5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

Policjanci dali mandat. Świadek twierdzi, że kierował kto inny

Opublikowano 06.05.2016 10:50:09 Zaktualizowano 04.09.2018 18:57:54 pan

Laskowa. Świadek zdarzenia przedstawia inną wersję, niż ta którą ustalili policjanci. Chodzi o kolizję Jaguara, który w środę w Laskowej ściął słup i uderzył w ogrodzenie posesji. Funkcjonariusze ukarali kierowcę mandatem, tymczasem według świadka faktycznym kierowcą był nietrzeźwy mężczyzna, który prosił innych, by wzięli winę na siebie.

W środę po południu w Laskowej doszło do groźnie wyglądającego zdarzenia – samochód osobowy marki Jaguar wypadł z drogi i uderzył w słup telekomunikacyjny, a następnie w ogrodzenie przy prywatnej posesji. Na szczęście, w wyniku tej kolizji nikt nie ucierpiał.
- 40-letni kierujący Jaguarem w wyniku niedostosowania prędkości do warunków drogowych stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w słup, a następnie ogrodzenie prywatnej posesji, doprowadzając do ich zniszczenia - powiedziano nam w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej.
Według policji, do zdarzenia doszło po godz. 19:00. Przybyli na miejsce funkcjonariusze zbadali trzeźwość kierującego Jaguarem, a gdy stwierdzili że nie ma co do niej zastrzeżeń, zdecydowali o ukaraniu go mandatem za stworzenie zagrożenia na drodze.
Tymczasem wczoraj w tej sprawie otrzymaliśmy obszerną informację od świadka tego zdarzenia. Jak czytamy w wiadomości skierowanej do redakcji, miało ono mieć zupełnie inny przebieg, niż wersja opisana w policyjnych materiałach.
Przede wszystkim, według świadka do kolizji doszło znacznie wcześniej, niż ustaliła to policja. W dodatku, osoba którą ukarano mandatem miała wcale nie kierować pojazdem.
- Pijany kierowca, który poruszał się ze znacznie większą prędkością niż dozwolona spowodował wypadek w którym uszkodził ogrodzenie jednej z posesji oraz 'ściął' słup telekomunikacyjny. Dosłownie dwie minuty wcześniej przechodziła tamtędy kobieta z dzieckiem i nie miałaby żadnych szans w spotkaniu z szaleńcem, ponieważ odbił się on od jednej strony drogi i znalazł momentalnie po drugiej stronie powodując wyżej opisane szkody - czytamy w wiadomości do redakcji. - Niestety, sprawca nie został ukarany ponieważ policja przyjechała na miejsce wypadku trzy godziny po zdarzeniu, gdy znalazł się trzeźwy kierowca, który całą winę wziął na siebie. Wcześniej pijany zatrzymywał okolicznych kierowców prosząc ich, aby mu pomogli biorąc winę na siebie - twierdzi świadek.
Jak zauważa, droga na której doszło do zdarzenia jest uczęszczana między innymi przez dzieci wracające ze szkoły, często spacerują tamtędy mieszkańcy i jeździ nią naprawdę dużo samochodów.
- Nie do pomyślenia jest, że sprawca takiego wypadku wyszedł z tego obronną ręką i pewnego dnia historia może się powtórzyć, a nawet skończyć o wiele tragiczniej. Myślę, że tego typu sprawy należy nagłaśniać. Być może policja zacznie bardziej kontrolować boczne drogi, na których przecież także obowiązują istniejące przepisy ruchu drogowego - zauważa.
Do sprawy będziemy powracać.
Zobacz również:

Komentarze (24)

Ania33
2016-05-06 11:19:12
0 2
co za DEBIL......
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-06 12:28:02
0 0
Idiota burak pajac w jednym!!!
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-06 13:56:51
0 0
Je...any sku...wiel.

Ale nie będzie problemów ze znalezieniem go i udowodnieniem winy.
Obstawiam, że wystarczy znaleźć właściciela samochodu, a pewnie ten facet co wziął na siebie winę nie ma z nim żadnego powiązania i wystarczy przycisnąć go.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-06 14:17:33
1 1
Jesli jest to mieszkaniec Limanowszczyzny ,to łatwo będzie go odszukać.Jaguary to bardzo rzadkie auta na naszych drogach.
Następny debil w ostatnim czasie po alkoholu wsiadł za kierownicę i rozwalił sobie autko i bardzo dobrze.Co by jednak było ,gdyby ktoś akurat tam przechodził?
Ile jeszcze niewinnych osób musi stracić życie przez takich debili na drogach?
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-06 14:44:17
0 0
wege617, a rejestracja nie wystarczy?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-06 14:49:53
0 0
cooba000 fakt:):):)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-06 14:53:33
0 0
Bardziej chodziło mi o to ,że jeśli to ktoś z naszych terenów to juz miejscowi ludzie wiedzą kto jezdzi takim jaguarem i nie potrzeba do tego rejestracji:)Facet skazany jest na nienawiść albo na litość(co niestety często ma tez miejsce).
Odpowiedz
34607szczawa
2016-05-06 15:07:46
0 0
No to grubo. Juz nie tylko jazda pod wplywem ale i wprowadzenie w blad policjantow.
Odpowiedz
sweetfocia
2016-05-06 15:13:05
1 1
Jak się ma katolicyzm do konfidencji ?
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-06 16:17:51
0 1
szczawa, wprowadzenie w błąd? Oszustwo, mataczenie.

sweetfocia, a w ogóle rozumiesz znaczenie słowa konfidencja?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-06 17:45:41
0 0
@sweetfocia, a co ma wiara (wyznanie) do obywatelskiej postawy ?

