8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Barbara Dziwisz odejdzie z PO do PiS?

Opublikowano 30.06.2012 10:49:13 Zaktualizowano 05.09.2018 10:55:13 top

Barbara Dziwisz - radna sejmiku województwa małopolskiego może odejść z klubu Platformy Obywatelskiej i przejść do klubu PiS - donosi Gazeta Wyborcza.

- Radna Barbara Dziwisz z Raby Wyżnej nie pojawiła się na ostatniej sesji podczas jednego z najważniejszych głosowań w ciągu roku - nad absolutorium dla obecnego zarządu. I choć absolutorium zostało uchwalone, to nieobecność radnej była żywo komentowana w kuluarach - informuje Gazeta Wyborcza.

- Od kilku dni otrzymujemy nieoficjalne informacje, że radna Barbara Dziwisz zamierza przejść z klubu PO do klubu Prawa i Sprawiedliwości - twierdzi w rozmowie z "GW" jeden z liderów małopolskiej PO. - Ale na razie nie otrzymaliśmy żadnego formalnego stanowiska radnej w tej sprawie. Choć absencję na tak ważnym głosowaniu można odczytywać za pewien sygnał - dodaje.

Według Gazety radna, która szefuje sejmikowej komisji edukacji, ma mieć pretensje do lokalnych struktur PO, że nie wspierają jej wizji polityki oświatowej.

Przypomnijmy, że Barbara Dziwisz przez wiele lat była dyrektorką szkoły w Rabie Niżnej (gmina Mszana Dolna). W tym roku wójt Bolesław Żaba ogłosił na to stanowisko konkurs, jednak nie został rozstrzygnięty i wójt stanowisko powierzył Agacie Jarosz, a więc funkcję tę po ponad 20 latach traci Barbara Dziwisz. Barbara Dziwisz od rozstrzygnięcia konkursu odwołała się. Później Barbara Dziwisz startowała również w konkursie na dyrektora szkoły w Podobinie (gmina Niedźwiedź), konkurs wygrała, ale został on unieważniony, gdyż komisja konkursowa popełniła błąd.
Czy te sytuacje mają związek ze zdarzeniami w sejmiku? Nie wiadomo. Dotychczas nie udało nam się skontaktować z radną.

Jeśli Barbara Dziwisz zrezygnuje z członkostwa w klubie Platformy, to rządząca koalicja będzie miała zaledwie jeden głos przewagi w sejmiku wojewódzkim.

Zobacz również:

Komentarze (65)

konto usunięte
2012-06-30 11:09:40
0 0
W świetle powyższych informacji coraz bardziej wiarygodne okazuje się stwierdzenie, że Jarosław Kaczyński jest Hiobem polskiej polityki...

Rozpieprzanie oddolne...

