8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Apelują o budowę boiska ze sztuczną trawą

Opublikowano 23.02.2015 07:21:44 Zaktualizowano 04.09.2018 14:10:04 jaca

Kluby piłkarskie z terenu powiatu limanowskiego apelują do władz samorządowych o budowę pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią. Taka inwestycja jest rozważana przez miejskie władze w Limanowej.

Kluby piłkarskie z terenu powiatu limanowskiego w okresie zimowym, w trakcie przygotowań do rundy wiosennej, zmuszone są wynajmować boiska ze sztuczną nawierzchnią najczęściej w Tylmanowej, Myślenicach lub w Wieliczce. – Koszt wynajmu to około 400 zł plus dojazd – wylicza Stanisław Piegza, prezes Powiatowego Zrzeszenia Ludowych Zespołów Sportowych. – Mecze kontrolne i treningi w okresie zimowym na boisku ze sztuczną nawierzchnią to dzisiaj norma, nawet dla drużyn z niższych lig. Bardzo liczymy, że budową takiego boiska zainteresuje się burmistrz Limanowej, Władysław Bieda. W ostatnich latach dużo zrobił dla rozwoju piłkarstwa na terenie miasta. Poza tym takie boisko w pierwszej kolejności powinno powstać w głównej miejscowości naszego powiatu. Według mnie mogłoby zostać wybudowane na obecnym boisku trawiastym pod szpitalem.

Władysław Bieda nie ukrywa, że zastanawiał się już nad budową takiego obiektu ale konkretnych deklaracji nie chce składać. - Wszyscy dobrze wiedzą jaki to jest duży wysiłek finansowy – powiedział Władysław Bieda. – Nie wiemy jeszcze, czy ze środków unijnych moglibyśmy pozyskać pieniądze na taki cel. Staramy się zdobyć odpowiednie fundusze.

Komentarze (52)

