5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

Limanowa zebrała 48 tys. zł , Mszana bije rekord 85 tys. zł

Opublikowano 09.01.2011 10:23:24 Zaktualizowano 05.09.2018 12:03:20 top

Limanowa/Mszana Dolna. Przez całą niedzielę ponad 380 wolontariuszy zbierało pieniądze podczas 19 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Łącznie na terenie powiatu uzbierano ponad 130 tys. zł, ale liczenie jeszcze trwa.

W tym roku Orkiestra zbierała pieniądze na rzecz dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.

W Limanowej kwestowały 124 osoby, w sztabie Mszany Dolnej było 260 wolontariuszy.

W Limanowej na godzinę 22.00 zebrana kwota wynosiła ponad 48 tys. zł.

Sztab w Mszanie Dolnej zebrał kwotę 85 tys. zł, ale liczenie jeszcze trwa. - Zlicytowaliśmy przedmioty za sumę 6 747 zł - informują wolontariusze ze sztabu w Mszanie.

Do sztabu w Mszanie Dolnej należą także wolontariusze z gminy Dobra i Słopnice, którzy również pobili swoje własne rekordy: Dobra 6 848,93 zł, Jurków 2304,95 zł, Słopnice 4137,11 zł, Skrzydlna 1834,00 zł.  Ogólnie gmina Dobra zebrała 10 987,91 gmina Słopnice 4 137,11.

Oficjalne kwoty, które sztaby zebrały będą znane jutro.

 

A tak przedstawiała się liczba zebranych pieniędzy w ciągu dnia:

W Mszanie Dolnej już został pobity rekord: 75 tys. 000 zl, a liczenie trwa dalej!

W Limanowej do godziny 19:35 uzbierano 37 tys. 790 zl.

W Mszanie Dolnej do godziny 17:40 zebrano już 39 650 zł.

W trakcie dzisiejszego Super OeS'u Auto Moto Klub zebrał dla WOŚP 3 tys. 870 zł (2 tys. 980 zł z wpisowego zawodników na OeS oraz 890 zł z licytacji)

Na godzinę 16:30 w Limanowej zebrano 15 tys. 2 zł

Na godzinę 15:50 w Mszanie Dolnej zebrano 11 tys. 687 zł

Na godzinę 15:20 w Mszanie Dolnej zebrano 9 tys. 764 zł

Na godzinę 15:20 w Limanowej zebrano 5 tys. 459 zł

Na godzinę 15:00 sztab z Mszany Dolnej obliczył, że zebrał kwotę: 7 tys. 752 zł



W ubiegłym roku sztaby w powiecie zebrały rekordowe kwoty pieniędzy. Limanowski sztab zebrał 48 tys. 358 zł i 22 gr, natomiast mszański 63 tys. 116 zł i 16 gr.

(Na głównym zdjęciu sztab z Mszany dolnej)

(Aktualizacja 22:08, 23:13 9 I 2011)

Komentarze (58)