Wizja polityki oświatowej - Rany Boskie!
Odpowiedz
coby
2012-06-30 11:11:33
0 0
byłem i jestem zwolennikiem PiS, ale po tej informacji że Dziwisz 'ma mieć pretensje do lokalnych struktur PO, że nie wspierają jej wizji polityki oświatowej' zdaje się zostane zwolennikiem PO (szczególnie lokalnych struktur!). JAKIEJ WIZJI???? Jaką ona ma wizje??? Wizje jak się utrzymać na stołku przez 20 lat i nie dać się z niego zrzucić za żadne skarby??? To jest jej 'wizja'. Czyżby w PO ktoś przejrzał na oczy??? A jeśli PiS ją weźmie w swoje szeregi to się załamię..........Trzymajcie się od jej 'wizji oświaty' jak najdalej! Dla dobra waszego i oświaty.
Odpowiedz
Janek64
2012-06-30 11:36:48
0 0
No tak PO a zwlaszcza lokalne zdradzilo pania Dziwisz gdy ma klopoty wiec sie jej nie dziwie Ale jakos nie moge sobie wyobrazic pania Dziwisz u boku Prezesa to bedzie mieszanka wybuchowa . Jednak Pani Dziwisz zobaczyla ze w parti PO to juz koniec jej kariery wiec szybko sie przemalowala zdradzajac swoich przyjacol z lokalnego PO Coz teraz oni poczna bez swojej szyji w lokalnych strukturach a moze wszyscy sie przepisza do PIS i beda szczesliwi Przeciez w polityce jak graja tak trzeba tanczyc zeby sie utrzymac na powierzchni a co tam . No to teraz przy wspaciu pani radnej wojewodzkiej szerokim strumieniem poplyna pieniazki do gminy Mszana Dolna tylko co na TO prawdzwi dzialacze lokalnego PIS-u bo jak widac pani Basia ich przechytrzyla i jak ma byc nie glosno o niej.Moim zdaniem nie jest wazne do jakiej parti nalezysz moze ona byc nawet zielona niebieska najwazniejsze byc czlowiekiem jak spiewal DZEM.
Odpowiedz
andreas520
2012-06-30 12:06:23
0 0
Nie tak miało być, Basia założyła że dożywotnio będzie dyrektorem w Rabie i myślała że wszyscy mają jej pomóc.Tak zadufana i pewna siebie, że nie wzięła pod uwagę jednego faktu: że nikt jej nie chce bo jej bardzo złym człowiekiem i teraz obrażona na wszystkich płacze biedulka .
Odpowiedz
Gagol
2012-06-30 12:45:31
0 0
nowakowak wspominał o 'osinowym kołku'.......nowakowak się nie mylił ;-).
Odpowiedz
Middelburg
2012-06-30 12:52:23
0 0
Może to i prawda , ale gazecie wyborczej nie ma co wierzyć bo to pieski łańcuchowe Po i Tuska i szczekają tylko na wyraźny rozkaz swoich 'panów'.
Odpowiedz
zone902
2012-06-30 15:44:39
0 0
Jej wizja polityki oświatowej to ona i jej świta cogłupszych, kąśliwych konserwatystów wijących się u jej stop jak ksiazeta lenni. A tu z czym do czego .... Powinna jak jej były szef zainwestować prywatnie bo skończyła się w oczach ludzi.
Odpowiedz
wiech
2012-06-30 16:58:32
0 0
Ci wszyscy co tak skaczą z partii do partii nie robią tego z powodów przekonań tylko czystych prywatnych interesów.W tym przypadku pewnie jest tak samo.Pewnie teraz PIS zapewni jej ciepły i dobrze płatny stołeczek.A że ludzie mają złe zdanie o tej pani to co z tego ?.I tak G.....o mają do gadania.Są ludzie stworzeni do piastowania wysokich stanowisk i niech nikt nie próbuje tego zmieniać!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-30 17:43:56
0 0
Po tylu latach pracy w oświacie to pewnie przysługuje jej jakaś zasłużona emerytura?
Odpowiedz
hacel
2012-06-30 19:24:40
0 0
Dziwisz się, bo ja się dziwię.
Odpowiedz
zabuniam
2012-06-30 19:28:01
0 0
zaobserwować można zmianę opcji u Dziwiszów.Kardynał w Boże Ciało chwalił Rydzyka,Radio Maryja i TV Trwam.Ta baba idzie do PiSu,coś się dzieje.A zaczęło się od wpuszczenia ś.p.pp.Kaczyńskich na Wawel.
Odpowiedz
exkalibur
2012-06-30 22:58:41
0 0
platworma idzie na dno wiec wszystkie szczury opuszczaja tonacy okret jak mozna zmienic poglady w kilka chwil dlamnie taki czlowiek nie wzbudza szacunku wrecz obrzydzenie
Odpowiedz
konto usunięte
2012-06-30 23:10:33
0 0
zaraz zaraz...klub PIS ma też coś chyba w tej sprawie do powiedzenia...decyzja nie należy wyłącznie do BD. Chyba, że coś atrakcyjnego wniesie w posagu???

