8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Żądają od burmistrza wydania zarządzenia, które uniemożliwi osiedlenie się Romów w budynku

Opublikowano 31.03.2016 00:23:17 Zaktualizowano 04.09.2018 19:06:30 pan

Mieszkańcy żądają od burmistrza Limanowej wydania zarządzenia porządkowego, które uniemożliwi osiedlenie Romów w dawnej siedzibie sanepidu przy ul. Grunwaldzkiej. Protest argumentują m.in. policyjnymi statystykami oraz obawami o swoje rodziny i mienie. Liczą, że władze miasta podejmą stanowcze działania i przeciwstawią się kreowaniu Limanowian na rasistów i ksenofobów.

Publikujemy treść sprzeciwu mieszkańców osiedla nr 2 w Limanowej wobec planów osiedlenia rodzin narodowości romskiej w budynku byłego sanepidu przy ul. Grunwaldzkiej w Limanowej.
Działając w imieniu własnym oraz mieszkańców Osiedla nr 2 składamy na ręce Pana Burmistrza oficjalny i stanowczy protest wobec planów osiedlenia rodzin narodowości romskiej w budynku byłego sanepidu przy ul. Grunwaldzkiej.
Mieszkańcy osiedla, mając na uwadze wielokrotne trudne doświadczenia mieszkańców Limanowej i okolic ze wspólnego życia w jednej społeczności z mniejszością romską wyrażają uzasadnione obawy o bezpieczeństwo swoich rodzin, a w szczególności dzieci, oraz mienia, na które ciężko pracują, często poza granicami kraju. Na potwierdzenie tego faktu przytaczamy informacje uzyskane z raportów policji, a dotyczące interwencjo organów ścigania tylko na ul. Wąskiej w Limanowej.
W 2015 r. na 22 interwencje – 20 dotyczyło zgłoszeń niebezpiecznych incydentów, zagrażających porządkowi publicznemu, których uczestnikami i inicjatorami byli mieszkańcy Limanowej pochodzenia romskiego! Te statystyki jasno przedstawiają skalę problemu – kompletny brak jakichkolwiek pozytywnych efektów wieloletnich, kosztownych, rządowych i lokalnych programowi integracji mniejszości romskiej z polskim społeczeństwem.
Pragniemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że budynek po byłym sanepidzie ma dużą powierzchnię użytkową, ok. 400 m2 i jest umiejscowiony na działce przeszło 30-arowej. Obawiamy się, że w budynku tym po przeniesieniu jednej rodziny z ul. Wąskiej mogą zostać zakwaterowane kolejne romskie rodziny. Może tu dojść do zbudowania dużej romskiej enklawy na wzór osiedla romskiego w miejscowości Koszary. A wszyscy przecież wiemy, jakie są tam odwieczne problemy, choćby z samowolami budowlanymi i brakiem poszanowania polskiego prawa przez mniejszość romską.
Ponadto domagamy się wreszcie oficjalnych informacji i statystyk – ile środków rocznie wydatkuje Miasto Limanowa na dofinansowanie rodzin romskich. Prosimy o podanie ile osób rocznie obsługuje MOPS i ile z tej liczby stanowią Romowie? Jaka kwota pomocy socjalnej przypada na jednego Roma? Ile Miasto Limanowa otrzymało środków finansowych w latach 2010-2015 w ramach dotacji celowych na różne programy związane z mniejszością romską?
Bulwersuje nas fakt, że ludzie, którzy praktycznie w 100% żyją na koszt państwa nic z siebie nie dając w zamian temu państwu, ośmielają się domagać od władz Miasta Limanowa zapewnienia lokum o określonym wygórowanym standardzie i lokalizacji oraz mają czelność bez żadnych obiekcji, w świetle kamer stawiać swoje warunki Panu Burmistrzowi.
