5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

Urszula Nowogórska mocno o nowej ustawie i wczorajszym głosowaniu: "​Istnieje poważne ryzyko, ograniczenia wolności słowa”

Opublikowano 12.08.2021 14:12:00 Zaktualizowano 13.08.2021 07:47:14 top

Warszawa/Limanowa. Urszula Nowogórska (PSL) jako jedyna z grona dziesięciu posłów z okręgu nowosądeckiego zagłosowała wczoraj przeciw ustawie "lex-TVN". Swoją decyzję tłumaczy niezgodnością "z wartościami demokratycznymi, konstytucją i umowami międzynarodowymi, m.in handlowymi zawartymi 31 lat temu".

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji zmienia zasady przyznawania koncesji na nadawanie dla mediów z udziałem kapitału spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zdaniem wielu dziennikarzy, ekspertów i polityków opozycji projekt jest wymierzony w Grupę TVN, bo wejście w życie zawartych w projekcie przepisów może oznaczać konieczność sprzedaży TVN-u przez amerykański koncern Discovery. Ustawa wczoraj została przyjęta. Za ustawą głosowało 228 posłów, przeciw było 216, wstrzymało się 10, a nie głosowało 6. Spośród 10 posłów okręgu nowosądeckiego jako "przeciw" zagłosowała Urszula Nowogórska (PSL) i Jagna Marczułajtis-Walczak (PO), wstrzymał się Andrzej Gut-Mostowy, a pozostali posłowie byli "za": Barbara Bartuś, Jan Duda, Wiesław Janczyk, Arkadiusz Mularczyk, Anna Paluch, Edward Siarka, Patryk Wicher. 

O powody głosowania "przeciw" zapytaliśmy Urszulę Nowogórską. - To bardzo trudny temat. Ja i mój klub głosowaliśmy przeciwko tej ustawie, ponieważ uważamy, że jest ona niezgodna z wartościami demokratycznymi, konstytucją i umowami międzynarodowymi, m.in handlowymi zawartymi  31 lat temu — wyjaśnia Urszula Nowogórska. - Istnieje poważne ryzyko, ograniczenia wolności słowa. TVN to popularna stacja telewizyjna, która i w naszym regionie jest często oglądana, dlatego uważam, ze nie można pozbawiać  ludzi dostępu do niej. Każda władza powinna uszanować wolność wyboru również i w kwestii dostępu do mediów i ich niezależności. Ponadto uważamy, że  przegłosowanie tej ustawy, stwarza poważne zagrożenie popsucia relacji między Polską a Stanami Zjednoczonymi w ramach współpracy w Pakcie Północnoatlantyckim, czyli NATO, co może osłabić proces inwestycyjny i wpłynąć na nasze bezpieczeństwo. Dlatego  mój klub złożył poprawkę do ustawy o radiofonii i telewizji, aby względem państw skupionych w NATO stosować przepisy dotychczasowe w tym zakresie.

- Rzeczą niedopuszczalną jest powtarzanie tych głosowań, które są nie na rękę rządzącym — komentuje Urszula Nowogórska sposób procedowania ustawy (powtórne głosowanie) i stan demokracji w Polsce. -  Pani Marszałek po wniosku Władysława Kosiniaka-Kamysza i wygranym przez opozycję głosowaniu, powinna zgodnie z regulaminem Sejmu, odroczyć obrady do września. Tak się jednak nie stało. Przykre jest, że w demokratycznym państwie dochodzi do takich sytuacji.  Polska jako demokratyczny kraj i członek Unii Europejskiej powinna stosować standardy państwa demokratycznego i dotyczyć to powinno każdorazowej większości parlamentarnej.