misiek33
2011-01-09 11:17:12
0 0
dajmy kazda osoba po 2 zł i bedzie sukces
Odpowiedz
kklaudzia
2011-01-09 11:31:35
0 0
helloł !!! w Słopnicach też zbierają
Odpowiedz
jagodzianka
2011-01-09 14:19:13
0 0
Tak płaccie na wielką orkiestrę,tylko jak ktoś prosi pana Owsiaka o pomoc indywidualnie wtedy nie ma,poza tym ten sprzet to zazwyczaj jest szmelc,kupiony okazyjnie,dlatego szpitale go nie chcą nawet znac
Odpowiedz
galanonim
2011-01-09 15:06:19
0 0
A w Łososinie Górnej ani pół wolontariusza WOŚP. Ciekawe dlaczego...???
Odpowiedz
kangur
2011-01-09 15:15:38
0 0
Impreza na Łysej-PORAŻKA!!!Własnie wróciłam z wyciągu gdzie o 13.15 odbył sie zjazd na 'byle czym'.Atrakcja trwała nie całe 10 minut.A potem....nic -zadnego przerywnika,nic nie działo sie do 14.45-dużo ludzi przyjechało bez nart-popatrzyłao i odjechało-bo co mozna robic na kilku metrach bez zadnych atrakcjii.Apen na przyszłość do organizatorów-trzeba sie liczyc z takim stanem rzeczy i mieć zawsze cos na zapas...w przerwie.
Odpowiedz
gaga14
2011-01-09 15:22:46
0 0
jagodzianka ,a skąd ty masz takie informacje
Odpowiedz
KaKropka
2011-01-09 15:39:50
0 0
Zapewne słyszała w radiu z twarzą bądź czytała w ich dzienniku
Odpowiedz
kangur
2011-01-09 15:45:56
0 0
jagodzianka-zapytaj rodziców dzieci ,którym aparatura zakupiona przez WOŚP uratowała życie -wtedy nie bedziesz mówić takich głupot!Osobisie znam kiku takich rodziców-sa wdzięczni Owsiakowi za taka akcje-inaczej ich dzieci by nie przezyły!
Odpowiedz
Justyna
2011-01-09 15:52:20
0 0
Najlepiej nic nie robić i tylko krytykować.Pewna osoba najadła się borówek i mózg jej sfermentował!
Odpowiedz
enter
2011-01-09 15:55:27
0 0
A coż to za kiepskich kwestujących ma w tym roku Limanowa? 5459zł na 124 kwestarzy to łatwo policzyć, ze średnio każdy miał po 44złote w puszce. Kiepściutko, kiepściutko... Nie postarali się. Wystarczyło chociażby do Łososiny zawitać gdzie nie było nikogo a nie 'stadnie' plątać się po Rynku.
Odpowiedz
Justyna
2011-01-09 15:59:52
0 0
Trzy księżniczki kwestujące zamiast zbierać, to o 13 miały puste puszki, siedziały sobie w Imie długo, zajadały i randkowały z chłoptasiami.
Odpowiedz
forfiter
2011-01-09 16:04:43
0 0
Od bicia rekordów,próby poprawienia kwot zebranych w ubiegłych latach ważniejsza jest liczba osób, którym sprzęt za nie zakupiony uratował życie, przywrócił zdrowie lub złagodził cierpienie.
Odpowiedz
jagodzianka
2011-01-09 17:32:01
0 0
Ja informacje mam akurat od takich rodziców,którym Pan Owsiak nie udzielił pomocy,a wy od razu nie musicie atakowac radiem albo dziennikiem,nie ma innego sposobu?najlepiej od moherow powyzywac
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-09 18:18:49
0 0
JESTEM WOLONTARIUSZKĄ WOŚP I CHCĘ BARDZO PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM KTÓRZY WSPARLI ORKIESTRĘ NA STAREJ WSI.RAZEM ZEBRALIŚMY 2003ZŁ.I MOGĘ PRZYZNAĆ ŻE POBILIŚMY REKORD:)
Odpowiedz
gaga14
2011-01-09 18:29:42
0 0
Owsiak nie udziela pomocy indywidualnie tylko zakupuje sprzęt potrzebny do ratowania życia o tym można się dowiedzieć nawet z telewizji więc jagodzianka włącz telewizję i trochę posłuchaj a nie pisz głupot
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-09 18:38:41
0 0
misiek33 dałam 5 zł:)
Odpowiedz
bibi
2011-01-09 19:59:09
0 0
