8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

PiS w wyborach - kto i gdzie?

Opublikowano 03.10.2014 07:29:47 Zaktualizowano 05.09.2018 07:55:49 top

Agata Zięba w Kamienicy, Wojciech Włodarczyk w Limanowej, Piotr Stach w Laskowej i Rafał Rusnak w Niedźwiedziu – te osoby będą walczyć o stanowiska wójtów gmin z ramienia partii Prawo i Sprawiedliwość.

Pozostałe nazwiska, które pojawią się na listach, będą znane już wkrótce. PiS ma też swoich kandydatów do sejmiku województwa – to Grzegorz Biedroń, Małgorzata Staroń i Karolina Gancarczyk.
Wiesław Janczyk, poseł Prawa i Sprawiedliwości, zdradza nazwiska kilu kandydatów partii w nadchodzących wyborach samorządowych. Jak mówi poseł, ci ludzie nie wstydzą się politycznej przynależności i startują pod szyldem PiS, w odróżnieniu od kandydatów z innych komitetów.
- Idziemy pod szyldem Prawa i Sprawiedliwości, inaczej niż pozostałe ugrupowania polityczne i kluby parlamentarne, które na poziomie wyborów samorządowych aż do szczebla powiatowego nie będą pokazywać partyjnej przynależności, a po raz kolejny będą szły do wyborów z własnymi nazwami komitetów, jakby obawiając się skutków swojej politycznej proweniencji - mówi Wiesław Janczyk. - Prawo i Sprawiedliwość nie ma nic do ukrycia, nie mamy obaw co do tego jaką ocenę mieszkańcy wystawią nam za pracę również na szczeblu sejmiku województwa czy parlamentu. I to nas zasadniczo odróżnia od pozostałych komitetów. Bo wyborcy zasługują na to, by traktować ich serio i nie kamuflować swoich poglądów - twierdzi poseł.
Członkowie partii obecnie przygotowują się do intensywnej, tradycyjnej kampanii wyborczej. - Nasze działanie nie będzie odbiegać od tradycyjnych metod prowadzenia kampanii wyborczej. Będzie to więc przede wszystkim pełne otwarcie na komunikację z mieszkańcami, interesujące materiały wyborcze, które będą zawierać pomysły na to, w jaki sposób kandydaci zamierzają realizować swoje cele dotyczące rozwoju zarówno całego regionu, jak i poszczególnych osiedli i sołectw, oraz spotkania z potencjalnymi wyborcami, oczywiście w zależności od lokalnych potrzeb. To jest nasz plan na to, żeby dotrzeć z informacją o aktualnym programie i naszych kandydatach - mówi Janczyk.
Wciąż trwa zgłaszanie list wyborczych, dlatego nie wszystkie nazwiska kandydatów PiS są już znane. Wiele decyzji dotyczących startu w wyborach musi dopiero zostać podjętych, jednak już teraz wiadomo, kto z ramienia PiS będzie ubiegał się o stanowisko wójta w kilku gminach.
- Jest rzeczą pochopną publikowanie nazwisk kandydatów zbyt wcześnie. Niemniej jednak, w sytuacji kiedy kandydaci w procedurach wewnętrznych naszego komitetu uzyskali autoryzację do startu w wyborach bezpośrednich, to te kandydatury w razie zainteresowania redakcji mogą być już podane do publicznej wiadomości - tłumaczył w rozmowie z nami poseł PiS.
Jak już informowaliśmy, w gminie Limanowa kandydatem partii jest Wojciech Włodarczyk, obecnie wiceprzewodniczący Rady Powiatu. O sprawowanie funkcji wójta gminy Laskowa będzie ubiegał się Piotr Stach, były przewodniczący tamtejszej Rady Gminy. Z kolei w gminie Niedźwiedź w nadchodzących wyborach będzie zabiegał o fotel wójta przedsiębiorca Rafał Rusnak, a Agata Zięba, obecnie radna powiatu limanowskiego, chciałaby w kolejnej kadencji objąć stanowisko wójta w gminie Kamienica. Jak powiedział nam poseł, są to nazwiska osób, w przypadku których po konsultacjach z mieszkańcami zapadły już decyzje.
- Wśród naszych kandydatów na listach wyborcy znajdą osoby znane, sprawdzone i rozpoznawalne, które dały się poznać dzięki zaangażowaniu w działalność społeczną, mocno związane z lokalnymi sprawami oraz znające problemy i oczekiwania swoich środowisk - mówi Wiesław Janczyk o kandydatach swojego ugrupowania.
Limanowszczyzna będzie miała swoich reprezentantów związanych z PiS także na karcie do głosowania w wyborach do sejmiku wojewódzkiego. Jak poinformował poseł, trzecie miejsce na liście ma zająć Grzegorz Biedroń z Limanowej, dotychczasowy radny wojewódzki i przewodniczący klubu radnych PiS w małopolskim sejmiku. Pozostałymi kandydatami będą Małgorzata Staroń z Mszany Dolnej oraz Karolina Gancarczyk z Zalesia.
Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada. Polacy będą wybierać swoich przedstawicieli do rad gmin, miast, powiatów i sejmików wojewódzkich, a także wójtów, burmistrzów i prezydentów miast.
- W skali kraju zarejestrowano około 12 tys. komitetów, to pokazuje skalę zainteresowania nadchodzącymi wyborami i należy się z tego cieszyć, bowiem wybory samorządowe to swoiste święto demokracji, trzeba szanować każdy przejaw aktywności w zakresie ważnych spraw społecznych, zwłaszcza tych lokalnych. To również odpowiedni moment by docenić tych, którzy mają odwagę wystartować - dodaje na koniec poseł Wiesław Janczyk.
(Aktualizacja - 11:42)
Zobacz również:

