8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Marsz dla Życia i Rodziny 9 października w Limanowej

Opublikowano 25.09.2016 09:22:06 Zaktualizowano 04.09.2018 18:30:56 top

Limanowa. W niedzielę, 9 października ulicami Limanowej przejdzie VIII Diecezjalny Marsz dla Życia i Rodziny.

Dzieci, młodzież i starsi - całe rodziny będą wspólnie się modlić i dadzą wyraz przywiązania do wartości jakimi są życie i rodzina. Marsz odbędzie się w ramach ogólnopolskich obchodów XVI Dnia Papieskiego oraz 50. rocznicy koronacji cudownej figury Matki Bożej Bolesnej w Limanowej.

O godzinie 12, w bazylice zostanie odprawiona Msza Święta, po której mieszkańcy miasta oraz goście (około godziny 13.), którzy przybędą z terenu całej diecezji tarnowskiej wyruszą ulicami Limanowej.

- Chcemy zademonstrować wartości chrześcijańskich rodzin i przekonać wszystkich, że każde poczęte dziecko jest darem od Boga - piszą organizatorzy w specjalnym zaproszeniu.

Po zakończonym marszu (około godziny 14.), w Parku Miejskim odbędzie się festyn rodzinny.

Mapa marszu:

Komentarze (45)

P36
2016-09-25 10:29:29
7 15
wiem, że w dzisiejszych czasach, szczególnie w Limanowej taki komentarz nie znajdzie szerokiego zrozumienia i zbyt wielu plusów nie otrzyma... ale obawiam się, że mimo szczerości intencji większości uczestników przerodzi się to w manifestację polityczną służącą interesom władzy.. dokładnie jednej partii... - - nie potępiam a raczej obawiam się .. ciekawy jestem czy te obawy podziela ktoś z komentujących...
Odpowiedz
jeden1
2016-09-25 11:28:50
9 7
A spędy KODziarzy-alimenciarzy i KODziarek-lodziarek jakie mają idee i czy są dobrem ogólnym?No jasne że też nie i że też są POdszyte POlityką.
Odpowiedz
Hiena
2016-09-25 12:26:03
9 12
Czemu katolicy próbują na siłę przekonywać do darów jakiegoś wyimaginowanego boga, na siłę narzucać swoje poglądy, zaglądać w majtki, grzebać w macicach, pouczać, umoralniać i zmuszać? Zacznijcie może zajmować się problemami wewnętrznymi waszej wspólnoty nie manifestując tego światu zewnętrznemu, bo wyobraźcie sobie są tacy, którzy mają gdzieś Wasze żałosne pikniki, święta, gipsowych bożków, baśnie, legendy,gusła itp. Na Wasze nieszczęsne człowiek jest obdarzony własną wolą i wcale nie musi podlegać prawom sekt i oszołomom, moralne postępowanie to wcale nie postępowanie z wytycznymi KK, bo ten z moralnością nie ma nic wspólnego...
Odpowiedz
Poludnie
2016-09-25 13:57:13
11 6
Hiena.. Z Bogiem raczej nie zadzieraj bo znając życie to Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy. Popatrz do lustra tam zobaczysz oszoloma.
Odpowiedz
Julek
2016-09-25 13:57:28
3 9
Niektórym wystarczy słowo 'kodziarz' by tłukli kamieniami. Czy naprawdę większość ludzi mających się za katolików musi być na bakier z naukami Chrystusa?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 14:05:25
3 5
W artykule czytamy, że celem tego Marszu jest : 'wspólnie się modlić i dać wyraz przywiązania do wartości, jakimi są życie i rodzina'. W czym problem? - czyż to nie najważniejsze wartości dla nas, zarówno wierzących, jak i niewierzących? Jeśli ktoś nie ma ochoty, to niech nie czyta tego i nie idzie na ten Marsz, po co od razu obrażać ludzi, których nie znacie...
Odpowiedz
Hiena
2016-09-25 14:25:10
6 7
@Tusik, a co piszą organizatorzy w specjalnym zaproszeniu? Dla mnie to taki Chazanowy marsz oszołomów w obronie zdeformowanych płodów, wad genetycznych i popierający cierpienie matek. A na leczenie za te ,,dary od Boga' nie ma kto płacić. Wiec może czas przestać wpieprzać się z buciorami ludziom w życie...
Odpowiedz
Julek
2016-09-25 14:27:21
7 14
@Tusik, czy ulica jest odpowiednim miejscem na modlitwy? A nie lepsze do tego są kościoły?