Jagodzianka piszesz bzdury i mam nadzieję że w naszej okolicy coraz mniej ludzi ma takie poglądy jak ty. Mojej córce ratowano życie przy pomocy sprzętu od Orkiestry i zawsze będę wdzięczna Owsiakowi i jemu podobnym za to co robią. Moje starsze córki już od kilku lat kwestują na rzecz WOŚP i jestem z nich dumna, bo nie myślą tylko o sobie! Starsza z nich organizuje z kolegami na uczelni dzień dawcy szpiku - pewno wg Ciebie Jagodzianko to też głupota?
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-09 20:11:08
0 0
WOŚP trzeba wspierać, a co zrobi Owsiak z kasą to jego sprawa sumienia, ale widziałem w kilku szpitalach, w tym w L-wej sprzęt choć może nie adekwatnie do zebranych pieniędzy u nas, ale przupominam, że badania przesiewowe słuchu u noworodków zostały wprowadzone na początku za kasę od WOŚP, za to jestem wdzięczny, bo wiem że moja 3ka jest przebadana, może w tym roku nasza sztuczna nerka otrzyma ze szpitalem wsparcie bo w tym roku jest dla nerkowców. Życzę Owsiakowi, aby dogonił Caritas z wielkością kasy zbieranej, bez żadnego halo w mediach - pokora więcej działa niż hura, ale warto. Robaczku 5zł????? to nie przyczyna do chwały, tylko do politowania. Chcesz pochwał to nie mów ile dałaś czy zrobiłaś, niech mówią za ciebie ci, którzy doznali pomocy od ciebie
Odpowiedz
myszka26
2011-01-09 20:42:14
0 0
czeczen podoba mi się Twoja wypowiedz.Gdyby ostatnie zdanie ktore napisales,było mottem zyciowym kazdego z nas,zycie byłoby zdecydowanie piekniejsze.
Odpowiedz
logiczny
2011-01-09 21:27:08
0 0
@robaczek111 - ale się wysiliłaś! Więcej daje się żebrakowi. Ogólnie jesteś bardzo żałosna
Odpowiedz
Frann
2011-01-09 21:27:21
0 0
WOŚP zrobił więcej niż cały Caritas! Chwała Owsiakowi za to, że działa. Dzięki sprzętowi zakupionemu przez Orkiestrę żyje moja siostra, która pierwsze dni życia spędziła pod respiratorem oznaczonym czerwonym serduszkiem:) Uważam, że warto brać udział w takiej akcji. Niech każdy da ile może a grosz do grosza tworzy konkretne sumy, które nie rozwiewają się w powietrzu (jak to czasem bywa w innych akcjach) ale są wydawane w sposób przemyślany i racjonalny oraz jawny. Oby WOŚP grał do końca świata i o jeden dzień dłużej, bo prawda jest taka, że państwo nie zapewni nam tego co sami sobie poprzez tę akcję możemy dać:)Pozdrawiam wszystkich, którzy choćby najmniejszym gestem wsparli dzisiejszą akcję:)
Odpowiedz
logiczny
2011-01-09 21:34:49
0 0
@Frann - gratuluję wypowiedzi. Wspominasz o CARITAS-ie, proszę o wpis osób którzy otrzymali pomoc finansową od Caritasu ze środków zbieranych dla osób poszkodowanych przez powódź
Odpowiedz
jacek272
2011-01-09 21:50:43
0 0
Przecież ROMOWIE nie potrafią pisać więc czego się domagasz. Nie krytykujcie Robaczka. Może to jej ostatnie 5PLN. Każdy daje tyle ile może. Tylko po co się tym chwalić.
Odpowiedz
natiii13221
2011-01-09 21:56:47
0 0
w tym roku byłam po raz pierwszy a zarazem ostatni wolontariuszką WOŚP, cała akcja jest wspaniała tylko niektórzy ludzie godni politowania. Nasłuchałam sie wiele wyzwisk pod moim adresem, naprawde nic miłego. Ale najciekawsze co mi sie przydarzyło to spotkanie z pewną starszą panią która miała przy kluczach dziwny breloczek a dokładnie malutki 'mocherowy berecik' dostałam nim po głowie a pani wykrzyczała słowa 'zły duchu opuść ją' czyli cos w rodzaju egzorcyzmów. Musze przyznać że skutecznie bo mi się już na długo odniechciało...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-09 22:27:49
