18°   dziś 21°   jutro
Środa, 09 października Arnold, Dionizy, Ludwik, Wincenty, Bogdan, Sybila

Dalsze rozmowy - będzie transmisja

Opublikowano 25.11.2013 06:47:42 Zaktualizowano 05.09.2018 08:29:02 top

Limanowa. W czwartek w Urzędzie Miasta Limanowa odbędą się dalsze rozmowy władz miasta z przewoźnikami. Rozmowy będą transmitowane.

Wznowienie rozmów w sprawie konfliktu komunikacyjnego ma nastąpić 28 listopada w budynku Urzędu Miasta Limanowa. Spotkanie jest następstwem mediacji, które odbyły się w dwa tygodnie temu z inicjatywy posław Wiesława Janczyka. Być może tym razem uda się doprowadzić do porozumienia i zakończyć spór między limanowskimi przewoźnikami a władzami miasta, dotyczący komunikacji zbiorowej na terenie miasta (o rozmowach pisaliśmy w ubiegłym tygodniu: Znany termin kolejnych rozmów).

Na ten temat Miasto Limanowa na swojej stronie opublikowało komunikat. - Burmistrz Miasta Limanowa zaprasza wszystkich przewoźników realizujących przewozy na terenie Miasta Limanowa na spotkanie w dniu 28 listopada 2013 r. na godzinę 16.00 do Urzędu Miasta w Limanowej, ul. Jana Pawła II 9 sala nr 18 - informuje miasto dodając, że spotkanie będzie miało charakter otwarty. - Na spotkaniu będą omawiane bieżące problemy związane z funkcjonowaniem komunikacji na terenie Miasta Limanowa. Prosimy o przybycie.

Rozmowy te, tak jak i mediacje, będą transmitowane na żywo - zapraszamy na transmisję.

Komentarze (39)

