8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Wśród 22 pacjentów na oddziale covidowym są tylko 3 zaszczepione osoby

Opublikowano 07.11.2021 05:30:00 Zaktualizowano 08.11.2021 19:36:20 pan

Limanowa. Przekształcony we środę oddział pulmonologiczny limanowskiego szpitala już w piątek hospitalizował 22 pacjentów z COVID-19, spośród których troje były osobami zaszczepionymi.

W minioną środę Szpital Powiatowy w Limanowej przekształcił oddział chorób płuc i rozpoczął przyjmowanie pacjentów z COVID-19. Już w piątek w godzinach popołudniowych na 30 istniejących zajęte były 22 miejsca. 

- Na 22 hospitalizowanych pacjentów, tylko 3 to osoby zaszczepione. Są to jednak pacjenci z chorobami współistniejącymi, przez które prawdopodobnie osoby te nie były w stanie wykształcić odpowiedniej ilości przeciwciał – mówi w rozmowie z nami lek. Andrzej Gwiazdowski, zastępca dyrektora ds. lecznictwa w Szpitalu Powiatowym w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego.  

Spośród wszystkich osób przebywających na oddziale, 4 pacjentów wymaga nieinwazyjnej terapii respiratorem. Zgodnie z obowiązującą strategią, w Limanowej jak dotąd nie ma konieczności zabezpieczania łóżek do inwazyjnej terapii respiratorem (wymagającej intubacji pacjenta) – takie osoby kierowane są do innych placówek. 

Zobacz również:

Pacjenci to głównie mieszkańcy Limanowszczyzny, ale są wśród nich także mieszkańcy z ościennych powiatów z tzw. subregionu obejmującego poza Limanową także Nowy Sącz, Gorlice i Krynicę-Zdrój, w którym szpitale mają wspomagać się w zabezpieczaniu miejsc dla pacjentów wymagających hospitalizacji. 

Komentarze (73)

Kano
2021-11-07 05:46:54
6 15
Jeśli tak to wychodzi na to że ten eksperyment medyczny o którym mówią foliarze się udał.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 06:59:46
15 17
tylko czy aż bo w taki razie po co mam się szczepić ??
-jak się zaszczepię ryzykuje jakimś dziwnymi powikłaniami
-z tego co słyszałem to większość przechorowała po szczepieniu i to wcale nie lekko (a wirusa mogę złapać lub nie )
- dalej pozostaje to eksperymentem medycznym gdzie cały czas wychodzą coraz to dziwniejsze informację, z których głupkowato się tłumaczą producenci oraz rząd (prawda nie jest prawdą tylko nasz fałsz )
-i pomijając powyższe ryzyka efekt, który chcieli byśmy uzyskać po szczepieniu nie jest uzyskany co potwierdzają sami producenci, iż szczepionka nie chroni ani przed zakażeniem ani przed przechowaniem może i to własnie też słowo klucz może uchronić przed ciężkim przejściem
Podsumowując mamy zaufać preparatowi, któremu nie ufa sam producent ?? Każdy przecież za efekty działania tego czegoś bierze na siebie.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 07:06:29
3 15
a tu taka mała lekcja historii jeśli ktoś się zastanawiał jak to się stało, że Hitler przekonał większość społeczeństwa do swoich czynów o tuż jednym z podstawowych narzędzi jest dobrze nam znana propaganda ,,TRIUMF WOLI 1935" Propagandowy dokument opowiadający o szóstym zjeździe NSDAP w Norymberdze, który odbył się jesienią 1934 roku.
https://www.filmweb.pl/film/Triumf+woli-1935-98840
Właśnie przez kreowanie rzeczywistości za pomocą fikcji kinowej odpowiednim kadrą zamazano realny obraz tego co się dzieje .
Odpowiedz
aramis
2021-11-07 08:03:18
3 3
Ucieszy ta wiadomość @biednego i jemu podobnych - "zaszczepieni też chorują"
Odpowiedz
aramis
2021-11-07 08:07:57
8 2
Chociaż covid to wymysł chorych ludzi którzy chcą wyciągnąć zasiłki od państwa i udają chorych a czasem nawet zmarłych.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 08:12:36
19 14
Może się społeczeństwo wkoncu ocknie że szczepionka nie daje żadnej odporności i ochrony ,nawet producent nie daje gwarancji na ten preparat bo jest w fazie badań do 2023, ale propaganda TVPis zrobiła swoje, powinni wisieć wszyscy za sprzedanie narodu na króliki doświadczalne
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 08:23:41
19 17
Czyli znacząca większość z tych 22 bezobjawowych i tylko łóżka zajmują. Ale psychozę strachu trzeba stworzyć. Nie, nigdy w życiu, choćby milion chulajnog mi dawali medycy, którzy mają dodatki covidowe.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 08:35:05
13 16
A co te 3 osoby tam robią? Nie pomogło szczepienie?
Odpowiedz
zabawny
2021-11-07 09:24:05
2 8
Nie mieszajcie w jednym udziale tych troje i pozostałych , bo jeszcze pójdzie fama , że gdyby odszedł do św. Piotra zaszprycowany(Z WSPÓŁISTNIEJĄCYMI CHORÓBSKAMI) to winni będą pozostali .
:)
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 09:32:44
8 20
Medonet donosi (…) Marta uczy w szkole podstawowej, dwa razy przyjęła szczepionkę firmy AstraZeneca. Kilka dni temu dopadła ją wysoka gorączka, do tego katar, utrata węchu i smaku. Objawy wskazywały na klasyczny covid, choć obecnie dominuje delta. Skontaktowała się z lekarzem i okazało się, że nie dostanie skierowania na test na covid, bo jest zaszczepiona! Zrobiła go sama – jest zarażona.