0 0
Zastanawiam sie ile niektorzy wolontariusze zarobia w tym wielkim dniu. Bo nie oklamujmy sie... Wiekszosc moze i uczciwie podchodzi do sprawy.. jednak nie wszyscy. Dlatego nigdy nie wrzucam banktow tylko monety!
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-09 22:48:39
0 0
Przykre w WOŚP jest to, że większość ludzi wrzuca pieniądze do puszki nie dlatego, że wierzy w ten cel, tylko dlatego, że wstyd iść bez naklejki. Szkoda, że na co dzień ludzie nie wykazują tyle empatii w stosunku do osób z swojego otoczenia, których doświadczyło cierpienie i choroba. Idee WOŚP powinniśmy mieć w sercu cały rok, a nie tylko w ten jeden dzień!
Odpowiedz
teodor
2011-01-10 00:00:15
0 0
Widzicie buły limanowskie czym Was Mszana przewyższa. Jesteście zapatrzeni sami w siebie i krytykujecie innych. Macie węża w kieszeni i myślicie,że wszystko Wam się należy bo mieszkacie wmieście powiatowym. Prowincja pokazała swoją wyższość. Pocałujcie nas w d...! Możecie się pluć krytykować, i tak będziecie z tyłu.
Odpowiedz
nedza
2011-01-10 00:11:17
0 0
'Róbta co chceta' )-: Miłość i szczere serce nie idą w parze z fajerwerkami. Zbyt wielu ludzi utrzymuje się z tych fajerwerków, żyje wyzywająco wystawnie przez cały rok w różnych bardzo atrakcyjnych zakątkach świata. Tych fajerwerków tak naprawdę nikt nie kontroluje i nie rozlicza. Na zbieranie publiczne pieniędzy powinna być zgoda władz, czy np. w Limanowej taka zgoda była? Czy nie prościej i zgodnie z prawem wpłacać na konto? No ale...!!!
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 07:43:36
0 0
Krytykowanie Jurka po tym jak za 19 lat zebrał ponad 120 milionów dolarów, kupił ponad 20 tysięcy urządzeń medycznych, dodatkowo prowadzi 5 ogólnopolskich programów medycznych i jeden edukacyjny jest delikatnie mówiąc nie na miejscu.Na sprzęcie od WOŚP bada się na przykład prawie wszystkie noworodki na okoliczność wad słuchu. Stworzyli kilkanaście centrów leczenia retinopatii, ratujących wzrok wcześniakom.Zakupiono dzieciom blisko 2900 pomp insulinowych,a od sześciu lat fundacja organizuje szkolenia pierwszej pomocy, które ukończyło 10 tysięcy osób.Organizują Przystanek Woodstock na którym za darmochę można posłuchać czołówki kapel z polski i zagranicy...Ludzie, niech ktoś za 19 lat zrobi to samo to będzie mógł sobie krytykować. Że Jurek i jego ekipa z tego żyją ?...no to co?...łaczą pracę z pasją i misją-a to chyba największe szczęście dla człowieka.Pomyślcie jaka byłaby 'bida' w szpitalach bez tego sprzętu i w jakiej ciemnej dupie była by Polska służba zdrowia...Wspomne jeszcze tylko o rzeczy najważniejszej - wrażliwości na potrzeby innych, którą Jurek obudził w sercach Polaków i która co roku przynosi coraz większe korzyści dla nas wszystkich. Pozdrawiam
Odpowiedz
Moka
2011-01-10 08:21:32
0 0
17 lat temu moja córka urodziła się z poważną wadą urologiczną. Wszystkie badania i zabiegi robione były na sprzęcie od Owsiaka. Teraz jest zupełnie zdrową dziewczyną. Wczoraj po raz pierwszy była wolontariuszem WOŚP. Jestem z niej bardzo dumna a Owsiakowi wdzięczna 'do końca świata i o jeden dzień dłużej'.
Odpowiedz
andy11