antymon
2013-11-25 07:58:02
0 0
Po średnio udanym występie w Starostwie Burmistrz chce poprawić wizerunek, dlatego transmisja? Opinii ITD oraz stanowiska komunikacji starostwa już się nie zmieni więc transmisja to ryzyko. Spotykając się z Przewoźnikami,tym razem, nie zapomnijcie, o ustawie którą zaczyna obowiązywać od 2016 roku, bo znowu będzie wstyd.
Odpowiedz
marlehill
2013-11-25 08:30:17
0 0
jak tłumaczyć burmistrza walczącego z przedsiębiorcami????????
Odpowiedz
MAJA12
2013-11-25 08:44:55
0 0
Wspaniale ,że będzie transmisja zobaczymy w czym jest problem i czy burmistrz będzie mówił prawde. Sprawując najwyższy urząd w mieście trzeba być człowiekiem prawdomównym i działać zgodnie z prawem a nie balansować i działać na szkode innych.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 08:48:29
0 0
Poczekamy zobaczymy w czym tkwi 'diabeł' lub w kim?
Odpowiedz
JAN
2013-11-25 08:58:06
0 0
Burmistrz jest od rządzenia w mieście, a właściciele busów od wożenia ludzi w dobrych i przyzwoitych warunkach.Jak na razie to nie wygląda najlepiej /z małymi wyjątkami/, a największy bajzel jest właśnie z odjazdami. Nikt nie wie na jaki przystanek trzeba iść aby pojechać do Krakowa, a na jaki do N.Sącza nie mówiąc już o innych kierunkach.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 09:08:51
0 0
To, że busy są rozproszone, to jeszcze może nic dla mieszkańców limanowej, ale już dla przyjezdnych to spory problem. Dlatego uważam, że powinni się dogadać, albo sami przewoźnicy między sobą stworzyć taki właśnie jeden dworzec przez, który będą wszyscy przejeżdżać, albo niech przejeżdżają przez już istniejący. Tylko tutaj zgadzam się z przewoźnikami, że zarządcą nie może być konkurencja, bo rodzi to nie zdrowe relacje, więc powinny wymóc na miastu, że zarządcą powinno być miasto. przewoźnik. Lub powołać spółkę lub coś w tym stylu, która by nim zarządzał, MDA. A co do przystanków początkowych, to niech sobie odjeżdżają z kąd tylko chcą.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-25 09:53:51
0 0
Dobrze niech bedzie i nawet transmisja, ale wyniknie w koncu cos z tych spotkan?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 10:23:40
0 0
Ten placyk na Z.A.czy jak go nazwali wioslarze pseudo dworzec jeszcze długo musi tam byc bo umowa dzierżawy jest spisana.
Nawet jesli Miasto bedzie zarzadcą dworca to i tak wioślacy sie nie zgodza tak dla zasady i przekory.
Odpowiedz
MAJA12
2013-11-25 13:22:43
0 0
Panowie przewoźnicy nie zapomnijcie o prawnikach ,bo w innym przypadku zginiecie jak ciotka w czechach
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 18:40:20
0 0
lg1...
dla zasady i przekory to Wy jesteście
zapatrzeni w dworzec XXI wieku
kacyk kacyk i kacyk...jak to ktoś określił
nic po za tym
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 18:50:33
0 0
MAJA12 ty jesteś jak zdrowie .......
Na tym dworcu nawet kiosk z gazetami zlikwidowano, więc nie wiem po co pchać tam jakieś busy skoro na ZA co dziennie jeździ co najmniej 1,5 tyś młodzieży do Szkoły , 1 tyś stałych mieszkańców do roboty lub innych celach ,1 tyś klientów do supermarketów itd. a więc po co ma jeździć BUS na Dworzec chyba tylko po to aby ktoś mógł jedynie dostac się w kierunku Męciny, śmieszne co.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 19:24:42
0 0
No to teraz czekam na standardowe śpiewki pachołków Biedy jacy źli są ci busiarze, że 'nie chcą rozmawiać' czy 'boją się transmisji w Internecie'. Amstrongi, kpiarze, Henryki, gdzie jesteście? Czyżbyście zwątpili w nieomylność swego mentora? :D
Odpowiedz
bearchen
2013-11-25 19:28:54
0 0
@Wislak nie nudz.
Przygotowuja sie do spotkania przeciez :).
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 19:31:05
0 0
@lg1:

Chyba w tobie tkwi ten diabeł, bo tak ciągle judzisz :P


@JAN:

Za ten 'bajzel' możesz podziękować jaśnie panującemu dyktatorowi Biedzie. To on wydał bezprawne polecenie zdjęcia rozkładów jazdy z wszystkich przystanków. Jakby rozkłady wisiały to może wiedziałbyś gdzie iść i o której godzinie. A tak to pozostaje jedynie pytać ludzi, którzy jeżdżą regularnie.


@MAJA12:

Chyba ty już zginęłaś, bo bredzisz jak po dobrych ziołach :P Z prawnikami czy bez to nie ma znaczenia. Mają rację i chcą dochodzić swych praw. Imperator Bieda usi w końcu zrozumieć, że Limanowa nie jest jego prywatnym folwarkiem.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-25 19:31:11
0 0
Widzę, że Wam się nudzi.
Odpowiedz
MAJA12
2013-11-25 19:33:00
0 0
@Jurek187
W naszym powiecie limanowskim jest wiele innych wspaniałych miejscowości, nie tylko Męcina. Jeden wspólny dworzec to konieczność w cywilizowanym świecie.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 19:34:17
0 0
@Wiślak 'Jakby rozkłady wisiały to może wiedziałbyś gdzie iść i o której godzinie' masz racje 'może' jest tutaj bardzo na miejscu :D a w 99% jestem pewien, że i tak by mu to nie pomogło.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-11-25 19:37:39
0 0
@jurek187:
Lokalizacja dworca PKS jest po prostu marna, toteż nie zagląda tam pies z kulawą nogą i nie ma się co dziwić, że zlikwidowano nie tylko kiosk, ale chyba ze 3-4 sklepy które niegdyś znajdowały się wokół płyty dworca. Jeżeli ktoś przyjeżdża do centrum Limanowej coś załatwić, to dużo wygodniej jest skorzystać z przystanku pod sądem.