Odpowiedz
Hiena
2016-09-25 14:33:09
4 8
@Południe, czyli wnikając w znajomość Twojego życia już Cię sponiewierał? Czy ten marsz to Bóg zorganizował? Cóż to za Bóg co takie dary zsyła? Gdzież jest jego wszechmoc żeby ulżyć w cierpieniu poczętym w klauzuli sumienia chorym i zdeformowanym dzieciom? Bądź wiec uprzejmy Bogiem mnie nie straszyć...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 14:51:42
4 5
Życie nie jest niczym innym, jak tylko wiecznym zmaganiem się z sobą samym i nie zakwita inaczej, jak tylko za cenę cierpienia (Ojciec Pio). Łatwo kpić z religii, o wiele ciężej w niej wytrwać. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Hiena
2016-09-25 15:11:04
5 10
@Tusik, to chyba ktoś pod przykryciem religii próbuje kpić z ludzi. Czemuż to księża tak ochoczo korzystają z dobrodziejstw medycyny, przyjmują leki i poddają się operacjom. Niech trwają w cierpieniu, Bóg tak chce...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 16:09:11
4 4
@Hiena, najpierw mówisz, że Boga nie ma, a potem mieszasz Boga do wszystkiego... ;-) A dlaczego się nie leczyć, nie walczyć z chorobą? Trzeba żyć zdrowo i nie szastać zdrowiem, nie ryzykować życia swojego i innych. Proszę jednak Boga do wszystkiego nie mieszać. :-)
Odpowiedz
wikijuda
2016-09-25 16:48:07
3 13
Nie mam nic wobec organizatorów, ani samemu marszowi, tylko dlaczego on musi się odbywać drogą krajową, czy po to aby denerwować kierowców?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 16:54:20
7 6
Zacznijmy od przesłania tego marszu:
'Chcemy zademonstrować wartości chrześcijańskich rodzin i przekonać wszystkich, że każde poczęte dziecko jest darem od Boga' - piszą organizatorzy w specjalnym zaproszeniu. '
To przesłanie jest tutaj najważniejsze!!! Zastanówmy się, dlaczego chrześcijanie chcą przekonywać o wartości narodzin dzieci. Otóż mamy taką sytuację:
Od ponad dwóch dekad mamy do czynienia w Europie z planowanym, kontrolowanym napływem islamistów. Kulturę chlubienia multi-culti , zamykaniem kościołów, 'pogrzebem ' chrześcijaństwa , propagowaniem aborcji. To wszystko sterowane jest przez masonów ( jednym z nich jest George Soros ).
Od ponad dwudziestu lat dba o to, by do Eu­ropy płynął nieprzerwany strumień 'uchodźców' ze Wschodu - wy­znawców islamu i żeby ci ludzie byli przez Europę przyjmowani, ak­ceptowani, by stwarzało im się warunki do tworzenia enklaw islamu. Taką politykę stosują LEWACKIE elity EU. Masonierzy, patrz Soros , finansują polski KOD, dawne elity PO plus Nowoczesną i lewaków do programowania tych idei.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 17:03:04
6 7
Po co oni chcą pełnej aborcji w Europie? Plan jest i był taki: Obniżyć populację Europejczyków, głównie chrześcijan i ' wymienić ' ich muzułmanami( islamistami.) Wyprzeć chrześcijaństwo, zastąpić go islamem .
Zmniejszyć populację chrześcijan i zastąpić ich bardzo prokreatywnymi islamistami( Średnio od 6 -7 dzieci przypada na 1-dna statystyczną rodzinę muzułmańską , gdzie w Europie 1,5 w porywie do dwóch!!!!!!!!!
CEL , JAK WIDAĆ JUŻ OSIĄGNIĘTO!!!!!!!! Kochani, poprawni politycznie, obrońcy aborcji, jak tak dalej pójdzie to ISLAMIŚCI będą Panami Europy , a my Europejczycy będziemy MNIEJSZOŚCIĄ, Mniejszością w poszczególnych krajach Europy!!!!
Czy tego chcemy. Muzułmanie rozmnażają się jak przysłowiowe szczury , a Europa warczy o ABORCJĘ!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 17:14:01
6 5
A Europa walczy o aborcję, przepraszam za 'literówkę'
Tutaj dla poparcia tego o czym piszę link z tzw. 'planem islamizacji Europy'
http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=17061&Itemid=80
Takich informacji, znajdziecie , bardzo wiele w internecie , ba, pojedzcie do Wielkiej Brytani, Francji, Niemiec Szwecji itp. a sami to zobaczycie. Osobiście pracowałam w Anglii (Hull) w Departamencie dla uchodźców i azylantów. Głowa mała , jakie oni mają przywileje, statystyczny Anglik , uczciwie pracujący, tylko o tym może pomarzyć !!!! Nie tylko Anglik. każdy Europejczyk, podatnik, który na nich pracuje. To jest ta, wspomniana 'poprawność polityczna', taki los zgotowali politycy, własnym narodom!!! Wstyd, HAŃBA, poniewieranie Europejczykami , ich niemalże umarłą religią, tradycjami i historią.
Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 18:15:10
5 5
Dodam także, że wciąż istnieje plan, zmniejszenia populacji w krajach Europy wschodniej, Słowian. Tutaj jest największe zaangażowanie Masonów i lewaków. Aborcja tutaj to szczególnie zalecany plan kontroli narodzin Słowian. Wiemy dlaczego? Bo te kraje wciąż mają chrześcijan, postrzegają swoją narodowość, tradycje, własną kulturę i chronią praw nienarodzonych dzieci. Jak znajdę to załączę link na ten temat.
Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 19:00:06
3 4
Oto obiecany link, jest tego więcej, poszukam jutro dla Państwa:
http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2015/09/depopulacja-polski/
Szczególnej uwadze polecam ten tekst z wyżej zamieszczonego linku:
'Czy Polska (i nie tylko Polska) współczesna jest przedmiotem agresji demograficznej, w której wykorzystywane są metody zalecane przez hitlerowskich ekspertów ? Skąd to dążenie do wynarodowienia Polaków? Przecież silna, niezależna Polska jest niewygodna, wręcz niebezpieczna dla Niemiec czy innych mocarstw, obecnie także Unii Europejskiej. Do tego dochodzi jeszcze masońska fobia przed przeludnieniem i jego groźbą, którą od lat straszy się w Europie. Jaki jest efekt? Europejczycy ulegają demograficznie Arabom, Turkom, Algierczykom. W wielu środowiskach słyszy się głos, że ktoś kiedyś, jakiś Klub Rzymski wyznaczył, iż Polaków ma być 15 milionów i ta polityka jest teraz realizowana. Skąd to wiadomo? Wielu o tym mówi, profesorowie o tym piszą w swych książkach, ale niewielu przytacza rzeczowe źródła. Istotny jest z pewnością wywiad, jaki przeprowadzono z prof. Meadowsem w socjalistycznej „Kulturze” w 1975 r. Wspomniany profesor Meadows był w ścisłym gronie Klubu Rzymskiego, który opracował raport „Granice wzrostu”. Ciężko o bardziej źródłową wypowiedź. On to bardzo wyraźnie podaje konkretną liczbę ludności dla Polski – 15 milionów obywateli, która według niego jest wielkością optymalną…'
Mam nadzieje, że my Słowianie wybierzemy właściwą drogę , dbania o nie narodzone pokolenia Polaków :)
Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 19:33:00
3 4
Aż ciska się na usta, pierwsza zwrotka HYMNU POLSKIEGO: 'Jeszcze Polska nie zginęła , póki my żyjemy............'
Nikt nam Polakom , nie będzie narzucał liczby , populacji POLAKÓW!!! Nikt nam nie powie, że nie jesteśmy POLAKAMI, tylko europejskimi pachołkami , utrzymującymi islamskie narody. Czy wiecie , że około 30% mieszkańców Francji to islamiści? Ja do nich nic nie mam , nie jestem ksenofobką czy rasistką, ale póki żyje , nie zgodzę się na to, żeby narzucali nam swoją religie i nie akceptowali prawa I tradycje Europejczyków. A to nie ma nic wspólnego z ksenofobią czy rasizmem.
Serdecznie pozdrawiam
Odpowiedz
KaKropka
2016-09-25 19:42:51
4 8
@grazynahayes
Piszesz:
'Po co oni chcą pełnej aborcji w Europie? Plan jest i był taki: Obniżyć populację Europejczyków, głównie chrześcijan i ' wymienić ' ich muzułmanami( islamistami.) Wyprzeć chrześcijaństwo, zastąpić go islamem .'

Zawsze mnie zastanawia jedno. Po co ten zakaz aborcji?

Przecież ŻADEN prawdziwy chrześcijanin jej się nie podda.
Usuwane będą tylko płody innowierców, komunistów, lewaków, łże elit, resortowytch dzieci, cyklistek itp. itd.
Kontynuując powyższe stwierdzenie, prawdziwemu Polakowi, katolikowi powinno zależeć na na liberalizacji ustawy.
Wrogie opcje same się wykończą, a w Polsce pozostaną tylko godni tego ludzie :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 20:34:03
2 4
@KaKropka Nie wszyscy Europejczycy są chrześcijanami- to po pierwsze. Lewacy , masonowie, już się o to postarali!!! Pojedz do europejskich krajów , tam gdzie są islamiści, już ponad 20-ścia lat i zobacz ile jest tam kościołów , ilu wiernych I ile już meczetów wybudowano!!!Tam plan im 'wyszedł' całkiem sprawnie. W tych krajach , islamiści skarżą się, że nie może być symboli religijnych np. w szkołach, bo jak twierdzą , one obrażają ich religie. I co? Krzyże są ściągane, bo to tak politycznie poprawne. Do kościłów chodzą tylko Polacy . W czasie ramadanu , zwalnia się ich z ciężkiej pracy , no bo są osłabieni po głodówce, gdzie inni za nich pracują. Im się urządza pokoje modlitw , gdzy inni na nich pracują I sami katolicy ich nie mają. Ba, Polak nie dostanie wolnego w niedziele , gdy chce iść do kościoła, jeśli mu planują pracę w ten dzieńOni ( uchodzcy dostają darmowe domy, mieszkania, wyposażone full wypas ( od mebli po sztucce)na koszt pracujących podatników, dostają pieniądze, bony na żywność, darmowe przejazdy środkami komunikacji miejskiej, darmowe wejścia na pływalnie, SPA, fitness itp. Oni(islamiści) nie stosują ABORCJI, gdy Europejczycy mają na to pełne, prawne przyzwolenie. O jakich wrogich opcjach piszesz? Nikt z nikim , nie chce walczyć w Polsce, no napewno nie rząd, on jak już rozlicza za afery. Tym tokiem myślenia to opozycja sama się wykończa, poprzez przekręty , które czyniła. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 20:45:08
