8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Będzie korekta oznakowania poziomego

Opublikowano 18.12.2013 07:02:24 Zaktualizowano 05.09.2018 08:26:33 top

Limanowa. Wczoraj z mieszkańcami, którym zmiana organizacji ruchu na ul. Kościuszki utrudnia dojazd do posesji, rozmawiał burmistrz Limanowej. Władysław Bieda zadeklarował, że w sprawie będzie interweniował w GDDKiA. Jak udało nam się ustalić, zarządca drogi podjął już decyzję o skorygowaniu oznakowania poziomego za przejściem dla pieszych.

Przypomnijmy: w minioną sobotę na ul. Kościuszki w Limanowej drogowcy zmienili organizację ruchu: utworzono lewoskręt dla kierowców jadących od strony Nowego Sącza, a także krótki odcinek mający pozwolić na włączenie się do ruchu dla kierowców jadących z marketu w kierunku Limanowej.

Wprowadzona zmiana stwarza jednak problem dla około 20 rodzin mieszkających w pobliżu, gdyż uniemożliwia lewoskręt do posesji jadąc od strony Limanowej, a w jednym przypadku wyjazd z posesji znajdującej się po prawej stronie, w kierunku Limanowej.

Wczoraj rano z okolicznymi mieszkańcami rozmawiał burmistrz miasta Władysław Bieda, deklarując interwencję w GDDKiA. Jak powiedział nam Władysław Bieda, na temat zmian w organizacji ruchu na ul. Kościuszki rozmawiał już dyrektorem krakowskiego oddziału GDDKiA, Jackiem Grygą, który obiecał zając się tą sprawą.

Zdesperowani mieszkańcy nie zamierzają się poddać. Kierują pisma do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Limanowej oraz wojewody małopolskiego Jerzego Millera, w którym dzielą się uwagami i zastrzeżeniami co do wykonanych prac.

- Problem z wjazdem dotyczy przede wszystkim mieszkańców, ale również wszystkich służb ratowniczych, zwłaszcza dużych wozów straży pożarnej. Uniemożliwiono także bezpieczne przejście z przystanku, przez pasy, na drugą stronę. A przecież głównie korzystać będą z tego dzieci - powiedział nam jeden z mieszkańców. - Podważono w ten sposób bezpieczeństwo osób, które mieszkają tutaj od ponad 50 lat, a wszystko przez inwestycję typu sklep. To jest niewspółmierne z naszym bezpieczeństwem, które stało się drugorzędne.

O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy zarządcę drogi krajowej nr 28, której częścią jest ul. Kościuszki w Limanowej.

- W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta teren był przeznaczony pod zabudowę mieszkaniową i usługi. Ponieważ organy architektoniczno-budowlane uznały za dopuszczalną lokalizację wolnostojącego dużego sklepu i wydano pozwolenie na budowę, GDDKiA jako zarządca drogi ma obowiązek określenia takich warunków dojazdu, które nie pogarszałyby bezpieczeństwa ruchu na drodze krajowej. Stąd warunek budowy pasa wyłączenia z ruchu i pasa dla relacji lewoskrętnych - informuje Iwona Mikrut, rzecznik krakowskiego oddziału GDDKiA. - Wykonanie pasa dla lewoskrętu faktycznie wiąże się z ograniczeniami dla dojazdów do posesji po przeciwnej stronie drogi. Chodzi o kilka zjazdów indywidualnych i pogorszenie warunków zjazdu na drogę wewnętrzną, ul. Czyżewskiego. Ze względów bezpieczeństwa ruchu nie ma innych możliwości - tłumaczy.

- Całą przebudowę realizował inwestor marketu w zakresie wynikającym z wyposażenia zjazdu do jego obiektu. Zarządca drogi nie ma możliwości nakazania prywatnemu inwestorowi wykonania innych robót jak pas dla lewoskrętów do drogi wewnętrznej po przeciwnej stronie drogi, ponieważ nie wynika to z dojazdu do marketu - dodaje Iwona Mikrut. - Przystanek został tylko nieznacznie przesunięty w stosunku do poprzedniej lokalizacji.

