8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Czy przychodnię czeka prywatyzacja?

Opublikowano 03.11.2015 07:06:04 Zaktualizowano 04.09.2018 20:06:18 pan

Mszana Dolna. Czy przychodnia „Vital-Med” zostanie sprywatyzowana? Władze miasta Mszana Dolna nie wykluczają żadnego rozwiązania, które poprawi standard świadczonych usług medycznych, bo według burmistrza w tym zakresie wiele musi się zmienić.

Ważą się dalsze losy mszańskiej przychodni „Vital-Med”. Prowadzący placówkę samorząd rozważa wszystkie możliwości poprawy jej funkcjonowania. Jak powiedział nam burmistrz miasta, temat ma zostać przedstawiony mieszkańcom w ramach konsultacji.

- Temat jest „w obróbce”. Zostanie przeprowadzona konsultacja z mieszkańcami, wtedy będziemy o tym szerzej rozmawiać - mówi Józef Kowalczyk.

SP ZOZ w obecnym kształcie działa od 1999 roku, a jego organem założycielskim jest Rada Miasta Mszana Dolna. Obszarem działania placówki jest miasto Mszana Dolna i sołectwa gminy Mszana Dolna - Łostówka oraz Glisne. „Vital-Med” obejmuje opieką około 7 tys. pacjentów oraz sprawuje opiekę medyczną nad szkołami podstawowymi i średnimi na terenie miasta.

Jak jednak twierdzi burmistrz Kowalczyk, w Mszanie w zakresie jakości świadczonych usług medycznych wiele musi się zmienić. - Nikt łaski nie robi, żeby ludzie nie koczowali pod drzwiami - zauważa. Pytany o ewentualną prywatyzację przychodni, odpowiada że wszystko wchodzi w grę. - Wszystko to, co poprawi jakość usług medycznych - tłumaczy. - Mszana Dolna jest chyba ostatnia od końca w powiecie jeżeli chodzi o tą formę organizacyjną. Widzę, że mieszkańcy jeżdżą do prywatnych POZ-etów, do Kasiny, Niedźwiedzia, Kasinki... Pewnie tam jest lepiej? - podejrzewa.

Zakład zatrudnia w tej chwili 20 osób w POZ: 6 lekarzy, 8 pielęgniarek, położną i laborantkę oraz personel pomocniczy. Kierownictwo placówki ma przedstawić plan zmian, możliwych do zrealizowania w najbliższym czasie.

- Szef POZ-tu ma przedstawić, czy widzi czy nie widzi możliwość zmian, które poprawią jakość obsługi w ramach istniejącej struktury. Jak nie będzie widział, to mu pomożemy - zapowiada burmistrz Mszany Dolnej.

Do sprawy będziemy powracać.

Komentarze (72)

Karolcia886
2015-11-03 07:29:38
2 3
To stanie przed drzwiamy, zima czy nie zima od 6 rano zeby dziecko zarejestrowac to jakaś masakra :-///
Odpowiedz
brzoza1
2015-11-03 07:43:09
3 3
A 6 lekarzy to jest zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu?
Struktura zatrudnienia bardzo ciekawa niczym z PRL.

Teraz tylko czekać kiedy odezwie się kuras we własnym nicku lub z jakąś kropką bądź kreską.
Odpowiedz
brzoza1
2015-11-03 07:59:52
2 3
Jak mnie pamięć nie myli to w tym ośrodku był zatrudniony informatyk-najbliższy członek rodziny ważnej persony ośrodka jak również Pani Skarbnik Miasta.Jej zatrudnienia w ośrodku zdrowia Filipiak bronił jak niepodległości.Jednak po pewnym czasie ta pani przestała tam pracować a zatrudniono główna księgową - ponoć właścicielkę biura rachunkowego.
Panie Burmistrzu Ośrodek Zdrowia jest jednostką sektora finansów publicznych i na stanowisko Głównego Księgowego winien odbyć się konkurs a takowego nie widziałem na BIP-ie mszańskim.
Jeśli Główną Księgową jest właścicielka biura rachunkowego to ma wiele możliwości i wariantów realizacji tej funkcji.
Ja nikomu nic nie zarzucam ale Pan jako finansista dobrze wie jak winna być prowadzona księgowość w jsfp--Ośrodku Zdrowia w Mszanie Dolnej.
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 08:10:45
1 3
Brzoza ciekawe ile tam wyciąga miesięcznie ta Pani Główna Księgowa?

A po drugie kuras nie używał kresek tylko przecinki.
Odpowiedz
1234567
2015-11-03 08:12:18
1 4
do Karolcia 886

W Limanowej już dawno sprywatyzowano przychodnię na MB Bolesnej i myślisz, że jest lepiej ? Część lekarzy przyjmuje w prywatnych gabinetach , zaś ci przyjmujący na NFZ, są często nieobecni w pracy, pod gabinetami duże kolejki mimo wyznaczania godzin przyjęć, zaś kolejki do rejestracji, ustawiające się na chodniku przed przychodnią, od 6-tej rano i niekiedy wcześniej , nie nalezą do rzadkości .
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 08:42:18
2 2
'Ostatnia od końca', tak ocenia przychodnię burmistrz. To chyba dobrze? Bo to oznacza, że jest pierwsza. I jeszcze do Karolci- nie trzeba stać od 6 rano. Wystarczy telefonicznie dziecko, lub dorosłego zarejestrować, a przypadki nagłe, lekarze przyjmują bez zgłoszenia(rejestracji) A z tym koczowaniem pod drzwiami, to pewnie personel miał pecha i o do drzwi kołatał sam burmistrz?
Odpowiedz
konto usunięte
2015-11-03 09:24:53
0 3
Poprzednia władza obiecywala ,ze nie będzie juz kolejek w przychodniach ,bo pielęgniarki będa mogły wypisywac niektóre recepty ...
Pielęgniarki dostały sporo przywilejów za rządów PO:)
Podwyższona pensja oraz możliwość podpisywania recept.(same mówią ,że przez to moga poczuć się kims waznym ,a nie tylko osobą od mycia tyłków i podawania zastrzyków.)