Sprzeciwiamy się więc stanowczo dalszemu finansowaniu bez ograniczeń egzystencji rodzin romskich, szczególnie w sytuacji gdzie wiele rodzin na terenie miasta narodowości polskiej żyje w dużo gorszych warunkach nie otrzymując żadnego wsparcia z wyodrębnionych, specjalnych programów rządowych.
Domagamy się, aby Pan Panie Burmistrzu wydał zarządzenia w sprawie zakazu zasiedlania przez Romów budynku po byłym sanepidzie na wzór zarządzenia Burmistrza Czchowa zakazującego zasiedlenia Romów w miejscowości Czchów.
Brak reakcji Pana Wojewody i jego służb prawnych na to rasistowskie naszym zdaniem zarządzenie świadczy o tym, że wydane zarządzenie podobnej treści przez Pana byłoby zgodne z prawem. Tak więc w myśl starej rzymskiej zasady „Dura lex sed lex” - twarde prawo, ale prawo, mimo jego uciążliwości i konsekwencji dla zobowiązanego musiałoby być bezwzględnie respektowane przez Romów, pełnoprawnych przecież obywateli Rzeczypospolitej Polskiej – pełnoprawnych nie tylko co do praw, ale i obowiązków. Przerwano by w ten sposób wszelkie obawy i spekulacje na temat przeznaczenia budynku, Uspokoiłoby to mieszkańców Limanowej, o których spokój i bezpieczeństwo powinien Pan dbać na równych prawach.
Mamy dosyć traktowania nas Mieszkańców Limanowej jako rasistów i ksenofobów. Domagamy się stanowczych protestów Urzędów Miasta na tego typu insynuacje i oskarżenia w prasie i mediach, już nie tylko lokalnych, ale i ogólnopolskich (program TVN „Uwaga”, artykuł w Gazecie Wyborczej). Sprzeciw Pana Burmistrza oraz przedstawione stanowisko Urzędu na temat programu TVN umieszczone na stronie internetowej Miasta Limanowa uznajemy za niewystarczające.
Brak zdecydowanej reakcji na te oskarżenia ze strony Urzędu Miasta, Pana Burmistrza oraz Rady Miasta może doprowadzić do eskalacji narastających napięć społecznych jak również otwartych protestów Mieszkańców Limanowej na dużą skalę.
Mamy już dość obrażania nas i fałszywej poprawności politycznej prezentowanej przez media, władze województwa i instytucje rządowe. Należy wreszcie nazwać rzeczy po imieniu, stwierdzić że pieniądze wydawane na integrację Romów przynoszą wręcz odwrotny od zamierzonego skutek. Niektórzy Romowie stali się aroganccy, roszczeniowi, niechętni do jakiejkolwiek pracy czy nauki, zachowują się tak jakby prawo ich nie obowiązywało.
Reasumując powyższe, chcemy stanowczo zaprotestować przeciw planom osiedlenia Romów przy u. Grunwaldzkiej w budynku byłego sanepidu. Jesteśmy zdeterminowani do bardziej stanowczych działań, jeżeli okaże się, że te plany stają się bardziej realne. Chcemy spokojnie żyć, bez obaw o swoje dzieci, rodziny i mienie! Na ten spokój i bezpieczeństwo ciężko pracujemy, płacimy podatki, dbamy o rozwój i dobre imię Naszego Miasta. Dobre imię, które teraz jest opluwane i niszczone przez media. Liczymy na Pana zrozumienie i czekamy na odważne, stanowcze działanie!
Radny Osiedla i Zarząd Osiedla nr 2 dysponują listą z podpisami mieszkańców (325 podpisów) przeciwko planom zasiedlenia budynku po byłym sanepidzie.
W podpisie: radny osiedla nr 2 Mieczysław Sukiennik i Zarząd Osiedla nr 2.
Zobacz również:

Komentarze (48)