Noo, PISowcy gotujcie tam czarną polewkę!!!
Odpowiedz
coby
2012-07-01 00:23:52
0 0
Rotmistrz ma racje - zastanówcie się dwa razy zanim się zgodzicie.....takie 'dobrodziejstwo' trzeba przeganiać byle dalej - nie ważne co obiecuje i kim się zasłania! Chyba, że chcecie stracić troche głosów na terenie tradycyjnie waszego elektoratu.
Odpowiedz
bibelot
2012-07-01 01:10:43
0 0
Ludzie, a czemu w Polsce nie można się różnić 'pięknie'? Z tego, co widzę to większość tu piszących sympatyzuje z Pisem. Ja tego nie rozumiem ale nikogo nie opluwam od razu. Ale ten obóz jest włąśnie pełen ślepej nienawiści do innych, a tak strasznie się powołuje na tradycje chrześcijańskie. Kiedy przejrzycie na oczy? A dziwiszka niech tam idzie, ona do nich pasuje idealnie.
Odpowiedz
Janek64
2012-07-01 02:11:54
0 0
Bo Polska to specyficzny Slowianski Narod .
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-01 08:16:37
0 0
Bibelot, niech Barbara D. idzie gdzie chce, nawet do palikociarni, jest mi to w zasadzie obojętne. Może nawet zostać w PO i przykładać rękę do ich polityki miłości. Byle jej wizja oświaty nie była realizowana w mojej okolicy i moi przyjaciele nie cierpieli z jej powodu.
Odpowiedz
Rejka
2012-07-01 11:43:20
0 0
Exkalibur - w myślach mi czytasz... choć ewakuacja Basieńki z PO może im na plus wyjdzie... a PIS-owi jej przyjęcie to już tylko wręcz odwrotnie...
Bibelot my Basieńki nie chcemy w okolicy ani bliższej ani dalszej, partyjnej i bezpartyjnej też. Może tu i więcej stronników PIS, ale znam takich którym bardziej z PO czy innym partiom po drodze, a Basieńki nie kochają. Dziwisz się albo nie - przy bliższym poznaniu Basieńki sam diabeł by z piekła uciekł...
Odpowiedz
Rejka
2012-07-01 11:44:35
0 0
innymi partiami... aż mnie poniosło...
Odpowiedz
exkalibur
2012-07-01 13:26:32
0 0
@ Rejka taka jest rzeczywistosc najwyzszy czas zeby sie ludzie zastanowili na kogo glosuja czas najwyzszy na zmiany w polityce a jedynym rozwiazaniem jest calkowita zmiana obsady .....dac szanse mlodszemu pololeniu sie wykazac
Odpowiedz
Rejka
2012-07-01 14:29:16
0 0
@ Exkalibur zgadzam się, tylko co z wyborem jaki mamy... żeby kandydować na jakiekolwiek stanowisko trzeba mieć wiedzę, charakter, rozsądek i ... drobiazg taki - podobnych ludzi, bo w pojedynkę nic się nie zdziała. obserwuje jak wielu ludzi chce / stara się robić coś dobrego a jedyne co do stają w zamian to pytanie ile się na tym dorobili - w najlepszym przypadku... kto wytrzyma coś takiego? dlatego nie dziwi mnie, że inna część społeczeństwa woli nawet nie próbować, żeby nie rozbić się o mur zawiści, złośliwości i zwykłego chamstwa. jak to zmienić?
Odpowiedz
Janek64
2012-07-01 15:35:15
0 0
Rejka zmienic sie da i sa tacy ludzie jak napisalas powyzej bo sa ja to wiem .
Tylko trzeba tym nieudolnym co rzadza odciac doplyw do opieki spolecznej i manipulowanie tym komu co dac i ile Otworzyc listy potrzebujacych zeby byly jawne kto ile dostaje I tutaj bysmysmy zobaczyli jak to wszystko wyglada Jestem za pomoca dla ludzi biednych moze i zagubionych w zyciu ALE BIEDY NIE NALEZY SIE WSTYDZIC. Bo w dzisiejszych czasach nawet ci bogaci moga byc biedni Zmienic prawo tak zeby kadencje trwaly tylko 2 razy i nic wiecej zeby nie zakorzeniano ukladow polityczno _biznesowych Ja nie pisze ze wszyscy sa zli ci co u wladzy ale nie wszyscy tez sa dobrzy. Jezeli sam nie zrozumiesz ze ludzie Ciebie nie chca i nie chcesz odejsc to poprostu TRZEBA CIEBIE WYRZUCIC I TYLE.Pozdrawiam.
Odpowiedz
Rejka
2012-07-01 17:39:21
0 0
@ Janek64: ty mnie tak zaraz nie wywalaj :) może jeszcze się przydam... nikt i nic nie jest tylko czarne czy białe. ja nie mówię, że się systemu nie da zmienić. zastanawiam się tylko jak to zrobić. zastanawiam się jak mobilizować siebie i innych, żeby nie rezygnowali chwytając się argumentów: po co mi to, co ja tam mogę itp... bo jak nie my to kto? BD w nowej odsłonie??? strach się bać!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-01 18:47:23
0 0
Rejka ja Ciebie nie wywalam bron panie boze Chcialbym zeby bylo tak w rzeczywistosci jak napisalas Szczegolnie daze szacunkiem kobiety:) Systemy tworza ludzie wiec od nich poprostu wszystko sie zaczyna Milej Niedzieli zycze

