8°   dziś 10°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

W pierwszym dniu zaszczepiono 70 osób. Wizyta władz powodem opóźnień?

Opublikowano 07.05.2021 13:28:00 Zaktualizowano 08.05.2021 23:28:46 pan

Limanowa. Pacjenci czekali na szczepienia, bo o omówionej godzinie zorganizowano... oficjalne otwarcie punktu szczepień powszechnych z udziałem władz. Dobową przepustowość punktu w ZSTiO w Limanowej określono na 400 osób, wczoraj szczepionkę przyjęło 70 mieszkańców.

Wczoraj o godzinie 12:30 uruchomiono pierwszy punkt szczepień powszechnych w Limanowej – w hali sportowej Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących przy ulicy Zygmunta Augusta. Jak już informowaliśmy, w dniu otwarcia dostępne były wolne terminy na godzinę 12:35. 

Z relacji naszych Czytelników wynika, że szczepienia pierwszych pacjentów opóźniły się jednak o kilkadziesiąt minut. Powodem miało być oficjalne otwarcia punktu. Wzięli w nim udział przedstawiciele władz powiatu limanowskiego ze starostą Mieczysławem Urygą, dyrekcja szpitala powiatowego, a także dyrekcja ZSTiO. Na wydarzenie zaproszono także wicewojewodę małopolskiego Józefa Leśniaka. 

- To jest chyba jakiś żart! Właśnie zrezygnowałem ze szczepienia na Zygmunta Augusta. Prawie godzinne opóznienie, dziesiątki ludzi czekają w kolejce ponieważ nasza kochana władza postanowiła sobie robić cyrk z ludzi. Ważniejsze są wywiady, telewizja, zdjęcia... niż ludzie czekający w kolejce. Super zachęta do szczepienia! Na pewno po dzisiejszej akcji naszych gospodarzy wolne terminy moment się zapełnią. Szok, gdybym sam tego nie zobaczył na własne oczy, nigdy bym nie uwierzył – relacjonował jeden z naszych Czytelników. 

Zobacz również:

Jak ustaliliśmy, w jednym momencie w hali sportowej przebywało kilkadziesiąt osób, oczekujących na szczepienie. Początkowo organizacja kwalifikowania i samego szczepienia była dość chaotyczna. Spośród osób, które zarezerwowały wizytę w punkcie na 12:35, niektóre zostały zaszczepione kilkanaście minut po godzinie 13:00. 

- Punkt przygotowaliśmy z myślą o komfortowych warunkach dla osób, które chcą się zaszczepić, a także w zgodzie w wytycznymi sanepidu - zapewnił nas starosta Mieczysław Uryga. - Osobiście otworzyłem drzwi, by mieszkańcy mogli wewnątrz oczekiwać na swoją kolej. Oczywistym jest, że z powodu procedury kwalifikowania do szczepienia nie da się wszystkiego skoordynować do minuty. Oficjalne otwarcie punktu zorganizowano osobno, nie wpływało na proces szczepień i nie angażowało personelu. Prosiłem obsługę o pomoc mieszkańcom w wypełnianiu ankiet i o udzielanie szczegółowych informacji. Ta wizyta była po to, by osobiście przekonać się jak działa punkt - przekonywał w rozmowie z nami starosta. 

Wczoraj w ZSTiO zaszczepiono ponad 70 osób, podczas gdy zatwierdzona przez służby przepustowość tego punktu wynosi 400 osob na dobę.

Komentarze (39)