mil1
2015-02-23 08:44:32
2 7
Swetny pomysl! Przyda sie taki obiekt w Limanowej!
Odpowiedz
Marcin1221
2015-02-23 08:45:26
1 9
Świetna inicjatywa! Biorąc pod uwagę ilość miejscowych drużyn, boisko będzie praktycznie samo zarabiać na swoje utrzymanie, a może nawet stopniowo spłacać koszty budowy. Najbliższe sztuczne boisko jest oddalone o prawie 50 km i w zimie trzeba trenować na hali, czego właściwie nie powinno nazywać się treningiem, lecz zabawą.
Odpowiedz
Kkkk
2015-02-23 08:47:42
1 7
Bardzo fajna inicjatywa,taki obiekt to skarb dla tutejszych klubów :)
Odpowiedz
plomien7
2015-02-23 08:51:37
0 3
Świetny pomysł, który z pewnością pomoże klubom w przygotowaniach zimowych i zmniejszy koszty co jest bardzo ważne zwłaszcza dla tych drużyn u których ciężko jest z pieniędzmi
Odpowiedz
konto usunięte
2015-02-23 08:53:25
0 2
świetny pomysł. Inwestycja która się zwróci i nie będzie trzeba do niej dokładać. A ponadto będzie chlubą naszego regionu.
Odpowiedz
konto usunięte
2015-02-23 08:53:40
0 3
Genialny pomysł.Od wielu lat boisko sztuczne było mankamentem w Limanowskiem powiecie przez co drużyny z powiatu zamiast zakupić nowy sprzęt piłkarski lub inwestować w młodzież wydawała duzo pieniędzy na wynajem i przejazd. Ta bardzo kosztowna inwestycja mysle ze bardzo szybko zwróciła by się i ułatwiła przygotowania do wiosennej rundy dzieki czemu kluby z limanowskiego powiatu może mogły walczyć nie tylko w piłkarskim okręgu lecz na wyższym szczeblu;-)
Odpowiedz
dpiaskowy
2015-02-23 08:55:45
0 3
Bardzo dobry pomysł! Boisko ze sztuczną nawierzchnią w Limanowej jest bardzo potrzebne z uwagi na ilość druzyn w naszym powiecie. Z pewnością nawet poziom grania w piłkę na terenie Limanowej bardzo by wzrósł, gdyż takie boisko pozwoliłoby na treningi na bardzo dobrej, równej powierzchni, a kluby nie musiałyby martwić się o stan nawierzchni swojego głównego boiska po treningach(np podczas niekorzystnych warunkach atmosferycznych). Na pewno taka inwestycja jest bardzo potrzebna w Limanowej.
Odpowiedz
glovex
2015-02-23 08:56:30
1 3
Bardzo dobra inicjatywa,takie boisko przydało by się w powiecie.Zmniejszyło by koszty dla klubów które muszą jeździć do Tylmanowej i Myślenic a także zarabiało by na siebie poprzez udostępnianie innym przyjezdnym tego boiska.Budowa boiska pod szpitalem zagospodarowała by teren na którym często można spotkać ludzi z pod ciemnej gwiazdy.
Odpowiedz
kisiel
2015-02-23 08:56:34
0 3
mimo iż nie jestem związany ze sportem, to wydaje mi się że taka inwestycja jest konieczna dla miasta i całego powiatu... skoro wszystkie kluby z okolic wydają duże pieniądze na treningi na takim obiekcie i wszystkie te pieniądze lądują na sztucznych trawach poza granicami naszego powiatu to czemuż nie mogłyby zostawiać ich tutaj... czysta oszczędność i ekonomia.... wiadomo na początku duża inwestycja, ale w dłuższej perspektywie chyba nieoceniona
Odpowiedz
matias555
2015-02-23 08:56:57
0 2
Bardzo dobry pomysl!!! Wkoncu pobliskie kluby beda mialy gdzie trenowac w zimie i nie tylko :)
Odpowiedz
spejson1234
2015-02-23 09:05:15
0 1
Świetny pomysł! Nie ma w pobliżu takiego pełnowymiarowego boiska ze sztuczną murawą. Młodzież z powiatu limanowskiego będzie miała się gdzie rozwijać.
Odpowiedz
papryka222
2015-02-23 09:15:39
0 1
Nareszcie ktoś o tym pomyślał. Mam nadzieje ze inicjatywa szybko zostanie rozpatrzona i wcielona w życie
Odpowiedz
kpustelnik
2015-02-23 09:32:22
0 0
Rewelacja ! To inwestycja, która będzie służyć nie tylko zespołom z Limanowej, ale z całego powiatu i nie tylko zarówno seniorskim ekipom jak i najmłodszym drużynom :) otworzy sie ze tak powiem nowy rynek, kluby beda mogly wczesniej, taniej i przede wszystkim bez zbednych godzin transportu przygotowywac sie do rundy po zimowej xd wedlug mnie kto tylko moze sie przyczynić do tego projektu powinien pomóc i jakoś wspólnie zrealizować tą inwestycje :)
Odpowiedz
realolek
2015-02-23 09:40:52
2 1