Komentarze (57)

konto usunięte
2014-10-03 07:45:03
0 0
Pani Agata ? --> uuu no to ciekawe. chociaż raczej jeszcze nie ta kadencja... tak sądzę. Może za 4 lata.
Odpowiedz
marekmintal
2014-10-03 07:53:37
0 0
błazenada...
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 08:02:16
0 0
Wszystkie to jest bardzo ładnie powiedziane, lecz rzeczywistość jest całkiem inna.

Kto się dostanie do koryta to już nas biedakach nie pamięta i trzeba nas łoić ile się da, ale musimy wybrać lepsze zło i chyba to będzie PiS.
Odpowiedz
ebi
2014-10-03 08:03:36
0 0
Najbardziej szkodliwa decyzja - tworzenie list partyjnych do samorządu gminnego i powiatowego to nic innego jak jego upolitycznienie. przecież nie od dziś wiadomo, że kandydowanie z takich list - członków partii, wiąże się z całkowitym podporządkowaniem decyzjom jej przywódców. Morał? w gminie lub powiecie gdzie wygra PiS rządził będzie jakiś szef struktur powiatowych partii lub nie daj Boże wojewódzkich. Co to ma wspólnego z demokracją? Kompletnie nic bo prowadzi do podporządkowanie samorządu interesom partii. Ciekawe co może wiedzieć o problemach Gminy Łukowica Pan Wiesław Janczyk? w czym pomógł tej Gminie lub innym? Oczywiście wyborcy wybiorą najlepszych kandydatów ale nie powinni mieć złudzeń co do tego, że po wybraniu radnego z listy PiS decyzje za niego będzie podejmował Pan Janczyk.
Odpowiedz
niski
2014-10-03 08:10:21
0 0
drużyna przegranych. Zdaje się, ze poseł Janczyk znalazł receptę na to jak w gminach, gdzie mieszkańcy maja zdecydowanie prawicowe poglądy, wystawić takich kandydatów, żeby ich porażki można już dzisiaj obstawiać na pewniaka.
Odpowiedz
dyrygent
2014-10-03 08:43:16
0 0
A ja słyszałem na własne uszy jak jeden z mieszkańców Limanowej opowiadał jak Pan Poseł Jańczyk poinformował go że nie został ujęty na liście kandydatów PIS do powiatu ponieważ nie zgadzają się na to szefowie konkurencyjnego komitetu wyborczego często zwanego 'bis.