Jak poinformowała nas rzecznik GDDKiA w Krakowie, podjęto decyzję o wprowadzeniu zmian, które mają poprawić dojazd do posesji mieszkańców. Będzie to korekta poziomego oznakowania drogi w tym miejscu.

- Zarządca drogi podjął decyzję o skorygowaniu oznakowania poziomego za przejściem dla pieszych w kierunku Nowego Sącza, tak aby poprawić dojazd dla relacji lewoskrętnych do drogi wewnętrznej, ul. Czyżewskiego. Zostanie usunięta malowana powierzchnia za wysepką - zapowiada Iwona Mikrut.

W pismach do wojewody i inspektora nadzoru budowlanego, mieszkańcy podnoszą kwestię pominięcia interesów osób trzecich oraz zasad bezpieczeństwa użytkowania.

Do tematu powrócimy.

Zobacz również:

Komentarze (32)

PosepnyCzerep
2013-12-18 08:17:23
0 0
Panie Wiślak, tak ostatnio rozmawiałem z kilkoma znajomymi czytującymi ten portal, wszyscy są zdania, iż nikt tak dobrej roboty nie robi dla obecnego Burmistrza jak Pan swoimi komentarzami. Ludzie widzą, że po latach stagnacji wiele się ostatnio zmienia w Limanowej na plus, oczywiśćie wiele rzeczy mozna byłoby zrobić lepiej, ale nie mozna mieć wszystkiego od razu. Ale wg Pana wszystko jest źle, cokolwiek by nie zrobił Burmistrz od razu jest obdarowywany przez Pana stekiem obelg. I tutaj drugi punkt mojej wypowiedzi. Wg mnie to świadczy o dużej klasie Burmistrza, że nie idzie wzorem innych wysoko postawionych polityków naszego regionu i nie podaje Pana do sądu o zniesławienia czy też pomówienia. Mimo wysoko umiejscowionego Pańskiego ego, Panie Wiślak, jest Pan tylko zacietrzewionym człowieczkiem pełnym kompleksów, współczuje Burmistrzowi, że musi się dogadywać z ludźmi Pańskiego pokroju, dla których inna racja niz swoja własna nie istnieje.
Tak na koniec małe podsumowanie. Panie Wislak, ludzie nie są głupi i widzą że Limanowa ruszyła z miejsca i żadne Pańskie gadanie tego nie zmieni. Aha, możesz mnie Pan nazywać kacykiem, sługusem czy co tam Pan jeszcze że słownika synonimów wynotował, ale Pańskie zdanie po mnie spływa.
Odpowiedz
mosia
2013-12-18 08:24:12
0 0
Popieram! Limanowa w końcu ruszyła z miejsca i zaczyna być coraz ładniej.
Odpowiedz
marlehill
2013-12-18 08:25:10
0 0
należy upublicznić nazwisko urzędnika o poczynaniach pijanego kierowcy.....
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-18 08:58:00
0 0
I tym razem nie trzeba było długo czekać na reakcje burmistrza reakcja była błyskawiczna i chyba osiągnie właściwy cel. Bardzo ciekawą sprawą jest wydane pozwolenie na budowę tak dużego marketu w terenach mieszkaniowo - usługowych . W tym miejscu trzeba zapoznać się zapisem planu zagospodarowania miasta Limanowa, czy nie zostało złamane prawo. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego powinie jasno określać jaki obiekty mogą powstać w terenach M/U
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 09:12:33
0 0
No i robi sie ciekawie!!!
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-18 09:24:49
0 0
'Całą przebudowę realizował inwestor marketu w zakresie wynikającym z wyposażenia zjazdu do jego obiektu. Zarządca drogi nie ma możliwości nakazania prywatnemu inwestorowi wykonania innych robót jak pas dla lewoskrętów do drogi wewnętrznej po przeciwnej stronie drogi, ponieważ nie wynika to z dojazdu do marketu - dodaje Iwona Mikrut.'