Bardzo dużo powstaje takich boisk, jednak w najbliższym otoczeniu nie ma takiego obiektu. Jest to na prawdę świetny pomysł, który jak sądzę spotka się z samymi pozytywnymi ocenami. Jednak, jeżeli ma to być na zasadzie Orlika w Limanowej, gdzie chłopaki nie mogą zagrać w korkach, choć na wszystkich boiskach tego typu można grać w takim obuwiu, to lepiej dać sobie z tym spokój. Jeżeli jednak wszystko byłoby jak być powinno, to jest to jeden z najlepszych planów w ostatnim czasie w powiecie.
Odpowiedz
Tusik
2015-02-23 09:58:28
0 0
Również dołączam się do apelu. Już wiele razy mówiliśmy w środowisku piłkarskim o tym i sytuacja dojrzała do tego apelu i do konkretnych działań ze strony Samorządu. Komentarze świadczą o tym, że jest to już konieczność. Inwestycja będzie się zwracać.
Odpowiedz
konto usunięte
2015-02-23 10:12:40
0 1
Pomysł dobry, niech kopacze mają takie boisko. Miasto na to stać, burmistrz wybuduje, bo za piłkarzami stoi masa wyborców. Ale opłacalne to nie będzie. Skoro będą korzystać z niego kluby sportowe, które dotowane są przez samorządy, to tak naprawdę kasa nowa nie przyjdzie - będzie przelewana z jednego konta na drugie. A to wciąż ta sama kasa.
Niemniej standardem jest takie boisko w mieście wielkości Limanowej. Wola ludu.
Odpowiedz
m11939
2015-02-23 10:22:16
2 2
Pomysl bardzo dobry, miejmy nadzieje ze dojdzie do skutku. Nawiazujac tu jeszcze do komentarza realolek, procz braku mozliwosci gry w korkach(lankach) to jest jeszcze wiekszy problem z naszymi Orlikami miejskimi, mianowicie taki ze sa one zamkniete w okresie zimowym(wtedy kiedy sa najbardziej potrzebne) jesli tylko temperatura spadnie ponizej zera, badz pojawi sie na nich nawet niewielka ilosc sniegu. Jesli na takich samych zasadach mialo by dzialac boisko pelnowymiarowe to byly by to moim zdaniem pieniadze wyrzucone w bloto.
Odpowiedz
Hiena
2015-02-23 10:36:36
0 2
Niech klubu założą sobie stowarzyszenie, wezmę kredyt na inwestycję i go spłacają.
Odpowiedz
pikador
2015-02-23 10:45:29
1 1
śmieszne że radny dołącza się do apelu. Ten apel Panie Radny jest również do Ciebie - rób Pan coś a nie pisz frazesów.
Odpowiedz
wabo
2015-02-23 10:58:55
0 1
Panie radny do dzieła i boju niech Pan na każdej sesji głośno krzyczy a może coś z tego wyjdzie będziemy obserwować każdą sesję czy chociaż Pan piśnie słowem.Pozdrawiam
Odpowiedz
sweetfocia
2015-02-23 11:09:11
0 2
Też się dołączam do apelu, abyśmy byli młodzi, piękni, bogaci i mądrzy przed szkodą.
Odpowiedz
ebi
2015-02-23 11:29:21
0 1
Stanisław Piegza - Radny Powiatowy, pracownik UG Limanowa, a wniosek składa Burmistrzowi? Panie Staszku, może na sesji Rady Powiatu trzeba zgłosić taki wniosek? Albo napisać do Pana Wójta ? Chyba, że te dwa samorządy już odmówiły?
Odpowiedz
CBD
2015-02-23 12:31:36
0 1
świetny pomysł . popieram ;3
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-23 13:27:00
0 3
Witam.
Pomysł jest świetny i od wielu lat jest rozważany. Boisko pod szpitalem jest świetnym miejscem ze względu na ilość miejsca i możliwość zagospodarowania tego obszaru pod kompleks sportowy. Ceny takich obiektów różnią się w zależności od warunków, ale równa powierzchnia daje stosunkowo niską cenę więc około 1.500.000 zł. Nowe programy Unijne dają możliwość pokrycia nawet 50% takich kosztów. Druga sprawa jest jeszcze bardziej ambitna. Chodzi o boisko pod tz. ,,balonem'' , dzięki któremu nasza miejscowość w pełni zasługiwałaby na dumne miano ,, Miasto Sportu Limanowa'' . Dla ciekawości zamieszczam ofertę handlową firmy która specjalizuje się w tego typu inwestycjach- http://www.grimar.pl/download/Oferta-hale_pneumatyczne_2013.pdf . Najlepsze w tym jest to że potencjalny stadion w ciągu jednego dnia można przykryć takim balonem i staje się halą, a na wiosnę zostanie złożony i czeka sobie do następnej zimy. I mamy gotowy pełnowymiarowy obiekt który jest dostępny o każdej porze roku, dnia i nocy. Myślę że nasi samorządowcy mocno pomyślą o takim rozwiązaniu które dało by naszemu miastu wiele korzyści .