Zobacz również:

***
Przypomnijmy, że wczoraj Sejm przyjął poprawkę Konfederacji wprowadzającą zmianę w sposobie powoływania członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Proponowane przepisy zakładają powołanie pięciu członków do rady przez prezydenta RP za zgodą Sejmu i Senatu na wniosek marszałka Sejmu albo grupy 35 posłów. Szczegółowy tryb zgłaszania kandydatów do KRRiT określałaby uchwała Sejmu. Na wybór członków KRRiT zgodę musiałby wyrazić Sejm, a następnie Senat.  Poprawka Konfederacji zakłada, że Senat uchwałą wyrazi zgodę na powołanie członków Krajowej Rady w ciągu miesiąca od dnia przekazania Senatowi uchwały Sejmu. Niepodjęcie uchwały przez Senat w ciągu tego okresu oznacza wyrażenie zgody. Jeżeli Senat nie zgodzi się na powołanie, Sejm musi zaproponować inne osoby na członków KRRiT. Według poprawki, prezydent powołuje członków Krajowej Rady w ciągu miesiąca od uchwały Senatu wyrażającej zgodę na powołanie członków Krajowej Rady. Dotychczasowy członek Krajowej Rady pełni swoje obowiązku do czasu objęcia stanowiska przez nowego członka Krajowej Rady. Poprawka proponowana przez Konfederację zakłada też, że członków państwowych spółek medialnych, w tym prezesa zarządu powołuje i odwołuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Poprawka zgłoszona przez PiS zakłada, że koncesje udzielone podmiotom, o których mowa w ustawie, a które wygasają w okresie dziewięciu miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego przepisu, zostają przedłużone na okres siedmiu miesięcy od dnia upływu terminu obowiązywania koncesji, a trwające w stosunku do tych podmiotów postępowania w przedmiocie udzielenia koncesji, ulegają zawieszeniu do dnia upływu siedmiu miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy. Druga poprawka zakłada, że przepis ten wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia ustawy, a nie - jak cała ustawa - po upływie 30 dni od ogłoszenia.

O ustawie i wczorajszej sytuacji nagrał filmik słynny kabareciarz Łukasz Rybarski: 

 

Komentarze (56)

tezet
2021-08-12 14:35:01
11 10
Brawo pani Urszula.
Ale ciekawejest to że PiS za chwile odejdzie z rzadu bo w kraju jest tak złe ze nie chcą być temu winni . Wiec powstanie rząd tymczasowy i nowe wybory marzec kwiecień.
Odpowiedz
mortal78
2021-08-12 14:41:59
6 15
Umowy handlowe 31 lat temu miały jedno zadanie - przejąć co lepsze kąski, a całą resztę rozłożyć na łopatki. Czy Pani wie o czym mówi? Już zapomniałaś jak było w latach 90. Za długo przy korycie siedzisz...!
Odpowiedz
drewniany
2021-08-12 14:51:12
14 18
No cóż by zrobiło PSL i PO bez TVN i to jest ta wolność słowa ich słowa, w TVN nie ma pluralizmu, jest jedna wersja, a teraz to już tylko atak
Odpowiedz
Antykaczysta
2021-08-12 14:58:40
11 18
@drewniany
W TVN mimo iż jest stronnicze to i tak coś się dowiem niż pełna propaganda i szczucie w TVP!!!
Odpowiedz
joga
2021-08-12 15:00:03
2 7
I słusznie prawisz drewniany. Bo właśnie chodzi o pluralizm...znaczy się, żeby była TVP i TVP Info. A z pluralizmu to może być TV Trwam a nawet TV Republika.
Odpowiedz
Antykaczysta
2021-08-12 15:07:06
7 15
@drewniany
Druga sprawa piszesz że co by zrobiło PO i PSL bez TVNu a jakoś na tej stacji pokazywali wszystkie afery tego rządu a jeszcze nie widziałem żeby w TVP pokazali przynajmniej jedną aferę PIS a od 2015 roku nazbierało ich się ponad 150
Odpowiedz
drewniany
2021-08-12 15:13:24
15 9
Antykaczysta bo na razie to pokazują w dalszym ciągu grube afery platformy a jest ich i są ogromne, oglądaj oglądaj TVN póki koncesja jest, skończy się pranie mózgów.
Odpowiedz
admin12345
2021-08-12 15:14:31
1 6
Wolność słowa dawno jest zablokowana. Nie wiem dlaczego dostrzegane to jest dopiero gdy chodzi o media propagandowe. Czy ktoś pyta gdzie są ludzkie podstawy aby mieć swoje zdanie? Czy ktoś słucha naszego zdania? Akurat jeśli chodzi o TVN to nic się nie stało, zwykła ustawka PiSu aby być tylko najbliżej żłobu.
Odpowiedz
Spokojny
2021-08-12 15:26:52
6 9
@drewniany tobie no ... nie ma co wyprać.