Lumpex
2016-03-31 07:16:48
0 14
Pełne poparcie dla mieszkańców!!!
Odpowiedz
zabawny
2016-03-31 07:56:53
0 12
Sercem duszą i ciałem, popieram protestujących mieszkańców.
Cygany powiedzą: my spokojni ludzie z nikim nie zadzieramy, a oni nas nie chcą. :)))
Odpowiedz
chlop
2016-03-31 08:09:43
0 11
Pełne poparcie i czekamy na zestawienia i liczby.
Odpowiedz
ogonek
2016-03-31 09:21:43
0 7
Panie burmistrzu rządamy publicznej informacji ile pieniędzy przypada na roma, Ile naszych pieniędzy idzie na nich. Przybliży to nam jak to wygląda.
I mam pytanie, może ktoś zna odpowiedź. Słyszałem że pieniądze które dostają cyganie, są finansowane przez rząd niemiecki, za krzywdy wyrządzone podczas 2 wojny światowej.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 09:38:05
3 7
Ale o co chodzi? Przecież w ogóle nie ma takiego tematu? Romowie musieliby mieć 1mln złotych, żeby zakupić taką posiadłość, a oni nie mają nawet 1 procenta tego. Trochę histeryczne zachowanie.

Poza tym bądźmy poważni. Instytucje państwowe orzekły, że burmistrz Czchowa działał nielegalnie wydając taki zakaz w Czchowie, a my tego samego domagamy się w Limanowej.