Myślę że Urząd Miasta i Powiat Limanowski, mogły by się zainteresować tematem i wspólnie realizować takie przedsięwzięcie, które powiedzmy sobie szczerze, na dzisiejsze czasy - JEST POTRZEBNE :)

Pozdrawiam.
Odpowiedz
Tusik
2015-02-23 13:42:52
0 0
Przyłącz się do apelu na facebooku!: https://www.facebook.com/events/887930821228540/
Odpowiedz
kisiel
2015-02-23 13:48:30
0 1
w sumie skoro na takim przedsięwzięciu zależy wszystkim klubom z terenu powiatu limanowskiego, to może i poszczególne gminy w jakiś sposób wsparły by ten projekt. Myśle że sprawa do dogadania
Odpowiedz
sweetfocia
2015-02-23 13:49:43
0 0
Ale ten link nie działa?
Odpowiedz
Tusik
2015-02-23 14:14:27
0 0
https://m.facebook.com/events/887930821228540/
Odpowiedz
prezes1111
2015-02-23 14:22:00
0 2
@ebi
Nie jest problemem napisanie pisma bądź złożenie interpelacji na sesji. Ważne jest, przynajmniej dla mnie czy to ma szanse powodzenia. Otóż by boisko ze sztuczną murawą miało sens, moim zdaniem musi mieć wymiary minimum 100x60, najlepiej trochę więcej w każdym z tych dwu wymiarów. W gminie Limanowa gdzie mamy 6 stadionów wszystkie są po modernizacji płyt, przy czym tak naprawdę tylko stadion OLIMPII Pisarzowa, biorąc pod uwagę wymiary i zaplecze mógłby spełniać wymogi boiska o sztucznej nawierzchni dla całego powiatu. Jednak jego płyta o nawierzchni trawiastej jest jedną z najlepszych w powiecie i nie ma sensu tego zmieniać.
Odnośnie powiatu to wydaje mi się, że na dzień dzisiejszy też nie ma odpowiedniego terenu (tu mogę się mylić). Stąd moja prośba do Burmistrza Miasta Limanowa.

St. Piegza
Odpowiedz
LLL
2015-02-23 15:06:17
0 1
Jak najbardziej Płomień się pod tym podpisuje .
Odpowiedz
krz08
2015-02-23 16:01:35
0 1
świetny pomysł. Popieram
Odpowiedz
pikador
2015-02-23 16:08:05
2 5
Dlaczego podatnicy mają łożyć na stadiony czy boiska piłkarskie skoro te obiekty są dostępne dla wąskiej grupy ludzi tzn. piłkarzy. Czy to aby na pewno przełoży się na wyniki sportowe ? Wątpię. Sztuczna trawa 'Pod Tartakiem' równa się ogrodzenie boiska, a to znaczy że możliwość korzystania z niego będą mieli 'wybrańcy' kosztem reszty społeczeństwa, którzy podchodzą do sportu rekreacyjnie. To mija się z ideą sportu powszechnego - gdzie każdy z dzieckiem bądź grupa kolegów w każdej chwili może pójść pokopać piłkę o każdej porze. Wystarczy zobaczyć co stało się z boiskami przy szkołach przy których pobudowano orliki - są dostępne dla grup zorganizowanych o wybranych porach i pod tzw. opieką. I korzystają z nich przeważnie dzieci podczas WF i grupy zorganizowane z klubów czy sekcji sportowych. Ojciec z dzieckiem może sobie pokopać piłkę na trawie w parku gdyby nie psie kupy i pozostałości po pijackich libacjach;).
Broń Borze żeby to boisko nie było potrzebne tylko dlaczego za podatki całego społeczeństwa. Niech Panowie działacze podwiną rękawy i wezmą się do pracy i niech zdobędą środki, wezmą kredyt jak ktoś wyżej napisał i go spłacą. I przestańcie mydlić oczy gadaniem o sporcie powszechnym - to ewidentnie jest sport kwalifikowany i dedykowany pewnym grupom.
Za chwile ktoś napisze że sport i piłka to promocja miasta i regionu. A ja zapytam czy ktoś wyliczył ile miasto i społeczeństwo Limanowej zarobiło na tej promocji ale tak realnie - jakieś wpływy do budżetu, czy któremuś sklepikarzowi czy innemu przedsiębiorcy zwiększyły się przychody? Jeżeli się trzeźwo spojrzeć to mecze piłkarskie to kasa dla niektórych a koszty dla większości. Przykład - dlaczego Policja za pieniądze podatników ma tracić czas i pieniądze zapewniając ochronę bandom idiotów ?
Niektórzy próbują omamić tłumy pisaniem frazesów pod publikę. To jest trochę jak realizowanie inwestycji pod projekty na które przyznane są środki finansowe. Nie koniecznie jest to potrzebne i można bez tego żyć ale bierzemy i róbmy bo dają na to kasę i zawsze ktoś zarobi a później co będzie ..... to już nie koniecznie jest ważne.
Odpowiedz
sweetfocia
2015-02-23 16:51:18
0 2
@Tusik pojawia się taka informacja.
Strona nie może być wyświetlona w tej chwili. Mogą to być przejściowe problemy, uszkodzony lub wygasły odnośnik lub brak zezwolenia na dostęp.
Odpowiedz
ebi
2015-02-23 16:52:50
0 1
A ja Panie Staszku proszę Burmistrza aby udostępnił powiatowi teren a powiat żeby wybudował boisko. W takiej sytuacji będzie się Pan mogl wykazać skutecznością działania.
Odpowiedz
Tusik
2015-02-23 18:32:42
0 0
Komu nie wchodzi link, to wystarczy wejść na Facebook i wpisać:

Apel o budowę boiska ze sztuczną trawą w Limanowej.