ps To CIEBIE bylo do tych politykow ktorych mamy serdecznie dosc a sami nie chca odejsc .
Odpowiedz
Janek64
2012-07-01 18:47:26
0 0
Rejka ja Ciebie nie wywalam bron panie boze Chcialbym zeby bylo tak w rzeczywistosci jak napisalas Szczegolnie daze szacunkiem kobiety:) Systemy tworza ludzie wiec od nich poprostu wszystko sie zaczyna Milej Niedzieli zycze

ps To CIEBIE bylo do tych politykow ktorych mamy serdecznie dosc a sami nie chca odejsc .
Odpowiedz
Rejka
2012-07-01 23:02:20
0 0
@ Janek64: taki mały żarcik z samej siebie :) intencję pojęłam za pierwszym razem. Czego nie można powiedzieć o Pani Basi D... do niej nic nie dociera. Nie widać, żeby PO szczególnie gwałtownie rzucało się na ratunek, wspierało jej dyrektorskie aspiracje, więc szybka zmieniana barw i do przodu... a swoją drogą ciekawe czy PIS na to pójdzie...
Odpowiedz
bibelot
2012-07-02 01:25:27
0 0
Kochani, niektórzy mnie tu nie zrozumieli. Absolutnie jestem z Wami w sprawie pożegnania pani BD z naszym rejonem. To wyjątkowo wredna persona i dla wszystkich byłoby lepiej gdyby się obraziła i wyszła nie tylko z sali (jak przy tych odznaczeniach) ale i z naszej kochanej limanowszczyzny. Moje uwagi dotyczyły jedynie podżegania partyjnego. W normalnych krajach jest partia A, partia B czy C i one współistnieją. Ktoś jest w opozycji to patrzy na ręce tym, co u władzy. Ale nie potępia wszystkiego w czambuł, bo to nie moi rządzą, więc wszystko co robi obecny rząd jest złe itd. Nie ma patrzenia na dobro wspólne, a tym powinna być polityka. Nie dajmy sobie narzucać antystandardów wprowadzonych przez zakompleksionych odsuniętych od władzy. Naprawdę nie widzicie analogii w zachowaniu 'basieńki' i prezia? Ciągnie swój do swego, ot co.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-02 07:10:47
0 0
To nie jest chyba jednak dobre porównanie...nie swatał bym ich w tym wątku.
Wiem co masz na myśli Bibelot - dobro wspólne, a nie walki partyjne i wspólna praca...ale to model idealny i rzeczywiście mocno niepolski. Można tam sobie JarKacza nie lubić, ale trudno mu odmówić, że jest człowiekiem ideowym.
Jego wizja Polski jest mi bliższa niż Barbary D. wizja polityki oświatowej. Brrr...
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-02 07:12:05
0 0
Jak zrobią tandem to ja wysiadam...
Odpowiedz
urzednik
2012-07-02 17:53:07
0 0
Złych polityków wybierają dobrzy ludzie,którzy nie głosują - takie tam przemyślenia pod koniec dnia ..pozdrawiam
Odpowiedz
bibelot
2012-07-02 22:49:53
0 0
Bardzo przepraszam, rotmistrz, ale o jakiej ideowości Ty mówisz? Chyba że główną ideą jest wyniesienie własnej rodziny na piedestał. Wybacz, ale człowiek powołujący się na wartości chrześto chrześcijańskie publicznie oświadczający, że nie poda ręki premierowi demokratycznie wybranego rządu, to samo z nieustannym kontestowaniem demokratycznie wszakże wybranego prezydenta. Masz rację, można kogoś nie lubić, sam nie byłem przekonany do Komorowskiego jako kandydata, lecz doceniam jako prezydenta - ale o jakiej ideowości mówimy, gdy chodzi o człowieka nieustannie podważającego organa państwowe itd. Tylko dlatego, że no 'nie nasi'. Słuchacie go i mu wierzycie po prpstu? Podziwiam. Ja patrzę na owoce. Jak w Ewangelii.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-02 23:33:23
0 0