konto usunięte
2021-05-07 14:18:16
14 9
To co podpisujecie to zgoda na eksperyment i nie będziecie mogli żądać jakichkolwiek odszkodowan w razie powikłań
Odpowiedz
kajzer
2021-05-07 14:26:22
0 0
A ile było w LDK?
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 14:43:19
11 6
Na jesień zaszczepieni mogą padać jak muchy podobnie jak starcy w Bergamo, wykazują badania że immunopatologia płuc może być poważnym problemem https://www.facebook.com/groups/577957732883727/permalink/756353205044178/
Odpowiedz
dzinio
2021-05-07 14:53:16
4 3
Włdza robi z ludzi cyrk nie ma się co dziwić ta szkoła jest po linii. tej władzy tzn wszystko im wolno.
Odpowiedz
zuzia11
2021-05-07 16:16:29
2 9
Proszę sprawdzić ile osób było zapisanych na wczorajszy dzień, myślę, że nie powinno być z tym większego problemu. Sam zrezygnowałem dzwoniąc na 989- oczywiście podałem prawdziwy powód,czyli fakt iż zamiast szczepienia w Limanowej odbywa się cyrk i propaganda władzy. Ciekawe ile osób zrezygnowało widząc tą błazenadę. Nie każdy ma czas i zdrowie czekać w nieskończoność bo inni się bawią. Nikt nawet nie potrafił nam powiedzieć kiedy skończy się ta szopka. Bareja byłby dumny z Limanowej.
Odpowiedz
tropic
2021-05-07 16:22:35
2 17
Jeszcze mogli księdza zaprosić, nic mnie tak nie wk....a jak takie wszelkie otwarcia, święcenia i tego typu cyrki za nasze pieniądze.
Odpowiedz
wir
2021-05-07 17:21:00
1 2
Mieciu nie opowiadaj pierdół
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 17:36:04
2 0
szkoda szczepionki na taką wioskę
Odpowiedz
bjd
2021-05-07 19:13:07
2 3
@daniell zadam Ci proste pytanie, czytałeś ten oryginalny artykuł, do którego odwołuje się ten tekst?
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 21:06:25
9 2
@bjd a co cię to interesuje szczepionkowy naganiaczu?? Morda w kaganiec i spokój
Odpowiedz
bjd
2021-05-07 21:13:00
1 8
@daniell, po pierwsze troszkę grzeczniej, a po drugie jakbyś przeczytał to byś wiedział, że:
"immunised mice “generated strong and highly protective antibody responses which fully protect immunized mice against lethal infection”
"when the animals were exposed to the live virus, they developed eosinophilia (a high count of a type of white blood cells) but, despite this, they found that mice survived the lethal challenge without showing any readily noticeable weight loss and other signs of illness”
i wreszcie:
Tseng, said the vaccines they had studied in the 2012 paper and the mRNA technology used in the COVID-19 vaccines are “very different vaccine platforms.”
a teraz grzecznie do łóżeczka, bo Ci zaraz rodzice internet wyłączą, a jutro poszukaj kolejnego fejkowego linku, który tak łatwo zweryfikować
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 21:16:56
7 2
@ tak Bjd tak znalazłeś sobie kawałek gdzie pomimo większości myszy która zdechła znalazło się kilka które przetrwały , żałosny jesteś
Odpowiedz
bjd
2021-05-07 21:20:09
1 4
daniell, niewiele z tego zrozumiałeś, doucz się, doczytaj, sięgnij do oryginalnego artykułu, to porozmawiamy
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 21:20:51
6 2
@czyli pal licho zwierzątka Zobaczymy na ludziach co będzie na jesień ??? Najlepiej na ludziach testować Bjd co?? Przecież jest ich dużo, za chwilę będą zachęty pieniężne żeby się szczepić ,w sumie tak jak powinno być od początku za eksperyment trzeba płacić ochotnikom , no u trzeba poinformować że to eksperyment
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 21:21:33
2 1
@ bjd chyba kiepsko z angielskim widzę
Odpowiedz
bjd
2021-05-07 21:24:33
1 3
już dobrze daniell, do łóżeczka, a jutro musisz coś nowego na fb znaleźć
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-07 21:37:34
2 1
@ bjd no nic nie obaliles wręcz potwierdziłes może warto się w angielskim podciągnąć i ze zrozumieniem czytac
Odpowiedz
bjd
2021-05-07 22:19:27
1 2
Daniell możesz zaklinać rzeczywistość ile chcesz, nic to nie da
I jeszcze jedno, w cytowanym tekście nie ma nic o myszach które przeżyły, albo zdechły, to tak a propos znajomości angielskiego
Odpowiedz
biedny90
2021-05-07 22:33:22
3 5
Każdy ma rozum i każdy decyduje za siebie , najwyżej będą później chorować tylko wtedy nie będą wiedzieć czemu na tą chorobę chorują hehe
Odpowiedz
MLJ
2021-05-07 23:52:16
8 3
Osobiście nie wierzę w "covid" , więc mam jeden problem mniej od Was.
Okazuje się że Takich jak ja jest więcej.



Były wiceprezes Pfizer: „Wasz rząd okłamuje was w sposób, który może doprowadzić do waszej śmierci”.
Były wiceprezes firmy Pfizer: „Wasz rząd was okłamuje i może doprowadzić do waszej śmierci”! Największy na świecie portal internetowy LifeSiteNews, monitorujący wydarzenia dotyczące ochrony życia, 7 kwietnia 2021 r. przeprowadził wywiad telefoniczny z Dr Michael Yeadon – byłym wiceprezesem i głównym naukowcem firmy Pfizer ds. alergii i układu oddechowego.
„Wyjrzyj przez okno i pomyśl:„ Dlaczego mój rząd okłamuje mnie w tak fundamentalnej sprawie? ” Ponieważ myślę, że odpowiedź brzmi: zabiją cię tą metodą. Zabiją ciebie i twoją rodzinę.