2011-01-10 08:29:10
0 0
@nedza-wykazujesz się brakiem elementarnej wiedzy i totalną głupotą, aby taką akcję organizować trzeba mieć stosowne zezwolenie ministerialne, każda złotówka jest rozliczona bo tego wymaga prawo,takie akcje są kontrolowane bardzo dokładnie a każda puszka musi i posiada swój numer oraz specjalną 'banderolę' z numerem.dlatego przestań pieprzyć głupoty i robić wodę z mózgu temu limanowskiemu zaściankowi, potem efektem są atakujące mohery-które rzucają się na 'złe duchy' które mają po 15 lat i wiele ideałów w sobie,jak czytam te wpisy to dopiero widać jak koszmarni i zaściankowi bywają mieszkańcy tego miasta!popatrzcie na Mszanę i uczcie się-mimo ze jestem mieszkańcem Limanowej.
Odpowiedz
majkel1
2011-01-10 10:09:49
0 0
czy ktoś wie jak nazywa się ta pani i ten pan z koszulkami odblaskowymi (galeria)??
Odpowiedz
nedza
2011-01-10 10:16:45
0 0
Ja nie pytałem czy powinno się zgodę mieć, ale czy ona jest. W całym cywilizowanym świecie od tego są konta bankowe!!! Co to jest 120 mln, wobec całkowitych kosztów w służbie zdrowia przez tyle lat. Zakup urządzenia, to maluśki ułamek tego co kosztuje ponoszona przez szpital bieżąca eksploatacja i profesjonalna obsługa. Mnie nie odpowiada działalność charytatywna w której główną rolę odgrywają fajerwerki. A co do reszty, to proszę poczytać na temat tej fundacji, bo warto jednak więcej wiedzieć niż tylko to, co obiegowa 'popelina' niesie.
Odpowiedz
malutka
2011-01-10 10:37:04
0 0
Panie Kubo, dlaczego w galerii z 19 Finału WOŚP nie ma zdjęć ze 'zjazdu na byle czym'. Widzę sam oes, który moim zdaniem jest mało interesujący. Słyszałam że w zjeździe uczestniczyło kilka ciekawych zespołów, a nie wiem na czym jechali.
Odpowiedz
boberek
2011-01-10 10:46:22
0 0
W Lososinie Gorcja nej nie zbierali bo tam zbiera Proboszcz podobno w ubieglym roku pogonil zbieraczy poza teren kosciola .Poza tym po co mu konkurencja dla caritasu.
Odpowiedz
top
2011-01-10 11:00:25
0 0
Malutka: beda, beda :)
Odpowiedz
andy11
2011-01-10 11:01:27
0 0
@nedza, szkoda słów na twoje teorie i szkoda czasu na dyskusje z Toba,wpłać lepiej sumkę na konto ojca dyrektora i zmów zdrowaśkę za złe duchy:)amen
Odpowiedz
nedza
2011-01-10 13:09:15
0 0
Warto szczegółowo przestudiować!http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 13:20:53
0 0
nedza...jak znajdziesz coś ciekawego to napisz. Jak dla Ciebie ponad 120 baniek zielonych to mało, to gratuluję. Nie wspomnę o uwadze, że to jest mało jak na potrzeby szpitali....człowieku, a czy WOŚP jest państwową instytucją ?. Zbierają kasę z własnej woli, a nie z 'urzędu'. Fajerwerki przyciagają ludzi i o to tutaj chodzi...Sorry ale trzeba mieć kuku żeby nie rozumiec idei WOŚP i mieć 'ale' że ktoś na tym zarabia...a niech zarabia-ale ile daje w zamian ????. Jak dla mnie koniec dyskusji, bo widze że kolega niereformowalny.
Odpowiedz
abranet2
2011-01-10 14:06:15
0 0
Maxijazz widzisz że nedza to nie jest partner do takiej dyskusji on ma swój świat i nie próbuj go z niego wyrywać , wiadomo że masz racje.
Odpowiedz
telewizor
2011-01-10 14:48:45
0 0
Ja nie dałem na Owsiaka ani guzika.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 14:53:33
0 0
zastanawiam sie nad jednym ... Ile z tych zebranych pieniędzy trafia faktycznie dla dzieci , a ile pochłania biurokracja :) Jakoś nie chce mi się wierzyc , że wszyscy społecznie pomagają :)
