWIEN ŻĘ , KIEROWCY MAXBUSA SĄ OSTROŻNI! MAXBUS PRAWIE WJECHAŁ DO FOSY A TEN W NIEGO WJECHAŁ!!! (SZYBCIEJ TRZEBA BYŁO JECHAĆ)
Odpowiedz
aaggaazz
2010-10-12 07:31:34
0 0
teraz to każdy widzi szybkość busa ale jak siedzi i wraca z Krk to nikt nie zwróci uwagi kierowcy żeby jechał wolniej. Często jeżdżę maxami i jakoś nie narzekam. I nie generalizujcie, że wszyscy kierowcy jeźdżą tak samo. Jeśli chodzi o Cieślika to ja uważam, że jest jednym z ostrożniejszych kierowców. 'Boję się' jeździć z Adamem (dawniej Deltą jeździł). A o reszcie kierowców nie będę pisać :P
Odpowiedz
mycha77
2010-10-12 08:40:05
0 0
aaggaaazzz nie wiem czy chodzi ci o p. Adama który jeżdzi jednym z trzech autobusów w firmie Maxbus bo on najczęściej kursuje na trasie Limanowa-Nowy Sącz i jezeli ci o niego chodzie to proponuje ci jazdę z panem Jankiem kierowca z zielonego autobusu firmy Maxbus on sie chyba pomylił z pracą on powinien jak najszybciej odejść z tej pracy i ludzi nie denerwować swoim postępowaniem i swoją jazdą, proszę mi wytłumaczyć jak można jechać z takim opuznieniem gdzie warunki drogowe są ok a on na trasie limanowa -nowy sącz ma piętnastominutowe opużnienie do Chełmaca powtarzam do chełmca gdzie nie ma jeszcze żadnych korków a nie wspomnę już o końcowym przystanku w nowym sączu, rozumiem korki od chełmca do nowego sącza, ale do chełmca z limanowej tego zrozumieć nie mogę, więc ci proponuje jazdę z tym panem jak sie boisz jezdzić z P, Adamem. Znam wielu pasażerów którzy omijają szerokim łukiem jazdę z p. Jankiem. Pozdrawiam
Odpowiedz
aaggaazz
2010-10-12 08:59:29
0 0
raczej nie o tego Adama bo on jeździ chyba tylko Limanowa-Krk przez Rybie. Innych kierowców praktycznie nie kojarzę bo jeżdżę tylko w/w trasą :)
Odpowiedz
manutdfan
2010-10-12 10:45:32
0 0
Na litość boską! Czemu większość czepia się busiarza? Busy jeżdżą jak jeżdżą, bo każdy chce być wcześniej w domu i za to płaci jadąc w ścisku zamiast jechać wygodniejszym ale wlokącym się Pasykiem&Gawronem. I zgadzam się z aaggaazz że jakoś nikt wtedy nie zwraca uwagi kierowcy. Ja bardzo często jeżdżę maxami i nie mam specjalnych powodów do narzekań. Zresztą nawet gdyby busiarz jechał wolniej to i tak tamten by w niego wjechał. To wina kierowcy seata. To on zmieniał „ustawienie nawigacji samochodowej” w trakcie jazdy zamiast zatrzymać się na poboczu. I nawet gdyby bus jechał jeszcze szybciej to nie byłoby całej sprawy gdyby seat nie znalazł się tam, gdzie nie powinno go być.
Odpowiedz
mycha77
2010-10-12 11:12:09
0 0
ok teraz powiem kilka słów na temat ilosci osób a Maxbusie to jest wszytko do czasu mamy przypadek w dniu dziesiejszym w województwie mazowieckim 18 osób nie zyje ile osób powinno się być przewożonych w tym busie no ile???????? tak samo jest w maxbusie oczywiście nie wszytkie linie mówię tutaj o lini limanowa-nowy sącz bus vario tak sie to chyba pisze może mieć 6 osób na stojąco, niech wezmie 15 to juz góra a on dopakuje ok. 30 na litość boską jakaś granica istnieje, w firmie maxbus jest tak ładuj ile wejdzie, mam nadzieje ze zajmnie sie tym ITD, badz policja, oby tylko nie było za pózno
Odpowiedz
jodlowniczanin
2010-10-12 11:58:06
0 0
Dzisiejsza tragedia wywoła dyskusję w kraju mam nadzieje, ze coś się zmieni w kwestii transportu osób. Jeżdżę busami do Krakowa i to co jest łamane nagminnie to rozmowy kierowców przez telefony komórkowe i przeładowanie busów, PKS nie jeździ jak dawniej autobusów jest jak na lekarstwo a chętnych do jazdy zbyt wielu żeby pomieścić w małych busach, wszystko odbywa się na wariackich papierach, busy powinny zostać wycofane lub brać tyle osób ile miejsc, autobusy powinny powrócić ze względu na bezpieczeństwo!!!