Już ponad 600 osób - przez tylko dzisiejszy dzień - poparło ten apel.
Odpowiedz
Doradca
2015-02-23 21:28:03
0 1
@ Tusik a gdzie wybudujecie stadion jak Limanovia wejdzie do Ekstraklasy ?.

Limanowa nie powinna wykorzystywać terenów pod szpitalem na budowę pełnowymiarowego boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią . Teren ten powinien być zarezerwowany na nowy stadion Limanovii
z pełnym zapleczem.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2015-02-23 21:41:17
0 2
@Doradca, dobry dowcip z tą Ekstraklasą :)
Niemniej jednak jestem za powstaniem takiego obiektu, ale pod warunkiem, że potrzeby logistyczne uprawiających inne dyscypliny sportu, niż piłka kopana, też będą zaspokojone w tym samym czasie.

A jeśli już - może współfinansowanie Miasta i Powiatu, jak w przypadku krytej pływalni?
Odpowiedz
Doradca
2015-02-23 21:55:21
0 0
Napisałem z pełnym zapleczem. Nie, to nie jest dowcip to jest perspektywiczne myślenie.

Założymy się @ ABS0LLUT, że Limanovia wejdzie do Ekstraklasy ?.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2015-02-23 22:01:29
0 1
@Doradco, jestem lokalnym patriotą i nawet w cuda czasem staram się wierzyć, ale nie aż do tego stopnia, zatem założyć się mogę, tylko wyznaczmy przewidywany okres wejścia do Ekstraklasy, żebyśmy jeszcze byli na tym świecie.
Odpowiedz
Doradca
2015-02-23 22:17:00
0 0
Tak okres wyznaczymy czemu nie dajmy sobie 4 sezony . Dwa dałem na wyrost .
Odpowiedz
Doradca
2015-02-23 22:21:02
0 0
Zastanów się dobrze czy chcesz się założyć bo może Cię to dużo kosztować .
Odpowiedz
konto usunięte
2015-02-24 07:00:26
1 2
Wejście Limanovii do ekstraklasy będzie zależało od zejścia wędlin odpowiedniej marki. Jest tylko pytanie dlaczego miasto ma fundować MIEJSCE PRACY dla około 22 imigrantów (nie koniecznie spoza PL)?
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-24 08:03:05
0 0
Przypominam. Ten artykuł jest na temat sztucznej murawy w Limanowej a nie o zawodnikach naszego II ligowego klubu.

Odnośnie kosztów rzeczywiście szkoda by było żeby środki publiczne to fundowały, ponieważ jest wiele programów finansowanych z różnych innych instytucji. Ostatnimi czasy Urząd Marszałkowski chyba też mocno wydawał pieniądze na legalizacje niejakich domków na Pewnym Osiedlu w Koszarach, dzięki którym w sumie można by pewnie było pokryć dużą część kosztów związanych z ewentualną budową. A jak wiemy i tak pewnie sytuacja będzie ta tamtejszym osiedlu taka sama ... no cóż .
Odpowiedz
pikador
2015-02-24 11:56:02
0 0
https://www.youtube.com/watch?v=ox5S8QtQa8k

Absolut w piłce wszystko jest możliwe pewnie z takiego założenia wyszedł Doradca ;)
Odpowiedz
pikador
2015-02-24 12:43:55
0 0
Debatujecie Państwo o boisku pod szpitalem a jak mówi 'wieść miejska z ostatniej chwili' prywatny przedsiębiorca 'sprzątnął' władzom sprzed nosa pozostałą cześć obiektów starej hali przy Zygmunta Augusta, w tym boisko. Pewnie powstanie tam kolejny market wielkopowierzchniowy, który zarżnie limanowskich sklepikarzy do końca. Ale jakoś tego obiektu Pan pro-sportowy Radny i jego pozostali koledzy nie zauważyli.
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-24 13:11:26
0 0
Właśnie w związku z tym że jakiś prywatny przedsiębiorca zakupił teren pod jakąś nową pseudo galerię albo market, pomysł na zagospodarowanie obiektu na ul. Zygmunta Augusta jest nierealny. Boisko pod szpitalem wciąż jest pod nadzorem władz miasta i powiatu więc największa szansa takiej realizacji jest właśnie pod szpitalem.