Niesety Polska to kraj lemingów wychowanych na Wojewódzkim i Majewskim i Michniku czego sztandarowym przykładem jest bibelot. Nie zna to historii najnowszej, nie wie jaką przeszłość mają sztandarowi politycy i dlaczego człowiek honoru i prawdziwy patriota nie podaje im ręki. Grunt że grill w weekend odpali i fajno jest. Mam nadzieję, że długo jeszcze nie bęzie podawal ręki także zdrajcom przeskakującym z kwiatka na kwiatek. Pozdrowienia dla Rotmistrza.
Odpowiedz
bibelot
2012-07-03 00:28:19
0 0
Oho, widzę, że baca102 edukowany co najmniej w 'jedynie słusznych polskich mediach'. Współczuję głęboko. I się baco machnąłeś, ja po pierwsze starszy znacznie od Wojewódzkiego i Majewskiego, a telewizji nie oglądam żadnej, więc oni mnie raczej nie byli w stanie wyedukować. Michnik w więzieniach siedział, żeby takie palanty i inne bace mogły dziś swobodnie na niego pluć. A z człowiekiem, co ręki nie podaje, a na pewno straszny chrześcijanin, zupełnie mi nie po drodze. Co innego w Piśmie świętym stoi. Jezus własnemu zdrajcy nawet nogi umył, choć dobrze wiedział, że za chwilę go zdradzi. Oprawcom z krzyża przebaczył, skruszonego łotra do nieba przyjął. Co ty, baco, z tego przejąłeś? Razem z Kaczkami zawziętość i nienawiść. Smutne.
Odpowiedz
bibelot
2012-07-03 00:32:43
0 0
a ten baca to czasem nie z Łostówki? To by wiele wyjaśniało. Bo tam bace (zwłaszcza jeden, od baranów)specyficznie pojmują miłość bliźniego. Strach się bać.
Odpowiedz
sarna
2012-07-03 00:42:12
0 0
No, tam rzeczywiście do 'wartości chrześcijańskich' i suścizny JPII należą kłamstwa, przekupstwo, alkohol w szkole i interesy na tym alkoholu. Właśnie łostowski baca ma w tym swoje największe udziały, a on przecież z ekipy BD. A może tylko przez nią wykorzystany, biedaczek? Bo tam przecie same niewniątka rozpętały kampanię nienawiści. A największe niewiniątko to dyrektorka z teczki wyskoczona, też straszna 'sztandarowa' katoliczka. A może by tak całą tą ekipkę z basiąD związaną gdzieś w kosmosik posłać? Baśka u sterów, baca 1. oficer, a dyrcia zupełnie na miss pigi by się nadała. Ha ha ha. Mam nadzieję, że oglądaliście taki odcinek muppetów Świnie w kosmosie?
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 05:02:23
0 0
Puło, ale Łostówka tyż pikno wioska:) A tak swoją drogą myślę, że lepiej być bacą od baranów niż baranem. Miłego dnia, hej!!!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-03 05:09:21
0 0
a co ty baca o ty godzinie barany wypyndzosz hahaha i u Ciebie junie widac bo i internet na obejsciu mos. Milego dnia hej!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 06:07:31
0 0
Pisząc o ideowości Kaczyńskiego - choć to nie temat wątku mam na myślę jego wizję Polski niepodległej, suwerennej, dumnej. Tylko tyle.
Jako człowiek popełnia zapewne błędy.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 06:53:04
0 0
Sarno o co chodzi z tym alkoholem w szkole? Kto pił? Czy może w sklepiku szkolnym sprzedają?? Możesz to rozwinąć?
Odpowiedz
urzednik
2012-07-03 13:24:25
0 0
Słynny baca na 102!już niejednokrotnie wypowiadał i wyrażał swoje poglądy na tematy innych wyznań zwłaszcza żydowskich. Może któregoś dnia do takiej persony zapuka gazeta, telewizja albo portal z naszego regionu i jako osoba ogólnie znana będzie sie musiała wypowiedzieć publicznie o swoich zacofanych poglądach. A może ktoś poiformuje Gminę Żydowską w Krakowie? Oj bedzie wstyd baco od baranów jak się sam nazywasz. Śpiewać już bedziesz inaczej jak sytuacja będzie wymagała.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 13:54:15