Odpowiedz
malutka12
2010-10-12 13:37:40
0 0
Ciekawa jestem i to bardzo kiedy wspomniane ITD weźmie się za 'bardzo porządną' firmę maxbus bo do tej pory pan Pi******a nasyła inspekcję tylko na Przewozy!!! Te rozmowy przez telefon to tylko BUSIORZE z max'a Jak dla mnie wszystkie maxbusy mogą wyginąć! :) Wypadki chodzą po ludziach niestety...
Odpowiedz
mycha77
2010-10-12 14:16:37
0 0
O rozmowach przez telefon to już nie będę mówić bo u nich to jest na porządku dziennym jak i przez radio, ale przeładowanie to z tym należy coś zrobić, bo faktycznie p. Pietrucha ma to głęboko w / nie będę mówić gdzie /
Odpowiedz
limka21
2010-10-12 15:50:50
0 0
rozmowy rozmowami ale na caly glos gadaja o innych kierowcach jakby to maxbus wyszedl z wody swieconej nastepny razem trzeba zadzwonic na policje ze koles myslacy ze jest amorkiem lata za zasiegiem zeby moc obgadac swoje konkurenta albo co gorsze kolege z firmy. porazka gdzie wyscie sie wychowali??? razem z bratem wlasciciela???
Odpowiedz
limka21
2010-10-12 16:14:19
0 0
mysle ze itd sie za nich nie wezmie bo cos mi sie wydaje ze p. Pietrucha znalazl dojscie chociaz sie moze myle albo moze nie...
Odpowiedz
limonovion
2010-10-12 16:20:36
0 0
ewidentnie tutaj chyba nie ma co czepiać sie w tym konkretnym przypadku do kierowcy busa, natomiast mając na uwadze makabrybczny wypadek w mazowieckiem , musze dodac odnośnie kierowców busów że niejednokrotnie powtarzam niejednokrotnie nie są to etatowi pracownicy przewożników , a są to ludzie z 'doskoku' np: po pracy na nocną zmianę w innej firmie nie mam zamiaru przytaczać dosłownych takich przypadków ale dosyć często to się powtarza> Obniża to znacznie bezpieczeństwo pozostałych użytkowników dróg, a jak by nie patrzyć mamy bezrobocie i kierowców nie brakuje. Kontrole powinny stanowczo zająć się legalnością zatrudnienia .
Odpowiedz
joseph70
2010-10-12 16:31:03
0 0
A może lepiej jeździć samochodem:) gg:15914237
Odpowiedz
gosc123
2010-10-12 16:46:06
0 0
Ciekawe, że przy każdej nadarzającej sie okazji wszyscy 'niezadowoleni pasażerowie' dają upust swoim emocjom i nie zostawiają suchej nitki na busiarzach. Chyba zapomnieliście, że dzięki nim właśnie jesteście codzień na czas w pracy-wtedy ten który jedzie szybciej, zna objazdy-żeby nie stać w korkach-jest 'the best'. Tak na marginesie-i dla przypomnienia-to kierowca seata był sprawcą, nie kierowca busa.Gdyby nie Ci niedzielni kierowcy, którzy nie mają podzielnej uwagi i brak im wyobraźni-to myślę, że takich nieszczęść byłoby mniej. A co do legalności zatrudnienia kierowców-to od tego też są odpowiednie instytucje. Do aaggaazz: Skoro boisz się jeździć z Adamem-to po co wsiadasz do busa kiedy go widzisz??? Lubisz ryzyko?