Dotąd przewagą burmistrza Biedy było to, że działał zgodnie z prawem, a teraz ludzie oczekują, że będzie łamał prawo. Widzę, że niektórzy dorośli ludzie w Limanowej nadal pozostali na poziomie piaskownicy.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 09:41:18
8 4
Kolejny odcinek serialu pt. 'Eksperyment samorządu miasta Limanowa, czyli rzecz o tym, jak podrzucić sąsiadowi łajno z własnego podwórka'. Mimo słusznych intencji w sprawie rozwiązaniu odwiecznego problemu patologi cygańskiej, fatalne wykonanie i zachowanie Burmistrza i Rady Miasta w stosunku do innego samorządu. Brawo Wy!
Odpowiedz
maly86
2016-03-31 09:45:51
0 12
Szacun... I w 100% poparcie! Niech się w końcu wezmą za uczciwą prace która im pozwoli wynająć własne mieszkanie! W limanowej czy okolicach jest dość ofert pracy zawsze w zamian za jakąś pomoc renek drogi mogą zamiatać kamizelki odblaskowe taczki łopaty i jadą za przysłowiową kromkę chleba a ni szlajać się i wylegiwać przed tymi barakami i drażnić całe obywatelstwo polskie
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 09:46:29
3 6
p.s Oczywiście z niecierpliwością czekamy na pełny bilans finansowy jaki otrzymują rodziny cygańskie zarówno z kasy miejskiej jak i budżetu państwa. Gdyby się okazało że dane są 'przerażające' dla zwykłego limanowskiego zjadacza chleba, to proszę pamiętać że byli i obecni burmistrzowie i radni nic nie robili w tej sprawie.
Odpowiedz
MAJA12
2016-03-31 09:50:23
4 6
Panie radny tak dalej to mieszkańcy będą z panem i będą mieli pewność że głos który oddali na Pana osobę nie będzie zmarnowany .
Pani przewodnicząca niech się uczy i bierze z Pana przykład bo na chwile obecną to jest osobą nie kompetentną i nie powinna zajmować stanowiska przewodniczącej . Przykład mamy na ostatniej sesji.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 10:56:48
6 2
Szanowni Państwo,
Odpowiedzialność za ten cyrk ponoszą m.in. wszyscy Radni, którzy głosowali za przyjęciem 'UCHWAŁA NR XIII.100.2015 RADY MIASTA LIMANOWA z dnia 30 lipca 2015 r. w sprawie realizacji zadania dotyczącego poprawy warunków mieszkaniowych społeczności romskiej z terenu Miasta Limanowa.'
Proszę sobie sprawdzić jak głosowali Radni z państwa osiedla.
Gdyby się okazało, że samorząd Miasta Limanowa wygra sprawę z samorządem Czchowa i będzie mógł zgodnie z prawem przesiedlić element patologi społecznej, może to doprowadzić do stworzenia precedensu prawnego, gdzie jeden samorząd drugiemu, bez konsultacji, będzie mógł podsyłać tego typu 'kwiatki'. Oznacza to nic innego, jak to, że w przyszłości inne samorządy być może będą mogły 'podrzucać' do Limanowej swoje patologie. Na miejscu niektórych Radnych już zbierałbym podpisy pod zakazem zasiedlania pustostanów na terenie Limanowej.
Problem z patologią cygańską należało rozwiązać jak np. we Wrocławiu, zakupić nieruchomość gdzieś na obrzeżach lub po konsultacji i wyrażeniu zgody na terenie innego samorządu, i natychmiast eksmitować z ul. Wąskiej. W razie sprzeciwu niech sobie szukają na własną rękę i za własne pieniądze. Teraz mamy postawę roszczeniową i wygórowane wymagania do której cygany się przyzwyczaili, bo państwo ich tak nauczyło.
Odpowiedz
constantinescu
2016-03-31 11:04:30
1 9
Ja też chcę dom. Może mnie ktoś zafunduje zakup sanepidu. ;-) Bardzo chętnie przyjmę. Gwarantuję spokój i porządek!!!
Odpowiedz
111ksiadz
2016-03-31 11:18:24
1 5
Nie dajmy się zwariować! To że jeden czub wydaje debilne zarządzenia wcale nie oznacza że drugi musi robić z siebie czuba.A tak serio to chodzi mi po kościach że znajdzie się ktoś(pomagiery,organizacje,obrońcy uciśnionych,sukienkowi) kto załatwi im ten'sanepid'- i nie będzie trzeba miliona.
Odpowiedz
daglas
2016-03-31 11:32:18
5 3
Niedawno było oburzenie że burmistrz Czchowa to rasista, ksenofob, że co on sobie myśli, że bawi sie grabkami w nieswojej piaskownicy, że działa nielegalnie itd. itp. Dzisiaj protesty u nas. Nie wydaje wam się że to hipokryzja? Już kiedyś pisałem że zamiast sie bawić w kukułkę to może lepiej postawić im kontenery mieszkalne gdzieś na obrzeżach miasta i niech sie integrują z przyrodą. Teraz jak sie w to zaangażowały różne organizacje z mediami ogólnokrajowymi i przedstawicielami rządu łącznie, to ciężko będzie to nawarzone piwo wypić.
Odpowiedz
daglas
2016-03-31 11:53:17
6 3
Żeby sie to tylko nie skończyło tak, że inne samorządy wspólnymi siłami zakupią budynek po sanepidzie i zafundują nam jeszcze liczniejszą grupę cyganów :)
kto pod kim dołki ........................ .
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 11:54:48
3 3
Twój link się nie otwiera.
Nie trzeba uchylać czegoś, co nie ma mocy prawnej.
Odpowiedz
GPP
2016-03-31 12:04:24
4 2
@Cooba000 polecam wymianę komputera lub dostawcy internetu
W eter poszło zarządzenie, na ogrodzeniu nieruchomości w Czchowie wisi, ludzie oglądają TVN, TVP nagrywa , a w Limanowej sami rasiści co nie chcą Romów.
Wszystko OK ?
Kolejne samorządy czekają i znajdziemy się z przysłowiową ręką w nocniku.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 12:14:19
1 4
Wszystkie inne strony mi się otwierają, więc z rady nie skorzystam. Z takim doradcą, to daleko nie zajdę.

Nie odwracaj kota ogonem. Odniosłem się do mocy prawnej zakazu, a nie do medialnej strony tego. I z tego jak widać się już wycofałeś.

A poza tym, serio sądzisz, że jakiś warszawiak siedzi w pracy o 12 i myśli o tym, jacy rasiści mieszkają w Limanowej?
To współczuję. Chyba niewielu ludzi jest, którzy w ogóle się przejmują TVN-em. Jak widać znajdują się takie okazy.