Spędził on 32 lata na prowadzeniu badań nad nowymi lekami i przeszedł na emeryturę z farmaceutycznego giganta, zajmując „najwyższe stanowisko badawcze” w swojej dziedzinie.
Odniósł się do „ewidentnie fałszywej” propagandy rządów w odpowiedzi na COVID-19, w tym do totalitarnego potencjału „paszportów szczepień” oraz dużego prawdopodobieństwa, że ​​mamy do czynienia ze „spiskiem”, który może doprowadzić do czegoś daleko wykraczającego poza rzezie, jakich doświadczyły wojny i masakry XX wieku.
Jego główne punkty obejmowały:
Nie ma „żadnej możliwości”, że obecne warianty COVID-19 wymkną się odporności. To jest „tylko kłamstwo”.
Jednak rządy na całym świecie powtarzają to kłamstwo, wskazując, że jesteśmy świadkami nie tylko „zbieżnego oportunizmu”, ale „spisku”. Tymczasem media i platformy Big Tech są oddane tej samej propagandzie i cenzurze prawdy.
Firmy farmaceutyczne już zaczęły opracowywać niepotrzebne szczepionki „uzupełniające” dla „wariantów”. Firmy planują wyprodukować miliardy fiolek, oprócz trwającej obecnie eksperymentalnej kampanii „szczepionki” COVID-19.
Agencje regulacyjne, takie jak amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków oraz Europejska Agencja Leków, ogłosiły, że skoro te szczepionki „uzupełniające” będą podobne do wcześniejszych zastrzyków, które zostały zatwierdzone do zezwolenia na stosowanie w nagłych wypadkach, firmy farmaceutyczne nie będą musiały „przeprowadzać żadnych klinicznych badań bezpieczeństwa.”
Zatem praktycznie oznacza to, że projektowanie i wdrażanie powtarzanych i wymuszanych szczepionek mRNA „trafia z ekranu komputera firmy farmaceutycznej w ramiona setek milionów ludzi, wstrzykując jakąś zbędną sekwencję genetyczną, dla której nie ma absolutnie żadnej potrzeby ani uzasadnienia.”
Użycie paszportów szczepień wraz z „resetem bankowym” może doprowadzić do totalitaryzmu, jakiego świat jeszcze nie widział. Przywołując zło Stalina, Mao i Hitlera, logicznym wynikiem tego procesu może być „masowa depopulacja”.
Fakty prowadzące do tego, że to wszystko może być prawdą oznacza, że ​​każdy musi „walczyć jak szalony, aby ten system nigdy się nie uformował”.
Dr Michael Yeadon kontynuując powiedział:
„Ale w zeszłym roku zdałem sobie sprawę, że mój rząd i jego doradcy kłamią Brytyjczyków o wszystkim, co ma związek z tym koronawirusem. Absolutnie o wszystkim. Idea bezobjawowej transmisji i to, że nie masz objawów, ale jesteś źródłem wirusa, jest błędem.”
„Konspiracja”, a nie tylko „oportunizm”
“Ale to, co chciałbym zrobić, to porozmawiać o ucieczce immunologicznej, ponieważ myślę, że to prawdopodobnie będzie ostateczne rozstrzygnięcie tego całego wydarzenia, które moim zdaniem prawdopodobnie jest spiskiem. W zeszłym roku myślałem, że jest to coś, co nazwałem “zbieżnym oportunizmem”, czyli grupa różnych interesariuszy zdołała wykorzystać świat pogrążony w chaosie, by popchnąć nas w konkretnym kierunku. Wyglądało więc na to, że jest to w pewien sposób powiązane, ale byłem gotów powiedzieć, że to tylko “zbieżność przypadków.“
„Myślę teraz, że to naiwne. Nie mam wątpliwości, że bardzo znaczący mocodawcy na całym świecie albo zaplanowali wykorzystanie następnej pandemii albo ją stworzyli. Jedna z tych dwóch rzeczy jest prawdziwa, ponieważ powodem, dla którego musi być prawdziwa jest to, że dziesiątki rządów mówią te same kłamstwa i robią te same nieskuteczne rzeczy, które ewidentnie kosztują życie ludzi”.
„I mówią o tym samym rodzaju przyszłego scenariusza, który brzmi:„ Nie chcemy, żebyś się poruszał z powodu tych paskudnych szkodników, tych „wariantów”(…) Wszyscy mówią „nie martw się, będą szczepionki uzupełniające, które poradzą sobie z potencjalnymi uciekinierami”. Wszyscy to mówią, kiedy to oczywiste bzdury”.
Możliwa gra końcowa: „paszporty” szczepień powiązane z wydatkami
„Myślę, że końcową grą będzie: „każdy otrzyma szczepionkę”… Każdy na planecie zostanie przekonany, nakłoniony, niezupełnie upoważniony, skrępowany do przyjęcia zastrzyku.
„Kiedy to uczynią, każda osoba na planecie będzie miała imię lub unikalny identyfikator cyfrowy i flagę stanu zdrowia, która będzie „zaszczepiona” lub nie… i ktokolwiek będzie posiadał tę pojedynczą bazę danych, działającą centralnie, stosowaną wszędzie do kontroli, do zapewnienia przywileju, będziesz mógł przekroczyć ten konkretny próg lub przeprowadzić tę konkretną transakcję lub nie, w zależności od tego, co zdecydują kontrolerzy tej jednej bazy danych populacji ludzkiej.”