Odpowiedz
pinokio
2010-10-12 18:46:15
0 0
W tym wypadku zawinił kierowca Seata i dobrze że w busie nie było dużo osób. Dziwnym trafem Maxbus ma ustawione kursy tuz przed innymi przewoźnikami a jak jest więcej niż 5 min to kierowca sam dostosuje się odpowiednio konsultując się telefonicznie i stąd te wszystkie rozmowy przez telefon. Masz rację 'limka' z tym czasem jazdy. Do Wieliczki wolniej niż krakowskie MPK a później bez ograniczeń bo konkurencja już blisko. W sumie jest tak że Maxbus napakowany do granic możliwośći a tuż za nim konkurencja z wolnymi miejscami i to z siedzącymi.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-12 20:07:40
0 0
Kij w bary BUS-om ale na trasie przez Nowe Rybie Rupniów do Krakowa, są Dantejskie sceny. Piski opon cała noc słusze,w miejscu wypadku pare dni temu gosciu na Krakowskich tablicach wyprzedził mnie na podjezdzie pod góre plus zakret(zerowa widoczność), oznakowanie Boże ratuj co pare miesięcy dodaja nowe znaki.Np przystanek Rupniów Krzyżowa oznaczony jako taki tylko od strony Krakowa od strony Limanowej brak oznakowania,teren zabudowany konczy się od strony Rybia po 500 m lasu i tuż przed zwarta zabudowa w Rupniowie,(tutaj gratulacje odbierającym tę droge po remoncie) Policji nie widziałem na tej trasie czyli sielanka dla piratów drogowych. Mam nadzieje że zabiją komuś krowe a nie ... lepiej nie pisać.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-12 20:13:31
0 0
Tak czytam te wszystkie komentarze z niedowierzaniem....dla mnie to jakaś paranoja ! Mieszkam przy trasie Maszana Dolna- LImanowa ..i widzę jak jeżdzą busy ....:) Spokojnie , bez nadmiernej prędkości .... istna sielanka ... A może tamtejsza trasa to inny świat ....DZICZ !
Odpowiedz
Janek64
2010-10-12 20:15:59
0 0
Być może na tej trasie inna firma jezdzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-12 20:20:03
0 0
Janek .. owszem jeżdzą 2 firmy , ale i normalni kierowcy , którzy biorą odpowiedzialnośc za innych !
Odpowiedz
niepis
2010-10-12 20:24:07
0 0
Podzielam opinię tych ,którzy uważają,ze busy generalnie sa niebezpieczne.Ja już nie mówię,ze wszyscy przekraczaja prędkość,ale te cholerne radia i telefony to jakaś plaga no i oczywiecie ilość pasażerów też nie koniecznie w granicach bezpieczeństwa.Dlatego zawsze jak mam wybór jadę busem Pasyka bo tam widać profesjonalizm kierowców nie mówiąc o estetyce i busa i kierowcy.
Odpowiedz
limonovion
2010-10-12 20:49:07
0 0
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/tragiczny-wypadek-w-nowym-miescie/kierowcy-busow-nas-to-nie-dziwi,1,3732268,wiadomosc.html
Odpowiedz
Martula
2010-10-12 21:04:51
0 0
hmm... ja się nie dziwie że są wypadki, jak czasem jade budem do Krk Telesforami to aż strach.. ja rozumiem że się kierowcy busu czasem śpieszy, ale nie do przesady ... co też nie obwiniam kierowców osobówek..
Odpowiedz
konto usunięte
2010-10-12 21:13:25
0 0
Dzisiejsza katastrofa w Nowym Mieście powinna umniejszyć fortuny 'ojców' busiarskiej mafii.
Odpowiedz
manutdfan
2010-10-12 22:44:34
0 0
ja z reguły do telesforów nie wsiadam. ile razy jechałam sforkiem to zawsze się coś mu psuło. najczęściej hamulce. i trzeba się było przesiadać albo ledwo dojeżdżał pod galerię i się mu dymiły- po jeździe alejami i to w korkach!
Odpowiedz
aaggaazz
2010-10-13 08:53:40
0 0
gosc123 -> wsiadam bo muszę :P 'Boję się' jest w cudzysłowiu więc to tak w żarcie napisałam. Chodziło mi bardziej o to, że jeździ szybko, rozmawia prawie całą drogę przez tel. Ludzie, jesli Wam nie pasuje ilość osób w busie to po co wsiadacie?? Czekajcie na nastepnego busa skoro twierdzicie, że jedzie następny za 5min pusty. Weźcie pod uwagę, że nie wszyscy jadą do Limanowej i ma dla nich znaczenie którędy jedzie bus. Bo jesli jestem z Żegociny to nie wsiądę do telesfora bo mi nie po drodze! I mimo, źe 15 osób stoi to i tak będę chciała wsiąść bo nie będę czekać (nawet pół godz) na następnego bo nie wiadomo ile osób nim pojedzie.
Odpowiedz
glober
2010-10-13 21:30:10
0 0
mówicie o wypadku w nowej wsi ale to nie był bus taka t4 każdy mógl jechać z kat b wiec zwykły człowiek który za 5 czy 10 razem zdał prawo jazdy a wy uczepiliscie sie busów jak rzep psiego ogona a co ma jedno z drugim wspólnego?? wytłumaczy mi ktos jakby jechali busem normalnym to raczej 18 osób by nie zgineło co nie??
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Zderzenie samochodu osobowego i kursowego busa"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]