Założe się ,że nie głosowaly na PO w ostatnich wyborach, bo licza ,że jeszcze od Pis-u coś wyszarpią.
Pytam w takim razie ,gdzie przywileje dla innych grup zawodowych.Mam dość ciągłego strajkowania nauczycieli oraz pielęgniarek ....Czy ktoś pomyśli ,że inni ludzie tez ciężko pracują ,a nie dostali żadnych podwyżek ani za rządów PIS,ani za PO.Widać ,ze ten kto ciągle żebra i zgrywa ofiarę,w końcu dostaje to co chce.
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 10:27:33
2 2
Przychodnię czeka prywatyzacja, a całe miasto jeszcze trzy lata mlekiem i miodem płynące. Jednym słowem 'złoty wiek', a tu jak się nie odwrócisz, d... z tyłu. Czy konsultacje ws prywatyzacji będą podobne do tych ws 'kibli'? Bo jeśli tak, to los przychodni przesądzony. Dla niewtajemniczonych-w 'konsultacjach' o przyszłości starych WC brali udział: burmistrz i jego świta (na oko ok. 20osób, a na widowni drugie 20 z tego 3/4 to poplecznicy. I w taki sposób uruchomiono 'spłuczkę' która spuściła kibelki za 202tys.zł. A tak serio, to nie ma czego zazdrościć p. W.Siwcowi - jak mu samorząd (Kowalczyk z Rogiem ) 'pomoże' to ... aż strach pomyśleć
Odpowiedz
brzoza007
2015-11-03 10:28:44
2 3
Wara od przychodni. Chcecie nam zafundować drugi Osmed? Ja jestem zadowolony z naszej przychodni zwłaszcza teraz, kiedy jest odremontowana i nie słyszałem na mieście żeby ktoś narzekał - wręcz przeciwnie. Proszę wymyślić coś mądrzejszego, bo kochany panie burmistrzu, zarejestrować można się telefonicznie, nie 'koczować pod drzwiami' a już na pewno nie prywatyzować przychodni z tego powodu. Zaś do specjalistów każdy lekarz w Mszanie kieruje na życzenie pacjenta i co najważniejsze nie płaci za wizytę u niego. Nie tak jak w placówkach sprywatyzowanych!
No i te groźby panu dr Siwcowi dość dziwne, bo po Mszanie słychać, że to On właśnie stał się kozłem ofiarnym p.R, który w białych rękawiczkach chce przejąć naszą przychodnię.
Jeszcze jedno o jakich konsultacjach z mieszkańcami pan mówi , proszę nie mydlić ludziom oczu,nie widzę żadnych ogłoszeń na stronie urzędu.
Czy jak zwykle o wszystkim dowiemy się kiedy przychodnia będzie już w rękach p.R lub innego ?
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 10:39:03
2 2
Przecież ten Burmistrz nie potrafi sprywatyzować szalet przy moście, a chce się za przychodnie brać? Rozumiem, że trzeba zatrudnić woźnego na 24h żeby noclegownie zrobił w ośrodku i będzie wszystko grać?
Odpowiedz
wartownik
2015-11-03 10:44:06
0 2
minął tydzień od wygrania wyborów przez pisiory i już przymiarka do prywatyzacji przychodni
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 10:53:46
3 1
Nie wymagajcie od 'poczciwego dziadka' że ogarnie wszystko - jedni chcą ścieżkę dla swoich bicykli, drugim się marzy obwodnica, jeszcze innym MOK się nie podoba, a tu jeszcze fekalia w studniach zamiast wody, śmieci tańsze 'na niby' i jeszcze te marzenia o klinice z gabinetami i specjalistami od wszelakich schorzeń. Jeśli prywatyzacja miałaby być antidotum na brak specjalistyki to wszystkie szpitale byłyby dawno w rękach prywatnych, a tak nie jest. Problem jest w systemie (NFZ) Tam potrzebna głęboka zmiana. A w Mszanie? Tu jest dobrze, ale nad przychodnią krąży 'duch' takiego, co to się na wszystkim zna-na bydle zarodowym i szpitalu powiatowym, na rehabilitacji i elektrowniach wodnych, na spółkach komunalnych i samorządzie. Czerepach powiedziałby: geniusz! Zanim ludzie powiedzą TAK dla prywatyzacji, niech kukną do najbliższej prywatnej placówki-Osmedu. Tam nikt nikomu łaski nie robi (jak to mówi Józef Kowalczyk w materiale), tam czeka się w aucie, jak się go ma, bo poczekalnia albo zamknięta, albo miejsca nie, albo zaduch taki, że siekierą da się zawiesić. Takiej placówki chcemy? Aż prosi się powiedzenie: 'lekarzu (burmistrzu i sekretarzu), ulecz się sam'
Odpowiedz
rzeka
2015-11-03 10:55:40
1 3
Tak można się zarejestrować telefonicznie do swojego lekarza rodzinnego tylko, że trzeba czekać 17 dni. Rozumiem 3 dni , niestety jak jesteś chory, żeby się dostać musisz stać od przynajmniej 6 rano albo potrzebujesz receptę bo skończyły się leki, które musisz zażywać codziennie. Odezwał się już poprzednik burmistrza (T.F.pod różnymi nickami) ze swoim jadem) ten człowiek tylko obraża i to go cieszy, jak można być tak podłym?
Odpowiedz
SzachMatt
2015-11-03 11:09:01
2 2
Rzeka chyba Cię pogrzało, albo do innego ośrodka chodzisz. Zauważ, że leki nie kończą się z dnia na dzień tylko widzisz, że ci się skończą za kilka dni, ale nawet jakby... Dziś byłem w ośrodku i mam receptę na leki od ręki. Nie rozumiem skąd ta fala krytyki- a już rozumiem sprywatyzować trzeba za psie pieniądze jak folwark, szalety i oczyszczalnie.
Odpowiedz
rzeka
2015-11-03 11:21:09
1 3
Tak widzisz szanowny Panie SzachMatt, że ci się skończą za tydzień i rejestrujesz się telefonicznie i musisz czekać 17 dni to jest ok! Nie jestem za prywatyzacją ale tak nie może być. Jesteśmy wysyłani do specjalistów w Kasince Małej, Kasinie Wielkiej, Porębie Wielkiej i Dobrej, wieś wszystko ma a miasto nic. Jesteś chory to idziesz na pogotowie wieczór lub w nocy, niestety tak to wygląda.
Odpowiedz
colargol
2015-11-03 11:21:17
1 1
Czy ktoś mi wytłumaczy co poeta miał na myśli? 'Nikt łaski nie robi, żeby ludzie nie koczowali pod drzwiami - zauważa' Niech oni jakiegoś rzecznika zatrudnią, bo siara.
Odpowiedz
SzachMatt
2015-11-03 11:26:12
1 4
W życiu takich problemów jak opisuje rzeka z mszańskim ośrodkiem. Czy jestem osamotniony? Chyba nie.
Odpowiedz
RIKO2
2015-11-03 12:00:34
1 3
8 pielęgniarek? Chyba dwa razy tyle...
Odpowiedz
konto usunięte
2015-11-03 12:55:31
3 3
Do ośrodka można się zarejestrować telefonicznie i jest się przyjętym w tym samym dniu o wyznaczonej godzinie.Nigdy nie zdarzyło mi się czekać pod ośrodkiem.Dzięki takiemu systemowi rejestracji nie ma kolejek w poczekalniach.Mi ten system bardzo odpowiada,a ci,którzy narzekają zawsze mogą przenieść się gdzie indziej(wszędzie dobrze,gdzie nas nie ma).
Odpowiedz
ciemnylud
2015-11-03 13:53:24
1 3
Ten tak szumnie nazywany SYSTEM REJESTRACJI w praktyce wygląda tak oto: od godz. 8.00 (rozpoczęcie rejestracji telefonicznej), telefon jest zawsze zajęty. Gdy się już ok godz. 11.00 dodzwonisz słyszysz odpowiedz: NIE MA JUŻ 'NUMERKÓW'. Pozostaje całodobowa opieka w Ogrodniku. Babcie nakręcone przez jedną lekarkę stoją od 5.00 rano przed ośrodkiem. Pielęgniarek w ośrodku więcej niż pacjentów.
Odpowiedz
narcyzjam
2015-11-03 13:59:36
2 2
I co tu się dziwić.
Budynek przychodni wyremontowany,winda klimatyzacja,nowe schody w środku i na zewnątrz,otoczenie wokół budynku po rewitalizacji - czego chcieć więcej.
Nie ma w Mszanie Dolnej smakowitszego kąska do przejęcia za free w białych rękawiczkach.'kible to była ruina' a tutaj cudeńko.
a co do rejestrowania się to powiem że pomimo tego że jestem częstym 'gościem' przychodni to zawsze rejestruję się telefonicznie i nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż dwa dni na wizytę.Ciekaw jestem do którego lekarza @rzeka czekała 17 dni.