0 0
Nie przypominam sobie żadnych moich wcześniejszych komentarzy na tematy żydowskie, mówię tylko o faktach które miały miejsce w szkole w Łostówce i kazdy to potwierdzi więc urzędnik schowaj sobie pogróżki do kieszeni i wszystko na ten temat, hej!!!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-03 14:02:41
0 0
@ baca 102 a jakie to te fakty? Czy mozesz rozwinac temat o ktorym piszesz Widze ze najlepiej bys sie czul na pustelni bo wsrod innych narodow nie potrawisz sie odnalesc .
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 14:31:07
0 1
Nie przeszkadzają mi żadne inne narody ale bulwersuje mnie jak o wartościach chrześcijańskich wypowiada się sarna. Ciebie nie? Twoja sprawa a od dziś gadam tylko z baranami przynajmniej ni robi do własnego obejścia.
Odpowiedz
urzednik
2012-07-03 16:22:11
0 0
Pod nickiem baca to sobie nie przypominasz ale pod innym napewno pamiętasz... Trochę się wystraszyliśmy! 'Sztandarowy polityk 'i takie przekonania? oj wstyd!
Odpowiedz
urzednik
2012-07-03 16:26:27
0 0
A o jakich Ty faktach łostowskich piszesz i chcesz potwierdzenia Baco? Tak się zdradzasz, że lepiej już nie pisz. be, bee
Odpowiedz
sarna
2012-07-03 17:04:38
0 0
A ja myślę, że baca dobrze wie, co to były za imprezy i kto pił alkohol w szkole. Oczywiście, szatańską metodą usiłuje 'podpiąć to' pod katechetkę, choć dobrze wie, że to ona przeciwko alkoholowi w szkole protestowała i m.in.za to na niej się zemścili. Ale z antysemitami dyskusji nie ma, choćby sobie Jan Paweł II płuca wygadał, że to grzech ciężki, choćby tysiące razy okazywał szacunek Żydom i zachęcał do dialogu. Katoliccy talibowie, jak baca i inni, i tak wiedzą lepiej, że do wartości chrześcijańskich należą: pogarda dla innych, opluwanie Żydów i mahometan, nienawidzenie ludzi inaczej myślących, podawanie ręki tylko swoim. To nie moje zmartwienie, bo jak pisze św.Paweł 'każdy sam zda z siebie sprawę Panu'.Mnie tylko boli,że tak wielu ludzi podających się za chrześcijan myśli jak baca.Pojęcia nie mając, że to w istocie antychrześcijańskie. A jeśli chodzi o alkohol w szkole w Łostówce to był podawany(i sprzedawany!!!) n tzw. festynach rodzinnych, zabawach karnawałowych itd. Stoją za tym takie osoby jak dyrekcja, przewodnicząca rady rodzców i radny Łostówki.Są na to nawet zdjęcia.A katechetka tyle ma z tym wspólnego,że zawsze odmawiała udziału w tak jawnym łamaniu prawa.I uważaj,baca, bo podłość i zakłamanie odbiją ci się czkawką,a za pomawianie katechetki możesz mieć do czynienia z jej mężem,który nie wahał się zgłosić to wszystko na policję.Że bohaterka tych komentarzy,niejaka BD ma długie macki to fakt.Ale czasy się zmieniają...
Odpowiedz
bibelot
2012-07-03 17:18:30
0 0
a baca to już nie raz ogon pod siebie podwijał i poprzednie nicki likwidował, pewnie znów nas to czeka, bo mnie się zdaje,że to rzeczywiście ewidentne,paskudne pomówienie katechetki i nadaje się do sądu.Jak to ktoś z jej bliskich przeczyta to baca będzie trząsł porami. Jak zwykle zresztą,bo brak odwagi cywilnej dziwnie często idzie w parze z takimi tchórzami, co atakują podle i zza węgła a nie mają odwagi powiedzieć w twarz,pod własnym nazwiskiem.Oj,od bacy czuć nie tylko baranami
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 18:25:11
0 0
No i pobiły się Łostowiany ciupagami...