A nawiązując do niektórych wcześniejszych wypowiedzi: nie potrafię dostrzec jakichkolwiek racjonalnych powodów, dla których pachołki Biedy tak pienią się na plac przy ZA. Plac nie tylko nikomu nie przeszkadza, ale w dodatku poprawił żenującą wręcz sytuację komunikacyjną najludniejszego osiedla w mieście.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 19:50:20
0 0
Busy odjeżdżające do grodu Kraka i Nowego Sącza powinny odjeżdżać z dworca autobusowego.Gdyby ktoś nie wiedział,a widać po komentarzach,że wiedza na temat kto jest jego zarządzającym jest zerowa, otóż władcą na dworcu jest urząd miasta Limanowa nie pks. Na miłość Boską jeżeli nie wiecie nic na temat transportu osobowego w Limanowej to nie wypisujcie głupot na ten temat bo to naprawdę przyprawia o mdłości. Pks nie stanowi żadnej konkurencji dla busów,którzy notabene wygryźli go z rynku przewozowego już dawno,więc bardziej durnego argumentu o wpływaniu na rozkłady jazdy busów przez ojca wron nie mm. Piotrek Głowacki dla nieobeznanych właściciel TELESFORA, odjeżdża z dworca i nie widzi w tym żadnego problemu. Jedynie ten król stoiska mięsnego z GS-u chce władać rynkiem przewozów w Limanowej,a na to nie ma pozwolenia.
Odpowiedz
MAJA12
2013-11-25 20:08:27
0 0
@OBYWATELM
Kto jest królem GS-u
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-11-25 20:20:21
0 0
@OBYWATELM:
Nie słyszałem, żeby Bieda był kierownikiem stoiska mięsnego. Bo jak na razie to on chce władać rynkiem i narzucać przewoźnikom swoje kaprysy - nawet wbrew prawu, co pokazał choćby wyrok WSA.
Rozumiem, że nie każdy przewoźnik ma odwagę przeciwstawić się bezprawiu - ale to nie jest argument na rzecz pokornego znoszenia mini-dyktatury.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-25 20:25:49
0 0
Obywatel M skoro Miasto nie stać na dworzec XXI wieku i nota bene nie są w stanie wprowadzić monopolu na swoje autobusy - to rozwiązanie jest bardzo łatwe i proste jak to ktoś wspomniał sprzedać dworzec busiarzom. Zapewniam Cię jeżeli są dobrymi inwestorami stworzą dworzec XXI jak się patrzy (oczywiście myślę tu o powiększeniu całego kompleksu i rozwinięciu całej infrastruktury - ot choćby i nawet Galeria Limanowska). Ale znając wasze krótkowzroczne podejście do tego wszystkiego zaraz polecą gromy: a że z czego miasto będzie się utrzymywać, że budżet macie ostro w plecy, no i najśmieszniejsze że nie będzie byle busiarz wami rządził - za późno na takie teksty, bo on już wami rządzi - w porównaniu do was wie co jest biznes.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 20:54:14
0 0