„Na przykład może się okazać, że po zresetowaniu konta bankowego możesz wydać tylko za pomocą aplikacji, która faktycznie pobiera dane z tej bazy danych – Twojego identyfikatora, Twojego imienia i nazwiska i flagi stanu zdrowia”.
„I tak, z pewnością przekroczenie granicy międzynarodowej jest najbardziej oczywistym zastosowaniem tych paszportów szczepionkowych, jak się je nazywa, ale słyszałem już o nich, że mogą być potrzebne, aby dostać się do przestrzeni publicznych, zamkniętych przestrzeni publicznych.
Spodziewam się, że gdyby chcieli, nie moglibyście w przyszłości wyjść z domu bez odpowiedniego uprawnienia w swojej aplikacji.”
„Ale nawet jeśli to nie jest prawdziwy zamiar kampanii szczepionkowej, to nie ma to znaczenia. Fakt, że może to być prawda oznacza, że ​​wszyscy czytający to powinni walczyć jak szaleni, aby upewnić się, że system paszportu szczepionkowego nigdy się nie utworzy”.
„Możesz wymyślić historię, która dotyczy wirusa i jego odmian, jego mutacji w czasie. Możesz wymyślić tę historię i upewnić się, że osadziłeś ją w zniewolonych mediach, upewnić się, że nikt nie może temu przeciwdziałać, cenzurując alternatywne źródła, wtedy ludzie będą zaznajomieni z ideą, że ten wirus mutuje i że produkuje warianty, które mogą wymknąć się układowi odpornościowemu, a to kłamstwo”.
„Niemniej jednak powiemy wam że to prawda, a kiedy powiemy wam, że to prawda i powiemy „ale mamy lekarstwo, oto szczepionka uzupełniająca”, otrzymacie wiadomość, w oparciu o ten jeden globalny system identyfikacyjny: „Bing!” pojawi się komunikat „Doktorze Yeadon, czas na twoją uzupełniającą szczepionkę. A tak przy okazji, „komunikat przekaże informację”, że istniejące przywileje immunologiczne zachowują ważność przez cztery tygodnie. Ale jeśli w tym czasie nie otrzyma pan szczepionki uzupełniającej, to niestety będzie pan “osobą wykluczoną“, a tego przecież pan nie chce, prawda?”. Tak więc, tak to będzie działać, a ludzie będą po prostu podchodzić i otrzymają swoją szczepionkę uzupełniającą. ”.
Rządowe kłamstwa, Big Pharma posuwa się naprzód, regulatorzy leków usuwają się z drogi – możliwa „masowa depopulacja”
„A oto prawdziwa przerażająca część. Globalne organy regulacyjne dotyczące leków, takie jak Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA), japońska agencja leków, Europejska Agencja Leków , zebrali się i ogłosili… ponieważ szczepionki uzupełniające będą uważane za podobne do tych, które już zatwierdziliśmy do autoryzacji w nagłych wypadkach, nie będziemy wymagać od firm farmaceutycznych przeprowadzania żadnych klinicznych badań bezpieczeństwa.”
„Tak więc, z jednej strony, rządy i ich doradcy okłamują cię, że mutacje wirusa różnią się na tyle od obecnego wirusa, że ​​nawet jeśli jesteś odporny na naturalną ekspozycję lub po szczepieniu, należysz do grupy ryzyka i musisz przyjść i otrzymać tę uzupełniającą szczepionkę. Myślę więc, że żadne z tych stwierdzeń nie jest prawdziwe. Dlaczego więc firma farmaceutyczna produkuje szczepionki uzupełniające? Jeśli Yeadon ma rację, a jestem pewien, że ma, bo inaczej nie mówiłbym wam o tym, to z ekranu komputera firmy farmaceutycznej w ramiona setek milionów ludzi trafia jakaś zbędna sekwencja genetyczna, dla której nie ma absolutnie żadnej potrzeby ani uzasadnienia..”
„A jeśli chcesz wprowadzić cechę, która może być szkodliwa, a nawet śmiertelna, możesz nawet dostroić ją tak, aby powiedzieć „włóżmy ją do jakiegoś genu, który spowoduje uszkodzenie wątroby w okresie dziewięciu miesięcy” lub Twoje nerki przestaną działać, ale nie wcześniej, dopóki nie napotkasz tego rodzaju organizmu. Biotechnologia, szczerze mówiąc, daje nieograniczone możliwości zranienia lub zabicia miliardów ludzi.“
„A ponieważ nie mogę znaleźć żadnego sensownego wyjaśnienia tych kroków: szczepionek uzupełniających, żadnych badań regulacyjnych… nie tylko nie mogę wymyślić wyjaśnienia opisanych kroków i opisanego scenariusza, a niezbędne rozwiązanie tego fałszywego problemu pozwoli na to, co właśnie opisałem: nieznane i niepotrzebne sekwencje genów wstrzyknięte w ramiona potencjalnie miliardom ludzi bez powodu.”