Przepraszam za ten przydługi cytat, ale sądzę, iż tu znajduje się meritum sprawy. Gdyby inwestor działał logicznie, to tak wykonałby niezbędną przebudowę, aby był pas do zjazdu i aby mieszkańcy mieli niepogorszony dostęp do posesji. To że zarządca drogi nie nakazuje niczego, nie znaczy, iż nie można we własnym zakresie dokonać przebudowy w sposób funkcjonalny dla inwestora i właścicieli posesji. Przecież nikomu nie zależny na negatywnym odbiorze wizerunku mającego się otworzyć marketu i konflikcie, a zwłaszcza z okolicznymi mieszkańcami. Bo kto, jak kto, ale oni mogą w przyszłości jeszcze sporo nabruździć. Tymczasem brakło dobrej woli, zrobiono przebudowę w sposób 'egoistyczny' no i ambaras gotowy.
Odpowiedz
JAN
2013-12-18 09:44:17
0 0
Bardzo dziwna i pokrętna wypowiedż p. z GDBDiA o konieczności wybudowania zjazdów do marketu. A co ta osoba powie na temat też marketu Biedronka na ul. Piłsudskiego ? Czyżby to zupełnie inna sprawa czy może to nie jest w/g GDBDiA market? Za te sprawy jakie dzieją się w Limanowej na DK 28 już kilka głów powinno zostać 'ściętych' bo ta sprawa mimo mrozu śmiedzi z daleka i już z urzędu powinien się nią zaiteresować prokurator. Jak długo jeszcze będą tolerowane takie nieczyste sprawy i jawne przekręty ?
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-18 09:56:48
0 0
@kpiarz
„Gdyby inwestor działał logicznie, to tak wykonałby niezbędną przebudowę, aby był pas do zjazdu i aby mieszkańcy mieli niepogorszony dostęp do posesji.”
I w tym miejscu NIEMA pan racji. Inwestor chcąc uzyskać pozwolenie na budowę sklepu musiał wcześniej uzyskać zgodę na wykonanie zjazdu publicznego od GDDKiA jako zarządcy drogi. Jak widać taką zgodę uzyskał., w której były określone warunki zjazdu i przebudowy drogi . Pewne jest,iż wykonany projekt przebudowy drogi musiał być zatwierdzony przez GDDKiA . Do obowiązków organu wydającego pozwolenie na przebudowę drogi jest sprawdzenie czy projekt jest zgodny z warunkami GDDKiA ,oraz prawem budowlanym. Inwestor nie mógł postąpić w inny sposób i wykonać według logiki i racji mieszkańców . Błąd nastąpi ze strony GDDKiA i niestety korekta musi być wykonana na ich koszt.Dobrze by bylo aby osoby, które zatwierdzały projekt przebudowy i wydawały pozwolenie na budwę pokryły koszty.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 09:58:35
0 0
Ja chcac zrobic ogrodzenie na swojej działce musiałem uzyskac pozwolenie od PINB w Limanowej no i oczywiscie uzgodnienie z GDDKIA wiec zrezygnowałem.A kto zatwierdzał prokekt dla tego marketu?
Sprawa może i smierdzi ale pieniądz juz nie!!!
Odpowiedz
anilec
2013-12-18 10:04:33
0 0
Bardzo bym prosił o nazwisko projektanta i nazwiska decydentów zatwierdzających przebudowę.
Najprościej obwiniać inwestora, który finansuje prace i jest niezasłużenie krytykowany o drogowy bubel.

Panie @Kpiarz - inwestor nie może odstąpić od szczegółów projektu, również projektu bubla, wykonanego przez wysokiej klasy specjalistów w tym zakresie.

Na jednej z dróg powiatu, specjaliści od inżynierii rogowej 'kazali' wodzie płynąć pod górkę, efekt tego jest opłakany po każdym deszczu.
Poco liczyć się z okolicznymi mieszkańcami, jak projektant z prawami fizyki często się nie liczy.