Odpowiedz
Domino24
2021-08-12 15:41:29
1 6
Każdy przecież doskonale zdaje sobie sprawę,że nie ma czegoś takiego jak niezależne media i to w każdym kraju na świecie.Od wielu lat media błędnie kształtują Naszą rzeczywistość.Fakt,że to czym raczy Nas państwowa telewizja to już jest kompletnie oderwane od realizmu.Natomiast spójrzcie jak wszystkie telewizje i media na całym świecie są zgodne co do szczepień i pandemii.Igrzyska,które dopiero co zakończyły się w Tokio były rozgrywane bez udziału publiczności,bo niby pandemia,ale już na mecze ligi japońskiej,które są rozgrywane w środku tego tygodnia(3-4 dni po igrzyskach),wejście na stadion jest możliwe...
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 15:46:54
7 6
drewniany ty synku to uważaj żeby korniki nie zjadły ci mózgu
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 16:02:14
6 10
Posłanko szanowna, czy jest pani pewna, że TVN jest telewizją niezależną? I panuje tam wolność słowa? Niech pani myśli, co pani mówi, a nie tylko powtarza po swoich szefach partyjnych. ... TVN jest tak samo wiarygodnym źródłem informacji jak TVP 1, tylko w drugim kierunku ;). Nie ma się co podlizywać, wystarczy być uczciwym i honorowym, a szacunek pojawi się sam, bez reklamy. Ps. Cieszy się pani z podwyżki, którą tak bardzo już w zeszłym roku chciała mieć...ponad podziałami?
Odpowiedz
34607szczawa
2021-08-12 16:20:36
2 1
https://youtu.be/t_jOSG8ThI0
... mokry palec ...xD
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 16:26:52
5 7
W końcu Nowogorska znalazła pretekst do autoreklamy na tym portalu :)) Nie ma się co dziwić, choć to raczej sarkazm, że posłanka wspomina o wolności słowa. W końcu bezrefleksyjnie może powtarzać, że do sejmu poszła by ludziom pomagać! Broń boże, nie po pieniądze i stołek! A że pielęgniarką jest, to także fakt niezaprzeczalny! Lata w kitlu po szpitalu- widmo i w ramach wolontariatu spełnia swoją misję ;)) Ach tak, jeszcze szczepienia ratują świat! Kiedy pani się zaszczepi by dać dobry przykład zdrowego rozsądku i by uniknąć " kosiniakowego lockdownu calkowitego" ? No chyba,że już pani jest po szprycy? Jeszcze dużo czasu upłynie, nim pani odzyska twarz... (o ile wogule...)
Odpowiedz
saxon
2021-08-12 16:29:39
8 8
Te Ulka , mocno to se zwieraj odbyt marionetko . Gówno miałaś dotąd cokolwieczek mającego choć znamiona inteligencji do wydukania publicznie , więc pozuj "w towarzystwie " dalej . Dostałaś zresztą podwyżkę - będziesz mogła se robić botox na litry by wyglądać fotogeniczniej , no i trzymaj się koryta pazurami bo z tym twoim magistrem to się jest albo politykiem , albo siedzi na kasie w McDonaldzie .
Odpowiedz
34607szczawa
2021-08-12 16:35:00
8 8
Saxon ale jesteś prymitywny, dziwię się że TOP toleruje takie komentarze.
Odpowiedz
RAGTIME
2021-08-12 16:49:56
7 8
Pazdziochowa się uaktywnia , kobieto zajmij się myjnia w Łukowicy nie polityką, tam twoje miejsce.
Odpowiedz
saxon
2021-08-12 16:56:36
4 5
Szczawa90210 - dziw się dalej . Oczy szeroko otwieraj i usta . Uwaźaj tylko by ci mucha nie wleciała , lub zgoła co innego , heh ...
Odpowiedz
34607szczawa
2021-08-12 17:22:49
6 6
W sumie to po statystycznym przedstawicielu/sympatyku PiS jak wy ciężko o kulturę ;)
Odpowiedz
maat
2021-08-12 17:28:16
3 5
Urszulo Nowogórska, polityk z ciebie marny, lecz populistką jesteś wyśmienitą ;))
Odpowiedz
drewniany
2021-08-12 17:30:24
5 6
34607Szczawa sie obnażył i dziwi się słowom może i mocnym ale kiedy @jonaszbeniz ładuje chamskie ostre komentarze to łapkę przy nich stawia. To jest przejaw hipokryzji, twój ból większy jak mój hahaha, żenada
Odpowiedz
maat
2021-08-12 18:09:39
0 8
I jeszcze jedno Urszulo nowogórska, jak głosowałas wczoraj w sprawie podwyżek dla was przykorytnych? Jak się wypowiesz w kwestii segregacji społeczeństwa? Pochwal się wszystkim! Nie chowaj się jak szczur w sprawach kontrowersyjnych! Rozejrzyj się wkoło! Jaką masz opinię?
Odpowiedz
34607szczawa
2021-08-12 18:20:50
5 3
Niestety dawniej system oceniania był inny i od kilku lat jest gorzej ale to nie oznacza że go popieram ;)