Nic nowego. Na szczęście czasy nowsze i bibelot nie musi nóg umywać śmierdzącemu Bacy. Miłość i braterstwo kwitnie.
Niezła naparzanka...
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-03 18:30:32
0 0
Gdzie dwóch się bije...wiadomo

A tym czasem BD szykuje się do konkursu na dyrektora w renomowanym liceum Romera w Rabce. Wizja polityki oświatowej niniejszym przekracza granice gminy i powiatu limanowskiego.
Żarty na bok. To pewna szansa dla Podobina. Ale Święta Rita będzie miała roboty...
Odpowiedz
Rejka
2012-07-03 20:00:12
0 0
Święta Rita i pewnie paru innych świętych... Ciekawe jaką jeszcze instytucję BD zechce uszczęśliwić swoją osobą. Człowiek boi się otworzyć lodówkę, bo nigdy nic nie wiadomo...
Odpowiedz
Rejka
2012-07-03 20:01:08
0 0
Rabko nie trać czujności :)
Odpowiedz
baca102
2012-07-03 20:37:18
0 0
Oj trochę sie uzbierało pod moim adresem od 'miłosiernych', cytujących świętych i Pismo, inteligentów i grożących. Nazwano mnie tu że zacytuję: palantem, mam udziały w aferze alkoholowej i czerpię z niej zyski, antysemita, katolicki talib,tchórz, No dalej elito, w obrzucaniu błotem przodujecie. Szkoda że tylko w tym. A więc urzędniku (notabene powinieneś mieć nick jeleń bo to przecież partner sarny nie?) to pod moim adresem są tu groźby i pomówienia ja też znam drogę do sądu. Pozdrawiam.
Odpowiedz
sarna
2012-07-03 23:43:23
0 0
Ocho, baca przystępuje do kontrataku, pełna czujność pan owie! Będzie pewnie szarżował na baranie. Żeby tylko nie przeszarżował, bo o tę wódę mogą zapytać, oj, mogą. Atak najlepszą obroną? Pewnie tak, ale faktów zakrzyczeć się nie da.
Odpowiedz
Janek64
2012-07-03 23:50:37
0 0
@ baca 102 odpowiadajac na poranne pytanie napisze ci tak Zapraszam Ciebie tutaj gdzie obecnie przebywam do Swiatyni Wszystkich Wyznan wtedy byc moze bys cos zrozumial i i pisal bzdur
Z racji tego ze jestem mieszkancem Lostowki napisze Ci ze TA wojne rozpoczelel tylko ze wtedy byles zapewny i widzisz po co Ci to bylo jak teraz sie z tym czujesz Moglo byc normalnie a spiepszyles wszystko wiec teraz nie unkaj odpowiedzialnosci . Zawsze interesowal cie stoleczek w szkole albo w gminie i ten stoleczek masz.Jezeli potrafisz zachowuj sie przyzwoicie sprobuj naprawic wyrzadzone krzywdy nie brnij w to dalej twoje stanowisko Przewodniczacego Rady Gminy do czegos zobowiazuje a przedewszystkim do normalnoscii do tego zebysmy my wszyscy Lostowianie CI ktorzy gosowali na Ciebie i ci ktorzy nie glosowali na Ciebie a na inne osoby nie musieli sie pulicznie wstydzic za twoja polityke Kiedys trzeba bedzie z ringu zejsc a kazdemu zalezy zeby zeszedl z podniesiona glowa tylko ze Ciebie jako radnego osobe publiczna wlasnie my mieszkancy ocenimy TO tyle na razie Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2012-07-04 08:25:00
0 0
'Politykiem się bywa, a człowiekiem się jest'. Każdy człowiek wybrany przez Społeczeństwo musi o tym pamiętać. To nie jest proste, przecież każdy z nas ma chwile słabości. Niemniej, jako osoba publiczna, osoba ta musi zachowywać pewne standardy, które świadczą o klasie człowieka. Ludzie zapomną politykowi wiele, ale nie zapomną tych rzeczy, które z pozoru mogą być błahe i cechować jego charakter, sposób zachowania, zasady i w końcu jak daleko /lub jak blisko/ jest on zwykłych ludzi. Czasem wystarczy zmienić ton i zacząć mówić ludzkim głosem. ;-) I nie pokazywać po sobie zacietrzewienia.
Odpowiedz
baca102
2012-07-04 10:47:24
0 0
Janku blefujesz ale zgaduj dalej. Powodzenia!!!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-04 12:35:55
0 0