Po co to zmieniać Panie burmistrzu,jeśli to funkcjonuje może nie ale dobrze.Panie pielęgniarki bardzo miłe i uprzejme,tłoku w poczekalni nie ma,lekarze dają skierowania do specjalistów bez żadnego ale.Jeśli jest u nas moda na chodzenie do jednego z lekarzy to pacjenci stoją w kolejce do rejestracji od świtania.Reszta może spokojnie telefonicznie się zarejestrować.
Odpowiedz
Perla
2015-11-03 14:11:50
1 3
Od kilku lat ten ośrodek ma problemy Filipiak zrobił z niego miejsce do nabijania kasy dla paru ludzi i nikomu nie było w głowie starać się o specjalistów bo i po co ? więcej roboty sobie dodawać !! Poza tym ten ośrodek był z góry na straconej pozycji na wioskach powstawały przychodnie gdzie dyrektorzy są zaradnymi osobami i wiedzą jak wypełniać wnioski nie odpadły a w Mszanie wypełniano pewno po terminie za wysokie podawano koszty i godziny pracy do godz 18 choć inne przychodnie wnioskach wpisywały do godz 20 Starania o specjalistów było fikcją teraz podnosi się lament bo powiedziano dość improwizacji ! Prywatyzujemy ? My chcemy na miejscu specjalistów i lekarzy przyjmujących do godz 20 nie na 3/4 etatu przyjmujących nas pacjentów kiedy my jesteśmy po pracy nie bawmy się w psa ogrodnika dajmy ten Ośrodek ludziom ambitnym którzy obiorą za punkt honoru doprowadzenia tej przychodni do funkcji wzorowej specjalizacji i lekarzy rodzinnych
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 14:42:12
2 1
@perła który ośrodek zdrowia jest otwarty w okolicy do 20? Poręba i Kasinka do 18. Żeby ośrodek zdrowia był dłużej otwarty potrzebne są pieniądze.
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 15:02:05
2 1
do @perla - Osmed był czynny do 20, a nawet chyba do 22, ale 'na papierze' Po niezapowiedzianej kontroli NFZ, okazało się, że tak właśnie musiał wyglądać grafik przyjęć, żeby wszystko we wniosku o specjalistykę 'grało'. Mniejsza o praktykę - po kontroli specjalistów w Osmedzie ubyło i to znacznie i nikt już w bambuko pacjentów nie robi. Trzeba być bardzo naiwnym żeby uwierzyć, ze z chwilą prywatyzacji do mszańskiej przychodni zawitają specjaliści 'kontraktowi'. Bedą, owszem ale za wizytę zapłacimy od 100 zł w górę. Czy tego chcemy? Moze lepiej wziąć skierowanie do lekarza w Mszanie i zarejestrować się do specjalisty w okolicy. Ale widać są i tacy, którym bardzo zależy, żeby przychodnia, chyba naj;adniejsza w okolicy, poszła w prywatne łapki? Kto ma tak wyposażony gabinet kardiologiczny w okolicy? gdzie jest klima, parking, winda, otoczenie super, nowe schody, poręcze, nowe WC, drzwi, okna??? Zapraszam do prywatnej przychodni w Kasince - już same drzwi wejściowe wile 'mówią', no ale to nie pacjenci będą głosować, ale mszańscy radni
Odpowiedz
Karolcia886
2015-11-03 16:14:13
1 2
Zarejstrowac sie oczywiscie mozna telefonicznie, szkoda tylko ze nie na ten sam dzien :-/ wiec zostaje stanie od 6 rano :-/
Odpowiedz
brzoza1
2015-11-03 16:26:10
2 3
Najważniejsze że Kuras się odnalazł i jest z nami.
Zastanawiam się dlaczego mieszkańcy go pogonili kiedy On taki jest wspaniały.
Może te dwie Panie za mało agitowały za nim.