2 4
Dodam tylko, że proces ubiegania się o statut uchodźcy, azylata, jego weryfikacja trwa często latami. Nawet wówczas gdy dostają paszport kraju, w którym przebywają tylko niektórzy z nich pracują, i nadal posiadają przywileje , o wiele lepsze niż rodowici obywatele tego kraju. Oto cała historia , kiwania narodów , przez własnych, poprawnych politycznie , polityków. Eh, elity lewackie EU.- beautifull :) Szkoda słów.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 21:08:46
2 4
Przepraszam, muszę 'zwrócić' honor niektórym z tych islamistów. Są oni bardzo aktywni w : miejscowych gangach, np. narkotykowych, aktywni w prowadzeniu przybytków uciech, dbają o prokreację nieletnich dziewcząt ( tutaj liczba gwałtów jest spora, tylko zamiatana pod dywan), np. polskie sklepy w Anglii należą do nich, . Po prostu zajęcia: lekkie, łatwe I przyjemne. Pytanie tylko , czy ich wysoka przestępczość jest 'przyjemna' dla Europejczyków? Ile kosztuje podatników tych krajów , tzw. służby zapewniające bezpieczeństwo, zapobiegające potencjalnym atakom terrorystów itp itd. Po prostu miodzik. Aborcja europejek wzrasta, oni też się do tego przyczyniają .
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-25 22:41:48
0 2
Kwestia wyboru pomiędzy totalną aborcją a aborcją w uzasadnionych wypadkach, jest kwestią wciąż otwartą w Polsce. Te kraje UE , które wybrały aborcję, poszły za głosem masonów i lewaków- tam populacja Europejczyków znacznie zmalała, w Polsce też, wzrosła populacja islamistów. Wybór pomiędzy Europą z tradycjami, wspólnymi korzeniami, własną tożsamością przechyla się na stronę nowej zislamizowanej Europy. Pytanie jest takie: Czy nawet jak uda nam się powstrzymać ich napływ do Polski, nie będziemy pod ich wpływami? Kto będzie decydował o losie Europy pod rządami wszechogarniających nas islamistów. Liczby o tym zadecydują, nieprawdaż? Duża populacja przeciwko garstce , znaczy wiele.
Odpowiedz
Jerko
2016-09-26 08:52:31
3 1
@grazynahayes Zastanawiająca jest twoja wiara w masonów teorie spiskowe i narzucony pran eksterminacji europy. Ale jak już się wierzy w mity sprzed 2 tys. lat to i w inne iluzje można. Odpowiedz mi proszę iloma ty dziećmi się możesz pochwalić, w jaki sposób walczysz z tą 'islamizacją' niż tylko rzucając potwarz i plując jadem? A może jesteś tą niespełnioną bez dzieci z mężem za granicą który robi na zasiłki uchodźców?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 09:29:17
0 1
@Jerko Czy ty żyjesz w wyimaginowanym świecie lub nigdy nigdzie nie byłeś? Jakie teorie spiskowe? Jaka moja wiara w masonów? Człowieku obudz się z letargu!! Zaraz załączę tobie link na dowód tego , co robioą eliry EU I w jakich chorych 'obrządkach' uczestniczą.Teraz o Polsce po 1989 roku I polskiej oraz światowej, znanej masoneri:
'Po transformacji ustrojowej w 1989 r. masoneria przeżywała swój prawdziwy rozkwit. Największa do dziś to, posiadająca statut stowarzyszenia, Wielka Loża Narodowa Polski, reaktywowana w 1991 r., której główne założenia, oparte na pokoju, braterstwie i miłości, zawierają się w 12 zasadach. Organizacje masońskie posiadają swoje reprezentacje w największych miastach naszego kraju: w Krakowie działa 'Przesąd Zwyciężony', w Warszawie 'Pod Szczęśliwą Gwiazdą' czy też 'Walerian Łukasiński', w Katowicach 'Silesia', a w Poznaniu 'Świątynia Hymnu Jedności'. Ich członkowie rzadko jednak starają się zwalczać zakorzenione w świadomości społecznej opinie o wolnomularstwie.

Obecnie liczba lóż masońskich rozsianych po całym świecie sięga 20 tysięcy, skupiając łącznie 1,5 mln wyznawców. Na obszarze Stanów Zjednoczonych, gdzie jest ich najwięcej, w Filadelfii czy Chicago posiadają oni nawet swoje świątynie. We Francji działa 10 obediencji (Potęg) masońskich, a wśród nich 'Wielki Wschód Francji' czy 'Wielka Loża Narodowej Francji', co daje razem sumę 70 tys. członków. W Wielkiej Brytanii liczba ta jest dziesięciokrotnie większa. Powiązania z masonerią odnajduje się również pośród członków rodziny królewskiej. Do Zjednoczonej Wielkiej Loży Anglii należy kuzyn księcia Karola - Filip.'