Tak w temacie: http://www.goniec.net/goniec/inne-dzialy/moto-goniec/trzeba-donosi%C4%87.html
- Kanada.

Mój dobry znajomy, w pierwszy dzień po świętach wyjechał na drogę jak gdyby nic, a tu niespodzianka wydmuchał nie wiele ale wydmuchał - stracił prawko na 3 miesiące plus 1000 grzywny. Stwierdził w rozmowie ze mną, że dobrze się stało, że go zbadali w rutynowej kontroli bo w życiu by nie podejrzewał, że coś jeszcze nazajutrz wydmucha (a wcale dużo wg jego relacji nie wypił). Po prostu się starzeje człowiek i nie 'spala' tak skutecznie jak trzeba - dodał. W sądzie przeprosił i stwierdził, że gdyby tak nie daj Boże kogoś potrącił - na przykład wbiegające na ulice dziecko to jakby z tym żył - a tu s....yn jeden na rauszu kosi słupa i wszystko jest ok ?
Odpowiedz
antyPUCHALA
2016-05-06 18:39:26
0 1
pewno z Puchałą jechał, dlatego wypadek
Odpowiedz
SQ9
2016-05-06 19:24:16
0 0
Jeśli chodzi o świadka to cisną się na usta same obraźliwe epitety pod jego kątem ! Cytat: '[...] Myślę, że tego typu sprawy należy nagłaśniać' Nie ma Pan racji, panie 'szanowny' (celowo zastosowany cudzysłów i małe litery). Takich rzeczy się nie nagłaśnia, tylko składa się zeznanie na Policji. Ale jak widać strach **** ściska. Typowe polskie zachowanie, niech inni zgłaszają - w domyśle Moderator tego serwisu, tylko nie ja, aby broń Panie Boże nikomu nie podpaść. Panie świadek - niech się Pan wstydzi swoim zachowaniem i asekuranctwem... . A nagłaśniać trzeba, ale prowadzenie pojazdów po spożyciu jakiegokolwiek alkoholu vel środków odurzających ... .
Odpowiedz
peter
2016-05-06 20:00:26
0 0
co mu ten słup zrobił ?
Odpowiedz
Limka28
2016-05-06 20:33:45
0 0
to bardzo dobrze, że był taki 'świadek'. zakładam, że trzeźwy i nie po np. dopalaczach. no chyba że był to świadek 'z' i 'na potrzeby' tej stronki www.
Odpowiedz
Cheese
2016-05-06 20:39:22
0 0
SQ9, zgadzam się z Tobą, że trzeba składać zeznania na policji. Tylko co w przypadku, gdy sprawca prawdopodobnie ma układy w policji, a policja nie chce słuchać żadnych wyjaśnień i całkowicie ignoruje świadków tak jak w tym przypadku?
Odpowiedz
janciu
2016-05-06 21:19:03
0 1
Gdyby słup był betonowy nie byłoby problemu z ustaleniem kto był kierowcą, bo pewnie zostałby w samochodzie...
Odpowiedz
Rols
2016-05-06 21:40:59
0 1
Tak działa nasza Policja, rację ma ,,antyPuchala' podobna sprawa
Odpowiedz
34607szczawa
2016-05-06 21:57:20
0 0
Czy po całym dniu już wiadomo kto prowadził?
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-06 23:40:23
0 0
wege617, ale dlaczego ludzie mają prowadzić śledztwo, skoro policja ma wszystkie dane?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-07 09:08:00
0 0
cooba000 a skąd wiesz ,ze ten kierowca z policją nie ma układów?Trzeba brać pod uwagę każdą opcję.
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-07 09:41:20
0 0
No to świadkowie chyba też rejestrację widzieli?

To wygląda jak: nie przyznam się do błędu i będę bronił swojego wszelkimi sposobami, bo musi wyjść na moje.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-05-07 11:30:54
0 0
cooba000 przeczytaj jeszcze raz te swoje dwie wypowiedzi i przestań się czepiać.

Piszesz'
'ale dlaczego ludzie mają prowadzić śledztwo, skoro policja ma wszystkie dane? '

'No to świadkowie chyba też rejestrację widzieli?'

sam sobie zaprzeczasz....
pozdrawiam
Odpowiedz
Cooba000
2016-05-07 12:23:10
0 0
I gdzie tu jest zaprzeczenie? Nie wydurniaj się i nie pisz, że gdzieś sobie przeczę, skoro tego nie robię. Szczególnie, że jedynie napisałeś, iż sobie przeczę, ale nie napisałeś w jaki sposób niby.

Poza tym pomiędzy moimi wypowiedziami są twoje wypowiedzi, więc teraz manipulujesz.

Jak pisałem, cały czas wyszukujesz nowe fakty - ach, żeby to były fakty, a to są gdybania (bo może ma znajomości w policji) - żeby wyszło na twoje.
Czepiam się, bo nie lubię takiego zachowania, że ktoś zachowuje się jak narcyz. To raczej ty się czepiasz bez powodu i rzucasz jak dziecko.

Sam mi przyznałeś rację na początku, a potem napisałeś drugi post i twierdziłeś, że o coś innego jednak ci chodziło. Nie zachowuj się jak dziecko.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Policjanci dali mandat. Świadek twierdzi, że kierował kto inny"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]