No i dlatego jest potrzebna kolejna dawka, 4, 5, 6 i 10. ;-)
Odpowiedz
davidson1144
2021-11-07 10:37:47
6 9
Na oddziale Covidowym w większości są osoby niezaszczepione. To jest straszne co się dzieje z niezaszczepionymi. Chyba rzeczywiście muszę się zaszczepić. Ale zaraz... co tam robią te 3 osoby zaszczepione ? Przecież szczepionka miała działać. A tak poważnie to żarty robią sobie z tymi szczepionkami. Ja przechorowałem i nic mi się nie dzieje i o tym się nie mówi.
Odpowiedz
biedny90
2021-11-07 10:37:55
1 5
Jeeeeestt przywrócili dodatki srowidowe , będziemy leczyć bezobjaowowo ,zamiast tych co mają leczyć wyślemy do domów niech tam zdychaja , a ci covidioci będą leżeć na łóżkach, a banda lekarzy będzie brała hajsik , bo ostatnio im się nie zgadzał przelew to teraz trzeba nadrobić z.nawiazką do tego odpowiedzialności żadnej nie biorą, normalnie żyć nie umierać pandemio trwaj jak najdłużej hehe
Odpowiedz
bigi18
2021-11-07 10:49:30
2 7
Dokładnie. Ludzi zaszczepionych się nie testuje. Dlaczego? Dlatego że skuteczność szczepionki by spadła jeszcze niżej. To jest manipulacja faktami! Skoro pisze się o tym ilu zaszczepionych ma choroby wspolistniejace to dlaczego nie jest napisane ilu nie zaszczepionych też ma choroby wspolistniejace? Poza tym wszędzie mówi się że ponad 90% osób na oddziałach to osoby niezaszczepione. A w samej Limanowej wychodzi że 14% to zaszczepieni i ciężko przechodzących. Lekko przechodzących mię ma bo się ich nie testuje.
Odpowiedz
ciekawy
2021-11-07 10:54:01
0 4
dobrze że istnieje śmierć i robi porządki po tym burdelu co ludzie stworzyli.
Odpowiedz
security
2021-11-07 11:12:34
1 1
W szpitalu brakuje witamin ,aspiryny i polopiryny s,cynku?
O i jeszcze amantadyna .
Odpowiedz
podlesiok
2021-11-07 11:36:10
10 17
Tusik,wczoraj pielęgniarka z pulmonologi która przyjechała zrobić mi zastrzyk,opowiedziała fajną anegdotkę o ich pacjencie,jak mu na chwilę zdjęli maskę tlenową to też powiedział że nie wieży w cowida,tylko na argumentację już mu tchu zabrakło i trzeba było zareagować na rozpaczliwe machanie rączętami.
Odpowiedz
YwzanZeb
2021-11-07 11:40:42
2 9
"Są to jednak pacjenci z chorobami współistniejącymi, przez które prawdopodobnie osoby te nie były w stanie wykształcić odpowiedniej ilości przeciwciał "

Słów już q....a brakuje.
Jak ktoś jest chory na jakieś "choroby współistniejące" to umiera na zwida, nie ma mowy, że: "są to jednak pacjenci z chorobami współistniejącymi, przez które prawdopodobnie osoby te nie były w stanie ZWALCZYĆ infekcji".
Ale jak się szczepi, to nagle okazuje się, że "choroby współistniejące" mają znaczenie dla stanu zdrowia pacjenta.

W ogóle medycyna to dziś łatwizna, są tylko dwie choroby: zwid albo "choroba współistniejąca".
Odpowiedz
YwzanZeb
2021-11-07 11:45:12
2 11
Zapalenia płuc nie odkryto w zeszłym roku, respiratora nie odkryto w zeszłym roku, ludzie się dusili przed zwidem, i prawdopodobnie będą podłączani do respiratorów również wtedy, kiedy ogłoszą koniec tzw. pandemii.

Nadto zapalenie płuc, z tego co wiem może mieć różne przyczyny, bakteryjne, wirusowe. Czy poza wątpliwym testem PCR pacjenci są badani pod kątem wykluczenia innych przyczyn zapalenia płuc niż zwid?
Odpowiedz
CUDNA
2021-11-07 11:46:28
0 7
Prykaz zabrania odpowiednio leczyć niezaszczepionych pomimo że są skuteczne lekarstwa.

"Coraz więcej lekarzy twierdzi, że osoby chorujące na COVID-19 wydają się szybko umierać, gdy są podłączani do respiratorów." https://www.rp.pl/swiat/art772271-lekarze-respiratory-moga-zaszkodzic-niektorym-pacjentom
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 11:48:04
9 18
@Podlesiok, to powiedz tej twojej pani pielęgniareczce, która promuje srovida na wszystkie sposoby, bo ma dodatek za niego, że kiedy profesor Horban był nikomu nieznanym specjalistą, Amantadyna była przez niego zalecana 'Pacjentom o ciężkim lub postępującym przebiegu'. Teraz będąc, de facto, lobbystą Pfizera i AstraZeneca, przestawia Amantadynę jako substancję potencjalnie bardzo groźną. Tak groźną że nawet dyplomowanym lekarzom, zakazuje się wystawiać na nią recepty!!