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 09:45:02
0 2
A teraz obiecany link, pokazujący zdarzenie z 1 czerwca 2016, w którym udział wzieli : A. Merkel, Prezydent Francji oraz inni czołowi politycy U.E. Uroczystość z satanistycznymi rytuałami I przesłaniami. Miłego oglądania.
https://www.youtube.com/watch?v=c2OCw6Tsddc
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 10:16:57
0 1
Kpiny z religii , z Jezusa Chrystusa, propagowanie satanistów, pokazywanie obcięcia głów, przesłania satanistyczne, poparcie dla zwycięstwa szatana, kpina z Papieża. To tym się zajmują czołowi przywódcy U.E?
To co, to są moje teorie spiskowe? Ich przesłanie to zaprzeczenie chrześcijaństwa i jego wartości, w tym nawoływanie do ABORCJI, i chlubieniu islamizmu!!!!!!!!!! Tak to prawdziwa ich TWARZ, oni nam mówią co my POLACY mamy robić?Co mają robić SŁOWIANIE? Ten film , to naoczny DOKUMENT PRAWDY, o czołowych politykach UE. pokazali SWOJĄ PRAWDZIWĄ TWARZ, TWARZ obłudy.
@Jerko czy tą są mity sprzed 2 tysięcy lat? Ci 'geniusze', chcą nam taki ;LOS ZGOTOWAĆ!!! Przenieść nas do tych czasów. HAŃBA, dlatego świadomi politycy Europy wschodniej, walczą o NORMALNOŚĆ.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 10:20:45
0 1
@Jerko CZY TO SĄ MITY SPRZED 2 TYS. LAT?
Odpowiedz
GretaXXX
2016-09-26 12:16:49
2 2
mam tylko nadzieję, że organizatorzy uszanują potencjalnych odbiorców i ich już narodzone, spacerujące z rodzicami czy bawiące się na placu zabaw dzieci i NIE BĘDĄ zarzucać ich obrazami zakrwawionych, porozrywanych na kawałki, rzekomo usuniętych 'niemowląt'(na plakatach kilkutygodniowe embriony - nie wiedzieć czemu- maja postać kilkumiesięcznych dzieci). Nie chcę się z nikim kłócić. Opowiadać po jakiejkolwiek stronie, bo dla mnie to sprawa prywatna każdej osoby. Bardzo proszę miejcie Państwo na uwadze, że przygotowane przez was plakaty oglądają nie tylko ludzie dorośli! Jeśli wybieracie się na marsz ze swoimi pociechami, to wcześniej upewnijcie się jakie billboardy zostały przygotowane. Zazwyczaj są niesamowicie krwawe i szokujące, pewno taki zamysł...
Odpowiedz
zajec
2016-09-26 13:18:32
2 1
Faktem jest, że do końca 12 tygodnia, to tam prawie nic nie ma.
Na początku jest bąbelek galaretki, póżniej coś podobne do rybki, która z czasem zaczyna przypominac malutkiego gadzika, bo wyrastają jej łapki. No, a po 12 tygodniu, to juz nie mozna.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 16:07:43
0 2
Sprawa wydaje się bardziej prosta., niż to się wydaje. Ci, którzy z im znanych powodów, nie chcą, bądź nie mogą wychowywać dziecka(noworodka), mogą go oddać do 'okna życia' lub oddać do adopcji. Nikt, nikogo za to nie zlinczuje :) Wiele rodzin czeka na adopcje.dzieci Uczyni się im ,tym postępowaniem wielką przysługę. Po co tyle stresu i obaw.?
Odpowiedz
centus
2016-09-26 19:26:27
4 0
Osobiście jestem przeciwny aborcji ale czytając niektóre komentarze to tak sobie myślę że kiedyś medycyna pójdzie tak do przodu że potrafią zbadać w łonie matki kto w przyszłości będzie za aborcją i go wyskrobią bo i tak jest za.Serce się kraje jak się słyszy że ogranicza się wolność zabraniając aborcji,czy wolność to ZABIJANIE DZIECI NIENARODZONYCH???!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-26 19:54:43
0 2
@centus A może zapytajmy, czy te nienarodzone dziecko, ma jakieś prawa?(oczywiście w świetle prawa , nie ma , bo nie jest pełnoletnie. Czy matka, ma prawo decydować, które dziecko ma się urodzić, a które nie ? ( Tutaj załóżmy , że matka jest osobą pełnoletnią)Co to jest dyskryminacja? Nie mam zamiaru, nikogo osądzać, bo nikt nie jest bez winy :) Pytam tylko powtórnie: Czy nie można tego dziecka oddać do adopcji, zostawić w 'oknie życia' ? Dokonać aborcji, zazwyczaj potajemnie, bez informowania o tym innych, to ma być OK ? Oddać do adopcji, to już nie jest OK? Jaka jest różnica , między tymi dwoma sytuacjami? Aborcja- skutek nie ma dziecka, kolejny skutek, nikt o tym nie wie , więc wszystko jest cacy? Oddanie dziecka do aborcji- skutek, dziecko żyje, adopcyjni rodzice szczęśliwi, ale dla matki to już nie jest ok? Bo co? Bo inni się dowiedzą? W czym problem? Tu i tam , matka swojego dziecka , nie ma przy sobie, nie wychowa go. Czy mówimy tutaj o zagłuszeniu własnego sumienia? Co o tym myślicie?
