8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Mariusz Błaszczak w Limanowej. Likwidacja NFZ

Opublikowano 23.04.2013 07:00:59 Zaktualizowano 05.09.2018 10:22:52 top

Limanowa. W niedzielę w Domu Pielgrzyma przy Bazylice Matki Boskiej Bolesnej w Limanowej odbyło się spotkanie członków i sympatyków partii Prawo i Sprawiedliwość z Mariuszem Błaszczakiem – posłem, przewodniczącym Klubu Parlamentarnego PiS.

Wizyta Mariusza Błaszczaka w Limanowej odbyła się w ramach spotkań powiatowych, zarządzonych przez Komitet Wykonawczy i Komitet Polityczny PiS, które odbywają się na terenie całej Polski.

- Założenie jest takie, żeby dotrzeć z programem Prawa i Sprawiedliwości do mieszkańców różnych regionów Polski, z możliwością wpływu na ten program – mówił poseł Wiesław Janczyk.

Tematem przewodnim spotkania były: „Bieżące sprawy gospodarcze i społeczne oraz omówienie założeń i programu PiS”.

Na wstępie poseł Wiesław Janczyk omówił obecną sytuację polityczną w kraju. Głos zabrał także senator Stanisław Kogut, prezes zarządu okręgowego PiS w Nowym Sączu.

- Kierownictwo Prawa i Sprawiedliwości jeździ po Polsce, żeby bezpośrednio rozmawiać z ludźmi. Ta formuła jest zawsze najlepsza, to jest sprawa oczywista. Ale także z drugiego powodu przybraliśmy taką formułę: ze względu na to, że przez media głównego nurtu dotrzeć z naszymi propozycjami nie możemy, bo one są po prostu zakłamane – mówił tuż po przybyciu Mariusz Błaszczak.

Przewodniczący Klubu Parlamentarnego PiS wśród największych problemów kraju wymienił bezrobocie i emigrację zarobkową Polaków. – To jest najbardziej dotkliwy problem, dotykający szczególnie mocno ludzi młodych. Czy można coś z tym zrobić, czy można ten problem rozwiązać? Rząd mówi, że nie można, bo kryzys, bo Unia… Tymczasem można – przekonywał Mariusz Błaszczak. - Klub Parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości złożył projekt ustawy o Narodowym Programie Zatrudnienia. To są konkretne ulgi dla pracodawców, którzy zatrudniają ludzi właśnie w Polsce powiatowej.

Poseł Błaszczak przekonywał także do pomysłów Prawa i Sprawiedliwości, będących alternatywą dla projektów rządu koalicji PO-PSL. Dotyczyły one m. in. podatków, służby zdrowia i emerytur. Zwłaszcza służba zdrowia, zdaniem Mariusza Błaszczaka, wymaga gruntownych reform. Jedną z nich ma być likwidacja Narodowego Funduszu Zdrowia, proponowana przez PiS. – Dziś to jest spółka zdrowia, a nie służba zdrowia. Przekształcają ośrodki zdrowia, przekształcają pogotowie. A potem dochodzi do tragedii – mówił. - Ci, którzy stoją na czele tych spółek, mają generować zyski. Po to są spółki, żeby zarabiały, a więc nie liczy się pomoc choremu, tylko zyski się liczą…

W przemówieniu Mariusza Błaszczaka nie zabrakło odwołania do polityki międzynarodowej, również w kontekście katastrofy smoleńskiej i przebiegu rosyjskiego śledztwa w tej sprawie.

Przed rozpoczęciem debaty z udziałem uczestników spotkania poseł Wiesław Janczyk przedstawił przewodniczącemu klubu najpilniejsze potrzeby regionu, m. in. budowę obwodnic Limanowej i Mszany Dolnej, linii szybkiej kolei Kraków-Podłęże-Piekiełko oraz kompleksu wód termalnych w Porębie Wielkiej.

Następnie zgromadzeni w Domu Pielgrzyma mieszkańcy Limanowej i okolic mieli okazję zadać pytania Mariuszowi Błaszczakowi. Część z nich zapisano na kartkach, odczytanych później przez posła Janczyka. Były także pytania z sali, bezpośrednio do przewodniczącego Klubu Parlamentarnego PiS, które dotyczyły propozycji Prawa i Sprawiedliwości dla rolników czy przedsiębiorców zajmujących się handlem. Pytano również o prognozy wyborcze i potencjalnych koalicjantów dla PiS.