„Bardzo się martwię… ta ścieżka zostanie wykorzystana do masowej depopulacji, ponieważ nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wyjaśnienie”.
Mutacje wirusa nie uciekną przed układem odpornościowym, to kłamstwo
„Jeśli mogę wam pokazać, że jedna główna rzecz, którą rządy na całym świecie mówią ludziom jest kłamstwem, powinniście przyjąć moją 32-letnią doświadczoną opinię, która mówi, że większość z tego, jeśli nie wszystko, jest kłamstwem”.
„Najbardziej odmienny wariant wirusa różni się tylko o 0,3% od oryginalnej sekwencji przesłanej z Wuhan w styczniu 2020 r. A teraz inaczej można powiedzieć, że „wszystkie warianty są co najmniej w 99,7% identyczne”.
„Teraz możesz pomyśleć: ‘hmm 0,3%, czy to wystarczy, aby uciec przed układem odpornościowym i stać się bardziej niebezpiecznym?’ Odpowiedź brzmi: nie. “
„Ludzki układ odpornościowy jest cudem. Gdy napotka nowy patogen, taki jak ten, masz profesjonalne komórki , nazywane profesjonalnymi komórkami prezentującymi antygen – są to komórki, które zwykle nie ulegają wirusom. A ich zadaniem jest wychwytanie obcych patogenów w najbliższym otoczeniu i rozrywanie ich na strzępy. Naprawdę tną je na setki kawałków. A potem prezentują te kawałki na powierzchni swojej komórki innym częściom twojego układu odpornościowego i zadziwiająco, z powodu zmienności w rozpoznawaniu obcych patogenów, którą dał ci Bóg i natura, twoje ciało potrafi używać 15 do 20 różnych specyficznych szczegółów, które zauważa w tym wirusie. Nazywa się je epitopami. W zasadzie są one jak małe fotografie szczegółów tego wirusa. Twój repertuar immunologiczny to 20 różnych dokładnych zdjęć, zbliżeń, różnych fragmentów tego wirusa.”
„Teraz, jeśli maleńki kawałek wirusa zmieni się na poziomie 0,3%, i jeśli zostaniesz zainfekowany tym wariantem wirusa, Twoje profesjonalne komórki rozerwą tego wirusa i potną go na kawałki.“
„Nie ma absolutnie żadnej szansy, że któryś wariant wirusa nie zostanie rozpoznany, a to jest potrzebne, aby uciec przed odpornością. Musi przedstawiać się jako nowy patogen. Musi być na tyle inny, że gdy zostanie pocięty przez profesjonalne komórki kontrolne, nie znajdzie w większości tego samego, co wcześniej. A to jest po prostu niemożliwe, gdy wirus się zmienił tylko w 0,3%, a więc w 99,7% jest podobny.”
„A więc pomysł, że 0,3% może mieć nawet szansę na obejście odporności, jest po prostu kłamstwem.“
„Rozmawiałem o tym z kilkoma profesorami immunologii i zgodzili się ze mną.”
„Rządy i ich doradcy w wielu krajach kłamią o wariantach wirusa. (…) Ponieważ warianty te tak naprawdę nie różnią się od siebie, nie potrzebujesz szczepionki „uzupełniającej”. Teraz włos jeży się na głowie, ponieważ szczepionki uzupełniające już są produkowane!”
– Wyprodukują miliardy fiolek. I będą dostępne pod koniec roku.
„I myślę, że będą wymagać od ludzi, aby najpierw znajdowali się w jednej globalnej bazie danych paszportu szczepień, a następnie zostaną uwzględnieni do szczepień uzupełniających.”
„Ale to nie odejdzie. Nie zniknie, dopóki wystarczająco dużo ludzi nie powie: „jesteście bandą oszustów, a my odbieramy z powrotem naszą wolność, więc możecie po prostu przestać to robić”.
„Mutacje wirusa nie są różne. Są prawie takie same. Dlatego nie potrzebujesz dodatkowej szczepionki, więc nie zbliżaj się do żadnej z nich.”
Dlaczego mój rząd mnie okłamuje? Ponieważ „zamierza cię zabić”
„A jeśli zdasz sobie sprawę, że nasze rządy są zaangażowane w poważne kłamstwo, wyjrzyj przez okno i pomyśl: „dlaczego mój rząd okłamuje mnie w tak fundamentalnej sprawie?” Ponieważ myślę, że odpowiedź brzmi: zabiją cię tą metodą. Zabiją ciebie i twoją rodzinę.”
„Eugenicy opanowali dźwignie władzy i jest to naprawdę pomysłowy sposób na ustawienie ciebie w szeregu i wstrzyknięcie ci jakiejś nieokreślonej rzeczy, która cię skrzywdzi. Nie mam pojęcia, co to będzie, ale nie będzie to szczepionka, ponieważ jej nie potrzebujesz.”
„Może to być coś, co wywoła normalną patologię. Będzie to miało miejsce w różnych momentach między szczepieniem a wydarzeniem, dzięki któremu będzie można temu zaprzeczyć, ponieważ w tym czasie na świecie będzie się działo coś zupełnie innego, w kontekście którego twój zgon lub zgon twoich dzieci będzie wyglądał normalnie.”
„To właśnie bym zrobił, gdybym chciał pozbyć się 90 lub 95% światowej populacji. I myślę, że właśnie to robią”.