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 15:56:54
0 0
A kto powiedział, że wszyscy społecznie pomagają ????. Powiem wprost - jak czegoś nie wiem, nie jestem w temacie i nie znam sprawy to się nie wypowiadam. Polecam tą zasade innym ;).EOT z mojej strony.
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 15:57:04
0 0
A kto powiedział, że wszyscy społecznie pomagają ????. Powiem wprost - jak czegoś nie wiem, nie jestem w temacie i nie znam sprawy to się nie wypowiadam. Polecam tą zasade innym ;).EOT z mojej strony.
Odpowiedz
nedza
2011-01-10 16:09:03
0 0
Tam pod tym linkiem wszystko napisali, o ile to prawda, to ponad 6 mln za 2009. Piszę prawda w takim sensie, bo to jest oficjalne sprawozdanie, ale nie podpisane. Sprawozdanie nie jest dla zaślepionych analfabetów. Warto również przeczytać komentarze osób znających temat i kulisy przedsięwzięcia, bo lepiej wiedzieć gdzie idą pieniądze, te zarobione przez ofiarodawcę, bo tych mamusi i tatusia pewnie się nie szanuje. Oczywiście każdy ma prawo robić ze swoim co zechce, ale ja na taką reformę jaką proponujecie nie pójdę.
Odpowiedz
kluska
2011-01-10 16:44:39
0 0
Nie lubię tego huku i jazgotu, który towarzyszy WOŚP,ale ideę popieram. Myślę,że podejrzliwymi, złośliwymi komentarzami zniechęca się te osoby, które są szlachetne i pomagają innym.Dlaczego tak wielu osobom zależy na tym żeby o każdej dobrej inicjatywie mówić źle? Czy nie jest to przypadkiem przejaw frustracji?
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 16:53:01
0 0
nedza...ale niech goście zarabiają...za taką pracę im się należy. Nawet Janosik zostawiał sobię część na 'koszta własne';)...Nic za darmo. Ja nie wiem co jest w większości Polaków, że zamiast patrzec na pozytywy to wszędzie widzą negatywy. Pozdrawiam po raz kolejny...i znikam;)
Odpowiedz
janko
2011-01-10 17:05:29
0 0
w takim tonie wypowiadaja sie zapwne czarni biznesmeni dla ktorych wosp to zlo najwieksze..bo oni mniej dostana...lepiej nie zbierac ...niech sobie dzieci umieraja....ni Twoje ,nedza , to niech umiera ,prawda??
Odpowiedz
toll123
2011-01-10 17:18:28
0 0
Powiem tak dając na Caritas 1 zł tylko 30 groszy trafia do potrzebujących reszta ginie gdzieś po drodze zabierają urzędnicy i kościół dając na orkiestre 1 zł na konkretny cel przeznaczane jest 1 zł dlaczego tak jest zbierają wolontariusze praktycznie wszystko to wolontariat artyści też grają charytatywnie a koszty następnej orkiestry czyli (fajerwerki, elektrycznośc, wynajem sal) finansowane są z procentu bankowego z kasy nazbieranej w konkretnym roku.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 19:10:16
0 0
JA JUŻ W TYM ROKU ZBIERAŁAM PO RAZ 7 I NA PEWNO BĘDĘ ZBIERAĆ DALEJ BO NIE ZBIERAM TEGO DLA SIEBIE TYLKO DLA CHORYCH DZIECI MOIM ZDANIEM NAJWIĘCEJ MAJĄ DO GADANIA CI KTÓRZY SIĘ W TĄ AKCJĘ NIE WŁĄCZAJĄ.JAK NAPISAŁ PEWIEN WIESZCZ '...NIGDY NIE JESTEŚMY TAK BIEDNI ŻEBYŚMY NIE MOGLI POMÓC DRUGIEJ OSOBIE' WCZORAJ NIEKTÓRZY SIĘ MNIE PYTALI ILE SIĘ WRZUCA DO TAKIEJ PUSZKI? ZAWSZE NA TAKIE PYTANIE ODPOWIADAM ŻE MOŻE DAĆ ILE UWAŻA BO TUTAJ LICZY SIĘ NAJMNIEJSZY GROSZ. BO CZASAMI TEN JEDEN GROSZ MOŻE DECYDOWAĆ O ZDROWIU I ŻYCIU DZIECKA.NIGDY NIE WZIEŁAM Z PUSZKI ANI GROSZA MOŻE NIE KTÓRZY TAK ROBIĄ MI BY NIE POZWOLIŁO NA TO SUMIENIE.POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY POPIERAJĄ TĘ AKCJĘ:)