Odpowiedz
Jerko
2016-09-27 09:06:49
2 0
@grazynahayes No jak zawsze ma pani rację. Kłóci się pani z całym otoczeniem wierząc w swoją nieomylność. Link jaki mi Pani podała jest jakąś kpiną. Reklama spektakli, oraz innych form sztuki okraszona zasuszoną doktryną. Co do masonów to trącał ich pies. W zasięgu działania KK jest wiele podobnie działających stowarzyszeń, zakonów i innych związków działających na tej samej zasadzie. Znudzone pierdoły z nadwyżką czasu i pieniędzy. Ale dalej nie widzę w tym wszystkim ponadludzkiego spisku. W każdej grupie znajdą się ludzie porządni i uczciwi jak i na odwrót. A wracając do szatana.... To jest tak samo realny jak cieśla sprzed 2 tysięcy lat. Jeżeli wiara w któregokolwiek daje pani prawo do opluwania innych nie zgadzających się z Pani światopoglądem to są siebie warci i godni zapomnienia przez kolejne pokolenia. A w historii ludzkości już wielu bożków straciło swoją świętość o czym uczono na Historii.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-27 10:06:39
0 1
@Jerko To co nazywasz 'kłótnią: to jest totalna kpina. Z nikim się nie kłócę, nikomu nie ubliżam, orzedstawiam swoje argumenty MERYTORYCZNE, nie pluje I nie zionę ogniem , Niektórzy tutaj w grupach 'pracują' , stosując czasami dziwne metody , nie mające nic wspólnego z MERYTOTYKOM' Nie potrafiłeś , nawet przytoczyć NICZEGO na poparcie twoich 'tez' i w tej bezsilnności teraz wymyślasz , że rzekomo się ze wszystkimi kłócę? Spójrz proszę prawdzie w oczy. To co ja tobie przedstwaiłam w linkach, o tym profesorowie własne książki, publikacje piszą, Wiedzą o tym ludzie na całym świecie. Tutaj nie tyle o tych masonów chodzi, lecz o tych , którzy propagują ich ideologie kpienia z chrześcijan I burzą porządek starej Europy, Europy zbudowanej na wartościach chrześcijańskich, , wmawianiu ludziom podobieństw z islamizmem., Od ponad dwudziestu lat dbają oni (lewacy, wspierani przez masonierę) o to, by do Eu­ropy płynął nieprzerwany strumień 'uchodźców' ze Wschodu - wy­znawców islamu i żeby ci ludzie byli przez Europę przyjmowani, ak­ceptowani, by stwarzało im się warunki do tworzenia enklaw islamu To co , ty mi teraz mówisz , że nic takiego nie miało miejsca, że to wszystko się nie dzieje? Ja to wszystko sobie wymyśliłam? To ja byłam organizatorką tej uroczystoścv, z tą satanistyczną oprawą? To ja ten film nakręciłam i publikuje na You Tube, to ja go pokazałam na kanale niemieckiej telewizji, nie tylko tam? To ja w ten sposób '|kłócę' sie z całą resztą? To ja wymyśliłam toą całą ideologię? To internauci pizza o tym na różnych portalach, takich wpisów jest bardzo wiele. To, że tutaj o tym nikt nie pisze, nie znaczy, że to się nie dzieje. Zapamniętaj proszę, nie przeceniaj moich możliwości , ja jestem bardzo malutkim elementem LUDZKIEJ ŚWIADOMOŚCI.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-27 10:24:20
0 1
PRZEDSTAWIAM SWOJE ARGUMENTY..........:TO JA WYMYŚLIŁAM TĘ CAŁĄ IDEOLOGIĘ?..........)To internauci pizza o tym........... PRzepraszam za błędy literowe. Niestety zbyt szybko pisze, więc mi się to zdarza, niemniej jednak potem staram się poprawiać swoje błędy
Dodam tylko, że piszą o tych kwestiach profesjonaliści, ludzie zaniepokojeni tym co się w Europie dzieje. Jak myślisz, dlaczego w tych już zislaminizowanych krajach Europy, ludzie wychodzą na ulicą, manifestują sprzeciw wobec takiemu stanowi rzeczy? To ja im powiedziałam , żeby się : kłócili:?To dlatego odnawiają się ruchy narodowościowe w rzeczonych krajach? To dlatego w landach niemieckich, francuskich obywatele tych krajów mówią NIE aktualnym rządom?To co grupa wyszechradzka, to taki twór, który się nudzi I wymyśla sobie problem dziejące się wokół nas? Zapewniam ciebie, nie kłócę się z nikim i nie jest to moim celem, po prostu tak jak większość Europejczyków jestem ZANIEPOKOJONA, tym procesem islamizacji i wszystkimi jego konsekwencjami, które działają przeciwko Europejczykom (terroryzm, narzucanie Europejczykom swoich ideology , religi, nie respektowanie lokalnego prawa, nadużycia), gwałty, akty przemocy.) To głowny, powód mojej aktywności tutaj, jestem w SŁUŻBIE DLA SWOEJ OJCZYZNY , to mój moralny OBOWIĄZEK, . W tym kraju obecny rząd ten OBOWIĄZEK, również spełnia. CZEŚĆ I CHWAŁA IM ZA TO !!!!