Zacznijcie ludzi leczyć lekami jak należy, to nie będą trafiać do szpitala pod respiratory, spod których wychodzi 10% ludzi. Od roku szczepionka na wszystkie mutacje, a leku 0, z kogo wy robicie wariata!?
Odpowiedz
oik
2021-11-07 11:57:38
27 15
Niezaszczepieni powinni płacić z własnej kieszeni za całe leczenie szpitalne. Dlaczego wszyscy muszą się składać na tych którzy boją się powikłań po szczepieniu?
Odpowiedz
YwzanZeb
2021-11-07 12:12:24
0 19
@oik
A z czyjej kieszeni płacą i zaszczepieni jak i niezaszczepieni za leczenie, jak nie ze swojej?
Przecież każdy musi płacić podatek zdrowotny, który ma być na leczenie.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 12:15:54
7 11
@oik, "Badania" dowodzą ze trzecia dawka podnosi odporność, tak więc po czwartej dawce będziemy chronieni i jak tylko 80% społeczeństwa przyjmie piątą dawkę, to będzie można luzować obostrzenia, gdyż dzięki wyszczepieniu szóstą dawką wirus nie będzie się rozprzestrzeniał. Jestem spokojny i wierzę, że siódma dawka rozwiąże nasze problemy i nie ma sensu obawiać się ósmej dawki. Rozpoczęta II faza kliniczna dziewiątej dawki, potwierdza , że poziom przeciwciał utrzymuje się po dziesiątej dawce, a we wszystkich krajach, których obywatele otrzymali jedenastą dawkę, wirus się nie rozprzestrzenia, tak więc nie ma co krytykować pomysłu z dwunastą dawką.
Odpowiedz
alepoco
2021-11-07 12:18:19
0 16
@ oik to niech mi oddadzą składki zdrowotne jeśli mam być nie leczony, a poza tym, idąc Twoim tokiem rozumowania czemu z moich podatków jest 500+ jak ja nie mam dzieci ?
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 12:23:01
0 11
oik@ A leś zap...............ił jak dzik w sosnę Nie tylko ty płaciz skladkę na NFZ .o ile wogóe placisz
Odpowiedz
heavenshallburn
2021-11-07 12:24:17
6 15
Zaszczepieni powinni placi z wlasnej kieszeni za leczenie. Zmarnowali tak cenna szczepionke, wysilek medykow poszedl na marne. Zajmują teraz łóżka potrzebne dla chorych!
Odpowiedz
oik
2021-11-07 12:27:12
11 5
Jak najbardziej. Zero socjalu. A podatek zdrowotny naliczać nie od dochodu ale od ryzyka zdrowotnego. Jak ktoś jest otyły, uzależniony od papierosów, narkotyków, alkoholu to składka w górę. Jak OC za samochód.
Odpowiedz
zabawny
2021-11-07 12:36:07
0 11
tylko 3 to osoby zaszczepione.
Ile jest osób po jednej dawce uważanych za niezaszczepione , które tak ciężko przeżyły pierwsze szczepienie , że nie odważyły się na skorzystanie z dobrodziejstwa drugiej dawki . :)

Wielu znajomych postanowiło wcześniej czy później połączyć się ze Stwórcą , beż pomocy farmaceutów i urzędasów/polityków .
Odpowiedz
Akristofer
2021-11-07 12:36:55
1 12
Inaczej nie będzie. Może te 3 osoby przyjęły szczepionkę przez tele poradę. Tak jak piszą przedmówcy zaszczepionych się nie testuje. Oni teraz chorują na grypę. A niezaszczepiony na oddział bo trędowaty. Istna paranoja.
Odpowiedz
oik
2021-11-07 12:45:30
13 5
@Tusik. Radziłbym ważyć słowa. Anonimowość w internecie jest iluzoryczna.
Odpowiedz
Akristofer
2021-11-07 12:45:55
0 7
A matematycznie to 13% zaszczepionych leży na oddziale. Całkiem sporo.
Odpowiedz
heavenshallburn
2021-11-07 12:57:47
0 10
Oik jestes złym czlowiekiem. Masz racje z ta anonimowoscia, powinnismy poznać Twoje personalia.
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 13:01:17
6 5
Głupota jest chorobą nieuleczalną i podobno dziedziczną i dopóki nie krzywdzi innych jest ok bo selekcje naturalne takie jak współczesne epidemie, zarazy, czy złe wybory życiowe skutecznie ograniczają liczbę tych nieszczęśników. To taka samoobrona gatunku ludzkiego w sytuacji powszechnego braku innych mechanizmów takich jak np. głód, Nawet demokraci wiedzą że dwóch durni może przegłosować jednego mądrego ale też element tej samoobrony. Niestety roztropni i mądrzy też przy okazji " obrywają " ale na szczęście w dużo mniejszym procencie. Największym błędem tych mądrych są próby przekonania tych mądrych inaczej że nie maja racji. To zawsze przynosi odwrotny skutek i wzmacnia poczucie ważności, misji dziejowej oraz siły u tych biedaków. Niestety żadne badania nie potwierdziły czy nawet modlitwa za nich jest cokolwiek skuteczna a stwierdzenie że Dobry Bóg stworzył WSZYSTKICH ludzi na swój obraz i podobieństwo staje się trudniejsze do przełknięcia. Ale czego nie można zmienić tym nie należy się zanadto zamartwiać. I na tym pozostańmy. Miłego dnia życzę wszystkim.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 13:10:46
3 8
@oik podpisuję się pod tym co powiedział tusik o tobie obydwiema rękami, ludzi którzy mieli takie totalitarne i faszystowskie pomysły i wprowadzili je w życie byli po wszystkim wieszani i rozstrzeliwani co pokazuje historia
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 13:19:18
2 17
@oik, nie jestem tutaj anonimowy od pierwszego dnia od powstania tego portalu kilkanaście lat temu, więc nie masz mnie czym straszyć, segregatorze ludzi, bo wszyscy tutaj wiedza kim jestem. Ktoś kto chce wprowadzać dyktaturę i represje, prześladowania, szykany, terror, totalitaryzm i dyskryminację.... jest niebezpiecznym człowiekiem i nie inaczej. Jeśli masz takie myśli, to mam nadzieję, że nigdy nie dojdziesz do władzy nad chociażby jednym człowiekiem. Każdy za siebie odpowie, ale terroryzowanie innych ludzi to już dyktatura, na którą nie wolno nam pozwolić, choćby na milimetr.
Odpowiedz
oik
2021-11-07 13:36:12
16 9
@ Tusik pokaż jaki jesteś odważny się przedstaw z imienia i nazwiska.
Złym człowiekiem jest ten kto naraża zdrowie i życie innych ludzi. Nie szczepiąc się narażają innych słabszych. Obciążają system opieki zdrowotnej. Odbierają szansę na leczenie chorym na inne choroby.
Odpowiedz
Akristofer
2021-11-07 13:39:21
0 8
@oik jeśli nie znasz @ Tusika z imienia i nazwiska to alboś tępy albo masz poniżej 15 lat.
Odpowiedz
heavenshallburn
2021-11-07 13:55:32
0 12
Akurat tacy zwyrodnialcy jak oik narażają innych słabszych. Obciążają system opieki zdrowotnej. Odbierają szansę na leczenie chorym na inne choroby.