Na spotkaniu obecni byli m. in. starosta Jan Puchała, radny wojewódzki Grzegorz Biedroń, wiceprzewodniczący Rady Powiatu Wojciech Włodarczyk oraz członek Zarządu Mieczysław Uryga, a także ks. Ryszard Wojcieszak.

Spotkanie z Mariuszem Błaszczakiem zorganizował Zarząd Powiatowy Prawa i Sprawiedliwości w Limanowej.

Komentarze (37)

dyrygent
2013-04-23 07:21:09
0 0
A czy Pan Poseł Błaszczyk wiedział że zawitał do Super Powiatu gdzie sprawuje rzady Człowiek Roku Polskiego Samorzadu i u Nas nie ma dlatego żadnych problemów.
Odpowiedz
ysza
2013-04-23 07:35:27
0 0
A gdzie był wtedy Samorządowy Burmistrz Miasta L. ...? Tylko w czasach siermiężnego Gomułki nie płaciło się za śmieci i wodę - ale słuchało jak To 'tony śmieci zasypią Zachód ' .... oraz jakże pięknych słów imć Pna Władysława : 'POLSKA przedwrześniowa stała na krawędzi przepaści a MY zrobiliśmy KROK w przód '..
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 07:45:37
0 0
Pan Redaktor zapomniał dodać, że Pan Starosta wychwalony został pod niebiosa a atmosfera była taka jakoby Pan Starosta był członkiem PIS nie od dzisiaj.
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 07:59:25
0 0
I jeszcze jedno Pan znany udawał, że mnie nie zna :)
Odpowiedz
forfiter
2013-04-23 08:05:09
0 0
Przecież na ten czas można było przerobić ten napis nad sceną na 'Pis jest miłością'.
Odpowiedz
znany
2013-04-23 08:11:57
0 0
Bardzo ciekawe spotkanie. Mnie najbardziej spodobały się dwie deklaracje; ta dotycząca takiej rzeczywistej polityki prorodzinnej i druga bardzo ważna dla naszego Powiatu, to wspieranie przedsiębiorczości w rejonach dotkniętych dużym bezrobociem. PIS deklaruje /ma zapisane w swoim programie/, że w takich regionach jak np Limanowszczyzna, będą wprowadzone bardzo poważne zachęty dla przedsiębiorców, poprzez zwolnienia z płacenia podatków, składek na ZUS itp.
W tej sytuacji należałoby jednak zrobić to o czym tutaj wielokrotnie pisałem, a mianowicie przygotować takie większe tereny pod inwestycje.
Szkoda, że inni samorządowcy, w tym władze Miasta nie zainteresowały się tym spotkaniem, bo przecież już nawet największe lemingi przestają wierzyć w wyborczy sukces PO w najbliższych wyborach do krajowego parlamentu.
Odpowiedz
znany
2013-04-23 08:19:41
0 0
Doradco, no nie ściemniaj:)
Gdybyś był i bym Cię poznał, to bym Cię pod nogi podjął, a jakże:))
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 08:41:27
0 0
Panie @ znany życie niesie same niespodzianki :)
Kiedyś pisałem, że niby wrogowie nie są wrogami natomiast Ci co poklepują po plecach nie zawsze są przyjaciółmi a miłość na pokaz zawsze jest złudna!
Nie ściemniam.
Odpowiedz
niepis
2013-04-23 08:43:57
0 0
coś mi się wydaje ,że status Bazyliki Mniejszej daje gwarancję chęci organizowania spotkań PIS.Dalsze wnioski to takie,że kościół nie jest apolityczny szczególnie w Limanowej.
Odpowiedz
znany
2013-04-23 09:04:04
0 0
Doradco, oczywiście, że masz rację:)
Ja wszystko co tutaj piszę, to wyłącznie z miłości do naszej pięknej Ziemi Limanowskiej i samej Limanowej.
Piszę wprost w oczy, bez żadnej obłudy, bez żadnego osobistego interesu, piszę pod własnym imieniem i nazwiskiem i jak zwykle w takich sytuacjach narażam się najbardziej.
Nie sądzę abym się narażał ludziom mądrym, a takimi co mają przed oczami wyłącznie własny prywatny interes, to się specjalnie nie przejmuję, i tyle:)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-23 09:14:24
0 0
Peace (PIS) for You.
Odpowiedz
Julek
2013-04-23 09:24:09
0 0
Gdyby już nie byli przy korycie lub w kraju zapanował wirus amnezji to można by bylo temu mistrzowi propagandy uwierzyć. Niestety, jak rządzili to był tylko IPN i teczki. Ani jedno miejsce pracy za ich decyzją nie powstało na terenie powiatu, a kolejka do neurologa wynosiła dokładnie 9 miesięcy, teraz dwa.

