1336
Hyde Park
Prezent dla babci jaki?
siedleck 2024-08-30 13:39:40
Cześć, przychodzę do Was po poradę. Babcia w tym roku kończy 85 lat. Jest aktywna tylko bardzo mocno pogorszył jej się wzrok. Kiedyś czytała gazety, rozwiązywała krzyżówki. Teraz tego nie robi, bo literki są za małe. Przejrzałam cały internet - nie produkują już krzyżówek z wielkimi literami. Nie mam doświadczenia w sprzęcie, a chciałabym jej kupić coś na urodziny co rozwiałoby jesienną i zimową nudę (ile można oglądać telewizję…). Myślałam o zakupie tabletu i po prostu ściągnięcie jakiś gier, ale nie wiem czy to dobry pomysł. Do tego chciałaby od czasu do czasu posłuchać jakiegoś ebooka. Czy możecie coś polecić?
Re: Prezent dla babci jaki?
jagnate
2024-09-02 06:39:40
Może właśnie czytnik/ tablet, żeby sobie czytała gazety, książki i rozwiązywała krzyżówki? A co do problemów z czytaniem, nie raz widziałam u osób starszych, że pomagali sobie lupką. Są też takie lupy w kształcie prostokąta, że nakładasz na tekst i literki są większe. Może taka opcja?
Można też podarować coś tradycyjnego, na przykład ładną ceramikę: https://andyceramika.pl/ Zerknij sobie na stronie na ręcznie malowana ceramikę z Bolesławca.
teribenta
2024-09-06 14:54:42
Babcie, jak każdy z nas, lubią dbać o siebie, ale często stawiają na produkty łagodne i naturalne. Zestaw naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, bogatych w olejki eteryczne i delikatne składniki, może być doskonałym upominkiem. Możesz wybrać kremy, olejki czy mydła ręcznie robione, które zachwycą nie tylko zapachem, ale i jakością.
beartaker
2024-09-06 14:59:28