Brzoza 007 może powiesz gdzie można poczytać o ogłoszonym konkursie na główną księgową i rozstrzygnięciu tego konkursu.To się działo za Twojej prezesury.
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 16:56:21
2 2
Kowalczyk mówi portalowi: ' jak nie będzie widział, to mu pomożemy' chyba ma na myśli dra Siwca, który szuka okulisty, a tu się okazuje, że taki na Piłsudskiego 2 ordynuje. Będzie jak znalazł do nowej, sprywatyzowanej lecznicy. Na tabliczce trzeba napisać: Biegły okulista mgr.... itd. przyjmuje od...do... Jeden 'specjalista' już jest. Gabinet wyposażony czeka. Może zaczynać od zaraz - może mszaniacy wreszcie przejrzą na oczy?
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 17:02:04
2 3
piotrek22 vel kuras vel brzoza007 a może jak skończysz te studia w Myślenicach to się zatrudnisz w Ośrodku jako manager?
Odpowiedz
brzoza1
2015-11-03 18:14:59
2 2
znahor jeszcze do tego trio należy dopisać, SzachMatt i mamy całą plebanię z Pańskiego.
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 18:15:06
2 2
Wasze szukanie Filipiaka przypomina Folwark Zwierzęcy Orwella. To wszystko wina Snowballa :D Tylko, że Snowballa już dawno nie ma. Rządzicie od roku i zmian nie widać.
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 18:41:24
1 3
Lucznik mylisz się jest jedna zmiana o to zasadnicza nie ma Filipiaka a to jest najważniejsze.
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 18:47:44
1 1
Polecam przeczytać Folwark Zwierzęcy dokładniej. Dla przypomnienia Napoleon nadal wmawiał zwierzętom na farmie, że wszystko co złe jest winą Snowballa, a jego już dawno nie było.

Na razie są tylko zmiany personalne. Nie to było powodem zmiany. Czekamy udowodnienie skradzionych milionów, bilans otwarcia i wykazanie niedomkniętych budżetów Filipiaka.
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 19:32:46
1 2
Lucznik to może odpowiesz na pytania które na sąsiednim portalu zadał brzoza.

1.dlaczego działkę na ulicy Starowiejskiej podzielono na części a nie sprzedano w całości?
2. ile kosztowało miasto wykonanie infrastruktury wokół prywatnych galerii na ulicy Starowiejskiej?
3. Ile kosztowało już utrzymanie otoczenia wokół prywatnych galerii mieszkańców miasta.

Gdybyś Lucznik nie kojarzył o co pytam to w tej prywatnej galerii ma siedzibę prywatna firma FOCUS małżonki byłego burmistrza miasta .
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 19:52:24
1 1
LOL! To jest ten bilans otwarcia? Kpisz Panocku? :D Ja mam odpowiadać na pytania? :D Macie dostęp do papierów- sprawdźcie i przestańcie pytać.

A na pytanie ad. 3. dobrze wiesz, że odp. nie znajdziesz, bo np. odśnieżanie jest policzone dla całego obszaru.

ad. 2. W wielkich miastach powstają strefy ekonomiczne i powstawanie infrastruktury na działkach należących do miasta to nic nowego. Pamiętaj że zatrudnienie w galerii znalazło kilkakrotnie więcej osób niż w Omedze, która tam była za kadencji Kowalczyka.