Szkoda tylko, że kościół tak jednoznacznie ich wspiera. A moze nawet dobrze, skończy się to jednym wielkim wstydem panów opaśluchów. O ile tej grupy polityków w sutannach nie pogoni papież Franciszek.

Jeszcze jedno, jakim prawem starosta wręcza upominki politykowi trzeciego rzędu zakupione z naszych podatków!!!
Innym turystom nic nie wręcza.
Odpowiedz
ramzesss
2013-04-23 09:39:45
0 0
W DOMU PIELGRZYMA????CO ON NA PIELGRZYMKE PRZYJECHAŁ????A GDZIE WIELKI WÓDZ-JAREK???
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 10:02:47
0 0
Na spotkaniu każdy słyszał to co chciał usłyszeć.

Dla mnie jedyne do wykonania to likwidacja NFZ wszystko pozostałe to jak na razie mrzonki.

Ulgi i dotacje są już teraz dostępne 15 mln jest do wykorzystania w naszym powiecie w tym roku.

Na nieopłacanie składek ZUS nie ma co liczyć.
Małe ZUS-y są już teraz dla nowo otwartych firm.

Tereny pod działalność są ulgi w strefach również. Obaj Panowie Posłowie i Pan Senator są od lat w Parlamencie i efektów wielkich brak.
Tory nam chcą sprzedać na złom Panie Senatorze , wyprowadzono wszystkie państwowe firmy z powiatu został ZUS w okrojonym składzie i Sanepid które miały być przeniesione do NS.
Mamy za to Najlepszego z Najlepszych Starostów , Najlepiej Zarządzany Powiat , Człowieka Roku Polskiego Samorządu, Osobowość Ziem Górskich i 90% poparcie dla PIS-u którego nikt nam nie umie zrekompensować.

„budowę obwodnic Limanowej i Mszany Dolnej, linii szybkiej kolei Kraków-Podłęże-Piekiełko oraz kompleksu wód termalnych w Porębie Wielkiej”

Planowanej dużej obwodnicy Limanowej nigdy nie będzie, linia szybkiej kolei jest zatwierdzona, wasza koleżanka Sejmowa Różyczka za tym goniła czy któryś ją w tym wspierał?. Może kiedyś się jej doczekamy. Kiedyś, kiedy nikt nie wie :) Wody Termalne w Porębie to jak na razie mrzonki.

Wcześniej doczekamy się zalewu w miejscowości Młynne :)
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 10:29:05
0 0
Żeby nie być gołosłownym zapisy w Programie nie zostały zmienione :)

„ Planowane i znajdujace sie w budowie obiekty hydrotechniczne
Planowane sa nastepujace obiekty: dokonczenie zapory i zbiornika Swinna Poreba na rzece
Skawie, zapory Krempna na Wisłoce, zapory Młynne na Łososinie, zapory Rudawka
Rymanowska na Wisłoku oraz Dukla na Jasiołce. Planowane sa 4 elektrownie wodne oraz 75
Małych Elektrowni Wodnych”