Jeśli to prawda to należy zadać sobie pytanie kto kieruje Limanowskim PIS?

Ps. Czy ktoś może wie czy Pani Filipiak startuje z listy PIS gmina Mszana Dolna bo może się wreszcie dowiem o jej statusie (panna,mężatka}a zapowiedzi w kościółku nie widziałem.
Odpowiedz
jendreczek
2014-10-03 08:49:35
0 0
Z PIS-uaru droga jest tylko do szamba.
Odpowiedz
znany
2014-10-03 09:01:45
0 0
Wyłącznie spójna polityka od samej góry, aż do gminy gwarantuje możliwość odsunięcia od władzy różnorakie sitwy i ich układy i układziki.
Jedynie ugrupowanie które idzie do wyborów pod własną nazwą, można potem jednoznacznie ocenić i rozliczyć.
Dodatkowo jeżeli takie ugrupowanie cieszy się zaufaniem i poparciem, to warto postawić na ludzi których ono rekomenduje.
Żadne zakamuflowane, wstydzące się własnej tożsamości, osoby i ugrupowania nie dają żadnych gwarancji i nie powinny być popierane.
Bo powiedzmy jakaś grupa osób utworzyła komitet na przykład 'Wspólnota', to jeżeli zawiedzie wyborców, kogo będziemy rozliczać?
Przecież w kolejnych wyborach, ci sami ludzie, po prostu zmienią nazwę komitetu wyborczego na inną, to kto się na tym wyzna i kto ich rozliczy?
Jedynym takim ugrupowaniem, któremu można zaufać i spełnia te kryteria jest Prawo i Sprawiedliwość, które od samego początku idzie w każdych wyborach pod własnym szyldem.
Polacy często stawiali na ludzi którzy najwięcej obiecywali, no to teraz mamy tak, jak to trafnie ocenił urzędujący wtedy, prominentny minister ekipy Tuska - 'ch..., d... i kamieni kupa', a skoro nie został natychmiast zdymisjonowany, to znaczy, że rządzący uznali te słowa za jak najbardziej prawdziwe, niestety.
A jak na przykład rozumieć działanie i to przed samymi wyborami, kiedy remontuje się ul. Nową, ale wcześniej nie została wymieniona rura wodociągowa, bardzo stara, awaryjna i sfatygowana, przecież jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto, no ale przecież kiełbaska wyborcza, nieprawdaż!?
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-03 09:24:03
0 0
w wyborach na Wójta/Burmistrza głosuje się na człowieka, a nie na partię, panie @znany.

tak samo do Rady Gminy/Miasta - chroń nas Panie Boże przed głosowaniem na partie nie na ludzi.
Odpowiedz
diecut
2014-10-03 09:33:17
0 0
@znany:
Ile ty masz lat że wierzysz w te brednie które wypisujesz?
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 09:41:14
0 0
@ZNANY

PiS -Prawo i Sprawiedliwość od kiedy jesteś taki prawy i sprawiedliwy, człowiek honoru.

Chłopie idź do lekarza.