Zupełnie nie próbuję ubliżyć paniom i panom Inżynier, którzy znają się na swoim fachu.
Odpowiedz
mieszkanieck
2013-12-18 10:14:33
0 0
Artykuł nie zawiera wszystkich informacji na temat dojazdów do domów przy ulicy Kościuszki. Mieszkańcy ul. Czyżewskiego może i będa mogli dojechać do domów. Przypominam jednak, że sprawa dotyczy nie tylko mieszkańców tej ulicy. Bez możliwości dojazdu do domu pozostaje jeszcze 10 rodzin!!!!!!!!! Artykuł nic o nich nie wspomina. Wysepka nadal jest. Nadal utrudnia dojazd do domów!! Pan Burmistrz zareagował błyskawicznie. Ogromne dzięki. Inni takze się zaangażowali, ale to nie jest koniec sprawy. Są domy, które nadal dojazdu nie mają. Proszę o tym pamiętać. Także Autor artykułu winien zwracać na ten fakt uwagę.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 10:15:39
0 0
PosępnyCzere jestem w/g Wislaka sługusem Biedy bo popieram w całości Twoje zdanie nt.burmistrza wreszcie coś w Limanowej się dzieje pozytywnego i to widać. To że Wislak cierpi na jednostkę chorobową zdefiniowaną jako 'biedotyzm' to trudno musi z tym żyć.
Odpowiedz
zabawny
2013-12-18 10:16:06
0 0
W ważnej księdze jest napisane, że człowiek ma rozum i wolną wolę. Tu przed robotą na drodze, co najmniej jednego elementu zabrakło. :)))
Odpowiedz
marlehill
2013-12-18 10:27:45
0 0
popieram Wiślaka

i chciałem zapewnić wszystkie -limanowskie kołtuny- iż woda,mydło i grzebień nie szkodzą zdrowiu
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 10:31:22
0 0
@ZNANY
Martwiłes sie czy Burmistrz zainteresuje się tą sprawą.
Dzisiaj sie nie odzywasz bo wiesz juz że wczoraj się zainteresował i podjął stosowne rozmowy!!!Dba o mieszkanców ? DBA!!!
Odpowiedz
bearchen
2013-12-18 10:36:37
0 0
Oznakowania poziome znikna, ale problem stanowi wysepka, ktorej pewnie nie rusza, bo powiedza, ze tak ma byc, a mieszkancy maja sie przyzwyczaic do nowej 'inwestycji'. Marna interwencja.
Odpowiedz
znany
2013-12-18 10:38:51
0 0
Jest jedno ale...,ano Pan Burmistrz zadziałał jednak trochę zbyt późno.
Czy zawsze musi być tak, że dopiero po publikacjach i interwencji mieszkańców, sprawę się rozeznaje i usiłuje coś zrobić?
O ile skuteczniej byłoby, gdyby sprawę rozeznano i podjęto działania zaraz po rozpoczęciu budowy.
Sytuacja w 'obozie władzy', sądząc po wczorajszych i dzisiejszych atakach, zrobiła się bardzo nerwowa.
Oczywiście Pan Burmistrz doskonale teraz wie, że to nie rozwiązuje sprawy dla wszystkich tam mieszkających, no ale jest i pewnie będzie, jak w przypadku chodnika na Krakowskiej i rzeczywiście patrząc na takie działania, to jest wyraźna zmiana, tyle, że w całkiem odmiennym kierunku.
Odpowiedz
znany
2013-12-18 10:47:36
0 0
A przy okazji pozwoliłem sobie zacytować uchwałę RM w części dotyczącej zakresu zmian w PPZ i proszę tam znaleźć działki na których wybudowane to 'Marsche'.
Po prostu niema !!!
No ale wypisywanie bzdur licząc, że może się uda wprowadzić w błąd, do stara goebelsowska metoda, nieprawdaż?!:))

Uchwała Nr XXVIII/199/2008 Rady Miasta Limanowa z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie : uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa w obrębie granic administracyjnych miasta z wyłączeniem terenu osiedla „MARSA”.