Pozdrawiam Panie @ znany :)
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 10:32:45
0 0
To tak dla przemyślenia,żeby nie było za późno :)
Odpowiedz
misko23
2013-04-23 10:34:37
0 0
dom pielgrzyma dla pielgrzymów a nie do głoszenia propagandy :-) zastanawiają tylko wolne miejsca - w takim regionie nie przystoi. Kolejka winna sięgać rynku i ruch zatrzymany na trzy godziny.
Odpowiedz
znany
2013-04-23 10:48:29
0 0
Doradco, w wielu sprawach jednak się mylisz.
Oczywiście masz rację, że zwracasz uwagę na to co Cię niepokoi. Masz u mnie za to zawsze wielki plus!:)
Jednakże weź pod rozwagę uporczywą walkę naszych przedstawicieli, we wszystkich gremiach o to by zaprzestano forsowania rozwoju wyłącznie wielkich aglomeracji - metropolii, a zwrócono większą uwagę na Polskę tą właśnie Powiatową, bo tutaj ludzie się rodzą, chcą mieszkać i pracować.
Piszesz, że to mrzonka, ale zamiast 'hodować' bezrobotnych, a to przecież baardzo dużo kosztuje i to nie tylko pieniędzy, to lepiej zastosować takie jak planuje PIS ulgi dla przedsiębiorców.
Państwowa kasa, to nie tylko PIT, CIT i ZUS, ale również VAT i akcyza. Per saldo to by się bardzo opłacało!!!
Oczywiście tutejsze komentarze nie zastąpią takiej rzeczowej i dłuższej dyskusji, zapraszam zatem na comiesięczne spotkania, które dla członków i sympatyków organizuje Pan Poseł Wiesław Janczyk:)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-04-23 11:06:24
0 0
''... cesarzowi to, co jest cesarskie, a Bogu to, co boskie'. kazdy widzi ze to nie fair play ,dlaczego na takie spotkanie nie moga wynajac innego lokalu jakich wiele w miescie tylko w prymitywny sposob probuja dotrzec do ludzi wykorzystujac kanony naszej wiary zwlaszcza w odniesieniu do starszych ludzi.godne pozalowania.
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 11:22:10
0 0
Panie znany nie ma ludzi nieomylnych.

To, że co niektórzy wymagają uwielbienia i bezwzględnej miłości, publicznie mijając się z prawdą, sami na pokaz oferują przyjaźń a za plecami robią swoje mydląc oczy o dobrej współpracy, zgodzie i wzajemnym szacunku jest dla mnie nie do przyjęcia.

To jest granie na uczuciach Tych, którzy w to wierzą.

Szanuję Pana Posła Janczyka i zawsze chętnie się z Nim spotykam, co nie znaczy, że nie mogę mieć własnego zdania i że nie mogę się nie zgadzać z zapowiedziami bez pokrycia.

Taki już jestem i tego nie zamierzam w sobie zmieniać.

Jak to komuś przeszkadza to od razu przepraszam.
Odpowiedz
bearchen
2013-04-23 11:29:18
0 0
Oczywiscie watek katastrofy smolenksiej musial byc...
Odpowiedz
hans23
2013-04-23 11:32:35
0 0
cała ta wielka polityka to jedno wielkie pajacowanie. Czy to koalicja czy opozycja, to ludzie oderwani od rzeczywistości, którzy nie znają problemów społeczeństwa. Jakaś agencja zrobi badania jakie są potrzeby ludzi druga co i jak to sprzedać ludziom aby na nich głosowały.
Dla bezrobotnych - praca.
dla przedsiębiorców - ulgi podatkowe.
dla nauczycieli i mundurowych - podwyżki i nowe przywileje.
dla emerytów - wyższe świadczenia i brak kolejek do lekarzy.
I tak się bawi całe towarzystwo czy to po czy pis czy inna partia, to tylko nazewnictwo. Chodzi o to aby mieć największy udział w rynku kosztem konkurencji. A społeczeństwo i tak jest skazane samo na siebie.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-23 11:32:52
0 0
A właściwie to po co przyjechał Poseł do Limanowej,skoro jesteśmy super powiatem,najlepsi wśród najlepszych -to pytanie do zacnego pana @znanego?
A PIs 'rządzi w tym najlepszym powiecie pod Jaśnie na panującym Janem-Liderem wsód liderów-to proste pytania nie zawiera krzty złośliwości-Pytam Pana panie znany.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-23 11:36:45
0 0
Tyle dzwonienia było po ludziach w terenie a fgrekfencja ledwo do miejsc siedzących,jak na 90% poparcia to słabo
Odpowiedz
znany
2013-04-23 11:46:45
0 0
Na merytoryczną dyskusję owszem, zawsze się piszę. Natomiast na oczywiste zaczepki nie zamierzam odpowiadać, tym bardziej kiedy nie wiem komu.
Można kogoś nie lubić, można nie cierpieć, ale tak bez żadnych argumentów, po prostu żeby znieważyć i opluć, to w cywilizowanym świecie nie powinno mieć miejsca.
No ale na błazeństwa i paranoję, nie tak łatwo jak widać o dobre lekarstwo:(
Odpowiedz
Doradca
2013-04-23 12:11:51
0 0
I tu się zgadzamy w 100% panie znany. Są jednak tacy którzy uważają własne zdanie za to jedno jedynie prawdziwe i nie daj Boże by ktoś miał inne.