Gdyby sprzedali cały teren nie mógłbyś zaparkować tam auta i iść na dworzec.
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 20:01:54
1 2
Lucznik nie udawaj bardziej głupiego niż nim jesteś.To nie jest mój Bilans Otwarcia bo mnie nic do tego tylko pytam a że Twoje odpowiedzi nie są warte funta kłaków to świadczy że są trudne.

Teren winien być sprzedany całościowo,większy wpływ gotówki do kasy miasta,brak wydatków na infrastrukturę i jej utrzymanie.
Inwestor chcąc handlować sam byłby zmuszony wybudować parkingi i je min. odśnieżać.

Nie pieprz o jakiejś strefie ekonomicznej,coś wiesz że gdzieś dzwonią tylko nie wiesz z którego kościoła dzwon bije.
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 20:46:47
1 1
Teren na którym stały szalety został sprzedany całościowo, a cena za ar jest kilkukrotnie mniejsza niż za to co uzyskał Filipiak pod podzielony. I pod szaletami też jest chodnik, który będzie odśnieżany przez miasto- widzisz tu jakieś wałek? :D
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 20:55:57
1 1
zadam ci znahor dwa pytania i od razu zaznaczam, że nie musisz na nie odpowiadać. Pierwsze: czy właściciele lub najmujący sklepy przy ulicach np. Kolbego, Starowiejska czy Piłsudskiego sami odśnieżają, czy może jednak robi to służby miejskie lub firmy, za publiczne pieniądze? I drugie pytanie: czy ci sami przedsiębiorcy opłacają uliczne oświetlenie z jakiego korzystają oni ale i ich klienci? Wobraź sobie, że oni też płacą podatki, nie mówiąc o zatrudnieniu sporej grupy osób. A teraz o dochodach. Mogę się mylić, ale sprawdziłem w BIP i tam chyba przekłamań nie ma? Oczywiście, do transakcji twojego 'guru' i 'wodza' i kasy jaką ten uzyskał za słynne już stare pisuary na 4. arowej działce, jego poprzednik dorosnąć szans nie ma żadnych, bo 202 tys zł za 444 m kwadratowe w samym centrum miasta, to 'osiągnięcie olimpijskie'. Za jeden ar wychodzi 55tys/ar, a na 'komunalnej' nabywca zapłacił za jeden ar 77.600zł przy jednej działce i 135.300/ar przy działce nr2. Razem do kasy za te 34 ary wpłynęło 3,620 mln zł (netto)
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 21:01:14
1 1
i jeszcze jedno @znahor - twoim wątpliwościom możemy tu na portalu, korzystając z powszechnie dostępnych dokumentów (BIP) jakoś spróbować zaradzić, ale twojej 'alergii' na Filipiaka i jego ludzi uleczyć nie damy rady. Jest jednak szansa-kiedy już ty i twoi koledzy, sprywatyzujecie przychodnię, to z pewnością będzie tam specjalista alergolog i .... psychiatra też
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 21:11:17
0 1
piotrek22 itd. może odpowiesz na pytania które zadałem Lucznikowi
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 21:23:33
2 1
@znahor, masz kłopot czytania ze zrozumieniem. Na twoje pytania odpowiedział @lucznik, choć go nie pytałeś. A jak dostrzegasz, jak to znakomicie nazwał @lucznik, 'wałek' w tych transakcjach /postępowaniach, to razem z rewidentem biegnij do prokuratury. Tam zaspokoisz swoją ciekawość
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 21:32:22
1 2
piotrek22 itd. jedno jest pewne ze już nigdy nie będziesz sprawował urzędu burmistrza miasta Mszana Dolna nie zależnie ile byś stworzył nicków i cobyś nie pisał.Mieszkańcy miasta dobrze Cię poznali i nie są CIEMNYM LUDEM.
Odpowiedz
andzialipa1
2015-11-03 21:42:29
1 1
Scenariusz tego bedzie taki ....to ze problemy w sluzbie zdrowia sa to widac golym okiem i jest to problem ogolno krajowy a nie tylko naszej placowki zdrowia i w zwiazku z tym jest doskonala wrecz niepowtarzalna okazja wcisnac zdesperowanemu ludowi kit jakoby prywatyzacja uleczyla ten stan rzeczy...a tak naprawde sa osoby ktore chca wykorzystac ten fakt i przejac osrodek na wlasnosc i w ciszy i spokoju liczyc zyski i nie ma to nic wspolnego z tym zeby nam pacjentom bylo lepiej...wierze ze do tego nie dojdzie i trzymam kciuki za dr .Siwca i personel zeby nie dal sie zmanipulowac i zastraszyc...
Odpowiedz
Rocky6
2015-11-03 21:56:41
1 1
Zastraszyć, zmanipulować? O czym Ty andzialipa mówisz? PrzecieżFilipiaka już nie ma wurzędzie a to były jego metody. Teraz straszy ludzi, intryguje i próbuje manipulować ciemnym ludem jak nazwał mieszkańców internauta kuras. Z tego co wiem to najwięcej plotek i zamieszania robi ten kto chce na tej sprawie wypłynąć politycznie a kto to jest to wszyscy wiemy-wielki przegrany co nie umie nawet roboty znaleźć. Ale
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 22:02:53
1 2
piotrek22 i Twoje inne nicki cobyś nie pisał to i tak nie zmienisz tego że Kowalczyk jest burmistrzem,Róg sekretarzem,Rada Miasta jest w tym składzie i to wszystko będzie przez trzy lata i czy Tobie się to podoba czy też nie.
Zastanawiam się jak Ty to wytrzymasz to Twoje wykluczenie z życia publicznego,obyś tylko nie 'pękł' ze złości i beznadziejności.
Nie licz na to że Cię wybiorą za 3 lata,mieszkańcy będą pamiętać jak ich określiłeś bo to chyba nie ładnie by Tych którzy przyczynili się do tego że bez wykształcenia i doświadczenia zostałeś burmistrzem a Ty w podzięce nazwałeś ich CIEMNYM LUDEM.