Z Toba jest jeszcze gorzej dochodzą poglądy polityczne i hipokryzja w Twoim wydaniu.

Drewniany czy ty masz wiècej nicków na tym portalu ;)
Odpowiedz
limanowianin1980
2021-08-12 18:48:56
6 8
Tyle hałasu.Tyle Haloooooooooooooooooo.
A tu hipokryzja TVN-u w pełnym wydaniu. Przecież TVN też relacjonuje wydarzenia po swojemu. Z dosadnymi komentarzami dziennikarzy antyPISowskimi i proPOwskimi.
A i żeby było jasne. W żaden sposób nie stoję za TVP.
TVP i TVN można wrzucić do jednego worka. Jedna i druga stacja stronnicza i siebie warta
Odpowiedz
straznik5
2021-08-12 18:53:50
9 7
Pani Poseł z demokracją w Polsce nie jest źle, PIS popełnia bledy ale bez porównania do wcześniejszych rządów koalicji PO i PSL. PIS zatrzymał wysprzedaż szeroko pojętych dóbr narodowych o czy pisał mortal 78. Stara się ochronić suwerenność narodową, a mamy tak wielu targowiczan Pani Urszulo czy nie tak?
TVN jest subiektywna w swoim przekazie, mocno zaangażowana walkę polityczną popierająca partie która wiele złego zrobiła dla Polski. Ja nie twierdze, że TVP jest obiektywna ale to Polska stacja i tyle w temacie. Pani Poseł głosując przeciw nie umocniła Pani demokracji nie poprawiła też konstytucji.
Odpowiedz
34607szczawa
2021-08-12 19:27:17
6 7
Stadnina w Janowie to przykład, kunszt gospodarności PiS. Elektrownia w Ostrołęce, GWT w Porębie i Centrum rekreacji i sportu w Szczawie. Na każdym szczeblu władzy to samo i potężne zadłużenie Polski. To tak z pierwszej ręki.
Odpowiedz
saxon
2021-08-12 20:12:33
6 3
O elektrowni w Ostrołęce juz nawet tvn przestał bajać .
Przerabiają na gazową i tyle w temacie gospodarności , a i jeszcze jedno - Szczawa nie jest pępkiem Świata ...
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 20:18:55
7 3
"Spierdoliny Limanowszczyzny" czyli @RAGTIME, @Poludnie i @drewniany zawsze na straży :) Jak umrzecie to wam nasram na gróby żeby was szybciej zabrali :)
Odpowiedz
saxon
2021-08-12 20:36:06
2 4
Jonaszku - mówiłem żebyś poszedł pośmierdzieć , ale nie tu . Kuźwa z dupy ci tak wali , czy z pyska ?
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 20:43:47
4 2
jonaszbeniz może gówna szkoda na nich bo może więcej być warte niż oni wszyscy razem wzięci
Odpowiedz
drewniany
2021-08-12 20:51:12
3 5
Szczawa 100 tysięcy nicków mam bo to portal światowy blahaha, @jonaszbeniz zobaczymy kto na czyim grobie srał będzie bo mi żyje się wspaniale i lekko a Ciebie spina, uważaj i pilnuj swoje du....
Odpowiedz
szaradaa
2021-08-12 21:52:16
0 3
Pani Poseł pracowała w Limanowskim Urzędzie Gminy to może sie napatrzyła jak ta wolność słowa wygląda i ta "gówno prawda" daj Boże żeby dostała nawrócenia takiego prawdziwego nie iluzorycznego,
Możliwe, że stąd to głosowanie przeciw.
Pracuje też w jakichś sejmowych komisjach związanych z administracją to chyba ma rozeznanie jak to wszystko " działa"
Gdyby jeszcze Posłanka zechciała tak naprawdę pokrzywdzonym pomóc czasem a nie tylko wodza plemiennego chronić!!!!!!!!!!
Nie wolno iść w ustępstwa wobec takich działań i takich ludzi.
Pani Nowogórska nie wolno !!!!!!!!!!!
Odpowiedz
ksys85
2021-08-12 21:53:02