Wystartuj z listy PiS na burmistrza,czy radnego to zobaczysz jakie będziesz miał poparcie.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 09:46:42
0 0
@znany
coś zrobił dla miasta jak byleś radnym, kupę dziadostwa, po którym to tej pory miasto nie może się ogarnąć,skutki waszej nieudolnej władzy będą odczuwalnie przez dziesięciolecia. Twoim wnukom będzie się po nocach czkawką odbijać
Odpowiedz
ebi
2014-10-03 10:05:19
0 0
no i znany potwierdził moje obawy a nawet dołożył od siebie więcej. Z Pana Słów wynika, że Pan Kaczyński będzie decydował za radnych, wójtów, Burmistrzów i Starostów o sprawach nas dotyczących - to kogo będziemy rozliczać z niespełnionych obietnic? Partię? Wolne żarty - ja wolę rozliczać tego kogo znam i komu zaufałem oddając na niego głos i nie chce mi się słuchać za cztery lata że wszystkiemu jest winna jakaś partia a nie przysłowiowy Kowalski!
Odpowiedz
bunia345
2014-10-03 10:26:28
0 0
Brawo.Dobrze że kobieta startuje na wójta.Łukowica ma wójtową i jak się gmina rozwija? Wójcina nie ma dr.przed nazwiskiem ale dba o swoich mieszkańców a nie o własne 'ja'.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-03 10:35:02
0 0
dr przed nazwiskiem nie ma nic do rzeczy :) w wyborach samorządowych należy głosować na ludzi a ja śmiem twierdzić, że Kamienicy drugi tak dobry włodarz się nie trafi i absolutnie nie powinno się go wypuścić a p. Agata Zięba ma jeszcze czas - ja jej nie chcę deprecjonować, uważam że jeszcze nie nadszedł jej czas.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-03 11:00:40
0 0
Szanowni, nie wyznaję pisu jednak pis zrobi z du...y zoniuniuniuniu i szamana władka jesień średniowiecza. Zoniuniu i prawie adwokacina wymyślili se komitet żeby nie było widać że to je peło PO tylko pod inną nazwą! Szanowni tera tu piszą że nie z partii idą tylko jako ludzie. Szanowni to się peło ucieszy jak dowie się że szczury w limanowej ukrywają się i wmawiają na swoim portaliku peło pochodnym że nie z parti są! Tera będąludziom tak gadali! A oni co tak nadają to z PO szczury są!
Odpowiedz
aigol
2014-10-03 11:56:40
0 0
@adamsky
idźże sie lecz!(jutro okazja)
szkoda że przy okazji nie badają mózgu.
lubisz Tarantino? On cie wyleczy!
'Dziś wyjedziesz z miasta, natychmiast. A kiedy cię nie będzie, niech cię nie będzie'
Odpowiedz
znany
2014-10-03 12:08:21
0 0
'w wyborach na Wójta/Burmistrza głosuje się na człowieka, a nie na partię, panie @znany.

tak samo do Rady Gminy/Miasta - chroń nas Panie Boże przed głosowaniem na partie nie na ludzi.'

No to cóż może dobrego zrobić taki 'człowiek' w takiej zbieraninie 'człowieków'?:
Przecież to oczywista brednia.
I będzie jak do tej pory, same wizualizacje, a w rzeczywistości to '...kamieni kupa', albo całkiem na opak, najpierw remont nawierzchni a potem rozkopywanie dla łatania rury.
Pod rządami takich zbieranin, zamiast postępu, będziemy dalej 100 lat za ...
Jedynie głosując na zespół ludzi spod znanego i szanowanego szyldu można liczyć na rzeczywisty postęp i można potem właściwie rozliczyć.
Odpowiedz
zabawny
2014-10-03 12:16:50
0 0
Oczy krążą po orbitach, jak nazwiska się czyta, szans żadnych nie mają, a do żłobu się pchają. :)))
Niech wygra najlepszy, może to być PiS. - Już daaaawno poza nielicznymi wyjątkami, nikomu przy władzy, NIE WIERZĘ!. :)
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-03 12:27:51
0 0
@znany - kogo ja niby będę rozliczał jak ta super pisowska grupa skrewi? Jarosława Kaczyńskiego?? Na pewno się chłop tak przejmie Limanowa, ze wyśle tu kota na stancje.