Dodatkowo dochodzi jeszcze jedna kwestia. To boisko w razie budowy było by non stop wykorzystywane ale nie tylko przez piłkarzy. Miejsca jest tyle że można by było stworzyć stadion lekkoatletyczny na wzór świetnego obiektu Małopolskiej Areny w Wieliczce. Bliskość szkół podstawowych, gimnazjalnych i licealnych stwarza niesamowite warunki dla rozwoju młodzieży w piłce nożnej, w rugby , w lekkiej atletyce i innych.

Panowie samorządowcy wiedzą na pewno o takich możliwościach ale są mało jeszcze może zmotywowani :) ale wierzymy że się uda bo naprawdę, nasze miasto będzie jednym z najlepszym okręgów do uprawiania sportu. Co może się przełożyć na przyszłe lata :) OBY !~!~!
Odpowiedz
czesiek5
2015-02-24 13:19:52
0 1
Zdecydowanie jestem przeciwny takiemu rozwiązaniu, przecież to się nigdy nie zwróci! W jaki sposób boisko ze sztuczną nawierzchnią wpłynie na życie szarego, zwykłego obywatela Limanowej? Boisko będzie tylko dla wybranych piłkarzy i klubów, a koszt takiej inwestycji nigdy się miastu czy powiatowi nie zwróci. Jeżeli taka inwestycja byłaby opłacalna to już dawno jakiś prywatny inwestor by o tym pomyślał i wybudowałby taki stadion, tak żeby miał z tego później zyski - tak jak jest teraz w normalnych krajach. Tylko u nas jest jeszcze stare, komunistyczne myślenie - myślenie jak u żebraków. Mam nadzieje, że władza pod tymi żebrami się nie ugnie bo na ten stadion będziemy płacić MY - zwykli ludzie - w podatkach, a nic z tego nie będziemy mieć. Pieprzone, socjalistyczne podejście.
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-24 13:39:40
0 0
No tak Czesiu właśnie przez takie podejście no każdy się boi u nas inwestować. Ale to już nie chodzi o zwykłego szarego człowieka tylko o dzieci które chcą czuć się jak prawdziwi sportowcy a nie tak że biegają po krzakach, grają w śniegu albo błocie po kolana ( co dość często u nas jest ). Jak pokazują inne miasta Myślenice, Wieliczka i inne da się to wbudować np. ze środków Unijnych. Obiekt w Tylmanowej też był ze środków Unijnych i działa tam wszystko :) i to nie są jakieś żebrania ani jakieś błagania. To jest po prostu prośba. W latach ubiegłych Limanowskie szkoły wygrywały wszystkie konkurencje lekkoatletyczne w powiecie . A teraz. Nie ma gdzie ćwiczyć za bardzo , gdyż stadion Limanovii już dawno zamknięty jest na 4 spusty. Więc tu nie chodzi wcale o wybranych piłkarzy i kluby, które jak już tłumaczyliśmy będą z tego obiektu korzystać w okresach przygotowawczych. A reszta czasu. Będzie dla dzieci, uczniów i młodych sportowców :)
Odpowiedz
pikador
2015-02-24 13:40:45
0 0
Mr HauseXL - właśnie JUŻ nie jest możliwe bo ktoś kiedyś dał dupy
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-24 13:45:42
0 0
musisz sprostować :)
Odpowiedz
pikador
2015-02-24 14:09:44
1 1
when I come back it will be my business now I Fuck it ;)
Odpowiedz
MrHauseXL
2015-02-24 14:13:12
0 0
W sumie... mniejsza o to kto tak jak powiedziałeś ,, pikador '' dał kiedyś tam dupy. :)

Cykać to gdyż już mamy inną Limanową inny Powiat i innych ludzi przede wszystkim. Przed kilkoma laty nie mieliśmy w sumie nic .. a dziś dzięki staraniom mamy już fajne miasto które sprzyja uprawianiu sportu . Więc nie ma co zamykać tematu bo paru osobom się nie podoba. Ale trzeba myśleć, albo chociaż pomyśleć. Ustalić za i przeciw, pomyśleć czy na pewno mówimy dobrze czy źle. Bo na tym rzecz polega :)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Apelują o budowę boiska ze sztuczną trawą"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]