0 0
PiS
Odpowiedz
bigi18
2021-08-12 22:02:23
5 11
Mam kolegę który jest jak południe czy Sasin czy ragtime. Gdy mu powiesz ze ksieza molestuja dzieci to sie zapyta czy to widziales i że to wina rodziców i dzieci i że za księży trzeba się modlić. Gdy mu powiesz ze PiS ma nieroztrzygnieta aferę Wołomin, i że podnosi podatki żeby kupować wyborców to powie że on nic takiego nie słyszał. Ale gdy to zapytasz skąd wie że PO kradlo i czy to widział albo czy komuś coś udowodniono, to odpowie ze nie widział ale wszyscy o tym mówią i musiało tak być. A wiecie dlaczego? A no dlatego że ogląda tylko TVP i trwam i co tam powiedza to swieto. Tak to jest z wyborcami pisu. Caly swiat jest zly i winny tylko nie Kościół i nie PiS. Szkoda tłumaczyć. Inteligencja to przywilej a nie przymus. Człowiek inteligentny widzi co się dzieje, porównuje i analizuje dlaczego. Człowiek nie inteligentny czeka aż mu ktoś powie dlaczego tak jest. A że słucha jakiegoś pasy są to więzy w to co mu oszust powie. Człowiek inteligentny wie że zawsze ma wybór i sam może decydować o tym co chce oglądać, w jakich eksperymentach uczestniczyć i co jest dla niego lepsze. Człowiek nieinteligentny sugeruje się czyjąś opinią bo sam nie wie czego chce i co dla niego lepsze. A media to media. Jak i partie polityczne. Kazde maja swoich zwolennikow. Ale to ze ktos nie mysli tak jak inni to nie znaczy ze trzeba go zlikwidować. Tak sie robi na Bialorusi czy w Rosji.
Odpowiedz
ksys85
2021-08-12 22:04:31
1 3
Powracam do tego że w moim wpisie został Tylko pis reszta nie została wyświetlona ....a nigdy nie głosowałem za nimi
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 22:34:20
3 3
bigi18@ Ty po tak na poważnie uważasz sie za inteligenta
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 22:54:54
5 1
@saxon z ci.ska twojej starej tak kurwi że aż Kaczyński obudził.
Odpowiedz
betti600
2021-08-12 23:12:40
4 2
Brawo, powodzenia Pani poseł
Odpowiedz
kajzer
2021-08-12 23:34:42
4 2
Jak już robicie newsy o ogólnokrajowej polityce a nie tylko tej lokalnej to piszcie na wszystkie lub przynajmniej te najważniejsze tematy a nie tylko na takie, pod którymi Antykaczysta z kumplami MOŻE napisać parę "komentarzy" i pododawać sobie nawzajem ocenki jak w tym kręgu wzajemnej adoracji. A z tym kabareciarzem to tak jakbyście już sobie przykleili nalepkę KOD-u czy innego tam tworu, z którego śmieją się nawet najważniejsi politycy PO.
Odpowiedz
bigi18
2021-08-12 23:36:50
4 0
Zamiast Sasin miało być Sasin. T9 w smartfonie tak poprawia. Inteligentny sie domyśli a głupi i tak powie że to nieprawda. Więc na opinii głupiego mi nie zależy. Pozdrowienia dla old, południe, drewniany i saxon!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-12 23:48:25
1 1
Bigi18 to faktycznie "inteligentny inaczej". Prawie w każdym poście próbuje udowodnić, że jest inteligentny. Próbuje się w ten sposób dowartościować. Prawda jest taka, że człowiek na poziomie zna swoją wartość i nie musi się dowartościować w ten sposób.