'na ogrodzeniu nieruchomości w Czchowie wisi' Straszne, koniec świata.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 12:15:51
2 3
Chyba tylko jakiś tchórz przejmuje się awanturami Chudoby. No ja też teraz będę się bał faceta, co mi grozi policją, bo się na niego krzywo popatrzyłem.
Albo chłopie piszesz poważnie, albo nie zawracaj mi głowy.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 12:38:51
5 1
111ksiadz ,
Oby się przypadkiem nie okazało, że z pomocną dłoń do 'dyskryminowanej społeczności cygańskiej' wyciągnie sam nowo upieczony v-ce Minister Finansów. Znając wyjątkową 'wyrozumiałość dla problemów cyganów' prezentowaną przez limanowskie struktury Prawa i Sprawiedliwości może sypnąć 'skromnym groszem' na jakiś Sanepid lub inną nieruchomość na terenie miasta.

Cooba,
Na litość Boską, czego nie rozumiesz?
Zarządzenie (takie samo jakiego obecnie domagają się mieszkańcy osiedla nr.2) Wójta o zakazie zasiedlania nieruchomości położonej w Czchowie, pomimo wstępnych deklaracji Wojewody nie zostało do chwili obecnej uchylone.
Odpowiedz
daglas
2016-03-31 12:59:39
5 1
RadioKraków :
'Prawie 1 mln zł otrzymała gmina Łącko na Sądecczyźnie na zakup nowych domów dla rodzin romskich z Maszkowic. Wójt nie wyklucza, że będzie ich szukał poza terenem gminy'
- to prawie tyle ile kosztuje sanepid. ...
brrrrrrrrrr.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 13:23:12
2 3
RNlimanowa,
czego nie kumasz? I nie wzywaj imienia Pana Boga na daremno, katoliku.
Jak można uchylić zakaz niemający mocy prawnej? Weź się trochę zastanów.
Będzie jak z tymi busami.

Jakie zarządzenie? W jakim celu? Bo Murowski wyraził chęć zamieszkania tam?
Wyjdź, człowieku, z piaskownicy. I nie pisz do mnie z takimi bzdurami.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 13:35:25
3 2
To czy zarządzenie ma lub nie ma mocy prawnej, oraz czy zostanie podtrzymane czy też uchylone toczy się wg. mojej wiedzy obecnie spór, o którym zadecydują odpowiednie organa prawne. Natomiast, jeśli podsiadasz 100% pewność że zarządzenie nie ma mocy prawnej to proszę podziel się informacją, której ja widocznie nie posiadam. Z góry dziękuję.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 14:06:35
2 3
W porządku, więc na podstawie jakiego prawego burmistrz Czchowa może zakazać właścicielowi posesji zamieszkać tam?

Skoro miałeś wiedzę, trzeba było od razu pisać, a nie czekać do 7 posta.
'Natomiast, jeśli podsiadasz 100% pewność że zarządzenie nie ma mocy prawnej' Jak mogę udowodnić negację? To ty pokaż prawo na podstawie, którego można komuś wydać taki zakaz.
Pan Chudoba jest po prostu wyjątkowy niepoważny.
Wyobraź sobie, że teraz przychodzi do ciebie, do mieszkańca Czchowa, pan Chudoba i oznajmia ci, że wydał rozporządzenie o zajęciu twojego samochodu?
Człowieku, takie rzeczy tylko podczas sytuacji kryzysowych.

Raz twierdzisz, że wojewoda już stwierdził, że go uchyli, a potem, że jednak myślą, czy można. To się zdecydujcie.

A skrót RNlimanowa, to co znaczy?

Jak stanę na rynku i powiem, że chce zamieszkać w kościele, to też będziecie pisać pisma o zakaz dla mnie?