Machaj sobie tymi flagami i szyldami na demonstracji pod sejmem. W Limanowej trzeba coś robić a nie opowiadać farmazony o aborcji, Smoleńsku i WSI
Odpowiedz
bunia345
2014-10-03 12:48:11
0 0
ortoklaz.Zmiana wójta po tylu latach jest wskazana .Ale ostateczna decyzja będzie zależała od wyborców nie tylko tych którzy uważają że tylko ten i żaden inny.Ale i tych którzy tylko słyszą od wójta te same obietnice niezrealizowane od lat.Żal?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-03 13:08:08
0 0
PiS mniejsze zło - ha ha ha akurat, są jak każdy, jak sie dorwą do stołka to tylko o sobie myslą i o tym jak by tu więcej nakraść. Chociażby nasz szanowny pan radny wojewódzki - GRZEGORZ BIEDROŃ - jest już dwie kadencje tym radnym i co zrobił dla Limanowej - NIC!!! - taka jest prawda nic nie robi, tylko kase bierze i pokazuje sie na jakichś durnych prezentacjach jak chociażby degustacja win (czytaj cydru) z czego potem może sie pochwalić w gazetach i taka jest jego 'robota', za którą grubą kase bierze. Ale ludzie i tak na niego zagłosują bo z PiSu i niby mniejsze zło(jak wy to tu mówicie) - no racja w końcu i tak nic nie robi. I takie to wasze głosowanie.
Odpowiedz
wabo
2014-10-03 14:02:45
0 0
Tylko PIS później już tylko, zima.Pozdrawiam
Odpowiedz
patrix
2014-10-03 14:13:52
0 0
Ciekawe jakie wykształcenie ma Pan Wojciech Włodarczyk ? Chyba doświadczenia w zarządzaniu to on nie ma żadnego, jedynie co dobrze mu wychodzi to prezentowanie się na protestach z rolnikami.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-03 15:09:05
0 0
Wolę szanowni pisa od nieudacznika i kombinatora tymbarskiego niedoszłego adwokaciny, od farbowanego lisa z jodłownika i cezara ze starej wsio. Wszyscy zafarbowali się jako komitet i myślą że ludzie nie wiedzą że oni z PO są! Tylko jakby z PO na plakacie byli to zero szansy na koryto. Szanowni za debili ludzi mają i komitet se zrobili żeby ukryć że burmistrz i zastępca i niedoszły giermek to PO czyli kanał najgorszy i mafia i złodziejstwo!
Odpowiedz
ebi
2014-10-03 15:11:37
0 0
adamsky - a co sądzisz o grupie Pana Krupińskiego?
Odpowiedz
ebi
2014-10-03 15:15:18
0 0
Po wypowiedziach zwolenników PiS można wywnioskować, że strasznie obawiają się wyniku wyborów a polityka ' miłości ' zapoczątkowana przez pana Prezesa niedawno jest im obca.
mamy nowe zasadę - ilość jadu w komentarzach jest wprost proporcjonalna do strachu o wynik wyborczy.
Odpowiedz
ewa
2014-10-03 15:18:03
0 0
Panie Pośle jeśli ktoś jest dobrym człowiekiem a nie należy do PiS to Pańskim zdaniem jest zdyskwalifikowany bo startuje z komitetu wyborczego wyborców a nie z PiS ? Jestem z Gminy Laskowa gdzie Wójt Gminy i Rada Gminy są przedstawicielami mieszkańców prawie w 100 % o poglądach prawicowych.Pani Wójt potwierdzała to przez dwie kadencje w oficjalnych oświadczeniach i ze wszech stron popierała działalność PiS czy to na oficjalnych spotkaniach czy przy wyborach różnego szczebla. Pan Poseł w swojej wypowiedzi stwierdza -Bo wyborcy zasługują na to, by traktować ich serio i nie kamuflować swoich poglądów - twierdzi poseł-.
Gmina Laskowa nie kamufluje swoich poglądów a to, że startujemy w wyborach samorządowych z komitetów wyborczych wyborców wcale nie świadczy o tym, że nie reprezentujemy prawicowych poglądów naszych wyborców i swoich własnych. Panie Pośle,szanujemy swoich wyborców i traktujemy poważnie.
Z poważaniem Ewa Pajor.
Odpowiedz
Oserwator
2014-10-03 17:11:53
0 0
Nie pisze o konkretnych kandydatach,gdyz ich nie znam, lecz o problemie kompetencji do pelnienia funcji wojta/burmistrza/prezydenta. Bycie przewoniczacym rady gminy/miasta czy nauczycielem nie przygotowuje do kierowania urzedem, inwestycjami, finansami itd. Skutek tego jest taki, ze tacy samorzadowcy zatrudniaja pozniej doradcow, gdyz o powyzszyh sprawach nie maja zielonego pojecia. Oczywiscie wszystkiego mozna sie nauczyc, lecz niech nie robia tego za publiczne w tym takze moje pieniadze. Co zas sie tyczy konkretych regionow, to w ostatnich latach poza Slopnicami ani w Limanowej czy Laskowej jakis zauwazalny rozwoj nie nastapil, wrecz przeciwnie. A chyba oto chodzi, by stanowiska wojtow/burmistrzow piastowali ludzie, ktorzy oprocz poprawnych pogladow jeszcze cos sobna reprezentuja.
Odpowiedz
znany
2014-10-03 17:22:23
0 0
Te gigantyczne korki na Piłsudskiego i Lipowej to przecież zasługa naszego wspaniałego, a jakże, urzędującego burmistrza z całą świtą.
Bo zamiast wybudować na Lipowej most, robił coraz to nowe wizualizacje, niestety.
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-03 17:33:53
0 0
@znany - tak, tak, gigantyczne. Gdyby tak rządził PiS chodzilibyśmy po tej ulicy na nogach. Prezes by samochody zarekwirował i byłby spokój
Odpowiedz
zwykly7
2014-10-03 17:37:16
0 0
Jak można wnioskować z wpisów 'znanego' i innych pisiorów że, ludzie którzy nie należą do PiSu, to wszyscy są PO-wcami i ci wszyscy nie nadają się do rządzenia. Rozumiem tym że, wszyscy przedsiębiorcy i wykształceni w Polsce są członkami PiSu, a reszta dawno zbankrutowała. Panie 'znany' zwapnienie mózgu w tym wieku to naturalny proces starzenia się organizmu, naukowcy dawno udowodnili. Tylko pan i inni którzy pod tym hasłem idą do wyborów widocznie nie słyszeli lub słyszeć nie chcą.
Odpowiedz
znany
2014-10-03 18:12:45
0 0
Skoro jesteście tacy wspaniali, to czemu nie startujecie pod własną nazwą Platforma Obywatelska, tylko się ukrywacie, jak ostatni tchórze, pod różnymi przykrywkami.
Uśmiałem się do łez - my przecież jesteśmy prawicowcy i popieramy PIS, a jak przychodzi co do czego i pisze się pod taką np. ksywą jak 'ebi', to plujecie po prawicy ile wlezie, farbowane lisy.
Odpowiedz
HenrykV
2014-10-03 18:23:45
0 0
@znany - a jak powstaje komitet wyborców bez szyldu partyjnego to spotykają się ludzie o podobnym spojrzeniu na sprawy lokalne. Ludzie ci następnie dyskutują i wybierają spośród siebie lidera.