Kto zatkal szpitale? Przepisy tworzone przez ludzi nie zadna choroba.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 14:04:35
3 12
@oik - chory z urojenia segregatorze ludzi, nazywam się Mateusz Wroński. Spokoro ludzi zna mnie jako Tusik. A tyś pewnie napływowy lub bardzo młody i chcesz prostować kręgosłupy starym limanowiakom. Nie damy się takim chorym ludziom jak ty, próbującym odbierać nam naszą wolną wolę przez represje!
Odpowiedz
Yaris
2021-11-07 14:15:37
12 4
@Tusik i ty bezczelnie twierdzisz, że jesteś za rownością ludzi? Ty? Noż qurwa umrę ze śmiechu!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 14:34:12
5 8
@ o Yaris się obudził główny akwizytor smiercionki pfeizer i zwolennik segregacji i obostrzeń co to bajki wymyśla ile mu to osób umarło na covid a ile umiera to on wie nie z telewizji o nie on nie ogląda wyobraźcie sobie telewizji on wie z klepsydr i pogrzebów , koń by się Yaris z ciebie uśmiał ,dusisz się już maseczce bo wyczuwam dość duże niedotlenienie u ciebie obydwu połkól
Odpowiedz
maat
2021-11-07 14:40:27
4 12
@tusik, ukłon!
Zaś do zwolenników szczepień mam pytanie??? Aż tak głupi jesteście, że nie widzicie co jest testowane na ludziach??? Nie chodzi mi o preparaty,osiołki. Piszę o psychologii. Przecież to są zwykle pilotarze, aby sprawdzić w jakim stopniu można manipulować ludźmi. Jaki mały mózg trzeba mieć, by jeszcze tego nie widzieć . Jeszcze jedno. Ktoś tu napisał o "anegdocie" limanowskiej pielęgniarki z oddziału covid. Ja wam napiszę inna anegdotę,z relacji lekarza podczas tzw. 1 fali. Otóż na oddział covidowy zwożono astmatyków i podłączano do respiratorow. Ci ludzie umierali po kilku godzinach, bo płuca nie wytrzymywały ciśnienia. Rodziny odbierały akty zgonów z covidem w tytule. Jak wy- propagandowi szaleńcy to skomentujecie?? Ale spokojnie, czas z reguły upomina się o swoją zapłatę...
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 14:43:06
13 9
Limanowa obrodziła w geniuszy medycznych ds szczepionek. Szczepcie się ludzie a nie pieprzcie głupot.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 14:53:50
6 7
@ palmuz za to twój mózg za bardzo nie obrodził w zwoje odpowiedzialne za logiczne samodzielne myślenie , szczepionka jest eksperymentem co sam pfeizer informuje na swoich stronach , w Polsce masz też jak byk w urzedzie rejestracji produktów leczniczych że to eksperyment , więc nie wiem skąd twoja wiedza że nie jest to eksperyment możesz się podzielić?? Skoro już tak zachecasz do tego o czym muszę cię poinformować jest to przestępstwo za nakłanianie do eksperymentu nie informując że to eksperyment
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 15:56:33
3 6
To co te 3 osoby robią w tym Szpitalu skoro są zaszczepione ? Po zaszczepieniu można aż tak chorować by przechodzić tą chorobę w Szpitalu ? Przecież zaszczepieni mają przechodzić łagodnie zakażenie . Nie kończą mi się pytania.
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 16:17:11
6 5
maat @ maat łaskawco, wymień chociaż jeden wynalazek dla ludzi który nie był testowany przez ludzi i na ludziach ? a na każdym nawet najbłahszym lekarstwie na cokolwiek jest dołączona ulotka gdzie wymieniono drobnym druczkiem całą litanie na co ten lek szkodzi. wszyscy bez żadnych obiekcji korzystamy z wynalazków które były testowane cna ludziach. i tyle w tym temacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 16:46:10
4 10
Włączcie w końcu myślenie!