A już totalną porażką jest ciągłe tłumaczenie, że wyraz jest źle napisany, bo słownik w telefonie tak zmienił. Skoro wie,że tak jest to albo należy zmienić słownik, ale czytać to co się pisze przed dodaniem - a nie bzdurnie się tłumaczyć? To ma być człowiek inteligentny?
Odpowiedz
bigi18
2021-08-13 00:28:32
4 1
Zamiast sasin mialo byc saxon.
Boxbox@
Po co mam zmieniać słownik skoro ten co chce zrozumieć to rozumie co chciałem przekazać, a kto nie chce to i tak nie zrozumie. Po drugie to pisze o ogóle ludzi inteligentnych a nie tylko o sobie. Ale tak, masz rację. Uważam się za inteligentnijszego od Ciebie skoro nie zauważasz w jakie Głowno brnie nasz kraj pod wodzą opisu. Po trzecie to może Twoja wiedza jest tak uboga że nie odrozniasz wiedzy od inteligencji? Czytałeś definicję i symptomy obu wyrazów? Czasem człowiek z dużą wiedzą uważa się za inteligentnego, a to nie zawsze idzie w parze.
Odpowiedz
saxon
2021-08-13 00:37:36
2 3
Nawet małpy umieją się posługiwać smartfonem . Ale taki wyborca KOD'u musi mieć winnego , w tym wypadku trafiło na bidny translator , Na tą okazję pisze przydługawy tren pt "Na inteligencję "- by nikt nie miał wątpliwości kto tu jest głupi .
To 18 przy nicku Bigiego to jednak jego własne IQ . I tak za dużo .
Odpowiedz
vojteh80
2021-08-13 06:54:58
0 3
A ta pani to dba tylko o swoje własne interesy. Bizneswomen.
Odpowiedz
Poludnie
2021-08-13 06:56:57
4 2
Jak można tolerować komentarze tego CHAMA, zwykłego ŚMIECIA beniza !!!!! Reszta popaprańców niech ujada, tylko tyle mają do roboty, ale przepuszczać takie świństwa które pisze ta gnida to już przekracza wszelkie granice !!!!!! Limanowa in nie różnicie się niczym od tych szczujni TVN nowskich wyborczych szmatławców !!!!
Odpowiedz
Antykaczysta
2021-08-13 07:50:38
1 4
Jak można tolerować komentarze @poludnie.
Obraża innych, każdego kto myśli inaczej niż on i nie popiera PISu wyzywa od popaprańców, lewaków i nigdy nie napiszę konstruktywnej i merytorycznej odpowiedzi. I jeszcze porównuje Limanowa in do Szczujni!
Odpowiedz
takina17
2021-08-13 09:46:21
4 2
Duże brawa dla Pani.
Bardzo zależy mi by mieszkać w kraju gdzie mogę oglądać to co chcę. Jestem pewna, że każdy wie czego chce słuchać i w co wierzyć i nikt nikogo nie zmusza do oglądania tego czy innego kanału ale MUSIMY WALCZYĆ BY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ WYBORU.
Odpowiedz
maat
2021-08-13 10:09:30
1 4
Pani, takina17, zlituj się! Ile tych nicków jeszcze założysz, ty "dobry pracowniku" ;)), czy to za to chcesz brać kasę? Trochę godności. A, i jeszcze jedno! Przecież szczera cnota krytyk się nie boi... Wiec, o co chodzi? :)
Odpowiedz
bigi18
2021-08-13 18:00:17
2 1
Saxon@ ulzyles sobie? Czujesz się zaspokojony? Jesteś jak ten cały PiS. Twoje wpisy nie mają żadnej merytorycznej wartości. A jak ktoś myśli inaczej to wybuchają agresja. Zaszczep się na wscieklizne, a wszyscy bedziemy zadowoleni. Z głupim się nie dyskutuje bo to nie ma sensu. Choćbym miał 18 IQ to na dyskusję z Tobą jest to i tak za wysoki poziom.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-13 18:16:42
1 2
Wydaje si e, że ta pani pomimo 49 wpisów, komentarzy , nie cieszy się dużą poczytalnością.

