8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

believers

Dołączył do portalu: 2016-01-27 08:59:44
Ostatnia aktywność: 1970-01-01 01:00:00

Komentarze do artykułów: 17

Starosta został członkiem rady nadzorczej spółki skarbu państwa

Czytam i twierdzę, że 3460 szczawa wykorzystuje mniej niż 1 % swojego mózgu. Chłopie jak Ci tak źle to idź do polityki bo każdy może tam się dostać i zmieniaj ten świat a nie siedź na necie. Z siedzenia nic nie ma! Rób projekty jeżeli wiesz co to jest, realizuj je, wprowadzaj zmiany wyprowadź Szczawę na wyżyny bo twierdzisz, że nic tam się nie robi - to zrób coś działaj a nie krytykuj!!!!!!!!!!!!!!!! Uruchom wyciąg przyciągnij turystów!!!!!!! tego gmina nie zrobi!!!!!! działaj wierzę w Ciebie!!!!!

2016-02-26 23:03:01
Starosta został członkiem rady nadzorczej spółki skarbu państwa

Dlaczego w Polsce gdy ktoś sobie radzi i osiąga sukcesy od razu przypisuje się mu różne zarzuty nie znając sytuacji i rzeczywistości? Polacy to dziwny naród bo gdy komuś się lepiej powodzi bo jest zaradny to od razu przekrętas itp. itd. Każdy może spróbować tylko nie każdy się do tego nadaje bo 90% ludzi w Polsce to nawet 1% swojego mózgu nie potrafią wykorzystać. Fakt, że władza działa źle w pewnych miejscach ale skoro tak jest to niech ludzie działają i robią coś dobrze a nie tylko piszą komentarze i narzekają. 'Każdy' może zostać starostą, premierem, prezydentem. A co najważniejsze zmienianie świata należy zacząć od siebie a nie tylko krytykować wszystko i wszystkich. Polska to dziwny naród. Ale mam nadzieje, że kiedyś się to zmieni. Pozdrawiam wszystkich myślących:)

2016-02-26 21:51:25
Dotacja dla gminy zmniejszona po weryfikacji o 352 tys. zł

zenekZal - zaskoczę Cię bo aby mieć wgląd do MPZP nie trzeba iść do gminy bo jest dostępny online - widzisz znowu Cię czegoś nauczyłem. Ty zapoznaj się z planem jak chcesz dyskutować bo w nim są już zapisy o strefach ale więcej nie zdradzę Ci informacji sam poszukaj:)

2016-02-12 09:48:46
Dotacja dla gminy zmniejszona po weryfikacji o 352 tys. zł

zenekZal-widzę, że nie potrafisz dyskutować ale nie ma co się dziwić sądząc po pisowni i błędach jakie popełniasz (pisze się przestrzennego a nie przeszczenngo:) )a poprawna nazwa to Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego:) i jeszcze jedno - Szczawa posiada MPZP - widzisz nauczyłem Cię czegoś podziękuj mi :P

2016-02-12 08:52:59
Dotacja dla gminy zmniejszona po weryfikacji o 352 tys. zł

zenekZal - a jak wprowadził w błąd? Chętnie się dowiem jeżeli będziesz uprzejmy mi wyjaśnić bo nie słyszałem o tym.

2016-02-12 08:31:25
Dotacja dla gminy zmniejszona po weryfikacji o 352 tys. zł

TakaTamJa - zgadzam się z Tobą w 100%. Jak pisałem wcześniej i próbowałem podawać informacje np odnośnie stref to właśnie w tym celu aby porozmawiać a tu wszyscy wyzywali mnie od najgorszych przeciwników Szczawy ale żaden nie podjął się dyskusji, na dowód proszę zobaczyć mój ostatni wpis pod artykułem 'zabrakło pół roku' pozostał bez odpowiedzi bo nie potrafią dyskutować tylko wykrzykiwać!

2016-02-12 07:53:04
Dotacja dla gminy zmniejszona po weryfikacji o 352 tys. zł

34607szczawa i inni - dowiedźcie się co to są koszty kwalfikowalne i PROW i kto zmniejszył dotację a nie od razu pisać że wójt nieudolny itp. itd.

2016-02-11 08:00:32
'Zabrakło pół roku' do utworzenia uzdrowiska

34607szczawa - gratuluję wiedzy. W takim radzie doinformuj mnie od kiedy i jakie przepisy się zmieniły odnośnie stref?

2016-02-11 07:45:11
'Zabrakło pół roku' do utworzenia uzdrowiska

zenekZal - z powyższego wpisu nie wynika, ze jestem przeciwnikiem gminy tylko chodziło mi o to, że inicjatorzy nowej gminy średnio byli przygotowani odnośnie tematu podziału gminy i wiele rzeczy nie mieli przemyślanych ale to jest tylko moje zdanie. Zobaczymy jak dojdzie do podziału co będzie bo jestem bardzo ciekaw. ps. może moje wypowiedzi to wypociny ale przynajmniej może chociaż jedną osobę uświadomiłem o co chodzie ze strefami A a Ty nic nie wniosłeś w swoich wypowiedziach. pozdrawiam

2016-02-10 13:32:55
'Zabrakło pół roku' do utworzenia uzdrowiska

zenekZal- w którym miejscu napisałem, że jestem przeciwnikiem gminy Szczawa? W żadnym! Ja się wypowiadałem tylko na temat uzdrowiska i proszę czytaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz mnie krytykować! Porozmawiaj z tymi chłopakami, którzy mają działki w obszarze A, (bo taki istnieje w MPZP!) to może Ci wyjaśnią o co w tym wszystkim chodzi i z pewnością zmienisz wtedy zdanie.