Od poczatku pomysł zwalczania koronawirusa za pomocą szczepionki był poroniony, po prostu koronawirusy cechuje zbyt częsta mutacja, to tak jak z grypą - szczepi się na mutacje z poprzedniego sezonu. To tak jakby próbować wygrać II Wojnę Światową za pomocą broni z I Wojny Swiatowej.

Poza tym, zawsze myslalem, ze szczepionki powinny działać tworząc matrycę w organiźmie, który po napotkaniu patogenu powinien szybko wyprodukować przeciwciała i zwalczyć wirusa. A tymczasem, od roku wmawiają nam, że to jest ok, że obecne "szczepionki" łagodzą objawy. Jak dla mnie bardziej brzmi to jak suplement niż szczepionka.

To nieprawda, że ta segregacja nie ma sensu. Ależ ma! I to duży...

Zły, negatywny, szkodliwy, antyludzki, zbrodniczy, niekonstytucyjny, czy wreszcie naruszający międzynarodowe konwencje praw człowieka. W dodatku już teraz widać, że to etap w kierunku totalnego niewolnictwa, jakiego świat nie widział!!!

Nigdy nie możemy się na to zgodzić, choćby te dranie straszyli nas pozbawieniem, praw, wolności I pracy. Jak widać, są już na to zakusy - chorych z urojenia łajdaków. Nie pozwolimy na to, łączy i sprzedawczyki!. Tyle w temacie.
Odpowiedz
maat
2021-11-07 17:28:13
0 5
@jaworina, usiłujesz kreować siebie na światłą, oddaną nauce osobę, odpowiedz, zatem, nam foliarzom, kiedy i przy okazji jakich szczepień podpisywałaś klauzulę dobrowolności? Ja jestem czlowiekiem, który przyjął wszelkie obowiązkowe szczepienia, moje dzieci również! Lecz nigdy, nikt nie kazał mi niczego podpisywać. W kwestii innych twoich wywodów nie zamierzam się wypowiadać, gdyż jesteś typowym rycerzem: głuchym, ślepym i bezmyślnym....Tzw. ZAKUTY KASK :-))
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 17:34:13
3 5
Ci, którzy minusu ą komentarze @Tusika i @Daniela są albo skrajnymi ignorantami albo nie potrafią samodzielnie szukać PRAWDY.
Oto NIEZBITE FAKTY, które świadczą o zabronionych eksperymentach medycznych na ludziach, o podejrzeniu LUDOBÓJSTWA poprzez tzw "szczepionki" covidowe.
1 Producenci tych badziewi mylnie zwanych szczepionkami wprost mówią , że są one w 3 fazie badań klinicznych.

BADANIA KLINICZNE SĄ EKSPERYMENTEM MEDYCZNYM NA LUDZIACH, OTO dowód:

Ustawa "Prawo farmaceutyczne
Stan prawny aktualny na dzień: 07.11.2021
Dz.U.2021.0.1977 t.j. - Ustawa z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne"

Art. 37a. Zasady przeprowadzania badań klinicznych
1.Badania kliniczne przeprowadza się zgodnie z zasadami określonymi w art 37b-37ag, a badania kliniczne weterynaryjne w art 37ah-37ak.
2.Badanie kliniczne produktu leczniczego jest eksperymentem medycznym z użyciem produktu leczniczego przeprowadzanym na ludziach w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 i 1559), zwanej dalej "ustawą o zawodzie lekarza".

Ile razy mam Wam to pisać?
Szczypawki zlasowały Wam mózg?
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 17:40:09
2 4
Jak ludzie zrozumieją że pandemia została stworzona dla szczepionki i w celu nowego totalitaryzmu a nie na odwrót to wiele zrozumieją, szczepionka byla gotowa przed pandemią i wprowadzili ja w miarę szybko zanim strach ludzki opadnie ,ludzie uwierzyli że zamiast 10 lat wystarczy pół roku żeby zrobić i przetestować szczepionkę ,media robią swoje poprzez codzienne kodowanie że jest pandemia i że jedynym sposobem żadnym innym na uniknięcie jej są szczepionki mimo iż są leki na ciężkie infekcje, teraz pfeizer wprowadza lek na covid który bedzie wiele droższy zapewne od amantydyny bo szczepionki już się nie sprzedają chociaż w planie jest nadal przymus i co pół roczne szczepienia aż do skończenia świata
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 17:45:32
3 5
Wszyscy Ci, którzy twierdzą, że nie jest to eksperyment medyczny są KŁAMCAMI lub nieukami.
Link do tej ustawy:
https://lexlege.pl/prawo-farmaceutyczne/rozdzial-2a-badania-kliniczne-produktow-leczniczych/6244/

Fakt numer 2:
Kiedy kończy się ten eksperyment medyczny i kiedy podadzą pełny skład tych "szczepionek" czyli zabronionych prawem międzynarodowym medycznych eksperymentów na ludziach preparatami genetycznymi zmieniającymi ludzkie DNA"

"O tym na jakim etapie są badania można uzyskać np. na stronach rządowych USA. „Szczepionka Pfizer-BioNTech: badanie III fazy jest zarejestrowane na stronie ClinicalTrials.gov pod numerem NCT 4368728. Zgodnie z przedstawionym protokołem badania – badanie III fazy kończy się 31 stycznia 2023 r.”” – cytuje autor.

„Szczepionka firmy Moderna: badanie III fazy jest zarejestrowane na stronie ClinicalTrials.gov pod numerem NCT04470427. Zgodnie z przedstawionym protokołem badania – badanie III fazy kończy się 22 października 2022 r” – wymienia dalej.