TAKŻE LEPIEJ WEŹ SIĘ ZA ODRABIANIE LEKCJI I UCZ SIĘ POKORY I PAMIĘTAJ ŻE PYCHA ZAWSZE KROCZY PRZED UPADKIEM A TO CIĘ SPOTKAŁO.
Odpowiedz
Rocky6
2015-11-03 22:08:12
1 1
Ale mieszkańcy to nie taki CIEMNY LUD i nie dadzą się tak łatwo jak by się mogło komuś wydawać zmanipulować co pokazali w wyborach.
Odpowiedz
znahor
2015-11-03 22:10:01
1 2
No i znajdź sobie jakąś pracę by mieszkańcy miasta mogli stwierdzić że nie tylko potrafisz bezkrytycznie rządzić i nie liczyć się ze zdaniem społeczeństwa tego którego tak po prostu po chamsku pozwoliłeś sobie określić CIEMNYM LUDEM.

TYM OKREŚLENIEM MIESZKAŃCÓW MIASTA WYSTAWIŁEŚ SOBIE SAM ŚWIADECTWO JAKIM JESTEŚ CZŁOWIEKIEM.
Odpowiedz
andzialipa1
2015-11-03 22:27:27
1 1
Ale sie nam niejaki znachorek rozjuszyl mysle ze ten ciemny lud to ciebie mial na mysli bo potrafisz tylko szczekac i siac prymitywna propagande a nie stac cie na zadna merytoryczna dyskusje...ide spac bo nie chce mi sie z toba gadac ...
Odpowiedz
ABS0LLUT
2015-11-03 22:34:47
1 1
@znahoRocky: 'i Twoje inne nicki' - wspinasz się na wyżyny hipokryzji.
Odpowiedz
Rocky6
2015-11-03 22:36:00
1 1
@andziu nie denerwuj się tak dziewczyno, złość piękności szkodzi, ty też mieszkanka Mszany, jak mniemam po wpisach zaangażowanych w sprawy miasta. No więc nie chcę Cię martwić ale Ty też jesteś według internauty kuras reprezentantką CIEMNEGO LUDU. Miłych snów....
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 23:07:47
1 1
Snowball jest wszędzie. To on nam sabotuje projekty :D Dlatego nic nie zrobiliśmy przez cały rok.
Odpowiedz
Lucznik
2015-11-03 23:22:42
0 1
'Nagle wczesną wiosną wybuchła bomba. Oto okazało się, że Snowball potajemnie nawiedza
nocami folwark! Zwierzęta były tak poruszone, że aż nie mogły usnąć. Mawiano, że
regularnie zakrada się chyłkiem pod osłoną mroku i czyni rozmaite szkody. To właśnie on
ukradł zboże, przewrócił wiadra z mlekiem, potłukł jaja, stratował świeżo obsiane zagony,
obgryzł korę z drzew owocowych. Odtąd weszło w zwyczaj przypisywanie wszelkiego zła
Snowballowi. Jeśli stłukła się szyba lub zatkał się ściek, zawsze znalazł się ktoś, kto
twierdził, że to sprawka nocnego gościa; gdy pewnego dnia gdzieś zapodział się klucz od
spichlerza, cały folwark był święcie przekonany, że Snowball cisnął go do studni. Co zaś
najdziwniejsze, nie przestano w to wierzyć nawet wtedy, kiedy zagubiony rzekomo klucz
odnalazł się pod workiem mąki. Krowy zgodnie świadczyły, że Snowball zakrada się do obory
i doi je podczas snu. O szczurach, które dały się we znaki, mówiono, iż są sprzymierzeńcami
knura-zdrajcy.
Napoleon oświadczył, że zbrodnicza działalność Snowballa zostanie dokładnie zbadana.
Otoczony psami dokonał starannej inspekcji budynków gospodarskich, podczas gdy inne
zwierzęta stąpały z szacunkiem w pewnej odległości. Co chwila knur zatrzymywał się i
węszył w poszukiwaniu śladów Snowballa, które, jak twierdził, rozpoznaje po zapachu.
Obwąchał każdy kąt w stodole, w oborze, w kurnikach, w warzywniku, i niemal wszędzie
wyczuł Snowballa. Zniżał ryj do ziemi, kilkakrotnie wciągał głęboko powietrze i wołał
straszliwym głosem:
- Snowball! Był tutaj! Czuję go wyraźnie! Na dźwięk imienia 'Snowball' psy złowrogo
warczały i obnażały kły.
Zwierzęta były do głębi przerażone. Wydawało się im, iż Snowball posiadł coś w rodzaju
tajemnej mocy, czającej się dookoła, zewsząd im zagrażającej. Wieczorem zwołał je
Squealer, wielce czymś podekscytowany, zapowiadając, że ma do przekazania ważne
wiadomości.
- Towarzysze! - zawołał, podrygując ze zdenerwowania - wyszła na jaw rzecz straszliwa.
Oto Snowball przeszedł na żołd Fredeńcka z Pinchfieid, który obecnie knuje przeciw nam,
chce na nas napaść i odebrać nam folwark! Gdy nastąpi atak, Snowball posłuży za
przewodnika. Jest jednak coś jeszcze gorszego. Dotychczas sądziliśmy, że Snowball się
zbuntował, powodowany próżnością i wygórowanymi ambicjami. Byliśmy w błędzie,
towarzysze! Czy wiecie, jakie były rzeczywiste przyczyny tego buntu? Snowball był od
samego początku w zmowie z Jo-nesem! Cały czas działał jako jego tajny agent. Wynika to
czarno na białym z dokumentów, które pozostawił i które odkryliśmy dopiero teraz. Tak
sobie myślę, towarzysze, że wyjaśnia to bardzo wiele. Czyż bowiem nie widzieliście na
własne oczy, jak ów zdrajca usiłował - na szczęście bezskutecznie - spowodować naszą
klęskę i pogrom w Bitwie po Oborą?
Oszołomione zwierzęta milczały. Jeżeli Squealer mówił prawdę, była to niegodziwość
znacznie przewyższająca zniszczenie wiatraka. Nim jednak połapały się we wszystkim,
upłynęło kilka minut'
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-03 23:53:41
1 1
Nie powinienem, ale ci dam znahor jedną radę- jest na klawiaturze twojego kompa taki klawisz po lewej stronie, trzeci od dołu z napisem 'caps lok'. Jak w nerwach logujesz się na swoje kolejne 'wcielenia' to nie zapominaj go nacisnąć, bo co rusz piszesz wielkimi literami. Ta przypadłość więcej mówi o autorze niż to co biedaku wystukasz. Szkoda mi cię, że inni z dworu biegłego rewidenta cię nie wspierają i że musisz tak sam. Nie dziwota, że 'strzelasz' po swoich stopach. Śpij, bo jutro znowu jest dzień
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 07:13:54
1 1
Piotrek22=kurasie itd. posłuchaj PISZĘ JAK CHCĘ I TOBIE NIC DO TEGO.
Ja wstaję rano i jestem wesoły a Tobie po głowie chodzi UTRACONA WŁADZA NIE DO ODZYSKANIA.Naprawdę włącz luz ,zajmij się czymś pożytecznym bo możesz dostać obsesji na punkcje władzy.ZROZUM TY NIC NIE MOŻESZ I NIGDY JUŻ NIE BĘDZIESZ MÓGŁ.
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 07:40:39
1 1
piotrek22-kuras mam dla Ciebie fenomenalną propozycje pracy która ukazała się na tym portalu.Wojsko szuka chętnych do służby przygotowawczej.Warunki spełniasz ukończone 18 lat,w wojsku nie byłeś.