Burmistrz to gospodarz miasta, a nie despota, który ma władzę absolutną i może ci mówić, gdzie możesz spać.
Odpowiedz
GPP
2016-03-31 14:20:01
3 4
@Cooba000
Budynek byłego sanepidu ma zapisane przeznaczenie jako biurowy (odsyłam przetarg AMW i księga wieczysta tam powołana) więc podstawa jest.
Nie jest to budynek jednorodzinny
Odpowiedz
konto usunięte
2016-03-31 14:31:26
0 2
Cooba,
Moja wiedza opiera się tylko i wyłącznie o informacje medialne, więc dla tego poprosiłem Cię o podanie pewnego źródła, iż rozporządzenie wydane przez władze Czchowa nie posiada mocy prawnej. Mogę tylko skromne powtórzyć że wg. mojej wiedzy (czyt.medialnej) obecnie twa spór prawny.
Odpowiedz
pps
2016-03-31 15:14:27
0 5
Szanowni użytkownicy i komentatorzy powyższego artykułu, a szczególności komentujący fragment dotyczący wydania zarządzenia w sprawie zakazu zasiedlenia. Należy czytać tekst ze zrozumieniem i nie wyrywać z kontekstu. Czytając ten tekst ze szczególną uwagą dokonując analizy całego artykułu i intencji autorów pisma stwierdzam, iż w pierwszej części przytoczonego poniżej fragmentu autorzy domagają się wydania zarządzenia zakazu zasiedlania na wzór zarządzenia Burmistrza Czchowa, a zaraz w drugiej części przytoczonego fragmentu stwierdzają, że wydane zarządzenie przez Burmistrza Czchowa jest (zdaniem autorów) rasistowskie, na co nie reagują władze wyższych instancji.

Świadczy to o tym, że autorzy tekstu w tym fragmencie zwracają się do władz wyższego szczebla o reagowanie na podejmowane zarządzenia i uchwały nie zgodne z prawem (do tego są między innymi powołane), a nie do wydania niezgodnego z prawem zarządzenia zakazu zasiedlenia przez Burmistrza Limanowej.

Poniżej analizowany fragment tekstu.
„…Domagamy się, aby Pan Panie Burmistrzu wydał zarządzenia w sprawie zakazu zasiedlania przez Romów budynku po byłym sanepidzie na wzór zarządzenia Burmistrza Czchowa zakazującego zasiedlenia Romów w miejscowości Czchów.
Brak reakcji Pana Wojewody i jego służb prawnych na to rasistowskie naszym zdaniem zarządzenie świadczy o tym, że wydane zarządzenie podobnej treści przez Pana byłoby zgodne z prawem…”

Popieram działania bez emocji, rozważne i przede wszystkim zgodne z prawem, ale jeżeli bez przerwy, jako mieszkańcy miasta jesteście opluwani przez różne środowiska to nie możecie ciągle udawać, że to deszcz pada i wówczas należy podjąć kroki obronne. Kłamstwo powtarzane dziesiątki razy niejednokrotnie staje się prawdą. Społeczeństwo w większości przyjmuje za prawdę informacje podane przez media i prasę, nasza historia w wielu miejscach jest tego przykładem. Limanowa i Limanowianie stają się znani w świecie jako prześladujący mniejszość romską.
Mieszkańcy Polski i nie tylko zwracają uwagę, aby podjęło w Limanowej odpowiednie działania informacyjne na szerszą skale. Zakup pięknego domy (poprawa warunków bytowych) z przeznaczeniem dla mniejszości romskiej stał się dla Limanowej i Limanowian przekleństwem eskalującym niepokoje społeczne .
Należy walczyć o spokój dobre imię. Życzę powodzenia w rozwiązaniu problemu.
Odpowiedz
vsuchyv
2016-03-31 16:20:46
0 3
Wczoraj w romskiej osadzie w miejscowości Maszkowice płonęły hałdy śmieci. Jeżeli ktoś chcę więcej o tym poczytać polecam wyszukiwarke internetową- dodanie linku w komentarzu skutkuje jego usunięciem.
Odpowiedz
maestro1
2016-03-31 19:15:01
2 1
Niedawno pisaliście o burmistrzu Czchowa 'co za idiota że wydaje takie zarządzenie, niezgodne z prawem itp.' To już jest ok? Panie Bieda, trzeba wykupić sobie w Czchowie prawa autorskie do tego zarządzenia.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 19:35:07
1 0
maestro1
Umiesz rozróżnić pojęcia:
Burmistrz wydaje rozporządzenie a ludzie zwracają się z pismem do burmistrza o rozporządzenie? Bo nie sądzę.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-03-31 20:15:47
1 0

Cooba000
Umiesz rozróżnić pojęcia:
Zarządzenie a rozporządzenie?
Bo nie sądzę.