„Szczepionka firmy Astra Zeneca: badanie III fazy jest zarejestrowane na stronie Clini-calTrials.gov pod numerami NCT04324606, NCT04400838, NCT04444674. Zgodnie z przedstawionymi protokołami badania kończą się we wrześniu, październiku i grudniu 2021 r”.

Twórca raportu WEI stwierdza więc, że stosowane w Polsce szczepionki nie przeszły badań na poziomie III fazy. „Zostały zarejestrowane do stosowania jako emergency use authorisation (dopuszczalna ze względu na stan wyjątkowy)”. "
https://nczas.com/2021/04/01/raport-basiukiewicza-szczepionki-nie-maja-ukonczonej-iii-fazy-badan-klinicznych-stosowanie-tych-preparatow-poniekad-spelnia-definicje-eksperymentu-leczniczego/

Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 17:57:00
5 4
Fakt numer 3:
Naczelna Izba Lekarska mówi tak o eksperymencie medycznym:

"Świadoma zgoda na udział w eksperymencie medycznym"
"Prowadzenie eksperymentów naukowych, w tym medycznych, wymaga uzyskania od każdego uczestnika takiego badania dobrowolnie wyrażonej świadomej zgody. Aby zgoda ta była ważna konieczne jest spełnienie szeregu warunków, z których najważniejszym jest prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie tej procedury"
https://nil.org.pl/dzialalnosc/osrodki/osrodek-bioetyki/etyka-w-badaniach-naukowych/1716-swiadoma-zgoda-na-udzial-w-eksperymencie-medycznym

Konkluzja:
Skoro firmy farmaceutyczne tych " szczepionek: covidowych nie podały jeszcze ich PEŁNEGO skladu , to oczywistym jest, iż NIE MA ŚWIADOMEJ ZGODY pacjenta, bo nie zna on pełnego składu więc nie może on podjąć świadomej zgody. !!!

Te wasze pisemne zgody jakie dajecie ludziom do podpisana, że wyrażają oni zgodę na przyjęcie tej "szczepionki" wsadźcie sobie lekarze i pielęgniarki z zespołu szczepiącego w CZTERY LITERY bo są one PRAWNIE WADLIWE ,
Nie ochronią one Was przed prawną odpowiedzialnością w razie powikłań lub śmierci osób zaszczepionych.
Rzeczy nazywamy po imieniu:
To jest LUDOBÓJSTWO.

PANIATNO?
Paniali malcziki?
TYLKO PRAWDA Nas wyzwoli od psychopatów.