Widzę Cię albo w KAWALERII PANCERNEJ bądź WOJSKACH POWIETRZNO-DESANTOWYCH.

Piotrek22,kurasie itd. czy to nie pięknie by było gdybyś przywdział mundur,przysięga,przepustki,awanse,odznaczenia ,parady wojskowe,ćwiczenia,żołd.
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 07:56:54
1 1
Już widzę jak kapral Cię musztruje,maszerujesz w formacji woskowej a z Twoich ust płyną słowa wojskowej piosenki ŻOŁNIERZ DZIEWCZYNY NIE KŁAMIE......
Odpowiedz
piotrek22
2015-11-04 08:06:14
1 0
zostawiam cię biedny znahorku trojga nicków, razem z twoimi obsesjami. Ta 'choroba' jednak uleczalna nie jest-nawet prywatyzacja przychodni nic nie da. Chyba nawet egzorcysta ci nie pomoże? Ale spróbuj. Może nie jest jeszcze za późno?
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 10:16:03
0 1
piotrek22 vel kuras itd. co się się będzie działo podczas Twojej przysięgi.Mieszkańcy miasta zjadą się autobusami i prywatnymi pojazdami by podziwiać swojego 'byłego' jak defiluje.Może uda się byś składał przysięgę jako wyróżniony.Mam nadzieję ze mieszkańcy miasta CIEMNY LUD cię nie zawiedzie.