A w PiSie tymczasem jest tak, ze listę układa jeden człowiek i musi jeszcze ja zawieźć do zatwierdzenia do Warszawy. Zaprzeczysz może ze kabaret z 'wahającym się ze startem na Burmistrza' Panem Biedroniem nie miał związku z faktem, które miejsce zostanie mu przyznane na liście do Sejmiku? I jak to się stało, ze ten sam Pan Biedroń przez struktury limanowsko-sadeckie PiSu był umieszczany na '3' do Sejmiku i dopiero interwencja z 'góry' wywindowała go na pierwsze?

Wychodzi na to, ze decyzje o kandydowaniu zamiast Pana Biedronia podejmuje partia. Prawie jak w latach osiemdziesiątych tylko na szczęście teraz nie ustalacie w ramach partii wyników - i dlatego od lat przegrywacie wybory w najbardziej prawicowym regionie w Polsce.
Odpowiedz
znany
2014-10-03 18:31:11
0 0
Przecież nie musisz potwierdzać tego co wyżej napisałem, bo takie tchórzostwo jakie uprawiacie, budzi obrzydzenie.
A bardziej wodzowskiej partii jak PO to jeszcze w żadnej demokracji nie było, no ale w naszych okręgach, pod własnym szyldem, nie macie żadnych szans.
Odpowiedz
Dagi
2014-10-03 19:14:50
0 0
Czyli nie ważne co kandydat na wójta, burmistrza reprezentuje swoją osobą, byle był z PISu, Włodarczyk na wójta gminy Limanowa- żenada, wystawcie jeszcze na burmistrza, radnego miasta Rusina i będzie ok.
@znany, a to dlaczego w poprzednich wyborach, nie załapał się na wójta gminy Limanowa, na burmistrza Limanowej kandydat z PISu, dalej będziecie wciskać ludziom ciemnotę?
Odpowiedz
forfiter
2014-10-03 19:35:44
0 0
PiS to partia ludzi którzy w większości przegrali życie, takich naturalnych nieudaczników.
Sztandarowym przykładem jest prezes Jarosław.
Które wybory z rzędu teraz przegra ?
Ósme, dziewiąte ? Nikt już się w tym nie łapie.
Będą przegrywać do końca życia.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 19:39:42
0 0
Zapomnieliście o wielkim PSL w limanowej, z którego to ramienia startują nauczyciele i dyrektorzy szkół, którzy nie mają zielonego pojęcia o samorządzie nie potrafią nawet drobną placówką zarządzać a pchają się do koryta.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 19:53:38
0 0