...mógłby ktoś napisać, ale zwalam to na karb natłoku wrażań, albo inny atak kosmitów.

Odpowiedz
vvv
2016-03-31 20:55:09
1 1
Z protestu : 'Brak zdecydowanej reakcji na te oskarżenia ze strony Urzędu Miasta, Pana Burmistrza oraz Rady Miasta może doprowadzić do eskalacji narastających napięć społecznych jak również otwartych protestów Mieszkańców Limanowej na dużą skalę' , a jak Rada miała podjąć stanowisko w stosunku do obraźliwych wypowiedzi Burmistrza Czchowa to Pan Radny wychwalany przez @ maja12 był przeciwko. No to już nie wiem o co mu chodzi ?
Odpowiedz
legol971
2016-03-31 20:58:51
0 2
Może Pan Burmistzr zainteresuje się (rodowitymi) Limanowskimi rodzinami które sobie nie radzą .Było by miło
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 21:57:29
1 0
Absolut, to kiedy się spotkamy w sądzie tak jak mi to obiecałeś, nie mogę się doczekać?!
Dawniej pisał o winie masonów i cyklistów, a teraz nagle kosmici. No widać kolega się doucza. Brawo. Człowiek uczy się całe życie.

Chłopak znalazł dwa słowa, wpisał do internetu, żeby znaleźć różnicę i tym się pochwalić, że nauczył się korzystać z google. Brawo. Już nie mogę doczekać się procesu, który mi miał wytoczyć.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-03-31 22:20:11
1 0

Coobuś: A nie pomyślałeś o tym, że odpuściłem Ci z litości?
Szczekaj dalej.

Odpowiedz
alim
2016-03-31 22:44:39
0 1
-NIEROBY DO ROBOTY
-pomoc dla starszych nie mających środków na utrzymanie
-pomoc dla samotnych matek wychowujące dzieci
-pomoc dla poszkodowanych nieszczęśliwymi wypadkami:
pożar, powódź, osuwisko,nieszczęśliwy wypadek,nagła choroba,śmierć osoby utrzymującej rodzinę
BEZ WZGLĘDU NA NARODOWOŚĆ, KOLOR SKÓRY I POCHODZENIE
- ALE NIE POMOC DLA:
-NIEROBÓW-BO SIĘ NIE CHCĘ
- BO PAŃSTWO DA-
- BO MI SIĘ NALEŻY
-BO MY MAMY MAŁE DZIECI


A KUR** KTO ICH NIEMA ?

Każdy normalny człowiek kochający swoją rodzinę ROBI WSZYSTKO ABY JĄ UTRZYMAĆ NA JAK
NAJLEPSZYM POZIOMIE
Wyjeżdżając do pracy za granicą, rezygnując z przyjemności wychowania własnych dzieci, poto aby żyło im się lepiej.
Inni zaś pracując na miejscu dorabiają do późnych godzin wieczornych, po to aby żyło się 'lepiej'
A takie chamy które nie potrafią docenić tego co i tak dostają jak nigdzie indziej, jeszcze śmią coś żądać, czy wymagać
Szlak mnie trafia
a jakby doszło do tego że zaludnią nimi sanepid to coś może się stać
to nie jest groźba, to ostrzeżenie przed podjęciem pochopnych decyzji a jest nas DUUUUŻO
Pełne poparcie dla radnego.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 23:11:36
1 0
Nie, nie pomyślałem, bo nie zakładam tak nieprawdopodobnych scenariuszy. Jesteś tak złym człowiekiem, że gdybyś miał cień możliwości, to byś komuś dowalił.

Odpuściłeś nie ze względu na mnie, tylko ze względu na siebie. To znaczy dotarło do ciebie, że jak pójdziesz na policję, do sądu i opowiesz historię swojego życia, to będą z ciebie mieli bekę.

A co do szczekania, to zapominasz, że to ty do mnie poszczekałeś.

Wyznaczyłeś mi termin przeprosin, nie przeprosiłem.
To jak to jest? Prawdziwy mężczyzna jesteś czy nie? Bo prawdziwy mężczyzna dotrzymuje swoich słów. Widocznie się takim nie czujesz.