2016-02-10 11:46:53
'Zabrakło pół roku' do utworzenia uzdrowiska

Do ZawiszaCzarny i 34607szczawa - ja nie chce nikogo zapoznawać tylko dziwi mnie dlaczego nik nie powołuję się na obowiązujące prawo i wnioskuję, że nie umiecie czytać przepisów ze zrozumieniem, ponieważ w ustawie, którą podałem powyżej jest napisane czego zakazuje się w obszarze uzdrowiskowym 'A'. Jest jeszcze coś takiego jak MPZP gminy ale o tym pewno też szanowni państwo nie słyszeli. Jeżeli się mylę co do zapisów w Ustawie o lecznictwie uzdrowiskowym (artykuł 38a) to proszę o informację i wyjaśnienie sprawy bo bardzo mnie to interesuje. Dziękuję.

2016-02-10 09:22:36
'Zabrakło pół roku' do utworzenia uzdrowiska

Dlaczego nikt nie uświadomi mieszkańców Szczawy na temat uzdrowiska i obszaru 'A' jakie z tym wiążą się konsekwencje tylko każdy wymyśla swoje teorie skoro jest Ustawa z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych. Na zebraniu mieszkańców Szczawy też nikt z osób dążących do powstania gminy o tym nie wspomniał. Zachęcam do lektury mieszkańców Szczawy bo chyba większość nie wie o istnieniu takiej ustawy tylko każdy snuje swoje teorie na temat uzdrowiska.

2016-02-09 07:58:09
Starosta: podział przygotowany w pośpiechu, samorządowcy sterowani przez opcje polityczne

34607szczwa- taki mądry jesteś a nie potrafisz skomentować mojej wypowiedzi odpowiadając na pytania tylko tylko stać Cię na napisanie, że bzdury piszę. Gratuluję! Przypomnij sobie zebranie jak zapytano ludzi jaki mają pomysł na zagospodarowanie ośrodka zdrowia i pewien Pan przedstawił swoją propozycję a później Pan Pełnomocnik go skrytykował - i taki człowiek, który prosi o propozycje a później krytykuje ludzi który myślą inaczej niż on nie powinni tworzyć nowej gminy bo na odległość widać, że musi być tak jak oni chcą i myślą (a źle myślą w wielu sprawach). I wielu w Szczawie takich jest(Ty chyba też), że tylko krzyczeć bez sensu i nie na temat!

2016-02-05 09:13:13
Starosta: podział przygotowany w pośpiechu, samorządowcy sterowani przez opcje polityczne

Jednego nie rozumiem, gdzie byli radni ze Szczawy przez te wszystkie lata?! Dlaczego nie reagowali? Pewno uważali, ze wszystko jest w porządku a teraz się opamiętali, że jest inaczej? Radni pojęcia nie mają o wielu rzeczach np. o uzdrowisku. Jak słyszałem na zebraniu, że trzeba zrobić uzdrowisko bo będą miejsca pracy będzie kraina mlekiem i miodem płynąca to śmiać mi się chce bo ludzie w tym radni pojęcia nie mają co się wiąże z uzdrowiskiem a nie mają pojęcia bo nawet nie wiedzą!, że są odpowiednie przepisy prawa, które regulują sprawy związane z uzdrowiskiem i strefą A! Byli radni mówili, że ludzie jeszcze będą chcieli być w tej strefie i nie ma co się dziwić się że Szczawa nie ruszyła bo z taką wiedzą radnych i mieszkańców Szczawa nie ruszy nigdy! I nie tędy droga, bo gdyby gmina powstała to gmina nie zbuduje infrastruktury, która zachęci turystów, zbudują ją tylko prywatni inwestorzy. Dlaczego nikt z osób dążących do powstania gminy nie poruszył tematu wyciągu, który przyciągał dużo ludzi, został tak zniszczony!? Gdyby inicjatorom powstania gminy naprawdę chodziło tylko o dobro Szczawy to napewno lepiej byli by przygotowani na zebraniach i przedstawiali aktualne dane finansowe a nie z przed kilku lat i wmawiać ludziom, że Szczawa będzie bogata a wszyscy na tym wygramy a nie przewidzieli nawet problemu gospodarki wodno ściekowej i wielu innych kluczowych rzeczy. Pozdrawiam wszystkich myślących i zachęcam do głębszej refleksji nad tym tematem a nie tylko wykrzykiwać puste hasła Szczawa Gminą! a jak zapytasz jednego czy drugiego to zero wiedzy na temat przepisów, propozycji rozwoju Szczawy itp. I na koniec chcę dodać, że wina zawsze jest po dwóch stronach!

2016-02-05 08:44:39
'Nowatorski' przyłącz energetyczny pod lupą PINB (wideo)

Co będzie w niedziele o 13.00 w Remizie OSP?

2016-01-29 07:37:37
Zamiast słupów drzewa - nowy sposób prowadzenia przyłączy

34607szczawa Pisząc 'najważniejszą' miałem na myśli poruszoną sprawę wykonania przyłącza od strony technicznej a co do kwestii bezpieczeństwa to zgadzam się z Tobą, że to jest najważniejsze.

2016-01-27 14:13:57
Zamiast słupów drzewa - nowy sposób prowadzenia przyłączy

Najważniejszą sprawą w tym wszystkim jest to, czy jest to przyłącz czy WLZ, artykułu tego nie wiemy bo nie napisano gdzie jest złącze i trudno osądzać kogokolwiek w tej sprawie. Natomiast jeżeli jest to faktycznie przyłącz to za to odpowiada Firma go wykonująca a nie Wójt.

2016-01-27 09:23:34
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]