„Teraz nie wiem na pewno, czy użyją tego systemu, aby ciebie zabić, ale nie mogę znaleźć żadnego sensownego powodu. A dzięki tej mocy z pewnością mogą cię skrzywdzić lub kontrolować więc powinieneś się temu sprzeciwić”.
Ludzie nie radzą sobie z tym poziomem zła, ale Sowieci, Hitler, Mao pokazują jego możliwości
„Stało się to dla mnie absolutnie jasne, że nawet kiedy rozmawiam z inteligentnymi ludźmi, przyjaciółmi, znajomymi… i mogą powiedzieć, że mówię im coś ważnego, ale dochodzą do punktu w którym mówię „Wasz rząd cię okłamuje w sposób, który może doprowadzić do śmierci twojej i twoich dzieci” i nie są w stanie zacząć się w to angażować. I myślę, że może 10% z nich rozumie, co powiedziałem, a 90% z nich tego nie rozumie, ponieważ jest to dla nich zbyt trudne. Martwię się, że to przegramy, ponieważ ludzie nie będą w stanie uwierzyć, że ktoś może być tak zły…”
„Ale przypominam wam, co wydarzyło się w Rosji w XX wieku, co wydarzyło się w latach 1933–1945, co wydarzyło się w Azji Południowo-Wschodniej. I co się stało w Chinach z Mao i tak dalej.”
„Musimy spojrzeć tylko dwa lub trzy pokolenia wstecz. Wokół nas są ludzie, którzy są tak samo źli jak ci, którzy to robią. Są wszędzie wokół nas. Jedyne, co wyróżnia ten projekt, to jego skala.”
“Ale tak naprawdę, to jest chyba mniej krwawe, mniej osobiste, prawda? Ludzie, którzy tym sterują… będzie im o wiele łatwiej. Nie muszą strzelać nikomu w twarz. Nie muszą bić kogoś na śmierć kijem baseballowym, ani zamrażać, głodzić, zmuszać do pracy aż do śmierci. Wszystkie te rzeczy miały miejsce dwa lub trzy pokolenia wstecz, a nasi dziadkowie lub pradziadkowie byli albo ofiarami tego procederu, albo byli jego członkami, albo przynajmniej byli jego świadkami.”
„I mówię tylko, że niektóre takie zmiany mają miejsce ponownie, ale teraz używają biologii molekularnej.”
„A ludzie, którzy się na to zgodzili, myślę, że prawdopodobnie powiedzieliby: „Wykonywałem tylko rozkazy”, o których słyszeliśmy wcześniej.”
„Ale wiem, bo rozmawiałem z wieloma ludźmi i niektórzy z nich mówili: ‘Nie chcę wierzyć, że masz rację, więc po prostu odłożę to na bok, bo jeśli to prawda, to nie poradzę sobie z tym‘. I myślę, że … wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć dobry powód, aby powiedzieć ludziom: „Nie przyjmuj szczepionki, chyba że grozi ci śmierć z powodu wirusa!” Wydaje mi się, że to całkiem niezła kwestia!”
W kierunku rozwiązania – “Potrzebujemy Boga”
„Jestem naukowcem i mogę powiedzieć, że rozmowa z osobami niebędącymi naukowcami i używanie nauki jako narzędzia nie zadziała. To się nie uda.”
„Potrzebujemy więc filozofów, ludzi, którzy rozumieją logikę, religię, coś w tym rodzaju. Oni muszą się z tym zmierzyć i zacząć mówić w języku, który ludzie zrozumieją. Bo jeśli zostawimy to naukowcom, ludziom takim jak ja, nawet jeśli mam dobre intencje, dla większości ludzi na ulicy jestem bełkoczącym kosmitą. Nie uwierzą, że rząd ich okłamie, nie uwierzą, że rząd kiedykolwiek zrobiłby coś, co ich skrzywdzi, ale oni robią takie rzeczy”.
W końcu w korespondencji e-mailowej dr Yeadon podsumował: „Ostatnio zacząłem się podpisywać “Niech Bóg nas ocali”, ponieważ myślę, że potrzebujemy teraz Boga bardziej niż kiedykolwiek od czasu drugiej wojny światowej.”.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 07:05:19
4 3
@MLJ i właśnie tego ludzie nie rozumieją że taki bił Gates który wprost mówi że kilka miliardów ludzi musi zginąć bo jest ich za dużo jednocześnie jest za szczepionkami i jednocześnie na jesień przed pandemia zrobili symulacje pandemi, ludzie nie rozumieją że jak przyzwyczają wszystkich do brania szczepionki ci pół roku to w którymś rzucie coś podadzą co może depopulowac nawet po roku ,obecna nauka jest na bardzo dużym poziomie i jest to możliwe no ale cóż
Odpowiedz
luxemburg
2021-05-08 08:18:16
0 5
Niektórzy to wszystko potrafią spieprzyć, nawet otwarcie punktu szczepień
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 09:16:12
4 4
Panie starosto limanowski , panioe dyrektorze szpitala w Limanowej oraz szef tego portalu dedykuje Wam ten dowcip:
Spotyka sie dwoch szczurow i jeden mowi do drugiego
Franek kiedy masz zamiar szczepic sie przeciwko covid-19?
Na to zacny szczur Franek opdowiada.
Poczekam gdy skoncza robic eksperymenty na ludziach i zobacze skutki tych szczepien przed podjeciem decyzjki.