Burmistrz Bieda zwany Sokole oko nie pracował na mięsnym stoisku,a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Kto interesuje się transportem osobowym na limanowskim rynku ten wie o kogo chodzi. Broń Boże nie uwłaczam tu pracownikom tego działu. Jedynie denerwuje mnie dążenie do hegemoni i wywyższanie się tego elementu. Gość uważa,że jest władcą i nikt mu nie podskoczy, nieważne czy to pasażer czy to pasażer czy włodarz miasta. Zupełnie go to nie interesuje,a jeszcze tak nie dawno, kiedy zaczynał białą 308 zabierał młodzieżowców z pod ' Śnieżnicy',aby nie musieli stać tylko kulturalnie sobie siedzieli. CyberLuk wie o kogo chodzi, niepodważalne jest to,że ten delikwent ma żyłkę do biznesu,a przede wszystkim dobrą strategię.Biznes biznesem,ale kierowcy po 16 godzin jeżdżą, ubezpieczeni też nie są od zarabianej kwoty,żaden social nie istnieje,a to przekłada się na duże oszczędności. Wracając do dworca głównego wątku tego artykułu, to nie zmiennie uważam,że kursy dalekobieżne czyli Kraków, Nowy Sącz powinny być realizowane z dworca autobusowego, który posiada pewną infrastrukturę trochę zaniedbaną,ale na pewno z punktu widzenia pasażera jest lepszym miejscem oczekiwania na swój kurs lub na odbiór przez rodzinę,znajomych niż ten kawałek placu bez nawierzchni twardej i kawałka dachu nad głową.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 20:58:19
0 0
'Nie sztuka dobrze sprzedać, sztuką jest dobrze kupić doprowadzić do świetności i czerpać zyski'. Widzę jednak,że po komunistyczne myślenie żyje jeszcze w głowie CyberLuka, wszystko sprzedać, zlikwidować, a może jakiś gratis wpadnie do kieszonki.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-11-25 20:59:01
0 0
@OBYWATELMK:
Masz nieaktualne dane. Plac przy ZA ma już utwardzoną nawierzchnię, 'kawałek dachu' też.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 21:01:36
0 0
Jeszcze jedno mną żaden busiarz rządził nie będzie jestem niezależny, mam swoje cztery kółka.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 21:03:30
0 0
Napisałem nawierzchnię twardą nie 10 centymetrów tłucznia, który przez zimę zamieni się w błoto.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 21:05:29
0 0
Pasażer zapomniałeś dodać, że ma jeszcze TOI TOIa :) full wypas, all inclusive :D
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-11-25 21:11:52
0 0
Usiądź sobie na ławeczce pod tym daszkiem wtedy kiedy temperatura otoczenia spadnie poniżej zera, będzie wiał wiatr, sypał śnieg, po prostu poczujesz się świetnie wręcz wspaniale.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-11-25 21:21:47
0 0
@OBYWATELMK:
Tłucznia już tam nie ma, tak że zaktualizuj dane. :)
I po co ktokolwiek miałby siedzieć pod wiatą, gdy nie ma problemu, żeby wejść do busa? To nie PKS, który zajeżdża na ostatnią chwilę.
No ale może niektórzy wolą ekskluzywne, komfortowe, pachnące, zawsze dogrzane wnętrze dworca PKS, oferujące podróżnym luksusowe toalety z jacuzzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-25 22:43:37
0 0
@bearchen:

Masz rację, zapomniałbym ;) Przecież mediacje w starostwie były nieobiektywne ze względu na to, że nie odbyły na neutralnym gruncie :D Teraz klakierstwo Biedy stworzy publikę, żeby wiernie trwać przy swym wodzu. W swym mateczniku muszą czuć się 'jak u siebie w domu' :D


@lg1:

Chyba to twoje IQ=1 bardzo utrudnia ci myślenie, bo cały czas klepiesz te same brednie. Postkomunistyczny placyk przy Targowej jest własnością Gawrona i jeszcze długo nie będzie miejskim dworcem. W papierach może sobie pisać co chce, nawet że należy on do 'związku partnerskiego Biedy i Zonia' ale i tak wiadomo, kto tam pociąga za sznurki. To było wałkowane już ze 100x a ty wciąż bawisz się w durne prowokacje.


@misiek196:

Właśnie o to chodzi, że kacyk Bieda uporczywie chce ich wepchnąć na ten dworzec, mimo że należy on do konkurencyjnej firmy. Odrzuca wszelkie kompromisowe rozwiązania ('węzły przesiadkowe' zlokalizowane przy PKP bądź Targowej) jakby miał w tym jakiś interes. Nie wiem, może chce dać zarobić swemu koledze Gawronowi? Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że może być nawet i 10 dworców, byleby tylko była jasna i przejrzysta informacja jaki bus odjeżdża z którego miejsca i żeby każdy zainteresowany mógł w szybki i łatwy sposób sprawdzić sobie to, np. w Internecie (strony starostwa, UM czy UG). Klakierzy Biedy zamiast drukować i rozprowadzać propagandowe ulotki jaki zły jest ten Pietrucha, że jego busy odjeżdżają z Kilińskiego i Z.A. zamiast dworca PKS to też mogliby wydrukować rozkłady jazdy wszystkich przewoźników i zanieście je, np. do sławnego buzodromu. Chyba po coś powstało to centrum informacji turystycznej? Zamiast prowadzić jałowy spór kto ma rację, niech każdy da coś od siebie.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-25 23:01:00
0 0
@ Wislak zmień płytę i nie kompromituj się bo już więcej nie można.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-26 00:01:44
0 0
@Wislak bynajmnie Pan Zon powinien czuc sie u 'siebie' dobrze.
Powiatowe powietrze nie dzialalo na niego zbyt odpowiedni, bo ciagle zerkal tylko na zegarek i chyba nogami pod stolem przebieral zeby.... juz juz sie z tamtad wyrawac.

Nie wiem takie wrazenie odnioslam. :)
Co do reszty bylo okey :).
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-26 01:37:25
0 0
@OBYWATELM:

Właśnie w tym rzecz, że komunistyczne myślenie dotyczy twoich idoli czyli Biedy i Zonia. Bo to oni próbują narzucić prywatnym przedsiębiorcom jak mają zarządzać swoimi własnymi firmami. Nie wiem ile im 'wpadnie do kieszonki', jeśli przewoźnicy pójdą pod skrzydła Gawrona, ale pewnie sporo skoro tak zaciekle o to walczą.


@Doradca:

Tobie też musi się nudzić, skoro tu przybyłeś :)


@Amstrong:

Tobie by to nie pomogło, bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem - jestem pewien w 100%, że tak jest :D Ale proszę, nie mierz wszystkich własną miarą ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-26 03:39:00
0 0
@OBYWATELM:

A ty usiądź sobie wygodnie na ławeczce przed PRL-owskim dworcem Gawrona i zaczekaj na ostatni kurs MAXBUSA czy MIROBUSA do Nowego Sącza. Nie uświadczysz tej tak przez was wychwalanej komunistycznej poczekalni, bo kierowcy Gawrona wywalają z niej pasażerów jeszcze przed 18.00 tłumacząc to tym, że muszą zamknąć obiekt. I koniecznie weź ze sobą parasol, bo inaczej naleje ci na ten pusty łeb. A to dlatego, że schody tego reliktu minionej epoki nie są zadaszone. Czego by nie powiedzieć o dworcu MAXBUSA przy Z.A. to tam przynajmniej jest wiata przystankowa. Ale skoro ty lubisz takie socjalistyczne standardy to powodzenia. Siedź sobie na tym mrozie i czekaj na rozklekotanego Autosana z dowodem rejestracyjnym nie podbitym od 3 lat. Powodzenia :P


@Doradca:

Twój szef Bieda kompromituje się na każdym kroku. Przegrał już we wszystkich możliwych instancjach a mimo tego ciągle brnie w zaparte. Chyba jednak można :P


@bearchen:

Właśnie dlatego jestem za tym, żeby takie spotkania były transmitowane na żywo. Zobaczyć czerwone (ze wstydu) gęby Biedy i Zonia - bezcenne :D Ale tak to jest jak się nie ma argumentów. Wtedy żadne mediacje nie pomogą ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-26 03:44:20
0 0
@Amstrong:

A ty zapomniałeś dodać, że postkomunistyczny placyk Gawrona posiada niezwykle czyste szalety, gdzie za wąchanie fetoru uryny należy zapłacić skromne 2 zł. To naprawdę mała kwota jak za tak wysokie standardy :D


@OBYWATELM:

Znowu bredzisz. A co ma piernik do wiatraka? Dlaczego kursy do Nowego Sącza i Krakowa mają odbywać się z dworca a np. do Mszany czy Szczawy już nie? Czyżbyś miał jakieś kompleksy? Kłamiesz jak większość pachołków Biedy. Miasto nie ma żadnych praw do tego postkomunistycznego placyku przy Targowej. Miasto jedynie dzierżawi go od firmy Pasyk & Gawron. Nikt nie twierdzi, że PKS jest właścicielem dworca. Zarządza nim właściciel PKS-u czyli Wojtuś Gawron. Pisząc takie głupoty pokazujesz po której jesteś stronie. Jeśli podobają ci się komunistyczne poglądy limanowskiego kacyka to już twoja sprawa. Ale nie musisz obnosić się tak z tym.
Niech sobie ten Teleszrot odjeżdża z Gawronowego przybytku, to jego sprawa. Stracił na tym i on sam o tym dobrze wie, bo kierowcy Gawrona podkradają mu pasażerów, odjeżdżając 5 minut przed jego kursami. Jeśli pan Głowacki lubi być robiony w bambuko to czemu nie.
Żaden właściciel stoiska z GS-u nie chce władać przewozami. To kolejny wymysł twoich towarzyszy Biedy i Gawrona, powielany przez ich wiernych klakierów, do których sam przynależysz.


@MAJA12:

Jeden dworzec to może i konieczność ale dlaczego ma to być dworzec Gawrona? Dlaczego wszyscy przewoźnicy mają być skazani na łaskę jednego przewoźnika, tylko dlatego, że ma on układy z władzami miasta?
Odpowiedz
ROMET
2013-11-27 21:50:26
0 0
Widać ,że adwokat 'strony pokrzywdzonej' ,która nie chce się przystosować do warunków naszego Miasta Limanowa tylko urządzacie jakiś lipny teatrzyk to już wasz problem ,bo wy macie jakieś osiedlowy postój z których nawet busy same uciekają :P .
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-11-27 22:43:20
0 0
@ROMET:
To nie są warunki 'naszego miasta Limanowa' - tylko warunki Biedy i Zonia, którzy nawet nie pochodzą z Limanowej.
Podstawowe prawo wolnego rynku: pasażerowie głosują nogami. A z tego co widzę, to na 'nowoczesnym', rzekomo pożądanym przez pasażerów, jako jedynie słusznym, dworcu PKS tłumów jakoś brak.
Propaganda doradców i innych kpiarzy jest naprawdę żałosna. Wystarczy spojrzeć na budynek dworca, wypowiedzieć słowo 'komfort', 'wygoda', lub podobne, po czym jeszcze raz spojrzeć na dworzec. Efekt komiczny gwarantowany, zwłaszcza jeśli w międzyczasie na dworzec wjedzie jeden z równie 'komfortowych' Autosanów H9.
Odpowiedz
OBYWATELMK
2013-12-01 00:20:03
0 0
Kultury u Wiślaka brak. To norma jak się sprzedawało mięso w rejonowej za komuny o kulturze osobistej nie trzeba było mieć pojęcia. W tym samym czasie kierowcy autobusów zdawali egzaminy, właśnie z kulturalnego obsługiwania pasażera. Niestety dzisiejszy pseudo przewoźnicy nie wymagają już tego od swoich kierowców. To do informacji dla wieśmaka jak cię tu nazywają, notabene bardzo słusznie.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Dalsze rozmowy - będzie transmisja"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]