Ps.Tylko nie pchaj się do czołgów bo możesz nie wejść przez luk,a najlepiej to zobacz parę odcinków Czterech Pancernych i Pies to zobaczysz jak trudno znaleź sobie miejsce w czołgu.
Odpowiedz
Kodak
2015-11-04 11:42:32
1 0
Metody z PZPR'u znane dobrze Kowalczykowi się nie zmieniły. Lud musi mieć wroga, musi mieć kogo obwinić za niepowodzenia. Szukajmy wszędzie 'kurasa'- merytoryczna dyskusja zagraża naszej władzy, bo nas obnaży. Trzymam przed sobą ulotkę Kowalczyka i nie mogę na niej znaleźć obietnicy sprywatyzowania ośrodka zdrowia... Ciekawe dlaczego?
Odpowiedz
hipolit
2015-11-04 11:51:17
1 0
@Kodak masz rację. Zamiast odnosić się merytorycznie do swoich 'osiągnięć' to będą szukali Filipiaka pod każdym nickiem i gnoili (obojętnie czy nim jest czy nie).
Zarzucacie @kurasowi nienawiść, choc on wypowiada się głównie merytorycznie, a popatrzcie na swoje wpisy, np. powyższe @znahora... Są pełne 'miłości' i 'empatii'.
Ale tak działa komuna i jej córka III RP - zgnoić przeciwnika, a mówić, że to on gnoi. Ładnie o tym powiedział niedawno prof. Gliński u red. Żakowskiego
https://www.youtube.com/watch?v=5USPTGH5aeo
Miłego oglądania i refleksji nad sobą życzę - głównie @znahorowi i jemu podobnym,
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 11:56:02
0 1
kurasie-piotrek22 i Ty hipolicie myślę że czołg jednak nie dla Ciebie.Radzę zaciągnąć się do formacji powietrzno-desantowej a po przeszkoleniu mógłbyś zostać NASZYM RAMBO.Grasowałbyś po okolicznych górach z łukiem i laptopem i zwalczał swoich konkurentów politycznych a CIEMNEMU LUDOWI byś wmawiał jaki to byłeś słodki i miły.
Odpowiedz
Kodak
2015-11-04 12:09:03
1 0
O jakimś czołgu będzie bredził zamiast o prywatyzacji ośrodka. Wygodne...
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 12:11:48
0 1
znalazłem pracę dla kurasa w wojskowej służbie przygotowawczej.
Kodak piszesz o PZPR i nawiązujesz do Kowalczyka ale nie zapominaj o wielbicielkach Kurasa
Odpowiedz
Kodak
2015-11-04 12:24:49
1 0
O 'Kurasie' nie dajesz mi zapomnieć jak Napoleon o Snowballu. Problem jest w tym, że prawdziwym problemem jest prywatyzacja ośrodka zdrowia- nie 'Kuras'- ocknij się w końcu.
Odpowiedz
znahor
2015-11-04 14:20:20
0 1
Kodak a przynajmniej wiesz co to jest prywatyzacja?
Odpowiedz
Kodak
2015-11-04 19:07:58
0 0
Skąd mógłbym wiedzieć? Przecież to wiedza tajemna dostępna tylko dla znachorów...
Odpowiedz
znahor
2015-11-05 07:16:28
0 0
Kodak 'prawdziwym problemem jest prywatyzacja ośrodka zdrowia' jak stwierdziłeś i do tego nie potrzeba znahora. Z Twojej odpowiedzi wynika że temat jest Ci zupełnie obcy i nie masz o nim zielonego pojęcia podobnie jak wielu tu piszących pod wieloma nickami w jednej osobie.Dlatego w tym towarzystwie lepiej porozmawiać na temat ewentualnej wojskowej służby przygotowawczej Piotrka22 vel Kurasa itd. jako czołgisty bądź też Rambo bo każdy wie o kogo chodzi i poza tym czołg widział i Rambo oglądał.
Odpowiedz
Kodak
2015-11-05 12:30:41
0 0
Prywatyzacja polega na tym, że teraz mieszkańcy mają wpływ jak wygląda ośrodek zdrowia- mogą o nim wspólnie decydować. Po prywatyzacji wpływ będzie miał tylko właściciel. Droga wolna. Jak ktoś chce niech sobie wybuduje prywatny ośrodek, poradnie- jak np. dr Sowa i wlaczy o umowę od NFZ. Niech nie kupuje za psie pieniądze tego co przez lata budowali nasi przodkowie.
Odpowiedz
znahor
2015-11-05 19:50:26
0 0
Kodak a czy ktoś z władz miasta mówi o prywatyzacji?
Odpowiedz
Kodak
2015-11-05 23:34:32
0 0
Czytanie ze zrozumieniem w podstawówce było?

'Pytany o ewentualną prywatyzację przychodni, odpowiada że wszystko wchodzi w grę. - Wszystko to, co poprawi jakość usług medycznych - tłumaczy.'

Mówi to sam 'mózg' :D Mszany Dolnej.
Odpowiedz
znahor
2015-11-06 07:35:37
0 0
kodak jeśli Ty chcesz rozmawiać na temat zmiany formy świadczenia usług zdrowotnych w Mszanie Dolnej na poziomie podstawówki to wybacz ale to nie dla mnie.Być może był to koniec Twojej edukacji więc nic nie stoi na przeszkodzie by dalej podjąć naukę za przykładem Kurasa.Na naukę nigdy nie jest za późno,a sprawy zdrowotne są bardzo ważnymi sprawami by je rozwiązywać metodą 'czytania ze zrozumieniem'jak proponujesz.

Nikt z władz nie mówi o prywatyzacji a więc powstania spółki kapitałowej na bazie Ośrodka Zdrowia.
Odpowiedz
Kodak
2015-11-07 01:10:29
0 0
Nie wiesz nawet gdzie w swoich bredniach przecinek postawić- błędy na poziomie gimnazjalnym , ALE innych wysyłasz do szkół. Smutne jest to Twoje grubiaństwo, bo pewnie niczego się już w życiu przez nie nauczysz :(

Powyższy cytat jasno wskazuje, że burmistrz nie wyklucza prywatyzacji ośrodka zdrowia- obojętnie jak sowie to nazwiesz.

Niestety wykształcenie się da poznać po przecinkach- tego już sprawdzanie ortografii w przeglądarce nie obejmuje...
Odpowiedz
znahor
2015-11-08 08:35:55
0 0
Czy przecinki są najważniejsze w tym temacie.Na który cytat powołujesz się,że burmistrz nie wyklucza prywatyzacji ośrodka?
Gdyby poziom wykształcenia oceniać jak sugerujesz po przecinkach,to Ty dawno byś był profesorem.

Ps. Idę o zakład że żadnej prywatyzacji ośrodka nie będzie,jeszcze raz podkreślam po przecinku PRYWATYZACJI.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Czy przychodnię czeka prywatyzacja?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]