Obłuda, fałsz, kłamstwo to cechy których ja nie akceptuję.

Merytoryczna dyskusja powinna być przyjęta przez wszystkich.

Co niektórym jednak jest solą w oku.
Odpowiedz
terorist
2013-04-23 13:15:11
0 0
'Na merytoryczną dyskusję owszem, zawsze się piszę.' @znany kłamiesz. Nigdy się nie piszesz, zawsze uciekasz od najprostszych odpowiedzi na pytania.

'Można kogoś nie lubić, można nie cierpieć, ale tak bez żadnych argumentów, po prostu żeby znieważyć i opluć, to w cywilizowanym świecie nie powinno mieć miejsca.'
Następnym razem jak będziesz coś o Burmistrzu pisał, to może się zastosuj w końcu do tej PiSowskiej mowy miłości.

A na koniec chciałbym was zapytać, dlaczego PiS w Domach Pielgrzyma może, a PO nie? Czemu drodzy członkowie PiSu robicie gówno z kościoła i wprowadzacie do niego na siłę politykę, identyfikując kościół bez jego zgody z daną partią polityczną?
Odpowiedz
artko7
2013-04-23 13:39:10
0 0
Szkoda tylko, że PiS jest tylko prawicowa w nazwie... Partia, która 'walczy z bezrobociem', 'tworzy miejsca pracy', 'zwiększa opiekę socjalną', chce żeby 'strategiczne działy gospodarki' pozostały w rękach państwa (dzięki czemu mamy takie wysokie ceny paliw, gazu czy prądu), to jest partia LEWICOWA, czyli jeśli chodzi o podejście do gospodarki NICZYM nie różni się od PO, SLD i reszty przy korycie...
Odpowiedz
terorist
2013-04-23 13:45:34
0 0
Ale PiS i PO się kompletnie niczym od siebie nie różnią. Migracje polityków między jedną i drugą partią to chleb powszedni.
Odpowiedz
artko7
2013-04-23 14:19:03
0 0
@terorist Ja o tym wiem ale ciągle za mało osób to widzi... I rozważają czy lepiej dać pieniądze na bezrobotnych czy na nauczycieli czy na szpitale, cały czas tylko rozdawnictwo i rozdawnictwo, a pieniądze przecież na wszystko się znajdą, bo mają niekończący się mieszek złota w postaci nas podatników.
Odpowiedz
bearchen
2013-04-23 14:25:11
0 0
PO-PIS
Wybor miedzy wiekszym a mniejszym zlem.
Odpowiedz
terorist
2013-04-23 14:34:41
0 0
@bearchen tutaj nie ma żadnego wyboru. Ostatnio w wyborach uzupełniających w Rybniku zarówno PiS jak PO wielce namawiały do kandydowania z ich listy byłego prezydenta tego miasta. Skoro dwie partie zabiegają o jednego człowieka, to w takim razie jaka jest różnica, z której listy on wystartuje?
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-23 15:13:57
0 0
Czekamy na inne wiadomości-powyższy temat nawet nie ma kto rozruszać-Co Taki biedny poseł pomoże takiemu anj,,,naj,,najlepszemu powiatowi!U nas wszystko jest naj... nawet bezrobocie,a spotkanai w Limanowskiej Bazylice-jej obszarze oddziaływania jakim jest Dom Pielgrzyma świadczą o nieuczciwości,nielojalności Zarządcy Obiektu Sakralnego wobec wszystkich Chrześcian-Katolików mających swoje osobiste poglądy-Panie Księże Proboszczu.Pogląy wcale nie sprzeczne z Nauką Kościoła.Z Bogiem.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-23 15:18:08
0 0
I jeszcze jedno -jeżeli Dom Pielgrzyma jest dla wszystkich Wierzących to prponuję urządzc tam spotkania polityczne wszystkich ugrupowań,które nie zwalczają Wiary.Mam nadzieję,że tak się od teraz stanie.Wtedy będzie równo.
Odpowiedz
edziop1
2013-04-23 15:37:20
0 0
Trzeba obalić system! Głosowanie na partie z sejmu=głosowanie na to, która partia będzie obywateli okradała.
' W Polsce demokracja uzależniona jest od obietnic wyborczych. Najwięcej głosów zdobywa ta partia, która obiecała najwięcej. Ludzie głosują owczym pędem, ale nie za czymś korzystnym, lecz przeciw czemuś jeszcze mniej korzystnemu. Z natury każdy jest socjalistą, bo lubi, jak ktoś coś mu daje za darmo. Tylko nieliczni zastanawiają się nad tym, kto za to płaci.