@Adamsky

A Twoje Słonko z powiatu to jakiej partii startuje czyżby nie z PEŁO zdradził ich.

Odpowiedz
bearchen
2014-10-03 20:01:22
0 0
Wciaz jedne i te same gebusie.
Wiecznie nienasycone i spragnione zlobkow.
Kiedy powieje swiezoscia i normalnoscia w tym kraju???

Zeby jeszcze zechcieli cos robic to pol biedy.
Ale naobiecywac 'wszystkim wszystko' jak polska Margaret Thatcher a potem zapomniec to juz przesada.
Odpowiedz
Rudy102
2014-10-03 20:36:15
0 0
Może ktoś mnie uświadomi ,jakie wartości powinien reprezentować kandydat PIS w wyborach,oczywiście chodzi mi zarówno te związane z wykształceniem,doświadczeniem zawodowym ale też te związane z codziennym życiem rodzinnym.Czy dopuszcza się by kandydat PIS na jakikolwiek urząd żył na KOCIĄ ŁAPĘ???
Odpowiedz
adamsky
2014-10-03 20:38:45
0 0
Szanowny. Jakie moje! Gupocie tera mi kazujesz kibicować?!
Odpowiedz
exkalibur
2014-10-03 20:39:57
0 0
a dlaczego czlonkowie PO nienosza jarmułek?
Odpowiedz
zwykly7
2014-10-03 21:03:12
0 0
Najlepiej nie głosować na Pisiorów i Pełowców, te sekty mają jeden wspólny cel, prowadzić ciągłą walkę między sobą a to destrukcyjnie wpływa na gospodarkę całego kraju. Dla nich najważniejszym celem jest stały pobyt przy korycie, a to już nie polityka o dobro kraju tylko nieuleczalna choroba tych personów korytowych.
Odpowiedz
zibi
2014-10-03 21:14:40
0 0
@Rudy102Przestań prowokować bo w końcu się wyda że najbardziej prawi z tego portalu są z lekka na lewo.
Odpowiedz
erik
2014-10-03 21:17:17
0 0
Wszyscy obiecuja ale sie nie da dpopuki kazdy nie bedzie proporcjonalnie do dochodow placil podatkow dopuki nie zatrzymamy demografii zarobkowej tworzenia miejsc pracy by byl dochod ktory mozna potem wydawac wszystko to klamstwo i jeszcze raz KLAMSTWO I ZDRADA
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-03 21:19:25
0 0
@Wislak

Gdzie jesteś co TY robisz tym Złomobusem 16h na dobę je...sz

Tak tu głupio i pusto bez Ciebie.
Odpowiedz
Doradca
2014-10-03 21:53:14
0 0
W nagrodę za współpracę Panu Wójtowi Sadowskiemu w Kamienicy PIS wystawia kandydata na Wójta, to samo dotyczy Laskowej i Gminy Limanowa.

Koalicjanci w Radzie Powiatu zostali ukarani za 4 lata współpracy.

To jest bardzo pouczające działanie.
Odpowiedz
Doradca
2014-10-03 22:04:11
0 0
Panie @znany dlaczego nie pojawiło się nazwisko pańskiego zięcia na tej wymienionej liście przez Pana Janczyka ?.