Pozdrawiam w pokoju :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-27 10:32:42
0 1
to internauci pisza o ty..........MERYTORYCZNIE.........LUDZIE WYCHODZĄ NA ULICE...manifestują przeciw takiemu stanowi rzeczy........własnej ideologii...........to główny powód mojej aktywności......
Odpowiedz
fuxio2013
2016-09-27 11:02:46
1 1
Uważam ,że przepisy są pisane nie tylko dla katolików,a każdy polak ma prawo do wolnego wyboru.Tak więc jeśli ktoś tak jak ja jest katolikiem i wierzy w Boga to nie ma z tym problemu ,bo przykazanie Boże brzmi nie zabijaj. Są różne wyznania i różne religie i nie można prawa traktować wybiórczo.Drażni mnie ogólnie to, że my katolicy chcemy decydować o tym co jest dobre dla innych, a sami nie jesteśmy idealni.Zgadzam się że prawo ma być ustalone dla całego narodu bez względu na wiarę jaką wyznajemy ,a reszta zależy od nas samych w co wierzymy i jak silna jest nasza wiara .Tu wiodącą role mają rodzice i kościół.Zgadzam się z moim przedmówcą ,że kościoły powinny być odrębne od państwa ,bo to nic nie wróży dobrego.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-27 12:21:27
0 1
@Jerko Bardzo ciebie przepraszam, ale uszło mojej uwadze te , poniżej zacytowane zdanie:
'Jeżeli wiara w któregokolwiek daje pani prawo do opluwania innych nie zgadzających się z Pani światopoglądem to są siebie warci i godni zapomnienia przez kolejne pokolenia.'
Szanowny @Jerko, JAK JUŻ WSPOMNIAŁAM, NIKOGO NIE OPLUWAM, NIE OSĄDZAM, DALEKA JESTEM OD TAKICH ZACHOWAŃ. Nikomu nie narzucam wiary, ba szczerze przyznam, że ostatnio, to na bakier u mnie z czynnym praktykowaniem. W kwestii aborcji, nie podniosłam żadnego aspektu religijnego, jak już pisałam o możliwości rozpatrzenia oddania dziecka do tzw. 'okienka życia' czy też do adopcji. To tylko sugestia, a nie KRYTYKA. W odniesieniu do mojego światopoglądu dotyczącego islamizacji Europy, to ,, to jest naoczny fakt, niezaprzeczalny. Osobiście byłam tego naocznym świadkiem mieszkając w UK, BA, WSZYSCY MOI WSPÓŁPRACOWNICY, ZNAJOMI byli i są jego świadkami, plus światowe media. To, że wydaje się Pan tego nie postrzega, to jest już Pana osobista sprawa, ja nie mam prawa za to Pana oceniać!! Mamy inne światopoglądy, co nie powinno czynić nas wrogami. To jest nieodłączny element DEMOKRACJI(akceptacja różnych poglądów itp.). Proszę mi tylko nie wmawiać, że się z kimkolwiek kłócę, to jest wymiana naszych światopoglądów tylko. No chyba, że ktoś chce się ze mną kłócić, ale to już zupełnie inna sprawa.
Pozdrawiam sedecznie
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-27 12:34:22
0 3
@fuksio2013 Zupełna zgoda z tym co tutaj piszesz w tym zdaniu:
'Uważam ,że przepisy są pisane nie tylko dla katolików,a każdy polak ma prawo do wolnego wyboru.'
Rolą rządu, polityków, organizacji itp. jest m.inn. rzetelna informacja na temat zagrożeń , płynących z islamizacji Europy. Ci. którym leży na sercu dobro narodu(narodów) powinni , rzetelnie przedstawiać obywatelom na czym polega islamizacja Europy, jakie wynikają z tego tytułu zagrożenia , jak odbierane są prawa prawowitym obywatelom Europy, dlaczego propagują oni ABORCJĘ, zadbać o polskie rodziny, aby mogły godnie wychowywać polskie pokolenia. Kościół powinien spełniać rolę do której został powołany- tak zupełna zgoda, ale w tej kwestii, to on m.inn. został do tego POWOŁANY.(ochrona życia)
Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-28 17:53:56
1 1
Czytam to wszystko i k.......mnie......... Jaki wolny wybór! Niezależnie od tego jak zwał ; CZŁOWIEKU! - jeśli się piepszysz , pomyśl wcześniej . Z tego może być CZŁOWIEK!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-28 18:14:28
0 0
@olaxxx Tak sobie myślę ile KOBIET(warto by było zrobić takie badania dla statystyki) dobrowolnie podejmuje taką decyzje( o ABORCJI) ? Czy to aby nie Panowie (ich mężowie, partnerzy itp.) czasami nie pozostawiają je bez możliwości wyboru. Może to właśnie faceci, nie są w stanie udźwignąć tej odpowiedzialności? Zobacz nawet tutaj, pod tym artykułem wypowiadają się ludzie z nickami raczej męskimi. Jak to mówię: a bo to wiesz jak nie wiesz?