Ponadto obywatele żyją w ciągłym napięciu, że jeśli nie zagłosują za obecnym porządkiem, to do głosu dojdą jeszcze więksi radykałowie, wariaci, frustraci, wrogowie polskości itd. Z tego powodu wybieramy partie bez programów wyborczych, bez ideologii i celów. Te nie muszą ich nawet tworzyć, bo i tak nikt ich nigdy nie będzie z tego rozliczał. Dla systemu administracyjno-finansowego to idealna sytuacja, bo pozwala zachować status quo – politycy i obywatele skupiają się na nieistotnych szczegółach, które leżą bardzo daleko od sedna sprawy.

Budżet państwa jest jak tort na weselu, ale nie dla każdego wystarczy kawałków. Politycy, żeby rządzić, muszą obiecać jak najwięcej. Jednak pieniądze nie biorą się znikąd. Aby sprostać roli gospodarza na weselu, państwo musi zaciągać kredyt, nazywany długiem publicznym. Na jego obsługę wydajemy 43 mld zł. Nie spłacamy go, tylko coraz bardziej się zadłużamy. Korzystają na tym banki i inne instytucje finansowe będące wierzycielami państwa, które czerpią dochody z odsetek płaconych przez podatników. Obecnie dług publiczny wynosi ponad 50% PKB, czyli wartości wszystkich wyprodukowanych dóbr i usług w Polsce w ciągu roku.

Żeby to spłacić, każdy Polak musiałby pracować przez ponad pół roku jak niewolnik – bez wynagrodzenia, bez żadnych zakupów, a wszystkie wytworzone dobra i usługi oddawać za darmo swoim wierzycielom. Kolejne pół roku mógłby pracować normalnie, ale też nie zarobiłby ani jednej złotówki, bo całe wynagrodzenie oddałby w formie podatków, by państwo mogło odtworzyć budżet. To nie jest informacja przesadzona – dzień wolności podatkowej, czyli moment, kiedy przestajemy pracować na państwo, a zaczynamy dla siebie, wypada mniej więcej w połowie roku. Dług publiczny w przeliczeniu na jednego Polaka od oseska do starca to ponad 20 tys. zł!

Każdy polityk, który proponuje budżet z deficytem, w rzeczywistości zaciska pętlę na szyjach obywateli. Clou programu polega na tym, że rządzący nie widzą w tym absolutnie nic złego, bo wzorce czerpali z nieomylnego zachodu. A ludzie kiedyś sądzili, że na syfilis najskuteczniejsza jest kuracja rtęcią.'
Odpowiedz
PasazerLinii7
2013-04-23 21:14:50
0 0
@terorist:

Zapytałeś 'dlaczego PiS w Domach Pielgrzyma może, a PO nie?'.

Ano dlatego, że PO, dla równowagi, może w synagogach, a PiS nie.
Odpowiedz
tuskkaczor
2013-04-25 12:35:50
0 0
Dobre to było @Pasazerze 7,chociaż 'starszych w wierze w PIsie też nie brakuje.Prawda?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Mariusz Błaszczak w Limanowej. Likwidacja NFZ"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]