Czyżby startował z ukrytego komitetu ?.
Odpowiedz
znany
2014-10-03 22:15:17
0 0
A do czego niby ma startować?
Tobie się jednak coś popierniczyło i nie wiesz już co piszesz.
Lepiej odpocznij i się wyśpij, a może nawet wytrzeźwiej:)
Odpowiedz
Doradca
2014-10-03 22:24:46
0 0
@ znany :) :) :)
Odpowiedz
dyrygent
2014-10-03 22:48:17
0 0
Źle się dzieje w Limanowskim PIS.Wartościowych ludzi się usuwa a stawia się na osoby dla których idee PARTII są przykrywką dla osiągania osobistych korzyści.Gdyby byli z SLD<PO<TWÓJ RUCH to bym zrozumiał ale gdy to dotyczy działaczy pis naszego rejonu którzy nie przestrzegają podstawowych wartości naszej wiary i żyją w związku grzesznym to takim osobom chyba należało by powiedzieć NIE ze strony władz powiatowych PIS.Au żadnej reakcji ,nawet można przypuszczać że jest na to przyzwolenie bo nie chce się wierzyć ze Pan Jańczyk nie wie o tych sprawach.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2014-10-04 00:25:40
0 0
Zaczęła się kampania negatywna i walenie 'ad personam'?
Mam nadzieję, że nie będzie to nagminny proceder.
Odpowiedz
dyrygent
2014-10-04 08:17:53
0 0
absollut czy w przypadku członka PIS moją wypowiedź należy traktować jako pozamerytoryczną.Gdy słyszę ,czytam wypowiedzi Pana Prezesa to taka sytuacja jest niedopuszczalna w tej partii.Członkowie PIS to przede wszystkim praktykujący wzorowikatolicy którym nawet do głowy nie przychodzi by łamać kanony wiary.
Odpowiedz
Rudy102
2014-10-04 08:54:16
0 0
dyrygent zgadzam się z Tobą w 100%. Rozumiem że nie masz nic przeciwko związkom dwóch osób obojga płci niezależnie od ich statusu którzy się kochają i szanują a jedynie nie pochwalasz nie identyfikowanie się członka PARTII PIS z jej programem co opisałeś.Miłość nie wybiera ale niestety coś trzeba wybrać nie można dwóm Panom służyć.Ja wiem że w naszym terenie przynależność do PIS to gwarancja wygranej ale czy takich chcemy przedstawicieli którzy co innego mówią a co innego robią???
Odpowiedz
Doradca
2014-10-04 15:44:46
0 0
@ dyrygent, Rudy102 młotek do ręki i przygrzej sobie ale solidnie w pałę wyciąganie takich spraw przy kampanii jest poniżej wszelkiej krytyki.

'Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci na nią kamień'.Kiedy to usłyszeli, wszyscy jeden po drugim zaczęli odchodzić, poczynając od starszych, aż do ostatnich'

Ludzie, ludzie. Nie potraficie normalnie dyskutować tylko szukacie haków wzajemnie na siebie.

Na żadne partie nie powinno się głosować w gminach i powiecie takim jak Limanowski powinniśmy głosować na konkretne osoby którym możemy zaufać, które znamy i wiemy, że nas będą tak jak trzeba reprezentować.

Pozagryzacie się przez ten miesiąc.
Odpowiedz
dyrygent
2014-10-04 16:12:12
0 0
Doradco ta ewangelia jest mi znana,ale ja nie mogę zrozumieć ze jedno się mówi a drugie się robi.
Chyba że Ty wiesz jaka jest prawda??? bo Pis nie ma nic do ukrycia jak twierdzi Pan Jańczyk.

Poczytaj sobie wpis pani Ewy,w 100% ma rację,Pan Jańczyk mówi że Oni są ok,a reszta be bo się pochowała.

Wyborca ma prawo wiedzieć kto go będzie reprezentował i czy to co mówi i o sobie napisał w ulotkach jest prawdą.

CUDZE POD LASEM A SWEGO Z METRA NIE WIDAĆ.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"PiS w wyborach - kto i gdzie?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]