Data: 2008-12-30, Numer: 199, Kadencja: 2006 - 2010



Na podstawie art. 20, art. 27 i art. 29 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zmianami) i art.18 ust. 2 pkt. 5 i art. 41 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U.. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zmianami) oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. Nr 121 poz. 1266 z 2004 r. z późn. zmianami)


Rada Miasta Limanowa

po stwierdzeniu zgodności ustaleń projektu zmiany planu ze STUDIUM uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa w granicach opracowania planu uchwala co następuje:





§ 1



1. Zgodnie z Uchwałą Nr X/58/2007 Rady Miasta Limanowa z dnia 29 czerwca 2007r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa w obrębie granic administracyjnych miasta z wyłączeniem terenu osiedla „MARSA” zmiana planu obejmuje:

1. zmianę ustaleń w tekście miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa w obrębie granic administracyjnych miasta z wyłączeniem terenu osiedla „MARSA”

2. zmianę ustaleń w/w planu w granicach działek:

obr. 1 działki nr ewid.

330/3, 165, 279/3,

obr. 3 działki nr ewid.

160/2, 164/4, 228/3, 645, 47/11, 518,

obr. 4 działki nr ewid.

26/4,228, 265/1, 401, 71, 72/1 (część), 72/2(część), 102, 103/1(część), 103/2(część) 104(część), 105, 609(część), 610(część), 11/4(część), 11/5(część)

obr. 5 działki nr ewid.

141/1, 525, 527, 528, 529, 251/4 (część), 268/10, 61/1(część), 61/2, 61/3, 456/2, 457/2, 457/7, 457/8, 457/9, 457/10, 457/12, 335, 336, 337, 338, 339

obr. 6 działki nr ewid.

638 (część), 640, 641, 283/4, 283/5, 283/6, 568/1 (część), 569 (część), 570(część), 105/3, 105/4(część), 15/4(część), 17/2(część), 1033/33(część), 28/1

obr. 7 działki nr ewid.

185/6(część), 185/7, 185/8, 304/7, 495(część), 439(część), 608/26, 608/28(część), 608/35(część), 232/10(część), 194, 195, 196, 201/1(część), 698/2, 701/3, 701/4, 622/1 (część), 185/9, 185/10, 53/1(część),



2. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego składa się z tekstu planu stanowiącego treść niniejszej Uchwały oraz załączników do Uchwały:



· załączniki Nr 1- 37




Rysunki zmiany planu – plany od 1 do 37 sporządzone na mapie w skali 1: 1 000



· załącznik Nr 38


Wyrys ze zmiany STUDIUM uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa



· załącznik Nr 39


Sposób realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej należących do zadań własnych gminy



· załącznik Nr 40


Rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego



3. Na obszarze objętym zmianą planu nie przeznacza się terenów pod realizację inwestycji infrastruktury technicznej należących do zadań własnych miasta.



Część I

PRZEPISY OGÓLNE
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 10:50:44
0 0
@ZNANY czyzby Ciebie dopadł 'BIEDOTYZM'?
Odpowiedz
lim
2013-12-18 12:43:26
0 0
propozycja dla znanego.W limanowej będzie lodowisko ubierz łyżwy i dobrze się rozpędż a następnie p..... się w bande. może to pomoże bo innej rady chyba nie ma
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-18 13:22:26
0 0
@znany
Proszę zaprzestać robienie zamieszania i czytającym wody z mózgu.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa został zatwierdzony uchwała Rady Miasta w 2004 r., później były zmiany w 2006r., 2008r., 2010r., itd. To, że zatwierdzony i obowiązujący plan to prawdziwy BUBEL to poświadczy każdy projektant ,architekt , który miał z z nim do czynienia. Skoro Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego wydał pozwolenie na budowę to należy uznać , iż jest to zgodne z obowiązującym prawem , w innym przypadku mogą być tego poważne konsekwencje . Inwestor mając prawo do dysponowania gruntem mógł wystąpić o punktową zmianę planu. Burmistrz miasta nie wydaje pozwoleń na budowę.
Odpowiedz
MAJA12
2013-12-18 13:26:50
0 0
@znany
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
Odpowiedz
JoNasz
2013-12-18 14:13:48
0 0
Burmistrz zadeklarował likwidacje wysepek przed świętami. Na marginesie deklaracje o rozmowie z GDDKiA to kazdy z nas może złożyć. Ważny jest skutek!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-18 15:18:36
0 0
GDDKiA jako zarządca drogi ma obowiązek określenia takich warunków dojazdu, które nie pogarszałyby bezpieczeństwa ruchu na drodze'