Prokuratura jak zwykle śpi

Odpowiedz
isabelsklep
2021-11-07 19:12:57
0 4
Tak, tak Jak umierali przed szczepieniami to nie przez choroby współistniejace tylko covid. Teraz jak są chorzy a zaszczepieni to nie leżą na covid tylko przez choroby wspołistniejace
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 19:30:13
4 2
maat @ czy znasz jakikolwiek przypadek na świecie zaskarżenia przez poszkodowanego lub jego rodzinę nieskuteczności czy innych złych efektów zaszczepienia. Czego się przyczepiłeś do tego podpisu jeżeli przeczytanie ulotki o tym na co ten lek szkodzi dołączonej do KAŻDEGO istniejącego lekarstwa ma taką samą moc prawną co podpis. Nie kompromituj się bo Cię szkoda.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-07 20:03:48
0 3
@jaworina, ty to naprawdę jesteś mądra inaczej. Nawet nie rozumiesz jakie głupoty sama wypisujesz.
Odpowiedz
bigi18
2021-11-07 20:11:21
1 5
Oik
A za głupotę i narażanie innych na jej skutki jak powinna być liczona składka zdrowotna?
Jaworina
Jeśli wierzysz w ta szczepionka to się szczep, ale nie wmawiaj innym że masz rację. Każdy ma swój rozum i niech decyduje o swoim zyciu. Przecież niezaszczepieni w żaden sposób nie zagrażają zaszczepionym bo podobno szczepionka chroni przed ciężkim przebiegiem choroby i śmiercią. Prawda? Jedynym zagrożeniem są osoby zaszczepione bo szczepionka nie chroni przed zakażeniem się a takich osob sie nie bada wiec roznosza wirusa wszedzie. Poza tym skoro szczepionka jest skuteczna i wam wirus nie zagraza to dlaczego tak bardzo zalezy Wam na naszym szczepieniu? Przeciez zagrazamy tylko sobie na wzajem. Wam nie.
A na koniec pytanie dla myślących. Skoro ponad 40% spoleczenstwa jest zastrzepione, to dlaczego liczba nowych zarazem nie spadła w porównaniu z poprzednimi latami o to 40%? Czy zastrzepieni czy nie zastrzepieni chorują tak samo. Tylko ze zastrzepieni chorują i umierają na zwykła grypa, czy zapalenie płuc, a nie zastrzepieni wciąż na covida i choroby wspolistniejace.
Podlesiok
Twój przykład udowadnia tylko poziom Twojego myślenia i wiedzę pielęgniarek. Przecież przy zwykłych zapaleniach dróg oddechowych, różnego typu też można mieć duszności! Separatory nie powstały do leczenia covida, tylko do leczenia duszności spowodowanej przez inne choroby, a covida jest tylko jedna z nich! Jaka masz pewność że ta osoba nie miała ostrego zapalenia płuc, a covidem zarazila się przypadkiem i przechodziła go bezobjawowo?
Odpowiedz
biedny90
2021-11-07 20:14:00
0 1
22 covidiotow z czego będzie tam żyć jak w szpitalu jedzenie jest jakie jest ,chciałbym zrobic im paczke żywnościowa, była by taka możliwość hehe
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 20:38:07
2 2
omegaalfa @ do czasu gdy ta szczepionka nie będzie obowiązkowa cała odpowiedzialność za jej przyjęcie i tego negatywne skutki obojętnie czy z podpisem czy nie spoczywa na biorącym, tak samo jak z każdym lekarstwem którego nie przepisał ci w recepcie lekarz. W tych nieprzepisanych przez lekarza lekarstwach podpis zastępuje dołączona do leku ulotka. i tyle w tym temacie. To jest oczywiste dla wszystkich powyżej poziomu idioty więc mów pisz że ja piszę głupoty. bo każdym słowem obrażasz swoją rodzinę.
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 20:41:57
0 1
Oik @ nigdy nikogo do niczego nie namawiałam a przedstawiam swoje racje i przemyślenia tak jak WSZYSCY na tym portalu łącznie z tobą. Jeżeli tobie i tobie podobnym wolno to mnie nie ???
Odpowiedz
bigi18
2021-11-07 21:15:22
0 4
Jaworina
Nie masz racji. Na lekach bez recepty nigdzie nie pisze że mogą być kupowane tylko przez osoby umiejace czytać, oraz przez osoby dorosłe które mają prawo o sobie decydować, lub przez osoby w pełni sprawna umysłowo. Leki bez recepty moze kupić każdy. I nikt nie ma prawa wymagać od tej osoby że umie czytać i że jest świadoma tego co kupiła. Jeśli natomiast podpisujesz jakiś dokument to zaświadczasz że go rozumiesz i robisz to świadomie!
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-07 21:52:55
3 0
bigi @ bigi, zlituj się, przecież sprzedając leki w aptece dostępne bez recepty nikt nikogo nie pyta czy umie czytać. Kupujący obojętnie czy to umie czy nie - odpowiada prawnie za skutki zażywania tego leku bo nikt go do tego kupna i wżywania nie zmusza i o to tylko chodzi. I dlatego szczepionka na cowida nie jest i nie będzie obowiązkowa bo nikt Cię do tego kroku zaszczepienia na siłę nie zmusza. To Twoja decyzja. I nikt nie wypłaci Tobie ani Twojej rodzinie ani grosika w razie utraty zdrowia , życia wywołanego tą szczepionką lub nieskutecznością tej szczepionki.
Odpowiedz
bigi18
2021-11-07 23:11:36
0 2
Jaworina
Nie masz racji. Skad sie wzięły napisy na papierosach o ich szkodliwosci? A no stad ze palacze skarzyli koncerny o skutki uboczne palenia! Tak samo leki. Te bez recepty są tak mało szkodliwe że nie mogą spowodować bezpośredniej śmierci lub uszczerbku na zdrowiu! Dlaczego jak idziesz skakać na bungee to tak samo odpisujesz oświadczenie że idziesz na własne ryzyko? Dlatego że gdyby lina okazała się za długo lub twój kręgosłup by nie wytrzymał to zrobiłeś to świadomie. Gdybyś nic nie podpisał to skarzylbys organizatora o to że nie znales ryzyka. Tak samo jest z coronawirusem. Ani producent, ani żaden lekarz nie zagwarantuje za ta szczepionke! Bierzesz ja na własną odpowiedzialność z pełną świadomością ryzyka i potwierdzasz to na pismie. Dlaczego innych szczepionek nie trzeba podpisywać? Ulotka niczego nie gwarantuje. Można ja zgubić, można być małoletnim, można działać w stresie i jej nie przeczytać. A jeśli coś podpisujesz to znaczy że przeczytałeś i się zgadzasz!
Odpowiedz
Rotmistrz
2021-11-07 23:23:55
0 10