Są źródła , które twierdzą, iż omawiana ustawa i glosowanie nad nią to jest temat zastępczy, bo w tle dzieją się ważniejsze rzeczy, które usiłują przykryć tą medialną goowno- burzą.
Zgadnijcie jakie?

Widzę, że komentujący @saxon leci z tym łacińskim, brukowym słownictwem i jakoś nie przeszkadza to portalowej cenzurze.

Mnie to nie dziwi , bo wiem co piszczy w trawie.
;-))
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-13 22:11:30
0 0
straznik5 nie chlaj byle czego bo byle co piszesz po tym
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-13 22:11:33
0 0
straznik5 nie chlaj byle czego bo byle co piszesz po tym
Odpowiedz
Antykaczysta
2021-08-13 22:34:00
1 0
@kajzer
Po pierwsze to że większość z nas tutaj widzi jaki mamy rząd i dostrzegamy to że jest źle nie oznacza to że to są moi kumple.
Druga sprawa co mnie obchodzi KOD czy PO?
To że ktoś nie popiera PISu i wyraża swoje niezadowolenie czy to oznacza że popiera się PO czy KOD? Masz naprawdę ograniczone myślenie! Te dwie złodziejskie partie są siebie warte i mam nadzieję że prędko znikną ze sceny politycznej.
Odpowiedz
saxon
2021-08-13 22:53:43
0 1
@bigi18 - a ty jak cała opozycja - ichnie pełne spokoju , powagi bardzo wyważone i bynajmniej nie wściekłe dialogi to : PiS , PiS , PiS , PiS .... wprost powala merytoryką :))
A swojego IQ nie przytykaj nawet do mojego , bo musiałbyś użyć drabiny , albo podskakiwać .
Jak "koniu" Giertych ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2021-08-14 10:58:03
0 3
Ilość komentarzy pod artykułem może wskazywać na zainteresowanie,lecz ich treść pokazuje jakim "poważaniem" cieszy sie poslanka wśród wyborców. Chyba nie na to liczyła.....
Odpowiedz
scholastyka
2021-08-17 22:30:30
0 0
W szpitalu limanowskim brakuje pielęgniarek. Takie talenty marnują się na Wiejskiej. No cóż... Góru kazał bronić antypolskiej TV.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Urszula Nowogórska mocno o nowej ustawie i wczorajszym głosowaniu: "​Istnieje poważne ryzyko, ograniczenia wolności słowa”"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]