Odpowiedz
kluska
2011-01-10 19:29:49
0 0
JUSI jesteś wielka! Jak orkiestra.Tak trzymaj:)
Odpowiedz
saxo3
2011-01-10 20:10:59
0 0
Z tych komentarzy widać jak ta nasza Limanowa jest podzielona , jedni za Owsiakiem drudzy za Caritasem a mnie się wydaje , że jedni i drudzy nas w konia robią a my głupi dajemy się manipulować . Czas zacząć myśleć nie brać za pewnik tego co nam powie Radio M albo tvn . Czasem mi się wydaje ,że bez mediów byłoby więcej dobra na świecie , nie szerzyła by się tak nienawiść, albo gdybyśmy się częściej kierowali własnymi przemyśleniami , no ale to wymaga wysiłku i czasu a o jedno i drugie dzisiaj trudno.
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 20:36:46
0 0
@toll123 Ale glupoty piszesz ze hoho! gdzies sie tego nasluchal?! zarowno w WOSP jak i Caritasie sa koszty ktore trzeba pokryc (m.in administracyjne) i srodki na te cele sa brane nie skad indziej a z tego co te fundacje uzbieraja! http://www.caritas.pl/news.php?id=10331&d=59 http://s.wosp.org.pl/Files/Bilans_Fundacji_2009.pdf podaje dwa linki do stron ze sprawozdaniami finansowymi obu fundacji i rozliczeniem na co srodki sa przekazywane i w jakich kwotach... Radze sprawdzic, zanim sie cos lgupiego napisze!A i jeszcze jedno, wazne jest ze obie te fundacje czynia naprawde wiele, a kto wiecej to juz chyba najmniej wazne!
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 20:44:07
0 0
kluska: dziękuje:)natii13221:nie zrażaj się tak szybko, wiem że to jest smutne gdy Ty starasz się pomóc a inni wezną Cię z bluzgają z błotem:(sama przez to przechodziłam parę razy nie wiem czy byłaś na spotkaniu przed zbiórką z policjantką?Ta Pani zawsze nam mówi że na takie zaczepki trzeba odpowiadać uśmiechem:)więc nie zrażaj się tylko za rok zapisz się na wolontariat bo na prawdę warto:)Pamiętaj wszelkie niepowodzenia z przeciwnikami WOŚPu zwalczaj uśmiechem a wszystko będzie dobrze:)
Odpowiedz
janko
2011-01-10 21:49:37
0 0
saxo posluchaj lepiej radia ktore ma ryja ..mzoe jeczze jakies cegielki rydzyk zbiera na stocznie i do kieszenii...on napewno dzieciom nie pomaga tylko sobie kreci biznes .jurek zapewne tez to przewidzial z e jak bedzie pomagal chorym dzieciom to beda tez ci ktorzy beda go z blotem mieszac .ale gosc jest fenomenalny i zycze ci saxo zeby twoje dzieci kiedys skorzystaly na sprzcie zakupionym przez wosp .mam tu na mysli np .aparaty do badania sluchu .moze wtedy docenisz jak wielka prace robi jurek i ta ogromna masa wolontariuszy.brawo !!niech moherkom szczeki opadna!!
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-11 08:11:10
0 0
W Mszanie Dolnej będzie rekord. Księża wszystkie pieniadze z kolędy wpłacą . I miejsce w Polsce
Odpowiedz
robinhood
2011-01-13 14:38:45
0 0
Ja myślę goliat że obejdzie się bez tego. A i tak pokażemy klasę - jak zwykle.
Odpowiedz
jagodzianka
2011-01-24 22:01:39
0 0
Widze,że co niektórzy nie wiedzą dokładnie ale artyści grający dla orkiestry pobierają honoraria i to całkiem niezłe
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Limanowa zebrała 48 tys. zł , Mszana bije rekord 85 tys. zł"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]