Panowie przyjdzie taki dzien . gdy odpowiecie przed ludzkim sadem za te LUDOBOJSTWO.
kARMICZNIE JUZ JESTESCIE SKAZANI NA NIEBYT w zyciu po tzw. smierci w ciele fizycznym , w tej fizycznej powloce trzeciego wymiaru , a jest ich wszystkich 12.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 09:29:50
4 3
Zachwujecie sie jak bioroboty, klonu, gadzio-ludzkie hybrydy.
Nadzieja pozostala w ludziacg o pieknym, czystym sercu :

https://www.youtube.com/watch?v=oLgX6kKj-tc

Zwyciezamy z wami...............

;-))
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 09:40:21
2 3
MLJ gościu ty i tobie podobni to z .... ujem na łby się zamieniliście ciemnota zasrana
Odpowiedz
MLJ
2021-05-08 11:01:30
1 0
@jaro59-niech się Pan /Pani nie interesuje co ja z kim itd.
Nie wiem dlaczego piszesz do mnie "gościu".
Jeżeli chcesz ubliżać, wyzywać i używać wulgaryzmów to się podpisz pod tym pełną nazwą a nie używając pseudo nazw.
Życzę Tobie kultury osobistej.
Bywaj.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 11:20:27
6 2
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że ci pseudo obrońcy szczepień nie podają żadnych argumentów stosują tak zwany internetowy trolling (obrażanie, mówienie że kłamiesz ) do tego momentu aż zniechęcą do podawania niewygodnych faktów. No ale niestety nie zaprzeczycie temu co odnotowuje się u pacjentów po szczepieniach w Wielkiej Brytanii po szczepieniach wzrosło o ponad 300 % liczba poronień , Astre Zeneke wycofują nie bo im się nazwa nie podoba tylko uśmierca ludzi ciekawe co wy powiecie na to w obronie szczepionek mam się zaszczepić bo to teraz modne bo wy tak chcecie ??
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 11:24:34
4 3
a kolejna kwestia nikt nie gwarantuje mi tego że ta szczepionka mi pomoże jak za miesiąc nie wpadnie inny wirus albo nie zmutuje z powodu uodpornienia się na tą szczepionkę. Całość tej operacji jest pozbawiona logiki razem z restrykcjami jak się zastanawiasz nad tym co się dzieje dookoła zauważysz to, a jeśli nie masz czasu i kupujesz bez zastanowienia wykreowaną rzeczywistość przez media to za oknem panuje chaos a na ulicach leżą trupy
Odpowiedz
bjd
2021-05-08 11:52:50
1 2
@paniepowazny, chętnie zobaczę źródło tego faktu o poronieniach. P.S. Facebook i YouTube to nie są źródła naukowe.
Odpowiedz
bjd
2021-05-08 12:40:47
1 1
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 16:47:50
1 0
@bjd dobrze że ci za to płacą xD bo głupi jesteś co nie miara tam nie obalają tego, że to przez szczepionki tylko bronią szczepionek w dodatku kłamią bo mówią, że to nie przez szczepionki a sami nie podają dowodów na to że to nie przez nie a bronią się tym iż odwrotnych badań nie ma na temat przyczynienia się szczepionek do poronień więc nie obalają ani nie potwierdzają ten artykuł ma tylko obniżyć wiarygodność tezy że mają wpływ na porody, a to co ty próbujesz ludziom wcisnąć to tylko polityczny bełkot, który już dobrze znam nie kłamiesz ale również nie mówisz prawdy ścierwa społeczne które nie potrafią być szczerzy. PS: Nie ma badań gdyż te cały czas są prowadzone potwierdza nasz narodowy szaman Horban doktorzyna opłacany przez te koncerny jak i on tak i Simon https://www.facebook.com/watch/?v=797735184148828
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 16:50:10
1 0
A druga sprawa dziwne że nagle wyszło tyle stron od feknews, a nawet faceebook zaczął kontrolować co kto wypisuje czyż by prawda kuła w oczy ??
Odpowiedz
bjd
2021-05-08 17:31:52
0 0
@powaznie czy jak Ci tam, wytłumacz mi, jak to jest, że ludzie Twojego pokroju mnie mając argumentów przechodzą do obrażania innych, wyzywanie kogoś od głupich, bo nie zgadzasz z jego argumentacją jest infantylne i świadczy o zwykłym braku kultury i wychowania.
P.S. Skoro nie ma badań, to na jakiej podstawie wiążesz wzrost poronień ze szczepionką
P.S1. Facebook to nie źródło naukowych faktów.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 18:04:37