I dopiero teraz piszesz, że się wycofałeś - wywołany do tablicy - tym bardziej widać, że po prostu to były groźby bez pokrycia. Ot tak - sfrustrowany ...facet chciał się dowartościować, liczył na przeprosiny, a się skompromitował. Ani przeprosin, ani sądu.
Odpowiedz
tomasz1974
2016-03-31 23:22:53
1 1
'W podpisie: radny osiedla nr 2 Mieczysław Sukiennik i Zarząd Osiedla nr 2. ' widzę aktywność Mieczysława. Czyżby Mieczysław bała się wracać do domu ... może jakiś arsenał ma w domu do obrony :-)
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-03-31 23:28:57
0 1
Coobuś: Robaczku, przeceniasz się.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 23:40:18
0 1
Marna ironia jako desperacka próba zaprzeczenia.

Próba zakpienia - nieudolna próba umniejszenia czyjejś osoby. Nie posunę się do tego samego. Bo tymczasem sam sobie umniejszasz. To znaczy zniżasz się tak nisko, że wyręczasz mnie w ośmieszaniu ciebie. Wychodzi z ciebie wszystko najgorsze, a przede wszystkim nerwy.

A podobno jesteś taki dorosły.

Nie przeceniam się - przypominam twoje deklaracje. Nie ma to jak skompromitować się na całego.
Liczę jednak, że jeszcze mi kiedyś pogrozisz, żebym miał jeszcze większy ubaw.
Odpowiedz
Cooba000
2016-03-31 23:47:15
0 1
Teraz dopiero zauważyłem w skrzynce na pw.

'Mam poprawić w Twoim wpisie rozporządzenie na zarządzenie i wykasować resztę postów? ;)'
Yyyyy, bo? Nowa forma opresji? Kasowanie moich postów?

Rok 2015
'Dura lex, sed lex.
Nie pozwolę na to, żeby jakiś 'gimbus' zniesławiał i pomawiał instytucję, jaką jest Policja oraz mnie.

Gimbus, wystarczą wcześniejsze twoje wpisy.'

Rok 2016
'Coobuś: A nie pomyślałeś o tym, że odpuściłem Ci z litości?'
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-04-01 00:10:42
0 1
Odnośnie cytatów - nic dodać, nic ująć.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-01 00:17:55
0 1
Dokładnie, obnażają wszystko.
Żadne odpuszczanie. W końcu dobre imię.
Czyli nie zależy ci na dobrym imieniu. Sprawiłem, że nie chcesz być mężczyzną.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-01 00:20:44
1 0
Czekam, aż mi zaczniesz życzyć chłoniaka.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-04-01 00:23:34
0 1
Dobrych snów, dziewczynCoo :D
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-01 00:32:04
0 1
Jakbym miał na imię Andrzej, to już pewnie bym straszył sądem.

Do widzenia, transiku.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2016-04-01 00:38:10
0 0
DziewczynCoo, nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-01 09:06:30
0 0
Oho, a jednak nie poszedł spać, kolejna niesłowność:
Najpierw: oho, zobaczymy się w sądzie. Miesiące mijają i nic. Takie to grożenie sobie transika.

A to co teraz robisz od kilku postów, to zwykłe i dziecinne lżenie.
Po 1., bo to twoje normalne zachowanie, a po 2. bo w obliczu tego, jak cię teraz skompromitowałem, to właśnie tak desperacko się zachowujesz. Lżysz jak 7-latek, który nie wie, co powiedzieć.

Transiku, ja znam o wiele więcej słów - ty się ogranicz do masonów i cyklistów.
Odpowiedz
elf
2016-04-01 18:56:20
0 0
To może zróbcie taką listę, nie tylko z osiedla na.2- dostępną dla wszystkich mieszkańców Limanowej, wyrażającą protest przeciw romom. Niech podpisują i protestują! Może na taką masówkę ktoś w końcu zareaguje i ta mniejszość w końcu się weźmie za robotę!
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Żądają od burmistrza wydania zarządzenia, które uniemożliwi osiedlenie się Romów w budynku"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]