Wykonanie pasa dla lewoskrętu faktycznie wiąże się z ograniczeniami dla dojazdów do posesji po przeciwnej stronie drogi. Chodzi o kilka zjazdów indywidualnych i pogorszenie warunków zjazdu na drogę wewnętrzną, ul. Czyżewskiego'


CZYLI ZE WJAZD DO MARKETU NIE POWINIEN W TYM MIEJSCU POWSTAC.
Odpowiedz
kpiarz
2013-12-18 17:10:47
0 0
Pani/e @MAJA12 i @anilec - proszę mnie nie 'krzyżować' ;) Nie jestem ani projektantem, ani biegłym w prawie budowlanym, zatem jak ktoś twierdzi, że nie miał wpływu na wykonanie owego zjazdu przyjmuję to na wiarę:) No chyba że dana instytucja słowami osoby upoważnionej twierdzi, iż nie miała wpływu na wykonie projektu, który sama zatwierdziła, wówczas potraktuje to jako czystą obłudę. Podzielam w pełni wczorajszy komentarz jednego z internautów - ktoś projekt wykonał i ktoś go zatwierdził, nazwiska zapewne nie są tajne. Wyciągnąć konsekwencje wobec tych osób i obarczyć kosztami naprawy zaistniałej sytuacji, myślę że byłaby to odpowiednia nauczka :)
Odpowiedz
JoNasz
2013-12-18 19:44:05
0 0
Wojewoda małopolski wydał decyzje na wykonanie budowy nowego zjazdu
Odpowiedz
kotlyco
2013-12-18 23:11:44
0 0
Korekta znaków poziomych jest ale oznakowanie stare, nie wynika z niego że jest skręt w lewo. Jest to doraźne rozwiązanie problemu czekamy Panie Burmistrzu do Świąt jak pan obiecał ' mieszkańcy muszą mieć dojazd do swoich domów na swięta' jeszcze 6 domów
Odpowiedz
HenrykV
2013-12-19 08:00:31
0 0
@znany, znany, muszę przyznać jesteś dobry z propagandy - 'jaka zmiana, przecież nie ma wymienionych działek!!!!!' problem tylko w tym, że zapomniałeś o tym:
1. zmianę ustaleń w tekście miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Limanowa w obrębie granic administracyjnych miasta z wyłączeniem terenu osiedla „MARSA”

wprowadziliście zmiany w tekście dla całego obszaru miasta które otworzyły drzwi i okna w Limanowej do budowy supermarketów. I dlatego się teraz tak gorączkowo tłumaczysz.
Odpowiedz
JoNasz
2013-12-19 18:02:15
0 0
Pytanie czy mieszkańcy będą domagać sie odszkodowania? o to nikt nie zapytał a ludzie przed Świętami normalnie do domów dojechać nie mogą!
Odpowiedz
magbet38
2013-12-20 20:00:17
0 0
Wysepka jak była tak jest!!! A mieszkańcy w dalszym ciągu nie mają jak wydostać się z domu w stronę Sącza lub wjechać do domu nie narażając swojego bezpieczeństwa i nie blokując przy tym ruchu. Nikt nie liczy się z ich bezpieczeństwem!!!!!! Obietnice Burmistrza, że wysepka będzie zlikwidowana nie została spełniona, a przemalowanie pasów nic nie daje, nie o to walczyli mieszkańcy!!!!!
Odpowiedz
KaKropka
2013-12-20 20:11:58
0 0
@magbet38 Święta się zaczynają 25, a dzisiaj jest 20.
Odpowiedz
mieszkanieck
2013-12-26 21:10:06
0 0
Święta minęły, a wysepka jak stała, tak stoi. Tyle z obietnic...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Będzie korekta oznakowania poziomego"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]