Zaraz zaraz mamy środek "straszliwej" pandemie, przynajmniej tak mówią media ...jest 22 pacjentów na oddziale, na ilu mieszkańców Powiatu ?! Halo, halo czy leci z nami pilot ?! Tych którzy chcą wiedzieć jak wygląda "zaraza " , odsyłam do historii naszej ukochanej Limanowszczyzny, choćby epidemii cholery, duru brzusznego z końca XIX wieku, gdzie potrafiło wymrzec nawet 40 % populacji wioski...ale COVID "bije " oczywiście wszystko co było i jest...Ktoś tu wspomniał rozmowę pielęgnarki z pacjentem antykowidowcem...Ja bym zapytał ten " dobrotliwej " pielęgnarki czy pamięta jak na tym samym oddziale 2017 rok i epidemie grypy, bo z tego co pamiętam było tyle ludzi, że leżeli po korytarzu...a ta wtedy kolejka karawan, stojąca pod prosektorium...ee to była norma nie ? Pod poprzednim artykułem, zadałem serie pytan, odnośnie Covida, leczenia, szczepionek, jakoś najwięksi gardłujący za szczepieniami nic mi nie odpowiedzieli...I tak na koniec, wczoraj jadąc autem usłyszałem w radiu, apel o noszenie maseczek, który mnie rozbawił, bo lekarz w nim powiedział ze wie że maseczki nie pomagają , ale apeluje o ich noszenie , z troski o bliźniego i szacunku do niego, i szacunku do prawa...to jest podsumowanie całego tego syfu i paranoi...
Odpowiedz
konto usunięte
2021-11-08 07:21:26
0 6
@Rotmistrz w punkt.
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-08 09:08:06
5 1
Rotmistrz @ jestem zniesmaczona, obniżyłeś znacząco loty i z sępa stałeś się wróblem. To oczywiste że dla Ciebie jest ciągle za mało ofiar śmiertelnych, ale dla tych co umarli i ich rodzin jest chyba odwrotnie. Musisz się wybrać biedaku na wschód albo do Afryki żeby zadowolić twoje Ego.
Odpowiedz
Jaworina
2021-11-08 09:12:15
1 0
bigi @ ciągle potwierdzasz sam to co napisałam a potem zaraz piszesz że nie mam racji. Naucz się czytać ze zrozumieniem i wtedy podyskutujemy. Miłego dnia życzę
Odpowiedz
Rotmistrz
2021-11-08 10:39:52
0 5
Jaworyna @ wróbel to pożyteczny i niedoceniany ptaszek więc dziękuję za komplement ;-), a tak na poważnie : nie rób ze mnie nieczułego na cierpienie ludzkiego skurwiela, tylko dlatego, że myślę samodzielnie bez, "pomocy " mediów. Ja bym cie wysłał do przynajmniej jednej rodziny, gdzie umarł ktoś na przykład na zawał w domu, bo karetka była zadysponowana do przewozy pacjenta covidowego. Lub ten pacjent miał " szczęście " doczekać na karetkę, ale nie przyjął go szpital bo oddziały sa zamknięte z powodu kwarantanny. Ten pacjent jest wliczony do zgonów nadmiarowych. Przypominam, mamy niechlubny rekord tychże zgonów od 1947 roku. Ile z tych osób udało by się uratować gdyby nie " pandemia " ? Nie mówię juz o spadku wykrywalności w wczesnej fazie różnej odmiany nowotworów. Kiedyś trafiłem na wywiad z dyrektorem jednej z najlepszych kilnik onkologicznych w kraju, ktory został zmuszony przez dyrektywy z Ministerstwa Zdrowia do zawieszenia, wszelkich zabiegów operacyjnych, bo wszystkich anastazjologow, nakazano mu wysłać do jednego ze szpitali tymczasowych...Za takie coś powinien być kryminał...Tak na marginesie, nasuwa się kolejne pytanie, Skoro mamy ta straszna pandemie, to czemu w porównaniu z 2019 rokiem w 2020 roku, było o 2 miliony mniej hospitalizowanych ? Każdego ludzkiego życia jest mi strasznie szkoda, zwłaszcza takiego ktore można było uratować, ale wskutek decyzji administracyjnych, bo wszelkie decyzje dotyczące pandemii uważam za administracyjne nie medyczne, bo nie są podparte żadna argumentacja medyczna, je zaprzepaszczono...
Odpowiedz
aniah
2021-11-08 10:48:25
0 6
Jaworina, sądząc po Twoich wypowiedziach, Ty pewnie żyjesz z zabijania ludzi w białych rękawiczkach. Lub jesteś małolatą nieznającą realiów ...
Odpowiedz
przyjaciel_2012
2021-11-08 20:07:42
0 1
Mam nadzieje ze już niedługo szlag trafi tych wszystkich prymitywnych słabo wykształconych zakompleksionych prymitywnych komentatorów oby was wirus dopadł
Odpowiedz
bigi18
2021-11-09 23:10:43
0 0
Jaworina
Przecież Ty sądzisz że czy weźmiesz zjesz paracetamol czy inny lek bez recepty, który kupiłaś bez żadnego oświadczenia świadomego użycia odpowiadasz za jego skutki uboczne tak samo jak za wzięcie udziału w eksperymencie naukowym na uczestnictwo w którym się zgadzasz i zgadzasz się na jego skutki uboczne! Rozumiesz? A to jest czysta głupota! Jeśli po paracetamol stałym się bezplodny albo ślepy to skarzylbys producenta o to że jego środek to spowodował a nikt mnie o tym nie poinformował. Ale jeśli kupując paracetamol podpisanym oświadczenie że biorę to na własną odpowiedzialność, to nie miałbym prawa nikogo skarżyć o żadne skutki uboczne! Rozumiesz? Przecież to nie takie skomplikowane. I to że jakiś lek kupiłem bez nadzoru to nie znaczy że przeczytalem ulotke i znam skutki uboczne, ale gdy podpisuje zgodę na eksperyment z wymienionymi skutkami ubocznymi to owszem, oświadczam że zapoznałem się z ryzykiem i na swoją odpowiedzialność w nim uczestniczę. Rozumiesz?
Odpowiedz
powrotdzedaja
2021-11-09 23:21:54
0 0
Stały zestaw debili i pyskówka jak zwykle:
mnimitz, bigi17m, maat.
Jeszcze tylko papusa brakuje.
A...
i jeszcze tej cioty, co na dwóch nickach jedzie i się nie potrafi przelogować.
Odpowiedz
potwor13
2021-11-09 23:29:08
0 0
@jaworina nie rozumiesz różnicy między lekiem a szczepionką? owszem leki mają skutki uboczne i są one w większości wymieniane w ulotce ale...i tutaj pewnie się zdziwisz ,jeżeli wystąpi któryś ze skutków ubocznych to należy taki lek natychmiast odstawić. Wytłumacz mi jak odstawisz szczepionkę a raczej wiadomy preparat????
a nasi rządzący i nie tylko zacierają ręce jak pięknie udało się naród podzielić. Mało tego zaczynamy się bać lekarzy zamiast im ufać!!!
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Wśród 22 pacjentów na oddziale covidowym są tylko 3 zaszczepione osoby"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]