nitk by sie tak bardzo nie ongazowal w odpisywanie pani katechetce i chociaz jak bym sie pomylil to napisalem jak bylo jak jest A mam nadzieje ze jezeli jest tak jak TY piszesz ze to blef to pan przewodniczacy ponizej odpisze i podpisze sie z nazwiska przeciez to jest normalne ja bym tak zrobil Za bardzo to wszystko zagmatwane ale nic sie nie da po trupach i czas to sam pokaze Bywaj baca!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-04 14:11:49
0 0
@TUSIK po tym wpisie tutaj dla mnie jestes Wielkim POLITYKIEM Zreszta od poczadku swojej kadencji pokazales ze mozna inaczej lepiej normalniej zwyczajniej nie ukrywajac sie publicznie chociaz nieraz tez za to oberwales potrafisz Rozmawiac ZE SWOIMI WYBORCAMI NIE UPIERASZ SIE PRZY SWOICH RACJACH. Jestes otwarty Podejmujesz wiele nowych wyzwan pomagasz tym najmlodszym a przedewszystkim jestes zwyczajny ZA TO BARDZO CIE CENIE. Dzisaij ziemia Limanowska takich ludzi potrzebuje milych nie aroganckich otwarych na rozmowy wnoszacych do polityki lokajej rozne nowinki otwartych na lokalna spolecznosc nie chowajacych sie za plecami innych dazacych do celu dla dobra ogolu szczerych i prawdziwych w swoich wypowiedziach Niech miasto Limanowa bedzie dumne z tego ze ma takiego radnego Widac to z biska ale tez z daleka Pozdrawiam Ciebie serdecznie.
Odpowiedz
baca102
2012-07-04 16:07:48
0 0
Janku jeszcze chcę Ci podziękować za zaproszenie, może kiedyś skorzystam ale musiałbyś mi przysłać trochę tej Twojej wazeliny cobym zjechał z hal. Pozdrawiam hej!!!
Odpowiedz
Janek64
2012-07-04 16:16:01
0 0
wazelina w cenie wiec ci nie przesle hahahaha Zeby tak pisac jak powyzej piszesz to trzeba uzywac wazeliny ale nie napisze w ktora strone uzywasz boby mnie zlinczowano hej!
Odpowiedz
bibelot
2012-07-04 17:43:54
0 0
no i się baca zaplątał i niechcący przyznał, że jest łostowskim bacą, czyli wszyscy wiedzą kim. Przealalizujcie jego wpisy tutaj i komentarze do niego. A równocześnie zaprzecza w żywe oczy. Ale takie to już jego metody, nie od dziś znane - 'Kłam, kłam, a coś z tego zawsze zostanie'. Zresztą plucie na katechetkę go wystarczająco zdemaskowało. Ciekawe,za co on jej tak nienawidzi. Ale prawda zawsze w końcu wychodzi na jaw.
Odpowiedz
urzednik
2012-07-04 22:15:33
0 0
Tusik piękny wpis, zawsze trzeba być człowiekiem nie wtedy gdy tak akurat pasuje! Od polityków tego oczekujemy tylko jest ich tak bardzo niewielu. Wystarczy wejść na stronę Dobrzy politycy i już dużo wiemy.Kultura słowa i zachowania świadczy o każdym, zwłaszcza o polityku. Taki, który pod nickami chowa swoje kompleksy i poglądy to chwyty poniżej pasa. To 'coś' się ma lub nie. Wychowanie plus charakter też robi swoje. Nic na to nie poradzimy.
Odpowiedz
urzednik
2012-07-04 22:22:19
0 0
Baco jeleń to piękne zwierzę! Pomyślę o tym chociaż nie mam powodów zmieniać mojego nicku. A tak na marginesie lepiej się już nie odzywaj, bo strzelić możesz gola do własnej bramki.
Odpowiedz
bibelot
2012-07-10 12:14:54
0 0
Słyszeliście? W Romerze Basieńka przepadła! Tam, gdzie nie ma macek, nie może urobić sobie rodziców, nuczycieli - nie ma najmniejszych szans. Choć z drugiej strony gdyby przeszła, my mielibyśmy trochę spokoju. Tak czy owak, sprawiedliwości pomału dzieje się zadość!
Odpowiedz
kota
2012-07-13 23:49:59
0 0
biedny baco 102, zostałeś tu wzięty za bace od baranów, łostwoskiego i ci sie dostało niesłusznie... wybacz ludziom, kto dzis ma czas uważnie czytać a jeszcze zastanowić sie nad sensem?... mało kto
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Barbara Dziwisz odejdzie z PO do PiS?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]