Pozdrawiam
Odpowiedz
jeden1
2016-09-28 19:02:25
1 0
Pani Grażyno też mam takie wrażenie że większość to tatusiowie,pasjonaci dewiacji wciskanej na siłę przez nowoczesny zachód,miłośnicy alimenciarza kijowskiego i liberalnej hołoty.Kochają swe córeczki tak wielką miłością że martwią się na zapas co będzie POcząć jak któraś z puszczalskich(czyt.wyzwolona z chorej katolickiej wiary) zwiększy swą objętość w pasie.Ano-wyskrobać!że też matki tych wszystkich hien itp. nie stanęły przed takim wyborem.Szkoda.Miłego wieczoru.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-09-28 21:59:06
0 0
@jeden1 W kwestii KOD I jego nagrodzenia polecam artykuł w linku poniżej, nalepsze są tam komentarze internautów.
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-unia-europejska/aktualnosci/news-komitet-obrony-demokracji-z-nagroda-parlamentu-europejskiego,nId,2281664

Mój ulubiony komentarz to ten poniżej:
'Czy historia zatoczy koło ? Konfederacja targowicka - symbol zdrady narodowej: W Petersburgu przeciwnicy reform Sejmu Czteroletniego, ze Stanisławem Potockim i Sewerynem Rzewuskim na czele, pod hasłem obrony zagrożonej wolności, zawiązali za zgodą Rosji konfederację przeciw królowi Stanisławowi Augustowi i Konstytucji 3 Maja. Akt konfederacji liczył 40 stron tekstu zredagowanego przez rosyjskiego generała Wasilija Popowa. W akcie argumentowano, że - ze względu na nieudolne panowanie Stanisława... Augusta określanego mianem 'despoty' - w Polsce nie szanuje się wolności i praw szlacheckich, czego dowodem jest zniesienie liberum veto i wolnej elekcji. 'A że Rzeczpospolita podbita i w rękach swych ciemiężycielów moc całą mająca, własnymi się z niewoli dźwignąć nie może siłami, nic jej innego nie zostaje, tylko uciec się z ufnością do wielkiej Katarzyny”. W dniu, w którym Rosjanie przekroczyli granice Rzeczpospolitej, ambasador rosyjski Jakow Bułhakow wręczył polskim władzom notę obwieszczającą interwencję, którą określono mianem 'przyjacielskiej, sąsiedzkiej pomocy' prowadzącej do obrony wolności i przywrócenia legalnej władzy w Polsce. Czyżby historia zaczęła zataczać koło ? Czy coś wam to przypomina? Kogo zwolennicy poprzedniej władzy nazywają, może nie „despotą”, bo to przestarzałe określenie, ale „dyktatorem” ? Czy zwolennicy poprzedniego układu nie zarzucają demokratycznie wybranej władzy, że prawo nie może być zmieniane, bo to uchwalone przez nich jest niewzruszalne i jedynie słuszne. Tylko czemu nie dodają, że to prawo zostało stworzone dla wąskich elit, dla nich ? W tym samym czasie w swoich mediach karmią lud opowieściami, że zagrożona jest demokracja, której tak naprawdę nie było ! Napisałem , że historia zatacza koło. Obym się mylił, ale przed rozbiorami grupa niezadowolonych posłów z niekorzystnych dla nich zmian, jeździła do obcych mocarstw ze skargami i prośbą o interwencję ? Czy będą nas chcieli zmusić do uległości poprzez mechanizmy finansowe, ratingi, kurs waluty, wyższe kwoty spłacanych kredytów, odcięcie od dotacji. Oderwani od koryta będą wychodzić na ulice, namawiać do wojny domowej lub puczu. Tzw. swoje media będą podawać wątpliwej wiarygodności sondaże, stosując socjologiczne sztuczki. Pamiętajmy, że uchwalona przez PO i PSL ustawa 1066 o ewentualnej 'przyjacielskiej, sąsiedzkiej pomocy' wciąż obowiązuje. Mało tego niektórzy chcieliby wspólnej armii w Europie, i likwidacji armii narodowych w poszczególnych krajach. Polska raczej nie miałaby nic do gadania w armii europejskiej. Musimy być bardzo czujni i dotrwać do następnych wyborów dając PIS większość konstytucyjną. Polacy czekali ponad 25 lat na właśnie taką konstelację polityczną. Teraz jest tworzona historia i przyszłość Polski. Nie zmarnujmy szansy jaką sobie wywalczyliśmy'
Pozdrawiam
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Marsz dla Życia i Rodziny 9 października w Limanowej"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]