0 0
@bjd to akurat był odnośnik do fanpega Kancelarii premiera więc z tego żródła cała Polska teraz czerpie haha oczywiście tak która wyznaje jedyny i ni podważalny kult PoPiS-u dwa nie udawaj teraz niewiniątka bo prześledziłem twoją karierę komentowania więc nie tylko ja nie stronie od obelg wobec drugich osób, a trzy na potwierdzenie wystarczy się zastanowić co się zmieniło w życiu Brytyjczyków co mogło się przyczynić do tak wielkiego wzrostu poronień. Kulturowo oraz żywieniowo śmiem twierdzić że nie odbiegają od ubiegłych lat jedyne jaka jest różnica pomiędzy ubiegłymi latami to Masowa wszczepianie, a twoje stroneczka to nawet koło nauki nie stała i kompletnie nic nie stwierdza więc jeszcze żadnych rzetelnych argumentów nie otrzymałem, a co z resztą oskarżeń wobec szczepionki, które wpisałem co brakło artykułów opiniotwórczych na tej stronce taka prawda, że to bełkot tak jak wcześniej wspomniałem byle ludziom w głowach zamieszać i czemu nie odniesiesz się do tego że tak naprawdę testy szczepionki dalej twoją i będą trwać do 2023 r a tu masz raport żebyś nie płakał że ci nic nie pokazałem ale na pewno też go widziałeś https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions/coronavirus-vaccine-summary-of-yellow-card-reporting Pifizer zniszczył wzrok 9 obom całkowicie a w sumie problemy ze wzrokiem miało około 978 osób kolejne powikłania również znajdziesz w raporcie
Odpowiedz
bjd
2021-05-08 18:27:07
0 0
@powaznieniepowazny nie nazywam nikogo głupim, osłem, nie mówię, że ma sprany mózg, czy żeby zamknął mordę, jak się z kimś nie zgadzam, a z takimi odzywkami się spotkałem.
Co do linku do artykułu, który podesłałem, to zerknij sobie na źródła, mam nadzieję że są wystarczająco naukowe dla Ciebie.
A jeśli chodzi o raport, który mi poleciłeś, to podobają mi się m. in. wnioski, np.
"Vaccination is the single most effective way to reduce deaths and severe illness from COVID-19."
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-08 18:58:58
0 1
@bjd no i tu właśnie wchodzi głupota całych działań i całej tej polityki szczepionkach po głupim niepodbieleniu danych ma większą szkodliwość niż sam wirus, ale zgodnie z polityką jest to najlepsze rozwiązanie i nikt nie ma prawa mówić inaczej pokazuje to reportaż na TVP raz pokazali obiektywny materiał i zostali zdjęci z anteny ciekawi mnie tylko dlaczego bronisz tak nie ugięcie tych szczepionek i odpowiadasz wyrywkowo na pytania, a nie odnosisz się do całości. Z wirusem jest tak że go złapie lub nie i w tedy będę się zastanawiał co z tym zrobić a co do zaszczepienia wystarczy, chodź i tu pojawia się pewna nie jasność bo dogłębnie przeanalizowałem definicję szczepionki i te preparaty ni jak się nie łapią bardziej to jest urządzenie medyczne niż szczepionka , a na pewno terapia genowa to jest pierwsze i główne kłamstwo przekazywane w mediach, o którym ludzie nie wiedzą ;)
Odpowiedz
bjd
2021-05-08 19:07:52
0 0
powaznieniepowazny nie bronię, w żadnym z komentarzy nie pisałem "szczepcie się", każdy powinien podjąć sam tę decyzję, nieraz to powtarzałem, ale lubię wrzucania fake'ów, filmików z yt z kasandycznymi "ekspertami", itp. A przeciwnicy szczepień chcą narzucić innym swój punkt widzenia, bo uważają, że mają monopol na prawdę i posiedli wszelką wiedzę.
Nie zgadzam się, że jest to terapia genowa, ale to moje zdanie.
Odpowiedz
roomserwis
2021-05-08 21:41:38
0 1
70 osób. Istny tłum.
Nazwa masowy punkt szepień, wydaje sie trafiona :D
Dla przykładu, taka biedronka obsługuje statystycznie, dziennie 1300 chętnych :)
Odpowiedz
bearchen
2021-05-08 21:54:12
0 1
Nic tylko wspolczuc tym biednym ludziom, ktorzy tak garna sie do szczepienia...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"W pierwszym dniu zaszczepiono 70 osób. Wizyta władz powodem opóźnień?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]